Nou zag ineens een Vervoersforum dus ik dacht zal maar eens kijken of er dan ook een motortopicje is (motor-forum.nl is tenslotte ooit op GOT begonnen

)
zal me toch maar ff voorstellen.
Nickname: Harley
Echte naam: Harley (ja echte doopnaam kan der ook niks aan doen)
Leeftijd 26 jaartjes op dit moment
Motoren (Heb geen autorijbewijs dus alles op de motor)
Buell XB9SX 2005

Aanpassingen:
Race ECM (andere mapping)
Op dit moment nog een (2x ingekorte) Jardine aluminium demper incl dbkiller (nouja zorgt voor een dieper geluid niet echt zachter

)

Braking Wave voorremschijf

Razorblade achterremschijf

F.A.S.T. Airintake systeem (K&N filter en hittewerende mat)

R&R ingekorte achterzijde incl ledverlichting
Kellerman led knipperlichtjes voor en achter
Pilot Xenon
Pazzoracing CNC aluminium gefreesd en blauw geannodiseerde koppelings en remhendel
Rizoma Aluminium CNC spiegels
Er komt nog een weggewerkte achterremklauw en een ander uitlaatsysteem op (Jekyl en Hyde als het goed is dit voorjaar) + de airboxcover (tankgedeelte zeg maar) ben ik een compleet andere voor aan het maken + nieuwe luchthappers links en rechts en dan wordt de gehele motor ge-airbrushed.
Honda goldwing Gl1500 (1989) met Diligence 1,5persoons zijspan

aanpassingen:
Het zijspan (DÔH)
EML achterwiel (kan een autoband op is goedkoper, langere levensduur en meer grip als een ronde band
Selfmade schommelarmvoorvork
Rijdt op LPG (autogas

)
Honda goldwing Gl1200 Aspencade(1986) met EML zijspan

Mijn vorige Goldwing. Moet hem nog steeds gaan opknappen
Suzuki RM250 1997-er Crosser
bovenstaand is allemaal huidige vooraad

Heb hiervoor een Honda CB400, een zwaar verbouwde Suzuki RF600R gehad en een Suzuki GS500e om de 25kw periode door te komen.
Pa heeft nog een
Harley Davidson Dyna lowrider 2004

en een Goldwing 1500 (1990) met EML GT3e zijspan.
Yamaha Yz450F crosser (2005)
(ook nog een Caddilac Coupe deville uit 1961 en een Dodge Aspen uit weetikveel welk jaar)
Broertje een
zeer zwaar verbouwde Suzuki intruder met Dunna zijspan (ook verbouwd)
yamaha Dragstar 650 verbouwd
Honda CB400 (mijn oude pekelmotor)
Honda CBR600 (snellere pekelmotor)
Kawasaki KX250 crosser (1998)
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD