ik zeg niet dat ze idioot zijn, ik zeg niet dat ze dom zijn, ik zeg dat IK zie dat ze zich raar gedragen en vraag mij af aan motorrijders waarom?
Er zijn vast een aantal motorrijders die het heerlijk vinden om met 180km/u in te halen als een idioot waar het totaal niet kan omdat ze dat een kick geeft. Ik denk dat die kick of stoer doen de reden is dat er een aantal zijn die dat doen. Het gaat er ons hier alleen om dat jij blijkbaar denkt dat alle motorrijders zo zijn, en dat is gewoon niet waar.
ik zeg dat IK 90% van de morotrijders die ik zie vanaf begin dit motorseizoen alleen maar raar zie doen.
Vreemd dat jij dan alleen zulk soort motorrijders tegen komt. Persoonlijk denk ik dat het niet zo is, maar misschien zie jij het zo.
ik zal er over ophouden en de volgende die ik zie zal ik niet meer doen dan mn hoofd schudden.
Ik denk dat dat het fijnstje voor jezelf is. Je kunt mensen niet veranderen, mensen kunnen alleen zichzelf veranderen. Misschien dat door te lezen wat jij geschreven hebt er mensen zijn die dingen nu anders gaan doen, maar er zijn ook vast mensen die er schijt aan hebben.
Gewoon met je hoofd schudden is denk ik veel prettiger voor jezelf dan je opwinden over dingen die je toch niet kan veranderen.
En tuurlijk rijden er een stel idiooten rond, maar die komen zich zelf wel een keer tegen als ze met 140km/u over het asfalt glijden, laten we alleen hopen dat ze er goed vanaf komen en geen anderen verwonden. Iedereen maakt fouten en soms moet het gewoon verkeerd gaan tot je er van leert. Er zijn ook genoeg mensen die zonder dat het echt fout moet gaan er achter komen dat wat ze doen misschien helemaal niet zo fijn is. Niet voor hunzelf en niet voor anderen.
Ik zelf voel mij veel prettiger als ik rustig rond rij ipv constant het gas er op te hebben. Alleen af en toe wel het gas er op, op een plek waar het goed kan is ook wel eens leuk.
Wat denk ik ook wel een punt is, is dat de meeste motoren erg snel zijn. En als je iets snels onder je kont hebt wil je daar ook gebruik van maken. Als je een motor koopt die van 0 tot 100 gaat in 3.5 seconden wil je dat er ook wel eens mee doen. Mensen die een ferrari kopen met 500PK zullen precies het zelfde doen, alleen een snelle motor is veel goedkoper, en dus zijn er ook veel meer mensen die zoiets hebben. De vraag is alleen of het prettig is om te doen, en of je het constant moet doen. Voor mij persoonlijk wil ik dat af en toe wel eens doen, maar anderen hebben misschien de neiging om dat de hele tijd te doen, iets wat ik mij ook wel kan voorstellen. Maar nog steeds zijn dat dingen die maar heel weinig mensen de hele tijd doen.
[
Voor 26% gewijzigd door
PilatuS op 14-05-2009 16:30
]