Vandaag de brommer opgehaald bij de monteur. Bijna precies 10.000km geleden heeft ie een uitgebreide grote beurt gehad en nu is er alleen olie ververst + filter vernieuwd. Klepspeling was nog goed, afstelling prima. Olieverbruik was minimaal te noemen. Er kwam 3,75 liter uit, dus dat is niet verkeerd. Ik heb ooit (vlak na de beurt eigenlijk) een scheut erbij gedaan omdat ie ietsje onder het bovenste peil zat, en daarna eigenlijk niet meer. Een heel verschil met de 1 liter op de 4.000km die heel normaal geacht wordt. Ik kan daar alleen maar blij van worden 
Meteen even mijn Kisan Signalminder geïnstalleerd:

Dat is een vervanger voor het knipper-relais. Bij de BMW is dat een heel simpel klusje: oude relais eruit, nieuwe erin, klaar. Wat ie doet, in een notendop:
* automatische knipperlicht cancel (instelbaar 8,30 of 45 seconden)
* running lights (intensiteit instelbaar low/high &uitschakelbaar)
* same-side cancel. Dus niet meer het BMW systeem: links of recht knipperen en recht met het aparte knopje cancel, maar gewoon de knipperknop nóg een keer indrukken
* alarmlichten activeren door beide knipperknoppen tegelijk in te drukken
* als je je remlicht koppelt, weet ie wanneer je remt en kan dan de knipperlicht-cancel tijdelijk ophouden voor als je bij het stoplicht staat
* ook door de remlicht koppeling kan ie een 'brakeflash' uitvoeren: even de knippers laten oplichten als je remt
* als je de knipperknop even ingedrukt houdt, knippert ie een paar keer heel snel, dat trekt de aandacht voor als je op de snelweg van baan wisselt bv.
Kortom: een retehandig ding vond ik. Een aantal functies zijn specifiek voor de BMW, maar basically zijn ze allemaal hetzelfde, alleen installatie is niet bij elke brommer hetzelfde. Het automatische cancellen is op sommige motoren weer wat lastiger geloof ik.
Ik vind het een aanrader, dus vandaar deze schaamteloze plug! En ik heb niet eens korting gehad.
Meteen even mijn Kisan Signalminder geïnstalleerd:
Dat is een vervanger voor het knipper-relais. Bij de BMW is dat een heel simpel klusje: oude relais eruit, nieuwe erin, klaar. Wat ie doet, in een notendop:
* automatische knipperlicht cancel (instelbaar 8,30 of 45 seconden)
* running lights (intensiteit instelbaar low/high &uitschakelbaar)
* same-side cancel. Dus niet meer het BMW systeem: links of recht knipperen en recht met het aparte knopje cancel, maar gewoon de knipperknop nóg een keer indrukken
* alarmlichten activeren door beide knipperknoppen tegelijk in te drukken
* als je je remlicht koppelt, weet ie wanneer je remt en kan dan de knipperlicht-cancel tijdelijk ophouden voor als je bij het stoplicht staat
* ook door de remlicht koppeling kan ie een 'brakeflash' uitvoeren: even de knippers laten oplichten als je remt
* als je de knipperknop even ingedrukt houdt, knippert ie een paar keer heel snel, dat trekt de aandacht voor als je op de snelweg van baan wisselt bv.
Kortom: een retehandig ding vond ik. Een aantal functies zijn specifiek voor de BMW, maar basically zijn ze allemaal hetzelfde, alleen installatie is niet bij elke brommer hetzelfde. Het automatische cancellen is op sommige motoren weer wat lastiger geloof ik.
Ik vind het een aanrader, dus vandaar deze schaamteloze plug! En ik heb niet eens korting gehad.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.