Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.558 views sinds 30-01-2008

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07261/etqwbanner.png

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/617/617055/enemy-territory-quake-wars-20050519115929155.jpg

Inhoudsopgave

Algemene informatie
Demo
Gameplay
Voertuigen
Systeemeisen
Links
Screenshots en trailers
Vorige delen

Algemene informatie

Enemy Territory: Quake Wars (ETQW) is de officiele opvolger van Wolfenstein: Enemy Territory (2003). Het zal zich afspelen in de toekomst, met alle moderne technologieën die in die tijd van toepassing zijn. De game kan vergeleken worden met bijvoorbeeld de Quake serie en zal bestaan uit vrij snelle actie gecombineerd met veel teamplay.

De game wordt ontwikkeld door Splash Damage en uitgegeven door Activision. De officiële ET:QW site vind je hier

Verhaalplot:
Enemy Territory: Quake Wars is gesitueerd in het jaar 2065. Het buitenaardse ras Strogg valt de aarde aan. De Global Defense Force (de mensen) doen er alles aan de aarde te verdedigen. Dit resulteerd in een heftig gevecht om de macht over de aarde.

Gameplay

ET:QW is een echt multiplayer game, er zit dan ook geen singleplayer mode in de game. Het belangrijkste element van QW is teamplay. Hier is dan ook zoveelo mogelijk aandacht aan besteedt.

Waarneer de invasie begint moeten spelers kiezen uit één van vijf unieke klassen om als lid van de GDF (Global Defense Force - mensenras) of het barbaarse buitenaardse Strogg leger te spelen.

Elk team wordt versterkt met doelgerichte wapens en gevechtshardware.

De troepen gebruiken meer dan 40 conventionele en futuristische voertuigen, inzetbare structuren en defensiesystemen; inclusief quad-bikes, tanks en lopende buitenaardse reuzen die zorgen voor massieve grondaanvallen of helikopters en anti-zwaartekracht voertuigen die steun verlenen vanuit de lucht.

Tijdens elke veldslag zetten de teams basissen, defensiestructuren, artillerie, radar en geavanceerde bevelsystemen op in vijandelijk grondgebied. Tegerlijkertijd moeten de teams obstakels bouwen en vernietigen om hun vooruitgang te verzekeren en een tactisch voordeel boven de vijand te verkrijgen.

Demo

Inmiddels is de demo beschikbaar en deze is al volop in gebruik. Er zijn meer dan genoeg servers te vinden om het spel uit te proberen voor er tot de aankoop overgegaan word.

Kijk op de officiele site voor download links en mirrors.

Systeemeisen

-=MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS=-

SOFTWARE REQUIREMENTS:
Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Microsoft DirectX(R) 9.0c (included)

HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.8 GHz or AMD(R) Athlon(TM) XP 2800+ processor (Pentium 4 3.0GHz or equivalent for Windows Vista)
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 5700 or ATI(TM) Radeon(TM) 9700 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 5GB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

SUPPORTED VIDEO CHIPSETS:
NVIDIA GeforceFX Series (5700 or higher, not including 5700LE and 5700VE)
NVIDIA Geforce 6 Series (6200 or higher)
NVIDIA Geforce 7 Series (7300 or higher)
NVIDIA Geforce 8 Series
ATI Radeon 9700 or higher
ATI Radeon X700 or higher
ATI Radeon X1650 or higher

Links

Officiële site
Officiële community site

Quake Wars Wikipedia
Paul Wedgewood over ET:QW
Aankondiging ET:QW op next-gen consoles

ET:QW Fansite #1
ET:QW Fansite #2

Screenshots en trailers

Meer screenshots hier
Diverse trailers hier

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/97888.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/97889.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/97890.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92521.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/100651.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92524.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92522.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92525.jpg

Vorige delen

Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2
Enemy Territory: Quake Wars

[ Voor 10% gewijzigd door mvds op 28-09-2007 11:00 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Credits voor de originele startpost gaan naar Equalized!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Bij mij ziet het er lang niet zo mooi uit, met een 7800GT, maar dat mag de pret niet drukken...

Ik vraag me altijd af hoeveel Photoshop er nog bij komt kijken voordat ze screenshots aan de pers geven of dat het op de vetste high end machine ingame screenshots zijn... :/

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Je moet natuurlijk ook wel alle eye-candy aan hebben staan wil het in de buurt komen van die screenshots ja :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:54
obsidian schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:25:
Je moet natuurlijk ook wel alle eye-candy aan hebben staan wil het in de buurt komen van die screenshots ja :)
Hebbik, maar dan nog zit er wel een verschilletje in. Maar dat mag de pret niet drukken: het voldoet en het spel is leuk.
Wel balen, als ik had geweten dat we in de nederlandse winkels 55 Euro moeten betalen voor de game had ik hem wel eerder op Play besteld. Nu gaat er weer een tijd overheen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-05 16:18
Na jaren wachten heb ik hem eindelijk. Jammer dat er nog maar heel weinig servers zijn en ze allemaal vol zitten :(

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 11:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

word.

Ik denk dat ik even wacht met kopen, 50-60 euro vind ik toch ff te duur voor een game, ongeacht of het een fijn spel is zoals QW. Eerst maar eens eindelijk mn vidkaart upgraden :P

Anoniem: 144007

Ik snap niet dat www.play.com het voor 28 euro verkoopt en de andere gewoon voor de volle prijs. 60 euro! :(

Naja, ik heb nog niets besteld. Komt wel goed. :)

• cheiron
Anoniem: 144007 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:51:
Ik snap niet dat www.play.com het voor 28 euro verkoopt en de andere gewoon voor de volle prijs. 60 euro! :(

Naja, ik heb nog niets besteld. Komt wel goed. :)
Ik blijf een hollander en zag dus op de FP dat cdwow hem voor 24 euro verkoopt. Maar daar staat de volgende opmerking bij:"Ja cdwow, denk je een goeie koop te doen door daar te bestellen, blijkt dat ze oost Europese import rommel verhandelen.".

Iemand wat ervaring? Ik wil natuurlijk wel een normale versie die het 100% doet!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 17:28
Zo prijsverschil internet en winkel is gewoon 100% dit zijn wel erg grote prijsverschillen idd, toch ga ik hem morgen gewoon kopen en direct spelen.
Ik betaal liever iets meer dan dat ik moet wachten :)
Kan dus al niet wachten tot het morgen is en ik die game in m'n handen heb.

Raar trouwens dat mensen de game al hebben weten te kopen bij bijv e-plaza of bartsmit.
Is er al iets van een GoT ETQW irc kanaal (voor de irc verslaafden onder ons)?

Anoniem: 82860

de locatie van play.com valt buiten het belasting-gebied van de UK o.i.d. (of zo heb ik het althans een tijd geleden gehoord) Dus daar kun je niet echt een goede vergelijking mee treffen denk ik.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Stewie!

Keen must die!

Morgen de release, gisteren hadden de eerste mensen de dvd al :)

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:49
cheiron schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:08:
[...]

Ik blijf een hollander en zag dus op de FP dat cdwow hem voor 24 euro verkoopt. Maar daar staat de volgende opmerking bij:"Ja cdwow, denk je een goeie koop te doen door daar te bestellen, blijkt dat ze oost Europese import rommel verhandelen.".

Iemand wat ervaring? Ik wil natuurlijk wel een normale versie die het 100% doet!
cd-wow verkocht een tijd geleden erg goedkope muziek cd's, tegen prijzen die echt ver onder de concurrentie lagen.
Nu bleek na onderzoek dat het ging om een soort van grijs-import handeltje, waarbij goedkopere junk uit oost-europa en azie werd geimporteerd en dan hier in europa verkocht.
Vandaar dat ze toen ook hebben moeten sluiten.
Ik vind het in ieder geval verdacht...
Met play.com heb ik goede ervaring.
Zeer scherpe prijzen, snelle (gratis) levering.
Voor 4 € verschil neem ik het risico niet.

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Teruggrijpend op de vorige thread...ik zit er ook over te denken om morgen even bij TGS te gaan kijken. Heb me wel dan niet ingeschreven, maar het is altijd leuk om met wat mede ET'ers daar even rond te hangen.

ph4ge, steek dan ff je hand op als er iemand van 2m komt binnenlopen ;)

Anoniem: 171349

Dit spel is alleen leuk als je echt d e moeite neemt om ALLES te begrijpen hoe het allemaal wrekt , en dat is heel veeel

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:37
Zo heb aardig wat opmerkingen op die flut review van T.net gepost.. een 7.5 en niet orgineel....

Plank misgeslagen bij review ETQW

Ohja, werk die system specs bij in de TS ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GENETX op 27-09-2007 17:53 ]

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Ik bestel soms bij cd-wow, en denk het nu ook weer te gaan doen. Als je daar wat bestelt krijg je waarschijnlijk een versie uit singapore (ik heb guildwars:nightfall en battlefield2 gekocht bij hun). Maar die versie werkt volgens mij precies hetzelfde als de europese.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Quake Wars patches worden automagisch ingame gedownload. Mensen waarbij dit niet lukt, of die graag zelf (sneller) updaten, kunnen de patch handmatig downloaden: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=395

• cheiron
Anoniem: 171349 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:40:
Dit spel is alleen leuk als je echt d e moeite neemt om ALLES te begrijpen hoe het allemaal wrekt , en dat is heel veeel
Oneens. Het eerste potje vond ik er niets aan, maar als je eenmaal 1 klasse een beetje begrijpt zit je er zo in. Althans, zo is het bij mij gegaan.

Trouwens *bestelt bij Play.com* Bedankt voor de info allemaal

Flickr PSN ID= cheironnl

Anoniem: 171349

cheiron schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:52:
[...]

Oneens. Het eerste potje vond ik er niets aan, maar als je eenmaal 1 klasse een beetje begrijpt zit je er zo in. Althans, zo is het bij mij gegaan.

Trouwens *bestelt bij Play.com* Bedankt voor de info allemaal
Oneens , moeilijk spel maar zal wel leuk zij als je het .....

• cheiron
Anoniem: 171349 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:56:
[...]

Oneens , moeilijk spel maar zal wel leuk zij als je het .....
Je leest iets heel anders dan ik bedoel. Jij zegt dat de game pas leuk is als je ALLES begrijpt. Ik geef aan dat het ook met een klein beetje kennis erg leuk is. Wat is nu je punt?

Flickr PSN ID= cheironnl

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:27
Heb het spel ook gekocht, demo was geweldig en makkelijk te begrijpen. Ze verkochten het bij Bart Smit, ze hadden ook de limited edition. Maar ik zag hier niet echt de nut van 1, een paar kaarten en een extra dvd met wat filmpjes en geluiden voor je mobiele telefoon :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Woehoei! Vermaken jullie je ook zo?

Favoriete maps tot nu toe :
Volcano : WOW wat een map zeg, Data core opblazen met strogg spybots, geniaal :)
Island : Datadisk doet me weer terugdenken aan 'retrieve the documents!' uit beach (RTCW)
Slipgate : De overgang van woestijn naar Ijs, geweldig!

Gaaf dat bijna alle maps beginnen met vehicles en open terrein en binnen eindigen = man tot man gevechten. Kicken!

-- Altijd blijven prutsen --

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:37

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb hem net gehaald bij de FRS, ok voor 60 euri , but i dont care, i want this game, zo ens ff installeren :D

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
cheiron schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:08:
[...]

Heb hier verschillende spellen van ze liggen (BF2, BF2142, C&C3) en die werken allemaal prima hoor. Gewoon met engels boekje enzo.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
GENETX schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:52:
Ohja, werk die system specs bij in de TS ;)
Heb je nieuwe specs dan?

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dit zijn de officiele system req. van ET QW patch 1.1:

SOFTWARE REQUIREMENTS:

HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.8 GHz or AMD(R) Athlon(TM) XP 2800+ processor (Pentium 4 3.0GHz or equivalent for Windows Vista)
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 5700 or ATI(TM) Radeon(TM) 9700 (full list of supported chipsets below)
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

NVIDIA Geforce 8 Series

• GENETX
Mits niet afwijkend van de demo:

With Enemy Territory: QUAKE Wars finished, we've got the system requirements locked down and finalized. Here's what you need in order to run the Demo:

* SOFTWARE REQUIREMENTS Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
* Microsoft DirectX(R) 9.0c (included)

* HARDWARE REQUIREMENTS CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.8 GHz or AMD(R) Athlon(TM) XP 2800+
processor (Pentium 4 3.0GHz or equivalent for Windows Vista)
* RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
* Video Card: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 5700 or ATI(TM) Radeon(TM) 9700 (full list of supported chipsets below)
* Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
* HDD Space: 750MB of free hard drive space, plus 200MB for Windows swap file
* Internet: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

* SUPPORTED VIDEO CHIPSETS NVIDIA GeforceFX Series (5700 or higher, not including 5700LE and 5700VE)
* NVIDIA Geforce 6 Series (6200 or higher)
* NVIDIA Geforce 7 Series (7300 or higher)
* NVIDIA Geforce 8 Series
* ATI Radeon 9700 or higher
* ATI Radeon X700 or higher
* ATI Radeon X1650 or higher

Nu al een patch? Morgen maar snel die doos halen!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

uhmm is het spel pas morgen uit ofzo ? wtf ?
waarom kon ik hem gewoon zo uit de schappen pakken bij de FRS dan ? :?

damnz nu kan ik niet eens nog me eigen server opzetten :(

@damorpheus
of weet jij waar de linux ded te dlen is

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-09-2007 20:13 ]

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

obsidian schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:37:
[...]

Heb hier verschillende spellen van ze liggen (BF2, BF2142, C&C3) en die werken allemaal prima hoor. Gewoon met engels boekje enzo.
Jup heb er meerdere ervaringen mee, ook dat ze delayed zijn. Heb ik al met 2 games gehad die ik echt snel na de release wou hebben. Dus geen cd-wow meer als ik spellen wil hebben gelijk met de release of heel kort erna.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Over de specs;
De GeForce 5700LE wordt wel gewoon ondersteund anders zou ik t niet kunnen spelen ;)

QW minimale system specs, pwnd :P

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/139
The first Enemy Territory: QUAKE Wars client update is now available via the in-game auto updater or the mirrors below. You can find more information about the update and the changes in it in this dev blog.

i3d.net: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=395
Geniale mirrorlist :P

• GENETX
Pendaco schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:27:
Over de specs;
De GeForce 5700LE wordt wel gewoon ondersteund anders zou ik t niet kunnen spelen ;)

QW minimale system specs, pwnd :P
Je kunt het er mee spelen maar je framerate zou niet goed genoeg zijn voor "speelbaar" denk ik. Ik heb ze ook al lang eens gepwned. ET draaide ook al op een PII-350MHz met een Viper V550 16MB (NV TNT chip) en tsja, dat was dus een diashow :P. Echter draaide Q4 ook prima op mn R9600 waar ook R9700 vereist was.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

CrankyGamerOG schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:11:
@damorpheus
Wij hosten de ranked servers maar die linux dedicated mag ik niet weggeven ;)

• shades
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

DaMorpheus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:34:
Quake Wars patches worden automagisch ingame gedownload. Mensen waarbij dit niet lukt, of die graag zelf (sneller) updaten, kunnen de patch handmatig downloaden: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=395
Nou al ???

https://k1600gt.nl

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

DaMorpheus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:39:
[...]

Wij hosten de ranked servers maar die linux dedicated mag ik niet weggeven ;)
nogal logisch morph, daar vroeg ik ook niet om, ik wist niet dat het een compleet andere binary was
blaat ik wil ook niet ranked :(
word toch elke keer dat je weggaat gereset toch of niet ?

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-09-2007 20:51 ]

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Jep, zie: http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/139
Sterker nog: de patch is zojuist ook nog geupdate (maar daar merk je niets van) _/-\o_

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 14:28

Nickbn

Betrokken

CrankyGamerOG schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:11:
uhmm is het spel pas morgen uit ofzo ? wtf ?
waarom kon ik hem gewoon zo uit de schappen pakken bij de FRS dan ? :?

damnz nu kan ik niet eens nog me eigen server opzetten :(

@damorpheus
hadden ze 'm al binnen bij de FRS? das wel erg slecht van hun dat een klant die m in mei al besteld heeft dan in de kou laten staan...

dit kan dus niet kloppen???

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Morgen is pas de officiele release datum :)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nickbn schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:58:
[...]

hadden ze 'm al binnen bij de FRS? das wel erg slecht van hun dat een klant die m in mei al besteld heeft dan in de kou laten staan...

dit kan dus niet kloppen???
ik neem aan dat als ik zeg dat ik hem zo uit de schappen kon pakken dat frs heb dan binnen heeft he 8)7

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CrankyGamerOG schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:01:
[...]

ik neem aan dat als ik zeg dat ik hem zo uit de schappen kon pakken dat frs heb dan binnen heeft he 8)7
Misschien lieg je wel :P?

Goedkoop bellen via VoIP

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

CrankyGamerOG schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:01:
[...]

Sorry, die logica is mij compleet ontgaan,... zucht :X |:( het was meer een sarcastische wijze om te zeggen dat de frs in mijn ogen niet erg goed bezig is op deze manier, misschien dat jouw filiaal 'm wel eerder binnen heeft dan mijn dichtsbijzijnde filiaal.

either way, ik hoop dat je lekker speelt, daar gaat het uiteindelijk om. O-)

• phobosdeimos
Woehoei m'n ETQW is verzonden bij play.com, blijkbaar van gisteren al :)

Anoniem: 231912

hoe zijn de andere maps (de niet demo) en wat voor verrassingen staan ons nog meer te wachten?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
DaMorpheus schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:46:
Dit zijn de officiele system req. van ET QW patch 1.1:

SOFTWARE REQUIREMENTS:

HARDWARE REQUIREMENTS:

NVIDIA Geforce 8 Series
Updated :)

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zit nog een foutje in die eerste fansite, dan moet www.quake-wars.nl zijn!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

quake-wars.nl is opgeheven, ipv daarvan is nu quakewarsleague.

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

GENETX schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:38:
Je kunt het er mee spelen maar je framerate zou niet goed genoeg zijn voor "speelbaar" denk ik.
Tjah dan moeten ze het niet 'supported' noemen, daar versta ik toch echt onder dat ie niet zou worden ondersteund, net als de 4 serie ;)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

• cheiron
Poeh, soms ook wel frustrerend hoor: met gdi bij het hacken stukje. 5 Covert ops maar 0 backup van het team.. Tja, dan kom je er niet doorheen natuurlijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik word zojuist gekicked "wrong image data ?"

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 231912 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:15:
hoe zijn de andere maps (de niet demo) en wat voor verrassingen staan ons nog meer te wachten?
Een van de vele verassingen is Slipgate. Je begint de map in de woestijn. Na het hacken van een Slipgate 'warp' je naar de noordpool. Compleet andere omgeving zonder te laden. Geweldig!

Sfeer in Volcano is ook te gek. Een beetje beach uit RTCW. Als laatste doel moet je als infiltrator met je drones door een tunneltje vliegen en je drone tot ontploffing laten komen tegen de generator.

Woei! En Tweakers.net spreekt van niet origineel? Waarschijnlijk een review op de demo gebaseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Pendaco schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:58:
Tjah dan moeten ze het niet 'supported' noemen, daar versta ik toch echt onder dat ie niet zou worden ondersteund, net als de 4 serie ;)
Vraag me toch wel eens af wat ze bedoelen met 'supported/not supported' ... bij de specs voor MoH:Airborne staat specifiek dat de 7300GT not supported is, maar hij draait dus wel degelijk bij me. Niet optimaal, maar het loopt met een redelijke fps (vind alleen de game niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126655

Heb de game vandaag ( technisch gezien gisteren ) gewonnen bij de tweakers.net meeting in rotterdam. Ons team ( team 4 ) was het beste team en heeft geen enkele game verloren.
Was een hele leuke en spannende avond. Er was ook iemand van activision en dat was buitengewoon intressant. Leuke avond en voor mij ook een leuke afloop.
Het spel vind ik geweldig en ben ik voorlopig zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) gefeliciteerd.

K heb hier een Radeon 1300/1550serie. Ik begrijp dat dat niet zo goed zal spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126655

Anoniem: 231912 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 07:00:
:) gefeliciteerd.

K heb hier een Radeon 1300/1550serie. Ik begrijp dat dat niet zo goed zal spelen?
Ik ben niet zo op de hoogte van ati kaarten. Momenteel heb ik geen pci kaart waardoor ik met een oude p4 northwood @ 3.3 ghz speel met een gforce 5900 gs.

Hoewel veel detail uit het spel verdwenen is speel ik het zeer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Achja, spel gaat ook niet om GFX... Ik moet nog aan het tweaken met de final vanavond, desnoods binnenkort Xp naast Vista gooien. Ik zal en moet een vrij stable 60FPS halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:59

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb die demo eens gespeeld, ziet er wel goed uit qua gameplay. Weer eens wat anders dan solo tdm of de "denk maar niet dat ik op iemand wacht" chaos van de BF series.

Wat ik me nou afvroeg: Als ik die preorder kit nog ergens kan vinden, heeft dat nog toegevoegde waarde als ik de CE (indien ik die kan vinden) aanschaf? Dus preorder kit+CE, heeft dat nog zin of kan ik de kit net zo goed laten liggen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

TroonStaal schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:48:
Ik heb die demo eens gespeeld, ziet er wel goed uit qua gameplay. Weer eens wat anders dan solo tdm of de "denk maar niet dat ik op iemand wacht" chaos van de BF series.

Wat ik me nou afvroeg: Als ik die preorder kit nog ergens kan vinden, heeft dat nog toegevoegde waarde als ik de CE (indien ik die kan vinden) aanschaf? Dus preorder kit+CE, heeft dat nog zin of kan ik de kit net zo goed laten liggen?
Het enige voordeel is 2 extra game-art kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:59

Vrijdag

De Zwarte

Oh, nou, in dat gevaal haal ik wel gewoon de reguliere/CE. Scheelt weer €5,- :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heeft iedereen de volledige versie al ?!
Wilde gisteren even met de demo on-line, maar alle servers waren zowat leeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik heb hem al sinds gister

omg wat zijn die mappen briljant, echt tien x beter dan bf serie 8)

lang leve splaash damage :P

[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-09-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Goner schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:32:
Heeft iedereen de volledige versie al ?!
Wilde gisteren even met de demo on-line, maar alle servers waren zowat leeg ...
Je moet nog veel demo servers vinden, gezien de VS de full version van QW pas over een week krijgt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Jeeej, besteld (€24,00) met dank aan een collega met creditcard :D. En wanneer ET:QW binnen is zullen ook mijn nieuwe systeem onderdelen wel binnen zijn :D _/-\o_ . Nu al zin an! Echt een geweldige game (alleen moet iedereen nog even leren om met elkaar samen te werken).

[ Voor 60% gewijzigd door W.Wezz op 28-09-2007 10:59 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Gisteravond waren er anders genoeg mensen in de demo server... Denk niet dta heel veel mensen de game al hebben...

* GENETX hoopt niet dat het aan het eind van de middag regent als ik naar de FRS ga om de game te halen (heeft nog een multimediabon en 7.50 PU korting :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

GENETX schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:57:
Gisteravond waren er anders genoeg mensen in de demo server... Denk niet dta heel veel mensen de game al hebben...

* GENETX hoopt niet dat het aan het eind van de middag regent als ik naar de FRS ga om de game te halen (heeft nog een multimediabon en 7.50 PU korting :+ )
Nou het was behoorlijk vol gisteravond in de retail versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170345

Ik denk dat ik hem toch maar ga halen vandaag of morgen. Mocht ik het niet veel spelen dan zie ik het gewoon als betaling voor Wolf:ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:42
Ik heb gister de full version ook gespeeld, gewoon bij dimensionplus uit het schap gehaald..

De afwisseling in mappen is echt 10x beter dan de bf serie.
De mappen zijn zo verschillend.
Er zijn zoveel mogelijkheden. Ik zal de eerste tijd vooral bezig zijn de mappen de leren kennen.
Het nut van ranked servers heb ik nog niet gezien, behalve je naam op een website..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Tito129 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:28:
Ik heb gister de full version ook gespeeld, gewoon bij dimensionplus uit het schap gehaald..

De afwisseling in mappen is echt 10x beter dan de bf serie.
De mappen zijn zo verschillend.
Er zijn zoveel mogelijkheden. Ik zal de eerste tijd vooral bezig zijn de mappen de leren kennen.
Het nut van ranked servers heb ik nog niet gezien, behalve je naam op een website..
Het nut is dat vrijgespeelde wapens ed beschikbaar blijven ipv dat je ze elke keer weer moet verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

obsidian schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:32:
[...]

Het nut is dat vrijgespeelde wapens ed beschikbaar blijven ipv dat je ze elke keer weer moet verdienen :)
Nope! Na elke campaign verlies je ALLE verdiende power ups. De stats zijn puur om aan te geven wat voor type speler je bent. Je kunt vervolgens zien hoeveel je hebt gedaan als Strogg of GDF, welke vehicles je het meest gebruikt, k/d ration etc. etc.

dus geen weapon unlocks! (gelukkig, anders krijg je van die mensen die puur voor de stats gaan...)

Trouwens, heren, favoriete maps? Vorige post reageerde niemand op maar ik kan me niet voorstellen dat je een favoriet hebt.

Gisteren Island gespeeld met een maat van me. Die koffer pakken, onderlangs gaan en in een bootje stappen om vervolgens rond het eiland (geWEldige ervaring) te racen. Vervolgens samen omhoog lopen, airstrike over alle deployables voor de radar. 2 granaatjes in het hokje en go go go! Die documenten versturen. Ging denk ik 5x fout voordat het goed ging maar toch, wat een geniale gameplay zeg.

[ Voor 30% gewijzigd door FoggyFreek op 28-09-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

FoggyFreek schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:34:
[...]
Gisteren Island gespeeld met een maat van me. Die koffer pakken, onderlangs gaan en in een bootje stappen om vervolgens rond het eiland (geWEldige ervaring) te racen. Vervolgens samen omhoog lopen, airstrike over alle deployables voor de radar. 2 granaatjes in het hokje en go go go! Die documenten versturen. Ging denk ik 5x fout voordat het goed ging maar toch, wat een geniale gameplay zeg.
Ik denk dat ik bij jou in de server zat want iemand dat precies hetzelfde. Dat is inderdaad een geniale map. Wat ik probeer is naar boven te rennen, meestal lukt me dit ook wel. Maar niemand helpt me even als ik in de computerruimte ben boven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
FoggyFreek schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:34:
[...]

Nope! Na elke campaign verlies je ALLE verdiende power ups. De stats zijn puur om aan te geven wat voor type speler je bent. Je kunt vervolgens zien hoeveel je hebt gedaan als Strogg of GDF, welke vehicles je het meest gebruikt, k/d ration etc. etc.

dus geen weapon unlocks! (gelukkig, anders krijg je van die mensen die puur voor de stats gaan...)
Oh? Dat vind ik een behoorlijk minpunt. Er is namelijk nog een reden waarom zoiets wel degelijk zou werken. Namelijk dat wat mindere spelers toch alle power-ups kunnen vrijspelen. Gewoon door wat langer te spelen. Beetje lullig als alleen de beste spelers de kans krijgen om alle unlocks te krijgen vind je niet?

Weapon unlocks != statfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Als je alle XP gaat bijhouden, dan zit ELKE speler na enkele dagen toch op maximum niveau?
Wat is er dan nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 170345 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
Ik denk dat ik hem toch maar ga halen vandaag of morgen. Mocht ik het niet veel spelen dan zie ik het gewoon als betaling voor Wolf:ET.
idd, daarom heb ik ook niet eens getwijfeld
ik heb Wolf:ET zoveel gespeeld (na wolf zelf) dat ik wel vind dat ze op zn minst van mij mogen verwachten dat ik dit spel gewoon koop
en ik moet zeggen het is ze toch gewoon weer gelukt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
phobosdeimos schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:14:
Als je alle XP gaat bijhouden, dan zit ELKE speler na enkele dagen toch op maximum niveau?
Wat is er dan nog aan?
Als je ervan uitgaat dat ze geen leven hebben naast ET : QW en dus ook maar 24/7 kunnen spelen, dan misschien wel ja :P Maar er zijn ook mensen die gewoon moeten werken enzo, en die zullen er wat langer over doen. Maat het is ook een kwestie van balanceren, kijk maar naar BF, BF2, BF2142. Daar kan je weken/maanden spelen voor je alles vrijgespeelt hebt voor alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wekelijks, of 3-dagelijks resetten van de stats is ook een optie natuurlijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 22:55
Heb hem bij play.com besteld, gelukkig heb ik het geduld om te wachten want het scheelt toch een paar euro.
Hopelijk gaat alles goed, is de eerste keer dat ik daar iets bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
cd-wow.nl is ie 24 euro, met gratis thuisbezorging, scheelt je nog eens 4 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Yup, en dan krijg je een oost-aziatische import versie.
Dan ga ik liever voor de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77892

obsidian schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:58:
cd-wow.nl is ie 24 euro, met gratis thuisbezorging, scheelt je nog eens 4 euro :P
Heb ik heel erg kut nieuws voor je en voor mijzelf.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
phobosdeimos schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:17:
Yup, en dan krijg je een oost-aziatische import versie.
Dan ga ik liever voor de UK.
En dat verschil is te merken aan...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 77892 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:25:
[...]

Heb ik heel erg kut nieuws voor je en voor mijzelf.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.
Ja en dit had ik ook met command & conquer 3. Dit heeft toen 1,5 maand geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

obsidian schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:35:
En dat verschil is te merken aan...? :?
Dat de UK versie al in de post zit en de Aziatische grijze versie nog gekopieerd moet worden ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Enemy Territory: Quake Wars review door FoggyFreek

Algemene beoordelingAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/darkgreen.gifGameplayAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/darkgreen.gif
BeeldAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/green.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/gray.gifGeluidAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/lime.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/gray.gif
BesturingAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/green.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/gray.gifPrestatiesAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/lime.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/gray.gif
ReplaywaardeAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/darkgreen.gifKwaliteit & stabiliteitAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/darkgreen.gif
PrijsAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/green.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/score_bar/gray.gif

Gebruikt onder besturingssysteem:
  • Windows XP
Ervaring met één exemplaar, sinds september 2007
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/zpx.gif

Enemy Quake wars zal in eerste instantie door een aantal mensen weggewimpeld worden als een BF2 kloon. Echter, kijk je verder en speel je langer dan zul je zien dat ET:QW een totaal ander spel is als BF2. De overeenkomsten komen niet verder als 'een multiplayer-only game met infantery klasses en voertuigen'

Het achtergrond verhaal is simpel maar doeltreffend : De Strogg valt de aarde aan en GDF moet op meerder plaatsen op aarde dit alien-scum verjagen.

Wat maakt Quake Wars speciaal?
de rassen in Quake Wars: Global Defence Force (GDF) en Strogg, zijn daadwerkeiljk anders en bieden dus andere tactische mogelijkheden.
GDF wapens werken namelijk met ammo, Strogg leeft en schiet met stroyent. Stroyent is het Strogg 'bloed'. Het is zelft mogelijk health om te zetten naar ammo. Stroyent bezit dus zowel ammo als health.

Verschillen in klassen. Een voorbeeld :
De GDF medic heeft de mogelijkheid troepen direct te reviven met z'n shock-pads. daarnaast kan hij een supply crate laten droppen welke de troepen zowel health als ammo kan geven. Een medic begint met 1 ammo clip.

De equivalent aan Strogg zijde, de Technician, kan van neergeschoten GDF soldaten zogeheten 'spawnhosts' maken. Zodra een teamgenoot deze spawn-host claimed zal hij de volgende keer uit het GDF lichaam spawnen. Het reviven van eigen troepen duurt ongeveer 5 seconden. Een sterk nadeel tegenover de instant revive van de GDF Medic.

Dit geldt niet alleen voor de medic maar voor alle andere 5 klassen. Andere wapens, tools en deployables.

Deployables
Zowel de GDF als Strogg kunnen deployables aanvragen. Van de 5 klassen kunnen er 3 deployables aanvragen.

De Strogg Opressor en de GDF Field ops kunnen op afstand fire-support aanvragen. Dit kan meerdere artillery rounds rond een gebied (Artillery), direct vuur op een voertuig of gebied (Rockets of Plasma) en eene norme knal op een groter gebied (Hammer en Dark Matter).

De Strogg Cntructors en GDF Engineer kunnen defensieve deployables aanvragen. Een Anti artillery turret voor het stoppen van artillery van de tegenstander, een Anti-infantery turret en een anti-voertuigen turret.

Ten slotte kunnen de Strogg Infiltrator en de GDF De covert-ops nog een radar aanvragen.

Deze deployables kunnen gehacked of vernietigd worden zodat ze enige tijd niet gebruikt kunnen worden (Hacken kan met de Covert Ops, Infiltrator klasse)

Upgrades
In een 3 maps-durende campaign heb je de mogelijkheid om een verbeterende eigenschappen binnen een klasse of in het algemeen te behalen. Zo krijg je bijvoorbeeld experience points (XP) voor het hacken van deployables, reviven van teammates, lang in leven blijven en missies te voltooien.

Zo kun je bijvoorbeeld als Soldier sneller locken of meer ammo bij je dragen. Door lang in leven te blijven krijg je Battlesense. Met veel battlesense kun je bijvoorbeeld sneller sprinten. Als Strogg Constructor een repair drone of instant arming mines unlocken. Te veel om op te noemen. :)

De upgrades verdwijnen zodra de campaign is afgelopen.

Missie systeem
Quake wars heeft een missie systeem. Zo kun je zelf missies uitzetten voor je teamgenoten in het veld. Bijvoorbeeld "destroy this deployable", "repair my vehicle". Deze missies brengen extra XP points op. Elke klasse krijgt de missies te zien die het best bij die klasse past.

Maps
De verschillende soorten maps zijn ongekend. Zo zijn er objectives om een MCP naar een outpost te rijden, documenten te stelen en te versturen, energy cells te verzamelen en te installeren en met Strogg Spy drones een core te vernietingen.

Maps spelen zich af op verschillende plaatsen op aarde. Sneeuw, regen, zon, dag, nacht. Alles komt kijken. Er is zelfs een map waar je warpt naar een ander gebied. Zo ga je van een strak blauwe hemel in de woestijn naar en sneeuwstorm op de noordpool zonder laadtijden.

Zijn er dan geen minpunten?
Ja, deze zijn er wel. De performance is onder de maat. Het spel loopt niet erg lekker op sommige hectische momenten en helaas is dit te wijten aan de Doom

Conclusie
Quake wars biedt een ervaring die geen enkele mulltiplayer shooter momenteel biedt. Dit is dan ook een enorme aanrader. Laat je verassen! Quake Wars is een game waar je elke dag weer iets nieuws leert.

Quake Wars krijg van mij een 9,0
III engine.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/check0.gif Negatieve eigenschappen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/px.gif
- Performance onder de maat
- Veels te verslavend
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/check.gif Positieve eigenschappen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/px.gif
- Ongekende afwisselingen in maps, waaronder een map die zich afspeelt in zowel de woestijn als de noordpool.
- Verschillen tussen GDF en Strogg gaan veel verder dan visueel
- Samenwerken is verplicht
- Snelle gameplay
- Geen drawdistance beperkingen
[ Bekijk in Productreview ] [ Review invullen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Hij is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Komt ie nou ook voor de 360? Ik heb Enemy territory helemaal grijs gespeeld en met verschillende cups meegedaan met afwisselend succes en ik was vrija ctief in het clan gebeuren. Maar mijn pc trekt ET:QW nie :( dus ik hoooooop zo dat ie er voor de 360 komt.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verslaving een minpunt? Zou een pluspunt moeten zijn. Je hebt nauwelijks verslavende spellen deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Anoniem: 144007 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:37:
[...]

Verslaving een minpunt? Zou een pluspunt moeten zijn. Je hebt nauwelijks verslavende spellen deze dagen.
Da's dan ook een positief minpunt :) Sarcastisch bedoeld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Kijk effe op http://www.quakewars.com/main.html onder 'Press -> Press releases' ... daar staat dat-ie 'in development' is bij Nerve Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Goner schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:43:
[...]

Kijk effe op http://www.quakewars.com/main.html onder 'Press -> Press releases' ... daar staat dat-ie 'in development' is bij Nerve Software.
Aha ik die hele site afgezocht niks gevonden. Bedankt :D kijk er nu al naar uit.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verslaving is toch echt een minpunt gezien WoW :+

Je zou maar moeten spelen "For the Makron!" :+

^^ Die taunt blijft bij mij de komende dagen wel veelgebruikt, zo niet mezelf voor gek zetten in de FSR door bij het betalen "For the Makron!" te zeggen

Verkoper: "Moet ik eht inpakken"
ik: "Yes!", "For the Makron!"

Moet die niet uitverkocht zijn, dan wordt het al snel "Meh!" en dan kan ik niet ff "respawnen" na 20 seconden thuis, nee dan moet ik 10 minuten fietsen :+

Damn, raak nu al verslaafd :+

Edit, wordt nu nog erger:

Ik: "Greetings!"
Verkoper: "Heey!"
Ik: "Strogg!"
Verkoper: "1 ET:QW dus?"
ik: "Yes!", "For the Makron!"
verkoper: "moet ik het inpakken"
ik: "No!"
verkoper: "ok, wordt het € 55,-"
[ik betaald]
ik: "Preditude!"
verkoper: "Oant sjen" (ik blijf een fries :+ )
ik: "Greetings!", "They flee in terror"

:+ Ernstig dit :+

[ Voor 48% gewijzigd door GENETX op 28-09-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij "need a medic". Een beetje adren zou je ook goed doen. Ben je in 5 minuten thuis.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 170345 op 28-09-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie heeft die spuit? k heb hem nog niet gevonden....

k vind de jihad-quads (wie zei dat nou? :D) wel een mooi idee..... of op hogs mijnen plaatsen, als de strogs nog niet in de buurt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FoggyFreek schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:41:
[...]

Da's dan ook een positief minpunt :) Sarcastisch bedoeld dus.
Hehe, jah. Soms heb ik wel van die momenten dat ik dingen verkeerd lees. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129434

arf arf hij ligt op de deurmat maar ik zit nog op het werk en moet nog langer doorwerken ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 129434 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:12:
arf arf hij ligt op de deurmat maar ik zit nog op het werk en moet nog langer doorwerken ook :(
Saai ... zit ook nog op m'n werk, maar wij gaan straks lekker Call of Duty:United Offensive doen ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Anoniem: 231912 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:05:
wie heeft die spuit? k heb hem nog niet gevonden....

k vind de jihad-quads (wie zei dat nou? :D) wel een mooi idee..... of op hogs mijnen plaatsen, als de strogs nog niet in de buurt zijn...
Was ik, maar heb het ook maar van de community site af :P. Zo zijn er nog veel meer trucjes. Tip is btw om niet zo'n schild op je tormentor te monteren. Zag dat mensen op die hog zetten uit beschermen en dacht hé, die moet op mn tor :+. Echter schiet je met die strockets tegen je eigne schild, boem. Zla vast heel leuk zijn met oud en nieuw, maar niet echt mn bedoeling :+

Maar ETQW is being installed atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem net gehaald. Zal hem straks installeren. Ik heb er 54 euro voor betaald bij een game winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hoe doe je die taunts eigenlijk? Ik ken alleen de V knop om dingen te zeggen.
hoe lang duurt het eigenlijk voordat Play verzendt?

[ Voor 25% gewijzigd door cheiron op 28-09-2007 17:44 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

cheiron schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:44:
Hoe doe je die taunts eigenlijk? Ik ken alleen de V knop om dingen te zeggen.
hoe lang duurt het eigenlijk voordat Play verzendt?
Je hebt quick chat (mouse3 als ik me niet vergis) en context chat ofzo (v). Ik heb in plaats van cijfers, letters. Erg handig. M3-N(eed)-M(edic) of M3-G(lobal)-T(autns)-Y(es)

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.