Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.233 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:55

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

unclero schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:16:
Hmmm... het zal vast wel om te bouwen zijn naar iets dat ook met bagage lange afstanden af kan leggen..

* unclero schiet opeens de Amsterdam-Dakar Challenge te binnen
En de prijs voldoet ook aan het reglement...

Jongens, praat me dit uit het hoofd :P.
dat is de bomb:
leesvoer:
www.dukesofthedesert.nl

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:50

unclero

MB EQA ftw \o/

*phew* gelukkig maar :>.

Want een maandje onbetaald verlof is ook zo.. tsja.. hoewel het wel voor het goede doel is, natuurlijk ;).

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

steveman bedoeld de duc denk ik :+ enneh met mijn xt de dakar? dat doen ze met XT500s niet met XT550's

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

unclero schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:16:
Hmmm... het zal vast wel om te bouwen zijn naar iets dat ook met bagage lange afstanden af kan leggen..

* unclero schiet opeens de Amsterdam-Dakar Challenge te binnen
En de prijs voldoet ook aan het reglement...

Jongens, praat me dit uit het hoofd :P.
daarom zit er een XT600 voorvork in ;) das wat comfortabeler op lange stukken :p maareh in elkaar zetten bestaat uit blok er onder hangen, ketting er op leggen, assen terugplaatsen en je kunt gaan :p maar als je er echt een dakar mee wil rijden zou ik nog een blokstukkie vervangen, dat lekte olie en is gevuld maar dat gaat een dakar tocht niet leuk vinden denk ik

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hmm.. Ik kwam v/d week echt de perfecte < 25Kw motor tegen op marktplaats of zo'n site voor maar 400,- euro. Mooi hobbyding dus..
En nu kan ik hem nergens meer vinden.. :/
Op MF staat ook niet veel waar ik fantsoenlijk oppas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:50

unclero

MB EQA ftw \o/

rimpeldinky schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:07:
steveman bedoeld de duc denk ik :+ enneh met mijn xt de dakar? dat doen ze met XT500s niet met XT550's
Niet De Dakar, maar de Amsterdam-Dakar challenge, waarbij je met barrels (mag nie meer dan 500 eurie in de aanschaf hebben gekost en mag voor niet meer dan 150 eurie aan worden versleuteld) de route moet zien te nemen, en die bestaat voor 99% uit redelijk verharde stukken weg.
En ik zie in die lijst meerdere motor-teams, waarvan sommigen op afgeragde guzzis proberen de route te nemen, dus met een XT kan het heus niet erger zijn :Y). En het is toch een one-way-ride ;).
endless schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:17:
Hmm.. Ik kwam v/d week echt de perfecte < 25Kw motor tegen op marktplaats of zo'n site voor maar 400,- euro. Mooi hobbyding dus..
En nu kan ik hem nergens meer vinden.. :/
'Verkocht' heet dat meestal ;)... Maak ik ook wel eens mee :/.

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

unclero schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Niet De Dakar, maar de Amsterdam-Dakar challenge, waarbij je met barrels (mag nie meer dan 500 eurie in de aanschaf hebben gekost en mag voor niet meer dan 150 eurie aan worden versleuteld) de route moet zien te nemen, en die bestaat voor 99% uit redelijk verharde stukken weg.
En ik zie in die lijst meerdere motor-teams, waarvan sommigen op afgeragde guzzis proberen de route te nemen, dus met een XT kan het heus niet erger zijn :Y). En het is toch een one-way-ride ;).

[...]

ik zou zeggen kom kijken :P dat red je wel als het one way is :*)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
unclero schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Ja maar, ja maar.. Ik wou dat ding hebben! :/
Naja, ik ga vrolijk opzoek naar de volgende mogelijkheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je wilde dat ding niet hebben ;) je wilde dat ding bekijken en kijken of het een mogelijkheid was. Anders is het al verkocht op voorhand en god weet wat voor wrak het is :)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Echter een crosser die ik voor 500 kan kopen voor woon<->werk en evt oefenen op zand happen, lijkt mij nog steeds kewl.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

dat dacht ik ook :p daarom had ik em gekocht met opknapplannen (hey, 25 jaar oud beestje heeft veel onderhoud nodig) maar nu ik een baan heb (zeker met de uren die ik nu draai.. zit elke avond thuis nog te werken..) met daarnaast mijn MCSE.. ik red et echt niet om voor et volgende seizoen de XT weer op te bouwen (heck 3 midagen met een kratje bier en hij is helemaal klaar denk ik) dus dan gaat ie weg en komt er later wel weer iets voor terug, eerst een weg-motor

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik wil ook een crosser tzt.. maargoed voorlopig andere prioriteiten.. huis gekocht, nieuw baan met bij behorende CISCO opleidingen. Voorlopig geen tijd voor motoren helaas
Bandit 1200 moet grote beurt hebben
VFR800i moet kleine beurt hebben en nieuwe banden
GSXR1000 moet beurt hebben
GSXR750 moet ik frame van laten richten.

Dus de 750 staat nog een jaar stil, en de rest zal moeten wachten tot begin seizoen.

[ Voor 11% gewijzigd door Capo op 09-01-2008 16:18 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

Capo schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:17:
Ik wil ook een crosser tzt.. maargoed voorlopig andere prioriteiten.. huis gekocht, nieuw baan met bij behorende CISCO opleidingen. Voorlopig geen tijd voor motoren helaas
Bandit 1200 moet grote beurt hebben
VFR800i moet kleine beurt hebben en nieuwe banden
GSXR1000 moet beurt hebben
GSXR750 moet ik frame van laten richten.

Dus de 750 staat nog een jaar stil, en de rest zal moeten wachten tot begin seizoen.
offtopic:
oeh cisco? ccna? ccnp? ccna heb ik de module-certificaten van maar niet het eind-examen gedaan

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03

DinX

Motormuis

De GS is dus definitief van de baan voor de komende 2-3 jaar :p

DinX in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

8) :+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ken dat topic niet in.....

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

ken er niet in omdat het me niet boeit die HK :P Doet es hier posten....

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Heeft Wokschotel z'n eerste fiets al binnen eigenlijk ?

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/188299/1

zo te zien wel :) Veeel te druk met rijden nu zeker ;)

[ Voor 51% gewijzigd door steveman op 09-01-2008 18:10 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:21
U heeft WAT gekocht? Een wagen? :+ Ga je er dan ook mee naar je werk enzo? Arme FJR...

Hey, hele mooie auto hoor! Van de zomer lekker het dak eraf en je hebt helemaal geen FJR meer nodig ;)

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

FragDaddy schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:12:
[...]

U heeft WAT gekocht? Een wagen? :+ Ga je er dan ook mee naar je werk enzo? Arme FJR...

Hey, hele mooie auto hoor! Van de zomer lekker het dak eraf en je hebt helemaal geen FJR meer nodig ;)
Hehe, daarom dat ik voor de cabrio gevallen ben. Als je dan toch al met het koekblik gaat zit je toch nog min of meer in de open lucht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
DinX schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 20:05:
[...]

Hehe, daarom dat ik voor de cabrio gevallen ben. Als je dan toch al met het koekblik gaat zit je toch nog min of meer in de open lucht :p
Volgende stap is motor eruit, bierbuik, baard en genieten van je mid-life crisis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ik zei toch al dat de BMW er even niet komt :+ Dus nee, nog geen midlife crisis, dan had ik de BMW wel genomen :p

[ Voor 43% gewijzigd door DinX op 09-01-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
http://www.youtube.com/watch?v=JE7b3mNgqRo

Potverdorie.. Ik ga ook maar eens naar een supermotard kijken..
Rijdt kennelijk erg lekker. _/-\o_

Even buitenom een supersport motor inhalen.. Eitje
Eerlijk is eerlijk, op dat mickey mouse baantje kom ik niet uit de 1e versnelling met de R1..

Voor de mensen die hem nog niet kennen:

Nicky Hayden en Max Biaggi kunnen ook 'aardig' sturen op een supermotard:
http://www.youtube.com/wa...lbdnpXeqU&feature=related

Kneedown de bocht door sliden bij 1:25 8)7 8)7 8)7 Op een supermotard.... 7(8)7

[ Voor 64% gewijzigd door FragDaddy op 09-01-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Van die supermotardraces staan ook wel eens aan in het fitnesscentrum waar ik kom, best leuk om te kijken tijdens het fietsen :)

Totdat er een of andere bierbuik binnenkomt en naar voetbal zapt -O-

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

FragDaddy schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:44:
http://www.youtube.com/watch?v=JE7b3mNgqRo

Potverdorie.. Ik ga ook maar eens naar een supermotard kijken..
Rijdt kennelijk erg lekker. _/-\o_

Even buitenom een supersport motor inhalen.. Eitje
Eerlijk is eerlijk, op dat mickey mouse baantje kom ik niet uit de 1e versnelling met de R1..

Voor de mensen die hem nog niet kennen:

Nicky Hayden en Max Biaggi kunnen ook 'aardig' sturen op een supermotard:
http://www.youtube.com/wa...lbdnpXeqU&feature=related

Kneedown de bocht door sliden bij 1:25 8)7 8)7 8)7 Op een supermotard.... 7(8)7
die tweede heb ik al 400 keer gezien en hij blijft geweldig.. wat kunnen die mannen rijden zeg 8)7

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 16e heeft deze meneer AVB in Nuenen *O*

Veder nog wat filmsels van mijn afgelopen les, nummer 12 of 13 ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_MVI_1070.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_MVI_1072.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.photobucket.com/albums/h288/slindenau/etc/th_MVI_1083.jpg

(ik was even een weekje of 2 afwezig wegens een klein bannetje O-) )

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

jij lest bij verkeersschool tilburg en dat was op hun vaste oefenstekkie in noord :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:28:
De 16e heeft deze meneer AVB in Nuenen *O*

Veder nog wat filmsels van mijn afgelopen les, nummer 12 of 13 ofzo.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(ik was even een weekje of 2 afwezig wegens een klein bannetje O-) )
Ziet er prima uit hoor, dat gaat je wel lukken de 16e. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoop ik ook ja, het is al duur zat :o.

Alleen die remoefeningen en de vertragingsoefening gaan nog niet altijd naar wens...de rest best aardig :).
rimpeldinky schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:24:
jij lest bij verkeersschool tilburg en dat was op hun vaste oefenstekkie in noord :+
Het Laar != Noord ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Wat gaat er met de remoefeningen dan niet naar wens?
Vertragingsoefening kan ik begrijpen dat je die wat lastiger vind, maar bijv. een noodstop is toch niet zo lastig?
Bij de remproeven moet je alles niet te gehaast doen, dus niet in een keer volledig in de remmen, maar de druk opbouwen (wel binnen 1 sec. ofzo). Bij de noodstop mag je echt vol in de ankers, maar zorg dan wel dat je de druk opbouwd, dan kun je uiteindelijk veel harder remmen.

En zorg dat je op tijd op een constante snelheid (50km/u) zit zodat je daarna je kan richten op het remmen ipv. op de goede snelheid zitten. Als je dat te gehaast doet zit je ook snel boven de 50 km/u en moet je weer gaan corrigeren, wat teveel tijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 22:50

JdM

Humbled

-DG- schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:59:
[....]

En zorg dat je op tijd op een constante snelheid (50km/u) zit zodat je daarna je kan richten op het remmen ipv. op de goede snelheid zitten. Als je dat te gehaast doet zit je ook snel boven de 50 km/u en moet je weer gaan corrigeren, wat teveel tijd kost.
Goede tip! :Y

Dat wordt trouwens een stukkie rijden dan als je in Nuenen moet afrijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm apart, de halve draai en het achtje deed ik wat anders, langzamer. Dat je meer de motor de bocht in forceert en dan de arm aan de binnenkant van de bocht volledig strekt en de andere gebogen houdt. Je blijft dan zelf wat meer rechtop zitten.

Maar als't werkt dan werkt'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03-2021
-DG- schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:59:
Wat gaat er met de remoefeningen dan niet naar wens?
Vertragingsoefening kan ik begrijpen dat je die wat lastiger vind, maar bijv. een noodstop is toch niet zo lastig?
Bij de remproeven moet je alles niet te gehaast doen, dus niet in een keer volledig in de remmen, maar de druk opbouwen (wel binnen 1 sec. ofzo). Bij de noodstop mag je echt vol in de ankers, maar zorg dan wel dat je de druk opbouwd, dan kun je uiteindelijk veel harder remmen.

bij de uitwijkproef, dat je met 50 aan komt rijden, moet remmen en terugschakelen had ik het bij het examen voor elkaar gekregen om hem in zijn vrij te krijg. Ik dus lekker rust het gas constant houden en doen alsof er niks aan de hand was. gehaald O-)
heb al meer dan een jaar mijn rijbewijs, zal zo ff een foto plaatsen.
Ik kwam er vorige week pas achter dat dit topic bestond |:(

@merc: op welk forum zit jij nou niet?? :? :+
je mag raden wie ik ben. laser x-treme gp @z750 :*)

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
rimpeldinky schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:28:
[...]

offtopic:
oeh cisco? ccna? ccnp? ccna heb ik de module-certificaten van maar niet het eind-examen gedaan
sorry man overheen gelezen..

CCNA en CCSP moet ik behalen in 1 jaar. Daarna wil ik verder met NP en VP etc..

maar eerst maar eens met ccna beginnen ;) ( CCNA En CCSP via werkgever en opleidings instituut )

[ Voor 12% gewijzigd door Capo op 10-01-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noodstop: ik rem vaak te snel, dan grijpt het ABS is...of ik vergeet gewoon de koppeling in te drukken ofzo :P.
Preciesiestop: rem ik nog te hard, waardoor ik vaak veels te vroeg stop :P.

Die andere remoefening gaat wel aardig, 'nood'stop met terugschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Slindenau : Ontspannen op de motor :) Klinkt stom misschien maar dan gaat alles tig keer beter.

Te snel, dus je weet dat je rem druk moet opbouwen maar doet het gewoon niet ? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Capo op 10-01-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
bij een noodstop mag je toch gebruik maken van je ABS?
(ik had geen abs)

preciesiestop: probeer halverwege goed je remkracht te doseren, dan red je het nog wel tot aan de paaltjes

en zorg dat je ruim voordat je doe oefening begint op snelheid bent.. geeft een stuk meer rust..
anders ben je voor je gevoel met te veel dingen te gelijk bezig

* DarkChylde is nog steeds motorloos, maar kijkt wel fanatiek rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
hier nog ff een foto van mijn bike
Afbeeldingslocatie: http://206.229.17.58/dl/d343ad2063b34fec7cc56e2441e1bda6/478608c0/image/z750__042.JPG

ff een kleinere

[ Voor 33% gewijzigd door supermadcow op 10-01-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Erg leuk speelgoed supermadcow :9 Wat is/was het?

Ennum, die uitlaat heeft vast geen E-keur :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Jammer van de te korte uitlaat, maar verder mooi ding!

Heb ergens ook spijt van mijn korte hexagonal uitlaat, maargoed niks aan te doen , had e keur nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

supermadcow schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:47:
[...]

bij de uitwijkproef, dat je met 50 aan komt rijden, moet remmen en terugschakelen had ik het bij het examen voor elkaar gekregen om hem in zijn vrij te krijg. Ik dus lekker rust het gas constant houden en doen alsof er niks aan de hand was. gehaald O-)
heb al meer dan een jaar mijn rijbewijs, zal zo ff een foto plaatsen.
Ik kwam er vorige week pas achter dat dit topic bestond |:(

@merc: op welk forum zit jij nou niet?? :? :+
je mag raden wie ik ben. laser x-treme gp @z750 :*)
Ik zit alleen op got en motor-forum :?

Maar ik weet wel wie je bent, weet alleen je nick op mf even niet, je hebt iig een zwarte z750, en je hebt geen cat tussen je bochten en je "demper" ;)

Edit: ik zie net dat je al een plaatje gepost had |:(

[ Voor 3% gewijzigd door M3rcury op 10-01-2008 14:04 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Capo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:00:
Jammer van de te korte uitlaat, maar verder mooi ding!

Heb ergens ook spijt van mijn korte hexagonal uitlaat, maargoed niks aan te doen , had e keur nodig.
Ik hebv een nog kortere hexagonal zonder e-keur O-)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermadcow
Chakotay schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:56:
Erg leuk speelgoed supermadcow :9 Wat is/was het?

Ennum, die uitlaat heeft vast geen E-keur :+
z750 uit 2004. idd geen e-keur erop. maar dat maakt niet uit :9

@capo: ik vind deze uitlaat veel mooier dan de standaard en ik vind deze veel beter bij t streetfighter uiterlijk van de motor passen. vooral ook vanaf achter gezien. :*) :9~

@Merc: was geintje, ben je ook alleen nog maar op deze 2 tegengekomen 8) O-)

diavolo di velocita ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:29
Had dit topic eigenlijk nog nooit gezien!
Meld me bij deze aan als motorloze & rijbewijsloze... maar ga zometeen als ik thuis ben meteen mn theorie aanvragen nadat ik er vandaag achterkwam dat je dat alleen maar met iDeal kunt betalen :S
Maar goed... ik heb nog wel genoeg vragen, dus je zult me vaker zien! :P

Erg mooie fiets trouwens supermadcow... vind trouwens met bellypan ook super!
bijvoorbeeld deze.

[ Voor 25% gewijzigd door Vince22 op 10-01-2008 15:46 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
M3rcury schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:06:
[...]

Ik hebv een nog kortere hexagonal zonder e-keur O-)
Nog meer tering herrie :| No thanks ;)

Supermadcow : ieder zijn ding toch :)

[ Voor 9% gewijzigd door Capo op 10-01-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Vince22 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:40:
Had dit topic eigenlijk nog nooit gezien!
Meld me bij deze aan als motorloze & rijbewijsloze... maar ga zometeen als ik thuis ben meteen mn theorie aanvragen nadat ik er vandaag achterkwam dat je dat alleen maar met iDeal kunt betalen :S
Maar goed... ik heb nog wel genoeg vragen, dus je zult me vaker zien! :P

Erg mooie fiets trouwens supermadcow... vind trouwens met bellypan ook super!
bijvoorbeeld deze.
Hm, kan je je theorie-examen alleen maar met iDeal betalen? Dat is ook lekker dan als je geen internet hebt/dat niet snapt/wilt/gewoon ter plekke wilt betalen/etc.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zojuiste geboekt.

14/15/16 Maart knallen op Misano Italië :P
2 webstrijden en 1 Endurance tussendoor. De rest 3 dagen lang open pitlane.

Kan niet wachten :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Tylen schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:14:
Zojuiste geboekt.

14/15/16 Maart knallen op Misano Italië :P
2 webstrijden en 1 Endurance tussendoor. De rest 3 dagen lang open pitlane.

Kan niet wachten :P
Oh wat stoer! Lekker op Misano gassen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:29
Chakotay schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 16:11:
[...]

Hm, kan je je theorie-examen alleen maar met iDeal betalen? Dat is ook lekker dan als je geen internet hebt/dat niet snapt/wilt/gewoon ter plekke wilt betalen/etc.
JA kan dus wel, ter plekke daar, maar niet dus als je via internet reserveert. Heb trouwns mijn theorie examen op 19 februari! *O*

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 16:23

Shaggy

Misantroop pur sang

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ik wilde het niet doen maar toch :p

(btw het laar daar hebben ze mn motortje gevonden nadat ze gejat was, als er daar bandensporen van burnouts staan zijn ze waarsch van mijn fietsje)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vince22 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:17:
JA kan dus wel, ter plekke daar, maar niet dus als je via internet reserveert. Heb trouwns mijn theorie examen op 19 februari! *O*
Is het tegenwoordig niet zo dat je voor sommige gebieden niet eens meer kunt bellen en juist alleen maar via internet kunt reserveren? Er staat mij iets van bij, toen ik het theorie-examen aanvroeg voor in Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
saviour schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:16:
[...]
Is het tegenwoordig niet zo dat je voor sommige gebieden niet eens meer kunt bellen en juist alleen maar via internet kunt reserveren? Er staat mij iets van bij, toen ik het theorie-examen aanvroeg voor in Arnhem.
Je kunt ook gewoon bij CBR op een examendag naar binnen lopen en vragen of er nog bij een sessie die dag een plaats vrij is. Als dat zo is dan mag je ook nog mee doen (kost je misschien alleen een beetje tijd met wachten).
Maar als je geen haast hebt zou ik gewoon via internet aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ja mooi.. komen jullie bij mij in het zwembad grillen 8)7

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

steveman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:51:
[...]

Eerlijk==goed !

Maf hoe smaken kunnen verschillen eigenlijk, want ik vind bv de 695 eigenlijk mooier dan de 696 :)

Wat voor naked bikes kun je me nog meer aanbevelen om te bekijken eigenlijk?
Sorry voor late reactie (offline geweest wegens overlijden schoonmoeder :( )
Maar bekijk de Triumph Street triple eens, die krijgt overal laaiend goede kritieken :)

En als je een soort allroad/naked cross will, kan ik je de kawa versys aanraden, de pers is er ook erg over tevreden en ik kan dat alleen maar beamen. Ok de looks zijn wat appart, maar het rijd geweldig :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ben je een nieuwe carriere begonnen als dameskapper? ;) :+

Leuke wagen, maar niet echt een mannelijk model zou daar zelf niet zo snel voor kiezen.. maar ieder zijn eigen smaak gelukkig...
Dat is trouwens zowiezo een probleem met cabrio's, de betaalbare zijn allemaal wijfebakken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

voor iedereen die zich wel eens afvraagt waarom koekblikkers wel naar motoren kijken maar ze niet zien, probeer deze test maar eens:

http://viscog.beckman.uiuc.edu/grafs/demos/15.html

Bekijk de video en tel hoevaak de mensen met wit Tshirt de bal naar elkaar overgooien..
spoiler:
bijkijk de video nog eens zonder te tellen en kijk of je de eerste keer iets over het hoofd gezien hebt, een man in gorrilla pak die even naar je zwaait bijvoorbeeld...

let op geen flauwe grappen met enge beelden enzo... dus serieus testen svp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud experiment, maar het klopt wel ja...ons brein kan zich maar op 1 ding tegelijk 'echt' focussen...de overige informatie raakt ergens tussen oogzenuw en bewustzijn zoek :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:55:
Oud experiment, maar het klopt wel ja...ons brein kan zich maar op 1 ding tegelijk 'echt' focussen...de overige informatie raakt ergens tussen oogzenuw en bewustzijn zoek :+.
idd oud experiment, maar wel heel typerend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ToolkiT schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:23:
[...]

Sorry voor late reactie (offline geweest wegens overlijden schoonmoeder :( )
Maar bekijk de Triumph Street triple eens, die krijgt overal laaiend goede kritieken :)

En als je een soort allroad/naked cross will, kan ik je de kawa versys aanraden, de pers is er ook erg over tevreden en ik kan dat alleen maar beamen. Ok de looks zijn wat appart, maar het rijd geweldig :)
Waarom denken mensen toch dat ik zo vermogend ben ;)

* Steve is arme student!

(Maar zo'n Street Triple lijkt me idd gaaf!!)

En gecondoleerd trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

steveman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:31:
[...]

Waarom denken mensen toch dat ik zo vermogend ben ;)

* Steve is arme student!

(Maar zo'n Street Triple lijkt me idd gaaf!!)
gewoon wachten tot een mooie 0% rente aanbieding :)
(kwam bij mijn versys ook mooi zo uit bij toeval, had het geld al gespaard, maar kan nu extra rente trekken)

maar wat voor budget zit je aan te denken?
dank je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Altijd mooi hè, zo'n death wish.. :D

EDIT: Of doen ze gewoon een gooi naar een Darwin Award ?

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 11-01-2008 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, hoeveel zou er bij komen kijken om een sv650s om te bouwen naar een naked? Die kap vind ik echt lelijk... Maar zonder zijn ze best te pruimen!

Ook heeft de 650s wat andere gearratio's las ik, valt er nog wel leuk mee te touren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 22:50

JdM

Humbled

steveman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:42:
Hmm, hoeveel zou er bij komen kijken om een sv650s om te bouwen naar een naked? Die kap vind ik echt lelijk... Maar zonder zijn ze best te pruimen!

Ook heeft de 650s wat andere gearratio's las ik, valt er nog wel leuk mee te touren dan?
Wat erbij komt kijken? Heel simpel, ander stuur en andere koplamp. Oh ja en je moet je kuip eraf schroeven 8)7
Naked maken is toch niet zo heel ingewikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

JdM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:08:
[...]

Wat erbij komt kijken? Heel simpel, ander stuur en andere koplamp. Oh ja en je moet je kuip eraf schroeven 8)7
nou ja hangt er een beetje vanaf wat er allemaal achter de kuip verstopt zit..
Bij mij zit er een resevoir (koelwater ofzo) dat nogal lelijk is als je alleen de kuip zou weghalen...
Dus het kan iets ingewikkelder worden om het mooi te krijgen, maar in principe is het vrij simpel idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
JdM schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:08:
[...]

Is de gaskabel, koppelingskabel, voor-remleiding, bedrading van beide stuurschakelaars nog lang genoeg voor een hoog/breed stuur? Vaak moeten er 1 of meerdere zaken vervangen/verlengd worden.

Daarnaast.. Hoe wil je dat hoge stuur monteren. De bovenste kroonplaat van de gekuipte SV650 heeft daar geen bevestiging voor (als ik het zo even uit mijn hoofd zeg). Die fiets heeft namelijk clipons. Dus of je moet 'risers' op die kroonplaat monteren, of je moet een kroonplaat van een naked SV bemachtigen.

Gearratio's zou ik me geen zorgen over maken. Dat zal een beetje verschillen (de naked heeft misschien iets meer punch bij lage snelheden en een iets lagere topsnelheid), maar verder is het niet echt spannend.

[ Voor 15% gewijzigd door FragDaddy op 11-01-2008 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ToolkiT schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:12:
[...]

nou ja hangt er een beetje vanaf wat er allemaal achter de kuip verstopt zit..
Bij mij zit er een resevoir (koelwater ofzo) dat nogal lelijk is als je alleen de kuip zou weghalen...
Dus het kan iets ingewikkelder worden om het mooi te krijgen, maar in principe is het vrij simpel idd..
moeilijk? pvc pijp met 2 doppen er op lijmen, schroefdoppie drop, pijpje dr in :+ kost je 4 minuten lijmen en 10 minuten drogen

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Dat die kap ergeschroefd moet worden... :o goh?

Maar, daar zitten ook meteen de richtingaanwijzers aan natuurlijk B)

Maar mooi iig dat de rijeigenschappen niet heel specifiek zijn zeg maar. Kan ik nu even gaan kijken wat die onderdelen zoal kosten (en verder zoeken naar iets als een howto of iig lijstje met wat je nou nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Niet onderschatten wat er allemaal bij komt kijken om van een motor met kuip een naked te maken.
Bij m'n oude diversion had je ook de xj500s en xj600n. Na m'n ongeval dacht ik ook "ik maak er gewoon een naked van". Maar als je eenmaal zo'n motor die normaal met kuip is, zonder kuip ziet denk je toch al snel "oh shit".

Doordat er kuipwerk rond zit hoeft een fabrikant zich niet zoveel aan te trekken hoe het eronder allemaal uit ziet. Dan zit je dus inderdaad met dingen als een koelreservoir wat gewoon in het zicht zit, kabels die her en der langst en over het blok lopen, kabels aan het stuur die net op maat zijn,...

Dat is een hele hoop aanpaswerk om die dingen er een beetje netjes te laten uitzien. Knippers zitten ook al snel vast aan kuipdelen, gaskabel moet misschien langer worden, remkabels, electriciteitskabels (verlichting, startknop, knippers,...). Onderschat het niet.

De nieuwe spullen moet je dan ook nog eens vast krijgen op je motor. Heb je daar ineens een subframe vanvoor dat totaal niet voorzien is om die dingen erop te maken (knippers, koplamp,...). Als je wat geluk hebt kan je misschien aan een verkoper vragen of hij de kuip er even af kan halen. Met van die "kleine" fietsen is het niet meer dan een paar schroeven. Dan heb je een idee hoe het eronder uit ziet.

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 11-01-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
steveman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:26:
Dat die kap ergeschroefd moet worden... :o goh?

Maar, daar zitten ook meteen de richtingaanwijzers aan natuurlijk B)

Maar mooi iig dat de rijeigenschappen niet heel specifiek zijn zeg maar. Kan ik nu even gaan kijken wat die onderdelen zoal kosten (en verder zoeken naar iets als een howto of iig lijstje met wat je nou nodig hebt).
zoek ff naar 'superbike ombouw' of 'superbike conversion' op internet. ABM maakt bijvoorbeeld kant en klare kits.

http://ab-m.de/en/product...conversion/superbike-kits
http://ab-m.de/assets/files/superbikeumbau_superbikekits.pdf

[ Voor 11% gewijzigd door FragDaddy op 11-01-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
en koop geen goedkope oplossing, als je aan je stuur trekt en alles heeft speling.. dat komt rijd gedrag niet ten goede.

Koop in godsnaam goed materiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Zo, direct lekker Xenon lampjes halen :)

2 x H1 Xenon, zullen we eens een ander licht op de zaak gaan werpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ah mooi, * Steve kan wat breder gaan zoeken

Ik heb 't idee dat er meer 650s dan -n modellen in omloop zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Vanaf vrijdag 25 januari (22.00) weer een nieuwe reeks op Discovery Channel.

Birth of a racer (opgelet, amerikaanse site met ditto uren, 22 uur dus vrijdag de 25ste).
Birth of a Racer

Do you think it's possible for a modern-day visionary with no engineering background to create a completely new motorcycle? One that is lighter, more manoeuvrable and more technologically evolved than the big manufacturers' multi-million dollar MotoGP bikes?

'Birth of a Racer' is the true story of one man and his team of maverick engineers from around the world in their quest to build a motorcycle unlike any other in existence. This man, these professionals, and this goal are uncommon. Their road is a difficult and arduous – and maybe even impossible – one to travel. Michael Czysz is a maverick with a dream. But Michael's dream has to become reality before he either runs out of money or kills himself riding the bike on the test track.
Ziet er leuk uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door DinX op 11-01-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Thnx for de tip. Ik sla hem op in de recorder :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Als ik voor die tijd via de telefoon het internetgedoe van m'n schoonouders gefixt heb ga ik ook kijken, laatst een stukje gezien en dat was wel interessant!

Oh wacht dat duurt nog 14 dagen 8)7 'k heb dan geen oor meer over.

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 11-01-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

/me Shaggy is weer blij *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EoswyqxxqmqKaq6exdWvz5hS/full.jpg

Weekend eens lekker gaan inbouwen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is voor de auto he, dat kan dus echt niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:55:
Is voor de auto he, dat kan dus echt niet :(.
SHit, toch een kat in de zak gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

shaggy8675 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:42:

[afbeelding]

Veel plezier ermee. Is ook bij mij 1 van de betere aankopen voor m'n motor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

DinX schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:36:
[...]

Veel plezier ermee. Is ook bij mij 1 van de betere aankopen voor m'n motor geweest.
Voor mij ook.. zou echt niet meer zonder xenon willen rijden..

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://motards-toulousains.com/mt_gallery_albums/album_17012/pourrissage_de_ktm.jpg

>:)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

charrel

Cortisol4life..

Jammer dat er geen r1200gs voor staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

waarom is jouw motor nog zo schoon? :( das ie ECHT baggeren :+

baggeren :9~

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

rimpeldinky schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:46:
[...]

waarom is jouw motor nog zo schoon? :( das ie ECHT baggeren :+

baggeren :9~
ik zal eens vaker wat tekst/linkjes posten want dit is mijn brommert niet, plaatje kwam via Google.
Ik zou het zo doen natuurlijk maar ik ken geen mensen die hun KTM zo laten bevuilen. :P

[ Voor 12% gewijzigd door ROFLASTC op 12-01-2008 12:34 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag weer een lesje gehad...het wordt nu echt spannend, komende woensdag AVB :).

Alle oefeningen gaan nu wel redelijk opzich, en die draai dingen gaat iets langzamer inderdaad wel iets makkelijker :). Eerst ging ik steeds keihard op de achterrem om langzaam die draai te maken, dat hoef ik nu niet meer te doen :o.

Had vandaag alleen wat meer moeite met de langzame slalom...maarja, daar heb ik altijd al moeite mee gehad :P. Gewoon hopen dat ik em niet krijg, en anders mag ik em toch 2x proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
DinX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:35:
Vanaf vrijdag 25 januari (22.00) weer een nieuwe reeks op Discovery Channel.

Birth of a racer (opgelet, amerikaanse site met ditto uren, 22 uur dus vrijdag de 25ste).

[...]

Ziet er leuk uit :)
http://www.discoverychann...de=H&cur_dt=1201298400000

Op bovenstaande site kun je je vooraf laten informeren over waneer het begint (kun je het niet vergeten) Ik neem het ook op want de vorige keer heb ik het laatste stukkie alleen gezien.

Vooral op het laatst waarbij er twee proffesionele coureurs het apparaat uittesten. Zij zijn beide uitermate tevreden en zeer lovend over de stuureigenschappen van de motor.

Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/side_transparent07c1.jpg
Engine
Configuration Twin Crank/ Triple OHC/Wet Deep Sump
Type Z-Line 4
Displacement 990cc
Bore 82mm
Stroke 46.85mm
Included Valve angle 22 degrees
Fuel Injection Single overhead/10bar pressure
Exhaust FMF Titanium 45mm 4-2-4
Cooling Multi-stage with twin front and rear ducted under tail radiators
Cam Drive Gear with compliant element
Intake Valve Titanium 33.5mm diameter with 4.5mm stem
Exhaust Valve Titanium 28.0mm diameter with 4.5mm stem

Transmission
Gearbox 6 Speed, Quick change, Close ratio
Clutch Dry pack with Hydro electro slipper control
(replica: ramp and ball slipper control)

Electronics
Display Magneti Marelli DDU
Data Acquisition Magneti Marelli SDT E (replica: optional)
Throttle Control 2 cylinders fly-by-wire
Ignition 4 plug mounted coils
Charging System 350W, 14V Magnetti Marelli permanent magnet
Data Acq sensors 20+ (replica: optional)
Data Acq Channels 250 (replica: optional)
Chassis
Seat Height 32.5in (825mm)
Foot Peg Height 16in (400mm)
Seat to Handlebar 30in (785mm)
Frame/ Subframe Carbon Fiber Frame 5kg / Carbon Fiber Subframe 2.5 kg
Swing arm Aluminum with adjustable pivot concentric to output shaft
Rear Suspension DUO spring with regressive damped Ohlins shock
Front Suspension 6X Flex with Ohlins shock
Wheel Base adjustable 1420mm to 1475mm
Rake 22.5 degrees
Trail Independently adjustable 89mm - 101mm
Front Wheel Carbon Fiber BST 16.5 x 3.5
Rear Wheel Carbon Fiber BST 16.5 x 6.25
Tires Michelin C3M Technology
Brake Calipers Brembo Monoblock radial mount calipers
Brake Rotors Brembo 320mm
Fuel Tank Carbon Fiber 2 kg
Body Carbon Fiber

Performance
Weight Less than 350lbs (158 kg) (replica: less than 375lbs)
HP 220+ hp @ 15,000rpm (replica: 200+ hp @ 15,000rpm)
Torque 80+ ft/lbs (108+ N.m) (replica: torque subject to change)
Max RPM 16,000
Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/07c1/c1_07_rear3qwh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/07c1/exhaustlow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/07c1/front3q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/suspension_lvms.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/vegas10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motoczysz.com/images/photos/miller_test.jpg

http://www.motoczysz.com
shaggy8675 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:42:

[afbeelding]

Ik heb nu bijna 2 jaar xenon en zou echt niet meer zonder willen. Heb een pilot setje erin zitten van 6000k. die 8000k setjes geven minder licht en is meer blauw wat ik goedkoop vind overkomen.
Maar ik val wel beter op nu en zie zelf ook veel meer. Sterker nog ik rijd 's avonds gewoon met een zonnebril op als het regent en nog heb ik nergens last van ! en ja ik weet dat er van die gele brillen zijn maar die vind ik enorm irritant en heb ik de vorige keer op weg naar croix (snachts) na een paar kilometer in eindhoven als in de berm geflikkerd !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het best een mooie motor! Denk alleen niet dat die uitlaat op veel circuits is toegestaan.

@slidenau: langzame slalom is verplicht onderdeel van avb. gewoon ontspannen zitten en erg rustig rijden. volgens mij mag je de langzame slalom zo langzaam nemen als je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:06:
vind het best een mooie motor! Denk alleen niet dat die uitlaat op veel circuits is toegestaan.

@slidenau: langzame slalom is verplicht onderdeel van avb. gewoon ontspannen zitten en erg rustig rijden. volgens mij mag je de langzame slalom zo langzaam nemen als je zelf wilt.
Ligt eraan. mijn buell zit volgens de laatste politiemeting (incl bekeuring) op 107db wat 11db meer is als toegestaan voor mijn motor. In frankrijk kan ik iig op croix rijden en het nieuwe Ecuyeres in frankrijk gelden ook geen limieten. Hoe het zit met de "officiële circuits weet ik niet. Volgens is vooral nederland een zeikland wat geluidslimieten betreft.

Zou hier wel eens willen rijden overigens:

Afbeeldingslocatie: http://www.circuitdagen.be/Ecuyers.jpg

17 Bochten })
bron = www.circuitdagen.be/circuitsnl.htm
Het gloednieuwe en pas gehomologeerde 'Circuit des Ecuyers' opende zijn deuren op 01/10/2007. Het is gelegen in een uitzonderlijk domein van 55 hectares.

Met een traject van 3,6 kilometer lengte, 17 bochten en een breedte van 11 meter tot 12 meter in de bochten is het een echte aanwinst in het reeds bestaande gamma!

Originele uitlaten of vervangingsuitlaten met db-killer zijn toegelaten.

Momenteel beschikt het circuit nog niet over een eigen webstek. Daar wordt zonder twijfel hard aan gewerkt. Hieronder vindt u in ieder geval reeds een aantal inlichtingen.

Infrastructuur :

- Grote parkings en kampeermogelijkheid;
- Vergaderzaal van 90 m2;
- Vestiaires;
- Alle sanitaire voorzieningen zoals toiletten, douches;
- Hospitaal op 13 kilometer;

Ligging - afstand :

Vanuit Nederland

- 470 km van Den Haag;
- 440 km van Rotterdam;

SARL Circuit des Ecuyers
Ferme de Fary
Départementale 85
02130 Beuvardes
Lijkt mij een ideaal circuit voor mijn motor (is een bochtenmotor geen snelheidsmonster)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verplicht? Verdorie :(.

Welke zijn dan allemaal verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:20:
Verplicht? Verdorie :(.

Welke zijn dan allemaal verplicht?
Klikje :*)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dat valt allemaal wel mee. Die 4 verplichte oefeningen kan ik allemaal wel aardig, en dan ben je dr al bijna ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:28:
Oh, dat valt allemaal wel mee. Die 4 verplichte oefeningen kan ik allemaal wel aardig, en dan ben je dr al bijna ;).
Ohja, en na het laatste pylonnetje niet meteen een 180 maken en naar de examinator rijden :o

Je moet dus even rechtdoor eerst, maargoed aangezien mijn maneuvre "moeilijker" was vond ie 't ook wel best :)

Vooral relaxt blijven, behalve bij het optrekken voor de 50 km/u oefeningen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die is vet he (vooral vertraging vanuit stilstand), lekker hard gassen...kan je gelijk leren hoe je zo'n Golf GTI pauper er bij het stoplicht uit moet trekken O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:29:
Ja die is vet he (vooral vertraging vanuit stilstand), lekker hard gassen...kan je gelijk leren hoe je zo'n Golf GTI pauper er bij het stoplicht uit moet trekken O-)
Met twee vingers in je neus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Die is zeker vet ja. Dan ben je echt een koning als je dat kan in mijn boekje.. :P
Pagina: 1 ... 19 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.