BalenRequiem19 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 12:36:
[...]
Leuk dat je het nog onthouden hebt. Minder leuk was dat ik op 2 juni een flinke klapper heb gemaakt op Zandvoort. Een echte beginnersfout... om een heel lang verhaal kort te maken kwam ik aan met iets van 220/230, en remde ons groepje een stuk harder dan normaal omdat er nog een groepje voorzat. Ik had het niet gezien, remde dus veel te laat en dreigde vrij hard tegen die jongen voor me aan te rijden. Ipv dat ik er even slim omheen remde heb ik mezelf met 120 over de kop geremd. Gevolg: gebroken heup, waar nu 3 flinke pinnen in zitten, 2 gebroken polsen en een flinke pijnlijke knie. 5 nachtjes ziekenhuis en na 7 weken niets doen nu kunnen beginnen met fysio en langzaam weer leren zonder krukken te lopen.
http://www.motor-forum.nl...message/12764223#12764223
M'n motor had hierdoor ook dusdanige schade dat ik hem voor een prikkie heb moeten verkopen.
Kortom, kon niet naar Alès dit jaar en ook niet naar de dolomieten... Gelukkig had ik een annuleringsverzekering voor Alès en is alles goed opgelost. Enerzijds kut dat dit heel m'n zomer verkloot is, anderzijds blij dat het ongeluk geen ergere gevolgen heeft gehad.
Maar je hebt iig geen blijvende schade (op je trots na
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?