Ik heb hier een 2007WFP (nu reeds een jaar) en heb hierop wel eens wat dingen aangesloten - mijn PAL PS2 op composite, videocam op S-video. De kwaliteit van composite valt gewoonweg tegen, maar ik denk meer dat de resolutie van het scherm hier debet aan is i.c.m. de lage kwaliteit van composite op zich. S-video was al een heel stuk beter, persoonlijk vond ik het beeld zeer behoorlijk.BlondMM schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:10:
Een vraag voor de 2007WFP gebruikers: kan iemand mij iets vertellen over de kwaliteit van de analoge ingangen? En dan bedoel ik de video ingangen en niet de vga input. Ik lees af en toe bij verschillende schermen iets over donkere, dan wel fletse beelden, wat mij suggereert dat er gewoon el cheapo converters 'ingegooid' zijn om maar wat meer opties aan te kunnen bieden.
Aangezien een Matrox MXO te duur is en alleen voor de Mac, zit ik te denken aan dit kastje. Moet je je overigens ook weer afvragen wat hier de kwaliteit van is.
Ik zoek geen reactie dat component zoveel beter is (omdat de 2007WFP géén component aansluiting heeft), maar meer de mening dat het analoge videosignaal zuiver en eerlijk wordt weergegeven. Anders heeft het namelijk voor mij helemaal geen zin om €100 meer te betalen voor een lcd met analoge ingangen terwijl de weergave zuigt.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!