[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24" en 27") - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 11.267 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-07 20:47

Appie

F1RST Racing

BlondMM schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:10:
Een vraag voor de 2007WFP gebruikers: kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de analoge ingangen? En dan bedoel ik de video ingangen en niet de vga input. Ik lees af en toe bij verschillende schermen iets over donkere, dan wel fletse beelden, wat mij suggereert dat er gewoon el cheapo converters 'ingegooid' zijn om maar wat meer opties aan te kunnen bieden.

Aangezien een Matrox MXO te duur is en alleen voor de Mac, zit ik te denken aan dit kastje. Moet je je overigens ook weer afvragen wat hier de kwaliteit van is.

Ik zoek geen reactie dat component zoveel beter is (omdat de 2007WFP géén component aansluiting heeft), maar meer de mening dat het analoge videosignaal zuiver en eerlijk wordt weergegeven. Anders heeft het namelijk voor mij helemaal geen zin om €100 meer te betalen voor een lcd met analoge ingangen terwijl de weergave zuigt.
Ik heb hier een 2007WFP (nu reeds een jaar) en heb hierop wel eens wat dingen aangesloten - mijn PAL PS2 op composite, videocam op S-video. De kwaliteit van composite valt gewoonweg tegen, maar ik denk meer dat de resolutie van het scherm hier debet aan is i.c.m. de lage kwaliteit van composite op zich. S-video was al een heel stuk beter, persoonlijk vond ik het beeld zeer behoorlijk.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

Heb je het wel goed gelezen? Hebben ze het ruimschoots over gehad namelijk..... :o :P
Uhm volgens mij hebben ze het alleen over ghosting, en die is redelijk tot goed, mits je niet een te veel eisende gamer bent.
Of ben ik nou echt scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:13:
[...]

Uhm volgens mij hebben ze het alleen over ghosting, en die is redelijk tot goed, mits je niet een te veel eisende gamer bent.
Of ben ik nou echt scheel?
In de conclusie zeggen ze :
- affected by bleeding, ghosting, dark phantom images related to a poor overdrive or subject to the display of colored lines.
This was described by a first few users of this monitor mainly on US websites. However, as we showed in the section on reactivity, our 2407WFP-HC has entirely standard behavior in all areas and there was nothing abnormal to report on these points in tests. And actually this was to the contrary, because the overdrive functioned particularly well with a reactivity comparable to the fastest TN screens. ......

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:32:
[...]

In de conclusie zeggen ze :

[...]
Ok, sorry, wist niet dat dit op hetzelfde neerkwam als shadowing, maar nu ik het zo opnieuw lees valt het kwartje.
Bedankt voor de aanwijzing.

Maar ik ga deze of volgende week even langs bij Rob, kan ik het zelf eerst even zien voordat ik het scherm koop. Laat nog wel even weten wat ik er nou uiteindelijk zelf van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 03:21:
[...]

Zodra hij ze heeft zet hij ze ook weer op eBay.

Geduld is een schone zaak.

Heb ondertussen 1 2007FP alvast in USA besteld. S-IPS exemplaar. Hoorde dat de laatste FP's hier S-PVA waren.
Van wie hoorde je dat? En geldt dat ook voor de WFP of weet je het alleen van de FP?

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FP van Rob persoonlijk, de WFP van iemand uit dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:51

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

PFf als dat zo is word ik gek, al lang genoeg gewacht op een 2007WFP'tje |:(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-07 21:10
Ik heb een 2007WFP REV. A04, echter geeft het scherm als deze uitstaat, dus geen lampje brandend, een zeer irritante piep. En heb ik een rode pixel.
Nu weet ik dat Dell een scherm opstuurt via UPS en je de oude dan direct weer mee kunt geven.

Helaas heb ik bij LG te vaak problemen gehad met het ruilen, je kreeg dan een nog slechter exemplaar terug dan je al had.
Hoe is dit bij dell geregeld en hoe snel zijn ze met omruilen of repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:44

PromoX

Flying solo

.NCK schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:40:
Hoe is dit bij dell geregeld en hoe snel zijn ze met omruilen of repareren?
Ik heb een "defect" scherm gehad, gekocht via Supradictus. Na het melden van het defect bij Rob heb ik een aantal weken later een nieuw scherm via Dell/UPS gekregen (of ie daadwerkelijk nieuw is weet ik natuurlijk niet, maar zo ziet het scherm er wel uit). Pas daarna is het oude scherm opgehaald door UPS. In mijn geval dus een prima service.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-01 23:19
Ik ben ondanks alle berichten over ghosting van plan de 2407wfp-hc te bestellen.
Ik speel geen games maar kijk wel film.
Heb je bij film weergave ook last van deze ghosting?
Hoe is de kaliteit van het beeld als je deze met HDMI-DVI kabel op bv een upc tuner zou aansluiten?
Graag jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:17
Volvo schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:57:
Ik ben ondanks alle berichten over ghosting van plan de 2407wfp-hc te bestellen.
Ik speel geen games maar kijk wel film.
Heb je bij film weergave ook last van deze ghosting?
Hoe is de kaliteit van het beeld als je deze met HDMI-DVI kabel op bv een upc tuner zou aansluiten?
Graag jullie ervaringen.
Last van ghosting bij het kijken van films: absoluut niet! het is gewoon net een TV ;)

Over de aansluiting HDMI-DVI aan een UPC tuner weet ik niks... Maar het beeld waarmee ik normaal films kijk vanaf de PC komt ook van de DVI-ingang en daar is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Net een TV" in de zin van "net zo lelijk"?

Ik heb imo nog nooit een TV gezien die goed beeld gaf :/
PromoX schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:11:
[...]

Ik heb een "defect" scherm gehad, gekocht via Supradictus. Na het melden van het defect bij Rob heb ik een aantal weken later een nieuw scherm via Dell/UPS gekregen (of ie daadwerkelijk nieuw is weet ik natuurlijk niet, maar zo ziet het scherm er wel uit). Pas daarna is het oude scherm opgehaald door UPS. In mijn geval dus een prima service.
Een aantal weken :o
Als er hier iets verrot is wil ik gewoon met 7 dagen all-in een nieuw product hebben. Basta!

Toen mijn Samsung 204Ts kaput was, is hij een paar dagen later opgehaald, heb ik ondertussen een andere gekregen (19 inchje) en werd hij een halve week later weer terugbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlondMM
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 01:55
Appie schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 03:41:
[...]

Ik heb hier een 2007WFP (nu reeds een jaar) en heb hierop wel eens wat dingen aangesloten - mijn PAL PS2 op composite, videocam op S-video. De kwaliteit van composite valt gewoonweg tegen, maar ik denk meer dat de resolutie van het scherm hier debet aan is i.c.m. de lage kwaliteit van composite op zich. S-video was al een heel stuk beter, persoonlijk vond ik het beeld zeer behoorlijk.
Ik ben het zoeken naar een goed IPS panel met de juiste (lees: kwalitatief analoge) aansluitingen een beetje beu en wacht het moment af tot ik misschien de juiste tegenkom. Zeker gezien de ontwikkelingen in lcd-land, want de laatste maanden vis ik kontinu achter het net met het niet verkrijgbaar zijn van een aantal modellen.

In de tussentijd heb ik een Gefen HD Mate Scaler besteld, waarmee ik video op welk apparaat dan ook progressief kan aansluiten in een zeer goede kwaliteit. Ik heb nog een 15" lcd staan met een resolutie van 1024x768 en ik verwacht dat de beeldkwaliteit een stuk beter zal zijn nu ik met een video scaler ook de uitrek routines van het scherm omzeil. Dus geen blurry beelden meer voor mij, of je nou van 640x480 of naar 1920x1080 gaat. De nog te bestellen lcd-monitor kan ik dan nog even uit de boom kijken en hoeft ook geen video ingangen te hebben... rechstreeks DVI vanuit de scaler.

Ik ben blij met deze keuze :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-07 19:58
Iemand een idee waarom Dell hier zulke belachelijke prijzen hanteert?

Nederland:
Dell 2007WFP € 498,61
Dell E228WFP € 427,21 (nu met korting € 341,77)

Amerika:
Dell 2007WFP $399.00 (€ 279)
Dell E228WFP $299.00 (met korting $269.00) (€ 188)

Beide schermen zijn in Amerika net niet de helft goedkoper, echt te belachelijk. Dat dollar prijs hier meestal gelijk aan euro prijs is, is nog wel te accepteren. Maar waar deze bizarre verschillen vandaan komen 8)7
Daarom ook logisch dat die resellers hier zo succesvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de ene prijs inclusief 19% BTW is, en de andere prijs exclusief BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig ervaring met die soundbar voor onder de monitor?
Hoe is het geluid?
Heb nu een standaard 2.0 speakersetje, maar die staan constant in de weg. Die soundbar moet natuurlijk niet zo extreem brak klinken als ingebouwde speakers die in sommige tft's zitten, anders laat ik 't wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:29:
Ja, maar bij veel artikelen zit er daarna nog 20% verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Als je zon monitor uit de VS laat komen he?
Hoe zit het dan met de garantie? Moet je hem dan ook opsturen naar de VS of kan dat dan wel gewoon in NL/ Europa?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-07 19:58
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:29:
Belasting in Amerika is geloof ik lager, maar stel je gooit er 20% er op dan is het nog steeds een flink stuk goedkoper.
dreameater schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 01:41:
Als je zon monitor uit de VS laat komen he?
Hoe zit het dan met de garantie? Moet je hem dan ook opsturen naar de VS of kan dat dan wel gewoon in NL/ Europa?
Zal vast wel in NL te regelen zijn (mag ik hopen), maar de douane naait je toch met zo'n groot pakket, heb je al een euro of 70 in de verzendkosten, komt er nog is 19% belasting. Plus een premie voor de inklaringskosten om de vrije markt nog is wat extra te belemmeren. Toen was alle voordeel weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij als 'gift' verzonden is niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-07 21:10
Zojuist is er iemand van een of andere duitse firma langsgeweest en die heeft de monitor geswapt.

De zeer irritant piepende voeding is bij dit scherm ook weer aanwezig, en daarnaast heb ik er nog een berg beschadigingen op de behuizing en een slecht in elkaar geschroeft scherm voor teruggekregen.
De achterkant van de behuizing is een beetje scheef tegen de voorkant geschroeft waardoor je dus de zwarte randen van de achterkant langs de voorkant ziet lopen.

Dat word weer een telefoontje naar Dell.... Ik haaaat SWAPS...

[ Voor 49% gewijzigd door .NCK op 22-10-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosR
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09-2024
Vraagje over HC.
Ik overweeg om een 24" scherm aan te schaffen, b.v. de Dell 2407WFP-HC.
Als je in PhotoShop met AdobeRGB werkt, kan ik me voorstellen dat HC zichtbaar is, maar wat merk ik van dat "extended gamut" ofwel High Color (HC), bij normaal Windows / Office / Internet gebruik - dan worden toch alleen maar sRGB kleuren naar de monitor gestuurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:49:
Als hij als 'gift' verzonden is niet ;)
Ja ze zijn achterlijk bij de douane. Hoop werk is daar steeksproef gewijs, maar als je pakket gecontrolleerd wordt, dan helpt 't woordje gift toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zien we vanzelf dan weer. Ik kan toch niet weten wat die andere mij geeft ;)

En we leven nog niet in een dictatuur, dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:50

JME

zeg maar Jamie

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:37:
Zien we vanzelf dan weer. Ik kan toch niet weten wat die andere mij geeft ;)

En we leven nog niet in een dictatuur, dus ;)
Jij bent verantwoordelijk voor wat jij in ontvangst neemt, dus als je wordt gecontroleerd ben jij degene die voor de kosten opdraait. Je kunt de zending ook gewoon weigeren natuurlijk ;)
Wat dit met een dictatuur te maken heeft, ontgaat mij overigens volkomen. Sterker nog, in dit geval ben jij degene die probeert de staat op te lichten, niet andersom... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jij denkt dat iedereen netjes zijn grote pakjes van buiten Europa aangeeft en BTW dokt? Dat is net zoiets als DVDs uit Duitsland halen en dan aan stichting thuiskopie doorgeven dat je nog heffing moet betalen... doet dus ook niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om weer even ontopic te gaan....

Ik ben aan het overwegen om voor een 2407WFP HC te gaan. Nu heb ik al stad en land afgestruind om te kijken hoever je nu eigenlijk van het scherm af moet zitten wil je geen vermoeide ogen krijgen.
Maar nergens kan ik ff een stoel pakken en dit rustig op mijn gemak testen.

Dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel aan het testpanel :)

Hoerver zit jij van je 24" af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok een centimetertje of 70 a 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat zal ook wel persoonlijk zijn, ik zit ook 60-70 centimeter vanaf mijn 30" dell. Wel de helderheid flink omlaag gedaan dan default..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:41:
En jij denkt dat iedereen netjes zijn grote pakjes van buiten Europa aangeeft en BTW dokt? Dat is net zoiets als DVDs uit Duitsland halen en dan aan stichting thuiskopie doorgeven dat je nog heffing moet betalen... doet dus ook niemand.
Dat denk ik helemaal niet, ik weet wel beter. Dus omdat ik schrijf hoe de regels werken, denk jij dat ik denk dat iedereen die regels opvolgt? Beetje vage conclusie :?
Ik weet dat veel mensen proberen om invoerheffingen te ontlopen. Dat doe ik zelf ook wel eens, ik ben echt niet roomser dan de paus. Ik vind alleen ook dat als je dan gesnapt wordt (en hoe groter het pakket, hoe groter de kans dat dat gebeurt) dat je dan ook een vent moet zijn en netjes je invoerheffing plus je boete moet betalen. Al kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om de kosten niet te betalen en het "cadeautje" te weigeren ;)
Ik vind het alleen volkomen onterecht dat je verongelijkt een vergelijking met een dictatuur gaat lopen trekken, want dat slaat in mijn ogen nergens op. Je weet immers donders goed waar je mee bezig bent, en dat weet de douane ook. Ook als iets als gift aan jou wordt verzonden, ben jij verantwoordelijk voor de correcte invoer ervan. En dus komen de eventuele kosten ook voor jouw rekening. Daar zit geen enkele vorm van dictatuur tussen, dat zijn gewoon de regels. Dat je dat stomme regels vindt, dat is een ander verhaal. Maar ook stomme regels mag je in onze democratie nu eenmaal niet ontduiken.

Hmm, dat on topic verder gaan is eigenlijk ook best een ideetje... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Weet iemand hoe ik de 2407wfp-HC een beetje mooi schoon krijg zonder die dure middeltjes te hoeven kopen? Er zitten nu namelijk aardig wat vieze vingers en stofdoek-strepen op het scherm... Kan ik gewoon een warm sopje maken met afwasmiddel ofzo en het er mee afnemen? Of help ik daarmee het scherm naar de kloten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Volgensmij moet een (erg) licht vochtige doek (die niet pluist ofso) zonder enig schoonmaak middel (gewoon water dus) wel kunnen. Wel scherm uitgeschakeld.

(schoonmaak) 'middelen' mogen volgensmij niet echt, aangezien die de scherm coating kunnen aantasten.

edit: en gewoon familie/kennissen etc. aanleren (aka dwingen :P) om niet aan je scherm tezitten, dat helpt nog het meest. Je hoeft een scherm niet aan te raken om iets aan te geven/wijzen. :+

[ Voor 32% gewijzigd door blmp op 23-10-2007 18:27 . Reden: extra tip ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-07 20:58
blmp schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:24:
Volgensmij moet een (erg) licht vochtige doek (die niet pluist ofso) zonder enig schoonmaak middel (gewoon water dus) wel kunnen. Wel scherm uitgeschakeld.
Demi-water bevat geen kalk en laat dus geen strepen achter mocht je die krijgen. Succes ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 08:27
Jorn1986 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:01:
Weet iemand hoe ik de 2407wfp-HC een beetje mooi schoon krijg zonder die dure middeltjes te hoeven kopen? Er zitten nu namelijk aardig wat vieze vingers en stofdoek-strepen op het scherm... Kan ik gewoon een warm sopje maken met afwasmiddel ofzo en het er mee afnemen? Of help ik daarmee het scherm naar de kloten? :?
Als je een scherm van 700 euro koopt, ga dan niet zeuren over een busje tft cleaner van 3,95 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pak gewoon een 'geel doekje' uit het keukenkastje, maak hem nat met heet water, wring hem grotendeels weer uit en neem er m'n scherm mee af, en droog het daarna af met een keukenpapiertje. Werkt perfect. En aangezien ik net terug ben van een LAN party ga ik dat ook meteen weer doen morgen bij het uitpakken van m'n desktop.

Je kunt inderdaad ook demi water gebruiken, maar als je je scherm gewoon meteen afdroogd kan het ook met gewoon water.

besides; drie [NOD]jes op rij :D

@JME: Nee, ik denk niet dat ik dacht te denken wat jij denkt ;)
Tuurlijk, gepakt = jammer dan = heffing dokken. Lijkt me ook niet meer dan logisch?
Maar ook stomme regels mag je in onze democratie nu eenmaal niet ontduiken.
Hmm, er worden anders ook aardig wat goeie regels overtreden waar niks tegen gedaan wordt (hele drugsverkoop etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net een 2007WFP gaan bestellen bij Dell...

En toen zag ik deze:

http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=128234

Ik vraag me af wat voor panel dit is, aangezien hij qua specificaties bijna hetzelfde is als de 2407WFP HC.

Monitorformaat (werkelijke weergave) : 24 inch (24-inch Viewable Image Size)
Pixelgrootte : 0,27 mm
Responstijd (standaard) : 5 ms
Kleurenbereik : TrueColor-kleurenbereik van 92%
Kijkhoek (standaard) : 160° (verticaal), 160° (horizontaal)
Luminantie (helderheid) : 400 cd/m2 (normaal)
Contrastverhouding (standaard) : 1.000:1
Optimale resolutie : 1.920 x 1.200 bij 60 Hz
Type connector : Analoge VGA en digitale DVI-D
Garantie : 3 jaar

Edit: Een TN panel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de optionele soundbar is de moeite niet waard :P
Klinkt wel beter dan die mini inbouw gevallen, maar 't blijft als een AM radio klinken :P En het power ledje is nogal vervelend, fel blauw en zit midden op het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 00:50:
Ik pak gewoon een 'geel doekje' uit het keukenkastje, maak hem nat met heet water, wring hem grotendeels weer uit en neem er m'n scherm mee af, en droog het daarna af met een keukenpapiertje. Werkt perfect. En aangezien ik net terug ben van een LAN party ga ik dat ook meteen weer doen morgen bij het uitpakken van m'n desktop.
Het drogen zou ik zelf met een tweede 'geel doekje' doen, een keukenpapiertje is van papier, bevat houtvezels en kán (hoeft niet) krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:47:
Ik wilde net een 2007WFP gaan bestellen bij Dell...

En toen zag ik deze:

http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=128234

Ik vraag me af wat voor panel dit is, aangezien hij qua specificaties bijna hetzelfde is als de 2407WFP HC.

Monitorformaat (werkelijke weergave) : 24 inch (24-inch Viewable Image Size)
Pixelgrootte : 0,27 mm
Responstijd (standaard) : 5 ms
Kleurenbereik : TrueColor-kleurenbereik van 92%
Kijkhoek (standaard) : 160° (verticaal), 160° (horizontaal)
Luminantie (helderheid) : 400 cd/m2 (normaal)
Contrastverhouding (standaard) : 1.000:1
Optimale resolutie : 1.920 x 1.200 bij 60 Hz
Type connector : Analoge VGA en digitale DVI-D
Garantie : 3 jaar

Edit: Een TN panel....
toon volledige bericht
Idd, laat je niet vangen aan het TN paneel! Ik vind hem wel prijzig voor een TN 24inch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:40:
[...]

Idd, laat je niet vangen aan het TN paneel! Ik vind hem wel prijzig voor een TN 24inch. :/
Ik denk zelf dat hij duurder is dan een huis-tuin-en-keuken-24"-TN door het kleurenbereik. Op papier zou hij dus hetzelfde moeten presteren als de 2407WFP HC, die eveneens een kleurenbereik heeft van 92% .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Bereik staat nog niet gelijk aan continuïteit/egaliteit natuurlijk...
Maar goed, ik heb hem nog niet gezien dus ik kan er ook niet over oordelen :X

[ Voor 3% gewijzigd door JME op 24-10-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Laatst online: 19-07 09:46
TrueColor = 16,8 miljoen kleuren, en heeft niks met NTSC te maken. Dit lijkt me een flauwe manier om aan te geven dat het over een 6-bit paneel gaat, ipv. een 8-bit paneel zoals in de 2407WFP zit.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik ga binnekort een van deze schermen bestellen, de 2007WFP of de 2407WFP -HC.

Ik gebruik het scherm voornamelijk voor mijn studie (communicatie & multimediadesign), dus voor photoshoppen, webdesign, flash e.d.

Wat ik me afvraag is of er veel verschil zit tussen deze twee schermen qua kleuren, ik gebruik nu nog een CRT monitor en als ik die vergelijk met m'n laptopscherm zijn die kleuren niet met elkaar te vergelijken. Als ik aan het photoshoppen ben doe ik dit dus altijd op mn CRT monitor.
Zijn deze schermen beide geschikt voor het photoshoppen (zijn de schermen te vergelijken qua kleuren met een CRT) of is alleen de 2407 hiervoor geschikt?

Het liefst zou ik voor de 2007 gaan, omdat ik deze groot genoeg vind en zo weer wat geld "bespaar", maar ik wil wel tevreden zijn met mijn scherm, niet dat ik volgend jaar weer een ander wil.
En aangezien ik de schermen niet even in de winkel kan bekijken, vraag ik julliie advies..

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:23:
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik ga binnekort een van deze schermen bestellen, de 2007WFP of de 2407WFP -HC.

Ik gebruik het scherm voornamelijk voor mijn studie (communicatie & multimediadesign), dus voor photoshoppen, webdesign, flash e.d.

Wat ik me afvraag is of er veel verschil zit tussen deze twee schermen qua kleuren, ik gebruik nu nog een CRT monitor en als ik die vergelijk met m'n laptopscherm zijn die kleuren niet met elkaar te vergelijken. Als ik aan het photoshoppen ben doe ik dit dus altijd op mn CRT monitor.
Zijn deze schermen beide geschikt voor het photoshoppen (zijn de schermen te vergelijken qua kleuren met een CRT) of is alleen de 2407 hiervoor geschikt?

Het liefst zou ik voor de 2007 gaan, omdat ik deze groot genoeg vind en zo weer wat geld "bespaar", maar ik wil wel tevreden zijn met mijn scherm, niet dat ik volgend jaar weer een ander wil.
En aangezien ik de schermen niet even in de winkel kan bekijken, vraag ik julliie advies..

Alvast bedankt !
toon volledige bericht
Een ouderwetse CRT is niet te vergelijken met een hedendaagse TFT. Sterker nog, een CRT MAG je niet vergelijken met een TFT. Ze gebruiken beiden een totaal ander systeem om beelden weer te geven. De twee vergelijken vind ik dus niet een goede manier van werken.
De TFT monitoren zijn tegenwoordig heel goed in het weergeven van kleuren. Persoonlijk vind ik de kleuren die uit een TFT komen mooier dan deze van een CRT, maar dat is eigen smaak natuurlijk.
Het grootste verschil kwa kleuren zit hem denk ik in de zwartwaarden. Bij een CRT is zwart ECHT zwart, bij een TFT is zwart eerder donkergrijs. Dit is zo bij alle TFT monitoren dus persoonlijk stoort me dit niet.

In jouw plaats zou ik niet twijfelen over de kleuren die uit een TFT komen. Je moet natuurlijk zien wat je koopt en geen monitor met een TN paneel aankopen. Dat zou een echte ramp zijn! :)

Zowel de Dell 2407WFP-HC als de 2007WFP zijn geschikt voor grafische toepassingen zoals fotobewerking, webdevelopment etc (doe ik namelijk zelf ook). Zelf heb ik momenteel de 2007WFP in bestelling staan, dus veel kan ik er niet over vertellen. :9~ Er zijn genoeg positieve reviews te vinden!

Ik zou zeggen: niet twijfelen en die 2007WFP onmiddelijk in huis halen! :9 Over de 2407WFP-HC heb ik mijn twijfels door de ghosting issues, maar ik heb dit scherm in werking gezien bij een vriend en mijn reactie was: "Waar is die verdomde ghosting nou? Ik zie helemaal NIKS!" Dit wil niet zeggen dat er niks aan de hand is, er zijn wel degelijk betrouwbare bronnen die de ghosting hebben aangetoond, maar of dit bij ieder scherm zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij hetzelfde paneel als de Samsung 245BW heeft: niet doen! Vreselijk. Laatst eentje gezien, als je je hoofd maar 2 cm beweegt zie je al kleuren veranderen. Grijs wordt wit etc. Ontzettend lelijk. Tenzij je er ontzettend ver vanaf zit en je hoofd in een beugel zet precies haaks op het scherm.

Ook een 204B gezien, en ben heel blij dat ik geen TN monitor heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de informatie!
Ik ga gewoon die 2007 bestellen!

Had gezien dat hij nu ook nog in de aanbieding is bij Dell, dus maar niet langer wachten denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 10:48:
Bedankt voor de informatie!
Ik ga gewoon die 2007 bestellen!

Had gezien dat hij nu ook nog in de aanbieding is bij Dell, dus maar niet langer wachten denk :)
Misschien nog ff wachten totdat Supradictus hem weer heeft; die is meestal iets scherper qua prijs dan Dell. Hij schijnt ze zeer binnenkort weer binnen te krijgen. Daar zit ik in ieder geval op te wachten, aangezien ik al een jaar wacht en nu eindelijk bereid ben om 'm te kopen. ;) Kan m'n tv-tje eindelijk de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Supradictus verwacht ze komende week weer binnen te krijgen, zijn verkoopprijs voor de 2007WFP is 349 euro. Scheelt genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Nu alleen nog hopen dat hij er genoeg heeft EN nog veel belangrijker, of het wel S-IPS schermen zijn. :X

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Tsja, het zullen dezelfde zijn als die Dell verkoopt, gok ik.

Maar is het verschil groot dan? Qua beeldkwaliteit? Of is S-IPS een tikkeltje beter, maar los van elkaar zou je het verschil niet snel zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, op fora als www.hardforum.com zweren ze bij IPS en is PVA het grootste afval wat er is als je het moet geloven. Lijkt me een beetje overdreven, maar het schijnt dat de kijkhoeken van IPS nog wat beter zijn. En natuurlijk geen inputlag bij IPS.

Hij heeft de 2007FP (4:3 1600x1200) alweer op eBay staan :D, voor € 379, mooie prijs tegenover 444 bij Dell.

Meteen een mailtje gestuurd omtrent het IPS/PVA gebeuren.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Concluderend: ietsje beter qua kijkhoek en geen inputlag. Ach, het zou leuk zijn als het S-IPS was, maar verder is het nog steeds top tov. TN-panelen.

Zit nu achter zo'n TN-paneel op stage, als grafisch ontwerper verdorie! Voor tienduizenden euro's aan apparatuur maar een fatsoenlijk scherm, ho maar. :( Ik wil eigenlijk een 2007wfp voor thuis ipv. m'n CRT-tje, maar misschien sleep ik 'm wel naar stage, daar zit ik toch het meeste te werken op het moment. En niks is zo frustrerend als iets finaal anders uit je printer krijgen dan wat je had gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja het probleem bij mij is , het GAAT me juist om de inputlag :P die is echt ''killing''.
Zelfs bij mijn TN 206 BW merkte ik het dus ik hoop dat het hier iig niet veel erger is O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:26:
Meteen een mailtje gestuurd omtrent het IPS/PVA gebeuren.
Tegen mij zei hij ongeveer 2 weken geleden dat er bij hem enkel S-IPS panelen zijn te verkrijgen.
Ik denk/hoop dat dit nog steeds zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit terug:
Komen maandag binnen Coen, vraag het dan nog even aub Volgens mij zijn de 2007FP trouwens altijd PVA.
En de 2007wfp altijd S-IPS!

Groet,
*
Ik hoop dat de FP's ook S-IPS zijn. Ze bestaan immers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:36:
Ik heb dit terug:

Komen maandag binnen Coen, vraag het dan nog even aub Volgens mij zijn de 2007FP trouwens altijd PVA.
En de 2007wfp altijd S-IPS!
Groet,
*
YEAAAH! Bestellen maar :D

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben zelf eigenlijk best tevreden over de soundbar onder mn 2407 (non HC).
Ok, het is geen top kwaliteit maar wel vele malen beter dan wat 99,9% van de schermen heeft ingebouwd.
Alleen dat blauwe ledje is inderdaad erg fel...maar het geluid is zeer acceptabel.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Een vraagje over de 2407wfp-HC. Mijn broer heeft er eentje gekocht (per ongeluk, hij bestelde een dikke pc met een 19", die bleek niet meer te krijgen dus kreeg hij zonder meerprijs de 2407... :X ). Hij vindt het een prima monitor, alleen met een minpunt tegenover zijn oude CRT: hij maakt veel foto's met een Nikon D70, maar foto's gemaakt op ISO 1600 zijn ontzettend ruiserig op de 2407, terwijl op z'n CRT en uitgeprint de ruis nauwelijks te zien is, laat staan zo overheersend aanwezig.

Hoe komt dit? Heeft het iets met de sharpness te maken, die te hoog staat? Er staat wel ergens sharpness in het menu, maar toen ik er aan zat te prutsen was die optie niet aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Sharpness bij dvi kan inderdaad niet ingesteld worden, dat is ook niet nodig bij DVI. Want digitaal = 0% verlies = beeld komt door zoals het is = (extra)sharpness niet nodig.

En ruiserig, tsja zijn twee opties:
- TFT is veel feller ingesteld dan CRT - meer/sneller ruis/blocking zichbaar. Verlaag de brightness van beeldscherm naar ~50% en zet alle 3 de RGB's ook rond de 50. Een TFT hoeft niet zo fel voor optimale afstelling :P
- Camera is gewoon ruizig en TFT benadrukt het (door felheid/techniek/scherpheid van beeld etc.) Een CRT is iets wazig, dus valt niet op.

En nog een laatste ding: 2407WFP zonder meerprijs, lekkere deal _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door blmp op 26-10-2007 12:22 . Reden: zinsformulering verbeterd ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 17:50

el-jorge

turn around and feel the vibe

Jimmie schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

Belasting in Amerika is geloof ik lager, maar stel je gooit er 20% er op dan is het nog steeds een flink stuk goedkoper.

[...]

Zal vast wel in NL te regelen zijn (mag ik hopen), maar de douane naait je toch met zo'n groot pakket, heb je al een euro of 70 in de verzendkosten, komt er nog is 19% belasting. Plus een premie voor de inklaringskosten om de vrije markt nog is wat extra te belemmeren. Toen was alle voordeel weg :+
Ia er trouwens geen probleem met dit scherm ivm het aantal voltage's en soort stekker als je hem uit Amerika laat komen??

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:26

Gamer

mobile

Hij heeft de 24" blijkbaar niet op voorraad.
Heb er ééntje besteld :)

Weet iemand of alle kabels er bij zitten, om bv de laptop met het scherm te verbinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 15:32
Gamer schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:52:
Hij heeft de 24" blijkbaar niet op voorraad.
Heb er ééntje besteld :)

Weet iemand of alle kabels er bij zitten, om bv de laptop met het scherm te verbinden ?
Er zit een DVI- en een VGA-kabel bij. Dus hangt ervanaf welke aansluiting er op je laptop zit.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariusbrouwe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:58
Mijn aan/uit knop is stuk gegaan op mijn 2407wfp...het knopje hangt er een beetje los in. Als het streepje in het rondje niet omhoog wijst kan ik hem niet aan of uit krijgen...Ik heb dus ff in het geheime menu gekeken hoeveel keertjes ik het scherm aan en uit heb gedaan...Bij mij was de SoftKey On Count op 1976...Wat hebben jullie voor cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
mariusbrouwe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:05:
Mijn aan/uit knop is stuk gegaan op mijn 2407wfp...het knopje hangt er een beetje los in. Als het streepje in het rondje niet omhoog wijst kan ik hem niet aan of uit krijgen...Ik heb dus ff in het geheime menu gekeken hoeveel keertjes ik het scherm aan en uit heb gedaan...Bij mij was de SoftKey On Count op 1976...Wat hebben jullie voor cijfers?
SoftKey On Count: 18 :*)

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el-jorge schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

Ia er trouwens geen probleem met dit scherm ivm het aantal voltage's en soort stekker als je hem uit Amerika laat komen??
Nee, zoals je in de specsheet van die monitoren kunt lezen slikken ze alles tussen 100 en 240 Volt en tussen 50 en 60 Hz.

De stroomkabel heb je inderdaad niet veel aan, maar daarvoor pak je gewoon een NL netsnoer uit je kast. (of koop je hem voor drie euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:05

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:36:
Ik heb dit terug:

[...]

Ik hoop dat de FP's ook S-IPS zijn. Ze bestaan immers wel.
Het is niet waar wat hij zegt, zoek maar eens rond op internet en bijvoorbeeld op de Panel-database:
Dell 2007WFP 20"WS LG.Philips S-IPS (LM201W01) or Samsung S-PVA (LTM201M1)
Het kan best dat hij tot nu toe alleen S-IPS binnen heeft gehad, maar om te zeggen dat alle 2007WFP's in deze wereld S-IPS zijn is onzin.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-07 20:16

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

13 hier, hangt hier achter een geschakeld stekkerblok met m'n speakers etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 17:50

el-jorge

turn around and feel the vibe

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:23:
[...]

Nee, zoals je in de specsheet van die monitoren kunt lezen slikken ze alles tussen 100 en 240 Volt en tussen 50 en 60 Hz.

De stroomkabel heb je inderdaad niet veel aan, maar daarvoor pak je gewoon een NL netsnoer uit je kast. (of koop je hem voor drie euro)
En kan je die dan direct via de com site bestellen, of heb je hem besteld via iemand in Amerika?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

el-jorge schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:09:
[...]
En kan je die dan direct via de com site bestellen, of heb je hem besteld via iemand in Amerika?
Nee je kunt niet vanuit de .com site bestellen. wanneer je, jouw adresgegevens opgeeft zal daar ook "NL" bij komen te staan en dan zal de site automatisch over gaan in .nl, tenminste dat was in het verleden altijd het geval.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el-jorge schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:09:
[...]

eBay ;)
Gizz schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:28:
[...]

Het is niet waar wat hij zegt, zoek maar eens rond op internet en bijvoorbeeld op de Panel-database:

[...]

Het kan best dat hij tot nu toe alleen S-IPS binnen heeft gehad, maar om te zeggen dat alle 2007WFP's in deze wereld S-IPS zijn is onzin.
Weet ik, ik quote alleen zijn antwoordmailtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik kom er niet uit..

Ik wil een lagere resolutie draaien voor bijv een game, nou wil ik in het menu onder display settings de Wide mode veranderen.... maar dit kan niet - is dit bekend ?
Ik heb een A04, 24"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
SileX schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:11:
Ik kom er niet uit..

Ik wil een lagere resolutie draaien voor bijv een game, nou wil ik in het menu onder display settings de Wide mode veranderen.... maar dit kan niet - is dit bekend ?
Ik heb een A04, 24"
Ik kan het met mijn HC A00 ook niet, wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jorn1986 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:37:
[...]

Ik kan het met mijn HC A00 ook niet, wie weet de oplossing?
Dit kan volgens mij alleen wanneer je de analoge ingang gebruikt. Met DVI zal het niet werken.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
wcduck schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:45:
[...]

Dit kan volgens mij alleen wanneer je de analoge ingang gebruikt. Met DVI zal het niet werken.
Oh - ik draai idd via DVI - ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb die optie eigenlijk nog maar alleen gezien toen ik de S-VHS aansluiting en composite aansluiting gebruikte. Ik hoop dat het ook via de andere analoge aansluitingen werkt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

De 2407WFP-HC is op de Belgische dell site plots gezakt van 814€ naar 696,40€, op de nederlandse van 974,61€ naar 730,96€ ... :/

*edit* Foutje: dit zijn bedrijven-prijzen, consumentenprijs is nog steeds resp 750€ en 730€ :X

[ Voor 11% gewijzigd door kristo op 29-10-2007 01:55 ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer is 'ie ook niet waard toch?

Nog steeds 629 bij qsix.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

Zoals gezegd, pas ééntje gekocht maar Rob antwoord niet direct blijkbaar.
Is dit zijn normale gang van zaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-07 18:15
mariusbrouwe schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:05:
Dit meen je niet... Ik had precies hetzelfde met mijn scherm :S Ik heb de garantie aangesproken en ik heb netjes een andere thuis afgeleverd gekregen (was wel een gebruikte, maar is er niet aan af te zien). Zeker nu ik weet dat het probleem dus vaker voorkomt, laat ik de monitor maar mooi op stand-by staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Gamer schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:28:
Nee,

Maar ik had dit ook en het mailtje werd onderschept door @home spamfilter :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Gamer schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:28:
Het komt inderdaad voor dat hij niet direct antwoord, maar dan moet je gewoon dat mailtje forwarden naar Rob toe en erbij zetten dat je nog geen reactie hebt gehad. Vaak antwoordt hij dan wel binnen 24 uur.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-07 09:03

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik weet niet of het al gepost was; maar de nieuwe 8 serie widescreen is in de 20 inch versie al uit! En Rob heeft hem: http://cgi.ebay.nl/the-Ne...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Design is wel netjes vind ik :)

Afbeeldingslocatie: http://i9.ebayimg.com/07/i/000/bf/23/decd_3.JPG

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
SgtStrider schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:56:
Ik weet niet of het al gepost was; maar de nieuwe 8 serie widescreen is in de 20 inch versie al uit! En Rob heeft hem: http://cgi.ebay.nl/the-Ne...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[afbeelding]
Beetje jammer dat er een TN-paneel in zit. :9

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

SgtStrider, je bent mij net voor. Ik ben een beetje aan het rond kijken toen ik ook dit scherm tegen kwam. Nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met dit scherm. Ik kan helaas weinig tot geen goede reviews vinden over dit scherm. Ik weet dat er een TN panel in zit, maar ik vraag mij af of dit een scherm is met een "glosy" panel of één met een gewoon traditioneel "mat" scherm.

Of het jammer is dat er een TN panel in zit weet ik niet, persoonlijk doe ik niet aan video of foto bewerking of iets van dien aard. Ik speel zo af en toe eens een game en kijk wel eens een serie of film via mijn Pc. Volgens mij moet dat prima gaan, tenminste als je het topic doorleest over de HP w-serie lijken deze scherm goede resultaten te bieden ik vraag mij dan ook af hoe dit scherm van Dell zich houd tegenover de HP W-serie. Nogmaals ik kan helaas geen uitgebreide reviews vinden.

De aanbieding op e-bay ziet er in iedergeval heel aantrekkelijk uit.

[ Voor 35% gewijzigd door _Dune_ op 28-10-2007 17:06 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
_Dune_ schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 16:39:
SgtStrider, je bent mij net voor. Ik ben een beetje aan het rond kijken toen ik ook dit scherm tegen kwam. Nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met dit scherm. Ik kan helaas weinig tot geen goede reviews vinden over dit scherm. Ik weet dat er een TN panel in zit, maar ik vraag mij af of dit een scherm is met een "glosy" panel of één met een gewoon traditioneel "mat" scherm.

Of het jammer is dat er een TN panel in zit weet ik niet, persoonlijk doe ik niet aan video of foto bewerking of iets van dien aard. Ik speel zo af en toe eens een game en kijk wel eens een serie of film via mijn Pc. Volgens mij moet dat prima gaan, tenminste als je het topic doorleest over de HP w-serie lijken deze scherm goede resultaten te bieden ik vraag mij dan ook af hoe dit scherm van Dell zich houd tegenover de HP W-serie. Nogmaals ik kan helaas geen uitgebreide reviews vinden.

De aanbieding op e-bay ziet er in iedergeval heel aantrekkelijk uit.
Volgens mij is het gewoon een mat scherm want wordt nergens anders aangegeven.

Je weet dat dit een topic is voor de UltraSharp serie?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

deCube schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Het komt inderdaad voor dat hij niet direct antwoord, maar dan moet je gewoon dat mailtje forwarden naar Rob toe en erbij zetten dat je nog geen reactie hebt gehad. Vaak antwoordt hij dan wel binnen 24 uur.
Heb dit reeds gedaan op zijn Gmail account.
Nu, ik wacht het nog wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

deCube schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:44:
[...]
Volgens mij is het gewoon een mat scherm want wordt nergens anders aangegeven.

Je weet dat dit een topic is voor de UltraSharp serie?
Ja, ik weet dat het een "Ultrasharp" topic is, ik noemde het scherm ook nie tals eerste in dit topic. ;) Maar ik ben wel opzoek naar informatie over dit scherm en ik moet zeggen dat er nog niet echt veel over te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:56:

[afbeelding]
1 keer zoeken in dit topic (dat zoekveldje rechtsbovenin ) leert dat de SP2008WFP op 28 augustus al genoemd is.. daar staat ook meteen de reden waarom hij NIET in dit topic komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Rob heeft de 2007 WFP nog steeds niet toegevoegt op Ebay :<

Ik had gehoopt dinsdag/woensdag over deze monitor te beschikken.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2007FP krijgt hij maandag binnen. Wellicht de 2007WFP ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 22:38:
2007FP krijgt hij maandag binnen. Wellicht de 2007WFP ook
Als hij ze maandag zou binnen krijgen, dan had hij ze waarschijnlijk ook wel al op e-bay gezet evenals de 2007FP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1600x1200 liefhebbers hebben wellicht meer geduld, dus die kunnen er eerder op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen mij zei Rob dat de 2007WFP deze week terug zou binnenkomen. Hopelijk is dit waar want ik wacht al drie weken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Me2 :< :|

#edit: Nog steeds niks eh :X

[ Voor 67% gewijzigd door dreameater op 29-10-2007 15:01 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zal de monitor eerder voor volgende week zijn dan voor deze week. Als hij veilig en wel aankomt zal ik al blij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conzales
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vandaag heb ik mijn pas bestelde 2407WFP-HC binnengekregen. Ik heb een vraag over de firmware van mijn monitor.

Op de sticker staat revisie A00 en in het servicemenu firmware V1B07 / DR880. Onderin het servicemenu staat wel 2407WFP-HC. Op de andere sticker op de achterkant staat wel 'Date of manufacturing October 2007' met modelnummer 2407WFPb (b ipv HC).

Misschien een domme vraag, maar zou dit een model kunnen zijn dat nog ergens lag met een andere sticker? Heeft nog iemand een A00-revisie die pas geleverd is? Weet iemand waar ik nou naar moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
Conzales schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:28:
Vandaag heb ik mijn pas bestelde 2407WFP-HC binnengekregen. Ik heb een vraag over de firmware van mijn monitor.

Op de sticker staat revisie A00 en in het servicemenu firmware V1B07 / DR880. Onderin het servicemenu staat wel 2407WFP-HC. Op de andere sticker op de achterkant staat wel 'Date of manufacturing October 2007' met modelnummer 2407WFPb (b ipv HC).

Misschien een domme vraag, maar zou dit een model kunnen zijn dat nog ergens lag met een andere sticker? Heeft nog iemand een A00-revisie die pas geleverd is? Weet iemand waar ik nou naar moet kijken?
Hmmmmm, ik heb dit inderdaad ook.... Alleen mijne is in Augustus 2007 gemaakt... :/

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
De 2407-HC is een nieuw product voor Dell, feitelijk geen 'verbetering' maar een vervanger voor het 2407 model. Daarom zijn ze opnieuw begonnen met tellen (A00 ipv A05).

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conzales
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De 2407-HC is een nieuw product voor Dell, feitelijk geen 'verbetering' maar een vervanger voor het 2407 model. Daarom zijn ze opnieuw begonnen met tellen (A00 ipv A05).
Ok bedankt voor de info. Mag ik vragen waar je dat gelezen of gehoord hebt, zodat ik de bron eventueel kan nalezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 25-07 13:41
Conzales schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:55:
[...]

Ok bedankt voor de info. Mag ik vragen waar je dat gelezen of gehoord hebt, zodat ik de bron eventueel kan nalezen?
Het feit dat de productcode is gewijzigd (2407WFP --> 2407WFP-HC) geeft eigenlijk al aan dat het een 'nieuw' product is :).
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gelieve geen persoonsgegevens van behandelend personeel te vermelden bij bijvoorbeeld het quoten van emails.
Ook zijn vragen over de levertijd van minder belang, daarvoor neem je gewoon contact op met de shop/verkoper.
Ik heb heb er een besteld is natuurlijk net zo nutteloos.