Gisteren even in Assen bij de vrije training wezen kijken.
We hadden er mooi weer bij!
Eerst maar eens even de fietsen bekeken.
Blijft echt mooi spul. Ik heb ook tientallen detailfoto's gemaakt en dat zijn echt plaatjes waar ik zo 5 minuten naar kan kijken. Al die sensors, de vering, de remmen, al die superschone onderdelen. Geen spatje vet op de tandwielen of op het blok. Was mijn motor maar zo schoon!
Vervolgens de coureurs lastig gevallen om handtekeningen
Toseland, maar ook Edwards, Lorenzo, De Puniet, Melandri en Vermeulen liepen rond.
Rossi ook, maar die werd continue door een gigantische groep ''fans'' omsingeld. Die kan geen stap buiten zijn trailer zetten zonder 100 man op zijn nek te hebben. Niet tof voor hem.
Vriend van mij stond met een poster van Toseland voor de neus van Colin Edwards

. "Die signeer ik niet hoor, dat is James.." zei Colin. Nou mijn vriend wilde toch wel graag een handtekening.. Dus Colin zegt: "Wacht ff ik pak wel ff een poster van mezelf.." Komt terug met de goede poster.. ff krabbelen. Klaar.
Uiteindelijk de poster van Toseland onder de neus van Toseland gehouden. Zo kwam daar ook nog de goede handtekening op.
Posters natuurlijk nooit mooi heel weer thuis gekregen (in rugtas op de motor). Maarja.. Ik ben toch geen verzamelaar van handtekeningen
Toen we de pits uitgeschopt werden ging de 125cc beginnen.
En daarna de MotoGP natuurlijk
250cc Hebben we op de Strubben tribune gekeken. Das geen mooie foto-locatie. Dus daar heb ik geen foto's van.
Zoals gezegd, Mooi weer, leuk stukkie gereden, beetje andermans (MotoGP) motoren bekijken en ze daarna nog hard zien rijden ook. Jah leuk dagje uit!
[
Voor 35% gewijzigd door
FragDaddy op 26-06-2009 23:17
]