Door het afhaken van de sponsors verdween alle wilskracht bij Van den Berg.
beetje wel altijd de mentaliteid van Stugo geweest, man man wat heb ik die vaak met z'n hoofd naar beneden hangend rond zien lopen na de trainingen.
hij was goed, had het beste matteriaal wat je in Nederland maar zou kunnen krijgen Damn! ik had er een lichaamsdeel voor over gehad om daar een seizoen mee te kunnen rijden.
ik ben ook begonnen in mijn studententijd en kreeg de centen ook bij elkaar, het is tegenwoordig wat duurder maar als je echt wil racen zijn er altijd mogelijkheden, dat je dan niet altijd in het WK of EK kan rijden moet je dan op de koop toenemen.
ik heb ook wel eens in een seizoen een wedstrijd moeten overslaan door centen gebrek maar de wedstrijden die ik kon rijden reed ik wel 110%.
als ik hem was geweest met al zijn ervaring, had ik een 125 en een 600 gekocht en mooi ONK en een paar IDM en EK wedstrijden gereden, mooi met de TT als wildcard of het EK rijden, damn ik ga eens even kijken of er nog ergens een 125 te koop staat het begint te kriebelen....
aarghh jammer dat het kriebelen maar dat gaat straks wel over als ik weer thuis ben..
zo zie je maar weer kom je zo maar iets leuks tegen:
mike velthuizen ( heeft ook nog 125 en 250 gereden voor Rob Bron ooit ) heeft wat leuks staan:
For sale nsr 500 v grand prix racer
The engine and bike is driven in the years 1999 to 2001.
The rider was: first Jurgen vd Goorbergh and in the last year Barry Veneman
The engine was last used by Barry Veneman.
This bike is very special. there are only a few in the world. (it is a collectors item)
Motor is for sale without parts, but also with many extra parts.
The bike is 85% original. the other components are derived from the grand prix.De total bike and engine are in perfect condition.
The bike and engine is totally rebuilt.
The originalbodywork are from a TSR bike (rider: Aoki) and full carbon. (The rider Aoki has driven for the same team, and also possible on this bike driven) The team come,s from Holland and the name whas Arie Molenaar racing
The fueltank and airbox are also carbon.
Front suspension is almost new.
After rebuilding the whole engine and chassis is no longer driven with this bike.
The engine has about 136 horsepower and weighs 110 pounds. (Manufacturer).
E mail me for more pictures, s.Ik have a movie of all extra spare parts.
With all these components you can run a whole season.
The price of the bike without spare parts are € 28.500 euro.
The price include al the spare parts are €2500 euro mote ( total €31.000)
leuk voor weekendjes Frankrijk of Zolder.
meer leuks:
http://www.two-strokes.com
[
Voor 45% gewijzigd door
talin op 12-03-2010 14:48
]
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!