mphilipp schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:31:
Ik trek het me ook niet aan. Ik vind die RT ook niet de mooiste motor die er is. Maar ik rij morgen wel moeiteloos 840km naar Garmisch. En dat is dan weer mijn criterium. Lekker tuffen zonder rugklachten.
<knip>
Dus als we als volwassenen onder elkaar zijn, kunnen we toch die kinderachtige dingetjes weglaten?
Ik snap echt niet waar je aanstoot aan neemt als ik op de vorige pagina minstens tien mensen eerlijk zie bekennen een BMW te ambieren (ik ook), terwijl ze weten dat ze daarmee doelwit kunnen worden van de meest kin-derachtige en kwetsende uitlatingen, zoals:
Bankstel! Politieauto! Germaanse olietanker!! 840km rijden zonder rugklachten....ik rij liever zonder doodverveelklachten. Straks komt BMW nog met een zadel speciaal voor de gevoelige prostaat. Komt wel vaker voor bij...
* snars denk dat het tijd is om weg te rennen
Ook zoiets: ik kom met m'n net-gecrashte GPZ van circuit Zolder afgeprutteld en sta de schade op te nemen. Komt er een gast bij staan, kijkt even mee, zegt dan bloedserieus: "Ik geef je d'r 10 euro voor".
Eigenlijk had ik em op z'n bek moeten slaan. Zoiets zeg je niet.
...maar toch, die 10 euro he...

Ah, de teletijdmachine is te koop! Ik mocht er nog een keer op rijden...zei je (Schwarzwald, kampvuur, rond de derde halveliter

).
[
Voor 14% gewijzigd door
snars op 03-07-2009 04:24
]
I reject your reality, and substitute my own.