En hem dan laten vallen

Dan baal je..
Ff spammen:

Mn turbo vorig weekeind
En nu mn turbo dit weekeind

:
Ben dus bezig een '84er GPZ 750 turbo grondig te verbouwen. ZXR brug met 180 band zit er al op
Standaard was een 130 bandje
Voorvork en voorwiel + remmerij komt er dus ook op van dezelfde zxr.
Ga van 2x 1zuigerklauw naar 2x 4zuigerklauw en grotere schijven, toch wel prettig idee
Voor de spec-fans: std 112pk en 99nm koppel. Die van mij staat in racemode, krijgt een open K&N luchtfilter, open demper en aangepast drukhuis. Dan voor de toekomst een intercooler, dumpvalve (PSSSSJJT

) en 1100 throttlebodies moet samen goed zijn voor iets van 150 aw-pk en een sloot aan koppel

.
Ow, en voor iedereen die zich verkneukeld aan de kleuren van de velg: daar wordt uiteraard wat aan gedaan

Gepolijst randje lijkt me wel wat trouwens
Grappig; op de foto's lijkt de originele brug een stuk langer dan de nieuwe.. maar ze zijn exact even lang

Komt misschien omdat de excenters van de achteras maximaal naar voren gedraaid staan op de foto's. Staan nu met de as in de laagste positie; dus de motor zelf nog meer voorover

Hij gaat nog meer 'duiken' door de andere voorvork trouwens; die is korter dan de originele. Ben benieuwd hoe dat rijdt, 'straks'. Anders verzin ik wel wat
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 02-12-2007 18:19
]