Heeft er al iemand wave-schijven gevonden met een gouden hart? Ik wil er graag waves op hebben, maar wel de goede kleur! Kan ze niet vinden. Allemaal zwart hart.

Jup, dat is hem. Maar hij stond er wel wat treurig bij met wat beschadigingen hier en daar (knipperlicht, spiegel, niets ernstigs, keertje omgevallen waarschijnlijk, maar toch..)
Inmiddels hebben ze hem helemaal als nieuw erbij staan. Ik wist echt NIET wat ik zag toen ik gisteren even langsging, wat een ding!
Staan er meer voor ongeveer dezelfde prijs, alleen dan zonder opties > koopie!
Nou, zoveel staan er niet van 2005 met deze kilometerstand en in deze kleur (mooiste kleur R1 ooit voor wat mij betreft). Laat staan met deze waslijst aan extra's..

@Fragdaddy: Moooooi. Nou moet je wel het circuit op he met die vering
Deze gaat echt niet het circuit op. Misschien voor de fun vrij rijden, maar zeker niet om serieuze rondentijden te gaan neerzetten. Ik wil er niet eens over nadenken wat het kost als er wat mis gaat

. Als ik het circuit op ga, zet ik er wel een circuitfietsje naast. Ik kan toch niet zo goed rijden dat ik wat kan met een 1000 op het circuit, 600 is zat voor mij.
Is er ook nog wat met de voorvering gedaan?? John v/d Bunt is altijd een leuke shop, geeft ook uitstekende garantie (kan ik weten met de 4 motoren die ik daar gekocht heb )
Voorvering is nog standaard. Dus als er iemand nog een Ohlins (SBK?) voorvork in zijn schuurtje heeft staan...
Ik heb zelf nooit eerder wat gekocht bij v/d Bunt, maar een collega van me heeft er 2 motoren gekocht en was ontzettend tevreden. Daarnaast hoor ik ook van anderen positieve verhalen. (jij nu ook weer). Zijn prijzen zijn ook altijd lekker scherp. Ik zat dus al een tijdje zijn website in de gaten te houden naar een geschikte motor. Totdat ik deze tegenkwam..
Ik heb in het verleden nog al wat gezeik gehad met motorzaken, ik noem geen namen, maar ik was dus wel op zoek naar een betrouwbaar adres (ook voor onderhoud enzo). Ik denk dat ik dat adres nu wel gevonden heb.
Ik ben een perfectionist en mijn motor is voor mij een van de dingen die helemaal perfect moeten zijn. Ik had een heel A4'tje met wensen en aanpassingen (aan een motor die al zo belachelijk compleet is) en dat werd allemaal zonder kosten en zonder commentaar opgepakt en opgelost

Waar andere motorzaken nog wel dingen hebben gezegd als "doe niet zo belachelijk" of "ga nou eerst maar eens rijden op dat ding".
Echt super! Ik ben nogsteeds High en stuiter nogsteeds door de kamer heen hier.. Wat een apparaat..

De vorige eigenaar is goed de boot ingegaan met z'n opties, krijgt ie zo te zien niet echt meer wat voor........
Ik kan het je nog sterker vertellen. De vorige eigenaar heeft de motor helemaal standaard gekocht met 5000km op de teller (ook bij v/d Bunt). Vervolgens heeft hij er dus voor een klein fortuin aan p0rn0 spullen op laten zetten en heeft 'ie er 1700km op gereden voordat 'ie hem weer wegdeed (de vorige eigenaar is geemigreerd en heeft er voor gekozen om de motor niet mee te nemen).
Toennet trouwens bij de halve draai, mijn voet schuurde over de grond (terwijl deze gewoon op het stepje stond?)....
Zet je voeten eens wat verder achteruit op de stepjes (met de bal van je voet op het steppie). Dan kun je veeeeel platter gaan voordat je de neus van je laars tegen de grond rijdt. Sterker nog, dan kun je de voetstepjes over de grond schrapen zonder dat je laars de grond raakt. Kijk maar eens hoe racers (motoGP / SBK) hun voeten op de steppies hebben staan.
[
Voor 103% gewijzigd door
FragDaddy op 15-12-2007 15:00
]