Toon posts:

[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24" en 27") - Deel 7 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 10.043 views sinds 30-01-2008

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-06 21:04
Vorige week is m'n monitor kapot gegaan dus ben op zoek naar een nieuwe. Heb het liefst minimaal 22" CRT maar gezien ik toch ook met de tijd mee moet gaan :P gaat het minimaal 24" LCD 16:9/10 worden.

Zover m'n zoektocht al heeft opgeleverd zijn voor mij interessant in het 24" segment de Dell UltraSharp 2407WFP-HC, LG L245WP, en Eizo S2411W en S2441W.
Belangrijke aspecten hiervoor zijn de S-PVA / S-IPS panelen (geen TN iig).

Nu mijn vraag in dit topic, waarvan ik nog nergens info heb kunnen vinden... Ik zie hier nog steeds veel over de 2407WFP-HC gepost worden, maar sinds van de week zie ik hem niet meer in de pricewatch staan, en is hij ook van de Dell-site verdwenen. Wat is hier de reden van? Compleet uit het assortiment genomen of zo? :? Ook heb ik nog niks gelezen over een opvolger (wel al over de 3008-serie maar niet 2408-serie). De 2407WFP-HC stond voor alsnog vrij ver bovenaan m'n lijstje...

[Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 27-12-2007 16:10]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
op de dell site staat toch de DELL E248WFP? Dat is neem ik aan de meest recente nieuw 24" er...?

http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=128234

[Voor 33% gewijzigd door maratropa op 27-12-2007 16:37]

specs

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 12:08
Knightwolf schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:08:
Vorige week is m'n monitor kapot gegaan dus ben op zoek naar een nieuwe. Heb het liefst minimaal 22" CRT maar gezien ik toch ook met de tijd mee moet gaan :P gaat het minimaal 24" LCD 16:9/10 worden.

Zover m'n zoektocht al heeft opgeleverd zijn voor mij interessant in het 24" segment de Dell UltraSharp 2407WFP-HC, LG L245WP, en Eizo S2411W en S2441W.
Belangrijke aspecten hiervoor zijn de S-PVA / S-IPS panelen (geen TN iig).

Nu mijn vraag in dit topic, waarvan ik nog nergens info heb kunnen vinden... Ik zie hier nog steeds veel over de 2407WFP-HC gepost worden, maar sinds van de week zie ik hem niet meer in de pricewatch staan, en is hij ook van de Dell-site verdwenen. Wat is hier de reden van? Compleet uit het assortiment genomen of zo? :? Ook heb ik nog niks gelezen over een opvolger (wel al over de 3008-serie maar niet 2408-serie). De 2407WFP-HC stond voor alsnog vrij ver bovenaan m'n lijstje...
De reden? Geen idee, maar hij is nog wel te koop bij Qsix.eu
maratropa schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:36:
op de dell site staat toch de DELL E248WFP? Dat is neem ik aan de meest recente nieuw 24" er...?

http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=128234
Sorry, maar dit is nu al de 80ste keer: dat is een TN-paneel! 8)7

Work hard & be brave.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 20:36

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mooi moment om vol te raken :)

We kunnen verder in [TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24" en 27") - Deel 8

[Voor 39% gewijzigd door Ultraman op 28-12-2007 22:19]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gelieve geen persoonsgegevens van behandelend personeel te vermelden bij bijvoorbeeld het quoten van emails.
Ook zijn vragen over de levertijd van minder belang, daarvoor neem je gewoon contact op met de shop/verkoper.
Ik heb heb er een besteld is natuurlijk net zo nutteloos.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee