Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.231 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

shaggy8675 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:35:
[...]

Keertje op de mijne rijden dan haha. Je krijgt hem de bocht niet om, maar optrekken hahahahaha O-)

Zo, vandaag maar een nieuwe leren jas gekocht :) Evo LJ 1.23 in het zwart, de zwart/witte uitvoering ( hoewel erg mooi ) was me iets te besmettelijk voor mijn doen 8)

Moet alleen even op maat gemaakt worden. kunnen we strakjes in het net rond tuffen :)

[afbeelding]

En voor kerst gekregen nieuwe koud/nat weer handschoenen IXS Boston

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zitten erg comfortabel. Hebben ook een lange wind/waterdichte afsluiting aan de mouw die lekker over de mouw van de jas kan worden geschoven. En op de linkerduim zit een rubber ruitenwissertje :+
En de knokkels zijn van een of andere onbreekbare composiet oid voor de veiligheid. Bevallen prima tot nu toe :) Waren iets van 60 euro
offtopic:
ook zo'n leuke G15? :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:23

Shaggy

Misantroop pur sang

rimpeldinky schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:12:
[...]

offtopic:
ook zo'n leuke G15? :p
Sinds dag 1. Zalig toetsenbordje ( nou ja, het 2e, eerste was de bekende verf vanaf, en deze slijt het zilver ook weer goed rond m'n pijltjes toetsen...

Je moet iets hé.

Hier wat specs: http://tweakers.net/gallery/sys/6816

[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 02-01-2008 18:20 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Fijne tobo! M'n broer heeft er ook 1, al maakt ie wel wat meer geluid dan m'n dell-ramplank met typen. Maargoed, tijdens een flinke gamesessie maakt dat niet uit natuurlijk ;)

òntopic, motorspullen, bijna vergeten:

Afbeeldingslocatie: http://www.ai.rug.nl/~renkema/moto.jpg

HJC helm, rev'it jas en ... broek :)

En hmm... wat een toeval, ik post hier die link naar die sv 650 en opeens is er een nieuw bod uitgebracht... bedankt jongens ;)

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 02-01-2008 19:06 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:03

DinX

Motormuis

Zo, vandaag m'n nieuwe MAG lidkaart weer in de bus :Y)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

harley schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:00:

Honda goldwing Gl1500 (1989) met Diligence 1,5persoons zijspan
[afbeelding]
aanpassingen:
Het zijspan (DÔH)
EML achterwiel (kan een autoband op is goedkoper, langere levensduur en meer grip als een ronde band
Selfmade schommelarmvoorvork
Rijdt op LPG (autogas :P)
rijder er daar veel van in NL? zo niet dan kan ik je laatst wel eens gespot hebben...
Mijn eerste reactie was: GW met zijspan? koop dan gewoon een auto ;) maar in jouw geval is dat geen optie dus...

Na bijna 2 weken koekblikken ivm kersttrip naar NL, kon ik vandaag eindelijk weer op de brommert :)
Heerlijk zonnig weer, en verkeer was mooi rustig, kon op dit: http://maps.google.co.uk/...&t=h&z=20&iwloc=addr&om=1 bruggetje dus ff mooi op snelheid erover en los komen 8)
Met grijns op smoel dus weer naar kantoor :)

[ Voor 27% gewijzigd door ToolkiT op 03-01-2008 12:44 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Charmant zo op die verroeste fiets :P

Ik heb ook weer wat leuks... Een van de katten heeft over/in de linkerhandschoen van het setje dat ik nu gebruik zitten sproeien :X Die geur wil er natuulijk nooit meer uit... Iemand daar toevallig ideeën voor? Zoniet haal ik wel een setje nieuwe, deze waren gelukkig maar €25 ongeveer.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 22:24
shaggy8675 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:35:
[...]

Keertje op de mijne rijden dan haha. Je krijgt hem de bocht niet om, maar optrekken hahahahaha O-)

Zo, vandaag maar een nieuwe leren jas gekocht :) Evo LJ 1.23 in het zwart, de zwart/witte uitvoering ( hoewel erg mooi ) was me iets te besmettelijk voor mijn doen 8)

Moet alleen even op maat gemaakt worden. kunnen we strakjes in het net rond tuffen :)

[afbeelding]
He, die jas heb ik ook, alleen dan in blauw-wit. Past wel leuk bij mijn motor. Heb ook de bijpassende broek in dezelfde kleuren.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Nou, heb de knoop doorgehakt! 15/1 om 14:00 mijn eerste les in Groningen bij Severijn. Heb er nu al zin in! :D

Hopen dat het allemaal lukt, kan ik van de zomer lekker rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

have fun kixor ;)

ze hadden vandaag weer actief gestrooid zeg, me voorband is 2x op een minirotonde bijna weggegleden door het pekel ipv de gladheid.

had op de A30 ook nog een motoragent ingehaald met 140 km/u, oeps :D hij ging me gelukkig niet achterna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

FF overposten van: http://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=4456.0

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/690/img1412mediumha6.jpg

Was drijfzand, motor zinkt, vorst , motor kan er weer uit

[ Voor 41% gewijzigd door ROFLASTC op 03-01-2008 22:35 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:33
ToolkiT schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:27:
[...]

rijder er daar veel van in NL? zo niet dan kan ik je laatst wel eens gespot hebben...
Mijn eerste reactie was: GW met zijspan? koop dan gewoon een auto ;) maar in jouw geval is dat geen optie dus...

Na bijna 2 weken koekblikken ivm kersttrip naar NL, kon ik vandaag eindelijk weer op de brommert :)
Heerlijk zonnig weer, en verkeer was mooi rustig, kon op dit: http://maps.google.co.uk/...&t=h&z=20&iwloc=addr&om=1 bruggetje dus ff mooi op snelheid erover en los komen 8)
Met grijns op smoel dus weer naar kantoor :)
Goldwings met zijspan rijden er genoeg.
De diligence zijspan aan een goldwing rijdt er nog 1 andere van in nederland in een iets andere kleur blauw + dat is eenpersoons uitvoering ik heb de anderhalf persoons uitvoering (klopt iets mooier met de lijnen + je kan nog meer meenemen (zoals 2 honden)
Mijn vader heeft dezelfde kleur goldwing maar dan met een vierkantere EML GT3E eraan.
Rondrijden doen we voornamelijk in omgeving eindhoven-> brabant & limburg met de rondritten tbv gehandicapten. Maar hij is ook regelmatig op weg naar apeldoorn.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
ROFLASTC schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:09:
FF overposten

[afbeelding]

>:)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

kixor schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:18:
Nou, heb de knoop doorgehakt! 15/1 om 14:00 mijn eerste les in Groningen bij Severijn. Heb er nu al zin in! :D

Hopen dat het allemaal lukt, kan ik van de zomer lekker rijden ;)
En je best doen voor theorie hè ;)

Ohja, en zwaaien!
ROFLASTC schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:09:
FF overposten

[afbeelding]

Wow, zelf erin gecrost?

[ Voor 30% gewijzigd door steveman op 03-01-2008 22:08 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

steveman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:05:
[...]

En je best doen voor theorie hè ;)

Ohja, en zwaaien!

[...]

Wow, zelf erin gecrost?
lol nee i wish

MaxKool wees me op een verhaal van iemand anders die dit had gedaan.

edit: ff linkje erbij want idd lijkt het zo net of ik het zelf heb gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door ROFLASTC op 03-01-2008 22:36 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:17

Wokschotel

Op 6 wielen

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Voor de liefhebbers die dicht bij de Belgische grens wonen, vanaf vrijdag 18 januari is het auto- en motorsalon in de Heizel in Brussel. Zijn meestal een hal of 3 motoren :)
Het is wel een typische koop-beurs, dus voornamelijk de nieuwe modellen allemaal enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

niet duur, maar zou er eerst even langs gaan met iemand die er verstand van heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ga er idd langs met iemand die er verstand van heeft, kijk even hoe het rijd (proefrit is erg belangrijk!) rij een kort stukje met ~30 zonder handen, als de motor dan naar een kant trekt (draai ook om en rij hetzelfde stukje de andere kant op, wegen zijn niet altijd vlak maar vaak iets bol) dan is er iets krom of niet goed met de motor, LAAT HEM DAN STAAN zeker voor je eerste motor

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:16
het is in ieder geval een yamaha :P dus met je smaak zit het wel snor 8)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:50

unclero

MB EQA ftw \o/

rimpeldinky schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:38:
ga er idd langs met iemand die er verstand van heeft,
Vooral Hells Angels en Satudarah MC-ers staan bekend om hun uitgebreide technische kennis ;).

En als er een verborgen gebrek is zal de verkoper dat direct melden en desnoods afraden de motor te kopen. ;)

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
steveman schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:09:
Oh! Ik ging er steeds van uit dat 25kw op kenteken ook daadwerkelijk betekende dat de motor teruggevoerd was!
Mnee.. Dat dacht ik in het begin ook..
Opzich wel aantrekkelijk, maar het blijft fraude in mijn geval. Een papier 25Kw kopen, die eigenlijk dus bijv. 50 Kw heeft, en die laten verzekeren zonder er iets over te zeggen.
Alleen jammer als je dan een ongeluk krijgt.
Grolsch schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:07:
[...]

controle hoef je niet bang voor te zijn, dat zijn maar een paar schamele rotcenten.

Onverzekerd iemand kapot rijden vind ik persoonlijk een groter risico :)
Ben ik sowieso onverzekerd als ik met mijn 25Kw motor op een > 25 Kw motor rij dan?
unclero schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:12:
[...]

25kw lijkt me zat hoor.. Neem een leuke Honda Rebel of Suzuki Savage. En ik heb geen vrienden die minstens 200km/u moeten halen op de snelweg of die moeite hebben beide bandjes aan de grond te houden. Aprilia RS125 schijnt ook erg pittig te zijn.

Hangt er ook helemaal vanaf wat je ermee wilt doen en of de motor je primaire vervoermiddel is..
Als ik vast zou zitten aan 25kw zou ik een motoscootertje kopen, lekker 's ochtends naar het werk raggen en op zonnige dagjes lekker stukjes over de dijk toeren :D.
Het gaat mij ook niet echt om de snelheid ofzo..
Het is gewoon jammer dat ik een motor moet kopen voor 1,5 jaar.

En een motor is sowieso hobby, dus zo'n scooterding is al niks voor mij.

Het nadeel is ook dat ik niet de kleinste ben, ben 2,05 meter en boven de 110 kg. Dan worden de <25 Kw motoren al snel redelijk licht en klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

endless schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:07:
[...]
[...]
[...]

Ben ik sowieso onverzekerd als ik met mijn 25Kw motor op een > 25 Kw motor rij dan?

[...]
[...]
Ja! Dan rij je namelijk zonder geldig rijbewijs! Zelfde als ik nu bijvoorbeeld met een vrachtwagen zou gaan rijden, dan zegt de verzekering ook: mazzel !

Dan kun je het beter andersom doen, maarja da's dan ook op een manier weer zonde te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

endless schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:07:
Het gaat mij ook niet echt om de snelheid ofzo..
Het is gewoon jammer dat ik een motor moet kopen voor 1,5 jaar.
Waarom is dat jammer? Toch niks zo leuk als elke paar jaar wat anders rijden? Je koopt een motor, rijdt een tijdje, komt wat anders leuks tegen, doet 'm weer weg, koopt er 1 bij, koopt er nog 1 bij, dan past 't niet meer op de stoep, dus doe je er maar weer eens 1 weg, en zo gaat dat eeuwig door. Jaren achter elkaar op 'tzelfde ding rijden lijkt me maar saai eigenlijk. Er is zoveel meer leuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

^^ Met pooh.

Zeker na een beginnersmotor wil je wat anders (vind ik toch). Van divi 600 naar FJR bijvoorbeeld. En nu na 3 jaar weer naar R1200GS Adv :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
[...]

ga er idd langs met iemand die er verstand van heeft, kijk even hoe het rijd (proefrit is erg belangrijk!) rij een kort stukje met ~30 zonder handen, als de motor dan naar een kant trekt (draai ook om en rij hetzelfde stukje de andere kant op, wegen zijn niet altijd vlak maar vaak iets bol) dan is er iets krom of niet goed met de motor, LAAT HEM DAN STAAN zeker voor je eerste motor
hoe rijd je zonder handen op een motor waarvan je het gas niet vast kan zetten?
(ja, ik ben n00b :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 20:39

4x2

lộn xộn quá

Zorgen dat je niet om pleurt, met iets hogere snelheid is het sowieso wat makkelijker :+
Naar 1 kant trekken hoeft nog niet superveel te betekenen trouwens, als het achterwiel dr scheef in staat kun je dr ook al last van krijgen, of door een raar afgesleten band.

Verder: als je zo rond de 80-90 je stuur los laat en hij begint dan te schudden met het stuur, dat is vrij normaal, je moet het echter wel met 2 vingers tegen kunnen houden en op andere snelheiden (voor de 70 en na de 100 om het even grof te nemen) moet ie het niet meer doen.
Kan aan van alles liggen (voorband, wiellagers, achterband, balhoofdlagers, gare voorvorkkeerringen, noem het maar op), het kan zelfs zijn dat je het dr nooit uit krijgt en sowieso hebben heel veel motoren dr last van.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
DarkChylde schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:15:
[...]

Eerst snelheid maken en dan pas handjes los, hij zal heus niet meteen helemaal stilvallen :) Desnoods eerst even opschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

4x2 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:26:
Zorgen dat je niet om pleurt, met iets hogere snelheid is het sowieso wat makkelijker :+
Naar 1 kant trekken hoeft nog niet superveel te betekenen trouwens, als het achterwiel dr scheef in staat kun je dr ook al last van krijgen, of door een raar afgesleten band.

Verder: als je zo rond de 80-90 je stuur los laat en hij begint dan te schudden met het stuur, dat is vrij normaal, je moet het echter wel met 2 vingers tegen kunnen houden en op andere snelheiden (voor de 70 en na de 100 om het even grof te nemen) moet ie het niet meer doen.
Kan aan van alles liggen (voorband, wiellagers, achterband, balhoofdlagers, gare voorvorkkeerringen, noem het maar op), het kan zelfs zijn dat je het dr nooit uit krijgt en sowieso hebben heel veel motoren dr last van.
Mijn fizzer kan ik met 140 makkelijk loslaten, zonder geschud etc.
Met 250+ op de teller begint de achterkant te kwispelen (met handen aan het stuur ofcourse), komt waarschijnlijk door mijn verhoogde achterkant :P

v LOL@ Dinx v

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

DarkChylde schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:15:
[...]

1) goed stretchen voor je op de motor kruipt
2) doe je rechter motorlaars uit
3) doe je rechtersok uit
4) ga een stukje rijden
5) als je voldoende snelheid hebt breng je je rechterbeen langzaam naar voor
6) hef je been hoog genoeg op zodat je voet net boven je gashendel zit
7) klem nu je tenen rond je gashendel en duw een beetje met je been
8) tataa

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
DinX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:19:
[...]

3) doe je rechtersok uit
4) ga een stukje rijden
8) tataa

Kun je geen filmpje sturen? Ik snap het niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ik ben het verleerd sinds dat ik zo'n ding heb om m'n gas vast te klemmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
en nu is de dakar afgelast :(

stelletje etters zijn het :(

http://www.nu.nl/news/137...dreiging_%28video%29.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 20:39

4x2

lộn xộn quá

ZiegoM schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:19:
[...]

Mijn fizzer kan ik met 140 makkelijk loslaten, zonder geschud etc.
Met 250+ op de teller begint de achterkant te kwispelen (met handen aan het stuur ofcourse), komt waarschijnlijk door mijn verhoogde achterkant :P

v LOL@ Dinx v
Zoals ik al zei, tussen de 70 en de 100 (het verschilt een beetje per motor, doorgaans ligt het rond de 80km/u) kan ie gaan schudden.
Daarboven en daaronder moet ie het niet gaan doen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

DinX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:19:
[...]

3) doe je rechtersok uit
4) ga een stukje rijden
8) tataa

Je kunt ook proberen je voet (met schoen) tussen de gashendel en de rem te wurmen..

* unclero hoeft vroeger shag gerookt :+

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

[...]

Ik heb er al een proefrit op gemaakt, reed prima. Jouw suggestie heb ik nog niet uitgevoerd. Blijft de vraag: is 47.000 MILES (70.000 km ofzo) niet veel voor een motor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Voor een motor uit '91 vind ik het wel meevallen. Ik vind het alleen wel opvallend hoe vaak die TS zijn topic schopt. Hij wil er blijkbaar erg graag vanaf.

Ik zet zelf bijna 20000 km per jaar op mijn motor...

[ Voor 15% gewijzigd door MagicTempest op 04-01-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

MagicTempest schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:51:
Voor een motor uit '91 vind ik het wel meevallen. Ik vind het alleen wel opvallend hoe vaak die TS zijn topic schopt. Hij wil er blijkbaar erg graag vanaf.
Centjes nodig misschien? Hij staat al een behoorlijke tijd te koop.
Als ik 5000 ga doen is het al veel. Oh well, ik ga hem gewoon kopen. Die proefrit smaakte naar meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
MagicTempest schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:51:

Misschien ben je teveel GoT gewent vergeleken met MF. Daar worden topics om de 15 min. gekickt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
4x2 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:27:
[...]

Zoals ik al zei, tussen de 70 en de 100 (het verschilt een beetje per motor, doorgaans ligt het rond de 80km/u) kan ie gaan schudden.
Daarboven en daaronder moet ie het niet gaan doen.
Wat is daar de oorzaak eigenlijk van?

En erg jammer van de Dakar inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
-DG- schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:57:
[...]

Misschien ben je teveel GoT gewent vergeleken met MF. Daar worden topics om de 15 min. gekickt. 8)7
Ik had al een vermoeden dat het daar aan zou kunnen liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Veel motoren hebben dat punt dat ze even gaan trillen. Hangt van veel dingen af. Mijn diversion had het met topkoffer rond een km of 70-75. Zonder topkoffer pas rond de 90. Ik gok een combinatie van trillingen van de motor zelf, de wind die errond speelt,... Waarschijnlijk zal dat bij een bepaalde snelheid + toerental een punt bereiken dat het ineens fel gaat trillen ?

M'n FJR heeft het dan weer niet. Of ik heb het gewoon nog niet ondervonden, maar dat zou me sterk lijken na 72000km op die fiets. Waarschijnlijk dat hij heel wat meer massa heeft en minder snel "uit het lood" wordt geslagen ?

[ Voor 23% gewijzigd door DinX op 04-01-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hoe meer massa, hoe meer kracht er nodig is om het in beweging te krijgen natuurlijk. Hoeveel weegt die FJR met jou + koffers + belading erop? 400 kg ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
DinX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:00:
Veel motoren hebben dat punt dat ze even gaan trillen. Hangt van veel dingen af. Mijn diversion had het met topkoffer rond een km of 70-75. Zonder topkoffer pas rond de 90. Ik gok een combinatie van trillingen van de motor zelf, de wind die errond speelt,... Waarschijnlijk zal dat bij een bepaalde snelheid + toerental een punt bereiken dat het ineens fel gaat trillen ?

M'n FJR heeft het dan weer niet. Of ik heb het gewoon nog niet ondervonden, maar dat zou me sterk lijken na 72000km op die fiets. Waarschijnlijk dat hij heel wat meer massa heeft en minder snel "uit het lood" wordt geslagen ?
Zal inderdaad met resonantie te maken hebben die met bepaalde snelheid/toerental versterkt wordt. Ik merk het bij de motor van m'n pa ook, bij een bepaald toerental gaat die meer trillen dan daaronder of boven.

Ik ga straks waarschijnlijk een leren pak kopen. *O* Dan nog handschoenen, laarzen en een motor. :P

Qua motor lijkt me een CBR 600 F (@ 25kw) van ergens tussen 1990 en 1996 wel leuk, maar als dat te duur gaat worden komt er eerst een GS500e.
Stomme 25kw regeling. |:( Er zijn zoveel andere leuke fietsjes voor dat soort bedragen te koop zoals die FZR600 die Wokschotel wil kopen, maar niet op 25kw. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wokschotel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:54:
[...]

Centjes nodig misschien? Hij staat al een behoorlijke tijd te koop.

[...]

Als ik 5000 ga doen is het al veel. Oh well, ik ga hem gewoon kopen. Die proefrit smaakte naar meer :9
d:)b Voor dat geld kun je d'r toch eigenlijk ook niet echt een buil aan vallen toch?

Een verzoekje aan iedereen : Praat dit uit m'n hoofd! O-)
http://link.marktplaats.nl/138480196

Maar ik vind 'm juist zo stoer :( (Hoewel... dat blauw... doe mij maar rode tank en spatborden en de rest zwart! :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Waarom uit je hoofd praten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

You're not helping! :o

't Gaat net iets boven m'n budget dan waarschijnlijk... maar dan heb ik wel een Monster :9

Straks nog even m'n financiën wat doorspitten en misschien even met de Ducdealer praten, kijken wat een beurt zoal bij hem kost...

Ohja en kijken hoeveel ik voor wat spuitwerk kwijt zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

steveman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:27:

Ohja en kijken hoeveel ik voor wat spuitwerk kwijt zou zijn ;)
De hele motor? en wel zo zodat het er als een fabrieksverfje uitziet? Kost een paar duizend denk ik zo
De uren om het ding uitelkaar te halen en weer te monteren kost al 1000,-

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ROFLASTC schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:07:
[...]

De hele motor? en wel zo zodat het er als een fabrieksverfje uitziet? Kost een paar duizend denk ik zo
Paar duizend?! Wtf?... Blauw, altijd al mooi gevonden :Y)

Al komt het met dan monteren enzo wel goed lijkt me, een handige vader die bsa a10 naar een rocket goldstar ombouwt moet daar toch wel bij kunnen helpen :)

Eerst maar een nachtje erover slapen nog!

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 04-01-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
[...]

Dan mag je weleens een snellere monteur gaan zoeken.
Het zijn 4 lakdelen 1 uur per lakdeel is ruim x 75 euro is 300 euro arbeid voor de en montage.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

steveman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:27:
[...]

d:)b Voor dat geld kun je d'r toch eigenlijk ook niet echt een buil aan vallen toch?

Maar ik vind 'm juist zo stoer :( (Hoewel... dat blauw... doe mij maar rode tank en spatborden en de rest zwart! :9 )
ik snap die poeha om de duc monster eigenlijk nooit zo.. qua looks vind ik ze niet super bijzonder..
het nieuwste model heeft wel wat maar qua naked zijn er leuker motoren IMHO...

(trouwens eerlijke mening, niet (alleen) om het uit je hoofd te praten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ToolkiT schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:36:
[...]

ik snap die poeha om de duc monster eigenlijk nooit zo.. qua looks vind ik ze niet super bijzonder..
het nieuwste model heeft wel wat maar qua naked zijn er leuker motoren IMHO...

(trouwens eerlijke mening, niet (alleen) om het uit je hoofd te praten)
Eerlijk==goed !

Maf hoe smaken kunnen verschillen eigenlijk, want ik vind bv de 695 eigenlijk mooier dan de 696 :)

Wat voor naked bikes kun je me nog meer aanbevelen om te bekijken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

steveman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:51:
[...]

Eerlijk==goed !

Maf hoe smaken kunnen verschillen eigenlijk, want ik vind bv de 695 eigenlijk mooier dan de 696 :)

Wat voor naked bikes kun je me nog meer aanbevelen om te bekijken eigenlijk?
Z750, tuono, hornet?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

[...]

Dure spuiter heb je dan. Ik ben na m'n ongeval gaan informeren wat het zou kosten om m'n hele motor te laten herspuiten (+ wat stukken lijmen). Dat zou met demontage en hermontage op 1600€ uitkomen. En ik heb dan nog massa's kuip, tank, koffer,... Als ik de stukken zelf zou aanleveren kwam het 900€.

En ivm die monster. Ik vind dat model zo lelijk nog niet, en ik heb weinig met nakeds. Ik krijg er zo'n beetje een café racer gevoel bij. Vooral die kont ervan, mooi. Alleen nog clip-ons :p

[ Voor 13% gewijzigd door DinX op 04-01-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

DinX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:39:
[...]

Dure spuiter heb je dan. Ik ben na m'n ongeval gaan informeren wat het zou kosten om m'n hele motor te laten herspuiten (+ wat stukken lijmen). Dat zou met demontage en hermontage op 1600€ uitkomen. En ik heb dan nog massa's kuip, tank, koffer,... Als ik de stukken zelf zou aanleveren kwam het 900€.

En ivm die monster. Ik vind dat model zo lelijk nog niet, en ik heb weinig met nakeds. Ik krijg er zo'n beetje een café racer gevoel bij. Vooral die kont ervan, mooi. Alleen nog clip-ons :p
en een 500cc 2-takt blok erin :9~

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm... degene die ik vind zijn allemaal net ene tikje duurder dan wat ik zoek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

steveman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:56:
[...]

Hmm... degene die ik vind zijn allemaal net ene tikje duurder dan wat ik zoek :/
een naked bandit, een gsr, appie shiver (ook te duur denk k en niet 2e hands te vinden)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Yamy_Daffy schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:33:
[...]

Dan mag je weleens een snellere monteur gaan zoeken.
Het zijn 4 lakdelen 1 uur per lakdeel is ruim x 75 euro is 300 euro arbeid voor de en montage.
euh ja als hij alleen het plastic laat doen dan is het wel cheaper. Gaat hij de hele motor doen, dus alle kabels ,blok eruit etc dan loopt het op. Hij had het over rood en zwart en dat klonk bij mij alsof ook het frame en de rest gedaan moet worden.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

http://www.fransverhoeven.com/2008/Frameset/Frameset.html
Zopas hebben we kunnen vernemen dat de terreurdreiging echt wel serieus diende te worden genomen.

Volgens goede bronnen zijn er bewijzen uitgelekt waarop via satellietbeelden duidelijk zichtbaar is dat terroristische groeperingen bezig zijn zichzelf met hun wapens in te graven langsheen het traject van enkele Dakar etappes. Dit is bevestigd en zou de grond van de redenen zijn waarop de ASO directie heeft beslist om het grootste sport evenement op Afrikaans bodem te annuleren. Natuurlijk rees de vraag vanmiddag in Lissabon reeds waarom ASO zo makkellijk overstag ging voor deze onduidelijke dreiging maar nu stilaan deze geruchten de bovenhand nemen kan de ASO directie niet worden verweten de veiligheid van de deelnemers en volgers ten allen tijde boven de organisatie te stellen, maar ook de naar schatting duizenden illegale volgers die meetrekken met de Dakar karavaan en totaal onbeschermd en dikwijls slecht voorbereid hun eigen avontuur willen beleven. Zelfs indien zich iets zou voordoen bij deze onbesuisde avonturiers zou ASO onrechtstreeks toch verantwoordelijk worden gehouden en ook de negatieve weerklank ervan ondervinden.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://www.fransverhoeven.com/GALLERY/DAKARCANCELLED/images/Scrutineering_04jan2008_316.jpg

helaas komt er niks meer van, snif.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Vanwaar de ski's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Sponsor: http://www.kaestle-ski.com/Kaestle-Ski.26.1.html

op de site van Frans staat een omroep brabant filmpje en dan heeft hij het ook over de ski's

[ Voor 19% gewijzigd door ROFLASTC op 05-01-2008 14:35 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
ROFLASTC schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:31:
[...]

Sponsor: http://www.kaestle-ski.com/Kaestle-Ski.26.1.html

op de site van Frans staat een omroep brabant filmpje en dan heeft hij het ook over de Ski's
Heh de ironie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de ironie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Skifabrikant sponsert woestijnrally ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Goedkope spuiters kom je van terug na paar jaar. Goed spuiten ben , uitzonderingen daar gelaten, je minimaal 1000 a 1250 excl. btw kwijt.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Grumpf, ziet er naar uit dat het een nieuw koekblik wordt dit jaar in plaats van een nieuwe motor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
DinX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:52:
Grumpf, ziet er naar uit dat het een nieuw koekblik wordt dit jaar in plaats van een nieuwe motor :(
;(

Puntu stoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

vanmiddag voor het eerst weer les sind 1,5 maandofzo. even gestopt rond de kerstperiode en ivm drukte op werk. Heb er niet echt zin in het is ook meteen weer klote weer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

ach gewoon een volvo redden van de sloop a 400 euro ofzo, zien er niet uit maar blijven rijden zelfs met 3 ton op de tellert

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
steveman schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:27:
[...]

leuke fiets..
Maar hebben die oude ducati's niet veel onderhoud nodig?
of is dat een fabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 22:50

JdM

Humbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, vandaag de wegenhulp moeten bellen. M'n uitlaat was in het midden gelost. Die daarnet dus laten vervangen. Ze hebben daar ook gezien dat de draagarm rechtsachter dringend aan vervanging toe is. Dat zou richting de 350€ gaan. M'n schokdempers zijn ook al een hele tijd aan vervanging toe. Dat is 160€ voor enkel de achteras. Doe daar nog eens dat bedrag bij voor de vooras (normaal duurder dacht ik) en je gaat weer naar de 350€. Dan is er ook nog een nieuw setje banden nodig binnenkort, ook nog eens 150€ ofzo. Dan nog een normaal onderhoud + keuring dit jaar,...

Dan ga je al over de 1000€ aan kosten op 1 jaar voor een auto van 9 jaar oud en 115.000km.
Dat is het me eerlijk gezegd niet meer waard. Want je weet toch dat die kosten gaan blijven komen met zo'n oude auto. Dan beter een nieuwe Punto kopen (zoals m'n ouders er pas eentje hebben). 5 jaar garantie erop, dan zit je vrij safe.

Volgende week ging iktoch naar het autosalon, dat is een ideaal moment om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Geniaal filmpje dat... Het was een ach-takt duzend cc, nu zijn er nog 4 takt over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Chakotay schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:19:
[...]

Geniaal filmpje dat... Het was een ach-takt duzend cc, nu zijn er nog 4 takt over!
:P
Ik OWN deze duine!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

kutwoestijn
:')

Ik blijf het een geniaal filmpje vinden.. geniaal bedacht en gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

DarkChylde schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:09:
[...]

leuke fiets..
Maar hebben die oude ducati's niet veel onderhoud nodig?
of is dat een fabel?
"Stukgaatie" idd... Op zich is ie kwa jaren wel wat op leeftijd, maar de kilometerstand valt nog mee imo. Maarja... voorlopig toch geen tijd om op pad te gaan voor een proefrit... studie.. whaaaaa!

Echt jammer van Dakar trouwens zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

steveman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:55:
Maarja... voorlopig toch geen tijd om op pad te gaan voor een proefrit... studie.. whaaaaa!
Ik wel.. :P

't is een schatje :>

Enne, ben je nou verplicht om voor ieder kuchje naar de Officieel Erkende Ducatie Service Monteur TM te gaan?

NB: Word ik gelyncht op een MF megameet als ik aan kom kachelen met een lichtroze, met rode en witte bloesemblaadjes bespoten Monster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

unclero schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:51:
[...]

Ik wel.. :P

't is een schatje :>

Enne, ben je nou verplicht om voor ieder kuchje naar de Officieel Erkende Ducatie Service Monteur TM te gaan?

NB: Word ik gelyncht op een MF megameet als ik aan kom kachelen met een lichtroze, met rode en witte bloesemblaadjes bespoten Monster?
Uh... ik dacht dat ie blauw was :?

Onderhoud bij de dealer wordt wel steeds sterk aangeraden in het MF monstertopic.

[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 07-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Tuurlijk niet.

Ik race in een fluo roze motort :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

steveman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:55:
Uh... ik dacht dat ie blauw was :?
Niet als ik m een weekendje onder handen heb genomen...

Na iedere Comiket zie ik weer foto's van auto's en motoren die vakkundig onder handen zijn genomen, en denk ik: damn, dat wil ik ook :D.
Onderhoud bij de dealer wordt wel steeds sterk aangeraden in het MF monstertopic.
Hmmm... misschien eerst daar maar eens kijken voor ik ga kijken of ik wat vakantiebudget vrij kan maken voor dat monstertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

unclero schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:26:
[...]

Na iedere Comiket zie ik weer foto's van auto's en motoren die vakkundig onder handen zijn genomen, en denk ik: damn, dat wil ik ook :D.

[...]

Hmmm... misschien eerst daar maar eens kijken voor ik ga kijken of ik wat vakantiebudget vrij kan maken voor dat monstertje.
Weet je trouwens ook waarom ie zo gauw weer verkocht wordt eigenlijk? Volgens de rdw site was ie vorig jaar oktober te naam gesteld... en nu staat ie alweer te koop.

https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx daar het kenteken invullen (dan kun je 't zien)

(Als ik zo zie wat je van plan bent... ook wij verschillen van smaak :o )

[ Voor 4% gewijzigd door steveman op 07-01-2008 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

unclero schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:26:
[...]

[...]

als je dat doet, doe het dan strak en netjes ;) niet zoals die honda van je linkje :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

steveman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:41:
Weet je trouwens ook waarom ie zo gauw weer verkocht wordt eigenlijk? Volgens de rdw site was ie vorig jaar oktober te naam gesteld... en nu staat ie alweer te koop.
Kan vanalles zijn...
- Gevalletje geld nodig;
- Motorrijden is toch niet bevallen (meneer had z'n stempeltje al 30+ jaar geleden gehaalt);
- Van baan veranderd en heeft nu meer aan een auto;
- Belasting en verzekering toch wat te duur (ik schrok toen ik op die RDW site keek :/ );
- Gaat het huis uit maar verhuisd naar een studentenkot en ouders willen nu wel eens een keer hun eigen fietsen in hun eigen schuurtje zetten;
- Toch maar iets sjopperachtigs halen;
- Vrouwlief wil niet snel weduwe worden;
Maar mijn persoonlijke favoriet :D :
- Is net 50 geworden en wil een BMW gaan kopen _O-

...en ga zo maar door :Y), ik heb ze allemaal wel een keer gehoord..
(Als ik zo zie wat je van plan bent... ook wij verschillen van smaak :o )
Ach, je wilt toch een beetje opvallen tussen al het tupperware op een motortreffen ;).
(wist je dat zo'n opvallende fiets ook een babe-magneet is? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

rimpeldinky schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:19:
als je dat doet, doe het dan strak en netjes ;) niet zoals die honda van je linkje :+
Ik ben weliswaar geen fan van To Heart maar vond die motorscooter wel erg netjes gedaan.. Ik denk dat ik ook zoiets zou doen, maar dan met Haruhi en Lucky Star.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

unclero schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:24:
[...]
[...]
Ach, je wilt toch een beetje opvallen tussen al het tupperware op een motortreffen ;).
(wist je dat zo'n opvallende fiets ook een babe-magneet is? :+)
Dit gaat nerderig klinken: Koop een AIBO en laat 'm bewegende dingen volgen, dat is 's werelds beste babemagnet _/-\o_

Maar BPM is alleen bij nieuwe aanschaf, niet bij tweedehands dus niet te hard schrikken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

unclero schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:29:
[...]

Ik ben weliswaar geen fan van To Heart maar vond die motorscooter wel erg netjes gedaan.. Ik denk dat ik ook zoiets zou doen, maar dan met Haruhi en Lucky Star.. :D
ik doelde op de racer (nsr250) met de ene anime sticker tussen de sponsoren en tape :r
die scooter is netjes gedaan ja :D (toch is die skyline het mooist :p)

[ Voor 6% gewijzigd door rimpeldinky op 07-01-2008 20:48 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 23:07

Exigence

dnkroz

Eindelijk is bij mij het kwartje gevallen hoe je de langzame oefeningen nou makkelijk doet. Namelijk langzaam :+

Donderdag AVB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
zo, ik ga dit jaar voor het eerst met de réén de baan op *D (Assen)

Maandag 7 april is geboekt, Gridtime sessie *D

[ Voor 3% gewijzigd door Grolsch op 08-01-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

hmm.. zelfs voor 500 euro geen reacties op mijn te koop staande XT :X

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

rimpeldinky schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:02:
hmm.. zelfs voor 500 euro geen reacties op mijn te koop staande XT :X
linkje?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Hij ligt nog in stukken? , laat maar dan. ik heb ook geen tijd nml.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

Idem hier, ik heb nog een DKW in stukken liggen waar ik ook al tijden tegenaan aan het hikken ben.
Dan ligt er nog iets wat ooit iets Suzuki-igs was half op mijn parkeervak in de ondergrondse parkeergarage... Maar die is volgens mij van de buurman die ook graag sleutelt en zijn parkeervak heeft volgebouwd. Maar hij weet het ook niet meer.

Maarre, voordat ik serieus overweeg 500 euro te pinnen (tis geen geld) en de motortrailer van de andere buurman te lenen.. Wat moet ik met een crossert? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
unclero schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:15:
Idem hier, ik heb nog een DKW in stukken liggen waar ik ook al tijden tegenaan aan het hikken ben.
Dan ligt er nog iets wat ooit iets Suzuki-igs was half op mijn parkeervak in de ondergrondse parkeergarage... Maar die is volgens mij van de buurman die ook graag sleutelt en zijn parkeervak heeft volgebouwd. Maar hij weet het ook niet meer.

Maarre, voordat ik serieus overweeg 500 euro te pinnen (tis geen geld) en de motortrailer van de andere buurman te lenen.. Wat moet ik met een crossert? :>
Blubberen natuurlijk, en rimpeldinky blij maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
crossen is vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

Hmmm... het zal vast wel om te bouwen zijn naar iets dat ook met bagage lange afstanden af kan leggen..

* unclero schiet opeens de Amsterdam-Dakar Challenge te binnen
En de prijs voldoet ook aan het reglement...

Jongens, praat me dit uit het hoofd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

unclero schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:16:
[...]
Jongens, praat me dit uit het hoofd :P.
Ik heb 'm al gekocht :P

Pagina: 1 ... 18 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.