Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.663 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Lijkt een stuk beter te lopen met 1.2 en het liep al best goed :D
Ook offline heb je nu > 30fps.

r_useThreadedRenderer 2 is wel handy bij een dual-/quadcore voor een flinke boost in fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

Ik hoop juist dat er Stopwatch only servers komen :) Met gelimiteerde upgrades. Want een campaign van meer dan 3 maps heeft meer nadelen dan voordelen, ten eerste iedereen die joind heeft een nadeel omdat ie minder xp en upgrades heeft dan de anderen en wordt dus helemaal afgemaakt. En er wordt veel meer voor 'xp' gespeeld. Maarja voor iedereen wat wils :)
Redje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:05:

r_useThreadedRenderer 2 is wel handy bij een dual-/quadcore voor een flinke boost in fps.
Dat is mooi om te horen.

Ik heb ook wat nieuwe pc onderdelen gekocht

Intel Core 2 Quad Q6600, GigaByte GA-P35C-DS3R, Corsair 2GB DDR2 (2x1024MB) PC6400 800Mhz CL4 (TWIN2X2048-6400C4DHX), Asus GeForce 8800 GTS 320MB DDR3

Met dat spul moet het wel lekker lopen denk ik zo. Alleen jammer dat ik alleen in het weekend kan spelen :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Zenix op 31-10-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:38:
Van het VOIP heb ik ook niet echt veel gemerkt, alleen in het menu na een spelletje ("good game guys" oid.) Had zelf ook nog niet echt door hoe ik tijdens het spel kon praten, en of mensen mij uberhaupt hoorden (je moet het natuurlijk eerst aanzetten).
Ik heb ook geen VoIP gehoord, maar een collega die ook ETQW speelt, vertelde dat er in het team waar hij speelde een paar waren die constant aangaven waar de tegenstander aanviel en posities doorgaven.

Ik zie die 'push to talk' buttons alleen in het (Limbo) menu, snap niet hoe je ingame moet praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Wie heeft er zin om een [GoT] team op te richten voor ET:QW? :D

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Redje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:05:

Werkt dat ook met een P4 HT processor. bij SMP =1 ging mijn pc echt heel raar doen..
Goner schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 01:12:
[...]

Heb net effe gespeeld, zag alleen voice-buttons in Limbo menu ... ??
Ik weet het ook niet - gisteren bijna heel de avond zitten prutsen met catalys gedoe. krijg de kriebels van mn x700
cheiron schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:41:
[...]

Helemaal mee eens! Al is het soms wel handig natuurlijk als je iemand zoekt ;)
Nou ik heb al snel als iemand brult "medic" of "i need gunner" dat ik denk ja is goed maar WAAR DAN ????

[ Voor 46% gewijzigd door shades op 31-10-2007 14:22 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Ik heb ook geen VoIP gehoord, maar een collega die ook ETQW speelt, vertelde dat er in het team waar hij speelde een paar waren die constant aangaven waar de tegenstander aanviel en posities doorgaven.

Ik zie die 'push to talk' buttons alleen in het (Limbo) menu, snap niet hoe je ingame moet praten.
Om dit te doen moet je in je control settings nog toetsen voor Global, Team en Fireteam voip aanwijzen. Standaard staat het op "not configured". Dus je kan 3 toetsen aanwijzen om alleen te chatten en dan ook nog eens 3 om voip te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:13:
[...]

Om dit te doen moet je in je control settings nog toetsen voor Global, Team en Fireteam voip aanwijzen. Standaard staat het op "not configured". Dus je kan 3 toetsen aanwijzen om alleen te chatten en dan ook nog eens 3 om voip te gebruiken.
Ga ik eindelijk het nut van mn G15 toetsenbord ondervinden ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

shades schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:05:
Nou ik heb al snel als iemand brult "medic" of "i need gunner" dat ik denk ja is goed maar WAAR DAN ????
Als iemand om bijv. Medic roept, verschijnt z'n naam plus positie (75 yards SW of Bridge of zo) en er verschijnt een ikoontje in de command (mini)map (Ankh for revive, vizier voor gunner enz.).
Had laatst een lijstje van al die icons, maar kan 'm niet meer vinden ..

EDIT : http://wiki.battle.no/ind...e_Wars_In-Game_Navigation (helemaal onderaan)

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 31-10-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Ik speel nu een tijdje de demo en vind het op zich een leuk spel. Ik vind het leuk om Medic/Technician te spelen. Alleen maken maar weinig speler gebruik van de opties die deze class biedt. Ik hoor bijna nooit iemand vragen om een Medic als ze neergeschoten zijn. En heel af en toe vragen er mensen om een Medpack/Stroyent.
Ook spawn hosts worden bijna niet gebruikt :( vaak in het Valley level bij de Contaminator een spawn host gemaakt, maar niemand gebruikt hem.

Wat ik niet helemaal begrijp is hoe ik Vehicle Drops kan doen als ik die gekregen heb, en hoe ik andere rewards kan gebruiken. Kan iemand dat misschien uitleggen?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

urk_forever schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:40:
Ik hoor bijna nooit iemand vragen om een Medic als ze neergeschoten zijn. En heel af en toe vragen er mensen om een Medpack/Stroyent.
Ook spawn hosts worden bijna niet gebruikt :( vaak in het Valley level bij de Contaminator een spawn host gemaakt, maar niemand gebruikt hem.
In de demo misschien niet, maar op de volle versie neemt het gebruik behoorlijk toe. Ik struikel zowat over de spawnhosts in sommige maps ....
Spelend als medic is het vaak wel frustrerend dat mensen geen geduld hebben om even te wachten op een medic ; hol ik de halve map door op weg naar een slachtoffer, verdwijnt-ie onder m'n handen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28
urk_forever schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:40:
Wat ik niet helemaal begrijp is hoe ik Vehicle Drops kan doen als ik die gekregen heb, en hoe ik andere rewards kan gebruiken. Kan iemand dat misschien uitleggen?
[V] -> [9] geloof ik. Iig via het Quick-Voice menu dat je via V kan bereiken en dan met je muis naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Toch ontvangen van play.com vandaag, gewoon in de bus, hoefde er niet voor te tekenen ofzo. Uiteindelijk op de 6e werkdag geleverd nadat het verstuurd was; dus dat is nog wel aardig :)

Nu maar eens alle mappen gaan verkennen. Kill the human food! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kill the alien skull!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Zenix schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:06:
Ik heb ook wat nieuwe pc onderdelen gekocht

Intel Core 2 Quad Q6600, GigaByte GA-P35C-DS3R, Corsair 2GB DDR2 (2x1024MB) PC6400 800Mhz CL4 (TWIN2X2048-6400C4DHX), Asus GeForce 8800 GTS 320MB DDR3

Met dat spul moet het wel lekker lopen denk ik zo. Alleen jammer dat ik alleen in het weekend kan spelen :'(
Ik heb bijna een identieke config (sinds een maand) :D
Heb alleen een MSI 8800GTS 640, de Q6600 loopt nu op 2.88Ghz (9x320)
ETQW loopt echt soepel als wat in 1600x1080 :)

Dus je gaat er zeker veel plezier mee beleven.
Een widescreen is trouwens ook een aanrader met ET aangezien de mega grote teksten dan niet meer in het gezichtsveld staan :P
shades schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:05:

Werkt dat ook met een P4 HT processor. bij SMP =1 ging mijn pc echt heel raar doen..
Je kan het proberen maar de fps wist zal denk ik niet echt merkbaar zijn met HT.
Het verschil is ook dan de smp optie nooit werd aangeraden door id en dat de threaded renderer optie gewoon wordt vermeld. Lijkt mij dus een optie die getest is.

[ Voor 21% gewijzigd door Redje op 31-10-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Serenity schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:31:
Toch ontvangen van play.com vandaag, gewoon in de bus, hoefde er niet voor te tekenen ofzo. Uiteindelijk op de 6e werkdag geleverd nadat het verstuurd was; dus dat is nog wel aardig :)

Jou moet ik hebben hrhr. Vraagje: Welke mac heb je? Ben erg aan het twijvelen of ik een iMac wil halen of toch weer voor een normale PC ga (heeft het gehad met Windows...). Probleem is dat ze vrij prijzig zijn voor mij en ik ook nog eens game. Nou stelt het gamen niet heel erg veel voor in de zin dat ik alles op high moet spelen, maar heb nergens mijn vraag beantwoord gevonden:

Hoe draait ETQW nou op een Mac aangezien dat toch zo ongeveer de enige game zal zijn die ik de komende 3-4 jaar ga spelen. Wilde graag native 1650x1050 draaien met een vrij stable 60FPS. Weet niet of de HD 2600Pro hiertoe in staat zal zijn nl en nergens een test gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Redje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:04:
[...]

Ik heb bijna een identieke config (sinds een maand) :D
Heb alleen een MSI 8800GTS 640, de Q6600 loopt nu op 2.88Ghz (9x320)
ETQW loopt echt soepel als wat in 1600x1080 :)

Dus je gaat er zeker veel plezier mee beleven.
Een widescreen is trouwens ook een aanrader met ET aangezien de mega grote teksten dan niet meer in het gezichtsveld staan :P
Ik heb een Samsung 205BW 20" widescreen dus ik ga hem ook lekker op 1650x1050 draaien. En met waterkoeling moet die Q6600 ook wel lekker te oc'en zijn.
Serenity schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:31:

Mooi tot snel!
GENETX schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:33:
[...]

Jou moet ik hebben hrhr. Vraagje: Welke mac heb je? Ben erg aan het twijvelen of ik een iMac wil halen of toch weer voor een normale PC ga (heeft het gehad met Windows...). Probleem is dat ze vrij prijzig zijn voor mij en ik ook nog eens game. Nou stelt het gamen niet heel erg veel voor in de zin dat ik alles op high moet spelen, maar heb nergens mijn vraag beantwoord gevonden:

Hoe draait ETQW nou op een Mac aangezien dat toch zo ongeveer de enige game zal zijn die ik de komende 3-4 jaar ga spelen. Wilde graag native 1650x1050 draaien met een vrij stable 60FPS. Weet niet of de HD 2600Pro hiertoe in staat zal zijn nl en nergens een test gevonden.
Misschien voor Linux gaan? Ik weet iig dat mn broer met 8800GTS 320mb wel 125fps stabiel haald op 1280x1024.

[ Voor 53% gewijzigd door Zenix op 31-10-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Heb linux wel eens wat gebruikt, maar de laatste keer op mn laptop was het gewoon niet stabiel. KDE4 ziet er ook leuk uit. Echter loopt Linux op een aantal punten gewoon erg achter, vooral op gebruikersvriendelijkheid... Zal het zeker op een PC zetten als een Apple niks wordt. Als ETQW echt gewoon lekker op een Mac draait dan wordt de keuze voor een mac wat makkelijker. Beter gezegd, loopt het maar met 30FPS op een Mac dan ga ik iig niet voor een Mac.

Een van de grote voordelen van linux is ook direct zn grootste nadeel: Alle Distro's.. Heel leuk dat je kan kiezen, maar het zorgt er ook direct voor dat iedereen maar wat maakt. Vele useromgevingen zoals KDE en GNOME, meerdere pakketbeheerders (apt, rpm etc) en zo kan ik wel even doorgaan. Hierdoor werken veel mensen verdeeld over meerdere apps ipv dat ze de krachten bundelen om 1 systeem te bouwen.

Als Linux wat wil betekenen zullen de grote Distro bouwers samen moeten komen. Kunnen ze bezig met een Linux kernel 3, 1 desktop omgeving, 1 pakketbeheerder met degelijke installer, de krachten bundelen voor 1 userfriendly omgeving. Pas dan zal Linux de concurrentie aankunnen. Als ze zo verdeeld blijven zal het waarschijnlijk (helaas) nooit iets worden omdat ze hopeloos achter blijven lopen. Van Mac OS X kun je zeggen dat het gewoon werkt, je hoeft niet een console in of wat dan ook. Windows heb ik genoeg ervaring mee om geen problemen te krijgen (en is ook heel wat makkelijker dan Linux in onderhoud naar mijn mening).

Als ik geen Windows meer wil gebruiken is er op dit moment maar 1 geschikte vervanger, Mac OS X omdat het gewoon gebruiksvriendelijk is. Met Linux is het voor mij maar afwachten.

[ Voor 60% gewijzigd door GENETX op 31-10-2007 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:40:
Als ik geen Windows meer wil gebruiken is er op dit moment maar 1 geschikte vervanger, Mac OS X omdat het gewoon gebruiksvriendelijk is. Met Linux is het voor mij maar afwachten.
Compleet offtopic: ik ben ook niet erg pro-linux ofzo maar 10 tegen 1 dat Ubuntu gewoon voor je werkt zonder ooit een commandline te zien. Ook software installeren, packet manager etc. En als je van OSX houdt: Desktop effects en Expose zitten gewoon ingebakken. Al met al een redelijke desktop. OSX is ook verre van perfect overigens, ik snap de hele hype niet zo.

OT: Waarom is quake wars hier overal 55 of zelfs 60 euro in de winkel? Meeste (nieuwe) Pc games zijn 45 of MAX 49. Zeker voor wat in principe een online-only game is vind ik het wel aardig veel... Waar valt dat ding goedkoper te halen binnen NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
cd-wow heeft 'm voor €24.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:02:
[...]

Compleet offtopic: ik ben ook niet erg pro-linux ofzo maar 10 tegen 1 dat Ubuntu gewoon voor je werkt zonder ooit een commandline te zien. Ook software installeren, packet manager etc. En als je van OSX houdt: Desktop effects en Expose zitten gewoon ingebakken. Al met al een redelijke desktop. OSX is ook verre van perfect overigens, ik snap de hele hype niet zo.
Die weddenschap heb je verloren :+. Mijn Asus A6T kreeg geen native 1280x800 bij een install van Ubuntu 7.04. Die had ik zelf via Xorg moeten veranderen. Niet dat het zo erg is. Verder bleef Ubuntu ook crashen... Wil verder niet offtopic gaan, maar Ubuntu is leuk voor wat internetten. Maar als ik een Photoshop en Keynote noem en de Mac OS X + Windows integratie met VMWare Fusion, daar kan Linux simpelweg neit tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:02:
[...]

OT: Waarom is quake wars hier overal 55 of zelfs 60 euro in de winkel? Meeste (nieuwe) Pc games zijn 45 of MAX 49. Zeker voor wat in principe een online-only game is vind ik het wel aardig veel... Waar valt dat ding goedkoper te halen binnen NL ?
niet voor het een of ander maar sinds gutsy crashed ubuntu om de haveklap(specifiek dan Gnome)
100%cpu en totale lockup
ik ben op me werk van ubuntu afgestapt, was niet meer te werken zo

however hier op deze pc heeft gnome er dan geen last van :P

OSX is een unix afgeleide, kan dus net zo goed ook fouten bevatten, OSX is niet de perfectie, maar wel de dichtste benadering ervan

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 31-10-2007 20:14 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt er al meer op :) Wel belachelijk verschil in prijs overigens, mijns inziens mag dat eigenlijk niet kunnen... Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 21:58
GENETX schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:06:
[...]

Die weddenschap heb je verloren :+. Mijn Asus A6T kreeg geen native 1280x800 bij een install van Ubuntu 7.04. Die had ik zelf via Xorg moeten veranderen. Niet dat het zo erg is. Verder bleef Ubuntu ook crashen... Wil verder niet offtopic gaan, maar Ubuntu is leuk voor wat internetten. Maar als ik een Photoshop en Keynote noem en de Mac OS X + Windows integratie met VMWare Fusion, daar kan Linux simpelweg neit tegenop.
offtopic:
Draai toch op het werk linux op een paar servers, daar hoef ik niet naar om te kijken, de windows bak elke maand minimaal. Verder is linux gewoon anders. Ga het niet vergelijken met windows. Linux kan dingen wat windows niet kan en windows kan dingen wat linux niet kan. Wat jezelf het fijnst is moet je zelf bepalen. Thuis draai ik op m'n hoofdpc linux en op m'n laptop windows.

Linux client is uit:
Zie: http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/193

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Krijg je bij cdwow gewoon dezelfe verpakking als bv. een NL of UK spel?
De prijzen zijn daar zo goedkoop soms dat het bijna denk op een kopie hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alstublieft, geen linux vs windows vs apple discussie :p

you all need a medic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Redje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:22:
Ik kreeg een heel mooi doosje van ETQW van cd-wow, gewoon in het engels en fatsoenlijk ingepakt. Geen spijt van gehad dat ik bij cd-wow heb besteld, het duurde wel een halve week voordat ze 'm hadden verstuurd, maar voor die prijs mag je niet klagen. Had er ook The Orange Box besteld, maar dat duurde me te lang, dus gemaild of ik m'n geld terug kon krijgen en dat stond de volgende dag volgens mij alweer op m'n rekening.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Redje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:22:
Zoals Hahn al aangeeft zijn ze goed verpakt en manuals etc in het engels. Soms weet ik niet helemaal uit welk een spel komt dat verschilt soms denk ik, classic controller voor de Wii was een Japanse versie met gewoon alfabet letters zeg maar op de controller en de versie van stalker bij de launch was Amerikaans welke gewoon goed werkt :).
Enige probleem laatste tijd bij cd-wow was dat de aanlevering van spellen nogal lang duurde. Dit kwam volgens mij door wisseling van eigenaar/bestuur na boete van (zo uit mijn hoofd) 58 miljoen, iets met importgeblaat... :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Whehe, in de laatste aflevering van Scrubs spelen ze Quake Wars :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Ik heb dat r_useThreadedRenderer 2 geprobeerd maar ik merk echt geen verschil in FPS. Blijft tussen de 40-60 fps hangen bij mij. (Heb alles of high bij 1024x786)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb sinds patch 1.2 een rare bug ; mijn eerste account verdwijnt steeds !? Zelfs als ik 'm 'default' maak.

Moet 'm elke keer weer toevoegen (add existing account) ... heb nu 2e account maar 'local' verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar keer meegemaakt dat als ik of iemand anders een spawnpoint maakt met de strogg ik hem later niet terug kan vinden in mijn limbo menu als ik weer ga respawnen. Moet je hiervoor een speciale class zijn of moet je hier iets anders voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:05:
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat als ik of iemand anders een spawnpoint maakt met de strogg ik hem later niet terug kan vinden in mijn limbo menu als ik weer ga respawnen.
Dan is hij of al door iemand anders 'ingepikt' of een GDF medic heeft 'm opgeruimd .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:05:
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat als ik of iemand anders een spawnpoint maakt met de strogg ik hem later niet terug kan vinden in mijn limbo menu als ik weer ga respawnen. Moet je hiervoor een speciale class zijn of moet je hier iets anders voor doen?
Je kan ze niet aanklikken op de commandmap. Er kan maar 1 iemand uit een Spawnhost spawnen en je zult hem handmatig meoten opzoeken en meoten activeren (voordat een ander dat doet) met "F".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Goner schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:55:
Heb sinds patch 1.2 een rare bug ; mijn eerste account verdwijnt steeds !?
Aha, bekend probleem :
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=15306

en een oplossing gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Nu ik het steeds vaker speel, begin ik het spel steeds leuker te worden, met als gevolgd ook steeds meer awards en halen van objectives :D

Blij dat ik het spel gekocht heb :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen ?

Heb quake wars geuninstalleerd om dat ik een fout melding kreeg
Toen weer geinstalleerd maar nu krijg ik de volgende melding dat patch 1.2 er al op zit maar dat is niet zo.
Heb in het register al lopen zoeken naar regels die op patch 1.2 eindigen en die verwijdert

iemand een idee anders zit er niks anders op om vista opnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Je zou ETQW er nog eens af kunnen gooien en daarna de hele map verwijderen + de map uit je documenten. Pas dan weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vanmorgen lag er een pakketje op tafel met daarin mijn bestelling van Quake Wars. \o/ Zou het spel in eerste instantie als review krijgen maar de publisher lag te bokken, dus maar zelf geld uitgegeven. Het is nog wel even vechten tussen Team Fortress 2 en Quake Wars maargoed. :P Ben van plan zogauw de SDK uitkomt ik meteen weer begin te mappen, heb alweer wat leuke ideeën in m'n hoofd zitten. Kan wel leuk gaan uittekenen maar aankomende week toetsweek, zal dat goed gaan? Leren _en_ QW?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Bleet schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:10:
Vanmorgen lag er een pakketje op tafel met daarin mijn bestelling van Quake Wars. \o/ Zou het spel in eerste instantie als review krijgen maar de publisher lag te bokken, dus maar zelf geld uitgegeven. Het is nog wel even vechten tussen Team Fortress 2 en Quake Wars maargoed. :P Ben van plan zogauw de SDK uitkomt ik meteen weer begin te mappen, heb alweer wat leuke ideeën in m'n hoofd zitten. Kan wel leuk gaan uittekenen maar aankomende week toetsweek, zal dat goed gaan? Leren _en_ QW?
School and Enemy Territory do NOT mix well :)

Nouja, hangt er van af wat voor toetsweek en op welk niveau... Op de HAVO heb ik nooit echt hoeven leren. Economie1 ging gewoon altijd in het tussenuurtje, genoeg voor een 8 of 9 hier... Economie was dan ook iets te simpel voro NT-ers :+ . Op het HBO heb ik wel wat meer tijd nodig.. Maar het hangt geheel af van jij als persoon en je opleiding.

[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 04-11-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Zenix schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:18:
[...]

Ik heb een Samsung 205BW 20" widescreen dus ik ga hem ook lekker op 1650x1050 draaien. En met waterkoeling moet die Q6600 ook wel lekker te oc'en zijn.

[...]

Mooi tot snel!

[...]

Misschien voor Linux gaan? Ik weet iig dat mn broer met 8800GTS 320mb wel 125fps stabiel haald op 1280x1024.
Ik heb mn x700 net overgeklokt met atitool. Core en geheugen draaien nu 460Mhz (hoger geeft artifacts) tegen standaard resp 425 en 435. Het schilt niet veel zal je zeggen maar net genoeg om etqw op 1280x1024 playable (30fps) te maken met alles low. Denk wel dat de 3Ghz van mn oude P4 en het XMMS geheugen van corsair hier wel aan bijdragen dat het nog redelijk wil..

Ik heb trouwens een kick-ass systeem uitgekozen. Alles is bij azerty te koop. De case weet ik nog niet. Kan ook een cm690 worden, de nine hundred of de AeroCool ExtremEngine 3T. maar zal uiteindelijk wel de ninehunderd of de cm690 worden. Zit te dubbel tussen de e6750 en de e6850 maar er zit slecht 333mhz tussen en is zeker 100euri duurder. Ga deze in december bestellen. Scherm heb ik al enzo. drukt de kosten enorm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
:? ..affijn leuk systeempje,maaruh, volgens mij zit je in het verkeerde topic.

Valt het iemand ook op dat er zo weinig gespeeld wordt op de servers,servers zat maar weinig bezetting.Speel veel als agressor en met name als defense,werd laatst zelfs gekicked omdat ik te veel kills maakte...maarja ,als die lui erbij lopen als een kip zonder kop en recht op hun doel afgaan,heb toch de indruk dat dit spel het net niet heeft,maarja da's mijn mening.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Fern schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:39:
Valt het iemand ook op dat er zo weinig gespeeld wordt op de servers,servers zat maar weinig bezetting.
als ik 's avonds on-line ga, kan ik zo 10-tallen servers met 24/24 skippen op zoek naar een plekje ...
Speel veel als agressor en met name als defense,werd laatst zelfs gekicked omdat ik te veel kills maakte...
Wat ?! Vanwege te veel kills ?...wat een flauwekul. (Teamkills? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik begin die Urban map waarbij je op het laatst de databrain moet stelen steeds meer te waarderen. Die map zit best slim in elkaar. Jammer dat je zicht beperkt is door de fog (of juist niet jammer ;) )

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ook maar is ETQW besteld, gewoon cdwow, wacht wel eventjes, scheelt toch veel 24 ipv 60 euro :D Iemand problemen met r_useSMP ? Ik probeerde het te enablen maar dan crasht alles, de demo dan en onder linux.

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Laatst online: 18-08 21:01
Goner schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:23:
[...]

als ik 's avonds on-line ga, kan ik zo 10-tallen servers met 24/24 skippen op zoek naar een plekje ...

[...]

Wat ?! Vanwege te veel kills ?...wat een flauwekul. (Teamkills? :+ )
Vreemd dat ik die servers dan niet zie,misschien slaap ik dan al :z

dat ik gekicked werd was echt omdat ik de enemy geen kans gaf om een object te destroyen,waarschijnlijk irriteerde de admin zich daaraan.Ik vindt persoonlijk dat men te veel bezig is om objectives uit te voeren waardoor er amper defense is ,in mijn geval zag ik amper teamleden die daarmee bezig waren 8)7

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fern schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:34:
[...]

dat ik gekicked werd was echt omdat ik de enemy geen kans gaf om een object te destroyen,waarschijnlijk irriteerde de admin zich daaraan.Ik vindt persoonlijk dat men te veel bezig is om objectives uit te voeren waardoor er amper defense is ,in mijn geval zag ik amper teamleden die daarmee bezig waren 8)7
Ik sluit me bij Goner aan. Heb vanavond vanaf een uurtje of 8 gespeeld en zag, zoals altijd, een hele rits volle 24-speler (ranked) servers, dus het was even zoeken naar een server die al aardig vol zat, met nog voldoende tijd op de klok om een verschil te kunnen maken. Toevallig liep ik daarbij Cheiron tegen het lijf en daar heb ik nog een paar leuke ronden mee meegemaakt (Btw: Cheiron, voor iemand met zo weinig speeluren was het opvallend dat je een van de betere mensen op je team was, jammer voor jou dat dat allemaal noobs waren.).

Misschien ligt het daarom aan je modeminstellingen? Die kicks, overigens, slaan helemaal nergens op. Never nooit meer die server bezoeken zou ik zeggen...

Andere opmerkingen: ik en met mij ook een aantal anderen hebben sinds patch 1.2 last van random disconnects waarbij je midden in een partij zonder reden van de server gelazerd wordt. Weet iemand of daar al iets op gevonden is?
Ook heb ik soms last van een luie flying repair drone, die wel wil locken, maar die soms botweg weigert uit te vliegen voor repairs. Heeft dat ding een cooldown o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig al of er Nederlandse servers zijn? Met battlefield 2 waren er zat maar kan ze nu nog niet vinden... Ook merk ik dat er maar weinig mensen gebruik maken van VOIP...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:39:
Weet iemand toevallig al of er Nederlandse servers zijn? Met battlefield 2 waren er zat maar kan ze nu nog niet vinden... Ook merk ik dat er maar weinig mensen gebruik maken van VOIP...........
Ja zijn er genoeg. Gewoon zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:20:
[...]

Ik sluit me bij Goner aan. Heb vanavond vanaf een uurtje of 8 gespeeld en zag, zoals altijd, een hele rits volle 24-speler (ranked) servers, dus het was even zoeken naar een server die al aardig vol zat, met nog voldoende tijd op de klok om een verschil te kunnen maken. Toevallig liep ik daarbij Cheiron tegen het lijf en daar heb ik nog een paar leuke ronden mee meegemaakt (Btw: Cheiron, voor iemand met zo weinig speeluren was het opvallend dat je een van de betere mensen op je team was, jammer voor jou dat dat allemaal noobs waren.).

Misschien ligt het daarom aan je modeminstellingen? Die kicks, overigens, slaan helemaal nergens op. Never nooit meer die server bezoeken zou ik zeggen...

Andere opmerkingen: ik en met mij ook een aantal anderen hebben sinds patch 1.2 last van random disconnects waarbij je midden in een partij zonder reden van de server gelazerd wordt. Weet iemand of daar al iets op gevonden is?
Ook heb ik soms last van een luie flying repair drone, die wel wil locken, maar die soms botweg weigert uit te vliegen voor repairs. Heeft dat ding een cooldown o.i.d.?
Menno = Silversilver (of iets dergelijks)? Wat grappig. Ik zag even kort mn naam, maar je nickname kwam mij niet bekend voor.

Eerste ronde Strogg was echt vreselijk. Constant zeuren om Psi radar, niemand die de juiste class had.. Tweede rond zat ik in een veel beter team (met jou ook geloof ik).Geweldig toen er in de missie dat je de powercells moet terugbrengen in 1 keer drie powercells terugwaren. Ik zag echt vanuit de verte 3 Strogg naar binnen vliegen :D

Jammer dat we het laatste objective niet hadden, maar toen begon de GDF echt mega-goed te verdedigen. Snipers, een hoop grenadelaunchers etc, geen doorkomen aan.

In ieder geval weer een paar leuke potjes gespeeld. Wel kicken dat ik 3 (tussen)-objectives kon completen.

Oh, en volgens mij heeft je repair drone inderdaad een soort oplaadperiode nodig, vergelijkbaar met de Violator of charges.

Oh, over het VOIP verhaal; ik hoor ook maar heel weinig mensen. Denk dat het net iets te verborgen is voor de gemiddelde speler. Ik gebruik het zelf ook niet zo veel moet ik eerlijk zeggen. Komt ook omdat ik vermoed dat niemand het aan heeft staan.

[ Voor 7% gewijzigd door cheiron op 06-11-2007 10:08 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:05:
[...]

Menno = Silversilver (of iets dergelijks)? Wat grappig. Ik zag even kort mn naam, maar je nickname kwam mij niet bekend voor.

Eerste ronde Strogg was echt vreselijk. Constant zeuren om Psi radar, niemand die de juiste class had.. Tweede rond zat ik in een veel beter team (met jou ook geloof ik).Geweldig toen er in de missie dat je de powercells moet terugbrengen in 1 keer drie powercells terugwaren. Ik zag echt vanuit de verte 3 Strogg naar binnen vliegen :D

Jammer dat we het laatste objective niet hadden, maar toen begon de GDF echt mega-goed te verdedigen. Snipers, een hoop grenadelaunchers etc, geen doorkomen aan.

In ieder geval weer een paar leuke potjes gespeeld. Wel kicken dat ik 3 (tussen)-objectives kon completen.

Oh, en volgens mij heeft je repair drone inderdaad een soort oplaadperiode nodig, vergelijkbaar met de Violator of charges.

Oh, over het VOIP verhaal; ik hoor ook maar heel weinig mensen. Denk dat het net iets te verborgen is voor de gemiddelde speler. Ik gebruik het zelf ook niet zo veel moet ik eerlijk zeggen. Komt ook omdat ik vermoed dat niemand het aan heeft staan.
Ik ga schuil achter de nick Silver|Future.
Die Stroggs waren aanvankelijk prut. Beetje spawncampen met Icari en dat was het wel zo'n beetje. Schoot op Volcano voor het eerst van m'n leven met de shotgun en liep weg met 30+ kills op 35% hitpercentage (24% shooter hier...), terwijl ik amper zelf het loodje legde. 'Nough said.
In Quarry zaten we idd in hetzelfde team, maar daar heb ik weinig meer gedaan dan een paar mensen met een railgun in hun gezicht schieten; het potje was voorbij voordat ik het doorhad.
Daarna stapte ik op The Ark over naar GDF, omdat die een man tekort kwamen, waar ik weer <zucht> de enige medic was en die verloren we nipt. Volgens mij was jij daar verantwoordelijk voor het opblazen van de generator en het bouwen van de mining laser. Ik ben dat rondje echt ontzettend vaak geteamkilled. Sommige mensen hebben het idee dat het een goed plan is om een objective te verdedigen door de hele boel te behangen met mines. Ik loop soms huiverend rond in beepende deathtraps waar de tegenstander, zoals nu ook, alleen maar een granaat in hoeft te gooien om een kettingreactie te veroorzaken. Heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Fern schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:34:
Er schijnt ook een probleem met sommige routers te zijn die alle requests niet aankunnen en een onvolledige lijst servers tonen ... is al eerder besproken in deze thread.
Berichten van 9 oktober eens doorlezen. Of topic doorzoeken naar WRT54G of router.
Is ook in Bugs & Tech help forum wel iets over te vinden :
http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=28
Weet iemand toevallig al of er Nederlandse servers zijn?
Probeer ET server viewer 's, daarme kun je servers selecteren op land :
http://etsv.cludden.se/news.php
http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=7985

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 06-11-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:26:
Sommige mensen hebben het idee dat het een goed plan is om een objective te verdedigen door de hele boel te behangen met mines.
Is het in principe ook ... generators, mining lasers etc. moeten met proximity mines beplakt worden. Als er dan geen verdedigers aanwezig zijn heb je in ieder geval de mijnen nog. Moet je 's opletten hoeveel aanvallers er sneuvelen door mines.
Je moet dan uiteraard als verdediger niet dekkking zoeken pal achter zo'n objective ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:20:
Andere opmerkingen: ik en met mij ook een aantal anderen hebben sinds patch 1.2 last van random disconnects waarbij je midden in een partij zonder reden van de server gelazerd wordt.
Ik ben 1 keer teruggeknald naar de console ... weet error niet precies meer, heb nog een screenshot (iets met punkbuster server of zo).
Heb ETQW gestopt, weer gestart en op zelfde server aangelogd en had al m'n 'rewards' nog! Verder gespeeld zonder problemen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:37:
[...]

Ik ben 1 keer teruggeknald naar de console ... weet error niet precies meer, heb nog een screenshot (iets met punkbuster server of zo).
Heb ETQW gestopt, weer gestart en op zelfde server aangelogd en had al m'n 'rewards' nog! Verder gespeeld zonder problemen ..
Ik kan meestal ook direct weer inloggen met behoud van al m'n rewards, maar het gebeurt nog wel eens dat dit met 4-5 man tegelijk gebeurt en als die toevallig in hetzelfde team zaten dan dalen je winkansen, omdat je een poosje weg bent geweest en al je deployables/mines e.d. ook verdwenen zijn. Ik krijg meestal geen errormessage, slechts een keer of twee werd er een Punkbuster gerelateerde error afgegeven.
Objectives minen moet altijd. Er zijn altijd mensen die niet eerst even een granaat gooien, maar die gelijk naar de laser/generator/whatever toe stormen en op zo'n mijn lopen. Ik had het vooral over de omgeving die soms zo excessief gemined wordt, dat je niet meer veilig een goede schietpositie in kunt nemen, maar je gedwongen wordt om als schutter op een minder gunstig punt te gaan zitten. Ik heb soms liever één man met hyperblaster (met technician erachter) om een gang te dekken dan een serie mijnen die met 2 granaten te ruimen zijn en die het diezelfde 'man met hyperblaster' onmogelijk maken om daar te zitten, vanwege het extra explosiegevaar. Met name op Island heb ik het nu een paar keer meegemaakt dat 5/6 constructors de hele boel op een ontzettend lompe manier vol hadden gehangen. De gedachte was goed, maar de plaatsing liet nogal te wensen over en de mensen die wel op een mijn liepen werden binnen luttele seconden weer opgeraapt door een medic, terwijl de rest doorliep naar de veel bredere en moeilijker te verdedigen generator room of vault door room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:57:
Ik heb soms liever één man met hyperblaster ...
Wat een wapen is dat zeg. Heb gisteren weer 's Strogg gespeeld (Agressor/Constructor) omdat ik weer 's aan de winnende kant wilde zitten. Lukte niet zo met de GDF ... 87,792 tegen 111,508 wins :(

Heb dus die hyperblaster gepakt. Wat een verschil met die (vergelijkbare) GPMG zeg!! Lijkt wel een precisie-instrument ... die GPMG stuitert all over the place en met die blaster kun je lijntjes trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:26:
[...]

Volgens mij was jij daar verantwoordelijk voor het opblazen van de generator en het bouwen van de mining laser.
Whehe, ja dat was mijn shining moment ;) Daarna was ik de weg kwijt, want ik was nog nooit in die biodome geweest :D

Overigens doe ik dat met mijnen behangen van een objective ook altijd omdat ik weet hoe hinderlijk het is als aanvaller (tip, rondje om de generator heen rennen, alle mijnen gaan af met een vertraging). Ik zorg als verdediger dan ook dat ik er nooit te dicht op sta.

De Quarry was echt briljant met drie man die met de Icarus naar binnen vlogen :D
Zal je trouwens toevoegen als Friend (if you dont mind).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:57:
[...]

Ja zijn er genoeg. Gewoon zoeken.
Zijn deze ook ranked? Kan je er een paar noemen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

Wij hebben er net iets meer dan 100 online, dat zijn de enige ranked Quake Wars servers in Nederland: http://www.i3d.nl/quake-wars-ranked.php (klik op de naam om details in te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Goner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:37:
Dit is 'm : http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=15882

advies van SD : For now just type "reconnect" into the console if you get dumped out with this error. We'll try to get this fixed in an upcoming patch - these demos should help to find the cause of the issue.

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 06-11-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:37:
[...]
De Quarry was echt briljant met drie man die met de Icarus naar binnen vlogen :D
Zal je trouwens toevoegen als Friend (if you dont mind).
Zeker mag je dat! Ik moet zelf ook nog wat mensen adden, maar ik wacht nog even met vragen tot ik een beetje weet wat ik aan iemand heb. Met een hoop mensen hier heb helaas ik nog amper kunnen spelen, omdat ze zo weinig online zijn. Cyclonus en bFunk (die momenteel als een madman aan het spelen is btw ;) ) zijn degenen die ik het meeste tegenkom.

Dat Stroggship op quarry zit altijd stampvol mijnen, maar die gaan, zoals je weet, met enige vertraging af. Goede tactiek is dan het uitschakelen van avt's en met een Icarus naar binnen 'skiën' (stijgen, weer dalen en vlak voor je een oppervlakte raakt weer gas geven, dan ga je extra hard). Dan ben je zelf over het algemeen heel erg dood, maar je haalt precies de console waar die powercells in moeten een milliseconde voor je sterft.

In de biodome vertellen de goudkleurige strepen op de vloeren waar je heen moet.

***edit*** OMG, ik zie net op de frontpage van de QWET-stats site het volgende: most time played in the past 24 hours: bFunk, 17uur en 1 minuut. Holy shit dude... (en nee, bFunk, dit is beslist geen diss, je moet zelf uitmaken hoeveel je speelt, maarre: alles in orde jongen?) :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Goner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:20:
[...]

Wat een wapen is dat zeg. Heb gisteren weer 's Strogg gespeeld (Agressor/Constructor) omdat ik weer 's aan de winnende kant wilde zitten. Lukte niet zo met de GDF ... 87,792 tegen 111,508 wins :(

Heb dus die hyperblaster gepakt. Wat een verschil met die (vergelijkbare) GPMG zeg!! Lijkt wel een precisie-instrument ... die GPMG stuitert all over the place en met die blaster kun je lijntjes trekken :+
hmmm. Misschien moet je met de GPMG in bursts schieten (overigens met ieder wapen), en niet de knop vasthouden. Ik heb zelfs een hogere accuracy met de GPMG dan met de Hyperblaster.
Heb wel met GPMG / Assaultrifle en Lacerator / Hyperblaster per zijde dezelfde accurary, waar ik zou verwachten dat zo'n wapen echt minder accuraat zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenicky schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:10:
[...]

hmmm. Misschien moet je met de GPMG in bursts schieten (overigens met ieder wapen), en niet de knop vasthouden. Ik heb zelfs een hogere accuracy met de GPMG dan met de Hyperblaster.
Heb wel met GPMG / Assaultrifle en Lacerator / Hyperblaster per zijde dezelfde accurary, waar ik zou verwachten dat zo'n wapen echt minder accuraat zou zijn.
Met een GPMG raak je heel veel lucht als je gewoon blijft staan, terwijl je met de hyperblaster dan nog wel een goede kans maakt om iets te raken. Ga je gehurkt zitten, dan zijn ze allebei ongeveer even nauwkeurig en ga je liggen dan is de GPMG het stabielst. Ook heeft de GPMG geen (luidruchtige) spinup. Ik schiet met alletwee een dramatisch percentage, maar ik gebruik ze dan ook nog wel eens om een spervuur neer te leggen. Zoom maakt overigens ook een hoop verschil.

Om dan ook maar even op de rest van Goners post terug te komen: GDF verliest meer dan Strogg om o.m. (ik zeg nadrukkelijk o.m.) de volgende redenen:

- N00bs kiezen meestal de mensen, die zijn herkenbaarder.

- (de belangrijkste, ik blijf erop hameren) Mensen kiezen liever geen medic als character, terwijl die voor de GDF nog belangrijker zijn dan voor de Strogg. Instant revive is een game-winner. Supply drops zijn verschrikkelijk handig. Per medic krijgt iedereen +5 health, tot een max van 20 bij 4 of meer medics.
Als ik ergens een server binnenwandel en ik zie dat er aan GDF-zijde geen medic is dan zegt mij dat dat waarschijnlijk een onervaren team is. En dat betekent dat men het spel blijkbaar (nog) niet goed begrijpt.
Of, erger nog, het team is wel wat ervarener maar de opofferingsgezindheid voor elkaar is ver te zoeken. Die mensen vergeten dat 'there is no 'I' in 'team''. Op zulke teams is medicwerk bovendien erg onaantrekkelijk omdat mensen meer en op stommere plekken sterven, wel verwachten dat jij ze komt helpen (soms erg vocaal door het spammen van 'I need a medic', dan vergis ik me soms bijna tussen shotgun en defibrillators), maar er niemand voor jou is als je tegen die onvermijdelijke Strogg lacerator burst aanloopt. Medic-en op een n00b team betekent meestal veel, heel veel, onnodig doodgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:32:
[...]

Is het in principe ook ... generators, mining lasers etc. moeten met proximity mines beplakt worden. Als er dan geen verdedigers aanwezig zijn heb je in ieder geval de mijnen nog. Moet je 's opletten hoeveel aanvallers er sneuvelen door mines.
Je moet dan uiteraard als verdediger niet dekkking zoeken pal achter zo'n objective ... :+
Is inderdaad heel grappig. Bij Salvage werkt het zo goed als altijd. Ook leuk is om daar als engineer mines te leggen bij de bunkers die ze op moeten blazen. Werkt verrassend goed. :7 Je houd ze er toch even mee op, zodat je als GDF wat makkelijker kan hergroeperen.

Maar ben het wel met Menno eens dat je niet moet overdrijven. Bij de Salvage geef ik elke kant 1 mine. En dan laat ik er één open, maar die kant gebruiken de Strogg altijd verrassend weinig. Dus dat maakt weinig uit. Al sterft er dan nog wel eens een teamgenoot omdat een Strogg de mine activeerde en net in de buurt stond.

@MennovanDoorn: Ik zal je toevoegen aan mijn Friendslist. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:35:
[...]

Om dan ook maar even op de rest van Goners post terug te komen: GDF verliest meer dan Strogg om o.m. (ik zeg nadrukkelijk o.m.) de volgende redenen:

-N00bs kiezen meestal de mensen, die zijn herkenbaarder.
-(de belangrijkste, ik blijf erop hameren) Mensen kiezen liever geen medic als character, terwijl die voor de GDF nog belangrijker zijn dan voor de Strogg. Instant revive is een game-winner. Supply drops zijn verschrikkelijk handig. Als ik ergens een server binnenwandel en ik zie dat er aan GDF-zijde geen medic is dan zegt mij dat dat waarschijnlijk een onervaren team is. En dat betekent dat men het spel blijkbaar (nog) niet goed begrijpt en dat de opofferingsgezindheid voor elkaar nog wel eens ver te zoeken is. Op zo'n team is medicwerk bovendien erg onaantrekkelijk omdat mensen meer en op stommere plekken sterven, wel verwachten dat jij ze komt helpen (soms erg vocaal door het spammen van 'I need a medic', dan vergis ik me soms bijna tussen shotgun en defibrillators), maar er niemand voor jou is als je tegen die onvermijdelijke Strogg lacerator burst aanloopt.
Heb daar zelf tot nu toe gelukkig vrij weinig last van gehad m.b.t. de medic en het geroep daarom. Meestal is altijd wel 1 iemand medic en anders word ik het wel. Wat ik zelf ook wel storend vind is dat de Field Ops vrij weinig ammo geven. Nou maakt dat in de buitenlucht wat minder uit door de supplies, maar indoors kan het wel vervelend zijn. Heb al een paar keer gehad dat ik met mijn pistool verder mocht.

[ Voor 42% gewijzigd door ElmarO op 06-11-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarO schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:43:
[...]

@MennovanDoorn: Ik zal je toevoegen aan mijn Friendslist. :)
Ga je gang! Nick = Silver|Future (opstaande streep is eigenlijk een hoofdletter i, vond de mogelijkheden om je eigen nick aan te maken wat beperkt, een underscore stond hier niet goed) Zie je online! Ga vanavond nog wel een paar rondjes spelen, maar ik weet nog niet op welke server. Ik zat vaak op Khaos, maar die is nu helaas vaak leeg en ik ben het bovendien niet meer eens met het spawncampbeleid dat Cyclonus c.s. daar handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:25:
***edit*** OMG, ik zie net op de frontpage van de QWET-stats site het volgende: most time played in the past 24 hours: bFunk, 17uur en 1 minuut.
Is intussen 19 uur 23 min. ... and counting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ElmarO schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:43:
Wat ik zelf ook wel storend vind is dat de Field Ops vrij weinig ammo geven.
Huh ?? De fields ops heeft zowat een unlimited supply aan ammo packs ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

op welke server zitten jullie nou heel de tijd te spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:43:
[...]

Is intussen 19 uur 23 min. ... and counting ;)
Mijn hemel...

Ik denk trouwens dat ElmarO bedoelt dat de field ops hun taak verwaarlozen wat betreft het geven van ammo. Niet leuk als je rocketlauncher zonder zit...

@Shades: dat hangt ervan af waar er plaats is als ik online ga. Vanaf nu check ik eerst m'n friends tab om te zien waar bekenden zitten, maar als er op de server waar zij zitten geen plaats is (zoals vanavond, sorry Cheiron de boel zat vol, ik kon niet joinen), dan zoek ik een andere op. Ik kijk overigens wel altijd even wie er op zo'n server zit. Ik heb inmiddels al aardig wat spelers meegemaakt, dus ik weet inmiddels wel met wie ik graag speel. Vanavond waren dat een aantal leden van het Duitse InQuake (Tanzverbot (een briljante nick overigens), Septeracore, Darkmatter en Karensky). Waren prima lui.

Nog even braggen en boasten: aantal Anansis neergehaald met scrambler grenades de afgelopen 3 dagen: 2 stuks. De piloten waren geschokt; zit je met je vingertje bij de decoy knop om obliterators -je enige bedreiging, denk je- onschadelijk te maken, valt ineens je motor uit en lazer je op de grond. Ik heb in een stuip gelegen, moeten ze ook maar niet zo verrekte laag over de daken vliegen. Ik had ook nog een onvoorzichtige Icarus-piloot met een handgranaat te pakken. En een ware invasie aan matig getalenteerde (dat zijn ze meestal) spawncampers op Volcano aan gort geschoten met een shotgun. En één zo'n treurig figuur opgeblazen (op Area 22) met een 3rd eye camera. Dat spawncamperjagen dreigt een nieuwe hobby van me te worden. Love this game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:47:
Dat spawncamperjagen dreigt een nieuwe hobby van me te worden.
Ook leuk ; ze als field ops met een artillerie beschieting of hammer van de berg af knallen ... overkill rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

For the record :
bFunk staat nu 2 keer op de stats main page,

Most total XP in the past 24 hours 5,912 XP
Most engineer XP in the past 24 hours 3,713 XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:54:
[...]

Ga je gang! Nick = Silver|Future (opstaande streep is eigenlijk een hoofdletter i, vond de mogelijkheden om je eigen nick aan te maken wat beperkt, een underscore stond hier niet goed) Zie je online! Ga vanavond nog wel een paar rondjes spelen, maar ik weet nog niet op welke server. Ik zat vaak op Khaos, maar die is nu helaas vaak leeg en ik ben het bovendien niet meer eens met het spawncampbeleid dat Cyclonus c.s. daar handhaven.
Ik zal je eerdaags ook eens toevoegen, kom je nu ook al vaak tegen terwijl je nog niet in mijn friends list staat, helaas met de afwezigheid van de HUB members blijft Khaos server vaker leeg, ik zit er zelf altijd wel even op om de vlieg skills proberen te verbeteren maar na 15 minuten vliegen in je eentje heb je dat ook wel weer gehad.
Wat is er trouwens mis met het spawncampbeleid?? Ben wel nieuwsgierig.
Bfunk gaat de laatste dagen echt behoorlijk tekeer, al 2 dagen: "Most Engineer XP".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 07:37:
helaas met de afwezigheid van de HUB members blijft Khaos server vaker leeg,
De HUBbers zijn vaak wel on-line, maar hebben dan vanwege de 0/24 een andere server opgezocht :+
Ik zie ze geregeld on-line, maar joinen lukt meestal niet vanwege volle servers. Ik ga dan ook maar ergens anders heen ...
Misschien een tijd afspreken om met GoTters op Khaos te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Wat er mis is met het spawncampbeleid? Geen idee omdat ik het nog niet mee heb gemaakt. Maar las laatst wel iets waarbij je las tegenstander niet eens meer de turrets van de tegenstander kon uitschakelen door het gevoerde beleid van een server (las ik op de communitysite). Opzich is spawncampen niet goed, maar het is al veel minder erg als in ET (wat te denken van het bestoken op railgun). Opzich heeft ieder spawnpoint zijn eigen beveiliging wel. Wanneer je wordt gespawncamped is er wel een oplossing: Ander spawnpoint kiezen en vanaf daar opereren tot je het andere spawnpoint weer onder controle hebt. Een verbod op spawncampen lijkt me zinloos in ETQW, op dat moment is er maar 1 optie: Shuffle. Zelfs als er door de regels niet wordt gespawncamped kun je niet winnen omdat je niet door een verdediging komt die wat verder zit. Er is dan niks aan het spel.

Zelf ben ik nog wel een tijdje afwezig. Laptop staat nog in repairing en ik wacht op dir moment op de neiuwe Radeon HD 38xx-serie en de AMD Phenom X4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

GENETX schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:13:
Wat er mis is met het spawncampbeleid? Geen idee omdat ik het nog niet mee heb gemaakt. Maar las laatst wel iets waarbij je las tegenstander niet eens meer de turrets van de tegenstander kon uitschakelen door het gevoerde beleid van een server (las ik op de communitysite). Opzich is spawncampen niet goed, maar het is al veel minder erg als in ET (wat te denken van het bestoken op railgun). Opzich heeft ieder spawnpoint zijn eigen beveiliging wel. Wanneer je wordt gespawncamped is er wel een oplossing: Ander spawnpoint kiezen en vanaf daar opereren tot je het andere spawnpoint weer onder controle hebt. Een verbod op spawncampen lijkt me zinloos in ETQW, op dat moment is er maar 1 optie: Shuffle. Zelfs als er door de regels niet wordt gespawncamped kun je niet winnen omdat je niet door een verdediging komt die wat verder zit. Er is dan niks aan het spel.

Zelf ben ik nog wel een tijdje afwezig. Laptop staat nog in repairing en ik wacht op dir moment op de neiuwe Radeon HD 38xx-serie en de AMD Phenom X4
Spawn campen is een onderdeel van elk spel en ik speel zelf dus ook niet op servers die dat soort dingen verbieden. Dat is gewoon belachelijk. Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:13:

Het spawncampbeleid bij onze server geldt al niet voor forward spawn points, dan kun je inderdaad nog altijd ergens anders spawnen, maar de "basis" is off limits om het zo maar te zeggen, tuurlijk mag je wel turrerts e.d. uitschakelen, die gebruikt de vijand immers om jou te bestoken maar ga niet op een heuvel zitten en net gespawnde mensen snipen o.i.d.. Objectives beschermen is natuurlijk anders, dan zou de Strogg op Valley bijvoorbeeld al niet de brug mogen beschermen en dat gaat te ver, maar je snapt het wel inmiddels neem ik aan. Wij willen liever geen mensen op de server die door dat soort gedrag het plezier van anderen vergallen.
Maar het is net als bij BF2 er zijn verschillende definities van spawncamping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 07:37:
[...]

Ik zal je eerdaags ook eens toevoegen, kom je nu ook al vaak tegen terwijl je nog niet in mijn friends list staat, helaas met de afwezigheid van de HUB members blijft Khaos server vaker leeg, ik zit er zelf altijd wel even op om de vlieg skills proberen te verbeteren maar na 15 minuten vliegen in je eentje heb je dat ook wel weer gehad.
Wat is er trouwens mis met het spawncampbeleid?? Ben wel nieuwsgierig.
Bfunk gaat de laatste dagen echt behoorlijk tekeer, al 2 dagen: "Most Engineer XP".
Ik was er expres niet op ingegaan totdat jij zelf even op dit forum wat van je had laten horen, dat leek me wel zo eerlijk. Ik kwam er overigens mee omdat je het op een server (niet de Khaos-server) met een of andere vreselijk onbeschofte Roemeen (of Bulgaar, kon het aan de kleur van z'n tag zien, maar ben dat weer vergeten) aan de stok kreeg over dit onderwerp. En ik heb ook al meegemaakt dat je mensen van de Khaos server bande wegens spawncamping. Terwijl al die mensen, hoe hufterig soms ook, in mijn ogen niets fout deden.

De vorige reacties van Zenix en, met name, GENETX hebben me al wat gras voor de voeten weggemaaid, maar ik zal je proberen uit te leggen waarom spawncamping niet erg is. Spawncamping in mijn boekje is het op een moeilijk bereikbare plaats gaan liggen binnen het bereik van de (forward) spawn van de tegenstander om te snipen of artillerie te spammen. Dit is alleen bedenkelijk (maar niet ontoelaatbaar) als dat gebeurt door iemand die zich achter (dus in de tegenovergestelde richting van waar jij heen moet) jouw primary spawn (dus de spawn waarvan je MOET spawnen, omdat je geen andere keus hebt) verschanst. Het (steeds) heroveren en bezetten van een forward spawn is geen camping, maar een tactiek die vaak cruciaal is. Degene die bijvoorbeeld op Area 22 de beide eerste forward spawns weet in te nemen maakt een goede kans de generator op te blazen/te beschermen. Je zult dus mensen moeten hebben die met een schuin oog op de radar dat soort objectives in de gaten houden.

Ik begrijp jouw afkeer van dit soort dingen denk ik prima. Ik heb je meegemaakt als een speler die vooruit wil en die objectives wil volbrengen, je stats pagina zegt mij wat dat betreft alles. Daar is niets mis mee, integendeel ik vind zulke mensen altijd fijn om mee te spelen, omdat ik zelf meer een ondersteunend type speler ben en dan is het lekker als je een pinchhitter hebt die je kunt begeleiden als medic o.i.d.. Maar je kunt niet altijd zomaar vooruit en verwachten dat de tegenstander zich zal onthouden van praktijken die jij laf vindt. Daarom: Waarom spawncampen mag:

- Regels tegen spawncampen zijn amper op te stellen en vaak arbitrair. Wanneer mag een sniper bijvoorbeeld beginnen te schieten op even daarvoor gespawnde spelers?

- Als je de spawncamper(s) niet te slim of te sterk af kunt zijn, dan verdien je de winst niet. Zie ze maar als uitdaging.
Lastige sniper? Beter bewegen (bunnyhoppen met knife/spikes, zie me maar te raken), iemand een omtrekkende beweging laten maken (8 van de 10 keer succesvol), countersnipen, artillerie erop (dat is ook een van mijn faves Goner, gewoon die Hammer erop, reduceren tot de grondatomen die hap) of naderen met voetuigen. Een sniper ziet meestal heel veel van een heel klein gebied: z'n scope. Als hij buiten bereik van zijn eigen radar ligt is hij zo goed als blind (ik gebruik in zo'n geval m'n 3rd eye als GDF special ops)

Mensen in je forward spawn? Met een paar man aftuigen, hun spawn innemen of gebruik maken van het numerieke overwicht bij de objective, want wie bij je spawn z'n tentje heeft opgeslagen, zit niet bij je objective.

- Spawncampers zijn meestal niet de beste of eendimensionale spelers. Ze kunnen vaak maar een trucje. Zonder die scope zijn sommige snipers geen stuiver waard (als ze moeten schakelen naar pistol of blaster voor als ik ze te dicht ben genaderd, heerlijk!). Sommige field ops/oppressors zijn niets als ze geen mensen kunnen killen met violators of airstrikes. Zoek ze op en maak er een speciaal punt van om ze te vernederen. Blijf ze kapot maken en trashtalken totdat ze stoppen of, nog beter, je server verlaten. Ga geen discussie met ze aan. Spawncampen kost bovendien tijd: je moet in positie zien te komen door een omtrekkende beweging te maken. Als het dan ook nog eens niets oplevert houden een hoop het voor gezien. Op Volcano laatst heb ik zeker 15 van die figuren die vanaf het Core gebouw links of de bergen rechts van de GDF spawn violators dachten te kunnen gooien met de shotgun gesloopt, soms met 3 tegelijk en als je je dat laat door aandoen door een redelijke speler als ik, dan ben je gewoon een speler van niks.

- Last and wat mij betreft ook least: andere mensen hebben ook voor deze game betaald en mogen dus zelf weten welke lamme invulling ze aan het spel geven. Maar niet op jouw eigen server, uiteraard.

Enige vervelende is dat spawncampen voor de camper(s) zelf vaak weinig coördinatie vereist en er voor degene die er last van heeft meestal wel teamplay nodig is om het probleem te neutraliseren. Of misschien is het daarom juist niet vervelend...

Als je nog aan het lezen bent: props voor jou en voeg SilverIFuture toe aan je lijst. _/-\o_

***Edit*** Zie dat je al gereageerd hebt, dacht dat het beleid ook voor de fw spawns gold... :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:18:
[...]

Het spawncampbeleid bij onze server geldt al niet voor forward spawn points, dan kun je inderdaad nog altijd ergens anders spawnen, maar de "basis" is off limits om het zo maar te zeggen, tuurlijk mag je wel turrerts e.d. uitschakelen, die gebruikt de vijand immers om jou te bestoken maar ga niet op een heuvel zitten en net gespawnde mensen snipen o.i.d.. Objectives beschermen is natuurlijk anders, dan zou de Strogg op Valley bijvoorbeeld al niet de brug mogen beschermen en dat gaat te ver, maar je snapt het wel inmiddels neem ik aan. Wij willen liever geen mensen op de server die door dat soort gedrag het plezier van anderen vergallen.
Maar het is net als bij BF2 er zijn verschillende definities van spawncamping.
Nee, in dat beleid kan ik me prima vinden. Deze geld dan ook haast alleen voor snipers en piloten. Een basis zelf heeft al bescherming en het enige gevaar komt idd gewoon van boven over de muren zoals een tormentor of sniper. Helemaal mee eens, heb het ook irritant gevonden toen er de hele tijd een Titan bij het Strogg spawnpoint stond om de tormentor steeds op te blazen... (Uiteraard lukte het me vaak genoeg om op te stijgen (al dan niet met <5HP) om dan aan de overkant te repareren en de Titan uit te schakelen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:18:
Het spawncampbeleid bij onze server geldt al niet voor forward spawn points,
Zet dat gewoon duidelijk op de MOTD van de server of in een 'banner' (is dat nog gelukt trouwens ? had een paar duidelijke links gevonden). Ik kom wel vaker op servers waar bijv. staat 'no hillhugging', nog zo'n variant op camping, da's duidelijk ... als je dat wel wil, zoek je een andere server. Ik gruw zelf ook van die 'spelers' die je in de base al willen pakken voor je de grond raakt ...
Geldt wat mij betreft ook voor forward spawns ; die herover je, je gaat er niet liggen snipen voor je stats.

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 07-11-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Mwoah, bij de stargate-vanwoestijn-naar-ijs-map wordt er gespawnkilled bij het leven op het eerste spawnpoint. je loopt zonder enig probleem de heuvel naast de base op. Irritant en vervelend. Moet je er mensen voor kicken?
Mijn gevoel zegt ja, omdat het zo irritant is. Aan de andere kant moet je er als team mee om kunnen gaan en zorgen dat de spawncampers zsm dood gaan.

Ik zal in ieder geval geen servers ontwijken die ze wel kicken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nog meer mensen die wel eens "connection to online services lost" krijgen
zwaar irri, vooral als je net als gister vlak voor het eind eruit gegooid word waarna de server vol zit :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:58:
Nog meer mensen die wel eens "connection to online services lost" krijgen
zwaar irri, vooral als je net als gister vlak voor het eind eruit gegooid word waarna de server vol zit :{
Disconnection errors en crashes zijn schering en inslag na patch 1.2. Splash damage gaat er snel wat aan doen, zo zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Spawncampen is vervelend, en helaas is ET:QW dan ook heel erg open itt ET. In ET kon ik er nog wel eens doorheen breken (via andere routes) en dan de objectives voltooien omdat er totaal egen defence is. Je moet als team meer druk zetten: Stuur een tormentor/anansi de lucht in, vuur wat hammers en/of airstrike. Maarja, ik heb al een tijdje niet meer kunnen spelen dus echt veel ervaring met deze situaties heb ik niet, mede omdat ik vaak de tormentor van een andere plek af moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dat probeerde ik gisteren trouwens in The Quarry: ik zag een sniper onze base campen (laatste objective). Dus ik pak een Anansi en ga de lucht in. Helaas had ik niet gezien dat er niet alleen een sniper zat, maar ook twee gasten met een Obliterator :D Dag dag Anansi.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond SilveriFuture ook toevoegen, had het al een keer geprobeerd maar dan met rechtop staand streepje maar dat ging niet goed.
En over het spawncampen zijn we het zo te zien prima eens, op forward spawns is het vooral irritant maar daar heb ik ook geen probleem mee.
Laatst zat ik op een server en werdt ik niet gewaarschuwd maar naar de spectators gemoved omdat ik zou willen gaan spawnkillen, was met Desecrator onderweg naar de GDF spawn het dichtst bij de Shield Gen, had nog niet eens 1 keer geschoten en zat al bij de spectators, toen had ik wel zoiets van WTF?? Dat moet wat mij betreft gewoon kunnen, je kan daar zelfs nog meerdere kanten op vluchten terwijl je nog even onkwetsbaar bent.
Nou ja hopelijk tot ziens online, vanavond ben ik er iig maar niet erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Laatst online: 09:33
Misschien leef ik niet lang genoeg om de explosie mee te maken maar ik loop vooral rond als Assault om kanonnen op te blazen, tenminste, dat is de bedoeling.

Alleen ik plant die C4 op zo'n kanon, vervolgens stel ik ze scherp via de rare afstandsbediening en dan gebeurt er niks? Hoe blaas je in godsnaam die dingen op in dit spel, ik heb al een tijd gewacht maar er gebeurt niks mee.

Misschien word ik te oud voor dit soort spelletjes o_O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woodsy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:16:
Misschien leef ik niet lang genoeg om de explosie mee te maken maar ik loop vooral rond als Assault om kanonnen op te blazen, tenminste, dat is de bedoeling.

Alleen ik plant die C4 op zo'n kanon, vervolgens stel ik ze scherp via de rare afstandsbediening en dan gebeurt er niks? Hoe blaas je in godsnaam die dingen op in dit spel, ik heb al een tijd gewacht maar er gebeurt niks mee.

Als de HE of plasma charge op 'scherp' staat, krijg je rechtsonder in je hud een sysmbooltje met een balk die langzaam volloopt duurt een seconde of 30.

Wat ook kan is dat een Engineer/Constructor de explosieven onschadelijk heeft gemaakt.

Je bent nooit te oud hier voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Woodsy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:16:
Misschien leef ik niet lang genoeg om de explosie mee te maken ...
Je moet even geduld hebben, duurt inderdaad een sec. of 30 ... de eerste keer dat ik in de demo een HE op de Sewer Grate plaatste, dacht ik ook dat ik ook dat ik iets verkeerd had gedaan. Liep dus terug om te controleren en het ding blies in m'n gezicht op. :o
Plaats de lading, je krijgt automagisch je arming device in je handen, druk op 'f' of vuurknop, het device laat een paar sec. 'arming' zien en dan begint er een lampje te knipperen op de lading, wacht op een veilige afstand maar in het zicht om evt. engineers af te schieten af.
Dat idee bekruipt mij ook wel eens, maar meer bij het schieten en (pogingen tot) bunnyhoppen ...

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 07-11-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:47:
[...]

Mijn hemel...

Ik denk trouwens dat ElmarO bedoelt dat de field ops hun taak verwaarlozen wat betreft het geven van ammo. Niet leuk als je rocketlauncher zonder zit...
Klopt. En als je dan om ammo roept doe je dat eigenlijk tegen jezelf. Maar het is bijvoorbeeld ook vervelend als je indoor je objective moet verdedigen met bijv. de assault rifle. Toen ik heb ik ook wel eens zonder ammo gezeten. En je komt vooral in die situatie als de medics goed hun werk doen. En dan komt het soms neer op naar de vijand rennen en je neer laten knallen. :( Al had ik er recentelijk 1 die ammo gaf. Ik was gewoon verbaasd en dat zegt eigenlijk wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarO schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:58:
[...]

Klopt. En als je dan om ammo roept doe je dat eigenlijk tegen jezelf. Maar het is bijvoorbeeld ook vervelend als je indoor je objective moet verdedigen met bijv. de assault rifle. Toen ik heb ik ook wel eens zonder ammo gezeten. En je komt vooral in die situatie als de medics goed hun werk doen. En dan komt het soms neer op naar de vijand rennen en je neer laten knallen. :( Al had ik er recentelijk 1 die ammo gaf. Ik was gewoon verbaasd en dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Niks neer laten knallen. Gewoon zelf respawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Toen ik heb ik ook wel eens zonder ammo gezeten. En je komt vooral in die situatie als de medics goed hun werk doen.
Jammer dat die supply-drops van medics binnen niet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]

bind k kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:46:
[...]

Niks neer laten knallen. Gewoon zelf respawnen.
Nou ja, ik laat me niet bewust neer knallen. Probeer ze dan maar met het pistool neer te krijgen, maar dat mislukt altijd. :P
Dat is inderdaad wel een goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarO schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:24:
[...]

Nou ja, ik laat me niet bewust neer knallen. Probeer ze dan maar met het pistool neer te krijgen, maar dat mislukt altijd. :P
Mij ook, maar je bent wel de man als het je lukt. Ik heb een keer iemand expres z'n pistool zien pakken om een tegenstander echt ontzettend bruut af te knallen. Dat was gewoon vicious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:26:
[...]

Mij ook, maar je bent wel de man als het je lukt. Ik heb een keer iemand expres z'n pistool zien pakken om een tegenstander echt ontzettend bruut af te knallen. Dat was gewoon vicious.
Lekker team vanavond zeg... pff. Ging er 1 een paar keer vandoor met de Anansi om de toerist te spelen, totaal nutteloos

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:40:
[...]

Lekker team vanavond zeg... pff. Ging er 1 een paar keer vandoor met de Anansi om de toerist te spelen, totaal nutteloos
Het was volkomen prut Cheiron. Het viel me mee dat we die outpost op Refinery uberhaupt nog te pakken kregen. Twee minuten voor tijd. Tegen een waardeloos Strogg-team. Het enige wat ik heb gedaan zijn m'n schotpercentages en kill/death ratio opvijzelen. Volgende keer beter.

Ben daarna even op een andere server bij Goner wezen kijken, maar daar kon helemaal de snooze stand aan. Ging maar bij het Strogg-team, omdat de rest weer lang zat te wachten voordat ze eens een team besloten te joinen. Ging maar Infiltrator omdat er nog geen radar was. Lang verhaal kort (maar uiteraard niet zo kort als zou kunnen): Stroggs waren 10x beter, GDF sniperde, dus ik moest voor tegenvuur zorgen en daardoor heb ik heel veel berg van dichtbij gezien. Resultaat: GDF kon de outpost op Canyon niet veroveren, de generator op Sewer niet bouwen en verloor binnen (ik meen) 10 minuten Volcano (zo, dat zijn weer een gehackte security control en opgeblazen core voor mij :*) ). GDF viel met één man binnen toen ik zat te hacken, die schoot m'n teamgenoot neer, maar daarna had ik hem te pakken. Net toen ik het gangetje achter de console wilde verlaten om verder te hacken viel er nog 3 man GDF binnen, maar die vergaten collectief hun radar te checken (is een speciale Strogg mindtrick, werkt alleen op zwakke geesten; I'm not the Infiltrator you're looking for), zagen mij niet staan en rushten door naar de voorkant van de bunker. Ze lieten een man achter met z'n rug naar mij toe, terwijl de resterende twee tegen de rest van mijn team aanliepen. Zo'n team dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:29:
[...]

Het was volkomen prut Cheiron. Het viel me mee dat we die outpost op Refinery uberhaupt nog te pakken kregen. Twee minuten voor tijd. Tegen een waardeloos Strogg-team. Het enige wat ik heb gedaan zijn m'n schotpercentages en kill/death ratio opvijzelen. Volgende keer beter.

Ben daarna even op een andere server bij Goner wezen kijken, maar daar kon helemaal de snooze stand aan. Ging maar bij het Strogg-team, omdat de rest weer lang zat te wachten voordat ze eens een team besloten te joinen. Ging maar Infiltrator omdat er nog geen radar was. Lang verhaal kort (maar uiteraard niet zo kort als zou kunnen): Stroggs waren 10x beter, GDF sniperde, dus ik moest voor tegenvuur zorgen en daardoor heb ik heel veel berg van dichtbij gezien. Resultaat: GDF kon de outpost op Canyon niet veroveren, de generator op Sewer niet bouwen en verloor binnen (ik meen) 10 minuten Volcano (zo, dat zijn weer een gehackte security control en opgeblazen core voor mij :*) ). GDF viel met één man binnen toen ik zat te hacken, die schoot m'n teamgenoot neer, maar daarna had ik hem te pakken. Net toen ik het gangetje achter de console wilde verlaten om verder te hacken viel er nog 3 man GDF binnen, maar die vergaten collectief hun radar te checken (is een speciale Strogg mindtrick, werkt alleen op zwakke geesten; I'm not the Infiltrator you're looking for), zagen mij niet staan en rushten door naar de voorkant van de bunker. Ze lieten een man achter met z'n rug naar mij toe, terwijl de resterende twee tegen de rest van mijn team aanliepen. Zo'n team dus...
Klinkt goed, vondt vooral de Jedi eeehhh Strogg mindtrick echt LMAO waardig.
Gisteravond niet lang gespeeld maar wel lang genoeg om een GDF team volledig kansloos te zien op de maps Slipgate en Island, ze hadden gewoon de verkeerde teamopbouw (op Slipgate te weinig Cov ops en op Island te weinig Engi's) ze hadden wel veel medics rondlopen maar ja die kunnen niet hacken/repareren/objectives opblazen. Ik zat bij Strogg en vermaakte me wel met de Plasma Cannon, Anansi uit de lucht halen op Slipagte en tank uitschakelen, volgens mij heeft 2 keer een Cov ops het gehaald tot aan de Slipgate om te hacken, meer niet, MCP nooit gezien en op Island liep de GDF zich volledig stuk op de Strogg verdediging met een paar goede Medics en Soldiers binnen en snipers en field ops buiten, ik zat buiten en bestookte de ingang naar de generator met artillery. Sommigeb bij GDf waren het duidelijk zat en konden alleen nog maar XP shuffle votes uitbrengen die uiteraard mislukte, ik als Strogg stemde zelfs Yes, maar mocht niet baten.
Later nog even op eigen server met JamesT.Kirk wat loopen klooien maar verder dan 3 man kwamen we niet, toen ben ik NCIS gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:29:
Ben daarna even op een andere server bij Goner wezen kijken, maar daar kon helemaal de snooze stand aan.
Was dat op die Zweedse server ; Pripps Blue Clan ? Had daar al een campaign gedaan ...
Toch was de kern van de GDF best goed, er hingen er alleen net iets te veel omheen die met hun eigen spelletje bezig waren .. jammer.
Resultaat: GDF kon de outpost op Canyon niet veroveren, de generator op Sewer niet bouwen en verloor binnen (ik meen) 10 minuten Volcano
De eerste 2 waren best hectisch ... vooral Sewer. Er liepen een paar fantastische Technicians rond die de paar verdedigers (geen idee waar de rest was) van de generator maar bleven oplappen!
Zag dat je achter de wildkampeerders in de heuvels aan zat. Een paar van die GDF jongens snipe-ten echt alle 3 de maps!! Daar bouw je geen generator mee ...
(zo, dat zijn weer een gehackte security control en opgeblazen core voor mij
Dat ging snel zeg! We waren nog met de seawall bezig toen ik je eerste hack-poging zag ; ge-teleport of omgelopen ??
(is een speciale Strogg mindtrick, werkt alleen op zwakke geesten; I'm not the Infiltrator you're looking for),
LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:29:
[...]

Was dat op die Zweedse server ; Pripps Blue Clan ? Had daar al een campaign gedaan ...
Toch was de kern van de GDF best goed, er hingen er alleen net iets te veel omheen die met hun eigen spelletje bezig waren .. jammer.

[...]

De eerste 2 waren best hectisch ... vooral Sewer. Er liepen een paar fantastische Technicians rond die de paar verdedigers (geen idee waar de rest was) van de generator maar bleven oplappen!
Zag dat je achter de wildkampeerders in de heuvels aan zat. Een paar van die GDF jongens snipe-ten echt alle 3 de maps!! Daar bouw je geen generator mee ...

[...]

Dat ging snel zeg! We waren nog met de seawall bezig toen ik je eerste hack-poging zag ; ge-teleport of omgelopen ??
Jawel, die server was het. Ik heb nog 'hoi' naar je geroepen. Twee keer zelfs. Kwam daar op aanraden van Cheiron (via de ingame messenger, erg handig) en ik verwachtte dat die ons ook zou joinen, maar die bleef helaas weg.
Jij was een constructor, geloof ik en dan maak je zo'n map heel anders mee. Ik was inderdaad de camping dicht aan het gooien en wildplassers in de bergen aan het bekeuren. Ik heb op Canyon echt fantastische sniper battles gehad met echt goede snipers (die mij soms ook helemaal in de zak hadden zitten). Dan is het een zenuwslopend gebeuren van snipen, verplaatsen, snipen, weer verplaatsen en elkaar te slim af proberen te zijn (dan is sluipschieten is wel degelijk een kunst en een spel binnen een spel dat de rest vaak ontgaat). Deze jongens gingen plat op het dak van hun 2e spawn liggen. Je kan er net zo goed een grote neonverlichte pijl boven hangen...
Op Volcano ben ik na het halen van de fw spawn meteen doorgerend naar de forward bunker door. Heb daar in alle comfort twee mensen met een drone opgeblazen en toen een aggressor de deur had gesloopt ben ik meteen met een techie in m'n kielzog naar binnen gegaan, want op de radar was het heel erg leeg. De rest weet je. Ik vraag me alleen af of die gasten wel radar hadden. Ik denk dat een van de onzen zo leep was geweest die uit te schakelen. Als dat zo was: _/-\o_

@Cyclonus: Ook jij kon de automatische piloot dus gewoon aanzetten. Ik stem ook geregeld 'ja' bij een xp-vote als de teams zo ongebalanceerd zijn. Je wordt zelf alleen beter als je uitgedaagd wordt. Dan maar vaker dood. Ik wilde je nog joinen trouwens, maar de server waar je eerst op zat was vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:16:
Jawel, die server was het. Ik heb nog 'hoi' naar je geroepen.
Gezien! Zag nog dat je ook reageerde op mijn verzuchting : Hillhuggers <sigh> ... tegen die tijd zaten de snipers me tot hier |:(
(via de ingame messenger, erg handig)
Kun je daar spelers persoonlijk mee benaderen ?
Jij was een constructor, geloof ik en dan maak je zo'n map heel anders mee.
Klopt, was echt alleen om de generator bezig, rest van de veldslag ging volledig aan me voorbij.
Ik vraag me alleen af of die gasten wel radar hadden. Ik denk dat een van de onzen zo leep was geweest die uit te schakelen.
Geen dank ;) was aggressor in Volcano, blies een gat in de seawall en liep daarna tegen wat GDF bouwsels aan. Heb een radar opgeblazen en de rest disabled met hyperblaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:42:
Kun je daar spelers persoonlijk mee benaderen ?
Ja, wanneer je op een server zit krijg je soms ook wel eens een berichtje (ik iig wel) en dan kun je via esc in het mainmenu weer op play online drukken om het bericht te lezen. Dan gewoon met 2x escape terug gaan naar de game, alleen niet vergeten om het laden van de serverlijst te stoppen, anders heb je lag :+
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.