Goner schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:28:
[...]
Which reminds me ; 'c' is 'tap in', dus als je unconscious ligt en je een medic op je af ziet hollen, doe dan even 'c' ... dank namens alle parttime medics
[...]
Ben niet links, maar heb nooit kunnen wennen aan de W, A, S, D ; gebruik dus ook altijd de pijltjes rechts.
Lol. Ik speel zelf met s,d,f,c (links, voren, rechts, achteren), a (crouch), mouse 2 (jump).
@ Cyclonus: Misschien moeten we niet klagen over die game van vandaag, want hee, we hebben gewonnen toch? Maar die ene kerel (
http://stats.enemyterritory.com/profile/Qoliker) was wel, laat ik het netjes houden, 'verdacht' goed. Hoeft geen cheaten te zijn. Ik heb vanmorgen nog met MechanicaL (
http://stats.enemyterritory.com/profile/MechanicaL), de nieuwe leider in de rankings, gespeeld en dat was van hetzelfde laken een pak. Die dook als GDF de contaminator room op Valley in en schoot eerst mij neer (terwijl ik het initiatief had, ik zag hem eerder en had de betere hoek, ik HAAT het echt als ik het dan afleg) en daarna nog twee mede Stroggs. Allemaal zo simpel, like a walk in the park. Aan de andere kant heb ik 'm een paar games daarvoor ook een aantal maal moeten reviven en leek hij kwetsbaarder dan de kerel die we vandaag troffen.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:18:
Het begint op sommige servers echt steeds meer wie kan het beste spawnpoints of objectives campen, beetje jammer aangezien daar weinig skill bij komt kijken, wel leuk als je die gasten dan te grazen neemt kunnen ze meestal slecht tegen!
We hadden er ook het team naar gelukkig. Iedereen kon aardig schieten en ging gegroepeerd naar een spawn toe, dan wordt je niet snel te kakken gezet door de mensen die je spawn campen. Ze probeerden het nu met 2 medics en da's te weinig tegen een compleet (pissig) Strogg-team. Je had een paar prima kills, zo zag ik vanaf de balustrade die over de generator op Area 22 uitkeek. Stond klaar om de binnenkomende engineers op te vangen, maar jij maaide er al een stel om met je hyperblaster. Ik hoop dat je overigens voldoende technician support hebt gehad, want ik was steeds niet in de buurt als je sneuvelde...
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 09-11-2007 16:31
]