Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 518 Laatste
Acties:
  • 1.520.221 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is er hier eigenlijk iemand bekend met Boks Motyre in Duiven? http://www.boksmotyre.nl/

Volgende week, wanneer mijn pasje binnen is, wil ik mijn voorband vervangen. Nu kwam ik dat adresje tegen en het ziet er best leuk uit moet ik zeggen. Ik wil gewoon een "simpele" band eronder, waarmee ik heel het jaar (behalve als het glad is) kan rijden. Ik rijd op een Kawasaki GPZ 550 uit 1988.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24

Steffie

Opaque

ROFLASTC schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:49:
Edit: zeik puntje, teflon meuk op de ketting :r
Op die ketting van die toffe fiets van Fragdaddy? De teflon spray die ik voor mijn ketting gebruik slaat niet wit uit hoor. Ik vind dat goedje alles behalve :r :P

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Steffie schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:33:
[...]

Op die ketting van die toffe fiets van Fragdaddy? De teflon spray die ik voor mijn ketting gebruik slaat niet wit uit hoor. Ik vind dat goedje alles behalve :r :P
Hmm op de mijne slaat het wel wit uit en het komt er in stukken weer af. Je ziet ook op die R1 dat het verspreid op de ketting zit. Een egaal gevette ketting oogt imo wat betrouwbaarder maar goed ik ben geen expert.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24

Steffie

Opaque

Dan gebruik je waarschijnlijk andere teflon spray dan ik. Die van mij heeft een gele kleur en droogt nauwelijks op, immers het is olie. Op die foto ziet het er meer uit alsof er gewoon vet is gebruikt.
Foto's van de bus had ik al een keer geplaatst, zal nog eens een keer foto's van de ketting maken als die ingespoten is. 1 2

[ Voor 41% gewijzigd door Steffie op 15-12-2007 15:50 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ik heb net mijn olie even vervangen, heeft het eigenlijk zit om in de winter olie met een wat hogere viscositeit te gebruiken? Het viel me op dat het bij een buitentemperatuur van 3°C erg moeizaam uit de fles stroomde...

Het probleem met mijn ketting bleek trouwens veroorzaakt te zijn door een ontbrekend busje in mijn achterwiel. De achteras steunde hierdoor op het verkeerde punt, waardoor er een beetje speling ontstaan was. Er zit nu een nieuw busje in, ik kan nu opeens ook een stuk stabieler zonder handen rijden :X

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
:o Ik ben blij dat je in de tussentijd geen schade hebt gereden joh! Wat raar eigenlijk dat dit busje ontbrak, enig idee hoe dat heeft kunnen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Chakotay schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:03:
Ik heb net mijn olie even vervangen, heeft het eigenlijk zit om in de winter olie met een wat hogere viscositeit te gebruiken? Het viel me op dat het bij een buitentemperatuur van 3°C erg moeizaam uit de fles stroomde...

Het probleem met mijn ketting bleek trouwens veroorzaakt te zijn door een ontbrekend busje in mijn achterwiel. De achteras steunde hierdoor op het verkeerde punt, waardoor er een beetje speling ontstaan was. Er zit nu een nieuw busje in, ik kan nu opeens ook een stuk stabieler zonder handen rijden :X
ontbrak dat busje na een beurt in een garage? Dit is typisch iets waar je schade mee rijdt. De as en achterwiel krijgen alle PK's te verwerken. Kan me neit voorstellen dat het gezond is geweest voor de motor. En als je het zelf hebt gedaan dan zou ik 'm ff laten meten bij een garage.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Sinds ik hem heb (juni dit jaar, 13k kilometer geleden :X ) is het achterwiel er nooit uit geweest. Moet dus daarvoor al gebeurd zijn... De schade aan de achteras, lagers, keerring, etc viel gelukkig erg mee, en nu zit alles weer zoals het hoort (door garage nagekeken). Het lijkt me echter wel verstandig om de hele zut over niet al te lange tijd te vervangen, maar eens naar spullen op zoek gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:57:
@Fragdaddy: Moooooi. Nou moet je wel het circuit op he met die vering ;)
dan moet ik ook het circuit op, mijn versys heeft ook USD vering en wave disks 8)

vandaag mijn rear hugger opgepikt. past hij ivm een houdertje van de remleiding niet.. eens kijken hoe Hein Gericke dat gaat oplossen..

Wel eindelijk de dual injector kit voor scott oiler gemonteerd en nu kan de 2e bobbin er achter ook op ( de scotoiler zat eerst op het zelfde schroefdraad gat)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

ToolkiT schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:45:
[...]

dan moet ik ook het circuit op, mijn versys heeft ook USD vering en wave disks 8)

vandaag mijn rear hugger opgepikt. past hij ivm een houdertje van de remleiding niet.. eens kijken hoe Hein Gericke dat gaat oplossen..

Wel eindelijk de dual injector kit voor scott oiler gemonteerd en nu kan de 2e bobbin er achter ook op ( de scotoiler zat eerst op het zelfde schroefdraad gat)
dat gvan jou zijn geen wave disk.. dat zijn gewoon schijven die net niet heelmaal rond zijn..

en het gaat niet om het usd, maar om het ohlins ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Frag : Gefeliciteerd!! Super mooi machien! :) Ik zou persoonlijk stickers van de uitlaat af halen en laat aub snel de voorvork ombouwen in balans met achterschokdemper ( hoewel yamaha hun vering stuk beter std. voor elkaar heeft als bijv. suzuki )

Tof man, welkom bij de 1000 club 8)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

He frag.. wat een be-au-ty!!!!

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Inderdaad.. wát een ding :)
Ik las de thread achterstevoren en begon bij de lovende reacties.
Kwam bij die foto van een remschijf uit en dacht al dat dat het niet zou kunnen zijn :p
Even doorscrollen en die superfiets kwam in beeld. Alle reacties vielen gelijk op hun plaats hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 11:41

rimpeldinky

nani?

hmm de blade gaat het toch niet worden, ik wil meer een stuurfiets en minder powerfiets... et kiezen wordt er niet makkelijker op :p

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

ToolkiT schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:45:
[...]

Gaat me niet op de USD, dat heeft toch elke nieuwe motor tegenwoordig? :+
Maar om de Ohlins achtershock ;)

@Fragdaddy: Haha ik weet hoe je je voelt, heerlijk gevoel zo'n nieuwe motor. Nieuwe auto/motor dag is hetzelfde voor mannen wat trouwen voor vrouwen is. 8) En als ik jou was zou ik de voorvering ook aanpassen, dat is het plaatje kompleet. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tylen op 16-12-2007 11:59 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tylen schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:20:
[...]

dat dacht ik ook, vandaar de opmerking met smiley :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23

charrel

Cortisol4life..

FragDaddy schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:35:

Nou, zoveel staan er niet van 2005 met deze kilometerstand en in deze kleur (mooiste kleur R1 ooit voor wat mij betreft). Laat staan met deze waslijst aan extra's.. 8)7
Daarom zei ik al, koopie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:18
Tylen schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:20:
[...]

Maar om de Ohlins achtershock ;)

@Fragdaddy: Haha ik weet hoe je je voelt, heerlijk gevoel zo'n nieuwe motor. Nieuwe auto/motor dag is hetzelfde voor mannen wat trouwen voor vrouwen is. 8) En als ik jou was zou ik de voorvering ook aanpassen, dat is het plaatje kompleet. :P
Ik kan er wel andere veren en shims in laten zetten, maar daar wordt het geheel niet meer *BLING* van. Dus:

Als iemand nog een Ohlins R/T voorvork weet te staan voor leuk geld :? :P

[ Voor 9% gewijzigd door FragDaddy op 16-12-2007 19:45 ]

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hahaa Überposer ;)

Plak dan gewoon stickertjes erop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Tylen schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:50:
Hahaa Überposer ;)

Plak dan gewoon stickertjes erop :P
ik denk dat ik alleen de binnenpoten goud laat nitreren en dat ik de vork weer helemaal standaard in elkaar laat schroeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

hey dat klinkt stoer.... Ik heb nog wel hyperpro stickertjes liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:11:
[...]

dat gvan jou zijn geen wave disk.. dat zijn gewoon schijven die net niet heelmaal rond zijn..
http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?Id=340445DF773&S=4

'Dual semi-floating 300 mm petal discs' zijn het... wat het verschil met wave disks is weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Laatst online: 20:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Hmm, zoveel aanbod in kleding... De voor/nadelen van leer en textiel ken ik wel, maar ik neig toch wat meer naar textiel. Of is dat weer niet handig ivm klapperen omdat het wat minder nauw aansluit? Grote voordeel van textiel lijkt me dat je het over andere kleding heen kan doen.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wokschotel schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:09:
Hmm, zoveel aanbod in kleding... De voor/nadelen van leer en textiel ken ik wel, maar ik neig toch wat meer naar textiel. Of is dat weer niet handig ivm klapperen omdat het wat minder nauw aansluit? Grote voordeel van textiel lijkt me dat je het over andere kleding heen kan doen.
zelf heb ik met mijn textiel pak nooit last van klapperen, en is idd erg handig dat je je (werk) kleding eronder kan doen...

Heb ook een leren broek maar die heb ik zelden tot nooit aan..., volgende zomer koop ik denk ik wel een leren pak voor erbij zodat ik ook een trackday kan doen, maar voor op de weg vind ik textiel ideaal..
Maar ja ik heb ook een motor waar het niet raar op staat, als je dat pr0n ding FragDaddy hebt dan past leer natuurlijk beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ToolkiT schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:20:
[...]

http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?Id=340445DF773&S=4

'Dual semi-floating 300 mm petal discs' zijn het... wat het verschil met wave disks is weet ik niet..
Wave is gewoon een hype ;) Sinds braking ze heeft geintroduceert heten het volgens mij wave disks.. Bij lucas heten ze bijvoorbeeld alien.
Wace disks zouden als voordeel moeten hebben dat ze sneller koelen omdat ze een groter raakoppervlak met de luchtstroming hebben, ik geloof er alleen niet zo heel erg in.

Edit: in de motorgp worden ook geen wave schijven gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door M3rcury op 16-12-2007 21:43 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Wokschotel schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:09:
Als je echt een goed textielen jas en broek hebt, klappert het niet of nauwelijks (bij redelijk normale snelheden ala 140) textiel is tegenwoordig zo goed en doet het bij één schuiver niet onder voor leer. Alleen het voordeel van leer is dat je het 9 van de 10 keer NOG een keer zou aan kunnen doen, en dat het niet omhoog kan kruipen, omdat het vaak wat vaster is qua vorm.

En het grote voordeel van textiel is idd dat je over je andere kleding heen kan doen.. en het is vaak ook nog eens waterdicht..

nadeel van textiel is dat je er geen kneesliders op kan plakken :+

[ Voor 11% gewijzigd door M3rcury op 16-12-2007 21:41 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

M3rcury schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:38:
[...]

Wave is gewoon een hype ;) Sinds braking ze heeft geintroduceert heten het volgens mij wave disks.. Bij lucas heten ze bijvoorbeeld alien.
Wace disks zouden als voordeel moeten hebben dat ze sneller koelen omdat ze een groter raakoppervlak met de luchtstroming hebben, ik geloof er alleen niet zo heel erg in.

Edit: in de motorgp worden ook geen wave schijven gebruikt.
Lol, carbon discs zullen wel teveel sterkte verliezen als ze er happen uithalen..
In de superbike's worden ze wel gewoon gebruikt door bv. honda.
Voordeel is voornamelijk iets minder gewicht op een belangrijke plaats, 2 voordeel is dat het inderdaad door de vorm iets sneller afkoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

ToolkiT schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:18:
[...]

zelf heb ik met mijn textiel pak nooit last van klapperen, en is idd erg handig dat je je (werk) kleding eronder kan doen...

Heb ook een leren broek maar die heb ik zelden tot nooit aan..., volgende zomer koop ik denk ik wel een leren pak voor erbij zodat ik ook een trackday kan doen, maar voor op de weg vind ik textiel ideaal..
Maar ja ik heb ook een motor waar het niet raar op staat, als je dat pr0n ding FragDaddy hebt dan past leer natuurlijk beter..
En met de gemiddelde wannabe-sportieve-beginnersmotor zoals een 600 GSX-F of 600 cbr? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

charrel schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:48:
[...]

Lol, carbon discs zullen wel teveel sterkte verliezen als ze er happen uithalen..
In de superbike's worden ze wel gewoon gebruikt door bv. honda.
Voordeel is voornamelijk iets minder gewicht op een belangrijke plaats, 2 voordeel is dat het inderdaad door de vorm iets sneller afkoelt.
superbikes kijk ik niet zo veel na, en idd carbon wordt minder sterk als er wat happen in zitten :+ vraag me af of het in gewicht veel uitmaakt, want de plekken waar de happen eruit zijn ga je nauwlijks overheen met je blokken, en zo wel mis je een beetje remvermogen.

Ik weet het niet.. vind het opzich wel leuk staan :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Wokschotel schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:48:
[...]

En met de gemiddelde wannabe-sportieve-beginnersmotor zoals een 600 GSX-F of 600 cbr? :P
kan allebei.. ;) 600f zie je veel mensen mee rijden in leer en in textiel.. opdat het een sportieve fiets is, die ook goed is voor lange afstanden.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:24

DinX

Motormuis

M3rcury schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:40:
[...]

Als je echt een goed textielen jas en broek hebt, klappert het niet of nauwelijks (bij redelijk normale snelheden ala 140) textiel is tegenwoordig zo goed en doet het bij één schuiver niet onder voor leer. Alleen het voordeel van leer is dat je het 9 van de 10 keer NOG een keer zou aan kunnen doen, en dat het niet omhoog kan kruipen, omdat het vaak wat vaster is qua vorm.

En het grote voordeel van textiel is idd dat je over je andere kleding heen kan doen.. en het is vaak ook nog eens waterdicht..

nadeel van textiel is dat je er geen kneesliders op kan plakken :+
Precies.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7795a82ed650ba0719f27d0a5bd32b35/full.jpg

^^ Mooi spannend textiel pak :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

M3rcury schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:40:
[...]

Als je echt een goed textielen jas en broek hebt, klappert het niet of nauwelijks (bij redelijk normale snelheden ala 140)
sterker nog mijn pak klapperde zelfs bij 120MPH niet... dus zo lang je niet budget koopt zou dat geen probleem moeten zijn...

Looks vs praktisch is dus de vraag (en ik ga ervanuit dat je niet dagelijks onderuit gaat dus dat dat geen factor is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:48:
[...]

Waar heb jij een GSX-F 600 op het oog...want die heb ik hier ook eentje op het oog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik in rev-it textiel pak op me cbr:

Afbeeldingslocatie: http://www.overcooling.nl/images/motor/cbrjur.jpg

klappert ook niet, behalve als je je broekzak open laat staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik rijd in het leer op mijn CBR 600 F3. :) Klapperen??? Dat kan niet want kom bijna niet in mijn pak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:23:
[...]

Waar heb jij een GSX-F 600 op het oog...want die heb ik hier ook eentje op het oog O-)
Op Marktplaats kom je om in die dingen.. Ik heb niet een specifieke op het oog, zit gewoon eens te kijken.

Wanneer moet jij nou afrijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:15:
[...]
Op Marktplaats kom je om in die dingen.. Ik heb niet een specifieke op het oog, zit gewoon eens te kijken.

Wanneer moet jij nou afrijden dan?
Nouja, AVB pas op 16-1 volgend jaar ;), en AVD kan ook nog wel even duren als ik mijn laatste snelwegritje zie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:31:
[...]

Nouja, AVB pas op 16-1 volgend jaar ;), en AVD kan ook nog wel even duren als ik mijn laatste snelwegritje zie :X
Wat ging d'r mis dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de snelweg niet zo bijster veel, maar het stukje daarna weer 60, 80...dat was opeens best wel "langzaam". Dus ik vergat nogal eens te remmen op plekken waar dat eigenlijk wel nodig was :P.

Het stukje snelweg was gewoon even helemaal nieuw voor mij, dus misschien dat dat de volgende keer mee zal vallen :).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:33:
Op de snelweg niet zo bijster veel, maar het stukje daarna weer 60, 80...dat was opeens best wel "langzaam". Dus ik vergat nogal eens te remmen op plekken waar dat eigenlijk wel nodig was :P.

Het stukje snelweg was gewoon even helemaal nieuw voor mij, dus misschien dat dat de volgende keer mee zal vallen :).
begint onderhand ook echt koud te worden.. misschien dat dat voor het gevoel ook scheelt ;)

Frag, lekkere motor :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Tot -4.5° werken die stuurmoffen toch niet met m'n allweather handschoenen :X

T*ring m'n handen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:31:
ik in rev-it textiel pak op me cbr:

[afbeelding]

klappert ook niet, behalve als je je broekzak open laat staan :D
Welk type Rev-it pak is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Ze hebben gisteravond mijn trouwe R6 opgehaald :'( Dus ik ben motorloos :/
Maar... Ik hoop dat ik zaterdag de R1 op kan halen :9~
DinX schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:30:
Tot -4.5° werken die stuurmoffen toch niet met m'n allweather handschoenen :X

T*ring m'n handen :X
KOUD MAN!!

Ik zag mijn buurman (die normaal altijd op een Pan European naar zijn werk gaat) vanochtend ook gezellig de auto schoon krabben... :P

[ Voor 15% gewijzigd door FragDaddy op 18-12-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Wat een mietje die buurman van jou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Hm, is het zo koud buiten? Ik moet morgen 150km rijden naar een of ander boerengat op de grens van Zeeland en België... Ben benieuwd hoe ik daar aankom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hier lijkt de ergste kou juist net over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 13:58
FragDaddy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:51:
Ze hebben gisteravond mijn trouwe R6 opgehaald :'( Dus ik ben motorloos :/
Maar... Ik hoop dat ik zaterdag de R1 op kan halen :9~

[...]

KOUD MAN!!

Ik zag mijn buurman (die normaal altijd op een Pan European naar zijn werk gaat) vanochtend ook gezellig de auto schoon krabben... :P
welkom bij de club die 180PK+ heet _/-\o_ 8) >:)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:45

4x2

lộn xộn quá

Chakotay schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:23:
Hm, is het zo koud buiten? Ik moet morgen 150km rijden naar een of ander boerengat op de grens van Zeeland en België... Ben benieuwd hoe ik daar aankom :P
Gevoelloos :+

In de winter rijden vond ik altijd leuk trouwens, zeker op die koude dagen met een strakblauwe lucht.
Lekker bevriezen (al ging het met textiel pak en winterhandschoenen nog best goed) en dan thuis een kop hete thee.
Heerlijk.

al heeft het ook wel wat om lekker warm in de auto te zitten, pink floyd aan en lekker rijden en lachen om die koukleumen op de motor >:)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX heeft ook dat dubbel gevoel :p

Gisteren was ik met het koekblik, dan denk je toch "mmm, lekker warm".
Vandaag was het nog kouder en beslis ik van de motor te nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokschotel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:39:
[...]

Welk type Rev-it pak is dat?
type heet GP5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 13:58
die van mij staat al ruim een maand onder zeil aan de druppel lader :+
En nee, ik ben niet jaloers op jullie :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Grolsch schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:27:
Mijn schatje slaap elke avond op hotel :p

Vroeger:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/60336/thumb.jpg

Sinds vorige winter:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/863128fd81434708f5cea04fbd43e0d4/full.jpg

Volledig geïsoleerde garage met een anti-vorst vuurtje en anti-slip op de vloer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

DinX schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:32:
[...]

Mijn schatje slaap elke avond op hotel :p

Vroeger:
[afbeelding]

Sinds vorige winter:
[afbeelding]

Volledig geïsoleerde garage met een anti-vorst vuurtje en anti-slip op de vloer O+
verwend pannetje dus ;)

Mijn versys staat gewoon voor het huis onder een (super de luxe) bike cover (Oxford stormex Large, was vrij duur maar de enige die goed paste met topbox erop..)
Afbeeldingslocatie: http://www.bikebitzuk.co.uk/images/large/Stormex_LRG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

unclero

MB EQA ftw \o/

DarkChylde schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:37:
begint onderhand ook echt koud te worden.. misschien dat dat voor het gevoel ook scheelt ;)
Valt wel mee, na 2 minuten voel ik mijn benen niet meer ;).
En ik heb met ductape mijn handschoenen gerepareerd (de palm bij de rechterhand was een beetje doorgesleten). Ach, het valt allemaal wel mee, zolang ik maar als ik van huis ga direct ga schakelen en pas het gas weer los laat als ik op de parkeerplaats van kantoor sta, komt alles wel goed :>.

En binnenkort, als mijn budget het weer toelaat, ga ik misschien een nieuwe warmere motorbroek kopen en een nieuw paar handschoenen. Maar volgens mijn berekeningen is dat pas wanneer de ergste kou weer voorbij is :/.

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

unclero schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:05:
[...]

Valt wel mee, na 2 minuten voel ik mijn benen niet meer ;).
En ik heb met ductape mijn handschoenen gerepareerd (de palm bij de rechterhand was een beetje doorgesleten). Ach, het valt allemaal wel mee, zolang ik maar als ik van huis ga direct ga schakelen en pas het gas weer los laat als ik op de parkeerplaats van kantoor sta, komt alles wel goed :>.

En binnenkort, als mijn budget het weer toelaat, ga ik misschien een nieuwe warmere motorbroek kopen en een nieuw paar handschoenen. Maar volgens mijn berekeningen is dat pas wanneer de ergste kou weer voorbij is :/.
tip: de Hein Gericke cruise broek (Dinx heeft hem volgens mij ook) nooit last van koude benen met voering erin, en zomers kan je hem open ritsen zodat hij lekke door waait..
Niet goedkoop, maar het geld waard...

Zit nu al maanden te wachten tot de jas in dezelfde reeks in fluoro geel uitkomt (laatste nieuws is dat dat in Feb 2008 gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Zalige broek ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

kom ik net thuis vind ik een brief op de deurmat.. reinigingspolitie wil mij spreken I.V.M een "motorwrak" :| nou das een fijne thuiskomer om half 6.. meteen gebelt en natuurlijk.. stelletje ambtenaren werkt maar tot 5 uur he?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:36
Ik ben ook vandaag weer gewoon in boxer en shirt in mn textielen pak gestapt. Heerlijk warm. Alleen m'n tenen worden koud en m'n vingers na een kwartiertje gevoelloos :P (-4,6 toen ik weg reed, -5,1 toen ik aan kwam)

(jas rev'it gt-pro, broek rev'it laser, laarzen sidi nogwattus, handschoenen alpinestars wr-3 gore-tex, om m'n nek een rev'it wind-tube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:23:
Let op de trajectcontrole }:| als je de westerscheldetunnel pakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tele schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:30:
[...]

Kut.. staat daar traject... Hopen dat mijn tomtom mij daarvoor gewaarschuwt had :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

rimpeldinky schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:46:
kom ik net thuis vind ik een brief op de deurmat.. reinigingspolitie wil mij spreken I.V.M een "motorwrak" :| nou das een fijne thuiskomer om half 6.. meteen gebelt en natuurlijk.. stelletje ambtenaren werkt maar tot 5 uur he?
Je moet 'm ook niet voor de deur zetten

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Grolsch schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:27:
Ik heb de mijne al maanden niet bekeken, zal me niet verbazen als er een nest vogels in woont.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ROFLASTC schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:27:
[...]

Ik heb de mijne al maanden niet bekeken, zal me niet verbazen als er een nest vogels in woont.
Volgens mij moet ik de mijne ook maar weer eens lief gaan aaien met een poetsdoek ofzo :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

rimpeldinky schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:46:
We hebben een ratbiker onder ons die zijn kunstwerk voor de deur parkeerd? (ach, wie jat zoiets nu) :P
ROFLASTC schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:27:
Verbaasd me dat er zo weinig doorrijders zijn, ik zeg altijd maar: "een dag niet gereden is een dag niet geleefd" 8).

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

unclero schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:32:
Verbaasd me dat er zo weinig doorrijders zijn, ik zeg altijd maar: "een dag niet gereden is een dag niet geleefd" 8).
Doorrijder meldt zich. Lekker rustig aan doen, dan gaat 't prima. Bovendien wordt mijn motor helemaal niet blij van stilstaan. Voorlopig laat ik 'm alleen staan als ik de motor van m'n vrouw moet uitlaten, zij weigert te rijden als 't vriest. Als 't gaat sneeuwen kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Nog een doorrijder die zich meldt. Binnenkort toch echt maar eens kijken voor Gerbing verwarmde handschoenen.. wordt wel heel frisjes nu..(voorgaande jaren volgens mij niet zoveel last van gehad.)

Mijn insteek is om thuis te blijven als het knmi een weeralarm afgeeft en anders gewoon rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:44

Youk

Volvo For Life

En hier nog zo'n idioot :+

Ik kan nu al zeggen dat het kouder is dan vorige winter. Toen geen enkel probleem gehad, nu twee dagen na elkaar toch iets verkleumde vingers bij aankomst. Het feit dat ik nog steeds met mijn zomerhandschoenen rij (niet waterdicht/winddoorlatend) doet er natuurlijk ook niet echt goed aan. Als het echt erger wordt, dan trek ik mijn regenhandschoenen wel aan. Winterhandschoenen heb ik niet, en ook geen handvatverwarming.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tele schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:30:
[...]

bedankt voor de waarschuwing, volgende week kom ik daar waarschijnlijk ook langs..

vraag met trouwens af of die dingen engelse platen herkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

bleh ik zou willen dat ik een doorrijder was :+ vorig jaar doorgereden alleen nu geen motor beschikbaar

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Youk schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:40:
En hier nog zo'n idioot :+

Ik kan nu al zeggen dat het kouder is dan vorige winter. Toen geen enkel probleem gehad, nu twee dagen na elkaar toch iets verkleumde vingers bij aankomst. Het feit dat ik nog steeds met mijn zomerhandschoenen rij (niet waterdicht/winddoorlatend) doet er natuurlijk ook niet echt goed aan. Als het echt erger wordt, dan trek ik mijn regenhandschoenen wel aan. Winterhandschoenen heb ik niet, en ook geen handvatverwarming.
ik ben misschien een ouwe bok, maar winterhandschoenen en handvat verwarming zijn toch wel een vereisde met dit weer vind ik...
Hier zie ik nog best veel motoren op de weg valt me reuze mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

rimpeldinky schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:13:
bleh ik zou willen dat ik een doorrijder was :+ vorig jaar doorgereden alleen nu geen motor beschikbaar
heb nog wel een varadero 125 te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

ToolkiT schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:14:
[...]

ik ben misschien een ouwe bok, maar winterhandschoenen en handvat verwarming zijn toch wel een vereisde met dit weer vind ik...
Hier zie ik nog best veel motoren op de weg valt me reuze mee 8)
Klopt. Ik heb het gisteren geprobeerd met allweather handschoenen en stuurfmoffen maar m'n handen waren toch bevroren toen ik aan kwam op m'n werk. Kon nog net m'n koppeling gebruiken.

Ik heb wel verwarmde handschoenen maar 1 ervan valt soms uit. Ze zijn ook niet helemaal waterdicht (langer dan 20 min door de regen en ze gaan lekken). Ze zijn ook wat minder dik dan echte winterhandschoenen (omdat ze verwarmd zijn). Als er dan 1 uit valt ben je licht genaaid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

unclero schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:32:

Ik zou wel willen maar het blok doet raar en ik probeer te sparen voor wat aanpassinkjes etc.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

ROFLASTC schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:08:
[...]
Ik zou wel willen maar het blok doet raar en ik probeer te sparen voor wat aanpassinkjes etc.
Koop voor 500-1000 euro een pekelbrik, en verkoop 'm na de winter voor 400-900 euro weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

ToolkiT schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:15:
heb nog wel een varadero 125 te koop ;)
Prijs? Pics? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/motortopic/Toolkit.jpg

prijs? £1650 ofzo, en dan bezorg ik hem ook nog voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Woohoo, mijn rijbewijs was vandaag binnen! De "uiterlijke" datum was a.s. vrijdag. Natuurlijk heb ik gelijk met mijn motor gereden en ooh, wat rijdt hij lekker.

Helaas wilde de motor alleen niet meer starten vanaf het gemeentehuis. Zo lang stilstaan vond de accu niet leuk, maar nadat hij overgestart is heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

Tevens voor de eerste keer naar een mede-motorrijder gezwaaid :w

Ik heb net maar een veiligheidsvest aangedaan omdat het zicht toch wat minder werd in de loop van de dag en dat scheelt wel enorm zeg.

Toenet ben ik ook bij Boks Motyre geweest voor nieuwe bandjes. Mijn achterband is nog wel goed dus die hoeft nog niet maar mijn voorband is wel aan vervanging toe. Dat wordt een BT45 en die is morgen als het goed is binnen. Incl. montage e.d. kost mij dat € 119. Als ik het wiel er zelf uithaal en er weer in plaats scheelt mij dat €12,50. De achterband kost incl. € 136-,

De kou viel mij overigens wel mee, alleen wordt mijn kin zo koud. Ik denk dat ik naast het colletje ook maar zo'n skimasker / bivakmuts ga kopen. Ik weet dat ze ze bij Motozoom hebben en wellicht ook bij Termaat, maar misschien ook wel bij een sportwinkel hier ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Pooh schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:19:
[...]

Koop voor 500-1000 euro een pekelbrik, en verkoop 'm na de winter voor 400-900 euro weer?
Dat bedrag ben ik wel kwijt aan een blok revisie. Er klopt nml iets niet. De choke blijft qud lopen, er zitten bruine smurrie rond de uitlaat opening , hij zuipt nog een beetje, bobine kables naar de bougies waren ietwat geoxideerd en hij doet 3 PK minder dan pak'm beet een jaar geleden. Terwijl bv de kleppen goed zitten (denk ik). Er klinkt ook een extra geluid bij gas geven alsof de DB-killer een beetje los in de demper ligt en 1 gasschuif heeft speling / zit verkeerd.

Dat wordt demonteren wat eraf kan (plastic enzo) en dan op de trailer naar Dynojet voor een grondige beurt.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

ToolkiT schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:01:
[...]

[afbeelding]

prijs? £1650 ofzo, en dan bezorg ik hem ook nog voor je ;)
Ik had gehoopt op een afgeragde pekelfiets voor mijn ratbikeproject ;)
En zo te zien is het ook een beetje ver voor een proefrit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

unclero schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:55:
[...]

Ik had gehoopt op een afgeragde pekelfiets voor mijn ratbikeproject ;)
En zo te zien is het ook een beetje ver voor een proefrit.
nee oerdegelijke (en vrij nieuwe (2005)) japanse kwaliteit :)
De rolls royce range rover on de de 125cc's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Doorrijder hiero.. als ik de motor van de dame mee krijg that is.. van de 4 motoren maar 1 pekel fiets...

Maaruh gas hendel vast zetten en met je handen in je zakken over de snelweg kan toch ook ? :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

onderweg linkerhand tegen het blok :+ A7 is toch voornamelijk rechtuit tot aan purmerend.. daarna filerijden :) Dan nog een oplossing voor de rechterhand, dat zou gas vast zetten kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Boboga schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:08:
onderweg linkerhand tegen het blok :+ A7 is toch voornamelijk rechtuit tot aan purmerend.. daarna filerijden :) Dan nog een oplossing voor de rechterhand, dat zou gas vast zetten kunnen zijn.
Gas vasthouden met je linkerhand en dan met je rechterhand tegen 't blok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pooh schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:14:
[...]

Gas vasthouden met je linkerhand en dan met je rechterhand tegen 't blok :+
heb ik ooit op me trapfiets geprobeerd, geen aanrader :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Capo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:58:
Doorrijder hiero.. als ik de motor van de dame mee krijg that is.. van de 4 motoren maar 1 pekel fiets...

Maaruh gas hendel vast zetten en met je handen in je zakken over de snelweg kan toch ook ? :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cff810e154a046587a500f3936d4dc03/thumb.jpg

O-)

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Boboga schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:08:
Kom der op bij purmerend dus kan direkt aansluiten in de file, scheelt ook koude handen :+
Dat is toch enkel voor mensen die slappe polsjes hebben ? >:) cruise control is toch weer wat anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Capo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:54:

Dat is toch enkel voor mensen die slappe polsjes hebben ? >:) cruise control is toch weer wat anders :?
Cruise control zit er toch ook op, aan de linkerkant van z'n gashendel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

[...]

Kom der op bij purmerend dus kan direkt aansluiten in de file, scheelt ook koude handen :+

[...]

Het ding aan de linkerkant. Kan ik m'n gas mee vastzetten :p
En het is geen echte cruise control. Het regelt dus niet m'n snelheid. Als je bergaf gaat ga je dus sneller hiermee en omgekeerd :p

[ Voor 14% gewijzigd door DinX op 19-12-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ach,dat is zo goed als cruise control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Mja, je hebt ook echte cruise control voor de FJR, maarja, dan ben je 500$ kwijt.

Afbeeldingslocatie: http://alexquad.files.wordpress.com/2007/07/fjr-cruise-switch-above.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door DinX op 19-12-2007 23:47 ]

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

Cruise-control op de motor, ik heb het nooit begrepen eigenlijk :?.

Een goudvleugel-rijder probeerde het me een keer uit te leggen: "Ja, dat is handig want dan kun je gewoon doorrijden terwijl je even wat uit de magnetron pakt :9 " _O-

• DinX

DinX

Motormuis

Even veel nut als in de wagen :p

Niet moeten omkijken naar je snelheidsmeter op de lange stukken enzo, even je rechterhand lossen,...

• Capo
  • Niet online
Dat had ik dus niet gezien dat linkse.. Dat is idd verrekte handig op lange stukken!

Op lange stukken is het nu soms kwestie van ff met links gas geven.. en dat is ook weer zo wat. :+

Zat enkel naar dat hendeltje te kijken, rijd mijn vriendin ook mee, kan er zelf niet mee geworden, zit me alleen maar in de weg.

• unclero

unclero

MB EQA ftw \o/

Als mijn rechterhand vermoeid begint te raken ga ik het gashendel gewoon even anders vasthouden.

En anders is het gewoon een signaaltje dat het tijd is voor een rook-, drink-, strek- en plaspauze.. En ga ik uitkijken naar een terrasje :9.

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]
hij heeft gewoon beide, is natuurlijk het toppunt van luie motorrijder ;) :+

• DinX

DinX

Motormuis

B|

:p

• Tylen

Tylen

Als me gasarmpje moe word, neemt links het over. Maar meestal geef ik gewoon ff vol gas om hem daarna lekker uit te laten lopen.... Kan ik ff rusten...

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tylen schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:45:
Als me gasarmpje moe word, neemt links het over. Maar meestal geef ik gewoon ff vol gas om hem daarna lekker uit te laten lopen.... Kan ik ff rusten...
Zo doe ik het ook vaak, lekker in zijn 6 laten staan, zoveel motor rem heeft hij toch niet..

No signature required.

• Ken.
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nooit echt last van gehad. Ik rijd altijd met mensen die heel vaak stoppen :p
Helaas wel vaak last van een slapende reet.

En DAMN wat was het vandaag koud... Mijn rechterhand is nu nóg ijskoud.
Ik dacht echt dat mijn handschoenen prima waren in de vrieskou ?
Well, guess not bij deze temperaturen ;(

• saviour
  • Niet online
Ik krijg ook wel koude vingertoppen en tenen in deze kou. Tegen de koude tenen kan ik nog wel een dikker paar sokken aantrekken, maar tegen de vingertoppen valt niet veel te doen. Ik ga in ieder geval geen verwarmde handschoenen ofzo aantrekken.

De kou valt mij verder wel mee, ik pak mezelf goed in en dan vind ik het wel lekker eigenlijk. :D Vooral op de snelweg wordt het rapper koud.
Pagina: 1 ... 15 ... 518 Laatste

Dit topic is gesloten.