Note to self: niet zwaaien met de rechter hand

Ik drukte alweer per ongeluk de stop-knop in... Ik wist al precies wat ik had gedaan, dus een seconden later liep de motor ook alweer, en ik heb nieteens stil gestaan. Maar stom is het wel.
Tevens een de top van de motor gehaald, 250km/u op de teller met nog ~1500rpm tot de redline over. Ook is me het verschil tussen nederland en duitsland weer duidelijk geworden. In duitsland houden ze vrij netjes rekening met je, in nederland is het ieder voor zich. Ter illustratie:
- (bejaarde) fietsers die op de weg stil gaan staan en op de kaart kijken, lunchen, enz...
- (bejaarde) fietsers die midden op een kruispunt de kaart bekijken.
- (bejaarde) fietsers die vanaf de kant van de weg opstappen op hun fiets, evenwicht verliezen en zo de straat over vliegen.
- (bejaarde) fietsers die zonder te kijken over steken.
Daarna keken al die (bejaarde) fietsers me vreemd aan als ik ze met 20~30 km/u voorbij reed. Ik vertrouwde ze echt niet meer
Verderop: iemand die
a. niet spiegelt en niet oplet of iemand hem in wil halen
b. het niet kan hebben dat je op een motor makkelijker door het verkeer kan gaan en de motorrijder daarom maar afsnijdt.
Ik gok op b, gezien hij daarna met groot licht begon te knipperen toen ik hem wees op zijn spiegels. Eigenlijk had ik ze er af moeten trappen, hij gebruikt ze toch niet.
En daarna kenmerkend voor nederland, iemand die zowat een noodstop maakt op een verlaten volledig rechte weg omdat zijn telefoon gaat. Uiteraard zonder knipperlicht.
Nope, volgende keer weer fijn de snelste weg richting duitsland en dan daar lekker rond rijden.

DRAFTER86 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:28:
Nu in de aanbieding bij ibood.nl: navigatie apparaat met iGo 8 voor 70,-.
Ik draai al een paar jaar iGo op mijn telefoon en ben er erg tevreden over, veel fijner dan Garmin en Tomtom. Het is uiteraard geen specifieke motorgps maar wat wil je voor 70,-....
iGo werkt inderdaad erg fijn, mochten mensen het niks vinden, tomtom draait ook op dat apparaatje.
Ik zou hem zo halen, ware het niet dat ik al iGo op de telefoon heb, navigon op een oud beestje, een tomtom XL iq, garmin op de laptop en mocht dat allemaal niet werken dan kan ik de zumo 660 van mijn pa nog meenemen
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?