Vorige week is m'n monitor kapot gegaan dus ben op zoek naar een nieuwe. Heb het liefst minimaal 22" CRT maar gezien ik toch ook met de tijd mee moet gaan
gaat het minimaal 24" LCD 16:9/10 worden.
Zover m'n zoektocht al heeft opgeleverd zijn voor mij interessant in het 24" segment de Dell UltraSharp 2407WFP-HC, LG L245WP, en Eizo S2411W en S2441W.
Belangrijke aspecten hiervoor zijn de S-PVA / S-IPS panelen (geen TN iig).
Nu mijn vraag in dit topic, waarvan ik nog nergens info heb kunnen vinden... Ik zie hier nog steeds veel over de 2407WFP-HC gepost worden, maar sinds van de week zie ik hem niet meer in de pricewatch staan, en is hij ook van de Dell-site verdwenen. Wat is hier de reden van? Compleet uit het assortiment genomen of zo?
Ook heb ik nog niks gelezen over een opvolger (wel al over de 3008-serie maar niet 2408-serie). De 2407WFP-HC stond voor alsnog vrij ver bovenaan m'n lijstje...

Zover m'n zoektocht al heeft opgeleverd zijn voor mij interessant in het 24" segment de Dell UltraSharp 2407WFP-HC, LG L245WP, en Eizo S2411W en S2441W.
Belangrijke aspecten hiervoor zijn de S-PVA / S-IPS panelen (geen TN iig).
Nu mijn vraag in dit topic, waarvan ik nog nergens info heb kunnen vinden... Ik zie hier nog steeds veel over de 2407WFP-HC gepost worden, maar sinds van de week zie ik hem niet meer in de pricewatch staan, en is hij ook van de Dell-site verdwenen. Wat is hier de reden van? Compleet uit het assortiment genomen of zo?

[Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 27-12-2007 16:10]