Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Even een domme vraag, omdat ik eerlijk gezegt niet veel zin heb om heel dit topic door te lezen.
Waar kan ik bij de demo versie de reso en control buttons aanpassen?
Kan dit in het hoofdmenu niet vinden nl.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

UgotHeinzzd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:54:
Even een domme vraag, omdat ik eerlijk gezegt niet veel zin heb om heel dit topic door te lezen.
Waar kan ik bij de demo versie de reso en control buttons aanpassen?
Kan dit in het hoofdmenu niet vinden nl.
settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

eerst 'options', dan 'settings' en 'controls' ... toch ?

http://4newbies.planetwol...espy.com/ETQW/profile.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:35
Let er dus op dat het top menu dus steeds veranderd bij elke stap en er dus onderliggende opties beschikbaar komen. Daar gaat het fout waarschijnlijk. Op "Settings" drukken en dan vervolgens niet meer in de menubalk kijken ;).

Overigens al lange tijd de style bij Id Software, in ET was het neit anders en wss was Q3, RTCW ook niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Zal straks nog eens een blik werpen, moet ook eerlijk zeggen dat ik waarschijnlijk met me achterste gekeken heb...was al laat :$

Wel bedankt voor de reply's folks.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me even af of dit een klein bugje is of wat anders (heb het in iedergeval nog niet eerder gehoord, al hou ik niet alle fora bij).
Het is niet dramatisch, maar in de menu's van het spel gaat mijn cursor van de muis uit zichzelf bewegen (metname naar rechts toe). Met het spelen zelf heb ik dit probleem totaal niet en verder ook geen last van in welk programma dan ook. Iemand een idee hoe dit komt of verholpen kan worden? best lastig als je 2x op 1 plek wil klikken zoals een server joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:05:
Vraag me even af of dit een klein bugje is of wat anders (heb het in iedergeval nog niet eerder gehoord, al hou ik niet alle fora bij).
Het is niet dramatisch, maar in de menu's van het spel gaat mijn cursor van de muis uit zichzelf bewegen (metname naar rechts toe). Met het spelen zelf heb ik dit probleem totaal niet en verder ook geen last van in welk programma dan ook. Iemand een idee hoe dit komt of verholpen kan worden? best lastig als je 2x op 1 plek wil klikken zoals een server joinen :)
Heb je toevallig een joystick, gamepad of stuur aangesloten? Deze even verwijderen...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik nu de retail versie van ETQW ontvangen, en ik kan nu dus volledig meegamen. Ik heb nu immiddels mijn ex-pc omgetoverd tot een volledige 16 slots quake wars server, meer kan niet vanwege de bandbreedte op mijn ADSL lijn.

De naam van mijn clan server is.

-=ORC Pleasure Server=-

ip: 213.84.176.238:27733

Op dit moment is is het een ubuntu bakje met de volgende specs.

AMD athlon 64 3200+
2 GB intern.
Server OS ubuntu.

Bezoek de homepage ook van onze clan www.orc-clan.nl
Voor zorgeloos gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond wel weer gelachen, eerst alleen met Sorcherer op onze server gezeten, schoot niet op kwam niemand bij dus een andere server opgezocht, beiden aan GDF kant maar wat de rest aan het team aan het doen was was mij onduidelijk, in ieder geval niet met de objectives bezig en daar draait het uiteindelijk toch om, na 1 ronde toch maar weer terug naar de eigen server, die liep toen ineens in 5 minuten helemaal vol, bijzonder intense gevechten gehad bij bijna elk objective, Sorch en ik beide aan Strogg kant en veel over Teamspeak gesproken, hielp toch echt, en Canyon en Sewer beiden gewonnen, wat mij wel opviel bij beide maps is dat er weinig gespot werdt door ons team, voertuigen en turrets werden niet even aangegeven door teamgenoten helaas maar ja, wel gewonnen ne Sorcherer weer met zijn hyperblaster reeg af en toe complete aanvalsgolven tegen de muur met dat ding, 2 keer dat ik weet zat hij zonder ammo voordat hij werdt gekilled. Volcano leek lang niet haalbaar maar door als team te blijven pushen hebben we die met nog 1 minuut te gaan ofzo toch gewonnen, echt een intense sessie waarbij de GDF af en toe te druk waren kills te scoren en snipers vervelend goed aanwezig waren maar de Strogg toch de overhand kon houden door teamwork.
@GenetX wat is url van HUB ook al weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
hub.eu.tt

Die verhalen, bah! Zit zelf ondertussen alweer te twijvelen aan mn systeem. Laptop is opgehaald door Asus en staat al op repairing. Aan de ene kant wil ik er totaal niet meer op gamen en zsm een desktop thuis hebben... Aan de andere kant, een beetje gamen kan ook wel en wacht ik nog ff op de nieuwe AMD Phenom X4 en 8800GT... Argh! Voorlopig nog geen ETQW voor mij dus. Ik haat keuzes, aan de andere kant ben ik blij dat ik de vrijheid heb en niet gedwongen wordt tot een beslissing door de Makron :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:08:
Gisteravond wel weer gelachen, eerst alleen met Sorcherer op onze server gezeten, schoot niet op kwam niemand bij dus een andere server opgezocht, beiden aan GDF kant maar wat de rest aan het team aan het doen was was mij onduidelijk, in ieder geval niet met de objectives bezig en daar draait het uiteindelijk toch om, na 1 ronde toch maar weer terug naar de eigen server, die liep toen ineens in 5 minuten helemaal vol, bijzonder intense gevechten gehad bij bijna elk objective, Sorch en ik beide aan Strogg kant en veel over Teamspeak gesproken, hielp toch echt, en Canyon en Sewer beiden gewonnen, wat mij wel opviel bij beide maps is dat er weinig gespot werdt door ons team, voertuigen en turrets werden niet even aangegeven door teamgenoten helaas maar ja, wel gewonnen ne Sorcherer weer met zijn hyperblaster reeg af en toe complete aanvalsgolven tegen de muur met dat ding, 2 keer dat ik weet zat hij zonder ammo voordat hij werdt gekilled. Volcano leek lang niet haalbaar maar door als team te blijven pushen hebben we die met nog 1 minuut te gaan ofzo toch gewonnen, echt een intense sessie waarbij de GDF af en toe te druk waren kills te scoren en snipers vervelend goed aanwezig waren maar de Strogg toch de overhand kon houden door teamwork.
@GenetX wat is url van HUB ook al weer??
Ik heb al aardig wat mensen gezien die 'wel een beetje met die hyperblaster kunnen schieten', maar Sorcherer spant echt de kroon wat dat betreft. Z'n hitpercentage van 33% vertelt niet het hele verhaal; die gast is echt badass met dat ding! Ik ga nog wel een keer als observer kijken hoe hij loopt, richt en schiet. Ik ben nog altijd op zoek naar de juiste balans van beweging, houding (prone, crouched, e.d.) en zoom, want ik schiet als een krant (24%).
Ik (SilverIFuture) kwam erin op Sewer waar de GDF in 10 minuten heel weinig gedaan had en er tot mijn verbazing nog geen medic rond liep. Dat werd ik dus en na een minuut of 5 kwam er een break in de Strogg verdediging van Cy en co en kon een van onze engineers, na meerdere keren on the objective door mij gerevived, gehealed en afgeschermd te zijn, de EMP generator bouwen. Dat de Strogg even elders bezig waren was te danken aan de rest van de GDF, maar het geeft toch te denken dat ik (voor de zoveelste keer) als laatste man een server join en er geen medic aan GDF kant is, terwijl die instant revive een van de sterkste wapens uit het spel is. In de resterende 5 minuten kon er geen push meer naar het laatste objective gemaakt worden.
Op Volcano gingen we als GDF wederom met 5 minuten op de klok de laatste fase in, nadat we door slecht teamwork rond het 10-minutenpunt de security room uitgeschopt waren (sarcasm on/ te veel mensen waren blijkbaar bezig met het verdedigen met een andere security control dan ik \sarcasm off), waarna ook de transformer onverwacht snel viel. Om over de core nog maar te zwijgen (ik riep nog tegen de rest dat we aan 5 minuten genoeg moesten hebben, niet dus)... Ik heb het ondanks dat zeker weer naar m'n zin gehad, misschien ben ik er vanavond weer even.
Ga dat teamspeak ook eens proberen btw, even ergens een goede mic scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

Ik heb al aardig wat mensen gezien die 'wel een beetje met die hyperblaster kunnen schieten', maar Sorcherer spant echt de kroon wat dat betreft. Z'n hitpercentage van 33% vertelt niet het hele verhaal; die gast is echt badass met dat ding! Ik ga nog wel een keer als observer kijken hoe hij loopt, richt en schiet. Ik ben nog altijd op zoek naar de juiste balans van beweging, houding (prone, crouched, e.d.) en zoom, want ik schiet als een krant (24%).
Ik (SilverIFuture) kwam erin op Sewer waar de GDF in 10 minuten heel weinig gedaan had en er tot mijn verbazing nog geen medic rond liep. Dat werd ik dus en na een minuut of 5 kwam er een break in de Strogg verdediging van Cy en co en kon een van onze engineers, na meerdere keren on the objective door mij gerevived, gehealed en afgeschermd te zijn, de EMP generator bouwen. Dat de Strogg even elders bezig waren was te danken aan de rest van de GDF, maar het geeft toch te denken dat ik (voor de zoveelste keer) als laatste man een server join en er geen medic aan GDF kant is, terwijl die instant revive een van de sterkste wapens uit het spel is. In de resterende 5 minuten kon er geen push meer naar het laatste objective gemaakt worden.
Op Volcano gingen we als GDF wederom met 5 minuten op de klok de laatste fase in, nadat we door slecht teamwork rond het 10-minutenpunt de security room uitgeschopt waren (sarcasm on/ te veel mensen waren blijkbaar bezig met het verdedigen met een andere security control dan ik \sarcasm off), waarna ook de transformer onverwacht snel viel. Om over de core nog maar te zwijgen (ik riep nog tegen de rest dat we aan 5 minuten genoeg moesten hebben, niet dus)... Ik heb het ondanks dat zeker weer naar m'n zin gehad, misschien ben ik er vanavond weer even.
Ga dat teamspeak ook eens proberen btw, even ergens een goede mic scoren.
LoL bedankt ;) , maar schiet er wel aardig mee ja.Zowat altijd Most kills ( eindscherm )
En was voor het eerst op TEAMSPEAK bij Khaos clan ( cyclone ) , en was wel lache en hoefde ik tenminste niet meer te typen
Ben er zelf vanaaf denk ik nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

LoL bedankt ;) , maar schiet er wel aardig mee ja.Zowat altijd Most kills ( eindscherm )
En was voor het eerst op TEAMSPEAK bij Khaos clan ( cyclone ) , en was wel lache en hoefde ik tenminste niet meer te typen
Denk dat het andere team je ook wel zat was _/-\o_
Vanaaf ben ik er zelf waarschijnlijk wel maar niet lang, ga zo ff op de HUB site kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

De props zijn verdiend! Wist niet dat je ook een Tweaker was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:00:
[...]

De props zijn verdiend! Wist niet dat je ook een Tweaker was...
Jaja , ben maar een btje tweaker , vorige week voor het eerst myn cpu + geheugen + videocard overgeclocked ( was echt een super noob ) wist er echt nix vanaf.Maar het is goed gelukt ( niet het maximaale i know )

volgens mij maakt jij gister nog een opmerking in Quake wars , maar kwist nie jij ook een tweaker was.
O+

P.S : myn quake wars username = sorcherer of Xfire = sorch

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:12:
[...]

Jaja , ben maar een btje tweaker , vorige week voor het eerst myn cpu + geheugen + videocard overgeclocked ( was echt een super noob ) wist er echt nix vanaf.Maar het is goed gelukt ( niet het maximaale i know )

volgens mij maakt jij gister nog een opmerking in Quake wars , maar kwist nie jij ook een tweaker was.
O+

P.S : myn quake wars username = sorcherer of Xfire = sorch
Ik roep altijd even als ik in-game mensen zie, die ik hier ook 'spreek'. Maar ik zei gisteren idd al tegen je dat je insane bent met die hyperblaster. Maar goed, er komt zo veel op je af, ik mis ook een hoop txt messages.
Ik bedoelde dat tweaker meer als bezoeker van Tweakers.net. Ben zelf ook niet zo die-hard. Mijn eerste overklok (fsb naar iets boven de 400 op m'n E6320, ook niet het maximale) dateert van augustus dit jaar, dus wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden. Inmiddels staat de boel weer op stock, m'n pc'tje draait tot nog toe alles met redelijk gemak, dus dat oc'en komt later wel weer; ik weet nu hoe het moet, dankzij de faqs hier op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 10:37:Ga dat teamspeak ook eens proberen btw, even ergens een goede mic scoren.
Laatst bij Mediamarkt een Sweex headset in de aanbieding meegenomen en net Teamspeak geinstalleerd ... geluid doet 't, maar mic lijkt niets te doen ?
Moet daar onder Windows nog iets voor gebeuren, alle lijkt goed te zijn ingesteld ?

EDIT : sorry, tikje off-topic ... zal in hardware forum neuzen.

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 24-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

hoe het het ook soms ontzettend niet leuk kan zijn ... net een Valley 'gespeeld' waarbij de ene helft van de Strogg een railgun heeft en de andere helft achter een Violator.
de rest van de campaign hoefde gelijk niet meer voor me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Lol, en het GDF team zeker niet echt samenwerken? Iets zegt me dat je dat vrij makkelijk met wat airstrikes kan oplossen. Verder zijn er geen turrets om die MCP te stoppen. Paar Hammers er op knallen en klaar is kees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devblog over 1.2 patch:
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/188
  • Full Voice Communications Support
  • Better Game Balancing
  • Refined Fireteams and StopWatch Mode
  • User Interface Improvements
  • Bot Fixes and Improvements
  • Miscellaneous Features and Bug Fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

De patch ziet er indrukwekkend uit! Zitten wat goede verbeteringen in: het sneller behalven van je 4 upgrades en meer XP voor de medics/technician.

Helaas kan ik komende weken (bijna) niet spelen omdat ik erg druk ben met school maar daarna kom ik terug. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Weet iemand hoe je kan rennen en reloaden tegelijk? Je bent vaak gewoon aan 't rennen met pijltje omhoog + shift. Als je als GDF speelt en je moet reloaden werkt dit niet als je al aan 't rennen bent en dus twee toetsen tegelijk indrukt. Dan moet ik eerst normaal gaan lopen, reloaden, en dan weer gaan rennen met shift. Ik heb 't idee dat hij 3 toetsen tegelijk (voor+rennen+reload) niet pakt, maar maximaal twee.

Is dit op te lossen? Of ligt het aan mij settings ergens? Gebruik overigens gewoon de standaard settings qua controls. Dit heb ik trouwens in de demo; full wordt morgen bezorgd als t goed is :9

[ Voor 6% gewijzigd door Serenity op 25-10-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch klinkt goed, denk dat het vooral helpt dat medics nu meer XP krijgen, aangezien dat nu bijna geen punten oplevert zijn er weinig medics te bekennen over het algemeen, speel ook wel eens medic maar toch vaker de klasse die nodig is voor het volgende objective en dat is nooit medic.
Had graag iets meer ontwikkeling in de fireteams gezien, zoiets als dat je Fireteam op de kaart beter kan volgen door ze een geel of blauw pijltje te geven tov groene teamgenoten en rode vijanden. Enige voordeel nu van een fireteam is de fireteam chat en dat je hopelijk met hezelfde objective bezig bent, maar nadeel daarvan is ook meteen dat je het objective ziet wat de FT leider selecteerd, zo was ik gisteren Field Ops in een fire team en mijn objective was "Hack APT" :?
Daar kunnen ze toch nog wel wat verbeteringen doorvoeren denk ik zo. O-)

@Serenity: Volgens mij is dat geen bug maar een "feature", je kunt gewoon niet rennen en reloaden tegelijk als GDF.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:12:
Weet iemand hoe je kan rennen en reloaden tegelijk? Je bent vaak gewoon aan 't rennen met pijltje omhoog + shift. Als je als GDF speelt en je moet reloaden werkt dit niet als je al aan 't rennen bent en dus twee toetsen tegelijk indrukt. Dan moet ik eerst normaal gaan lopen, reloaden, en dan weer gaan rennen met shift. Ik heb 't idee dat hij 3 toetsen tegelijk (voor+rennen+reload) niet pakt, maar maximaal twee.

Is dit op te lossen? Of ligt het aan mij settings ergens? Gebruik overigens gewoon de standaard settings qua controls. Dit heb ik trouwens in de demo; full wordt morgen bezorgd als t goed is :9
Dit zit gewoon in het spel, realiteit :) Rennen en reloaden tegelijk gaat niet samen, ook niet in het echt lijkt mij.
Dus idd, lopen en reloaden, of rennen en op veilige plek reloaden.

Wat me trouwens wel vaak opvalt de laatste dagen, (kom even niet op de naam en ben op het werk) hackers in een team, maar vrijwel nooit een radar actief, die vergeet men gewoon. En zo mis ik wel vaker de standaard minimale tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Tsja, die radar gebruik ik zelf eigenlijk niet. Let niet echt op mn commandmap en dat zou ik meer moeten doen eigenlijk... Maar kan me voorstellen dat covops willen rushen naar die objective..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Als ik bezig ben met een objective te voltooien dan kijk ik altijd naar de command-map of er vijanden mijn kant opkomen. Zo heb ik een kans dat ik ze af kan schieten en alsnog de objective voltooien.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:37:
hackers in een team, maar vrijwel nooit een radar actief, die vergeet men gewoon.
Gewoon effe brullen "Deploy a freaking radar!" ... ik vergeet het ook wel 's. Soms wordt-ie ook gemold door de Strogg, dan krijg je "We lost radar", kun je ook een nieuwe neergooien.

EDIT: en een 3rd eye cam op een strategische plek neerzetten moet ik me ook nog effe aanwennen.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 25-10-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik nu precies een toets aan een commando kan binden als ik er 2x tegelijk op druk? Wil namelijk als ik 2x snel op links druk dat ik peak left krijg en als ik 2x op recht druk ik peak right krijg. Ook wil ik kunnen sprinten als ik op 2x naar voren druk net zoals in Battlefield2. Is dit mogelijk zo ja, kan iemand mij uitleggen hoe? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

voor scripting en binding :

http://4newbies.planetwol...py.com/ETQW/scripting.php

http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=4161

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 25-10-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee, top! Ik zie binds waarmee je kunt differentiëren tussen voertuigen en gewoon lopen. Zit ik al een poos op te wachten, kan ik eindelijk 'a' gebruiken voor crouch (ik speel met s,d,f,c als movement keys) als ik loop en airbrake/reverse thruster voor als ik in een Tormentor rondzwabber. Ga ik binnenkort maar eens mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 08:37:
[...]
Dit zit gewoon in het spel, realiteit :) Rennen en reloaden tegelijk gaat niet samen, ook niet in het echt lijkt mij.
Dus idd, lopen en reloaden, of rennen en op veilige plek reloaden.
Helaas :) Vond het altijd wel handig, maar dit zal ook wel wennen.

Kwam net trouwens een leuke bug tegen. Ik was out of ammo en zat bovenop een grote berg, dus ik sprong maar naar beneden. Net voor ik de grond raakte drukte ik op g (in/uistappen). Kwam gewoon terecht zonder healthloss :D Als je in een vehicle zit werkt dit sowieso, maar schijnbaar ook zonder. Is me 2x gelukt tot nu toe, je moet wel precies op het goede moment op g drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Serenity schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:18:
[...]

Helaas :) Vond het altijd wel handig, maar dit zal ook wel wennen.

Kwam net trouwens een leuke bug tegen. Ik was out of ammo en zat bovenop een grote berg, dus ik sprong maar naar beneden. Net voor ik de grond raakte drukte ik op g (in/uistappen). Kwam gewoon terecht zonder healthloss :D Als je in een vehicle zit werkt dit sowieso, maar schijnbaar ook zonder. Is me 2x gelukt tot nu toe, je moet wel precies op het goede moment op g drukken.
LMAO! Ik zie weer nieuwe tactieken met de tormentor, uitstappen en g voor je op de grond valt. Kun je lekker vlot bij een objective komen :+. Overigens kun je bij het springen op F drukken, dan open je parachute of zet je je stuwvuur oid aan bij de strogg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op servers wel eens van die automatisch gegenereerde berichten voorbij komen, weet iemand hier hoe en waar je dat moet instellen op een server? Ik kijk er of overheen of je moet mogelijk bestanden aanpassen op de server maar dan weet ik wel graag welke bestanden en wat je er dan in moet zetten, was al aan het zoeken op andere sites maar nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zoals die 'we are recruiting' messages ? Doen ze dat niet met MOTD ?

MOTD 1-4 Set Messages Of The Day
http://4newbies.planetwol...mespy.com/ETQW/server.php
http://community.enemyter...ge=4&highlight=recruiting

Of bedoel je messages tijdens het spelen ?

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 26-10-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:30:
Zoals die 'we are recruiting' messages ? Doen ze dat niet met MOTD ?

MOTD 1-4 Set Messages Of The Day
http://4newbies.planetwol...mespy.com/ETQW/server.php
http://community.enemyter...ge=4&highlight=recruiting

Of bedoel je messages tijdens het spelen ?
Is die MOTD niet het bericht wat je ziet bij het laden, ik bedoel dus inderdaad tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat voor soort messages bedoel je dan ?? Voorbeeld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:52:
Wat voor soort messages bedoel je dan ?? Voorbeeld ...
Zoiets als Khaos members zijn admins (staat ook in het loading scherm nu want die weet ik wel aan te passen), onze clansite, misschien wat warnings als: no recruiting, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Volgens mij zit het nu wel standaard in ET:QW (in W:ET kreeg je die functionaliteit met de ETPro mod). Zoek gewoon eens op de communityssite of kijk eens wat in de config. Weet het W:ET commando overigens niet meer, aan de hand daarvan had je hem misschien kunnen vinden... Veel suc6 met zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Banner-messages !! zit in cvars ...
http://support.multiplay....iewarticle&kbarticleid=41

http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=12032
http://4newbies.planetwol...py.com/ETQW/htmlcvars.php

Kan blijkbaar ook (beter?) met PunkBuster.
spam.cfg - PB tasks to send messages to server visitors
http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=44542

[ Voor 92% gewijzigd door Goner op 26-10-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

GENETX schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:44:
[...]

LMAO! Ik zie weer nieuwe tactieken met de tormentor, uitstappen en g voor je op de grond valt. Kun je lekker vlot bij een objective komen :+.
die is al vrij oud hoor ;) werkt vaak tot overlast van je teammates die al 3 kwartier op dat ding staan te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Nickbn schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:55:
[...]

die is al vrij oud hoor ;) werkt vaak tot overlast van je teammates die al 3 kwartier op dat ding staan te wachten :)
Teamgenoten die constant staan te wachten op een tormentor kunnen van mij part opzouten. Gewoon aan de objectives werken! En als je in de basis staat en de tormentor is niet in de lucht kun je even een paar seconden wachten.

Echt nutteloos dat soort teamgenoten. Nog erger: gasten die op je schieten omdat je de tormentor pakt..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

begint wel op bf2 te lijken kwa vehicle whores :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:42:
begint wel op bf2 te lijken kwa vehicle whores :(
Vertel!

Ik heb een hekel aan die cyclops, vooral op Valley omdat je er dan geen makkelijke oplossing voor hebt als GDF. Echter, een covert ops kan zo'n cyclops erg snel neerleggen...

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

FoggyFreek schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:12:
Ik heb een hekel aan die cyclops, vooral op Valley omdat je er dan geen makkelijke oplossing voor hebt als GDF.
AVT, soldier met rocket launcher ?
Echter, een covert ops kan zo'n cyclops erg snel neerleggen...
Hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Nickbn schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:55:
[...]

Vlieg normaalgesproken ook gewoon in de tormentor. Maar in dit soort gevallen gebruik ik hem voor een "Blitzkrieg" actie om in bv Area 22 direct bij de mining laser te komen voor alle GDF er zijn. Dat scheelt je team ook een hoop namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hi guys,

Weet iemand hoe je kan zien wanneer een enemy "in disquise" is. Snap er geen fluit van ;-)

Bij je team members heb je meestal groene driehoekjes boven hun, en af en toe witte... zijn die witte dan disquised ofzo of waar dienen die witte anders voor dan? Het rare is dat ik via google hier ook maar weinig over kan vinden. mss zoek ik verkeerd, kan ook nog natuurlijk. Help! hahahaha

laters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 09:33
Misschien mis ik het, maar is het mogelijk om een trainingslevel te doen in dit spel?

Ik speel nu nog tegen bots, maar heb geen flauw benul van wat ik allemaal aan het doen ben. Ik speel met groen en schiet op alles met een rode driehoek boven hun bakkes. Voertuigen en objectives heb ik nog niet gedaan.

Ik ben niet zo van handleidingen lezen... :x Al die toetsen en onzin onthou ik pas als het daadwerkelijk gebruik.

Verder wel mooi spel vind ik, zijn er al benchmarks te vinden ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ga gewoon online! De geweldige ETQW community vangt je wel op en in een weekje ken je alle maps wel. Gewoon meelopen, mensen vragen, je map er even bij pakken en gaan met die banaan. Probeer wat op een lege server. Gamen en computeren leer je maar op 1 manier: Gewoon proberen en doen!

Heb ik overigens een vraagje: Speelt iemand hier ook ETQW op een iMac met HD 2600Pro? Heb al langer het idee om helemaal van Windows af te stappen. Zeker nu ik hoorde dat mn laptop wel eens door Vista oververhit kon zijn geraakt (XP schijnt gewoon koeler te blijven..). OS X heb ik al eens mee gewerkt en vindt het geen ramp dat ze duurder zijn. Alleen twijvel ik nog over de HD 2600Pro icm 1650x1050... Low maakt me niet uit, maar wel graag 60 FPS, en dat gaat krap worden denk ik..

Of ik bouw een mooie Quadcore voor veel minder om die om te bouwen tot een hackintosh...
Lastige keuzes nu ik eigenlijk gewoon af wil stappen van Ballmer en zn monopolie... Merk gewoon dat hun spul steeds minder wordt, traag, lomp en beloftes wordne niet nagemaakt. Niet te spreken over virussen en integratie met andere dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Woodsy schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:18:
Misschien mis ik het, maar is het mogelijk om een trainingslevel te doen in dit spel?

Ik speel nu nog tegen bots, maar heb geen flauw benul van wat ik allemaal aan het doen ben. Ik speel met groen en schiet op alles met een rode driehoek boven hun bakkes. Voertuigen en objectives heb ik nog niet gedaan.

Ik ben niet zo van handleidingen lezen... :x Al die toetsen en onzin onthou ik pas als het daadwerkelijk gebruik.

Verder wel mooi spel vind ik, zijn er al benchmarks te vinden ergens?
hahaha, je maak het jezelf dan ook wel een beetje moeilijk, bedoel, als je niets wilt lezen zal je er zelf achter moeten komen, en als dat niet lukt zal je toch ff wat moeten lezen of heeel veel gedult moeten hebben...

maargoed, zo moeilijk is het nu ook weer niet. Als je op "L" klikt kom je in het limbo menu, daar kan je kiezen welke class je wilt zijn. Een map heeft meestal 3 of 4 objectives, voor de meeste objectives heb je een bepaalde class nodig om bv een bom te plaatsen of iets te repareren ofzo. Bij de class die voor het huidige objective nodig is staat en sterretje zodat je weet welke class nodig is. In-game word er geroepen wat de objective is, kijk op met mini kaartje waar je moet zijn. En als je dan het objective hebt gevonden en je hebt de juiste class geselecteerd kan je simpel bij de objective gaan staan en shift indrukken, gaat'ie automatisch doen wat er moet gebeuren zonder dat je zelf de benodigde tool hoeft te selecteren.... zo kan je wel ff vooruit hoop ik... succes he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
ocdaan schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:11:
Hi guys,

Weet iemand hoe je kan zien wanneer een enemy "in disquise" is. Snap er geen fluit van ;-)

Bij je team members heb je meestal groene driehoekjes boven hun, en af en toe witte... zijn die witte dan disquised ofzo of waar dienen die witte anders voor dan? Het rare is dat ik via google hier ook maar weinig over kan vinden. mss zoek ik verkeerd, kan ook nog natuurlijk. Help! hahahaha

laters!
Je herkent ze inderdaad door de afwezigheid van een groen driehoekje boven ze... echt kan je ook , als ze gerent hebben, ze horen ademen... de stroggs klinken als een soort van nijlpaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ahhh cool, dus de witte neerschieten... Thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Blaatkiller schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:14:
[...]
Je herkent ze inderdaad door de afwezigheid van een groen driehoekje boven ze... echt kan je ook , als ze gerent hebben, ze horen ademen... de stroggs klinken als een soort van nijlpaarden.
Die groene driehoekjes moeten echt weg (wel handig maar het ziet er zo nep uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Idd, log net in en zie een aantal teammembers met witte driehoekjes, dus als ik het goed begrijp hebben ze helemaal geen driehoekje.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Blaatkiller schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:14:
Je herkent ze inderdaad door de afwezigheid van een groen driehoekje boven ze...
Nou, fijne disguise dan ... :?
Heb al wel een keer of 3 er eentje afgeknald die zich als mij vermomd had ; terwijl je daar 'unconscious' ligt, zie je soms nog net wat er gebeurt en dan gelijk op zoek 'naar jezelf' zodra je respawned (en even brullen 'enemy disguised as ... me!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteren een rondje op de Khaos server gespeeld, maar mijn Strogg team werd aardig weg gespeeld. Paar keer door Cyclonus omgebracht ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Calvin&Hobbes schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:20:
Die groene driehoekjes moeten echt weg
Precies andersom ; de rode driehoekjes moeten weg! Je kunt je niet eens verstoppen, als iemand achter een bosje zit, zie je een rode driehoek! Da's pas nep ...
Dus alleen groen, je eigen team kun je dan makkelijk spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

Precies andersom ; de rode driehoekjes moeten weg! Je kunt je niet eens verstoppen, als iemand achter een bosje zit, zie je een rode driehoek! Da's pas nep ...
Helemaal mee eens! Al is het soms wel handig natuurlijk als je iemand zoekt ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Je hebt altijd de rode pijltjes op de mini-map (radar) nog ... maar da's beter dan die driehoek boven je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Goner schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:33:
Was dit niet afhankelijk van een radar dan? Enemies binnen radar bereik krijgen een rood driehoekje? (op scherm zelf dan he, ik heb t nu niet over de command map ;))
If not, dan zouden ze dat idd eens moeten updaten want 'verstoppen' is er dan idd niet bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Pendaco op 28-10-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Was dit niet afhankelijk van een radar dan? Enemies binnen radar bereik krijgen een rood driehoekje? (op scherm zelf dan he, ik heb t nu niet over de command map ;))
If not, dan zouden ze dat idd eens moeten updaten want 'verstoppen' is er dan idd niet bij.
hangt idd gewoon af van de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pendaco schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:58:
Enemies binnen radar bereik krijgen een rood driehoekje? (op scherm zelf dan he, ik heb t nu niet over de command map ;))
Ja, maar dan nog ... kan me voorstellen dat je in je helm een display hebt met een radar die aangeeft waar ongeveer enemies zitten, maar om ze individueel op het scherm te markeren gaat me te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een dedicated server start van ET:QW (op w2k3) dan is om onduidelijk reden het PB home folder anders dan waar de home folder van de game zelf.

Screenshots van PB worden in de documenten map weg geschreven van de default gebruiker terwijl de game zelf op de D schijf staat. Dit is niet erg handig als ik FTP toegnag aan iemand wil gegeven tot de map waar de game staat, hij kan dan niet bij de pb screenshots terwijl er wel een pb map staat.

Hoe kan ik instellen dat de pb_sv_homepath hetzelfde is als waar de game zelf in staat?

Commando's toevoegen zoals +set fs_homepath d:\quakewars\ aan de startup lijn heeft totaal geen effect, nog steeds wordt de pb map in de documenten folder gebruikt.

Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Goner schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:45:
[...]

Ja, maar dan nog ... kan me voorstellen dat je in je helm een display hebt met een radar die aangeeft waar ongeveer enemies zitten, maar om ze individueel op het scherm te markeren gaat me te ver.
Bovendien betwijfel ik sterk of de radar wel geschikt is om kleine objecten (dieren, mensen, strogg, bomen etc.) te onderscheiden. Vehicles natuurlijk wel en die reflecteren ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
Even nieuwsgierig
Zijn er hier nog mensen die op hun bestelling wachten van PLAY.
Ik dus nog wel. Game is voor de 2e keer gestuurd maar ook die is nog niet binnen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:14:
Als ik een dedicated server start van ET:QW (op w2k3) dan is om onduidelijk reden het PB home folder anders dan waar de home folder van de game zelf.

Screenshots van PB worden in de documenten map weg geschreven van de default gebruiker terwijl de game zelf op de D schijf staat. Dit is niet erg handig als ik FTP toegnag aan iemand wil gegeven tot de map waar de game staat, hij kan dan niet bij de pb screenshots terwijl er wel een pb map staat.

Hoe kan ik instellen dat de pb_sv_homepath hetzelfde is als waar de game zelf in staat?

Commando's toevoegen zoals +set fs_homepath d:\quakewars\ aan de startup lijn heeft totaal geen effect, nog steeds wordt de pb map in de documenten folder gebruikt.

Hoe is dit op te lossen?
Itt tot voorgaande Q3/D3-engine games staat je "home" folder nu juist wel in je documenten. Daar staan nl ook je config en custom CFG's horen daar ook te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Laatst online: 03-09 12:59
mike4y schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 07:31:
Even nieuwsgierig
Zijn er hier nog mensen die op hun bestelling wachten van PLAY.
Ik dus nog wel. Game is voor de 2e keer gestuurd maar ook die is nog niet binnen :( :(
Yups ik ook. Ik heb op 3 oktober besteld en vorige week woensdag het formulier ingevuld, zou opnieuw worden opgestuurd, maar ook daar heb ik nog geen bevestiging van gekregen. Ik begin intussen iets té 31337 te worden op Valley :P

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Itt tot voorgaande Q3/D3-engine games staat je "home" folder nu juist wel in je documenten. Daar staan nl ook je config en custom CFG's horen daar ook te staan.
Als je een ded server runt (en meer ded servers op 1 server) wil je alles in 1 omgeving hebben.
Hoe kan ik nou FTP toegang aan anderen gaan geven als de files verspreid staan over je systeem.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
goudvisblub schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:16:
[...]

Yups ik ook. Ik heb op 3 oktober besteld en vorige week woensdag het formulier ingevuld, zou opnieuw worden opgestuurd, maar ook daar heb ik nog geen bevestiging van gekregen. Ik begin intussen iets té 31337 te worden op Valley :P
Joy, dan staat me nog wat leuks te wachten :) Pakketje zou 23e verstuud zijn, maar nog niks ontvangen. Ik wacht dus 'pas' 4 werkdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
Serenity schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:39:
[...]

Joy, dan staat me nog wat leuks te wachten :) Pakketje zou 23e verstuud zijn, maar nog niks ontvangen. Ik wacht dus 'pas' 4 werkdagen :)
Die van mij dus de 27ste

September :( :( :( .
Tweede keer op 19 oktober

Iemand ervaring met cd-wow?

[ Voor 4% gewijzigd door mike4y op 29-10-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wat ik overigens wel goed vind, en nu een paar keer heb gezien is dat er bij het starten van een objective iemand even roept welke classes gewend zijn. De paar keer dat ik het heb gezien switchte ook een hoop mensen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik kijk ook altijd even in 'Limbo' hoe de classes verdeeld zijn en maak op grond daarvan een keus.
Wordt toch wel heel vaak engineer (klussen aan mpc, turrets) of anders soldier met rocket-launcher (slopen turrets en vehicles). Ben toch geen scherpschutter of bunny-hopper, dus dat bevalt wel.
Kill/death ratio is er dan ook naar, voor elke kill sneuvel ik wel 3 a 4 keer ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Goner schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:24:
Ik kijk ook altijd even in 'Limbo' hoe de classes verdeeld zijn en maak op grond daarvan een keus.
Wordt toch wel heel vaak engineer (klussen aan mpc, turrets) of anders soldier met rocket-launcher (slopen turrets en vehicles). Ben toch geen scherpschutter of bunny-hopper, dus dat bevalt wel.
Kill/death ratio is er dan ook naar, voor elke kill sneuvel ik wel 3 a 4 keer ... :'(
Zolang je maar nuttig bent voor het team. Het is een teamplay game en iedereen kan helpen op zn eigen manier. Dat vond ik altijd geweldig. Je kan zoals je zegt er voro zorgen dat je de lucht vrij houdt en alle turrets onderhoud voor je team en mines neerlegt. Ieder heeft zn sterke en zwakke punten, door de sterke punten te benutten en daarmee een team te balanceren kun je een geweldig team neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
damn lang niet meer gespeeld, te druk met andere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mwoah, met name in de indoor-levels zijn sommige classes totaal nutteloos. Als je begint in Afrika (geloof ik) waarbij je als Strogg een generator moet verdedigen zodat de GDF deze niet kan repareren moet je alleen engineers (mines) Medics (revive, spawnpoints) en Agressors (schieten) hebben. Andere classes hebben 0 toegevoegde waarde.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Covop kan ook meerwaarde hebben binnen hoor. Wat dacht je van onopvallend tussen de GDF lopen en wanneer het moet ingrijpen door een engineer/soldier van het leven te beroven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vertel dat maar eens aan de 10 railgunners in de bergen die iedereen neerleggen die van het GDF spawnpoint naar de generator sprint ... dan kun je wel weer als GDF field ops gaan spelen (van de berg af schieten) of cover ops (terug snipen) maar daar repareer je geen generator mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Rev! schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:18:
damn lang niet meer gespeeld, te druk met andere dingen
same here

gvd ik krijg de tijd er gewoon niet voor :(

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Laatst online: 03-09 12:59
Ach kijk eens wat er nu net mijn mailbox binnenkomt, de tweede poging van Play:

Your order for Enemy Territory: Quake Wars has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:

Order reference: xxxx
Title: Enemy Territory: Quake Wars
Price: EURO .00
Delivery Cost: FREE
Payment: Credit Card

Dus vrijdag zou ik hem alsnog moeten hebben :P Of nooit natuurlijk, dat kan ook als je bij Play.com bestelt. pfff fingers crossed!

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Nooit problemen gehad met play.com. Altijd tijdig geleverd.
Misschien heeft de post massaal ETQW ontdekt ;-)
Wel verdacht dat er bij heel wat mensen problemen met verzending zijn vastgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Of twee ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Graphics zien er bij mij lang niet zo mooi uit als op de screenshots in de startpost terwijl ik wel alle settings op high heb. Komt dit omdat niet alle textures in de demo zitten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Er schijnt een commando te zijn om, hij staat wel op max, maar eigenlijk kan die via de console nog veel verder. Tis vaag, maar google maar wat rond. Weet het commando niet (ook omdat mn laptopje het toch niet trekt dan) maar het moet kunnen,. heb de ingame screens wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mgc schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:23:
Graphics zien er bij mij lang niet zo mooi uit als op de screenshots in de startpost terwijl ik wel alle settings op high heb. Komt dit omdat niet alle textures in de demo zitten ofzo?
type dit maar in je console

r_megaDrawMethod 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gisteren 's een hele campaign als medic gespeeld ... was effe wennen in het begin, liep als een kip zonder kop rond, maar pikte het redelijk snel op.
Leuk samengespeeld met een andere full-time medic ; bleven in elkaars buurt en zodra er eentje onderuit ging werd die met voorrang door de andere medic opgelapt.
Beetje voorzichtig in dekking rond de objective sluipen, af en toe een spawnhost opruimen, onvoorzichtige Stroggs van een schot hagel voorzien en als een speer op de gewonde team-mates af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe patch mensen! O.m. hier te halen: http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=15128 (282 MB)

--------------------------------------
III. FEATURES, FIXES & BALANCE CHANGES
--------------------------------------
New Features:
-Added voice over IP (VoIP). A new menu has been added to the settings menu that will allow this to be configured. The PC must have a microphone configured properly via the Windows Control Panel in order for it to work in game.
-
1.2 Fixes:

- Medic revive/health drop XP bonus (20%).
- Light weapons xp bonus (10%) (reduce the cost for each upgrade by 10%, not increasing the actual xp given).
- Threaded renderer: can be enabled with r_useThreadedRenderer 2 in the console or command line.
- Further optimization of pre-generated shadows, across all maps.
- Alternative mouse input method (enabled by default) using the Raw Input API. Disabled by setting m_rawInput 0.
- Fixed high DPI mice dropping input in certain situations.
- Added support for quadraphonic and 7.1 speaker setups.
- Made vehicle wheels appearing to clip through the ground less common.
- Fixed Titan engine shutdown sound getting cut off when switching seats.
- Spectators come to a complete stop instead of infinitely drifting slowly up or down.
- Vehicle horn sounds don't play when the vehicle is underwater.
- Fixed respawning player being visible in a standing pose over their corpse briefly when they respawn when unlockFPS is enabled.
- Sniper rifle & railgun tracers appear no matter how far away you are from the firer.
- Technician can now switch to other tools while sprinting after changing to his stroyent tool.
- Fireteams are saved across map transitions.
- Fade in vehicle panel/fireteam dialogs.
- Added tool tip explaining the time limit functionality in the play computer shell.
- Remember the chosen class when the admin forces a player to the other team.
- Added EMP effect for all deployables/vehicles while they are disabled.
- Added total XP tool tip for the different proficiency types when mousing over them in the overview tab in the stats.
- Gray out quick chat item "I'm disguised" when not in disguise.
- Lighting Pistol: Fixed not overheating at the same rate if tapping the fire key instead of holding it down.
- Fixed not graying out drop down button in admin menu when "Add bot" is disabled.
- Hide friend/foe indicators while going through the Slipgate teleporter.
- Fixed occasionally seeing a spectator's command map icon if there was a radar deployed.
- Health Packs and Stroyent Cells now have separate uses count on the stats page.
- Fixed treating mining laser objective as a destroy objective instead of construct objective with regards to stats.
- Fixed not resetting radial timer on deployable notify icon when the icon is created.
- Send a tool tip instead of a chat message when a fireteam is disbanded.
- Fixed players seeing the enter vehicle icon on the MCP when it is deployed at an outpost when another player is occupying the gunner seat.
- Fixed driver not getting a tool tip when he is kicked for driving in the wrong direction.
- Grenade Launcher: Always display "Grenade Launcher" obituary even if using bullets.
- Plasma Launcher: Always display "Plasma Launcher" obituary even if using Lacerator.
- Fixed when a Strogg player delivers an Energy Cell back to the Strogg ship, the objective icon next to his name in the scoreboard does not disappear until he dies.
- Fixed not resetting decoy charge bar when switching from driver to another vehicle seat.
- Notify client when client has been muted/unmuted from text chat or VOIP.
- Joining a game in progress displays "Warm up(Waiting for more players to ready up)" in the in game scoreboard.
- If a spectator switches to spectate a player firing a one-shot per charge bar vehicle weapon the charge bar will not update properly.
- Holding the landmine now hides energy segments.
- Fixed the charge notify icon disappearing for someone who has planted a charge, that is dead and spectating someone else while the spectatee charge explodes.
- Fixed charge notify icon not disappearing if you arm a charge you are not the owner of.
- Added option to save account password.
- Added a message history to friends/clan chats.
- Added an option to keep the message friend/clan member window open after sending a message.
- Added a Favorites source, similar to History.
- Added Time/Date information to the Replay page.
- Added Delete button to the Replay page.
- Added option to disable the Complaint popup after you are team killed.
- Added built in support for 1280x960 and 1400x1050 video modes.
- Fixed the server list getting a new list every time Play Online was entered.
- Fixed the server list getting a new list every time a filter changes.
- Fixed display of servers with < and > in their names.
- Changed bot filter to filter out a server only if it's completely full of bots.
- Changed obituary and chat text to a smaller font size.
- Changed menu transitions to make it more obvious that there were new choices when entering the options menu.
- Adjusted energy cell drop-pod rubble in Quarry so players can't clip through it.
- Added unique hit sound for headshots.
- Slight increase in damage distance falloff for all Lacerator variants.
- Reduced damage distance falloff start point to 25% of weapon range for the Sniper Rifle and Railgun.
- Slight reduction in maximum spread for standing and crouching stances for standard Lacerator and Plasma Launcher variant.
- Reduced firing rate for Grenade Launcher variant to match the Scoped Assault Rifle.
- Reduced firing rate for Plasma Launcher variant to match the Accurised Lacerator.
- Improved initial accuracy for Pistol and Blaster.
- Slight increase to fire rate for both Shotgun and Nailgun.
- Anansi and Tormentor take longer to repair.
- Constructing the mining laser should count as a primary objective for stats purposes now.
- Outskirts: removed two deploy squares that were directly below Strogg spawns.
- Slipgate: fixed fogging on decals on the Antarctic-side structures.
- Valley: raised flight ceiling to allow aircraft to navigate more of the map.
- Volcano: fixed a number of holes in the terrain and missing faces on geometry.
- Roughly 1/3 Drop in Light Weapons and Battle Sense requirements for each level unlock from:
Level 1 10
Level 2 20
Level 3 40
Level 4 80
To
Level 1 8
Level 2 16
Level 3 32
Level 4 64
-Roughly 1/4 drop in all class requirements for unlocks. This means that Soldier, Medic, Engineer, Covert Ops, Field Ops and Strogg equivalents would change from:
Level 1 15
Level 2 30
Level 3 60
Level 4 120
To
Level 1 12
Level 2 24
Level 3 48
Level 4 96

----------------
IV. KNOWN ISSUES
----------------
-The game will not launch if applications such as Bullguard or SteelSecurity are running. Disable or uninstall these applications to allow ET:QW to run properly.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) Snel binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat is het voordeel van de patch los als installer downloaden ?? Startte net ET:QW en binnen 5 minuten was de patch opgehaald en geinstalleerd ...

just askin' ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:00:
Wat is het voordeel van de patch los als installer downloaden ?? Startte net ET:QW en binnen 5 minuten was de patch opgehaald en geinstalleerd ...

just askin' ...
Apart, dat deed hij bij mij niet... Maar goed, manual kan ook, maar niet in 5, maar 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en je hoeft het spel niet te starten? Ik ben nu niet aan het spelen, dus dit is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ben benieuwd naar het voip verhaal! Ziet er uit als een goede patch, meteen even uitproberen!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:15:
en je hoeft het spel niet te starten? Ik ben nu niet aan het spelen, dus dit is wel handig.
Bij de links die ik gegeven heb niet, dat is een losse download waarvoor je het spel niet hoeft te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Dat verklaart de "error" die ik kreeg, zondere verdere uitleg.
Gisteren net gekocht, en was bang dat er nu al iets goed mis was.
Houdt dit dan in dat als er een authenticatieserver offline of te druk is, je niet online kunt gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

gelijk na installeren van de patch een fout in etqw.exe gvd.. De info geeft bij mij aan dat ie iets wil met atiglxx.dll - lijkt dus een probleem met de opengl meuk te zijn van die dll.

Ik ga eerst maar ff een driver update doen (duurt natuurlijk ook weer een uur met die ccc troep grrrr.. next card is de G92 kwijl...

edit:
was inderdaad verholpen na de update
New Features:
-Added voice over IP (VoIP). A new menu has been added to the settings menu that will allow this to be configured. The PC must have a microphone configured properly via the Windows Control Panel in order for it to work in game.
nu wordt het leuk

[ Voor 33% gewijzigd door shades op 30-10-2007 23:08 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 21:58
Linux client kan op dit moment niet meer inloggen.

Update komt pas over een paar dagen :'(

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

shades schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:23:
[... voip ...]
nu wordt het leuk
Heb net effe gespeeld, zag alleen voice-buttons in Limbo menu ... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe voice gebeuren nog helemaal niks van gemerkt eigenlijk, gisteren wel het gevoel dat de lacerator meer damage doet, Strogg schoten de GDF zo weg, kan ook gevoelsmatig geweest zijn maar de Strogg spelers hadden het ook over hoe goed de patch was en aan GDF kant was het stil. Wat wel meteen opviel is dart aan beide kanten ineens veel meer medics rondliepen :)
Van de makkelijker te halen upgrades nog niks gemerkt, maar het zou nu makkelijker moeten zijn de Lvl4 upgrade te halen. Ik had liever nog een mogelijkheid gezien alle campaigns aan elkaar te knopen met behoud van XP als hij een nieuwe campaign gaat laden, dus eigenlijk 1 campaign met alle maps als optie voor campaign keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 07:53:
. Ik had liever nog een mogelijkheid gezien alle campaigns aan elkaar te knopen met behoud van XP als hij een nieuwe campaign gaat laden, dus eigenlijk 1 campaign met alle maps als optie voor campaign keuze.
Dat zou wel cool zijn! Supercampaign ofzo.

Van het VOIP heb ik ook niet echt veel gemerkt, alleen in het menu na een spelletje ("good game guys" oid.) Had zelf ook nog niet echt door hoe ik tijdens het spel kon praten, en of mensen mij uberhaupt hoorden (je moet het natuurlijk eerst aanzetten).

Ik merkte wel dat ik snel in de levels omhoog ging: na 5 minuten in the Valley had ik de repair drone al, en met een matig potje toch 240XP gehaald.

Overigens merk ik dat ik 90% van de tijd engineer of Agressor speel (of de GDF variant). Dat zie je ook wel terug in mijn stats..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Complete campaigns ed zullen binnenkort wel komen. Daarvoor is de community en die optie zal er ook echt wel in zitten via een stukje code. Alleen is de game er nog neit zo lang en zullen de modders echt wel bezig zijn met het uitzoeken van alle opties.
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.