A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Natuurlijk een bagger excuus, maar ik ging naar een vriend van me die 3 minuten verderop woont. Dan heb ik niet zo'n zin op de hele middag in de leren broek en laarzen in de zon te staan.Stoffel schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:07:
[...]
Of gewoon motorlaarzen, is maar een idee
Rij instructeur zei altijd nog: Veter in je schoenen doen als je geen motorlaarzen hebt...
There is no place like 127.0.0.1
Kijk ik nou vreemd of is de achterband wat vierkantdenniskrol schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:36:
De reden waarom je NIET op je sportschoentjes moet gaan rijden:
[afbeelding]
Veter bleef achter de voetsteun hangen, en ik kon er niks meer aan doen
Gelukkig zijn de Kawa kappen redelijk flexibel, dus een paar kleine krasjes en putjes.
Daarentegen is die nu wel vol vermogen (dus idd, m'n 1e volvermogen rit 'gecrashed')
And it goes BRAAAAAPP!
Maar een tip met oprapen: knijp de voorrem in, en inderdaad vanuit je knieën tillen, da's beter voor je rug.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
ik zie het niet zo eigenlijk..ROFLASTC schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:27:
[...]
Kijk ik nou vreemd of is de achterband wat vierkant
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Jawimmel_1 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:24:
Ben ik de enige die een kuipruit "mist" in die foto?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Mooie serie, eindelijk zonder Ewan
Wha maaar Ewan juist...!! whaacharrel schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:35:
Yup, dat is tenminste een bikkel!
By any means is ook zonder Ewan..charrel schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:35:
Yup, dat is tenminste een bikkel!
Was race to dakar op de NL tv ofzo?
Dat is de enige serie die ik niet gezien heb of boek van gelezen (rest beide)
Erger wordt het niet, tenzij de hele buurt intussen komt kijken naar je handy-work en de goedbedoelde doch betweterige adviezen je ego nog een paar trappen na geven.denniskrol schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:47:
M'n pa kwam 2 min later thuis, dus dan til ik 'm liever met z'n 2e op, dan dat ik 'm of weer laat pleuren, of 'm te hard optil, en dat die dan op z'n andere kant ligt.
Hij lekte toch niks, dus erger wordt t niet.
Lijkt maar zo, rechts zie je nog een stuk spiegelen, ruit had nikswimmel_1 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 20:24:
Ben ik de enige die een kuipruit "mist" in die foto?
haal ik hem vannochtend los *scheuuuurrrr* de halve hoes ingescheurd
zit hij dus over de lengte van mijn hele linkpijp vastgesmolten, tot zover "warmtebestendig" dat gaat de komende dagen FLINK meuren achter me
*burp*
Verwijderd
dat is balen zeg! zo heeft mijn motor er een keer bij gelegen toen ik hem ging aanlopen en die er opeens vandoor ging zonder mij!denniskrol schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:36:
De reden waarom je NIET op je sportschoentjes moet gaan rijden:
[afbeelding]
Veter bleef achter de voetsteun hangen, en ik kon er niks meer aan doen
Gelukkig zijn de Kawa kappen redelijk flexibel, dus een paar kleine krasjes en putjes.
Daarentegen is die nu wel vol vermogen (dus idd, m'n 1e volvermogen rit 'gecrashed')
Daarbij kwam meteen een probleem naar voren; tw. ik kan mijn motor alleen verzekeren wanneer deze begrenst is met een setje dat door de importeur geleverd wordt (en daarmee RDW goedgekeurd is).
Nu vertelde een verkoper mij ook, dat er ook maatschappijen zijn (KNMV) die een motor verzekeren indien er een certificaat van begrenzen (naar 25kW) overlegt kan worden.
Echter kan ik hier weinig over vinden.
Ik zit nu in de chat met een medewerker van het KNMV....
Edit:
Dat was snel;
Het kan dus wel.14:32 Jij: Beste, klopt het dat ik mijn motor kan verzekeren indien ik een certificaat van 25kw kan overleggen?
14:33 Medewerker 5: 1 moment
14:34 Medewerker 5: Bedankt voor het wachten, ik was telefonisch in gesprek
14:35 Medewerker 5: Het antwoord op uw vraag is ja
14:36 Medewerker 5: Heeft u nog meer vragen
14:36 Jij: nee, dat was mijn enige vraag. bedankt voor het antwoorden!
14:37 Medewerker 5: graag gedaan
[ Voor 29% gewijzigd door Matis op 21-08-2009 14:38 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Kan je toch geen vaart maken?_Erikje_ schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:25:
newb. Gewoon erop gaan zitten en niet er naast lopen. in z'n 2 zetten, aantrappelen en je koppeling laten opkomen met 'n beetje gas der bij. simpol.
Ik loop er altijd naast en spring er dan op. Op het moment dat ik op mijn zadel neerkom laat ik de koppeling los. Kan ook niet anders, want die dingen van mij hebben teveel compressie.
[ Voor 24% gewijzigd door komkommer op 21-08-2009 14:42 ]
ik kan prima vaart maken. misschien het voordeel van een lage motor, ik kan prima met mijn voeten aan de grond en kan dus met wat moeite in 15m de motor gestart krijgen.
ik heb het ook geprobeert bij een collega's gsxr maar daar was de weerstand in de 2e versnelling veels te hoog. kreeg hem niet van zijn plaats af
ligt dus per motor....komkommer schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:41:
Ik loop er altijd naast en spring er dan op. Op het moment dat ik op mijn zadel neerkom laat ik de koppeling los. Kan ook niet anders, want die dingen van mij hebben teveel compressie.
[ Voor 21% gewijzigd door _Erikje_ op 21-08-2009 14:46 . Reden: mensen die editten :X ]
[ Voor 9% gewijzigd door HammerT op 21-08-2009 15:33 ]
Zelfs in z'n drie moet ik er nog op springen.HammerT schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:32:
Je kan toch ook vaart maken met de versnelling in 2 of 3, als je dan vaart hebt de koppeling los laten en weer intrekken. Dan krijgt de motor een slinger en zou hij wel moeten starten toch. Dan heb ik iig geen last van hoge compressie
Is de accu leeg hand ik gewoon een startkabel aan de auto en start hem alsnog met knopje easy peasy japanesy!
ja man dat heb ik nou ook. Zo'n bliksem logo lijkt spannend maar starten doet ie hoor. Geen gezweet meer met 200kg aanduwen, dat doen we in de file wel.ToolkiT schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:49:
ik heb een knopje op het stuur, als ik daar op druk start de motor, handig joh!
Is de accu leeg hand ik gewoon een startkabel aan de auto en start hem alsnog met knopje easy peasy japanesy!
Edit: overigens de "sport" instelling van mijn vering eens gebruikt. Wereld van verschil op asfalt. De lijn vasthouden is supergemakkelijk en rustig te doen. Voor het opdraaien van de " preload" op de achterveer is super nu.
[ Voor 19% gewijzigd door ROFLASTC op 21-08-2009 20:06 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Heb jij ook al zo'n auto altijd in je binnenzak zitten?ToolkiT schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:49:
ik heb een knopje op het stuur, als ik daar op druk start de motor, handig joh!
Verwijderd
blok was toen nabij dood dus ding startte voor geen meter. startmotor kreeg blok niet aan zelfs met volle accu._Erikje_ schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:25:
newb. Gewoon erop gaan zitten en niet er naast lopen. in z'n 2 zetten, aantrappelen en je koppeling laten opkomen met 'n beetje gas der bij. simpol.
blok startte uiteindelijk toen ik het niet meer had verwacht, was vooral bezig met luisteren naar het blok.
dus newb? houd je mond joh!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2009 19:09 ]
Zeker met een stampende 1000cc v-twin bij 50km/u in het eerste verzet.
Hmmmmm injectie was nog niet zo soepel in 1998
Daarnaast ben ik maar 1.73 ongeveer en is mijn fiets een redelijk hoge machine.
Een zwevertje is de enige goede foto helaas

Screencap van kneedownfilmpje dan maar als poserbewijs

Resultaat:

/wannabee-poser
[ Voor 32% gewijzigd door ZiegoM op 22-08-2009 04:18 ]
\_Specs_/
Maar wel een beetje dom om op zo'n 'blinde' rotonde te gaan proberen, mocht er een auto rechtdoor willen en dus óók over de binnenste baan gaan rijden dan zit je er zo tegen aan
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Mijn volgende motor wordt hopelijk een Daytona 675
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind die vlag voorop toch niet helemaal je van het.TheNameless schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:32:
Eindelijk zelf wat foto's geschoten van mijn Daytona:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar jongeman, dat mag helemaal niet op de straatZiegoM schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 04:07:
Een kneedown is stiekum wel redelijk vet om voor de eerste keer te doen
[afbeelding]
Screencap van kneedownfilmpje dan maar als poserbewijs![]()
[afbeelding]
Resultaat:
[afbeelding]
/wannabee-poser
Zo te zien aan de strepen op het wegdek ben je flink bezig geweest
Owja, als iedereen aan het posen is mag ik het ook vind ik
[ Voor 52% gewijzigd door M3rcury op 22-08-2009 18:33 ]
No signature required.
Super mooie fiets! (Hoewel die print op de voorkant ook niet helemaal mijn ding is oogt het wel lekker agressief ofzo)TheNameless schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:32:
Eindelijk zelf wat foto's geschoten van mijn Daytona:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder ben ik lekker aan het klungelen met de Super Tenere, onderuitgeschoven bij het wegrijden op nat gras, met erg lage snelheid dus. Maar helaas wel het stuur krom, althans dat dacht/hoopte ik. Na demontage en checken van het stuur verdenk ik toch de risers waarme het stuur op de kroonplaat zit. Erg lastig om te zien wat er krom is, ik ga er voorlopig maar vanuit dat het niet de voorvork is, mn achterwiel kwam me zeg maar voorbij, soort van 180 graden spin. Lijkt me dat de voorvoork daarbij niks te verduren krijgt.
Hij landde op z'n stuur dus die heeft wel even 'gehapt' in het gras.
Ga je volgende week nog mee?DRAFTER86 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:54:
[...]
Super mooie fiets! (Hoewel die print op de voorkant ook niet helemaal mijn ding is oogt het wel lekker agressief ofzo)
Verder ben ik lekker aan het klungelen met de Super Tenere, onderuitgeschoven bij het wegrijden op nat gras, met erg lage snelheid dus. Maar helaas wel het stuur krom, althans dat dacht/hoopte ik. Na demontage en checken van het stuur verdenk ik toch de risers waarme het stuur op de kroonplaat zit. Erg lastig om te zien wat er krom is, ik ga er voorlopig maar vanuit dat het niet de voorvork is, mn achterwiel kwam me zeg maar voorbij, soort van 180 graden spin. Lijkt me dat de voorvoork daarbij niks te verduren krijgt.
Het kan ook zijn dat je even de bouten van je kroonplaat en je t-stuk los kan draaien, en daarna weer vast. Dat ie een beetje ontzet is. Het proberen waard iigDRAFTER86 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:54:
[...]
Super mooie fiets! (Hoewel die print op de voorkant ook niet helemaal mijn ding is oogt het wel lekker agressief ofzo)
Heb je zelf niks?
No signature required.
Ik heb ook weer het één en ander mogen klussen aan m'n speeltje ..... Dankzij een drempel En m'n snelheid die "iets" te hoog lag, waarschijnlijk
Zó hoort 't dus niet

Dus 't zaakje maar weer even uit elkaar getrokken .....

Én weer terug in mekaar geknutseld....

Voor diegenen die dit ook willen gaan proberen: Vraag van te voren even op wat een nieuwe velg kost .... voor dat geld koop je er 4 voor een auto in héél mooi lichtmetaal én groter dan 17", óf zorg dat je er goedkoper aan kunt komen.
Kreng kost normaliter €770,- ex BTW .... en zónder lagers, spacers, stofkappen en schijven
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 22-08-2009 21:58 ]
kuch.... Ander merk velg kuchwimmel_1 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:52:
Kreng kost normaliter €770,- ex BTW .... en zónder lagers, spacers, stofkappen en schijven![]()
And it goes BRAAAAAPP!
Als je dit als "onwetende" doet én zomaar even een nieuw velgje laat komen bij een officeel dealer omdat je wat lomp hebt gedaan dan kost het je de "hoofdprijs"
is daar beeldmateriaal van eigenlijk?wimmel_1 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 22:12:
omdat je wat lomp hebt gedaan dan kost het je de "hoofdprijs"
[ Voor 22% gewijzigd door ROFLASTC op 22-08-2009 22:22 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Je bedoeld met het allroad ritje van de MSG? Nee helaas, maar heb je misschien de route in een of ander digitaal formaat?
Wat is het t-stuk? Ik ga in ieder geval even de kappen en tank er af halen (fijn, een volle, stalen 26 liter tank) om er wat beter bij te kunnen.M3rcury schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 19:00:
[...]
Het kan ook zijn dat je even de bouten van je kroonplaat en je t-stuk los kan draaien, en daarna weer vast. Dat ie een beetje ontzet is. Het proberen waard iigVoorvork krom is ERG lastig te zien als ze in de motorfiets zit, zelfde geld voor het stuur.
Heb je zelf niks?
Zelf helemaal in orde, volgens degene achter mij zag het er zelfs vrij elegant uit...
Je hebt je kroonplaat, waar de bovenkant van je voorvork doorheen steekt, en daaronder zit nog een soort kroonplaat, waar ook je poten doorheen steken, dat is je t-stukDRAFTER86 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 23:53:
[...]
Je bedoeld met het allroad ritje van de MSG? Nee helaas, maar heb je misschien de route in een of ander digitaal formaat?
[...]
Wat is het t-stuk? Ik ga in ieder geval even de kappen en tank er af halen (fijn, een volle, stalen 26 liter tank) om er wat beter bij te kunnen.
Zelf helemaal in orde, volgens degene achter mij zag het er zelfs vrij elegant uit...
No signature required.

Deze stoere mannen gaan straks (het is nog maar een week of 6) naar Marokko.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zie ik daar nou een Kawa KLV staan, dat is weer eens wat anders dan een V-strommphilipp schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:50:
Als we het dan toch over posen hebben: 'we' hebben ook even voor de camera geposeerd. Het Team Short Way Down that is:
[afbeelding]
No signature required.
heee....das de bekende "speelplaats" bij nijmegen...laag ik ook nog wel eens overheen als ik richting arnhem ga voor de dijk...ZiegoM schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 04:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Resultaat:
[afbeelding]
/wannabee-poser
Yep!. Je ziet (van L naar R):M3rcury schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 09:42:
[...]
Zie ik daar nou een Kawa KLV staan, dat is weer eens wat anders dan een V-strom
- Kawasaki Versys 650
- BMW R850RT (het bankstel)
- BMW R1100GS
- Kawasaki KLV1000
- Suzuki V-Strom DL650
coole fotomphilipp schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:50:
Als we het dan toch over posen hebben: 'we' hebben ook even voor de camera geposeerd. Het Team Short Way Down that is:
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe Jan? het op de Versys gaat doen.
Ah ok, thanks ga ik een dezer dagen proberen!M3rcury schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:10:
[...]
Je hebt je kroonplaat, waar de bovenkant van je voorvork doorheen steekt, en daaronder zit nog een soort kroonplaat, waar ook je poten doorheen steken, dat is je t-stuk
Ik had toevallig die dag van de schuiver mijn camera op mn stuur gemonteerd:
http://www.youtube.com/watch?v=xerREJNNztc
Tsjah
Haha, geweldig. "Sukkel!" (sorry dat ik lach). Kan je niet gewoon je stuur tegen een paaltje aanzetten en even ruk aan je stuur geven? Dan wil dat allemaal nog wel eens rechtschieten.DRAFTER86 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 15:00:
[...]
Ah ok, thanks ga ik een dezer dagen proberen!
Ik had toevallig die dag van de schuiver mijn camera op mn stuur gemonteerd:
http://www.youtube.com/watch?v=xerREJNNztc
Tsjah
Prima natuurlijk, net als alle anderen. Hij was speciaal met volle bepakking naar Gorinchem gekomen om te kijken hoe het gaat. Ik ga binnenkort ook zoiets doen. Alles erop en dan bv Lek & Linge route rijden. Nu kan ik nog makkelijk dingen veranderen en beter organiseren. Beetje laat als je er daar pas achter komt dat de motor als een dweil rijdt.ToolkiT schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 10:45:
[...]
coole foto
Ben benieuwd hoe Jan? het op de Versys gaat doen.
Ik ben er woensdag ook al even op uit geweest om te kijken of het nog uit te houden is met 30c in mijn leren pak. Ging prima. Gelukkig heb ik een elektrieke ruit, dus omlaag heb ik lekker een windje als het nodig is. Meteen even geoefend met de camelbak. Volgens mij keek iedereen wat the hell ik nou op mijn rug had. Dat het er een is van US Army helpt dan ook wel...een 3L 'hydration pack'. Werkt prima; alleen de slang even door laten lopen voor het drinken, het water in de slang wordt nl lekker warm...
[ Voor 7% gewijzigd door Widow op 23-08-2009 19:31 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
En om dan weer over je drinkslangetje heen te pissen om 't te ontdooien is ook weer zoiets...Widow schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:31:
Of je moet na het drinken even blazen in het slangetje, dat doe ik op de wintersport ook. Anders bevriest mn water in het slangetje
No signature required.
Je moet er ook gewoon alcohol in doenWidow schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:31:
Of je moet na het drinken even blazen in het slangetje, dat doe ik op de wintersport ook. Anders bevriest mn water in het slangetje
Wat ik zo erg vind is dat bijna de hele A4 90 km rijden is ivm met werkzaamheden. Die werkzaamheden zijn dan maar op 1 klein stukje... en dan ook nog met mobiele flitsers gaan staanM3rcury schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 21:38:
Wat heerlijk weer, ze controleren altijd op het einde van de a4 als ik me een keer aan de snelheid houd. Je mag er 100, en ik was lekker met 80 achter een auto aan aan het cruisen. Krijg je toch wel een rare blik van agenten als je met je supersport gewoon te langzaam rijdt
Ik weet niet welk deel van de a4 jij dan rijdt, maar ik denk dat je de a12 bedoelt.HammerT schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:43:
Wat ik zo erg vind is dat bijna de hele A4 90 km rijden is ivm met werkzaamheden. Die werkzaamheden zijn dan maar op 1 klein stukje... en dan ook nog met mobiele flitsers gaan staan
No signature required.
Verwijderd
nog flink het asfalt geraakt voor de eerste keer!ZiegoM schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 04:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Resultaat:
[afbeelding]
/wannabee-poser
Ohja, met die stomme smileys...M3rcury schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 22:49:
[...]
Ik weet niet welk deel van de a4 jij dan rijdt, maar ik denk dat je de a12 bedoelt.
Ja, die dingen moeten verboden worden. Welke idioot heeft dat bedacht.
wie van vissen houdt, houdt niet van vissen
Aardige lui. De zaak bestaat al heel lang; eerst onder eigen naam Wout Broere, later motoport. Ze waren vooral heel bekend als zijspanleverancier, en ze hebben daar nu ook nog een apart stukje voor;
Qua service en prijzen weet ik niet hoe ze zijn; ik heb heel vaak door de zaak gelopen, kopje koffie gedronken, maar weinig gekocht (alleen een tanktas volgens mij). De werkplaats ziet er iig wel netjes uit, en als ik de hoeveelheid motoren achter de zaak meestal zie hebben ze nog aardig wat te doen
Een leuk apparaat (iets tussen motor, zijspan en auto in) dat ze eerder altijd hadden is de Zeus
plaatje:

en de achterkant:

Ding heeft een 2 liter Peugeot 206 motor achterin

Nu is mijn vraag, mat laten of vernissen?
hangte er vanaf wat je wil.. bling bling? vernissen.. stealth look? mat laten..Christoph schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:52:
Bezig geweest met een spatbord plakken (aangezien deze was beschadigd)
[afbeelding]
Persoonlijk zou ik hem mat laten..
Ik zou hem matzwart spuiten.Christoph schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:52:
Bezig geweest met een spatbord plakken (aangezien deze was beschadigd)
[afbeelding]
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Oh, watskeburt dan?_Apache_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:18:
Iemand goede ervaringen met een motorzaak regio den haag? Heb het zelf een beetje gehad met Hans van Wijk in Zoetermeer, zoek een vervanger.
Had 'm op het oog voor m'n 20k beurt namelijk.
IN omgeving den haag zijn er niet zo veel. Motor mercuur vind ik zelf een beetje een raar zaakje. Van veen is top, maar is vrij klein. En Motoport Wateringen ga ik niet over oordelen omdat ik er zelf werk._Apache_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:18:
Iemand goede ervaringen met een motorzaak regio den haag? Heb het zelf een beetje gehad met Hans van Wijk in Zoetermeer, zoek een vervanger.
Dat kan toch nog steeds? Er zijn over elke zaak positieve en negatieve verhalen, waarvan je meestal meer van de negatieve kant leest, omdat mensen dat kwijt willen. Zijn ze gewoon tevreden dan hoor of lees je niks.steveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:21:
[...]
Oh, watskeburt dan?
[ Voor 31% gewijzigd door M3rcury op 25-08-2009 13:51 ]
No signature required.
De winkel is prima, maar de werkplaats blijf ik bot vinden. Heb herhaaldelijk aangeven dat als iets meer dan normaal zou kosten dat ze me dit moeten vertellen, dat ik er rekening mee kan houden. Bij aflevering van men fiets zeiden ze dat het geen probleem was en ze het zouden doen.steveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:21:
[...]
Oh, watskeburt dan?
Heb er 2 keer een beurten gedaan, twee keer ging het over de 500Eur heen, zonder dat ze er me er van op de hoogte brachten. Zelfs een keer meegemaakt dat ik niet genoeg op men rekening had staan om af te rekenen. Ik had 540Eur op men rekening staan voor een kleine beurt, werd uiteindelijk een tientje meer.
Moet er helaas langs vanwege een klacht met de voorkant van men fiets, maar voor de volgende beurten ga ik een ander opzoeken.
Van veen en motoport wateringen, is dat niet hetzelfde?
[ Voor 3% gewijzigd door _Apache_ op 25-08-2009 14:07 ]
Maar er zit uiteraard een bias in de verhalen die je hoort, en iedereen kent iedereen weer op een andere manier.
Zo vond ik dat ik bij Jos Smit in Haarlem goed geholpen ben, maar een ander vond die beste man te gehaast... etc ... etc.
Oh trouwens, motoport wateringen, hebben jullie ook Bags Connection tassen met het quick lock systeem? Dat scheelt me dan een tripje naar Nijmegen
Als Van Veen klein is, dan is dat niet Motoport, want die is huge
[ Voor 6% gewijzigd door steveman op 25-08-2009 14:15 ]
Ja, dat is ersteveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:15:
Nou ja, als 't een verhaal is als "Ze hadden m'n achterwielmoer niet vastgedraaid" dan was ik een ander gaan zoeken.
Maar er zit uiteraard een bias in de verhalen die je hoort, en iedereen kent iedereen weer op een andere manier.
Zo vond ik dat ik bij Jos Smit in Haarlem goed geholpen ben, maar een ander vond die beste man te gehaast... etc ... etc.
Oh trouwens, motoport wateringen, hebben jullie ook Bags Connection tassen met het quick lock systeem? Dat scheelt me dan een tripje naar Nijmegen
Als Van Veen klein is, dan is dat niet Motoport, want die is huge
No signature required.
Ah sweet
En, je bent sneller dan de afdeling e-mailzaken
Binnenkort even langsfietsen

Komende zondag komt er een dynojet kit stage 3 in om het probleem met de gasnaalden te verhelpen. Het schijnt ook wat meer vermogen op te leveren dus ben benieuwd.
Uiteindelijk moet het kuipwerk ook aangepakt worden maar eerst maar eens lekker rijden.
-edit;
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de loobman? Semi-automatisch kettingsmeer systeem met een zeer gunstige prijs. Voor 12,- wil ik dit namelijk wel een keer proberen.
[ Voor 18% gewijzigd door Stealth2000 op 25-08-2009 15:29 . Reden: loobman verhaal ]
Feli
edit:
Ik ben erg benieuwd als jij een Loobman koopt hoe je die op jouw olieboot monteert. Want het klinkt makkelijk en goedkoop namelijk.
* Twhomp overweegt nu ook er eentje te kopen
[ Voor 63% gewijzigd door Twhomp op 25-08-2009 15:43 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Tis vrij druk, maar als je hem naar info@blabla gestuurd hebt, dan komt ie op de administratie binnen, die is er maar 2 keer per week. Ik gok dat je vanmiddag wel een mailtje krijgtsteveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:43:
[...]
Ah sweet![]()
En, je bent sneller dan de afdeling e-mailzaken
Binnenkort even langsfietsen
Edit: Sowieso is bellen een stuk makkelijker imo.
[ Voor 5% gewijzigd door M3rcury op 25-08-2009 15:37 ]
No signature required.
Er is op het moment een inkoopactie in gang op fzrclub.nl/ daar staat ook een review over een gast die hem heeft gebruikt.... Moet je je wel even registreren.Stealth2000 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:25:
* Stealth2000 meldt zich ook weer even. Ik ben sinds zondag de trotse eigenaar van een YZF 750 R uit 93. Vanwege de versleten gasnaalden en beschadigd kuipwerk een koopje! Echt een verademing om weer een wat snellere machine te rijden na een tijdje op een cb450 te hebben gezeten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Komende zondag komt er een dynojet kit stage 3 in om het probleem met de gasnaalden te verhelpen. Het schijnt ook wat meer vermogen op te leveren dus ben benieuwd.
Uiteindelijk moet het kuipwerk ook aangepakt worden maar eerst maar eens lekker rijden.
-edit;
Heeft iemand hier trouwens ervaring met de loobman? Semi-automatisch kettingsmeer systeem met een zeer gunstige prijs. Voor 12,- wil ik dit namelijk wel een keer proberen.
Ben zelf ook aan het twijfelen. voor 12 euro kan het niet veel kwaad...
M'n ouders vinden het waarschijnlijk niet zo relaxed ivm ons nieuwe natuurstenen pad. Als hij continu olie lekt krijg je van die mooie vlekken op het pad....
Uiteraard is bellen sneller, maar ik zat er op een zondagavond naar te neuzen en dacht er nu pas aan, vandaar.M3rcury schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:37:
[...]
Tis vrij druk, maar als je hem naar info@blabla gestuurd hebt, dan komt ie op de administratie binnen, die is er maar 2 keer per week. Ik gok dat je vanmiddag wel een mailtje krijgt
Edit: Sowieso is bellen een stuk makkelijker imo.
Ik zag zojuist een mailtje in m'n box, ene Raymond
ja ik heb er 1 op de varadero gehad, simpel systeem (je moet zelf in flesje knijpen om het er uit te laten stromen, en installatie is ook een beetje McGuyveren) maar werkt op zich prima en is idd erg goedkoopStealth2000 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:25:
-edit;
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
nee je knijpt hem in voor je gaat rijden en dan na x Km weer (als je ergens stilstaat..)steveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:21:
Onder het rijden er in knijpen? Denk dan wel even om waar je hem monteert
* ToolkiT too, kost een paar centen meer dan een loobman, maar werkt wel perfectmoto-moi schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:24:
* moto-moi is gelukkig met z'n scottoiler, gewoon 1 keer in de 1600 kilometer ff nieuwe zut erin knijpen en verder geen omkijken naar
Dan is het zelfs binnen 24 uur, dan moet je niet zo zeurensteveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:08:
[...]
Uiteraard is bellen sneller, maar ik zat er op een zondagavond naar te neuzen en dacht er nu pas aan, vandaar.
Ik zag zojuist een mailtje in m'n box, ene Raymond
No signature required.
maar zonder middenbok (wat niet kan op versys ivm de uitlaat) is dat nogal een geklooi..
Ik laat de missis altijd met de spuitbus achter me aanrennen, terwijl ik met de motor loop. In ruil daarvoor mag ze een stukje achteropToolkiT schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:46:
[...]
maar zonder middenbok (wat niet kan op versys ivm de uitlaat) is dat nogal een geklooi..
Nah valt wel mee toch? Even over de standaard heen trekken.ToolkiT schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:46:
[...]
Wil ik doen, maar http://www.fzrclub.nl is kapot..._Erikje_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:44:
[...]
Er is op het moment een inkoopactie in gang op fzrclub.nl/ daar staat ook een review over een gast die hem heeft gebruikt.... Moet je je wel even registreren.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
ik weet niet wat de jouwe weegt, maar de mijne is 180Kg en staat hoog op zijn poten dus het kan wel maar is een beetje geklooi..komkommer schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:09:
[...]
Nah valt wel mee toch? Even over de standaard heen trekken.
Mijne is 220 kilo en staat nog hoger op zijn poten (is toch alleen maar makkelijk?)ToolkiT schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:37:
[...]
ik weet niet wat de jouwe weegt, maar de mijne is 180Kg en staat hoog op zijn poten dus het kan wel maar is een beetje geklooi..
Het is vandaag dinsdagM3rcury schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:43:
[...]
Dan is het zelfs binnen 24 uur, dan moet je niet zo zeuren
Ah ok, dan loopt 't er in een rustig tempo uit zeker. Dacht al...ToolkiT schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:32:
[...]
nee je knijpt hem in voor je gaat rijden en dan na x Km weer (als je ergens stilstaat..)
[...]
* ToolkiT too, kost een paar centen meer dan een loobman, maar werkt wel perfect
Dat doet ie wel, maar de e-maildude werkt pas op dinsdag voor mensen met een mt-03steveman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:01:
[...]
Het is vandaag dinsdagWaarom werkt de e-maildude neit op zondagavond?!
No signature required.
En terecht, raar volk is dat maarM3rcury schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 18:02:
[...]
Dat doet ie wel, maar de e-maildude werkt pas op dinsdag voor mensen met een mt-03
Als je ruim 600 kilometer per week rijdt, heb je het er graag voor over, trust me.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
IMO de moeite niet. Een dynokit zorgt niet voor -meer- vermogen want het vergroot je cillinders niet. Het zorgt ervoor dat het piek vermogen er eerder uitkomt. Dat verandert de motor wel en hij wordt meer aggresief maar zuipt ook.Stealth2000 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:25:
And it goes BRAAAAAPP!
Dit topic is gesloten.
![]()