Dat is waarschijnlijk de komende jaren nog een illusie. Welk scherm je ook over leest, hoe duur dan ook, van welk gerenommeerd merk dan ook, er is
ALTIJD wel iets mee. Cloading, smearing, tearing, banding, piep toon, brom toon, noem het maar op.
Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat de industrie nog niet in staat is om een scherm te maken dat "gewoon goed" is. De techniek is gewoon nog niet zo ver. Misschien dat men over een jaar of 10 er toe in staat is of misschien dat perfectie iets is wat mensen in nog geen 1000 jaar voor elkaar kunnen krijgen.
Zelf zit ik nu al een paar jaar(!) te wachten op een scherm zonder problemen. Eerst wist ik zeker dat het de 2405 zou worden, maar na allemaal berichten over diverse problemen hiermee gelezen te hebben besloot ik maar te wachten op de 2407. Natuurlijk had ook deze weer een sloot problemen, dus bleef ik maar wachten. De HC revisie zou helemaal perfect worden, maar natuurlijk had deze alweer een hele reeks van problemen (zoals in dit topic te lezen).
Nu gaat dus de 2408 komen en je kunt het op je vingers natellen dat deze ook gewoon weer een hele reeks aan problemen zal kennen. Let op mijn woorden. Iemand zal hem kopen en meteen verontrust posten dat als je X doet je dan Y ziet wat niet zo hoort. Vervolgens komen er 10 replies dat je nooit een revisie 0 moet kopen en dat met revisie 1 of 2 alles gefixed zal worden. Natuurlijk zal revisie 2 slechts enkele punten gedeeltelijk oplossen en wordt aangeraden te wachten tot revisie 5 of 6. Tegen die tijd zal de 2410 bijna uitkomen en gaat men daar weer op wachten, waarna het hele circus weer overnieuw begint...
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.