Tsjaa...je kunt meer investeren in een goede Gore-Tex jas/broek, maar dat kost een aardige duit. Ik heb gewoon een hele fijne regenoverall. Een 1delige. Niet ademend, maar wel waterdicht. Zorg alleen voor goede waterdichte handschoenen en een goede helmmuts met waterdichte onderkant die je dan
over je jas doet. Daar overheen de regenoverall, dan blijf je gegarandeerd droog. Kleed je daaronder niet tè warm aan, want een regenoverall houdt ook veel wind en dus kou tegen. Je wilt er niet onder gaan zweten.
Goede kleding is belangrijk; vooral als je op vakantie gaat. Als het niet comfortabel zit, lekt of te warm is, is je reis een hel. Bovendien is het gevaarlijk, want je concentratie en conditie gaat eronder lijden.
Nog even een plug voor de regenoverall die ik zelf heb. Ik ben er enthousiast over omdat ik er 2 volle dagen mee in de stromende regen heb gereden en ik ben alleen bij mijn polsen en hals nat geworden. Bij de polsen omdat de handschoenen niet waterdicht waren (fixed, goretex exemplaren gekocht) en mijn halswarmertje was wel lekker warm, maar van fleece, dus niet waterdicht. Nu heb ik eentje met windstopper/waterdicht spul. Ik zou dus nu zeg maar het kanaal in moeten kunnen rijden.
Het is een (hoe kan het ook anders

) BMW ProRain 2:

Handige features:
*rubber laagje op het zitvlak zodat je niet over je natte zadel glijdt
*extra kraagje voor je handschoenen
*schuine rits over de voorkant met giga-flap van binnen zodat er geen water binnen komt
*hittebestendig spul op de binnenkant van de benen, zodat je 'm niet smelt tegen je blok
Wat ik wel weer vreemd vind is dat er over de mouwen en benen een reflecterende streep loopt, maar niet over de voor- en achterkant. Maar goed...verder een fijn ding. Ik heb 'm voor €95 van eBay af gehaald, maar bij de BMW dealer zag ik 'm voor het dubbele liggen. Inmiddels is er een ProRain 3 die helemaal fel geel is. Op zich handy voor in de regen, want dan heb je toch al slecht zicht.
Ik ben er blij mee, en ik kon aan mijn reisgenoten zien dat het géén weggegooid geld was. Zij vonden €95 wel veel voor een regenoverall, maar ik was niet tot op het bot nat...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.