Heb jij geluk gehad denk ik. Zelf heb ik op 1 jaar tijd 3 maal de motovision lamp mogen vervangen. Terug maar gewone in gestoken en geen probleem meer.mphilipp schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:13:
...
Evengoed mag dus de Philips Motovision er na 2 jaar uit (is dat goed of veel te kort?). Ik denk dat ik er van die Philips XP Moto in doe. Ik hoor daar goede verhalen over. Zouden meer lichtopbrengst hebben. Ook ins Labo geprüft door een of ander motorblad.
Of jij pech...Youk schreef op zondag 06 juni 2010 @ 15:05:
[...]
Heb jij geluk gehad denk ik. Zelf heb ik op 1 jaar tijd 3 maal de motovision lamp mogen vervangen. Terug maar gewone in gestoken en geen probleem meer.
Aan de andere kant heb ik ook ergens gelezen dat 20k wel zo'n beetje normaal zou zijn voor die lampen. De El-Cheapo lampen gaan langer mee, maar hebben een mindere lichtopbrengst. De hogere lichtopbrengst van de MotoVision en de XP Moto hebben als nadeel dat de lampjes sneller op gaan. Dat is inherent aan de techniek blijkbaar. Maar goed, het licht is wel fijn, en over 2 jaar uitgesmeerd ga ik ook weer niet dood van die €18.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Vandaag voor de SV1000S de pair mod uitgevoerd.

In de airbox zit normaal dus een gat die naar die slang gaat. Bij gas los gaat er door die slang verse lucht naar de cilinders toe om aan de emissie-eisen te voldoen. Gewoon een lompe manier zodat het door de verse lucht lijkt alsof de motor minder vervuilend is.
Het probleem is alleen dat je bij gas los dikke knallen uit de uitlaten krijgt. Nou zijn die knallen nog best leuk, maar het brand de dichtingswol uit de uitlaat. Nou maken mijn uitlaten al wat meer herrie doordat er een deel is vergebrand en het word natuurlijk alleen maar erger. Door deze mod komt er geen verse lucht meer bij de cilinders, dus geen knallen meer die de uitlaat slopen.

In de airbox zit normaal dus een gat die naar die slang gaat. Bij gas los gaat er door die slang verse lucht naar de cilinders toe om aan de emissie-eisen te voldoen. Gewoon een lompe manier zodat het door de verse lucht lijkt alsof de motor minder vervuilend is.
Het probleem is alleen dat je bij gas los dikke knallen uit de uitlaten krijgt. Nou zijn die knallen nog best leuk, maar het brand de dichtingswol uit de uitlaat. Nou maken mijn uitlaten al wat meer herrie doordat er een deel is vergebrand en het word natuurlijk alleen maar erger. Door deze mod komt er geen verse lucht meer bij de cilinders, dus geen knallen meer die de uitlaat slopen.
Die verse lucht is juist om de (na) verbranding van de benzine\ uitlaatgassen te verbeteren in de uitlaat. Dus niet echt een lompe manier, het schijnt wel te werken
Niet te min zat het op m'n zrx1200r ook en daar scheelde het ook weer vermogen en gewicht > eraf dus ..
Niet te min zat het op m'n zrx1200r ook en daar scheelde het ook weer vermogen en gewicht > eraf dus ..
Mijn motor heeft hetzelfde foefje en dat heb ik ook wel weer afgesloten. Het knallende geweld is er af incl minder trillingen en kalmer rijgedrag (niet minder hard btw want met een 16t vooraan pakt íe vlotjes en soepel op, mwoehahaha)PilatuS schreef op zondag 06 juni 2010 @ 18:03:
Vandaag voor de SV1000S de pair mod uitgevoerd.
wel ff bedenken of je nou nog wat moet afstellen aan de carbs of niet... Ik gok dat als er verse lucht op de cillinders gelegd wordt dat het ding nu wel eens te rijk zou lopen maar ik ben geen monteur.
[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 06-06-2010 18:41 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Dat pair gebeuren of KLEEN van kawa maakt niks uit voor de carb's het enige wat het doet is frisse lucht aan de uitlaatgassen toevoegen zodat die beter verbranden in de uitlaat. Veranderdt niks aan de mengselverhouding.
Show je broem! 
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Innerlijk?

de avond voor een 10.000 km trip

de avond voor een 10.000 km trip
Vandaag een toertocht gehad van mijn oude rijschool. Was een erg leuke route.
145 km met veel bochten.
Inclusief van en naar huis 225 km gereden.
Vrijdag had ik trouwens het idee dat ik een vage 'wobble' in de bochten had, alsof mijn achterwiel steeds'n klein uitstapje wilde maken. Mijn pa een stukje laten rijden (die heeft nu een jaar of 17 z'n motorrijbewijs, dus 'iets' meer ervaring
), die kon niets raars ontdekken, maar ik was er nog steeds niet helemaal vertrouwd in.
Gisteren tijdens een toertje met'n vriend kwam ik erachter, mijn tank zat niet goed vast... Omdat'ie in'n rubber ligt, had ik de bout niet té hard vastgedraaid, gewoon totdat ik flinke weerstand voelde. Die weerstand bleek door vuile schroefdraad te komen, en ik had nog zeker 3mm speling tussen de washer en de kop van de bout
Nu ik dat aangedraaid heb kan ik ineens met'n stúk meer vertrouwen de bochten door
Gisteren tijdens een toertje met'n vriend kwam ik erachter, mijn tank zat niet goed vast... Omdat'ie in'n rubber ligt, had ik de bout niet té hard vastgedraaid, gewoon totdat ik flinke weerstand voelde. Die weerstand bleek door vuile schroefdraad te komen, en ik had nog zeker 3mm speling tussen de washer en de kop van de bout
Nu ik dat aangedraaid heb kan ik ineens met'n stúk meer vertrouwen de bochten door
Ticking away, the moments that make up a dull day
Ik ben net terug van de VRO-1TheJason schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:28:
* TheJason gaat 2 september VRO-1 doen.
Ben benieuwd naar hoe jij het vond Rinaldo
Heb nog even een hapje gegeten enzo, dus nu pas thuis.
Het was leuk!
We hadden een trailer (niet echt nodig, maar wel lekker, zeker op de terugweg), saampjes heen. Wel heel vroeg je bed uit
Het was in Rosmalen:

Langzame baan met veel bochtjes. Niet hard gereden dus, 70 km/h bij oefeningen, dan ben je er echt wel. Wel een vieze baan (veel rommel erop, maar daar leer je wel weer van) en die witte vlakken zijn voor autoslipcursussen, dus daar moest je echt niet op rijden.
Ik was op de buikschuiver, Yamaha YZF750R. Dat was niet 100% handig, want andere motoren rijden langzamer al 'lekker'. Ik moest dus relatief veel inhouden voor mijn gevoel.
Tot zover de "nadelen".
Het begint met dat je ingedeelt wordt in een groep (8 man, 4 groepen) en de instructeur babbelt en vraagt wat. Dan is er een presentatie over hoe de dag verloopt, wat ze je willen leren en wat achtergrondinfo over situaties in het verkeer.
Dan het programma. Slalom, remmen (noodstopjes, met veel aandacht over de voordelen van ABS (leek af en toe wel een verkooppraatje, maar het spul werkt zeker mooi), uitwijkoefening, over rommel rijden (houten balk, banden (ik niet vanwege mijn onderkuip)), motorgym (handen los, benen in de lucht, zitten op de tank, liggen op je motor, gekkenhuis, maar wel leuk), bochtentechniek (kijken). En dan vergeet ik nog wel een paar dingen.
Om 12:00 lunch, dan rest van programma afgemaakt. Daarna "thee" en weer een presentatie over bochtentechniek en lijnen. Na deze presentatie een uur lang nog rondjes rijden, lekker spelen over het "circuit".
Wat ik van het programma vond? Ik vond het erg makkelijk: als je bij een goede rijschool (ik bij Marcel Kasius in Delft
Het leukste vond ik dat ik in een veilige en gecontroleerde omgeving langzaam maar zeker aan mijn eigen motorbeheersing kon werken. Ze geven goede tips en op een gegeven moment kon ik, ondanks de lage snelheid, lekker met de stepjes over de grond slepen. Had ik kneesliders gehad, dan had ik vandaag mijn eerste kneedown (op de echte manier, niet de poser manier
En ik ben nu kapot! Spierpijn in mijn handen van het duwen en hangen aan de clipons. En het was zo warm...
Het was een lange dag. Maar leerzaam: lekker veel herhaald, veel bochten en goed gewerkt aan mijn techniek.
Wel jammer dat mijn voorvorkkeerringen het nu echt begeven hebben. Bij elke pauze lag er wat hydraulische vloeistof op de grond. Oh well, weer lekker klussen
Zou ik het aanraden?
Nou, ik heb deze cursus gratis gekregen van mijn (ex) werkgever, dus dan zou ik het zeker aanraden. Ik weet dus stiekem ook niet wat een VRO-1 kost. Maar zou ik er veel geld voor neerleggen? Nee, dan had ik liever een VRO-2 of 3 gedaan (2 = "engere" en snellere oefeningen en 3 = "circuitrijden"). Maar ben je niet tevreden over je basis-skills of wil je alles weer opfrissen, dan zou ik het zeker aanraden. Wil je wat sneller, doe m dan in Lelystad trouwens, dat schijnt een ruimere baan te zijn.
Ik heb een hele leuke dag gehad
* Twhomp gaat straks moe en voldaan naar bed!
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Even klein kanttekeningetje bij je opmerking dat je liever VRO-2 of VRO-3 had gedaan. VRO-2 mag je alleen doen als je VRO-1 hebt gedaan. VRO-3 staat op zich, die mag je dus altijd doen. Wellicht handig om te weten voor anderen die het overwegen 
Klinkt wel tof! Toch ook eens overwegen, al heb ik de komende tijd sowieso genoeg te leren
Klinkt wel tof! Toch ook eens overwegen, al heb ik de komende tijd sowieso genoeg te leren
[ Voor 16% gewijzigd door Wormaap op 06-06-2010 23:10 ]
Repost van een tijdje geleden

Plankje om je tank omhoog te houden?
Levert die verbranding in de uitlaat dan zo'n probleem op? Hoe zit dat eigelijk met standaard uitlaten? Daar zal dat toch niet anders bij zijn? Ik ben in ieder geval niet van plan om het te veranderen
[ Voor 9% gewijzigd door M14 op 06-06-2010 23:49 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Het zorgt alleen maar dat er voldaan wordt aan de emissie eisen, dus zorgen ze voor extra verbranding in de uitlaat voor de "restjes". Schijnt ook beter te zijn voor de katalysator bij sommige fietsen, die doet beter z'n werk met wat frisse lucht.
goed verhaal, LeukTwhomp schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:38:
Ik heb een hele leuke dag gehad![]()
* Twhomp gaat straks moe en voldaan naar bed!
And it goes BRAAAAAPP!
show je brommer

**edit: er hangt sinds deze week een Giannelli demper onder

**edit: er hangt sinds deze week een Giannelli demper onder
[ Voor 21% gewijzigd door martjah op 07-06-2010 09:30 ]
yups, qua looks maakt het niks uit, zijn hetzelfde.. en het ER6 wiel op ebay was £100 terwijl een nieuwe iets van 5x zo duur isExigence schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:36:
Er6 en Versys wielen zijn identiek toch? Volgens mij had ToolKit een beschadiging in z'n velg waardoor hij niet door de Engelse APK (MOT) komt. Toch?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Een katalysator is voor watjes!charrel schreef op maandag 07 juni 2010 @ 06:42:
Schijnt ook beter te zijn voor de katalysator bij sommige fietsen
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik ben niets tegengekomen om de tank omhoog te houden. Heb verder ook niet in het boekje gekeken. Dit werkte verder ook prima.M14 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:44:
[...]
Repost van een tijdje geleden
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Plankje om je tank omhoog te houden?Volgens het boekje moet er ergens iets onder de buddyseat zitten om die tank omhoog te houden. Dat ontbrak bij mij, heb daarom iets gemaakt wat in het balhoofd en bevestiging van de tank valt. Is in feitte niet meer dan een stuk draadeind met wat moeren en bovenin een plaatje met 2 boutjes wat in de bevestiging van de tank valt.
Levert die verbranding in de uitlaat dan zo'n probleem op? Hoe zit dat eigelijk met standaard uitlaten? Daar zal dat toch niet anders bij zijn? Ik ben in ieder geval niet van plan om het te veranderen.
Het probleem was dat er constant knallen uit de uitlaten kwamen bij gas los en uitrollen. Die knallen zijn het probleem niet. Wat wel het probleem is, is dat door die knallen de dempingswol compleet weg brand. Als ik er mee zou blijven rijden gaat ie steeds meer herrie maken en rij je na verloop van tijd met open uitlaten. Aangezien die uitlaten behoorlijk prijzig zijn, is dit een goede oplossing.
Met standaard uitlaten heb je die knallen niet, maar jij hebt geen standaard uitlaten. Jij geen last van knallen dan ? Hoewel er wel andere mensen zijn die rijden met andere uitlaten en er geen last van hebben.
Zit er uberhaubt wel een katalysator in die aftermarket pijpen?
[edit]
Dat was een reactie om mphilipp, zag net ineens de post
Anyway, bij mij knalt het regelmatig, maar vind het niet boeiend
. Die pijpen van mij maken toch al veel herrie, dus als het wat meer word,...... daar lig ik niet wakker van .... hooguit wat andere mensen als ik weer es 's nachts thuis kom
[edit]
Anyway, bij mij knalt het regelmatig, maar vind het niet boeiend
[ Voor 71% gewijzigd door M14 op 07-06-2010 11:21 ]
Bij mij knalde het bijna altijd als ik het gas los liet. Het was ook meer een uitzondering als het een keer niet gebeurde. Sommige van die knallen zijn ook erg hard. Mijn uitlaten maken al erg veel herrie, geen zin in dat het nog meer word. Dus zolang er nog iets van demping in zit wil ik dat graag zo houden.M14 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:18:
[edit]
Anyway, bij mij knalt het regelmatig, maar vind het niet boeiend. Die pijpen van mij maken toch al veel herrie, dus als het wat meer word,...... daar lig ik niet wakker van .... hooguit wat andere mensen als ik weer es 's nachts thuis kom
Als het bij jou niet zo is kan ik het mij goed voorstellen dat je het zo laat.
wol in de demper kan ook vervangen worden 
meestal is het popnagels uitboren, kapje eraf, wol vervangen, kapje er terug op en nieuwe popnagels erin
meestal is het popnagels uitboren, kapje eraf, wol vervangen, kapje er terug op en nieuwe popnagels erin
Het is bij mij niet zo dat ie altijd klapt bij gas loslaten. Ooit rommelt het wat, ooit knalt ie wat harder, ooit duurt het ff en je hoort vervolgens een gruwelijk harde knal en ooit hoor je niks behalve een motor die terug loopt in toeren
.
Wol vervangen enzo ga ik niet aan beginnen, meer kans dat die uitlaten beschadigen dan dat het iets opleverd. Daarnaast vind ik het ook niet zo boeiend
.
Wol vervangen enzo ga ik niet aan beginnen, meer kans dat die uitlaten beschadigen dan dat het iets opleverd. Daarnaast vind ik het ook niet zo boeiend
Ik heb geen broem.....mag het ook een rambadabam zijn?
M'n "nieuwe" Suzuki DR800s uit 96:

Woensdag langs bij de RDW, kan niet wachten
Als iemand nog een adresje weet voor een goeikope Laser ProDuro demper om die dubbele oud-ijzer-handel te vervangen, graag.
I reject your reality, and substitute my own.
Ik had al geen kat in die ouwe bak van mij, en inderdaad: in de Sebring die ik nu heb zit ook geen kat.M14 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:18:
[edit]
Niet alle BMW's uit die periode hebben standaard een kat, je hebt dan een CO2 sensor die afgesteld kan worden.
@Snars: mooi Biggetje. De uitlaat zit al hoog iig, dat scheelt alweer. Ik had bijna een Biggetje gekocht, maar ik vond de Tenere leuker (en lichter).
[ Voor 28% gewijzigd door mphilipp op 07-06-2010 12:10 ]
snars schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:06:
mag het ook een rambadabam zijn?
M'n "nieuwe" Suzuki DR800s uit 96:
Er staat er 1 naast de mijne in de stalling. Denk dateht een "voor erbij brommert" kan worden
And it goes BRAAAAAPP!
Tnxmphilipp schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:09:
@Snars: mooi Biggetje. De uitlaat zit al hoog iig, dat scheelt alweer. Ik had bijna een Biggetje gekocht, maar ik vond de Tenere leuker (en lichter).
Die hoge uitlaat is nou precies wat er af moet
Ténéré heb ik ook naar gekeken, net als de Africa Twin, Transalp en dat handjevol andere betaalbare allroads....maar uiteindelijk moest ik gewoon zo'n dikke stampert hebben. Ik weet niet waarom....en dat is het mooie van motorrijden
Dat is wel een goed voorbeeld...Stephan Hessler. Rijd en wint rallies op z'n compleet over-the-top gepimpte DR BIG. Ik weet niet of ik zo ver wil gaan om het ding echt offroad-waardig te maken, maar ik kan het wel proberen. Nu je het zegt...volgens mij past een LC8-voorvork er zo op!ROFLASTC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:14:
[video]
Er staat er 1 naast de mijne in de stalling. Denk dateht een "voor erbij brommert" kan worden
[ Voor 27% gewijzigd door snars op 07-06-2010 12:31 ]
Maar de nieuwe uitlaat komt toch ook weer zo hoog? Standaard zit dat ding halverwege het wiel; vind ik een raar gezicht.snars schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:26:
[...]
Die hoge uitlaat is nou precies wat er af moetDing weegt 14 (!) kilo. Samen met een paar andere aanpassingen moet het gebruiksklare gewicht flink omlaag te krijgen zijn. De DR750 waar jij naar keek is trouwens standaard al een stuk stuk lichter dan de latere 800 modellen.
Ténéré heb ik ook naar gekeken, net als de Africa Twin, Transalp en dat handjevol andere betaalbare allroads....maar uiteindelijk moest ik gewoon zo'n dikke stampert hebben. Ik weet niet waarom....en dat is het mooie van motorrijden
Als ik volgend jaar mijn Tenere heb weggegeven denk ik ook wel dat ik op zoek ga naar een leuk ding om dat soort dingen op te blijven doen. Er is nog zoveel leuks te ontdekken in Afrika. Ik heb bv mijn zinnen op Timboektoe gezet. Waarom? Omdat het er ligt zeg maar...
Of het een Tenere wordt of een Africa Twin weet ik nog niet. En ik ben er ook niet uit of mijn BMW dan het veld moet ruimen. Als ik dat doe, moet het wel een AT worden, want een Tenere is nou niet het meest geweldige ding om langere ritten over de autobahn mee te doen. Ik kijk nog wel hoe het balletje rolt. Eerst de rit naar Gambia zien te overleven...
Yes! Vandaag ben ik geslaagd! Voor m'n gevoel was het een korte rit. Vanuit Leiden naar Warmond gereden, daar een beetje door een 30km zone getufd en vervolgens over de snelweg weer terug.
Nu op zoek naar een geschikte (en betaalbare) tweewieler
Toevallig met de club van Richard Rijsdijk uit Voorschoten?BreadFan schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:38:
Vandaag een toertocht gehad van mijn oude rijschool. Was een erg leuke route.145 km met veel bochten.
Inclusief van en naar huis 225 km gereden.
Gefeliciteerd! Geniet ervan en hou de glimmende kant bovenDonDaaf schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:35:
Yes! Vandaag ben ik geslaagd! Voor m'n gevoel was het een korte rit. Vanuit Leiden naar Warmond gereden, daar een beetje door een 30km zone getufd en vervolgens over de snelweg weer terug.
[...]
Toevallig met de club van Richard Rijsdijk uit Voorschoten?
[ Voor 78% gewijzigd door Wormaap op 07-06-2010 15:16 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1249283?data[filter_keywords]=adventure&data[booleanVerwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:15:
KTM adventure als alternatief voor de allroads wordt hier niet genoemd?
jawel hoor, word 6 pagina's vol over geluld..
Nope, was georganiseerd door Jan van Dam motoren en vd. Top Rijopleidingen in Elst.DonDaaf schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:35:
[...]
Toevallig met de club van Richard Rijsdijk uit Voorschoten?
lekker is dat. doos onderdelen 2 weken terug besteld. toch maar kijken hoelang het nog gaat duren blijkt het 22 juni pas verstuurd te worden. dus dat word motor weer in elkaar zetten voor komend weekend en hopen dat me startmotor niet verzuipt door de olie die erdoor spuit. accu blijft leven en bouten blijven zitten.
Ik denk dat de meeste allroadrijders graag een KTM Adventure zouden rijden, ze zijn alleen niet zo vriendelijk geprijsd als mijn '89 Super TenereVerwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:15:
KTM adventure als alternatief voor de allroads wordt hier niet genoemd?
DRAFTER86 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:50:
[...]
Ik denk dat de meeste allroadrijders graag een KTM Adventure zouden rijden, ze zijn alleen niet zo vriendelijk geprijsd als mijn '89 Super Tenere
Amen!
Hoewel de Tenere's ook behoorlijk duâh zijn voor hun leeftijd. Tenzij je erg handig bent en een opknappertje wil kopen, mag je zo'n beetje de nieuwprijs van 20 jaar geleden neertellen. En dan heb ik het niet eens over de oude BMW R100GS, dus het model met carbs en zonder snavel (gestolen van de BIG?). Die zijn makkelijk €4000...
Hoewel de Tenere's ook behoorlijk duâh zijn voor hun leeftijd. Tenzij je erg handig bent en een opknappertje wil kopen, mag je zo'n beetje de nieuwprijs van 20 jaar geleden neertellen. En dan heb ik het niet eens over de oude BMW R100GS, dus het model met carbs en zonder snavel (gestolen van de BIG?). Die zijn makkelijk €4000...
de ST's zijn zupervietsennnnn
alleen een beetje hoog (voor mn schamele 1.76), al een paar keer liggen knuffelen
alleen een beetje hoog (voor mn schamele 1.76), al een paar keer liggen knuffelen
Vandaag even nieuwe foto's gemaakt van de Buell met de nieuwe uitlaat en de nieuwe spiegels. Hij staat namelijk in de verkoop aangezien ik meer het circuit op wil. Das niet goed voor een Buell namelijk (en dus je portefeuille).

Nieuwe nopjes!
Damn wat een mooi ding. Ik wil die (Rizoma???) spiegels ook voor op de monster.TiMMieJ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:42:
Vandaag even nieuwe foto's gemaakt van de Buell met de nieuwe uitlaat en de nieuwe spiegels. Hij staat namelijk in de verkoop aangezien ik meer het circuit op wil. Das niet goed voor een Buell namelijk (en dus je portefeuille).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Hubba hubbaTiMMieJ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruilen tegen een ZZR600 uit 1991?
Nee dit zijn niet de rizoma's maar imitatie's van 4 tientjes per stuk. Nu heb je er 2 voor de prijs van 1 RizomaTylen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:20:
[...]
Damn wat een mooi ding. Ik wil die (Rizoma???) spiegels ook voor op de monster.
Bij de weg had jij nu al een blade gehad of was dat merc? Heb even een vraagje over een akra systeem ivm bouwjaren 04/05 en 06/07.
@ Breadfan:
Ik ruil hem tegen een Blade CBR1000rr uit 2004 of hoger
[ Voor 29% gewijzigd door TiMMieJ op 08-06-2010 09:34 ]
Nieuw rubber is voor mij ook onderweg, alleen zijn die wat breder en zonder de noppen
LC8 of LC4 maakt niet uit als het maar een 48" WP issnars schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:26:
[...]
Dat is wel een goed voorbeeld...Stephan Hessler. Rijd en wint rallies op z'n compleet over-the-top gepimpte DR BIG. Ik weet niet of ik zo ver wil gaan om het ding echt offroad-waardig te maken, maar ik kan het wel proberen. Nu je het zegt...volgens mij past een LC8-voorvork er zo op!
And it goes BRAAAAAPP!
Kijk, precies een antwoord waarop ik hoopteTiMMieJ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:32:
[...]
Nee dit zijn niet de rizoma's maar imitatie's van 4 tientjes per stuk. Nu heb je er 2 voor de prijs van 1 Rizoma. Iets met hollands
Gehaald bij Goedhart motoren wat hier om de hoek zit.
Bij de weg had jij nu al een blade gehad of was dat merc? Heb even een vraagje over een akra systeem ivm bouwjaren 04/05 en 06/07.
@ Breadfan:
Ik ruil hem tegen een Blade CBR1000rr uit 2004 of hoger. Er is er nu een die komt kijken van de week en dan is hij misschien weg.
Nee heb geen blade gehad. Heb er wel veel op gereden 1000RR uit 2005. Maatje van mij had er 1 en die stond bij mij in de garage gestalt. Vandaar dat ik er vaak op reed
Dan heb je er niets aan...noppen rulez!M14 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:58:
[...]
Nieuw rubber is voor mij ook onderweg, alleen zijn die wat breder en zonder de noppen.
@ Tylen: Misschien kun je eens bij Shin-Yo kijken. Een duitse webshop/keten die érg veel aftermarket spul heeft tegen redelijke prijzen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De spiegels zijn van het merk Shin-yo (chinese hakkietakkie).Tylen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:19:
[...]
Kijk, precies een antwoord waarop ik hoopteIk vind de Rizoma's ook te duur
Welk merk is het? Dan zoek ik ze even op internet.
Nee heb geen blade gehad. Heb er wel veel op gereden 1000RR uit 2005. Maatje van mij had er 1 en die stond bij mij in de garage gestalt. Vandaar dat ik er vaak op reedOver uitlaat systemen ervoor heb ik geen ervaring. Wat ik wel weet is dat die blade een Yoshi eronder had en dat hij bij Ten Kate was afgesteld.
Ok jammer wilde even weten of een full systeem van akra goed past op een 2004. Aangezien er een te koop staat en ik misschien volgende week al een blade heb als alles goed gaat met de verkoop van de Buell. Dit doordat de bochten van het spruitstuk anders schijnen te lopen bij 04/05 tov 06/07.
Ik zit er juist over te denken om bij die van mij het zadel nog iets hoger en harder te laten makenKaWaReZ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:56:
de ST's zijn zupervietsennnnn
Wat voor noppen zijn dat? Quanta kosta?
Is de volgende fiets niet wat voor jou ?TiMMieJ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:26:
[...]
De spiegels zijn van het merk Shin-yo (chinese hakkietakkie).
Ok jammer wilde even weten of een full systeem van akra goed past op een 2004. Aangezien er een te koop staat en ik misschien volgende week al een blade heb als alles goed gaat met de verkoop van de Buell. Dit doordat de bochten van het spruitstuk anders schijnen te lopen bij 04/05 tov 06/07.
http://www.motor-forum.nl...de-zwart-Yoshimura-1.html
Toch wel een erg vette blade die helemaal af is.
Die is zeker heel dik! Maar ik moet toch echt eerst verkopen om te kunnen kopenPilatuS schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Is de volgende fiets niet wat voor jou ?
Maar er is er ook een die wil ruilen dus ga eerst die fiets eens goed bekijken. Een tricolore uit 2004.
sluikreclame! (ja dat ben ik nee dat is niet Mrs Roflastc)

Als ik de verhalen zo lees over de opgeknapte, gewassen, gepimpte motoren dan wil ik wel op meer dagen ritjes met GoTters buiten 12 Juni

Als ik de verhalen zo lees over de opgeknapte, gewassen, gepimpte motoren dan wil ik wel op meer dagen ritjes met GoTters buiten 12 Juni
Zo'n uitlaat wrap. Blijft dat zo wit en waar is het goed voor? Is het alleen voor de sier of doet het ook wat voor de motor?
[ Voor 30% gewijzigd door ROFLASTC op 08-06-2010 12:53 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Totdat je met 160 plat door de bocht gaat
Modder is niks voor mij
Was gister overigens nog staande gehouden door een of andere agent. Bij mn kamer in Breda in de buurt is een stuk weg afgezet, uiteraard rij ik daar over de stoep langsaf, gewoon omdat het kan
Ik heb ze gevonden, thanks mannen. Nu nog een webshop vinden die in nl zit of naar nl verstuurdwimmel_1 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:25:
@ Tylen: Misschien kun je eens bij Shin-Yo kijken. Een duitse webshop/keten die érg veel aftermarket spul heeft tegen redelijke prijzen.
Edit: 99,- voor een set.. Iets duurder dan die Duitsers zelf
Edit2: 51 euro bij optitune. Ik ga gelijk afrekenen
[ Voor 21% gewijzigd door Tylen op 08-06-2010 13:19 ]
Whahah dat is grappig. Dat is de blade waarover ik het hadPilatuS schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:36:
[...]
Is de volgende fiets niet wat voor jou ?
Die lage uitlaat van de DR750 is zo gek nog niet: lager zwaartepunt en meer ruimte voor bagage. Die van mij komt hoog, liefst een beetje onder het kontje. Ik zit te twijfelen tussen een Laser ProDuro of een GPR oval aluminium.....het blijft veel geld voor een ding dat alleen plof doet.mphilipp schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:57:
Maar de nieuwe uitlaat komt toch ook weer zo hoog? Standaard zit dat ding halverwege het wiel; vind ik een raar gezicht.
Die is beter dan de 43? Met een USD heb ik wel minder stuuruitslag en de KTM-vorken hebben een centimeter of 8 teveel veerweg voor mijn brommert (kan worden aangepast, maar toch). Wel makkelijk om fatsoenlijke wielen en remmen te vinden met zo'n vork, en ik neem aan dat de adventures standaard al stuggere veren hebben dan de lichte enduro-modellen. Andere optie is de 50mm WP Extreme vork van eind jaren 90 KTM en Husabergs. Daar rijdt die Stephan Hessler ook mee rond.ROFLASTC schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:15:
LC8 of LC4 maakt niet uit als het maar een 48" WP is
Of toch maar gewoon een setje nieuwe veren, een forkbrace en verder niet mauwen
Ik weet wel zeker dat ik het stuurtje ga vervangen. Waar rijden de modderhappers hier mee rond, Renthal, Magura?
Is dat dan ook die maat van je? Zo ja wil hij geen Buell danTylen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:34:
[...]
Whahah dat is grappig. Dat is de blade waarover ik het hadAlleen heeft hij alle stickers eraf gehaald. En euhhh is mijn ouwe race bandje
Mooi dat we je konden helpen met je spiegels!
Nee ik ken hem niet. De blade was vorig jaar verkocht. Is denk ik niet bandje van mij. Want hij heeft er 4000km op gereden. Dan moest die band al opzijn 
Nou weet ik wel iemand die naar een Buell kijkt. Heb je al ergens een advertentie staan? Prijs? KmStand? Bouwjaar etc..
Nou weet ik wel iemand die naar een Buell kijkt. Heb je al ergens een advertentie staan? Prijs? KmStand? Bouwjaar etc..
[ Voor 28% gewijzigd door Tylen op 08-06-2010 14:12 ]
Uiteraard:Tylen schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:12:
http://www.motor-forum.nl...4/Buell-XB12s-2007-1.html
Verder staat hij ook al op marktplaats etc... Je bent altijd welkom om te komen kijken.
@ Rofl
De wrapping is bij mij omdat ik al een motorbroek gesloopt heb op de uitlaatbochten. Dit voorkomt dat dat nog een keer gebeurt. Van origine was de wrapping bruin maar is wit uitgeslagen door de warmte. En hij blijft redelijk mooi wit in mijn ervaring maar rij wel veelal mooi weer atm.
Renthal maar als het maar zo'n fatbar isdie uit 1 stuk bestaat en goed kan veren onder de nodige druk.snars schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:06:
Die is beter dan de 43? Met een USD heb ik wel minder stuuruitslag en de KTM-vorken hebben een centimeter of 8 teveel veerweg voor mijn brommert (kan worden aangepast, maar toch). Wel makkelijk om fatsoenlijke wielen en remmen te vinden met zo'n vork, en ik neem aan dat de adventures standaard al stuggere veren hebben dan de lichte enduro-modellen. Andere optie is de 50mm WP Extreme vork van eind jaren 90 KTM en Husabergs. Daar rijdt die Stephan Hessler ook mee rond.
Of toch maar gewoon een setje nieuwe veren, een forkbrace en verder niet mauwenKeuzes, keuzes...
Ik weet wel zeker dat ik het stuurtje ga vervangen. Waar rijden de modderhappers hier mee rond, Renthal, Magura?
de voorvork hangt wel een beetjes af van de rijder,motor en omstandigheden. Ik wist niet dat een DR een paar cm te kort zou zijn maar dan des te meer reden om een dikke en stugge voorvork te nemen want dat duwt het ding wel omhoog. Ook goed voor het offroad knallen. Een 50" wordt vziw ik weet wel wat duurder omdat WP de 48 makkelijker maakt. WP mol weet wel een mooi ding te bouwen. Ik heb iig 1300 opgebraakt voor een dikke voor en achtervering op de LC8.
en wat mag het kosten? opzich lijkt het mij wel grappig om wat mummie lappen om de uitlaat te draaien.TiMMieJ schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:31:
@ Rofl
De wrapping is bij mij omdat ik al een motorbroek gesloopt heb op de uitlaatbochten. Dit voorkomt dat dat nog een keer gebeurt. Van origine was de wrapping bruin maar is wit uitgeslagen door de warmte. En hij blijft redelijk mooi wit in mijn ervaring maar rij wel veelal mooi weer atm.
[ Voor 15% gewijzigd door ROFLASTC op 08-06-2010 14:46 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Opzich kan ik me ook wel voorstellen dat met die wrapping de lucht warmer blijft (het werkt als isolatie zegmaar) waardoor de kat die erachter zit beter werkt.
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Toffe dingen zijn het die BIGs. Volgens mij hoef je alleen maar stuurpen over te persen. Ik heb tijd geleden een WP voorvork van een dr BIG overgekochth.snars schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:26:
Nu je het zegt...volgens mij past een LC8-voorvork er zo op!
Proficiat
Al plannen om een fiets te kopen?
Al plannen om een fiets te kopen?
* Mike2k heeft zojuist een nieuwe voorband bestelt: de Michelin Pilot Power PURE 120-70-17
Staat netjes bij de Michelin Pilot Power 2CT 190-50-17
@Timmiej. Je motor is toch pas net klaar ?
Als je het circuit op gaat....geef me een shout...wil mijn GSX-R 750 ook wel eens op het superieure asfalt zetten....
Staat netjes bij de Michelin Pilot Power 2CT 190-50-17
@Timmiej. Je motor is toch pas net klaar ?
Als je het circuit op gaat....geef me een shout...wil mijn GSX-R 750 ook wel eens op het superieure asfalt zetten....
[ Voor 34% gewijzigd door Mike2k op 08-06-2010 17:02 ]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Michelin T63, gekocht bij een Duitser voor (ik dacht) €147 incl.een tientje verzendkosten.
Grr, ik weet nu iig twee motoren die ik niet ga kopen als ik binnenkort m'n papiertje heb. Heb nu tijdens les zowel op Kawa ER-5 gezeten als Honda CBF-500, en beide geven problemen met m'n benen. Bij de ER-5 passen m'n voeten er simpelweg niet goed op, bij de CBF-500 moet ik ver naar achteren gaan zitten om m'n knieen een beetje comfortabel te krijgen en dan nog zijn ze gaar na een les van twee uur.
Gelukkig wel een positievere ervaring - heb kort op de K1100LT van een instructeur mogen zitten. Dat zit een stuk meer in de richting
Al neig ik zelf meer richting K75RT- of een Diversion 900, of evt een GTR1000 - maar bij die laatste twee moet ik nog zien of ze passen...
Gelukkig wel een positievere ervaring - heb kort op de K1100LT van een instructeur mogen zitten. Dat zit een stuk meer in de richting
Al neig ik zelf meer richting K75RT- of een Diversion 900, of evt een GTR1000 - maar bij die laatste twee moet ik nog zien of ze passen...
Oslik blyat! Oslik!
Zeker! Maar eerst moet ik even wat proefritten maken. Qua stijl en looks zoek ik iets in de chopper hoek. Honda Shadow is vet, Suzuki Intruder is vet, Yamaha Dragster is vet en zelfs op een Virago zou ik nog wel gezien willen worden. Moet, zoals in dit topic is aangeraden, eerst maar eens zorgen dat ik op alle vier die motoren een keer gereden heb.
Waarom geen K100RT of LT? Zit tussen de K75 en K1100 indion_b schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 21:49:
Grr, ik weet nu iig twee motoren die ik niet ga kopen als ik binnenkort m'n papiertje heb. Heb nu tijdens les zowel op Kawa ER-5 gezeten als Honda CBF-500, en beide geven problemen met m'n benen. Bij de ER-5 passen m'n voeten er simpelweg niet goed op, bij de CBF-500 moet ik ver naar achteren gaan zitten om m'n knieen een beetje comfortabel te krijgen en dan nog zijn ze gaar na een les van twee uur.
Omdat een K75 fijner rijdt dan een K100 
(dat is iig mijn mening)
Goed, een diversion 900 zou ik dan weer verkiezen boven die 2, maar wie ben ik.
(dat is iig mijn mening)
[ Voor 37% gewijzigd door 4x2 op 08-06-2010 23:29 ]
leeg
Trillingen. En ze zijn vaak marginaal duurder. Niet dat ik ze uitsluit ofzo, maar bij gelijkge geschiktheid...MailMan schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:21:
[...]
Waarom geen K100RT of LT? Zit tussen de K75 en K1100 in
Ben benieuwd concreet waarom... ik lees net zulke positieve dingen over betrouwbaarheid en techniek van de Diversion 900 als van de Kxxxxjes, maar als ik ernaar kijk lijkt me de zithouding minder vertikaal en de fairing wat minder. Sinds ik op een paar nakeds op de snelweg gereden heb ga ik dat laatste steeds relevanter vinden4x2 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:28:
Omdat een K75 fijner rijdt dan een K100
(dat is iig mijn mening)
Oslik blyat! Oslik!
Maak eens een proefrit voordat je denkt dat je ineens van een naked lesmotor naar een rijdend windscherm als eigen fiets moet? 
Sowieso went wind ook wel, zeker met oordoppen + goede helm
Sowieso went wind ook wel, zeker met oordoppen + goede helm
Omdat het 10x beter rijdt misschien? Geen idee hoor, maar rondrijden als een menselijke remparachute is niet het fijnste wat er is.TheZeroorez schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:03:
Maak eens een proefrit voordat je denkt dat je ineens van een naked lesmotor naar een rijdend windscherm als eigen fiets moet?
Ik heb de afgelopen tijd mijn collega hartelijk uitgelachen met zijn BMW C1, maar gisteren had ik wel met hem willen ruilen.
Bij de uithof kreeg ik een ware vloedgolf over me heen van een vrachtwagen waar ik langsreed, en van Utrecht tot Amersfoort was het sowieso niet zo fijn om te rijden door de hoosbui. Thuis aangekomen kon ik dus al mijn kleding gaan vervangen omdat ik ongeveer zo nat was alsof ik onder de douche vandaan kwam
Mijn collega zit vandaag met grote grijns te vragen waar het dan geregend heeft; hij moest wel even zijn ruitenwissers aanzetten, maar heeft zelf maar een paar sputtertjes op zijn broek gekregen.
Misschien moet ik mijn pak weer eens op een waterafstotende behandeling gaan trakteren....
Bij de uithof kreeg ik een ware vloedgolf over me heen van een vrachtwagen waar ik langsreed, en van Utrecht tot Amersfoort was het sowieso niet zo fijn om te rijden door de hoosbui. Thuis aangekomen kon ik dus al mijn kleding gaan vervangen omdat ik ongeveer zo nat was alsof ik onder de douche vandaan kwam
Mijn collega zit vandaag met grote grijns te vragen waar het dan geregend heeft; hij moest wel even zijn ruitenwissers aanzetten, maar heeft zelf maar een paar sputtertjes op zijn broek gekregen.
Misschien moet ik mijn pak weer eens op een waterafstotende behandeling gaan trakteren....
Als je een lompe brommer zoekt waar je recht op zit: een allroad.dion_b schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:49:
[...]
Trillingen. En ze zijn vaak marginaal duurder. Niet dat ik ze uitsluit ofzo, maar bij gelijkge geschiktheid...
[...]
Ben benieuwd concreet waarom... ik lees net zulke positieve dingen over betrouwbaarheid en techniek van de Diversion 900 als van de Kxxxxjes, maar als ik ernaar kijk lijkt me de zithouding minder vertikaal en de fairing wat minder. Sinds ik op een paar nakeds op de snelweg gereden heb ga ik dat laatste steeds relevanter vinden
Dus Kawasaki KLE, Yamaha XT(Z), BMW GS etc.
Of een iets meer weggericht model als de Yamaha TDM, Guzzi Quota, Cagiva Navigator (nice!), Honda Transalp, Kawa Versys (hoewel die nog wel wat duurder zijn).
Kom op, da's toch gewoon een auto met 2 wielen en zonder deurengwystyl schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:33:
Ik heb de afgelopen tijd mijn collega hartelijk uitgelachen met zijn BMW C1, maar gisteren had ik wel met hem willen ruilen.
Heeft iemand een idee waar ik zo'n ding kan krijgen:

Is om het schakelpedaal te koppelen aan de as van de versnellingsbak. Rechts is orgineel (SV1000), ik zou wel eens willen proberen hoe het schakelt wanneer die slag wat korter wordt.
Is om het schakelpedaal te koppelen aan de as van de versnellingsbak. Rechts is orgineel (SV1000), ik zou wel eens willen proberen hoe het schakelt wanneer die slag wat korter wordt.
Wie zei dat ik een lompe brommer zoek?DRAFTER86 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:42:
[...]
Als je een lompe brommer zoekt waar je recht op zit: een allroad.
Dus Kawasaki KLE, Yamaha XT(Z), BMW GS etc.
Of een iets meer weggericht model als de Yamaha TDM, Guzzi Quota, Cagiva Navigator (nice!), Honda Transalp, Kawa Versys (hoewel die nog wel wat duurder zijn).
Ik wil vooral iets waar ik rustig en ontspannen regelmatig 200km aan een stuk op de snelweg mee kan doen, ook in slecht weer, ook in de winter. Ik heb per ongeluk afgelopen keer gelest op een 25kW-beperkte motor, en zelfs dat vond ik prima te doen qua snelweggedrag. Lompheid is echt geen vereiste voor me (dat gezegd, ik heb geen enkel bezwaar tegen een beetje kracht/lompheid, maar ik ga er niets anders voor opofferen).
Meeste genoemde gevallen zijn veel te duur voor mijn budget (max 2k, liever minder) en/of hebben andere issues (te weinig fairing, geen cardanaandrijving). Op zich zou idd een BMW F650GS prima zijn - ook omdat het een van de zuinigste 'grote' motoren is, maar ik heb er het geld niet voor over...
[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 09-06-2010 10:40 ]
Oslik blyat! Oslik!
Versys is ook niet lomp, in tegendeel zelfs..dion_b schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:38:
[...]
Wie zei dat ik een lompe brommer zoek?
Ik wil vooral iets waar ik rustig en ontspannen regelmatig 200km aan een stuk op de snelweg mee kan doen, ook in slecht weer, ook in de winter. Ik heb per ongeluk afgelopen keer gelest op een 25kW-beperkte motor, en zelfs dat vond ik prima te doen qua snelweggedrag. Lompheid is echt geen vereiste voor me (dat gezegd, ik heb geen enkel bezwaar tegen een beetje kracht/lompheid, maar ik ga er niets anders voor opofferen).
http://www.youtube.com/watch?v=6nDcOz7oOVM
http://www.youtube.com/watch?v=IYz5fMST508
[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 09-06-2010 10:42 ]
OK, maar 1) te duur en 2) voorruit en koffers?ToolkiT schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:40:
[...]
Versys is ook niet lomp, in tegendeel zelfs..
* dion_b moet sowieso niets hebben van dat track-gebeuren
Oslik blyat! Oslik!
Je zou eens kunnen kijken of dat dat "knietje" van een GSX-R korter isM14 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:21:
Heeft iemand een idee waar ik zo'n ding kan krijgen:
[afbeelding]
Kan je denk ik het beste even bij een dealer gaan bekijken.... maar hier kun je misschien ook wel wat gevonden krijgen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
ToolkiT schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:40:
[...]
Versys is ook niet lomp, in tegendeel zelfs..
Had net al eens snel op die site gekeken, veel interessante infowimmel_1 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:18:
[...]
Je zou eens kunnen kijken of dat dat "knietje" van een GSX-R korter is
Kan je denk ik het beste even bij een dealer gaan bekijken.... maar hier kun je misschien ook wel wat gevonden krijgen.
In het geval van veel winterkilometers, pak een oudere BMW die nog grote stofringen op zn remklauwen heeft zitten, dan hoef je tenminste niet minimaal 1x per jaar de remklauwen te (laten) reviseren.dion_b schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:38:
[...]
Moet dr even om liegen of een K75/K100 van de 1e serie ze ook heeft, maar de oudere boxers hebben ze zeker.
Een diversion 900 is (rij)technisch gezien de betere motor, maar als je veel winterkilometers maakt word je gek van de vastzittende remmen omdat ze daar echt niet op gemaakt zijn (bijna geen >1985 motor is dat trouwens)
leeg
* Beerkeeper is geslaagd voor zijn AVB 
Alleen noodstop een keer over moeten doen, het was spekglad
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Gear shifter?M14 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Had net al eens snel op die site gekeken, veel interessante info. Ding van een GSX-R lijkt idd korter (wat is de goede benaming eigelijk?
).
Verwijderd
Gefeliciteerd.
Niet gestrooid dan, tis net aan zomer, dus dat zout was toch wel bij de hand zijn geweest?
Niet gestrooid dan, tis net aan zomer, dus dat zout was toch wel bij de hand zijn geweest?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 14:02 ]
Heerlijk he, in de stromende regen afrijdenBeerkeeper schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:34:
feli!
Gefeli!Beerkeeper schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:34:
1)hoe duur zijn ze in NL? in UK misschien goedkoper?dion_b schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:12:
[...]
OK, maar 1) te duur en 2) voorruit en koffers?
2)ja heeft vooruitje en er kunnen koffers op...
sommige pimpen hem helemaal (mrPhillip kent deze wel)
http://www.motor-forum.nl...message/15963822#15963822
De hoezen die om de zuigers vast zitten, zodat je het staal van de zuigers eigenlijk niet ziet zitten.komkommer schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:23:
Welke stofringen bedoel je?
Dit dus (als ie het doet)
leeg
Hebben niet alle motoren dat?4x2 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:07:
[...]
De hoezen die om de zuigers vast zitten, zodat je het staal van de zuigers eigenlijk niet ziet zitten.
Dit dus (als ie het doet)
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()