* unclero durft nu haast niet meer toe te geven dat hij zo'n leuke Indi Denim kilt heeft besteltdion_b schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:55:
Waarom zit ik me hier af te vragen of hij echt *volledig* formeel Schots gekleed ging en wat een plotselinge windvlaag wel niet uitgehaald zou hebben...![]()
* dion_b heeft z'n clan Campbell tartan ook nog in de kast staan, maar had toch echt andere gedachtes bij "gepaste kleding"...
Oh, leuk voor die irritante bumperklevers, even op gaan staan en ik kan zien in de spiegels hoe ze hun ogen uit staan te krabben
Een Helix gaat toch niet de snelweg op, dus ik vind het risico nog best aanvaardbaar
En om nog een duit in het zakje te doen over de "verplicht motorpak": Nee dankje vriendelijk
Bij bromfietsen wordt tegenwoordig ook al dringend aangeraden om tenminste een motorjack en een stevige, lange broek te dragen, de IXS pakken hangen al bij de brommerboer. Stukje eigen verantwoordelijkheid imho.
Een overbezorgde moeder steekt haar zoon van 16 in een compleet leren motorpak, voor dat dagelijkse ritje van en naar school. Terwijl de grijsaard die al sinds het einde van de vorige wereldoorlog motor rijd (en ook nooit een auto heeft gehad) het altijd al voldoende heeft gevonden met een spijkerbroerk / spijkerjack en een dubbele trui (eventueel nog wat kranten in de winter).
Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!