Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 7.657 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

ik ben zelf ook geen wereldspeler. Ik moet het ook echt hebben van de missies. Ben dan ook vaak engineer die turrets neerzet en van alles oplapt. Sewer vind ik echt een leuke map eerst (als gdf) die barricade op te blazen, dan engineer worden op dat ding te bouwen (nooit covering fire natuurlijk zodat je 15 minuten bezig bent met dat ding) en daarna weer als die luiken en hekken opblazen.. Maar als engineer ben ik het best op mijn plaats. Ook de verwante stroggclass neem ik dan meestal als ik strogg ben.

Ik heb ff mn etqw nick and mijn sig toegevoegd

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wat voor classes spelen jullie meestel eigenlijk?

ik

Veel buiten
Field ops of Sniper (ligt aan de map)

Veel binnen
Medic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij hangt het van team en de map en mijn bui af. (in die volgorde)

Als er in het team een class nog niet aanwezig is pak die class.

Maar voor mijn voorkeur gaat uit naar engineer of field ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Vooral soldier (rocket launcher/explosives) en engineer (repairs/turrets).
Laatste paar avonden meestal de Strogg tegenhangers agressor/constructor omdat er geen goeie GDF teams te vinden waren. Ik ben geen spel-maker, doe vooral ondersteunend werk en dat lukt niet als er niet als team wordt gespeeld ...
GENETX schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:50:
Ja, wanneer je op een server zit krijg je soms ook wel eens een berichtje (ik iig wel) en dan kun je via esc in het mainmenu weer op play online drukken om het bericht te lezen.
Oh, die. Ik dacht even dat je in-game ook PM's kon doen ...

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 08-11-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

* soldier/aggressor
* engineer/constructor

Dit komt ook naar voren in mijn stats.
Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:53:
Vooral soldier (rocket launcher/explosives) en engineer (repairs/turrets).
Laatste paar avonden meestal de Strogg tegenhangers agressor/constructor omdat er geen goeie GDF teams te vinden waren. Ik ben geen spel-maker, doe vooral ondersteunend werk en dat lukt niet als er niet als team wordt gespeeld ...
klinkt bekend - wat is je etqw nick, kunnen we een fireteam vormen :)

[ Voor 119% gewijzigd door shades op 08-11-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal toch Engineer, die rol ligt mij wel, mis alleen wel mijn rifle grenades, vindt de launcher toch minder dan die oude rifle nades, de ET spelers kennen hem wel.
Voor de rest vooral Field Ops en Soldier, medic ligt me gewoon niet echt dus die probeer ik te vermijden en cov ops speel ik eigenlijk alleen als die nodig zijn voor het objective.
Zie dat we shades-nl ook aan de Friends list kunnen toevoegen, heb ik ondersteuning terwijl ik het objective volbreng, want ik ben meestal juist wel "objective minded" aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:42:
Geen dank ;) was aggressor in Volcano, blies een gat in de seawall en liep daarna tegen wat GDF bouwsels aan. Heb een radar opgeblazen en de rest disabled met hyperblaster.
Echt waar? Wat fantastisch dat dat zo uitgepakt heeft! En minstens zo leuk dat ik er nu achter kom dat jij dat was. Die hack zou voor de helft op jouw conto moeten staan!

@ De rest: Ik speel wat ik denk dat het team nodig heeft. Ben meestal een van de latere joiners op een server, dus ik laat voor de eerste ronde daar m'n keuze van afhangen, ook al vind ik het soms minder leuk (aggressor met obliterator op Quarry is erg hard nodig, maar ik heb het gevoel alsof ik met een ijzeren bal aan m'n voet rondloop en met die lightninggun electrocuteer je nog geen mug). Ik heb m'n meeste xp tot nog toe opgedaan als medic/techie en ook veel tijd als covops/infiltrator (heb meer engineer xp, maar dat is een xp-vriendelijke klasse) doorgebracht. Ik ga binnenkort maar eens de oppressor uithangen. Ik zie mensen veel te weinig doen met die energy shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik mij nog al kan irriteren is als engineer/field ops/covert ops hun deployables 'verkeerd' plaatsen. Ik vraag me af of ik de enige ben die er rekening mee houd.

Wat ik hiermee bedoel is als er plaats is voor meerdere deployables, de ruimte zo misbruikt wordt dat er maar één geplaatst kan worden. Zie voorbeeld hieronder.

F = free
D = deployable

DD
FDDF
FFFF

In plaats van

FF
DDDD
DDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:14:
Waar ik mij nog al kan irriteren is als engineer/field ops/covert ops hun deployables 'verkeerd' plaatsen. Ik vraag me af of ik de enige ben die er rekening mee houd.

Wat ik hiermee bedoel is als er plaats is voor meerdere deployables, de ruimte zo misbruikt wordt dat er maar één geplaatst kan worden. Zie voorbeeld hieronder.

F = free
D = deployable

DD
FDDF
FFFF

In plaats van

FF
DDDD
DDDD
Dat gebeurt heel vaak en is echt oervervelend. Het is mij zelf in al m'n uren (100+) hooguit tweemaal gebeurd dat ik met één deployable twee of meer plaatsen in beslag nam. Beide keren was dat een geval van per ongeluk verkeerd klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Dat is inderdaad super irritant, krijg je bijna de neiging om hem plat te bombarderen. Ik klik ook wel eens afentoe mis perongeluk maar probeer het wel te vermijden.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:18:
[...]

Dat gebeurt heel vaak en is echt oervervelend. Het is mij zelf in al m'n uren (100+) hooguit tweemaal gebeurd dat ik met één deployable twee of meer plaatsen in beslag nam. Beide keren was dat een geval van per ongeluk verkeerd klikken.
Ik ken het verschijnsel maar al te goed aangezien ik field ops en engi voornamelijk speel en kom het probleem echt vaak tegen, er zijn toch veel mensen die die deployable maar ergens neer rotten voor mijn gevoel of ze gunnen de ander geen XP ofzo, geen idee wat het is maar volgens mij denken ze er gewoon niet bij na.
@Menno: Moet eerlijk zeggen dat ik als oppressor het shield ook wel eens vergeet, best handig om even achter te schuilen om je target tool te gebruiken, maar soms ben ik goed verstopt en wil ik het shield ook niet gebruiken want die oranje gloed valt dan ineens wel heel erg op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:29:
[...]

Het was volkomen prut Cheiron. Het viel me mee dat we die outpost op Refinery uberhaupt nog te pakken kregen. Twee minuten voor tijd. Tegen een waardeloos Strogg-team. Het enige wat ik heb gedaan zijn m'n schotpercentages en kill/death ratio opvijzelen. Volgende keer beter.
Ik was ZO gefrustreerd op gegeven moment! Ik was engineer om de MCV te herstellen, maar met 2 turrets voor je neus heeft dat geen nut. Blijven 2 gasten maar hammers gooien, maar er stond een defence turret.. ongelovelijk. 2 minuten voor tijd field ops geworden, auto gepakt en omgereden, airtstrike en de MCV kon doorrijden. Voelde mij helemaal het mannetje, maar wat een baggerteam

Oh, en sorry Silver, zag opeens dat het al half 10 was en mn ega wilde ook nog wat aandacht..

[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 08-11-2007 15:27 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:46:
[...]

Ik ken het verschijnsel maar al te goed aangezien ik field ops en engi voornamelijk speel en kom het probleem echt vaak tegen, er zijn toch veel mensen die die deployable maar ergens neer rotten voor mijn gevoel of ze gunnen de ander geen XP ofzo, geen idee wat het is maar volgens mij denken ze er gewoon niet bij na.
Ik pleur ze meestal wel ergens, toch wel tactische, positie neer maar nu jullie het zeggen inderdaad is het zinvol om ze watgenuanceerder te plaatsen.
cheiron schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:00:
[...]

Ik was ZO gefrustreerd op gegeven moment! Ik was engineer om de MCV te herstellen, maar met 2 turrets voor je neus heeft dat geen nut. Blijven 2 gasten maar hammers gooien, maar er stond een defence turret.. ongelovelijk. 2 minuten voor tijd field ops geworden, auto gepakt en omgereden, airtstrike en de MCV kon doorrijden. Voelde mij helemaal het mannetje, maar wat een baggerteam

Oh, en sorry Silver, zag opeens dat het al half 10 was en mn ega wilde ook nog wat aandacht..
Kansloos inderdaad. En meestal niemand die dan actie onderneemt. Echte teamplay heb ik nog niet meegemaakt.

Half 10, begin ik meestal pas :-)

[ Voor 38% gewijzigd door shades op 08-11-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:12:
Die hack zou voor de helft op jouw conto moeten staan!
Zoiets zou er eigenlijk wel moeten zijn als je rechtstreeks bijdraagt bij een objective ; ik heb al diverse keren gehad dat ik _bijna_ de generator, brug of shield maakte/hackte en dat iemand anders het laatste boutje aandraait en de objective krijgt. Of de data disc tot aan de dish brengt, op de drempel sneuvelt en een team-mate loopt langs, plaatst de disc en krijgt de objective. OK, goed voor het team, maar zou toch graag een 1/2 objective krijgen :*)
shades schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:29:
Half 10, begin ik meestal pas :-)
Hier nog eentje ... eerst de kids in bed, vrouwlief achter de TV of een goed boek en dan kan papa on-line :+
shades schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:58:
klinkt bekend - wat is je etqw nick, kunnen we een fireteam vormen :)
nick is in ETQW ook 'Goner'.
Meldt je anders aan bij HUB, dan herkennen we elkaar allemaal sneller on-line ...
http://hub.gerwinhoogsteen.nl/index.php

@ Genetx : zijn er behalve Patton nog meer mensen die on-line mensen aan HUB| kunnen toevoegen ?

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 08-11-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Oh, en over het soort speler: meestal datgeen dat de missie nodig heeft. Als ik verdedig meestal Engineer.

Heb pas een paar rondjes medic gespeeld, maar dat vind ik toch minder leuk. Zeker omdat de mensen die je revived vaak voor je ogen weer kapot worden geschoten :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59
Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:41:
@ Genetx : zijn er behalve Patton nog meer mensen die on-line mensen aan HUB| kunnen toevoegen ?
Zelfs Patton kan dat niet. Er kan volgens mij maar 1 iemand in ETQW zelf de leiding over een clan nemen. Zodra ik een PC (of het mn laptop is of een neiuwe bak) ter beschikking heb zal ik kijken of ik een reserve leader kan aanwijzen. Tot die tijd:

Recruiters
GENETX (afwezig)
Patton
bFunk (heeft het volgens mij alleen niet door, is tijdelijk tot ik terug ben)

Deze mensen kunnen mensen permissie geven de HUB| tag te dragen. Alleen ik kan ze toevoegen op de site, toegang geven tot de hidden room (kan zijn dat jij die nog moet krijgen..( ik ben lui ja..)) en toevoegen in ETQW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:41:

[...]

nick is in ETQW ook 'Goner'.
Meldt je anders aan bij HUB, dan herkennen we elkaar allemaal sneller on-line ...
http://hub.gerwinhoogsteen.nl/index.php
Papa online, klinkt bekend hhahah,
@Genetx, word je paswoord op HUB encrypted opgeslagen ???

[ Voor 10% gewijzigd door shades op 08-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:00:
[...]

En die gaat uiteraard voor... ;)
We hadden toch meer moeten praten. Was de enige specops, dus kon niet switchen i.v.m. radar, maar later switchten er mensen NAAR specops (waarom?) en had ik kunnen switchen. Ik ga binnenkort een mic halen en dat voip testen.
Net even een vlug rondje gespeeld. Nadat ik de laatste tijd alleen maar veel zooi had gezien, trof ik nu twee teams met mensen die echt heel erg veel beter waren dan ik misschien ooit zal worden. Alle mogelijkheden van het spel werden benut en die gasten waren razendsnel met hun vinger aan de trekker. Voelde me een totale n00b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
shades schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:21:
[...]
@Genetx, word je paswoord encrypted opgeslagen ???
Vertrouw je me niet ofzo? :+
Heb wel eens in de databse gekeken toen ik mn username kwijt was op een andere site van mezelf en daar was het wachtwoord wel encrypted. Joomla 1.5 zal het ook wel encrypten lijkt me, weet niet hoe FireBoard er mee omgaat. Maar heb verder weinig verstand van MySQL en PHP al weet ik dit soort gegevens wel terug te vinden. Maar wees maar niet bang, ik zal niet proberen je wachteoord te achterhalen*

*) Enige uitzondering: If Password == Pincode And Bankrekening.value > 100000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

GENETX schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:26:
[...]

Vertrouw je me niet ofzo? :+
Heb wel eens in de databse gekeken toen ik mn username kwijt was op een andere site van mezelf en daar was het wachtwoord wel encrypted. Joomla 1.5 zal het ook wel encrypten lijkt me, weet niet hoe FireBoard er mee omgaat. Maar heb verder weinig verstand van MySQL en PHP al weet ik dit soort gegevens wel terug te vinden. Maar wees maar niet bang, ik zal niet proberen je wachteoord te achterhalen*

*) Enige uitzondering: If Password == Pincode And Bankrekening.value > 100000 :+
hahaha - nou, pas een motor gekocht dus ff krap bij kas (zeker als ik fanmail ga krijgen van cjib)
Ik zie ook net in de rules dat ik geen lid mag zijn van een andere clan en dat ben ik wel (www.q4o.nl - ja zo oud al hehehe)

[ Voor 5% gewijzigd door shades op 08-11-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
shades schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:33:
[...]

hahaha
Ik zie ook net in de rules dat ik geen lid mag zijn van een andere clan en dat ben ik wel (www.q4o.nl - ja zo oud al hehehe)
Moet hem wss nog even updaten. Komt er op neer dat je altijd mag registreren en lekker actief mag zijn met ons op de forums. Als HUB member mag je niet in een andere clan actief zijn die OOK ETQW speelt. Wanneer je bv in HUB zit voor ETQW en in clan A zit voor Battlefield maakt me dat geen reet uit. Echter ook nog eens member zijn van Clan B in ETQW wordt wel wat dubieus, dan moet je kiezen uiteraard, maar dat lijkt me ook wel zo logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

GENETX schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:37:
[...]

Moet hem wss nog even updaten. Komt er op neer dat je altijd mag registreren en lekker actief mag zijn met ons op de forums. Als HUB member mag je niet in een andere clan actief zijn die OOK ETQW speelt. Wanneer je bv in HUB zit voor ETQW en in clan A zit voor Battlefield maakt me dat geen reet uit. Echter ook nog eens member zijn van Clan B in ETQW wordt wel wat dubieus, dan moet je kiezen uiteraard, maar dat lijkt me ook wel zo logisch.
Er zijn er van q4o wel meer (2 geloof ik hahah) die etqw spelen maar we doen nooit wars, echt helemaal nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:26:
[...]

Mij ook, maar je bent wel de man als het je lukt. Ik heb een keer iemand expres z'n pistool zien pakken om een tegenstander echt ontzettend bruut af te knallen. Dat was gewoon vicious.
Ik was wel een keer heel dichtbij, maar hij kreeg me net op tijd neer. Beetje jammer weer.
cheiron schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:01:
Oh, en over het soort speler: meestal datgeen dat de missie nodig heeft. Als ik verdedig meestal Engineer.

Heb pas een paar rondjes medic gespeeld, maar dat vind ik toch minder leuk. Zeker omdat de mensen die je revived vaak voor je ogen weer kapot worden geschoten :D
Of je wordt vlak voordat je hem kan reviven zelf neergeschoten. Kan je daar samen om een medic schreeuwen. :')

Zelf ben ik meestal Soldier of Engineer. En indien nodig ben ik Medic, Field Ops of Covert Ops. Al had ik eigenlijk verwacht dat ik meestal medic zou zijn. In Wolfenstein: ET was ik het meest medic en juist amper Engineer en eigenlijk nooit Soldier. Komt ook omdat ik het leuker vind om met de Rocket Luancher/Obliterator bezig te zijn, dan met een Panzerfaust. Heb nu ook een accuracy van 122% met de Obliterator. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:46:
[...]

@Menno: Moet eerlijk zeggen dat ik als oppressor het shield ook wel eens vergeet, best handig om even achter te schuilen om je target tool te gebruiken, maar soms ben ik goed verstopt en wil ik het shield ook niet gebruiken want die oranje gloed valt dan ineens wel heel erg op ;)
True dat. Wees vooral voorzichtig met oplettende Titan kannoniers. Op Valley vanaf de berg een doel van achter een shield aanstralen kan dan instant death betekenen. Ik heb wel eens een decoy shield gezet, terwijl ik eigenlijk ergens anders zat te sneaken. Ik bedoelde met beter gebruiken vooral het met een shield afschermen van mensen die objectives doen; constructors die bouwen/disarmen en aggressors die explosieven moeten plaatsen. Ook schieten deployables als APT's niet op een schild, ook niet als daar (in het zicht van de turret) iemand achter staat. Schilden kun je ook op een vijandelijke deployable gebruiken. Schijnt zelfs dat je zo'n ding op de loop van een Hammer kunt plaatsen met als gevolg dat als dat ding gaat vuren, de raket op je shield tot ontploffing komt, met verwoestende gevolgen.

***Edit*** Net ontdekt: flying repair drone verbruikt stroyent, vandaar dat dat ding soms niet uit wil vliegen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:10:
Zelfs Patton kan dat niet. Er kan volgens mij maar 1 iemand in ETQW zelf de leiding over een clan nemen.
Er zal wel 1 leider/oprichter zijn, maar Patton heeft wel degelijk rechten om player tags aan de clan toe te voegen in ET:QW zelf.

Zie thread "Clan Profile on the ET site" in forum Website ...
> Everones there, i added bjwild today (sure i shouldnt have the right to tho?)

Afbeeldingslocatie: http://i109.photobucket.com/albums/n63/GonerNL/HUB.jpg

jij en Pattonuk hebben ook een afwijkend symbool voor je naam dan de rest.

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 08-11-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:01:
Ook frustrerend als ze niet wachten op je ; kom je aanhollen om iemand te reviven en voor je ogen verdwijnen ze om te re-spawnen. Sta je daar met je paddles ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 18:24
wel interessant nieuws

Ik kreeg van de week van iemand die erg in de community zit een link naar een test website van splashdamage. Het was een website gericht op mappers waar je een account kon aanmaken, maps kon submitten, reviewen, veel info voor mappers/modders en dergelijke.

momenteel is die website echter weer uit de lucht gehaald en vervangen door een splash screen dus ik hoop eigenlijk dat de daadwerkelijke site snel online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Hebben jullie ook dat als de serverlijst geladen wordt dat het met name duitse servers zijn? Ben nog geen enkele Nederlandse server tegen gekomen. Dat wil zeggen niet boven aan de lijst met lage ping.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:15:
[...]

Er zal wel 1 leider/oprichter zijn, maar Patton heeft wel degelijk rechten om player tags aan de clan toe te voegen in ET:QW zelf.

Zie thread "Clan Profile on the ET site" in forum Website ...
> Everones there, i added bjwild today (sure i shouldnt have the right to tho?)

[afbeelding]

jij en Pattonuk hebben ook een afwijkend symbool voor je naam dan de rest.
Ik heb Patton wel handmatig een "promotion" gegeven toen hij aangaf recruiter te willen zijn. Blijkbaar geef ik daarmee dus wel dat recht om mensen toe te kunnen voegen terwijl ik waarschijnlijk alleen menden kan laten promoten. Weer wat geleerd dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
Hebben jullie ook dat als de serverlijst geladen wordt dat het met name duitse servers zijn? Ben nog geen enkele Nederlandse server tegen gekomen. Dat wil zeggen niet boven aan de lijst met lage ping.
Idem hier. De Duitse servers zijn talrijk en steevast met een ping van rond de 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
bah, zat ik gisteren eindelijk eens in een goed team, stopt mn computer er mee.. Hij valt nu uit in games. Meteen van 3ghz teruggeklokt naar 2.3, maar ik vrees dat mn videokaart gaat is.

Maar wel een team dat het echt snapte: bij de Quarry laatste fase een hoop field ops met Dark Matter Cannons om de defence van de GDF aan stukken te blazen. Zo kunnen de mensen met de Powercells tenminste rustig door lopen.

Silver speelde nog door toen ik in de stress zat met een uitvallende computer. Een 500Watt Nexus zou toch een C2D op 3Ghz met een 7950GT aan moeten kunnen?

[ Voor 50% gewijzigd door cheiron op 09-11-2007 10:20 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:16:
ET Server Viewer (http://etsv.cludden.se/news.php) laat de locatie van servers zien en daar staan wel degelijk Nederlandse tussen met lage ping.
Het verwarrende is dat de clan die een server huurt, niet dezelfde nationaliteit hoeft te hebben, dus de naam van de server zegt niet veel ...
Pripp's Blue Sweden Server en Donau Perle germany staan bij in A'dam als ik het IP-nr opzoek. Server van Khaosclan staat in de UK ...
cheiron schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:09:
Een 500Watt Nexus zou toch een C2D op 3Ghz met een 7950GT aan moeten kunnen?
500watt zou alles moeten aankunnen lijkt me ;)
Kijk anders hier eens : http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 09-11-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, zat ik gisteren eindelijk eens in een goed team, stopt mn computer er mee.. Hij valt nu uit in games. Meteen van 3ghz teruggeklokt naar 2.3, maar ik vrees dat mn videokaart gaat is.

Maar wel een team dat het echt snapte: bij de Quarry laatste fase een hoop field ops met Dark Matter Cannons om de defence van de GDF aan stukken te blazen. Zo kunnen de mensen met de Powercells tenminste rustig door lopen.

Silver speelde nog door toen ik in de stress zat met een uitvallende computer. Een 500Watt Nexus zou toch een C2D op 3Ghz met een 7950GT aan moeten kunnen?
Dat was overkill man. Ik zag andere oppressors een doel aanstralen en deed zelf ook mee. Vlak daarna daalden de rail howitzers en dark matter cannons als regen neer. Even later was het over voor de GDF.

Ik ben de laatste paar dagen stevig aan het klooien met m'n setup, maar ik krijg het niet zoals ik het hebben wil. Ik zou graag van een goede schutter (Cyclonus of Sorch, talk to me!) willen weten wat enkele van z'n binds zijn. Waarmee leun je? Waarmee ren je? En toggle je rennen aan of uit met een knop, of is het een knop die je continu ingedrukt houdt om te rennen? Ik vind de run toggle wel fijn, maar je moet niet in een vliegtuig stappen met de run toggle op aan, want dan geef je dus onmiddellijk een stoot gas. Ook wordt de Icarus (m'n moordvoertuig bij uitstek) een stuk minder intuïtief.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht al waar ben je ineens? Maar iedereen was ineens weg en er waren er toen nog maar een stuk 6 over... Maar het ging idd wel ff lekker gister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:22:

500watt zou alles moeten aankunnen lijkt me ;)
Kijk anders hier eens : http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp
Tja, dat dacht ik ook. Maar er is toch echt iets geks. Het stroom van mn USB valt uit (Mn G15 gaat uit), maar de computer blijft draaien en de monitor blijft beeld geven (zelfde beeld).

Als ik een topic open in P&M krijg ik waarschijnlijk alleen maar "check de faq"...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:41:
Het stroom van mn USB valt uit (Mn G15 gaat uit),
Heeft je PC nog PS/2 connectors, kun je kijken of PS/2 keyboard & muis wel werken ?

er is trouwens een G15 thread :
Het grote Logitech G-15 topic Deel 2

(wat een waanzinnig keyboard trouwens!)

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 09-11-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:45:
[...]

Ik dacht al waar ben je ineens? Maar iedereen was ineens weg en er waren er toen nog maar een stuk 6 over... Maar het ging idd wel ff lekker gister ;)
he, ook een Tweaker, had je niet herkend. Ging uitstekend inderdaad, 3-0! Menno noemt het overkill met al die opressors (volgens mij 10 ofzo en 1 medic), maar dat is natuurlijk wel het beste dat je kan hebben: GDF heeft dan echt geen kans. Nog even een Cyclops die de mijnen in het schop opblaast en je kunt zo naar binnen wandelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:47:
[...]

Heeft je PC nog PS/2 connectors, kun je kijken of PS/2 keyboard & muis wel werken ?
Ik krijg een enorme herrie over mn speakers, dan valt het beeld stil en valt de stroom van USB uit.. Of het toetsenbord nog wat doet kan ik niet checken omdat het beeld vaststaat. Echt vaag, nooit last van gehad.
Sinds ik de G15 heb aangesloten heb ik vaker last van vastlopers dan ooit. Ik heb het vermoeden dat mn moederbord een beetje problemen heeft met alle USB devies die ik er op aan heb gesloten:
- Externe HDD (staat meestal uit)
- G15
- Mx1000 muis
- Webcam
- Logitech controller
- Oplaadstation voor Digitale camera (meestal uit)

Maar ik zal er hier over op houden tenzij iemand een heel slim idee heeft ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ik ben dat overzichtsvel kwijt, waarop een keyboard layout stond....
Heeft iemand de mogelijkheid deze in te scannen en te resizen zodat ik hem op A4 formaat kan uitprinten??? Of helemaal inscannen in delen en dan voeg ik het zelf wel samen tot 1.

Thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

bolleh schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:52:
wel interessant nieuws

Ik kreeg van de week van iemand die erg in de community zit een link naar een test website van splashdamage. Het was een website gericht op mappers waar je een account kon aanmaken, maps kon submitten, reviewen, veel info voor mappers/modders en dergelijke.

momenteel is die website echter weer uit de lucht gehaald en vervangen door een splash screen dus ik hoop eigenlijk dat de daadwerkelijke site snel online is.
Thanks for the info, zal het nieuws in de gaten houden. :) Jij al plannen voor een map dan?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:52:
Heeft iemand de mogelijkheid deze in te scannen en te resizen zodat ik hem op A4 formaat kan uitprinten???
Kun je hier wat mee ?

http://i109.photobucket.com/albums/n63/GonerNL/quickref1.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n63/GonerNL/quickref2.jpg

weet niet veel scannen en graphics helaas ... moest ze verkleinen tot 800x540 anders kon ik ze niet uploaden naar PhotoBucket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bleet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:04:
Thanks for the info, zal het nieuws in de gaten houden.
Als er nieuws is, zal het wel hier komen :
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:43:
[...]

Dat was overkill man. Ik zag andere oppressors een doel aanstralen en deed zelf ook mee. Vlak daarna daalden de rail howitzers en dark matter cannons als regen neer. Even later was het over voor de GDF.

Ik ben de laatste paar dagen stevig aan het klooien met m'n setup, maar ik krijg het niet zoals ik het hebben wil. Ik zou graag van een goede schutter (Cyclonus of Sorch, talk to me!) willen weten wat enkele van z'n binds zijn. Waarmee leun je? Waarmee ren je? En toggle je rennen aan of uit met een knop, of is het een knop die je continu ingedrukt houdt om te rennen? Ik vind de run toggle wel fijn, maar je moet niet in een vliegtuig stappen met de run toggle op aan, want dan geef je dus onmiddellijk een stoot gas. Ook wordt de Icarus (m'n moordvoertuig bij uitstek) een stuk minder intuïtief.
Shift indrukken om te rennen (ingedrukt houden, tip: pink er op leggen)
Verder kun je met Q en E leanen.

Run toggle is in ETQW imho niet handig. Gewoon wennen aan het Shift-systeem. Wanneer je runtogle aan zou hebben in een 1v1 fight krijg je het probleem dat je minder goed kan aimen in die vlotte bewegingen. Zal er verder wel aan liggen dat ik een ET mensch ben :+

[ Voor 11% gewijzigd door GENETX op 09-11-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Goner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:16:
[...]

Kun je hier wat mee ?

http://i109.photobucket.com/albums/n63/GonerNL/quickref1.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n63/GonerNL/quickref2.jpg

weet niet veel scannen en graphics helaas ... moest ze verkleinen tot 800x540 anders kon ik ze niet uploaden naar PhotoBucket.
Super dank je wel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Wel grappig opzich.. Het is precies te zien hier wie de ET-ers zijn en wi er van Battlefield ed komen :)

* GENETX kan die controlls dromen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ik heb hetzelfde probleem. Ik ben linkshandig en gebruik dus de rechterkant van het toetsenbord.
Met battlefield 2 kan je 2x op een toets drukken om bijvoorbeeld te rennen maar nu kan dat dus niet meer. Heb al gekeken hoe ik dit in een script kan oplossen maar ik kom hier helaas niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
hehe ben ook links

shift = bukken
ctrl = rennen
num4 = reload
num1/2 = lean
del = zoom
num5 = healen
enter = use
pijltjes = lopen
num0 = default weapon

dat zijn zo wel ff mn belangerijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Goner schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:25:
Ook frustrerend als ze niet wachten op je ; kom je aanhollen om iemand te reviven en voor je ogen verdwijnen ze om te re-spawnen. Sta je daar met je paddles ...
Which reminds me ; 'c' is 'tap in', dus als je unconscious ligt en je een medic op je af ziet hollen, doe dan even 'c' ... dank namens alle parttime medics ;)
Rev! schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:20:
hehe ben ook links
...
pijltjes = lopen
...
Ben niet links, maar heb nooit kunnen wennen aan de W, A, S, D ; gebruik dus ook altijd de pijltjes rechts.

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 09-11-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint op sommige servers echt steeds meer wie kan het beste spawnpoints of objectives campen, beetje jammer aangezien daar weinig skill bij komt kijken, wel leuk als je die gasten dan te grazen neemt kunnen ze meestal slecht tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:28:
[...]

Which reminds me ; 'c' is 'tap in', dus als je unconscious ligt en je een medic op je af ziet hollen, doe dan even 'c' ... dank namens alle parttime medics ;)

[...]

Ben niet links, maar heb nooit kunnen wennen aan de W, A, S, D ; gebruik dus ook altijd de pijltjes rechts.
Lol. Ik speel zelf met s,d,f,c (links, voren, rechts, achteren), a (crouch), mouse 2 (jump).

@ Cyclonus: Misschien moeten we niet klagen over die game van vandaag, want hee, we hebben gewonnen toch? Maar die ene kerel (http://stats.enemyterritory.com/profile/Qoliker) was wel, laat ik het netjes houden, 'verdacht' goed. Hoeft geen cheaten te zijn. Ik heb vanmorgen nog met MechanicaL (http://stats.enemyterritory.com/profile/MechanicaL), de nieuwe leider in de rankings, gespeeld en dat was van hetzelfde laken een pak. Die dook als GDF de contaminator room op Valley in en schoot eerst mij neer (terwijl ik het initiatief had, ik zag hem eerder en had de betere hoek, ik HAAT het echt als ik het dan afleg) en daarna nog twee mede Stroggs. Allemaal zo simpel, like a walk in the park. Aan de andere kant heb ik 'm een paar games daarvoor ook een aantal maal moeten reviven en leek hij kwetsbaarder dan de kerel die we vandaag troffen.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:18:
Het begint op sommige servers echt steeds meer wie kan het beste spawnpoints of objectives campen, beetje jammer aangezien daar weinig skill bij komt kijken, wel leuk als je die gasten dan te grazen neemt kunnen ze meestal slecht tegen!
We hadden er ook het team naar gelukkig. Iedereen kon aardig schieten en ging gegroepeerd naar een spawn toe, dan wordt je niet snel te kakken gezet door de mensen die je spawn campen. Ze probeerden het nu met 2 medics en da's te weinig tegen een compleet (pissig) Strogg-team. Je had een paar prima kills, zo zag ik vanaf de balustrade die over de generator op Area 22 uitkeek. Stond klaar om de binnenkomende engineers op te vangen, maar jij maaide er al een stel om met je hyperblaster. Ik hoop dat je overigens voldoende technician support hebt gehad, want ik was steeds niet in de buurt als je sneuvelde...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:23:
[...]

Lol. Ik speel zelf met s,d,f,c (links, voren, rechts, achteren), a (crouch), mouse 2 (jump).

@ Cyclonus: Misschien moeten we niet klagen over die game van vandaag, want hee, we hebben gewonnen toch? Maar die ene kerel (http://stats.enemyterritory.com/profile/Qoliker) was wel, laat ik het netjes houden, 'verdacht' goed. Hoeft geen cheaten te zijn. Ik heb vanmorgen nog met MechanicaL (http://stats.enemyterritory.com/profile/MechanicaL), de nieuwe leider in de rankings, gespeeld en dat was van hetzelfde laken een pak. Die dook als GDF de contaminator room op Valley in en schoot eerst mij neer (terwijl ik het initiatief had, ik zag hem eerder en had de betere hoek, ik HAAT het echt als ik het dan afleg) en daarna nog twee mede Stroggs. Allemaal zo simpel, like a walk in the park. Aan de andere kant heb ik 'm een paar games daarvoor ook een aantal maal moeten reviven en leek hij kwetsbaarder dan de kerel die we vandaag troffen.

[...]

We hadden er ook het team naar gelukkig. Iedereen kon aardig schieten en ging gegroepeerd naar een spawn toe, dan wordt je niet snel te kakken gezet door de mensen die je spawn campen. Ze probeerden het nu met 2 medics en da's te weinig tegen een compleet (pissig) Strogg-team. Je had een paar prima kills, zo zag ik vanaf de balustrade die over de generator op Area 22 uitkeek. Stond klaar om de binnenkomende engineers op te vangen, maar jij maaide er al een stel om met je hyperblaster. Ik hoop dat je overigens voldoende technician support hebt gehad, want ik was steeds niet in de buurt als je sneuvelde...
# Kills / Deaths (Ratio) 28,326 / 7,069 (4.01)

bah ik zit net op 2 ofzo, beter mn best doen dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Rev! schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:20:
hehe ben ook links

shift = bukken
ctrl = rennen
num4 = reload
num1/2 = lean
del = zoom
num5 = healen
enter = use
pijltjes = lopen
num0 = default weapon

dat zijn zo wel ff mn belangerijkste
Ik heb dat als linkshandige weer anders staan.

RShift: Rennen
RCtrl: Bukken
Num1: Prone
Num0: Springen
End: Reload
Home: Use
Delete/Page Down: Lean
Pijltjes: Lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm helemaal recent zijn die stats niet, want heb vandaag paar maal gespeeld maar de laatste maal is volgens de stats 19 uur geleden :S

Zal verder maar niet melden hoe ik er voor sta :X

zag het al, toch wat vaker op ranked servers spelen

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 09-11-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:52:
Ik ben dat overzichtsvel kwijt, waarop een keyboard layout stond....
Heeft iemand de mogelijkheid deze in te scannen en te resizen zodat ik hem op A4 formaat kan uitprinten??? Of helemaal inscannen in delen en dan voeg ik het zelf wel samen tot 1.

Thnx!!!
Je hebt ook zo'n toetsenbord waarop je overzicht word gedisplayed per toets! Nou, als dat niet pro is dan weet ik het ook niet meer! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.legitreviews.com/images/reviews/247/optimus_oled_quake.jpg
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/ - niet goedkoop, maar dat scheelt je weer een aparte keyboard lay-out uit te printen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:23:
[...]

[...]

Belangrijkste was wel dat ik het leuk vondt samen te gamen en moet zeggen dat ik ook echt op lette wat jij aan het doen was en welke klasse zodat we elkaar een ebetje konden helpen alleen die paar gasten aan GDF kant waren echt verdomd goed, schoten alles raak en onze teamgenoten liepen vaak als kip zonder kop rond, die snapten er af en toe niks meer van geloof ik, nou ja......
Uiteindelijk kon die {IPD}Arggg figuur het ook niet hebben toen ik zijn tank te grazen nam met Hog/Obliterator combo, daarbij kwam ik zelf ook om, toen kreeg ik een kick of ban aan mijn broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nickbn schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:06:
[...]

Je hebt ook zo'n toetsenbord waarop je overzicht word gedisplayed per toets! Nou, als dat niet pro is dan weet ik het ook niet meer! _/-\o_

[afbeelding]
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/ - niet goedkoop, maar dat scheelt je weer een aparte keyboard lay-out uit te printen. 8)7
Haha grapjas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 18:08:
[...]

Belangrijkste was wel dat ik het leuk vondt samen te gamen en moet zeggen dat ik ook echt op lette wat jij aan het doen was en welke klasse zodat we elkaar een ebetje konden helpen alleen die paar gasten aan GDF kant waren echt verdomd goed, schoten alles raak en onze teamgenoten liepen vaak als kip zonder kop rond, die snapten er af en toe niks meer van geloof ik, nou ja......
Uiteindelijk kon die {IPD}Arggg figuur het ook niet hebben toen ik zijn tank te grazen nam met Hog/Obliterator combo, daarbij kwam ik zelf ook om, toen kreeg ik een kick of ban aan mijn broek.
't Is nog een Nederlander ook... http://stats.enemyterritory.com/profile/Argh...
Ik vond onze teammaten wel meevallen eigenlijk, met slechte mensen hadden we die zeker niet gewonnen. Ben 'superman' vanavond nog een keer tegengekomen. Hij gaat wel dood, maar wel met erg veel tegenzin... Bij die kerel ga ik zeker een keer spectaten en recorden.
Dat samengamen is top, alleen jammer dat ik nu m'n prestaties hier niet meer kan overdrijven omdat er getuigen bij zijn... :P
Nu nog een keer dat voip. Ik heb nu al zo vaak iemand willen waarschuwen, maar tegen de tijd dat ik bij 'watch o...' was, was het al te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Zojuist de demo gedowned en geinstalleerd(ik ben laat 8)7 )
anyways, de muis is ZEER traag evenals de FPS... dit terwijl mijn systeem(zie game Rig) er toch best wel mag wezen iig ver boven de specs, enig idee waarom het spel zo traag kan zijn nieuwste drivers voor zowel nForce als mijn GeForce binnen getrokken en installed, settings op low nog steeds trager als stront :X

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik hoop wel dat je online bent gegaan? Offline is capped op 30FPS...

Online:

Open console (ctrl+alt+del) en tik in:

com_unlock_maxfps "<maximum fps>"
com_unlockfps "1"
com_unlock_timingmethod "1"

<maximum fps> is je gewenste max fps.

De muis is opzich wel wat traag (op 0FPS heb ik eht idee dat het wat beter is) amar dat heb ik altijd al met de D3 engine, is net of je echt met een log ding loopt... Mijn eigen laptop (zie sig) haalde op vrij lege servers nog wel eens de 60FPS op medium. Ga overigens ook naar de advaced settings, schaduw uitzetten scheelt bv behoorlijk.

[ Voor 41% gewijzigd door GENETX op 09-11-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat ging niet al te best net.... Staat er een MCP gaat er niemand in rijden 8)7 Niet een echt slim team dit keer. Maar goed had ook erg veel last van lag volgende keer maar een snellere server opzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

GENETX schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:15:
Ik hoop wel dat je online bent gegaan? Offline is capped op 30FPS...

Online:

Open console (ctrl+alt+del) en tik in:

com_unlock_maxfps "<maximum fps>"
com_unlockfps "1"
com_unlock_timingmethod "1"

<maximum fps> is je gewenste max fps.

De muis is opzich wel wat traag (op 0FPS heb ik eht idee dat het wat beter is) amar dat heb ik altijd al met de D3 engine, is net of je echt met een log ding loopt... Mijn eigen laptop (zie sig) haalde op vrij lege servers nog wel eens de 60FPS op medium. Ga overigens ook naar de advaced settings, schaduw uitzetten scheelt bv behoorlijk.
Met traag bedoel ik dus een fps van <10 FPS ook gaat de muis schookerig

En met Ctrl+alt+del krijg ik de windhoos console(of is dat de bedoeling :P )

EDIT: Gevonden, iets met Dual monitors O-)

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:19:
Zo dat ging niet al te best net.... Staat er een MCP gaat er niemand in rijden 8)7 Niet een echt slim team dit keer. Maar goed had ook erg veel last van lag volgende keer maar een snellere server opzoeken ;)
Dat GDF-team was inderdaad niet echt goed te noemen. Die deden echt maar wat. Met Area 22 als hoogtepunt. Nog nooit zo snel en makkelijk die map weten te winnen als Strogg zijnde. Moet zeggen dat ik weinig last van lag had op die server. Liep bij mij toch wel behoorlijk soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
met andere woorden kansloos :')

het om de zoveel tijd een hapering op die server, erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

ElmarO schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:37:
Dat GDF-team was inderdaad niet echt goed te noemen.
Het wordt steeds erger ... ik kan er op het moment van uitgaan dat als ik GDF speel,dan verlies ik. Sta je een generator te verdedigen, vraagt er eentje Vampire strikes op het doelwit aan ; alle deployables kaduuk!!
Vanavond 1 keer de Salvage gewonnen, verder alles verloren in no-time.

De potjes als Strogg met GoT/FOK/HUB waren leuk ... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 09-11-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

sorry dat ik niet bleef maar ik werd om de havenplak van de server gegooid. Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Was leuk met zoveel bekenden op een server! Ik zag constant bekende namen langs komen. Ik zat in het Strogg team, en dat was leuk spelen. Ik geloof dat het Area 22 was die razendsnel ging. De generator werd opgeblazen, en ik stond daar nog toen ik al hoorde dat de mining laser repaired werd :D Zelfde voor het laatste objective, ook al klaar voordat ik er uberhaupt was (zat achter een sniper aan).

Misschien moeten we een keer met zn allen in een GDF team gaan een paar rondjes. Op zich heeft GDF ook best een paar objectives die te doen zijn.

Sorry van de Teamkills trouwens.. ack, twee rondes de hoogste TK's...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:46:
Sorry van de Teamkills trouwens.. ack, twee rondes de hoogste TK's...
Dat wordt vanzelf minder. Ik ben ook TK'er no.1, maar langzaam gaat dat beter. Sommige TK's kun je niet helpen. Prox mines die ontploffen als een teamgenoot ook net in de buurt was, mensen die voor je rocketlauncher lopen als jij al afgedrukt hebt en met groot materieel (Cyclops, airstrike) gaat er wel eens iets mis. Paar dingen waar je zelf op kunt letten om TK's te voorkomen:

- Als een teamgenoot in gevecht met iemand is, nooit ertussen springen of schieten als je geen vrij schootsveld hebt. Beter is het om te wachten en die teamgenoot tegen anderen te beschermen terwijl hij z'n directe tegenstander te pakken neemt.
- Als jij achter iemand aan zit ben je zelden de enige. Ik heb toch vaak gehad dat dan de ene probeert de tegenstander te bestormen en dat de andere afstand houdt en een granaat gooit. De resultaten laten zich raden...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de nieuwe patch kun je ook gebruik maken van Voip. Ik heb alleen nog vrij weinig mensen gebruik zien maken van deze functie (behalve dan dat er zo'n halve zool er de hele tijd door heen zit te gillen ;) ) Gaat dit nog veel gebruikt worden of is het een zinloze feature? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:53:
Sinds de nieuwe patch kun je ook gebruik maken van Voip. Ik heb alleen nog vrij weinig mensen gebruik zien maken van deze functie (behalve dan dat er zo'n halve zool er de hele tijd door heen zit te gillen ;) ) Gaat dit nog veel gebruikt worden of is het een zinloze feature? Wat denken jullie?
Alleen binnen clans of met bekenden, dan heeft het denk ik echt wel zin. Ik heb nu vaak geen tijd om te tikken of zelfs shortkeys te gebruiken, dan zou voip een uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Als we vanavond met z'n allen een lege server opzoeken kunnen we dat misschien even testen. Ben zelf ook benieuwe. In ut2k4 gebruikte ik het ook vaak maar als er verder niemand reageert houd ik ook liever mijn mond. Oja - gebruikt iemand fireteams ? Das heel handig als je echt iets goed wilt doen volgens mij..

Ik hoop trouwens eind van de maand een fatsoenlijke pc te hebben zodat ik naar een film kan kijken ipv een diashow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik gebruik het voip ook maar weinig, vooral omdat ik niet zeker weet of mensen mij horen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Weet dat het er is, maar nog niet echt een idee hoe het te gebruiken.
Zelfs met de quickchat heb ik nog moeite 'v'. Ik vond dat dit bij ET intuitiver in elkaar zat. Nu kan ik met 'V' alleen thanks, yes, etc doen, maar meer uitspraken kom ik niet bij, zal ik toch eerst zelf moeten veranderen bij de config denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:43:
[...]

Weet dat het er is, maar nog niet echt een idee hoe het te gebruiken.
Zelfs met de quickchat heb ik nog moeite 'v'. Ik vond dat dit bij ET intuitiver in elkaar zat. Nu kan ik met 'V' alleen thanks, yes, etc doen, maar meer uitspraken kom ik niet bij, zal ik toch eerst zelf moeten veranderen bij de config denk ik.
Middelste muis knop zitten er nog 40 onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:10:
[...]

Als we vanavond met z'n allen een lege server opzoeken kunnen we dat misschien even testen. Ben zelf ook benieuwe. In ut2k4 gebruikte ik het ook vaak maar als er verder niemand reageert houd ik ook liever mijn mond. Oja - gebruikt iemand fireteams ? Das heel handig als je echt iets goed wilt doen volgens mij..

Ik hoop trouwens eind van de maand een fatsoenlijke pc te hebben zodat ik naar een film kan kijken ipv een diashow...
We zouden het wel ff een keer kunnen gaan testen ja. Het lijkt mij dat het toch wel handig is als je in een fireteam speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
shades schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:10:
[...]

Lijkt mij leuk. Gewoon als je iemand van de friendslist in een lege server ziet dat je even joint om te VOIPEN? Ik ben er bij. Huis voor mijzelf vanavond, dus ik kan lekker luid kletsen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voip ...
Gaat dit nog veel gebruikt worden of is het een zinloze feature? Wat denken jullie?
Ik zie er de voordelen wel van ... heb nu een paar keer meegemaakt dat iemand op een positie waar hij/zij overzicht heeft, wat aanwijzingen geeft als 'repair/deploy AP/AV turret' of 'cyclops getting near'. Is wel handig. Dat kan ook allemaal wel met 'quickchat', maar dit valt toch meer op ... al praat alleen de (fire-team) aanvoerder maar om aanval/verdediging te coordineren, rest kan gewoon luisteren.
Had voor 1.2 al TeamSpeak geinstalleerd, maar dat echoed als een gek, ook met push-to-talk ipv voice-activation. Zal dus een moeten proberen hoe ingame voip gaat ; 'test audio' klinkt goed ... zal alleen zelf niet veel babbelen ivm tijd van spelen en locatie PC ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 10-11-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:43:
Nu kan ik met 'V' alleen thanks, yes, etc doen, maar meer uitspraken kom ik niet bij, zal ik toch eerst zelf moeten veranderen bij de config denk ik.
zit onder 'quickchat', default onder mouse3 (scrollwheel), lijst om ze te binden staat hier :
http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/vsay.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

grappig :http://community.enemyterritory.com/forums/showthread.php?t=15777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond gaf Rev! een schietles aan Strogg kant, jammer genoeg zat ik bij GDF, tering die mist ook bijna niet zeg.....helaas voor hem en James waren zij wel de enige 2 aan Strogg kant die ook echt goed vooruit leken te komen, maar ja.
Voor degene die met ons spelen kan ik onze Teamspeak details nog wel eens posten, dat kan toch erg behulpzaam zijn.
Blaatkiller is zelfs toegevoegd aan Khaos vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 18:24
Bleet schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:04:
[...]

Thanks for the info, zal het nieuws in de gaten houden. :) Jij al plannen voor een map dan?
yep, alleen moet eerst nog even mn huidige project voor quake 4 afronden

plus het is natuurlijk wachten tot de etqw SDK uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:07:
[...]

We zouden het wel ff een keer kunnen gaan testen ja. Het lijkt mij dat het toch wel handig is als je in een fireteam speelt.
Dat wist ik al ja, maar om de 1 of andere reden kan ik er niet aan wennen. Misschien word ik wel te oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anderen trouwens ook last in ET:QW dat je speciale karakters op het toetsenbord niet meer overeenkomen? Als ik ? toets in de chat komt er een = en dat staat soms wel raar als je vragen hebt en er lijkt een opmerking te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Da's nou al de 2e keer dat dat lees, dus toch 's gechecked wat 'te oud' zou zijn :
9 juni 1981

en
Woodsy schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:16:
Misschien word ik te oud voor dit soort spelletjes o_O.
1 december 1984

dan kan ik wel helemaal stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik kan niet meer inloggen :( sinds ik patch 1.2 heb geinstalleerd. Hij zegt als ik het opstart nogsteeds dat ik het moet installeren, maar als ik dat doe zegt hij dat het al geinstaleerd is.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben je een account 'kwijt' ?
Gewoon opnieuw aanmaken met 'create user' en 'use existing on-line account'.

EDIT : oh nee, ander probleem zo te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 11-11-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Goner schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:58:
[...]

Da's nou al de 2e keer dat dat lees, dus toch 's gechecked wat 'te oud' zou zijn :
9 juni 1981

en

[...]

1 december 1984

dan kan ik wel helemaal stoppen :+
Te oud ? Hoezo te oud: www.q4o.nl
Ben zelf 35 en nog hyperactief - heb nooit goed kunnen richten maar heb wel lol. Gisteravond op een duitse server twee potjes 1 na hoogste XP door simpel je missies uit te voeren. Weinig kills wel veel deaths haha (we hebben wel 2x verloren maar howcares). Geen idee meer welke server het was maar met die twee groene // in de naam

[ Voor 6% gewijzigd door shades op 11-11-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Even helemaal uninstallen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07-2021

ODM

Zo, na een tijdje voor uni bezig zijn geweest eindelijk wat tijd gevonden om weer wat potjes te spelen. Eindelijk krijg ik de maps een beetje door, en het vatl me op dat ik geen enkele map echt niet leuk vind. Bij battlefield2 negeerde ik na een tijdje een aantal maps, die ik gewoon niet leuk vond, maar daar heb ik hier geen last van.

Op het moment kies ik servers uit op laagste ping (alleen campaign, geen bots, bijna vol aks het kan) dus ik blijf nog een beetje een loner. Als er mensen zin hebben om een keer te gaan spelen, voel je vrij om me te porren op xfire (odmodm) of in-game (ODM), kijken of ik dan het teamwerk wat beter krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Was laatst op een server waar een stel Duitsers met een [OPA] tag speelden ... sprak me wel aan.
Richten en Reactie zijn mijn grote manco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, opnieuw installeren dan maar deze week. Bedankt voor de tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
Lol noemen ze 30+ al oude gamers.. iK ben zelf van 1985 dus vind het wel meevallen. Zolang je er plezier in hebt dan mag je van mij mee doen ongeacht je leeftijd. Gisteravond 2 aardige campagnes gespeeld op de Khaos server (Totzelfs lid geworden van de Clan). Hoewel Revzor heel vervelend bezig was met zijn Strogg minigun, mocht ik gelukkig hem ook een aantal recht voor mijn loop krijgen :D. En het zelfde geldt voor JamesTkirk :P. Deze week probeer ik wat meer te spelen aangezien ik van 16 november tot 4 december in Thailand lig te overwinteren...

@ Cyclonus : We kunnen die ingame VOIP toch ook gebruiken? Was jullie server nou ranked of had ik dat gister verkeerd gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Blaatkiller schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:54:
Lol noemen ze 30+ al oude gamers.. iK ben zelf van 1985 dus vind het wel meevallen. Zolang je er plezier in hebt dan mag je van mij mee doen ongeacht je leeftijd. Gisteravond 2 aardige campagnes gespeeld op de Khaos server (Totzelfs lid geworden van de Clan). Hoewel Revzor heel vervelend bezig was met zijn Strogg minigun, mocht ik gelukkig hem ook een aantal recht voor mijn loop krijgen :D. En het zelfde geldt voor JamesTkirk :P. Deze week probeer ik wat meer te spelen aangezien ik van 16 november tot 4 december in Thailand lig te overwinteren...

@ Cyclonus : We kunnen die ingame VOIP toch ook gebruiken? Was jullie server nou ranked of had ik dat gister verkeerd gezien ?
EUH ze waren toen 30+, dat is dus bijna 10 jaar geleden he. Ben zelf van 1972. Ben regelmatig op hun lanparties te vinden (2 of 3 in het jaar, max 30 personen ofzo -altijd dezelfde. Is altijd gezellig
Goner schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:09:
[...]

Was laatst op een server waar een stel Duitsers met een [OPA] tag speelden ... sprak me wel aan.
Richten en Reactie zijn mijn grote manco's.
Heb wel regelmatig dat ik diverse keys doorelkaar haal ja

[ Voor 20% gewijzigd door shades op 11-11-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Hier nog iemand van '72 :P Ben nog goed actief hoor op game gebied. Ik haal mijn keys nog niet door elkaar :P

[ Voor 23% gewijzigd door Acid_Burn op 11-11-2007 19:54 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jonkies... ik ben van '54.
PWNAGE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Goner schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:03:
PWNAGE!!
OMG! Ik moet mn vader aan de ETQW helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:03:
PWNAGE!!
Lol, ik heb collega's uit de jaren vijftig die mij aankijken alsof ik geestelijk gehandicapt ben als ik vertel dat ik graag game :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:02:
OMG! Ik moet mn vader aan de ETQW helpen....
Tot een paar jaar terug deed ik eigenlijk alleen on-line virtual combat flying (WWII vliegtuigen, Airwarrior en AcesHigh) en daar was ik niet eens de oudste. Daar zaten laat 50-ers en 60-ers bij .. zelfs 1 echte veteraan die P-39's en P-47's vloog in de oorlog, maar die ging alleen nog als boordschutter mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaatkiller schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:54:
Dat ka nmaar vindt Teamspeak toch net iets beter, als je de ingame VOIP gebruikt dempt de rest van het geluid, probeer maar eens. En onze server is inderdaad ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hoe gevoelig hebben jullie je muis afgesteld in de game? Mijne staat geloof ik op 8 daar waar hij in ET op 3 stond ofzo.....

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.