Enemy Territory: Quake Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167877

Topicstarter
Het verbaasde me dat er over deze online shooter Enemy Territory: Quake Wars waarvan de demo binnenkort uitkomt, nog geen topic overgekomen is. En de full-version in het eerste kwartaal van 2006 waarschijnlijk uitkomt. Alleen deze keer zal hij niet gratis zijn vergeleken met zijn voorgangers.( http://www.gamer.nl/nieuws/26283.)

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/1664/92834020050811screen0010lw.th.jpg

In Enemy Territory: Quake Wars ga je terug naar het moment waar de verhaallijn van Quake begon: de invasie van de Strogg op aarde. Quake Wars belooft grootschalige oorlogsvoerig waarin teamplay centraal staan en ook voertuigen om de hoek komen kijken. Teams kunnen zelfs hun eigen basissen en verdedigingssystemen uit de grond stampen, waaronder afweergeschut en een radarsysteem.

De voertuigen die je in Quake Wars te wachten staan zijn trouwens zeer gevarieerd. Zo zullen er helikopters, quads en gigantische walkers tot je beschikking staan.

Je kan het met 32 players online spelen(er is geen singleplayer) en de maps zullen groot zijn en mooi uitgewerkt.

Voor de rest was screens en de trailer natuurlijk
http://www.enemyterritory.com Teaser site met trailer
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/7087/large0011kb.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/3461/large0118je.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/920/large0079ge.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/8659/large0012sr.th.jpg
[img=http://img409.imageshack.us/img409/7484/large0129zi.jpg]
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/3344/enemyterritoryquakewars2005051.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/8932/large0049qo.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/1015/large0108yf.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/7691/large0091qq.th.jpg

http://www.splashdamage.c...ewarticle&artid=45&page=1 pressrelease

Klein topicje is dit maar omdat er nog niet heel veel over te vinden is ookal komt de demo er dichtbij.

(ik pas de pics nog later aan)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 167877 op 09-02-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 08:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Anoniem: 167877 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:01:
Het verbaasde me dat er over deze online shooter Enemy Territory: Quake Wars waarvan de demo binnenkort uitkomt. En de full-version in het eerste kwartaal van 2006 waarschijnlijk uitkomt. Alleen deze keer zal hij niet gratis zijn vergeleken met zijn voorgangers.( http://www.gamer.nl/nieuws/26283.)
Het verbaasde mij ook al, aangezien het al ongeveer een maand geleden uitgebreid in de PC Gameplay stond.. ik kijk er in ieder geval naar uit, eindelijk een 'opvolger' voor Quake 3 :) Grafisch ziet het er in ieder geval erg goed uit en ik hoop dat de gameplay ook zo goed wordt, al denk ik dat dat ook wel goed komt.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het verbaasde me dat er over deze online shooter Enemy Territory: Quake Wars waarvan de demo binnenkort uitkomt.
Je maakt je zin niet af. :)

maargoed, ziet er erg goed uit, het spel. Vraag me af of het een beetje soepel loopt op de langzamere pc's wat vaak een belangrijk kenmerk is voor online multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:52

Polycom

Poes van goud

wow, ik mag wel eens een 7800 gaan aanschaffen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
:P was een hele zin vergeten mijn fout:P
Alleen over de release date is nog niet veel bekend, demo komt er aan zeggen ze wel op hun forum maar de full version dat niet.
Maar ik denk/hoop dat deze misschien BF2 gaat beaten, want wat it tot nu toe gelezen heb lijkt het me een echt gaaf spel qua alles eigenlijk.
En geen singleplayer die dingen speel ik toch nooit, full focus op online en zo hoort het voor zulke games.

@Puddy
mja zelfde engine als doom3 is het, dus kan je pc doom3 aan kan die dat ook aan

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 167877 op 07-02-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ziet er wel vet uit zeg!!!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

deze game ga ik ook in de gaten houden.
beetje jammer dat ze van de WO2 sfeer zijn afgeweken, maar ja was te verwachten, is onderhand een beetje uitgekauwd.
(ik hoop wel dat er een WO2 mod uitkomt hiervoor..)

enig idee wanneer de demo komt??

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
Jammer dat het geen donder met Enemy Territory te maken heeft...
Ik zal de demo wel proberen maar ik verwacht geen ET killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140962

Danjel schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:52:
Jammer dat het geen donder met Enemy Territory te maken heeft...
Ik zal de demo wel proberen maar ik verwacht geen ET killer.
ja doorbreiden op de naam van enemy territory
das ook daadwerkelijk het enigste
de marketing aandikken . :/

jammer maar et ,is en blijft toch een stuk plezieriger om te gamen dan dit ,
als rtcw gamer van het eerste uur ,en verwend et gamer .
is dit toch echt andere koek.
en totaal niet te vergelijken

sorry voor de fans .
its just my 2 cents .

:gooit demo maar weer richting trashy

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 140962 op 09-02-2006 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik daar als geen et speler vindt het daarin tegen geweldig :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 07:45
Super graphics, 64 man op een server, voertuigen en gave Aliens met plasmaguns, wat wil een gamer nou nog meer.

Geen van het bovenstaande iig, doe mij maar W:ET. Dat speel ik tot dat RTCW2 uitkomt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Wat grappig. Ik heb het van de week serieus overwogen. Probleem is een beetje dat ik het spel eerst wil afwachten. Ik zweer bij WO2 shooters (geen elfen/trollen of sci-fi voor mij) maar wil dit wel proberen als de engine lekker ligt. Als het maar niet a la battlefield wordt. Huuuuge machine vs proppenschieter enzo.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ze werken met classes dus het spel lijkt me erg gebalanceerd.
En ik kijk hier echt wel naar uit, en de demo zou er binnekort al moeten aankomen.

offtopic :
Ik ben nu ook bezig met een site over de game, dus als je wil weten wanneer de demo gaat komen dan kan je het daar snel weten, ook kan je email waarschuwing krijgen als je wil.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 167877 op 09-02-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Dit spel ga ik halen... Zag op een screen een krant rondslingeren en die was echt gedetailleerd. Ik denk dat weer een game wordt dat je echt weer in een potje gezogen gaat worden.. Goed opvolger voor battlefield waar ik over paar maand wel op ben uitgekeken en ow ja de reden voor me binnenkort verwachte upgrade naar 2.0 gig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 21:42

Hu9o

Schokkend

CR35 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:34:
Dit spel ga ik halen... Zag op een screen een krant rondslingeren en die was echt gedetailleerd. Ik denk dat weer een game wordt dat je echt weer in een potje gezogen gaat worden.. Goed opvolger voor battlefield waar ik over paar maand wel op ben uitgekeken en ow ja de reden voor me binnenkort verwachte upgrade naar 2.0 gig :D
Plaatjes van games worden meestal met photoshop bewerkt om ze mooier te maken. Dus dikke kans dat het er in het spel niet zo uit ziet.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51
Zouden die pics in de startpost onderhand eens fatsoenlijk geresized kunnen worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Filmpjes zagen ook al zeer gedetaillerd uit, het is vaak wel wat te zien. Anyhow et is toch de oorlog van mensen tussen stroggs :Y) gewoon tof _/-\o_

edit: trouwens wel aardig veel negatieve reacties zo opzich... :'( ff wachten tot de inzichtvolle mensen dit topic in de gaten krijgen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door CR35 op 09-02-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Met die engine van Doom3 is het denk ik wel mogelijk dat er zulke details zijn, maar of je er iets aan heb is wat anders.

Ik had die images al 3 keer gedaan alleen deze irrietante school pc loopt steeds vast, als ik weer thuis ben probeer ik het weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Het lijkt mij ook, de engine ook bijzonder getweakt. Vond de buitenlokaties van Quake 4 niet echt mooi.... Schip kom overvliegen boem in schaduw alles zwart? ??? 8)7 lol. Dus ff afwachten hoe hij het gaat houden met framerate en belichting maar ik heb het vermoeden dat het wel goed gaat komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat ik ook las is dat je ook dus niet ergens gestrand kan raken in de middle of nowhere doordat je geen voertuig hebt ofzo, je zou dus een command kunnen geven en dan kan er dus een voertuig worden gedropt.(met een limiet natuurlijk)

Ik weet nog bij BF2 wanneer je bijvoorbeeld een groot level had, en je ging uit een vliegtuig(parachute) dat je dan 5 min weer moest lopen om weer in de vuurlinie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Hoe bekend klinkt mij dat in de oren :| :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
CR35 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:39:
edit: trouwens wel aardig veel negatieve reacties zo opzich... :'( ff wachten tot de inzichtvolle mensen dit topic in de gaten krijgen ;)
Iedereen binnen de ET (en RTCW) community is nou eenmaal zeer teleurgesteld dat dit een zogenaamde opvolger zou moeten gaan worden. Enemy Territory spelers hebben nou eenmaal een hekel aan voertuigen (echt kut in multiplayer) en spelen het spel niet voor de gfx. Inderdaad dit is misschien voor de mensen die BF leuk vinden, alleen de ET mensen zijn een beetje pissig dat dit spel die naam draagt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Ik vind het ook stom dat dit spel de naam Enemy Territory draagt, maarja, da's gewoon marketing he.
Het lijkt me wel een gaaf spel worden, een beetje BF2, maar dan minder realistisch. De voertuigen in het spel zouden ook veel makkelijker bestuurbaar moeten zijn, meer zoals Halo. Ik volg dit spel op de voet, het kan nog interessant worden. :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Cold_Phoenix schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:01:
Ik vind het ook stom dat dit spel de naam Enemy Territory draagt, maarja, da's gewoon marketing he.
Het lijkt me wel een gaaf spel worden, een beetje BF2, maar dan minder realistisch. De voertuigen in het spel zouden ook veel makkelijker bestuurbaar moeten zijn, meer zoals Halo. Ik volg dit spel op de voet, het kan nog interessant worden. :)
Nou 1 feature van deze game is dat je alles aan een voertuig kapot kan en dat je het dan ook merkt.
BV een jeep, lekke band en je rijdt veel moelijker, 4 lekke banden is succes met rijden.
Daarom is er ook een class Engineer die dat soort dingen kan repairen.
Ook met met bv zon jet mobile als daar 2 van je 3 boosters kapot zijn dan kan je nog erg moeilijk vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

ik kijk wel uit naar dit spel , maar wat ik wel zie is bv.
op die eerste screen ... die rots op de achtergrond :/
of op de laatste , dat voetpad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de levels alleen al lijken me echt gaaf.

kep de fotos ook verkleint:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
lol nu kun je ze niet meer groot krijgen :/

[ Voor 8% gewijzigd door CR35 op 09-02-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is ook nooit goed :P

Maar op het forum van Splash zei een designer dat demo bijna af was.
Dus het schiet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 05-06 17:59
Dit werd toch de 'bf2 killer' genoemd.. Of waar heb ik dat gelezen 8)7

Ga dit zeker proberen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Demoniac schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:15:
[...]
.. ik kijk er in ieder geval naar uit, eindelijk een 'opvolger' voor Quake 3 :)
ET: QuakeWars is helemaal geen opvolger voor Quake3, dat is Quake4 al. ET: QuakeWars is een voortborduursel op van Wolfenstein: Enemy Terrority. Alleen in een compleet andere setting.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
ph4ge schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:54:
[...]

Iedereen binnen de ET (en RTCW) community is nou eenmaal zeer teleurgesteld dat dit een zogenaamde opvolger zou moeten gaan worden. Enemy Territory spelers hebben nou eenmaal een hekel aan voertuigen (echt kut in multiplayer) en spelen het spel niet voor de gfx. Inderdaad dit is misschien voor de mensen die BF leuk vinden, alleen de ET mensen zijn een beetje pissig dat dit spel die naam draagt.
Can't do more then just agree. Belediging voor ET deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat ze misschien een breder publiek deze keer wilden krijgen.
Gaat altijd om het geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 03-06 17:50
[...]

wat is dat nou weer voor onzin :Z

de heren bij splashdamage leveren gewoon zeer goed werk, en maken gewoon een game zoals zij die zelf hadden willen spelen. dat sommige ET spelers het daar dan niet mee eens zijn...tjah jammer dan he.

en dit spel probeert juist iets aan teamplay te creeeren, ook in de voertuigen doordat je met zn 3-en bijvoorbeeld een tank beter kan besturen als in je eentje.

ik heb zelf ET nooit echt veel gespeeld maargoed kijk toch erg uit naar deze game. het zal allicht anders zijn en ff wennen maar ik ken genoeg ET gamers die niet kunnen wachten op deze game, en nofi, ik vind het gewoon een hoop bullshit :)

ik ken een aantal mensen die bij splashdamage werken en 1 die het spel zelf onder andere heeft gespeeld. en allemaal zijn ze erg enthousiast over hoe het spel zich ontwikkeld. ben alleen wel benieuwd of ze hun belofte kunnen waarmaken dat dit spel net zo zwaar wordt als doom 3(quake 4 was al zwaarder...). helaas wordt er niets over het technische aspect naar buiten gebracht.

ben wel benieuwd hoe ze de draws in de verte kunnen beperken tot een acceptabel aantal aangezien dit in normale locaties in quake 4 al gauw de pan uit rijst.
Anoniem: 167877 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:51:
Ik denk dat ze misschien een breder publiek deze keer wilden krijgen.
Gaat altijd om het geld :P
onzin, zoals gezegd ken ik een aantal van het team, en geloof me, die doen het echt niet voor het geld hoor. je verdiend echt niet zoveel, je werkt verschrikkelijk veel en lange dagen. dat de game dan zo opgezet is dat ook beginnende spelers gelijk mee kunnen spelen...tjah dat spreekt inderdaad een groter publiek aan en dus meer geld verdienen. maar daar doet een werknemer het echt niet voor hoor :)

[ Voor 16% gewijzigd door bolleh op 11-02-2006 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
het is gewoon een nieuw avontuur in de enemy territory serie... in ieder geval zo lijkt het. Ze pakken elke keer weer een bepaald soort gevecht eruit en en plaatsen het in een game. De term enemy territory leent zich er goed voor... althans dit verwacht ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Splash Damage is een developer die zeer veel respect van mij heeft. Ik was al fan van hun werk sinds Quake 3 Fortress (Q3F), niet alleen omdat 't spel gewoon erg leuk was, maar ook omdat 't verrekte knap was wat ze allemaal met de Quake 3 engine wisten te doen (toen de engine source nog niet openbaar was, that is :P). Enemy Territory bevestigde dat gevoel allemaal, voor een gratis game zat 't briljant in elkaar, en alhoewel het aantal maps beperkt was, droop het talent er aan alle kanten af.

Nu maken ze dus hun eerste commerciële game, en het ziet er zeer veelbelovend uit. Ik zou zo ver willen gaan om te zeggen dat dit de game gaat worden die Doom 3 en Quake 4 hadden willen zijn. Maar om de een of andere reden zijn originaliteit, afwisseling en lol termen die zowel Id Software als Raven niet meer echt onder de knie hebben. Splash Damage daarentegen heb ik alleen nog maar goede dingen zien produceren. Dit is eigenlijk de enige FPS van het komende jaar waar ik echt naar uit zit te kijken. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Devil N schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:59:
Splash Damage is een developer die zeer veel respect van mij heeft. Ik was al fan van hun werk sinds Quake 3 Fortress (Q3F), niet alleen omdat 't spel gewoon erg leuk was, maar ook omdat 't verrekte knap was wat ze allemaal met de Quake 3 engine wisten te doen (toen de engine source nog niet openbaar was, that is :P). Enemy Territory bevestigde dat gevoel allemaal, voor een gratis game zat 't briljant in elkaar, en alhoewel het aantal maps beperkt was, droop het talent er aan alle kanten af.

Nu maken ze dus hun eerste commerciële game, en het ziet er zeer veelbelovend uit. Ik zou zo ver willen gaan om te zeggen dat dit de game gaat worden die Doom 3 en Quake 4 hadden willen zijn. Maar om de een of andere reden zijn originaliteit, afwisseling en lol termen die zowel Id Software als Raven niet meer echt onder de knie hebben. Splash Damage daarentegen heb ik alleen nog maar goede dingen zien produceren. Dit is eigenlijk de enige FPS van het komende jaar waar ik echt naar uit zit te kijken. Ik ben benieuwd.
mwah vergeet niet dat splashdamage niet alleen werkt. ze staan onder "streng toezicht" van id software. kevin cloud zit geloof ik fulltime in london. en uiteraard doet john carmack zijn duit in het zakje door de engine te updaten met oa megatexture

bovendien is zeker doom 3 een goede game, de pc's waren destijds een stuk minder krachtig dan nu, waardoor ze minder complexe dingen konden doen. maar als ik bijvoorbeeld naar de textures kijk, dan is doom 3 zeker een topgame. de normal maps bijv zijn van zon hoge kwaliteit, dat haalt quake 4 bij lange na niet over het algemeen.

verder profiteert ook prey van het feit dat pc's krachtiger worden waardoor er meer met de doom 3 engine gedaan kan worden. en het wordt mettertijd alleen maar beter :)

<edit>
overigens lijkt een releasedate van 1e kwartaal bullshit. ik denk eerder dat het rond of net na de zomer uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door bolleh op 11-02-2006 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bolleh schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 02:13:
overigens lijkt een releasedate van 1e kwartaal bullshit. ik denk eerder dat het rond of net na de zomer uitkomt.
Ik denk dat ook niet ja, denk eerder dat de demo dan zal uitkomen. Maar Amazon had een release datum neer gezet van 20 februari(eerst) en die is nu 26 augustus.
Alleen raar dat Amazon het wel weet en alle andere game sites het niet, ik zelf denk dat ze gewoon een wilde gok doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

als het hen de gfx niet kan schelen en ze niet willen wat quake wars te bieden heeft blijven ze toch lekker RTCW spelen.
ik vind het toch logisch dat de tweede niet weeral een WO spel word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101642

juist wel,ik bedoel COD2 is toch ook geen Halo achtig spel geworden.Het is gewoon jammer dat het geen spel is alla ET,maar wel de naam draagt.

Want dat spel is juist zo goed naar mijn mening,omdat er met classes,medcis engineers gewerkt word.De gameplay blijft gewoon super,onovertroffem maar mijn mening zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 101642 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:33:
juist wel,ik bedoel COD2 is toch ook geen Halo achtig spel geworden.Het is gewoon jammer dat het geen spel is alla ET,maar wel de naam draagt.

Want dat spel is juist zo goed naar mijn mening,omdat er met classes,medcis engineers gewerkt word.De gameplay blijft gewoon super,onovertroffem maar mijn mening zelfs.
ehm, dit spel is gewoon een doorontwikkeling van de _gameplay_ van ET. dus niet de graphics, look of wat dan ook.

quake wars bevat ook verschillende classes, net zoals ET dat had, mischien niet compleet hetzelfde maargoed als het wel allemaal hetzelfde was geweest, zelfde setting(WO2), zelfde classes etc dan hadden die mensen lopen zeiken dat ze te weinig innoveren...maw ik vind het allemaal maar bullshit wat men zit te zeiken

ET staat imho gewoon voor online team gameplay, en quake wars zal dat alleen maar verder uitbouwen, echter wel op zn eigen manier.

sommige games reeksen hebben een rode draad qua verhaal, of graphics. ET heeft dat qua gameplay. en de graphics zijn toch niet zo irritant? het is gewoon hier op aarde, het is alleen een beetje in de toekomst. maar niet zo ver als bijv halo ofzow. er zitten heel veel dingen in die gebaseerd zijn op dingen uit de huidige tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enemy territory is nu niet bepaald een term die iets te maken heeft met WOII
heeft evenveel te maken met quake wars.
hadden ze er een WO game van gemaakt dan was het van :
alleen graphics verbeterd , niet innovatief , uitmelkerij :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
bolleh schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:00:
ehm, dit spel is gewoon een doorontwikkeling van de _gameplay_ van ET. dus niet de graphics, look of wat dan ook.
Als je ooit serieus ET zou hebben gespeeld weet je dat voortuigen totaal niet samen gaan met de gameplay van W:ET. ET staat voor snelle 1v1 duels met gelijke kansen voor iedereen, in combinatie met een teamprestatie. W:ET's gameplay was nooit bedoeld voor meer dan 6vs6 gevechten, dus wat heeft een voertuig waar al 3 personen inzitten hiermee te maken? Meer spelers en meer gekke wapens betekend nog meer spam, je gaat dood doordat iemand een beter wapen heeft. Dit is precies wat de W:ET community zoveel mogelijk probeert te voorkomen. W:ET is mp40 vs thompson actie, gelijke strijd. Niet de 1 met een enorm lazergun en de ander met een pistooltje ofzo.

Dit wil niet zeggen dat dit spel mensen die BF leuk zal teleurstellen. Als je het fijn vind om te worden neergeknald omdat je tegenstander toevallig een beter voertuig heeft gevonden dan is dit zeker je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ph4ge schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:25:
[...]

Als je ooit serieus ET zou hebben gespeeld weet je dat voortuigen totaal niet samen gaan met de gameplay van W:ET. ET staat voor snelle 1v1 duels met gelijke kansen voor iedereen, in combinatie met een teamprestatie. W:ET's gameplay was nooit bedoeld voor meer dan 6vs6 gevechten, dus wat heeft een voertuig waar al 3 personen inzitten hiermee te maken? Meer spelers en meer gekke wapens betekend nog meer spam, je gaat dood doordat iemand een beter wapen heeft. Dit is precies wat de W:ET community zoveel mogelijk probeert te voorkomen. W:ET is mp40 vs thompson actie, gelijke strijd. Niet de 1 met een enorm lazergun en de ander met een pistooltje ofzo.

Dit wil niet zeggen dat dit spel mensen die BF leuk zal teleurstellen. Als je het fijn vind om te worden neergeknald omdat je tegenstander toevallig een beter voertuig heeft gevonden dan is dit zeker je ding.
wat zeur je dan? blijf je toch lekker W:ET spelen |:(

je zegt het zelf al goed:
W:ET is nooit bedoeld voor zulke gevechten...
nou ET:QW dus blijkbaar wel!

er zijn genoeg mensen die nog quakeworld(q1 dus) spelen of bijv team fortress classic omdat ze de nieuwe games minder leuk vinden. nou ja best. blijf jij lekker W:ET spelen. maar ga dan niet een nieuw spel beoordelen zonder em gespeeld te hebben |:(

[ Voor 46% gewijzigd door bolleh op 11-02-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
bolleh schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:36:
[...]

wat zeur je dan? blijf je toch lekker W:ET spelen |:(

je zegt het zelf al goed:
W:ET is nooit bedoeld voor zulke gevechten...
nou ET:QW dus blijkbaar wel!
En daarom vinden de die-hard ET gamers het niet leuk dat deze game de naam ET draagt... Dat heeft verder geen enkele donder te maken of phage wel of niet het spel gespeelt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ikzelf ben geen die-hard quake fan of van welke game dan.
Ik snap best dat sommige gamers die echt fan zijn van het de oude stijl hier misschien niet blij mee zijn, maar altijd bij het oude blijven is ook niet goed.
Ik zelf wil ook een verandering bij een game die ik eerst goed vond, maar dat er bij de volgende versie gewoon een nieuw soort game genre is tja dat kan positief of negatief zijn. Maar het is niet automatisch negatief, omdat het iets nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Danjel schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:37:
[...]

En daarom vinden de die-hard ET gamers het niet leuk dat deze game de naam ET draagt... Dat heeft verder geen enkele donder te maken of phage wel of niet het spel gespeelt heeft.
snap het dan... W:ET is zo opgezet dat het maar weinig spelers kan bevatten, ook niet zo vreemd aangezien de engine er nooit echt voor gebouwd is om zoveel spelers toe te laten.

nu met quake wars pakken ze dat dus wel goed aan. een engine die veel spelers toelaat.

ik denk dat als splashdamage de resources had die ze nu hebben bij de ontwikkeling van W:ET dat ze die game ook graag meer spelers en bijv voertuigen hadden willen geven.

quake 1/2/3/4 zijn qua gameplay ook aardig verschillend allemaal, toch dragen ze allen de naam quake. waarom zou dat nu dan niet mogen.

imho staat de naam enemy territory voor online teamply en veel fun. W:ET vult dat op zijn manier in, ET:QW vult dat echter weer op een andere manier in. is toch niets verkeerds mee. of wil je graag ieder jaar een nieuwe W:ET met iets betere graphics zoals bijvoorbeeld de fifa reeks? daar worden we ook niet echt vrolijk van he ;)

maw: als dit spel je niets lijkt, of je hebt het gespeeld en vind het nix, prima. maar ga dan niet lopen zeuren dat het de naam ET niet verdiend. dat is namelijk aan splashdamage/id software/activision. en niet aan jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Nou 1 feature van deze game is dat je alles aan een voertuig kapot kan en dat je het dan ook merkt.
BV een jeep, lekke band en je rijdt veel moelijker, 4 lekke banden is succes met rijden.
Daarom is er ook een class Engineer die dat soort dingen kan repairen.
Ook met met bv zon jet mobile als daar 2 van je 3 boosters kapot zijn dan kan je nog erg moeilijk vliegen.
Klopt, maar in Halo 2 was dit ook en kunt nu niet zeggen dat de voertuigen in Halo 2 moeilijk waren ofzo. Het gaat er vooral om dat als je als noob in een helikopter stapt je niet meteen crasht na 2 seconden (BF 2 style), maar dat het gewoon heel intuitief is, iedereen moet het kunnen. Dit stond in een artikel op gamespy ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol

leuke reacties zeg
tis puur alleen een marketing strategie
wat hier gebeurt .

enig idee ,hoeveel gamers et hebben gespeeld (gratis)
enig idee hoeveel gamers er nu geil worden gemaakt
omdat de naam enemy territory erin zit .?

wake up
verkoop strategie slaan ze je mee om de oren hier ..
bolleh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:17:
[...]

snap het dan... W:ET is zo opgezet dat het maar weinig spelers kan bevatten, ook niet zo vreemd aangezien de engine er nooit echt voor gebouwd is om zoveel spelers toe te laten.

nu met quake wars pakken ze dat dus wel goed aan. een engine die veel spelers toelaat.
onzin .dacht je nu echt dat dit spel 1v1 wordt gespeeld :?
servers van rond de 40 personen is geen uitzondering .
en teamplay is wel degenlijk nodig in rtcw et...
bolleh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:17:
[...]

quake 1/2/3/4 zijn qua gameplay ook aardig verschillend allemaal, toch dragen ze allen de naam quake. waarom zou dat nu dan niet mogen.
appels en peren verhaal .. kom op zeg.
bolleh schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:58:
[...]

onzin, zoals gezegd ken ik een aantal van het team, en geloof me, die doen het echt niet voor het geld hoor. je verdiend echt niet zoveel, je werkt verschrikkelijk veel en lange dagen. dat de game dan zo opgezet is dat ook beginnende spelers gelijk mee kunnen spelen...tjah dat spreekt inderdaad een groter publiek aan en dus meer geld verdienen. maar daar doet een werknemer het echt niet voor hoor :)
:D :D

zeker en de russen waren eerder op de maan ;)
enne zeg ff tegen je maten .dat ze moeten opschieten met rtcw2 _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 140962 op 12-02-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 140962 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:47:
lol

leuke reacties zeg
tis puur alleen een marketing strategie
wat hier gebeurt .

enig idee ,hoeveel gamers et hebben gespeeld (gratis)
enig idee hoeveel gamers er nu geil worden gemaakt
omdat de naam enemy territory erin zit .?

wake up
verkoop strategie slaan ze je mee om de oren hier ..

[...]

onzin .dacht je nu echt dat dit spel 1v1 wordt gespeeld :?
servers van rond de 40 personen is geen uitzondering .
en teamplay is wel degenlijk nodig in rtcw et...
dat zeg ik niet, maar dat zegt die gozer toch, met zn 6vs6 ;)
[...]
appels en peren verhaal .. kom op zeg.
want?
[...]
:D :D

zeker en de russen waren eerder op de maan ;)

tip lees dit ook ff door
http://www.rtcw.jolt.co.u...q/enemyterritory_faq.html
tjah geloof het of niet. maar de meeste jongelingen in de game business doen het echt niet voor het geld hoor. als jongeling verdien je zowiezo niet al teveel, mischien qua bonussen dat je af en toe een slag kunt slaan. maar als je gewoon textures maakt, code stampt of levels bouwt verdien je niet super veel hoor. de meeste die in de game komen doen het gewoon omdat ze dit koste wat kost willen doen. ik ken een hoop mensen uit de q3 mod-scene die niets anders willen dan in de games industrie werken.

zelfde geld voor mezelf. ik werk nu aan q4f en zet mn eigen project op voor prey. hopelijk kom ik hiermee aan de slag in de industrie. maar dat doe ik niet voor het geld hoor. je verhuisd naar een ander land, bent jong. denk je dan echt dat ze allemaal in dikke bmw's rijden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik weet nog wel als je met 40 in een server was, Spawn woesh(bom) killed.... was niet echt leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Misschien moeten we meer over de game zelf verder gaan, en niet over de designers zelf :P

Persoonlijk krijg ik een beetje genoeg van al die WOII games, er zijn er namelijk zo veel van, call of duty medal of honor enz.
Ik begrijp dan ook heel goed dat ze iets nieuws gaan doen, want continu hetzelfde werkt echt niet.
Cold_Phoenix schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:30:
[...]

Klopt, maar in Halo 2 was dit ook en kunt nu niet zeggen dat de voertuigen in Halo 2 moeilijk waren ofzo. Het gaat er vooral om dat als je als noob in een helikopter stapt je niet meteen crasht na 2 seconden (BF 2 style), maar dat het gewoon heel intuitief is, iedereen moet het kunnen. Dit stond in een artikel op gamespy ofzo.
In halo2 heb ik van feature helemaal niks gemerkt, ik heb het dan wel alleen bij vrienden gespeelt en soms zelf maar ik merkte daar niks van wat ze QWET beschreven. En hier zeggen dat je de effecten van bv 2 lekke banden echt heel erg zal merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:02:
[...]

tjah geloof het of niet. maar de meeste jongelingen in de game business doen het echt niet voor het geld hoor. als jongeling verdien je zowiezo niet al teveel, mischien qua bonussen dat je af en toe een slag kunt slaan. maar als je gewoon textures maakt, code stampt of levels bouwt verdien je niet super veel hoor. de meeste die in de game komen doen het gewoon omdat ze dit koste wat kost willen doen. ik ken een hoop mensen uit de q3 mod-scene die niets anders willen dan in de games industrie werken.

zelfde geld voor mezelf. ik werk nu aan q4f en zet mn eigen project op voor prey. hopelijk kom ik hiermee aan de slag in de industrie. maar dat doe ik niet voor het geld hoor. je verhuisd naar een ander land, bent jong. denk je dan echt dat ze allemaal in dikke bmw's rijden? ;)
tja in de mod scene ,dat is echt andere koek als een spel van uit niks
beginnen ... mod makers zullen idd geen bergen met geld verzetten .
ben ik totaal met je eens .
wapens rendereren etc etc etc .
die doen het om te laten zien ,hee kijk ons eens wat we hier kunnen ,en hopen hiermee verder te komen ..

maar de mannen die echt een spel maken ,en zeker als een spel goed in de markt valt .trust me die mannen draaien hun hand niet om voor een vette bmw.

snap je redenering ,maar ik doelde echt op de groundleggers van het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 19-05 07:35

BaT

Ik heb RTCW:ET gedaan; en ik vond er geen bal aan (en dan kijk ik niet naar de gfx, alleen naar de gameplay). Ik ben dan ook blij dat Quake Wars werd aangekondig MET voertuigen. Bij een groot teamplay FPS oorlogje HOORT nou eenmaal verscheidenheid. Een echt leger bestaat ook niet alleen maar uit grondtroepen met verschillende klassen... al sinds de romeinen (en nog veel eerder zelfs) bestaan er voertuigen (cavalary, katapulten, chariots, olifanten, boten etc.)

Kortom: kan niet wachten tot de demo uitkomt; de screenshots zien er gewoon degelijk uit en bij elke engine afkomstig van John Carmack is het zo dat het er niet alleen mooi uitziet, maar dat het ook nog goed speeld (kwa feeling in de spel-wereld).

Dat het de naam ET niet zou moeten hebben omdat het concept 'veranderd', bullshit. Het platform evolueert en daar horen nou eenmaal veranderingen bij, hoe dramatisch die voor sommigen ook lijken.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat vond ik ook het nadeel van BF2 en andere games.

Trouwens zo te zien zijn hier wel veel mensen die intresse hebben in de game :p
miss leuk om een clantje op te richten voor de demo? Omdat die er nu wel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Voertuigen in FPS-en kunnen best leuk zijn hoor. UT2k4 bijvoorbeeld Onslaught of VCTF.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind ook dat de voertuigen in een game, de game iets speciaals en iets extras geven.
Anders heb je gewoon schieten schieten en nog eens schieten.
Blijf dan gewoon bij painkiller ofzo:p Graphs maken dan niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

dit zuigt gewoon,
Et was gewoon beter, nu auto's enzo bah
fights van 32vs32 :r en wat mooie gfx, die niks uitmaken.
Flop game

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
shameblaster schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:38:
dit zuigt gewoon,
Et was gewoon beter, nu auto's enzo bah
fights van 32vs32 :r en wat mooie gfx, die niks uitmaken.
Flop game
Heb je het al gespeeld dan?
Alleen omdat het "anders" is, is het automatisch een slechte game ikzelf vind dat nogal zwak, een mening hebben over iets zonder te weten hoe het echt is.

Maar wat had je dan opzich verwacht? Weerx5 een remake van een een WOII game?
Ik denk dat zij en de gamers zelf er ook een beetje genoeg van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Dan lees je het toch niet?

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-02-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
Anoniem: 167877 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:44:
[...]

Heb je het al gespeeld dan?
Alleen omdat het "anders" is, is het automatisch een slechte game ikzelf vind dat nogal zwak, een mening hebben over iets zonder te weten hoe het echt is.

Maar wat had je dan opzich verwacht? Weerx5 een remake van een een WOII game?
Ik denk dat zij en de gamers zelf er ook een beetje genoeg van krijgen.
Een game heeft nog meer dan alleen GFX en gameplay...

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de C&C reeks, Die is vannaf deeltje 1 echt ontzettend vaak gespeelt door veeeeel gamers en ook ontzettend lang doorgespeelt. Elke keer dat de game met een vernieuwde versie uitkwam was het verbeterd zonder echt drastische dingen te veranderen zoals QW nu verandert ten opzichte van ET. Dat vinden de die-hard ET gamers gewoon jammer. Want ET is gewoon een super game waar zeker weten nog wel wat dingen aan verbeterd kunnen worden (soort mix van RTCW en ET + wat bugfixes). Ik weet echt 100% zeker dat die game aan zal slaan.
RTCW 2 lijkt dan de opvolger maar draagt geen Enemy Territory, QW wel terwijl DIE game juist geen ene donder te maken heeft met Enemy Territory EN ook nog eens allerlei toevoegingen heeft zoals voertuigen, ronduit zonde dus!

Dat BF2 spelers en MOH spelers deze game helemaal geweldig vinden moeten ze helemaal zelf weten, maar ik weet ook dat die gamers de game Enemy Territory niet goed genoeg kennen om er zeker van te zijn de QW de naam Enemy Territory verdient.

Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Danjel schreef op maandag 13 februari 2006 @ 10:30:
[...]

Een game heeft nog meer dan alleen GFX en gameplay...

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de C&C reeks, Die is vannaf deeltje 1 echt ontzettend vaak gespeelt door veeeeel gamers en ook ontzettend lang doorgespeelt. Elke keer dat de game met een vernieuwde versie uitkwam was het verbeterd zonder echt drastische dingen te veranderen zoals QW nu verandert ten opzichte van ET. Dat vinden de die-hard ET gamers gewoon jammer. Want ET is gewoon een super game waar zeker weten nog wel wat dingen aan verbeterd kunnen worden (soort mix van RTCW en ET + wat bugfixes). Ik weet echt 100% zeker dat die game aan zal slaan.
RTCW 2 lijkt dan de opvolger maar draagt geen Enemy Territory, QW wel terwijl DIE game juist geen ene donder te maken heeft met Enemy Territory EN ook nog eens allerlei toevoegingen heeft zoals voertuigen, ronduit zonde dus!

Dat BF2 spelers en MOH spelers deze game helemaal geweldig vinden moeten ze helemaal zelf weten, maar ik weet ook dat die gamers de game Enemy Territory niet goed genoeg kennen om er zeker van te zijn de QW de naam Enemy Territory verdient.

Just my 2 cents...
ten eerste mooi bericht :P
Beter dan de vorige berichten waar er gewoon stond kut game zonder enige reden.
Ik snap ook best wel dat de die hard gamers hier niet blij mee zijn, maar zie deze game eens niet als een vervolg maar gewoon als een nieuwe game. Hoe zou je er dan over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123740

Enemy territory is een geweldig spel en ik denk ook door zijn eenvoud. je hoort veel mensen roepen van dit spel heeft echt de vetste graphics en ook hier in dit topic word gepraat en gediscuseerd over de enige van QW-ET. maar als ik kijk naar hoe ET er zelf uit ziet. ik speel het vaak op mijn Geforce 2 MX van 32 mb. en daar draait het prima. wel moet ik dan alles uitzetten, geen details, low qualitiy sky enz. maar het boeid mij allemaal niet hoe het eruit ziet, ik wil knallen. en goed knallen en dat kan in ET. bij dit spel hebben ze de aandacht die normaal gebruikt word voor de engine gegeven aan de gameplay.

ook hebben ze er geen voertuigen ingeplakt, behalve af en toe een tank of een truck. maar die is ook heel eenvoudig. hij kan maar 1 kant op. en je kan hem maar op 1 manier aan het rijden krijgen. er kan maar 1 iemand in, simpel toch? daardoor krijg je een snel spel die niet opgehouden word doordat mensen gaan vechten om het best voertuig wat ik wel eens bij BF2 zie gebeuren. dan shieten mensen elkaar af omdat ze persé die ene tank of heli willen hebben.

ook waren de maps brilliant. er zijn heel veel custom-maps maar feuldump, goldrush en oasis zijn nog steeds meesterlijke maps. ik hoop dan ook dan QW-ET ook zo'n eenvoud heeft. maar als ik het zo bekijk betwijfel ik het. er zijn voertuigen waar je met meer in kan zitten. en het is een sci-fiction geworden. er zit een dikke engine in enz. het eenvoudig knallen lijkt mij weg.. en daarom begrijp ik de reacties van de beetje harcore-ET speler, dat ik zelf ook ben. ze hadden het wat mij betreft beter gewoon Quake Wars kunnen noemen. maarjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Nu online
QW draagt de naam ET alsof het een opvolger is. Daar zijn de die-hard ET gamers het gewoon niet mee eens. Dat is puur omdat het anders is dan ET zelf (ivm voertuigen e.d.).
Als er niet de naam Enemy Territory in zat dan was het spel hoogst waarschijnlijk niet eens opgevallen door de die-hard Enemy Territory gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 14:01

Bene

list incomprehension

ET vind ik brilliant. Het zit propvol met unieke ideetjes en zaken die je niet in andere spelletjes tegenkomt - het is mij ook wel duidelijk dat de ontwikkelaars heel goed begrijpen wat leuk is. Je kan best nu al op dit spel gaan plassen omdat het niet hetzelfde is als wat je al kende, maar dan denk ik dat je kwijt ben wat er in de eerste instantie zo bijzonder aan was.

Ik hebt er wel vertrouwen in. Mijn 45 euro staat al apart voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Om het gevoel van de ET-ers misschien te verwoorden (het wordt nu wel heel erg een game discusie maar toe maar): Ik denk dat het niet gaat om het thema (WO2, Vietnam danwel SciFi). Bedoel wat mij betreft schiet ik op paarse blokjes ofzo. Ik denk dat we het hier puur om de engine hebben. Voor veel mensen is de Q3 engine gewoon top. Ik zelf heb er meerde spellen op gespeeld van alle themas.

Ik denk dat diezelfde mensen ook niet zitten te wachten op mooie plaatjes (die bekijk je maar in de bioscoop zeg ik altijd maar) maar op gameplay en feel. Ik vind het leuk om te voetballen omdat het gaat om de man en de bal. Ik speel echt niet anders als het stadion door Rem Koolhaas ontworpen is.

We kunnen over QW:ET nog weinig uitspraken doen, er valt immers nog niets te 'feelen'. Wat we wel kunnen is opmerken dat de naam QW: Enemy Territory dingen suggereerd. Om terug te komen op het C&C voorbeeld. Als westwoord nu een racegame maakt en dat C&C:Racewars noemt dan verwacht je op zijn minst een link met de C&C serie en zeg je ook niet "het is een totaal ander spel accepteer het". Open staan voor vernieuwing en waarderen wat je nu hebt zijn 2 losse dingen. Ik sta best open voor QW:ET maar ik verwacht er vooralsnog niet uit te halen wat ik bij ET doe/deed. Dit puur speculatief uiteraard.

De BF/Halo/UT2K4 scene riep ook altijd naar ET spelers wat wij er toch aan vonden zo'n simpel spel zonder voertuigen etc. Maar precies wat de poster voor mij zegt: die eenvoud leidt niet af van het werkelijke doel: mooi knallen en 1op1 skills vergelijken. Hoe kan ik nou mijn prestatie met een geweer vergelijken met mijn tegenstander in een heli bv. Dan moet je ook maar zorgen dat je een heli hebt.. ja dat is symptoombestrijding.

Kortom: Ik sta zeker open voor QW en ik kijk er naar uit, maar hou nog wel een hele dikke slag om de arm ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

RTCW:ET is een teamplay shooter (toch ??) ....
Nu... een paar jaar later, maken dezelfde makers WEER een teamplay shooter (toch ??) ...

En dan vinden mensen raar dat ze het 'ET' gedeelte in de naam hebben verwerkt ???

Het ene heet niet voor niks ET : RTCW en de andere ET : QW .... het is nog steeds ALLEBEI een teamplay shooter; de ene wat ouder en de ander wat nieuwer en in een ander sausje.

Al die mensen die nu al lopen te zeuren : blergh ze hebben het concept vern**kt, etc ,etc ... ik zou hun alleen kunnen begrijpen als dit nieuwe spel ET: RTCW 2 had geheten ... wat het dus NIET heet.

Mensen die twijfelen of HUN concept veranderd is; wacht eerst de demo af voor je gaat zeuren. En als het veranderd is (in hun ogen negatief dan); dan speel je het toch lekker niet ?? Het is niet alsof JULLIE de opdracht hebben gegeven voor dit spel, dus laat die lui lekker hun spelletje maken. Ik bedoel maar : ze hadden ook helemaal geen nieuw deel kunnen maken... waren jullie dan WEL tevreden geweest ???? :Z

Edit;offtopic; Over de vergelijking met de CnC reeks ... CnC 1 was/is super _/-\o_ Red Alert 1 was geslaagd (beetje goedkoper al (vooral omdat alle oude units van CnC1 nog in de code verstopt zaten, oftwel een paar andere bitmapjes een minder goed uitgedacht verhaal en je hebt een nieuw spel :( ) En de delen daarna wil ik al helemaal niet meer vergelijken met het orgineel ... Tiberiun Sun en Red Alert 2 hebben het voor mij helemaal verkracht ... Generals was een leuke RTS, maar had niet perse de naam CnC hoeven dragen om succesvol te zijn > ik had liever meer support gehad voor die game dan dat er CnC voor stond....wat ik wil duidelijk maken trouwens : CnC 1 is nooit verbeterd met de nieuwe delen ... eerder uitgemolken, en dat werd met elk nieuw deel in de serie meer en meer duidelijk...

(8>

[ Voor 39% gewijzigd door BaT op 13-02-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Couldn't agree more... Behalve dat de naam RTCW: ET is en niet andersom.En dat ET meer opzichzelf kwam te staan. Ik had me erg vermaakt met RTCW. Ik had hem in met kerst gehaald in de donkere winterdagen. Lol dat was eng zeg :Y) .... ik meen het :/

[ Voor 5% gewijzigd door CR35 op 13-02-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

De enige echte relevante vraag aangaande dit spel is natuurlijk: kun je pronen? :+

[ Voor 13% gewijzigd door RRR op 13-02-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
BaT schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:54:
RTCW:ET is een teamplay shooter (toch ??) ....
Nu... een paar jaar later, maken dezelfde makers WEER een teamplay shooter (toch ??) ...

En dan vinden mensen raar dat ze het 'ET' gedeelte in de naam hebben verwerkt ???

Het ene heet niet voor niks ET : RTCW en de andere ET : QW .... het is nog steeds ALLEBEI een teamplay shooter; de ene wat ouder en de ander wat nieuwer en in een ander sausje.

Al die mensen die nu al lopen te zeuren : blergh ze hebben het concept vern**kt, etc ,etc ... ik zou hun alleen kunnen begrijpen als dit nieuwe spel ET: RTCW 2 had geheten ... wat het dus NIET heet.

Mensen die twijfelen of HUN concept veranderd is; wacht eerst de demo af voor je gaat zeuren. En als het veranderd is (in hun ogen negatief dan); dan speel je het toch lekker niet ?? Het is niet alsof JULLIE de opdracht hebben gegeven voor dit spel, dus laat die lui lekker hun spelletje maken. Ik bedoel maar : ze hadden ook helemaal geen nieuw deel kunnen maken... waren jullie dan WEL tevreden geweest ???? :Z
Ff voor de duidelijkheid, de naam is dus: Wolfenstein: Enemy Territory, geen RTCW das een ander spel.

De makers geven zelf aan dat het spel richting BF2 gameplay gaat, dat terwijl ET spelers BF's gameplay echt super slecht vinden (understatement: kut spel), mede vanwege de voertuigen en de grote hoeveelheid spelers. Ik snap sowieso niet hoe iemand voertuigen leuk kan vinden in een MP game, en waarom iemand het leuker kan vinden om in een enorm ongeregeld team te spelen ipv 6v6 met strakke taktieken en communicatie. MAAR, het is waar dat smaken verschillen en er dus vast mensen zijn die het wel leuk vinden om door een tank te worden neergeschoten terwijl ze zelf lopen.

Dus zal dit spel ook heus wel leuk zijn voor sommige gamers, maar absoluut niet voor ET spelers, dit spel met zn gameplay is alles wat ET spelers haten, maar het draagt wel de naam. Dat is gewoon zuur.

Dit spel is geen verbetering, maar gewoon een ander soort spel, een andere serie met een hele vage connectie richting W:ET. De naam is gewoon een marketingtruc, geen discussie mogelijk. Verder mag je aannemen dat de makers het spel maken voor de gebruikers, dus indirect zijn wij wel de opdrachtgevers. ET verwijst duidelijk naar W:ET, dus mag je aannemen dat het wordt gemaakt voor de huidige/voormalige ET spelers. Maar dit spel heeft niks met ET te maken, alleen het feit dat er voertuigen inzitten en dat het spel zich richt op 32v32 gevechten is al genoeg reden, daarvoor hoef je het niet gespeeld te hebben!

Kortom, noem het lekker Quake Wars en schrap het ET gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik ben benieuwd wat de link met Quake is :+

Van mij mag het dus Wars heten

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

Hu9o schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:42:
Ik ben benieuwd wat de link met Quake is :+

Van mij mag het dus Wars heten
Human vs. Strogg is de link natuurlijk, verder ongetwijfeld de gebouwen, voertuigen en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

-Sander schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:57:
[...]

Human vs. Strogg is de link natuurlijk, verder ongetwijfeld de gebouwen, voertuigen en wapens.
Nuurlijk!, de gebouwen...
En in de hele Quake serie zit ook een overvloed aan voertuigen.

Wapens een link met Quake?
Zoals de oproepbare airstrikes en artillery, mijnen, sentry guns, sniper rifle.
Ik herinner bij Quake toch voornamelijk de Railgun, rocket launcher, plasmagun, BFG en lightning gun

Dus het zal dan wel de naam Strogg zijn wat de link is met Quake, poe poe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

ph4ge schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:28:
[...]

Ff voor de duidelijkheid, de naam is dus: Wolfenstein: Enemy Territory, geen RTCW das een ander spel.
....
Kortom, noem het lekker Quake Wars en schrap het ET gedeelte.
FF voor de duidelijkheid; het ging om het punt dat er dus meer dan alleen ET in de naam van het 'uberspel' zit; sorry dat ik RTCW zei; terwijl het alleen W had moeten zijn. Mijn excuses.

Ik ben i.i.g. blij dat het richting BF2 tactics gaat : anders gaat het ook alleen maar om degene met de snelste reflexes en nog belangrijker dus : degene met de snelste pc B) Immers als een spel heel snel is en je mist een gedeelte; ben je ook al weer in het nadeel....

Mooi dus dat het uitgebreid gaat worden met voertuigen.... Want als je een snel potje wil spelen, in teamverband welteverstaan, zonder voertuigen; speel je W:ET of anders TFC, immers in fast paced actie boeien gfx niet... met voertuigen wel; je wil immers niet naar een Lada kijken :*)

En ik snap niet waarom iedereen nog steeds moeilijk doet over dat ET in de naam zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Heel QuakeWars heeft nauwelijks iets met de Quake-series te maken, behalve idd de Human vs Strogg. Mede omdat dit weer duidelijk is gemaakt in Quake4. Hee, had deze versie ook geen voertuigen?

Splash Damage en Id Software proberen gewoon de ET-serie een andere draai te geven. Et is hate it or love it.

Wolfenstein: ET heb ik best vaak gespeeld en vind ik gewoon een leuk spel. ET:QuakeWars lijkt me gewoon ook leuk en weer es wat anders.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien vergelijken met battlefield :
de eerste was WOII en nu zitten ze al aan modern combat , de gameplay is niet echt gewijzigd maargoed.

Weet je , sla mij niet dood maar ik vind RCTW:ET niet zo'n goede game , gratis wel maar om er voor te betalen...

Enemy territory vertaald -> vijandelijk gebied
vind ik wel passen bij quake wars hoor , het is niet alsof ze nu gebonden zijn aan WOII gameplay omdat ze de naam er 1x voor gebruikt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nog iets anders.

Bij het uitkomen zag je een hoop ellende. De CS-ers weigerden van 1.6 naar source te gaan en bij DOD precies hetzelfde. Ook voor RTCW naar ET.

Dit zijn dus mensen die wars zijn van alle verandering.
Daar ga ik dan ook niet mee in, das gewoon kwestie van wennen.

Het verschil nu is echter dat het om een compleet ander spel gaat. Dat zijn geen veranderingen meer op iets wat bekend is maar een compleet alternatief. Niet erg verder, maar gooi het er niet op dat de huidige ET-ers wars zijn van nieuwigheden. Dat is niet het argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
BaT schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:23:
[...]
Ik ben i.i.g. blij dat het richting BF2 tactics gaat : anders gaat het ook alleen maar om degene met de snelste reflexes en nog belangrijker dus : degene met de snelste pc B) Immers als een spel heel snel is en je mist een gedeelte; ben je ook al weer in het nadeel....
Juist de snelheid en het het feit dat de gene met de snelste reflexen en aim wint is juist wat ET zo leuk maakt (dit staat los van de snelheid van de PC, zolang je minimaal 60fps gaat is het verschil met een topsysteem te verwaarlozen). ET'ers vinden het leuk dat de beste wint, niet de persoon die toevallig het beste voertuig heeft. Je geeft dus zelf aan dat dit spel een enorm verschil is met het huidige ET, het element wat ET'ers leuk vinden wordt vervangen door iets wat BF spelers leuk vinden. Het is geen doorontwikkeling, het is een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

ph4ge schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:01:
[...]
ET'ers vinden het leuk dat de beste wint, niet de persoon die toevallig het beste voertuig heeft.
En daar maak je een grove denkfout! Het is een spel met 2 teams; het gaat dus niet om de beste speler ... maar om het beste team!

En als beide teams voertuigen hebben (en die zullen zeker wel balanced zijn) maakt het er het spel alleen maar interessanter mee! Sommigen zijn het hier niet mee eens; want ze willen de beste '1on1' in de server zijn : als dat je doel is, waarom speel je dan in godsnaam een teambased game :?

In een teambased game horen nou eenmaal de azen (arty;tanks;choppers, you name it) en de grunts (de grondtroepen in verschillende klasjes). D.w.z. dat als je in teamverband speeld je altijd mensen zult nodig hebben die zich zelf moeten opofferen for the sake of the team :D

In een echte oorlog heb je dit ook; een soldaat kan nou eenmaal minder als een apache (kwa vuurkracht), maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is om soldaat te zijn :X, of overbodig is.
Sterker nog : een medic in een veldslag heeft niet misschien de meeste kills, maar zorgt er wel voor dat iemand anders dat wel kan bereiken, zelfde geld voor een mechanic, en de erkenning die je dan krijgt is soms nog wel beter dan de Lone Wolf uithangen met zoveel mogenlijk kills...

Ik wil het liefst natuurlijk niet zelf in een echte oorlog deelnemen, tenzij het echt niet anders kan, maar voor een spelletje zoals dit is het enorm vermaak! Of ik nou de grunt ben met een aas achter de hand, of dat ik de aas ben voor een grunt in problemen : deze oorlog is toch virtueel en puur voor vermaak :7

En tja; als je dat niet bevalt; zul je toch moeten gaan Deathmatchen, want alleen daar kan 1 persoon de beste zijn O-)

En dan nog ff dit :
ET'ers vinden het leuk dat de beste wint, niet de persoon die toevallig het beste voertuig heeft.
ET'ers vinden het leuk dat de beste wint, niet de persoon die toevallig het beste wapen heeft.
Want zoals jij redeneert zou dat laatste ook moeten gelden! Dus weg met alle klassen! Weg met de verscheidenheid aan wapens! Iedereens ping levellen naar de hoogste in de server! Alles gelijk, dan is het pas echt eerlijk! :/

[ Voor 33% gewijzigd door BaT op 14-02-2006 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Toevallig loopt iedereen in W:ET ook alleen maar met SMG's die precies het zelfde zijn, en wordt er een enkele keer gebruik gemaakt van een riflenade of panzer, dit omdat ze vanwege de beperkingen in de war cfg zo verzwakt zijn dat ze meestal niet handig zijn. Klasses in ET komen tot uiting in a. medic voor de revive. b fieldops voor ammo (en spam) c. engineer om de objective te doen. Deze lopen met gelijke wapens rond, met uitzondering van de engineer die soms een riflenade heeft.

Betreft 1v1, het gaat om de individuele kwaliteiten van het team bij elkaar op te tellen en elkaar aanvullen. De manier hoe je elkaar revived is ook belangrijk, comms; waar komt de tegenstander vandaan en hoe sterk is hij? Dat soort zaken. Engineer dekken zodat hij objective kan doen, aangezien de verdedigende partij alles doet om die te gibben. Daarnaast kan een individuele speler wel de doorslag geven met een mooie multikill.

Voor tp heb je juist helemaal geen voertuigen nodig, ik denk zelfs dat dit het tegenwerkt. Ik heb zelf geprobeerd BF in clanverband te spelen, maar dit gaat gewoon haast niet. De reden waarom CS en ET wel goed in clanverband kunnen worden gespeeld en BF eigenlijk alleen voor pubs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat nieuwe screenies:P
Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=2692013&type=lg

en de interview
http://www.1up.com/do/pre...ager.offset=0&cId=3147966

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 167877 op 14-02-2006 17:43 ]

• CR35
wow dat ziet er zeker vet uit. Dat gaat nog leuk worden

Topicstarter
:P dat denk ik ook.
tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord van de designers en de reviews(en als ik wat die hard fans hier negeer:P).
En ik hoorde dat je elke class speciale looks kan krijgen, zodat je meteen ziet wie welke class is en dat je eigen character echt ver kan custimezen:P Dat vond ik ook een klein nadeel van andere shooters online, als je 10 van precies dezelfde mensen naast elkaar heb lopen.

Ik kan echt niet wachten op de demo:P en vooral niet op de full-version.

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Idd ik had deze al vermeld in het ET topic waar de reacties nogal verdeeld waren.

Het zijn wel de makers van RTCW:ET dus ik verwacht dat het met de gameplay wel
goed zit, de graphics natuurlijk ook met de doom3 engine, en tja over de setting en sfeer... smaken verschillen nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
http://www.vplclan.org/etqw.php
en weer een nieuwe preview.
Iemand heeft het gescant dus de fotos staan soms schuin.
Maar het blijft allemaal positief:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
In halo2 heb ik van feature helemaal niks gemerkt, ik heb het dan wel alleen bij vrienden gespeelt en soms zelf maar ik merkte daar niks van wat ze QWET beschreven. En hier zeggen dat je de effecten van bv 2 lekke banden echt heel erg zal merken.
Ja, het belangrijkse was dat ze de voertuigen gewoon makkelijk bestuurbaar wilden maken, net zoals de voertuigen in UT2004 nou niet echt moeilijk zijn. Hoe ze dit dan willen combineren met beschadigde voertuigen etc weet ik niet, maar ze zullen wel hun best doen. Ik hoop iig niet dat het BF2 achtig wordt waarbij je als casual player een paar weken verder bent voordat je eindelijk een helikopter kunt besturen.

Verder zijn die nieuwe screens er wel gaaf uit, wel stoer dat de voertuigen niet zomaar uit het niets verschijnen, maar ook echt gedropt worden :9

Het belangrijkse is natuurlijk hoe ze de ET sfeer willen bewaren ( 'k ben zelf een groot ET fan) met de voertuigen erbij, ik hoop natuurlijk dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Cold_Phoenix schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:36:
[...]

Ja, het belangrijkse was dat ze de voertuigen gewoon makkelijk bestuurbaar wilden maken, net zoals de voertuigen in UT2004 nou niet echt moeilijk zijn. Hoe ze dit dan willen combineren met beschadigde voertuigen etc weet ik niet, maar ze zullen wel hun best doen. Ik hoop iig niet dat het BF2 achtig wordt waarbij je als casual player een paar weken verder bent voordat je eindelijk een helikopter kunt besturen.

Verder zijn die nieuwe screens er wel gaaf uit, wel stoer dat de voertuigen niet zomaar uit het niets verschijnen, maar ook echt gedropt worden :9

Het belangrijkse is natuurlijk hoe ze de ET sfeer willen bewaren ( 'k ben zelf een groot ET fan) met de voertuigen erbij, ik hoop natuurlijk dat het lukt.
hehe een fan die er wel blij mee is :P
Maar ik las/zie dat zowat alle voertuigen meerdere spelers hebben die hem kunnen besturen, maar daar in ook een echt active rol in spelen. Niet zo als bij bf2(weerbf2 ja) dat de tweede player in het voertuig/vliegding een saaie rol heeft en alleen de mogelijkheid om op het juiste moment 1 knopje te drukken..

Maar ik hoop ookvooral dat duel core op deze game effect zal hebben of gebruiken.

En over die droppings, ze kunnen wanneer ze gedropt worden ook worden neergeschoten:P, om te voorkomen dat er in een groot gevecht opeens een tank vlak voor je neus land en je hele groep weg schiet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 167877 op 17-02-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155199

hmm.. heb net 2x een verhaal getypt over ET vs BF (ET+BF=QW:ET, is wat ik er een beetje uit op maak), en er maar voor gekozen om "my 2 cents" op de bank te laten staan todat ik de demo gespeeld heb. Denk dat iedereen er verstandig aan doet om te wachten op de demo i.p.v. tijd verspillen hier met discussies :)

Ik hoop iig dat deze game mij van mijn al 3 jaar (te)lang durende ET verslaving af haalt, anders is mijn hoop gevestigt op RTCW 2. Maar afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

CR35 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:30:
lol nu kun je ze niet meer groot krijgen :/
offtopic:
Heel gek, op TV in 24 en zo kunnen ze dat altijd wel.
Zoom eens in op die pixel. zooooooooooooooom -> glashelder
Is een geheime hollywood techniek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Denk dat dit concept veel potentie heeft.
Quake heb ik altijd een leuk universum gevonden.
Het eeuwenoude "earth is under attack" maar dan wel heel goed gedaan.

Hetgeen wat ik het meest verwelkom is de mogelijkheid om de slechten te spelen.
Lijkt me gruwelijk om de strogg te zijn.

Dit spel kan denk ik maar 2 kanten op: Of supergoed, of totale drek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Nog nieuws over deze game? Topic bloed een beetje dood zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111858

Geachte bosaap22,

Om je van repliek te bedienen op je post van zonet, heb ik het volgende te melden;

Ik heb op Gamer.nl het volgende gelezen:

".....De teams in Quake Wars zijn namelijk asymmetrisch. In de meeste online games, waaronder ook het originele Enemy Territory, is het verschil tussen de teams hoofdzakelijk visueel. Bij Quake Wars gaat men een stap verder. De Strogg zijn meer van de directe aanpak, ze hebben meer vuurkracht dan de GDF. Laatstgenoemden hebben op hun beurt veel meer subtiele middelen tot hun beschikking om de Strogg een hak te zetten...."

Dat betekent het volgende:

"....Minder makkelijk zal het uitbalanceren van het spel zijn. Door de grote verschillen in rassen zal men daarvoor geen mathematische trucjes kunnen toepassen. In plaats daarvan heeft men gekozen voor een heuristieke methode, wat erop neerkomt dat men gewoon van alles probeert tot men de juiste balans gevonden heeft. Of dit zal gebeuren via een open beta is nog niet bekend, maar er zal in ieder geval een flinke testfase plaatsvinden voor de release....."

Weet iemand al iets over deze open beta-fase? Wanneer/hoe je je kan opgeven etc....?

Lees trouwens op Gamer.nl de uitstekende preview.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 111858 op 19-03-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik zit te wachten op de demo ervan ja:p
ik kijk soms rond op de forums van de developer van Enemy Territory: Quake Wars. Splashdamage
www.splashdamage.com

Maar er is niet echt veel informatie nu maar die demo moet er wel aankomen denk ik:p demo is dus de openbeta eigenlijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Cold_Phoenix schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:36:
[...]

Ik hoop iig niet dat het BF2 achtig wordt waarbij je als casual player een paar weken verder bent voordat je eindelijk een helikopter kunt besturen.
Ik heb BF2 op de demo na zelf niet gespeeld. BF1942 Desertcombat, waar je ook helicopters in hebt, daarentegen wel. Persoonlijk vond ik de relatief moeilijke besturing juist een pluspunt.

Hierdoor merkte je namelijk dat spelers zich gingen specialiseren. De 1 was een goed helicopterpiloot, de ander een goede grondsoldaat, etc.

Ook voorkwam dit (in lichte mate) het kleutergedrag waarbij iedereen perse met een voertuig wilde spelen, waarbij mensen echt continu op voertuigen gingen staan wachten, elkaar (wanneer friendly fire aanstond) zelfs doodden, etc.

Voertuigen zijn voor het gros vaak vooral 'te gek gaaf' in de beginperiode. Wanneer voertuigen wat moeilijker te besturen zijn, verhoogt dit de drempel. Mensen die er wel echt mee om hebben leren gaan (bijv. in singleplay) zijn vaak wat geduldiger en minder opdringerig dan de 'ik-speel-mijn-spel-een-week-en-wil-mijn-zin-ook-ten-koste-van-anderen' figuren.

En veel 'ik-speel-mijn-spel-een-week [...]' kids, zijn vaak niet bereid lang de tijd te nemen, zo'n voertuig onder controle te krijgen, dus die haken snel af.

Dit is overigens puur een eigen theorie / idee. Of het waarheid is... geen idee :)

[ Voor 5% gewijzigd door KreKkeR241 op 23-03-2006 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111858

KreKkeR schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 01:20:
[...]
Ik heb BF2 op de demo na zelf niet gespeeld. BF1942 Desertcombat, waar je ook helicopters in hebt, daarentegen wel. Persoonlijk vond ik de relatief moeilijke besturing juist een pluspunt.

Hierdoor merkte je namelijk dat spelers zich gingen specialiseren. De 1 was een goed helicopterpiloot, de ander een goede grondsoldaat, etc.

Ook voorkwam dit (in lichte mate) het kleutergedrag waarbij iedereen perse met een voertuig wilde spelen, waarbij mensen echt continu op voertuigen gingen staan wachten, elkaar (wanneer friendly fire aanstond) zelfs doodden, etc.

Voertuigen zijn voor het gros vaak vooral 'te gek gaaf' in de beginperiode. Wanneer voertuigen wat moeilijker te besturen zijn, verhoogt dit de drempel. Mensen die er wel echt mee om hebben leren gaan (bijv. in singleplay) zijn vaak wat geduldiger en minder opdringerig dan de 'ik-speel-mijn-spel-een-week-en-wil-mijn-zin-ook-ten-koste-van-anderen' figuren.

En veel 'ik-speel-mijn-spel-een-week [...]' kids, zijn vaak niet bereid lang de tijd te nemen, zo'n voertuig onder controle te krijgen, dus die haken snel af.

Dit is overigens puur een eigen theorie / idee. Of het waarheid is... geen idee :)
Het duurt in BF2 inderdaad even voordat je een helikopter of vliegtuig kan besturen, maar als mensen de besturing daarvan enigzins onder de knie hebben, zijn die voertuigen way-overpowered. Daardoor gaan mensen nog steeds als een gek naar die voertuigen, als ze de besturing een beetje onder de knie hebben, omdat ze veel punten kunnen scoren in een spel.

Ik hoop in ETQW dat ze een bepaalde gameplay kunnen maken waardoor de voertuigen niet way-overpowered zijn en dat je geen toestanden krijgt dat mensen massaal op een helikopter wachten en elkaar doodschieten daarvoor.

Ik heb iets gelezen dat SD dat onder andere wil doen door zulke mappen te maken waar stukken daarvan het beste te voet kunnen, andere stukken het beste met een tank, weer andere stukken het beste met een quad en weer andere stukken het beste met een combinatie van te voet en/of helikopter en/of tank.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111858 op 23-03-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 22:59

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik kijk er naar uit! Eindelijk weer een leuke nieuwe online shooter! Enemy Territory heb ik nu wel gehad. 8)

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Nieuwe screens en de game schijnt al speelbaar te zijn op de komende E3!!

http://pc.ign.com/articles/701/701469p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:50:
Nieuwe screens en de game schijnt al speelbaar te zijn op de komende E3!!

http://pc.ign.com/articles/701/701469p1.html
Dit is ontzettend goed nieuws! Hopelijk komt er ook een demootje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15
Ben echt benieuwd wanneer de demo aangekondigd wordt.
Ook al ben ik een echte ET player. lijkt me leuk om dit is te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 14:38

nzyme

terror

beseft men hier wel dat de kans op een native linux client nogal groot is :D of maak ik een denkfout :/

verder: dit is te ziek voor woorden, hij gaat echt gruwelijk worden _O_

en hopelijk zit de quake2 dikke super shotgun er ook in :p

* Anoniem: 16915 kan niet wachten :D

en het doet me allemaal een beetje denken aan starwars attack of the clone, tegen het einde als ze echt de war hebben.... Helemaal als je dan het laatste plaatje op http://pc.ign.com/articles/701/701469p1.html ziet :9~

[ Voor 30% gewijzigd door nzyme op 15-04-2006 11:27 ]

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164424

[b][message=25177350,noline]
Voor die mensen is RTCW 2 in de maak :Y)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.