nou ik heb het nu echt voor elkaar
Daar stond ik dan, mijn eerste werkdag bij de nieuwe opdrachtgever..... op de motor naar het werk natuurlijk..
ik kom aangereden, wil de parkeergarage in en denk meteen even terug aan mijn slagboom op helm actie bij mijn vorige opdracht... dit zal toch wel goed gaan?
goed... ik rij de helling naar beneden en kom voor een groot hek tot stilstand, druk op het knopje om contact te maken met de receptie: mogguh, mag ik naar binnen?
natuurlijk, maar het hek reageert niet op de motor, dus wil je even vragen of die mevrouw achter je in de auto een metertje naar voren rijdt?
tuurlijk wil ik dat dus ik wuif terwijl ik op de motor zit de auto achter me wat naar voren.... maar de mevrouw schudt nee?

ik zet de motor op de standaard en stap af, loop naar die vrouw toe en vraag vriendelijk of ze de auto wat naar voren wilt rijden zodat het hek open gaat. nou vooruit dan maar...... en terwijl zij de auto naar voren rijd, gaat mijn motor ook in eens rijden ( stond op een lichte helling) en pats boem daar lag ze op haar linkerzij.......... tot overmaat van ramp gaat het hek ook nog open door de auto en sleurt deze mijn motor ongeveer een anderhalve meter mee over de grond
k#t daar sta ik dan ingebouwd tussen de auto en de paal en ik kan er niet langs, ik de vrouw dringen maar vriendelijk verzocht om weer naar achteren te rijden zodat ik de motor op kan pakken. nou met veel pijn en moeite kon dat wel.
krijg ik nog even te horen door de speakers dat ik wel op moet schieten want het hek gaat zo vanzelf weer dicht. aaaargh. ik wurm me tussen de auto en de paal door, pak mijn motor op en kan hem nog net door het hek duwen voordat hij dicht gaat.
daar sta ik dan aan de andere kant van het hek, vrouwtje reed snel door dus die had het heel erg met me te doen.......
schade wat ik net gezien heb:
koplamp gebroken
spatbord gebroken
koppelingshendel kapoet
tank geschaafd/gescheurd
kontkap gebroken
knipperlicht kapot
schaafplekken op de deksels
en moet zo nog kijken of er nog meer is...
ik baal hier toch een partijtje erg van en moet nog maar zien of ik hem straks naar huis kan rijden vanuit diemen....