Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.448 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07261/etqwbanner.png

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/617/617055/enemy-territory-quake-wars-20050519115929155.jpg

Inhoudsopgave

Algemene informatie
Beta
Gameplay
Voertuigen
Systeemeisen
Links
Screenshots en trailers
Vorige delen

Algemene informatie

Enemy Territory: Quake Wars (ETQW) is de officiele opvolger van Wolfenstein: Enemy Territory (2003). Het zal zich afspelen in de toekomst, met alle moderne technologieën die in die tijd van toepassing zijn. De game kan vergeleken worden met bijvoorbeeld de Quake serie en zal bestaan uit vrij snelle actie gecombineerd met veel teamplay.

De game wordt ontwikkeld door Splash Damage en uitgegeven door Activision. De officiële ET:QW site vind je hier

Verhaalplot:
Enemy Territory: Quake Wars is gesitueerd in het jaar 2065. Het buitenaardse ras Strogg valt de aarde aan. De Global Defense Force (de mensen) doen er alles aan de aarde te verdedigen. Dit resulteerd in een heftig gevecht om de macht over de aarde.

Gameplay

ET:QW is een echt multiplayer game, er zit dan ook geen singleplayer mode in de game. Het belangrijkste element van QW is teamplay. Hier is dan ook zoveelo mogelijk aandacht aan besteedt.

Waarneer de invasie begint moeten spelers kiezen uit één van vijf unieke klassen om als lid van de GDF (Global Defense Force - mensenras) of het barbaarse buitenaardse Strogg leger te spelen.

Elk team wordt versterkt met doelgerichte wapens en gevechtshardware.

De troepen gebruiken meer dan 40 conventionele en futuristische voertuigen, inzetbare structuren en defensiesystemen; inclusief quad-bikes, tanks en lopende buitenaardse reuzen die zorgen voor massieve grondaanvallen of helikopters en anti-zwaartekracht voertuigen die steun verlenen vanuit de lucht.

Tijdens elke veldslag zetten de teams basissen, defensiestructuren, artillerie, radar en geavanceerde bevelsystemen op in vijandelijk grondgebied. Tegerlijkertijd moeten de teams obstakels bouwen en vernietigen om hun vooruitgang te verzekeren en een tactisch voordeel boven de vijand te verkrijgen.

Meer info volt nog..
Beta

Er was aangekondigd dat er een beta zal worden vrijgegeven van ET:QW. Als eerst zou er een gesloten beta worden vrijgegeven voor de bekendste clans. Een aantal weken laten zou er een open betaversie voor de 'gewone' gamer vrijkomen.

In samenwerking met FilePlanet zouden er in totaal 60.000 keys worden uitgedeeld. De keys zijn ondertussen allemaal uitgedeeld.

Systeemeisen

Voorlopige systeemeisen:

Minimum System Requirements
Operating System: Windows 98/2000/ME/XP
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video Card: NVIDIA GeForce 2™ or ATI Radeon™ 7000 or higher
CD-ROM: 4X or Faster
RAM: 256 MB RAM

Recommended System Requirements
Operating System: Windows XP
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon64 3000
Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM

Links

Officiële site
Officiële community site

Quake Wars Wikipedia
Paul Wedgewood over ET:QW
Aankondiging ET:QW op next-gen consoles

ET:QW Fansite #1
ET:QW Fansite #2
Voertuigen

Meer info volgt..

Screenshots en trailers

Meer screenshots hier
Diverse trailers hier

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/97888.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/97889.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/97890.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92521.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/100651.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92524.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92522.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/3624/92525.jpg

Vorige delen

Komt nog..

Meehelpen?

Aanvulling/ideeen voor de startpost kunnen naar mij gestuurd worden via DM of email!

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Startpost wordt nog verder geupdate als ik wat meer tijd heb.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Stewie!

Keen must die!

Complimenten met de startpost!
Kan je een lijstje met QW fansites erbij zetten?

onder andere
www.quakewars.nl
en
www.quakewars.net

[ Voor 64% gewijzigd door Stewie! op 25-06-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Waarom vind ik die plaatjes helemaal niet representatief. Ik krijg het gevoel dat het opgepoetst is.

Voor mijn gevoel lijkt het net wat lelijker in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Diablo: Kijk even naar mijn laatste post, je wilt hem niet missen...

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
PcManiaxx schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:55:
Waarom vind ik die plaatjes helemaal niet representatief. Ik krijg het gevoel dat het opgepoetst is.

Vind ik ook hoor, ik ga tegenwoordig nooit meer op dit soort screenshots af omdat het 9 van de 10 keer allemaal artwork is. Liever ingame first person screenshots, zegt veel meer imho.

Heeft iemand tijd/zin om eens wat screenshots te maken met mooie, hoge settings en die naar mij toe te sturen? Dan voeg ik ze toe aan de TS.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 09:45

charlie7

pr0

Beta al helemaal grijs aan t spelen, vind het een geweldig spel. Grafish vind ik m wel heel erg slecht.
Is er een manier om meer dan 60fps te halen? daar is hij op gelocked.

PC Specs (voor geval niet goed genoeg is:P)

E6600
2gb DDR2 800mhz
8800GTS 320 *SLI

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
In het vorige deel heeft Salteh een code voor in de console gegeven om je maxfps te vergroten. iets met com_ maxfps maar moet je maar even kijken.

BTW Ben lekker aan het spelen. Kleine bugs zoals als je bijvoorbeeld in het slagveld je cursor op bijvoorbeeld je mede-vechte houdt, en die is bijvoorbeeld van rank Private First Class, dan zie je gewoon "Con" Conscript dus. Maar dat valt allemaal te fixen.

I kick gewoon op die Flyer Drones. Ergens veilig gaan liggen en dan die vliegende bom gaan besturen en als ze dan de Sewer Controls aan het hacken zijn komt mijn bommetje erheen en Boem. Zeer effectief.

Ook de 3rd Eye Camera van GDF is handig. Ik drop dat ding gewoon ergens vlak bij die Sewer Controls en dan ff checken of de kust veilig is en hacken maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 22:28
Charlieevs schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:03:
Beta al helemaal grijs aan t spelen, vind het een geweldig spel. Grafish vind ik m wel heel erg slecht.
Is er een manier om meer dan 60fps te halen? daar is hij op gelocked.

PC Specs (voor geval niet goed genoeg is:P)

E6600
2gb DDR2 800mhz
8800GTS 320 *SLI
Waarom boeit het jou of je meer dan 60 fps moet halen. Het is sowieso vloeiend boven de 35-40 alleen de game zelf loopt brak zodat het allemaal niet soepel aanvoelt. Op 100fps zou je precies hetzelfde moeten hebben dus.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Tr!gger schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:10:
[...]

Waarom boeit het jou of je meer dan 60 fps moet halen. Het is sowieso vloeiend boven de 35-40 alleen de game zelf loopt brak zodat het allemaal niet soepel aanvoelt. Op 100fps zou je precies hetzelfde moeten hebben dus.
Ben het eens met Tr!gger, al dat gezeik om 60 fps lock. Ik weet niet hoor ik speel met 50-60 fps en het loopt echt als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7

charlie7

pr0

Oke ik dacht meer van, op cod2 speel ik met 250 fps strak (is max wat mag :( ) dus dat wou ik ook wel op ET QW :P

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Het verschil tussen 50 en 100 fps merk je echt wel. Al helemaal als je een vervend fps'er bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:45
www.crossfire.nu voor in de TS, dat is toch de thuishaven van de ET community. oja kan je er een lijstje inzetten van gebruikersnamen? begin maar met: ph4ge.

verder een vraagje, ik maak als strogg medic steeds van die spawnpoints aan, maar hoe spawn je daar nu daadwerkelijk= :?

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 25-06-2007 18:33 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:44

rapture

Zelfs daar netwerken?

Gegarandeerde minimum fps is het belangrijkste voor een first person shooter. Een review van een grafische kaart die 250fps kan halen zegt weinig, want het test niet jouw typische game-omstandigheden. Vanuit Enemy Territory referentiekader, was fueldepot het zwaarste map. Vooral in de eerste helft (brug herstellen/opblazen) was 64 man die met alles wat het spel te bieden samensmijten een problematische belasting. Gemakkelijk een tiental rookpluimen om airstrikes aan te kondigen, artillerie-stofwolken, smokegranaten, de nades vliegen in het rond,... De map staat op punt om te ontploffen en hoeveel fps haal je in het allerslechte geval? Voor beetje progamer mag dat nooit 60 fps zakken.

Bovendien zitten de fps een gemiddelde framerate te tellen, als je 600 frames in 10 seconden tijd tel, dan is het geen garantie dat er tijdens elke seconde 60 frames zijn. Het kan evengoed zijn dat een bepaalde seconden slechts 10 frames heeft en volgende seconde heeft 110 frames om het te compenseren. Stabiliteit van de game-engine kan ook verschil uitmaken, meestal heb je hiermee problemen als je processor niet meer kan volgen en traag/onregelmatig trappen onder de kont van grafische kaart zit te geven.

Pro-gamer-systeemeisen samenstellen is meer dan zomaar wat dure hardware bijeen smijten. Zulke speciale topics komen zelden voor in CSL.

[ Voor 5% gewijzigd door rapture op 25-06-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

Zelfde hier, komt niet eens in de buurt van het er werkelijk uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

B1gk1ller schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:33:
[...]

Zelfde hier, komt niet eens in de buurt van het er werkelijk aan zit.
Sewer is dan ook wel een erg lelijke map...

Ik ben benieuwd naar de andere maps, die zien er echt ZEER anders uit en geven de game een heel andere sfeer vind ik.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 16:26
Het verschil met 30 en 60fps is nog wel duidelijk, daarboven is het voor de meeste mensen alleen nog merkbaar als ze het rechtstreeks vergelijken. Altijd leuk natuurlijk om zo hoog mogelijk te zitten, maar ik vind dat er echt wordt gezeurt. Zeker omdat ikzelf die 60fps waarschijnlijk niet eens haal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
Woei, ben zo benieuwd naar het hele spel. Demo map al op uitgekeken. Druk eens op F3 :/

maar verder, heerlijk als je het een beetje door hebt!

Hulde aan de SP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Equalized schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:00:
[...]

Vind ik ook hoor, ik ga tegenwoordig nooit meer op dit soort screenshots af omdat het 9 van de 10 keer allemaal artwork is. Liever ingame first person screenshots, zegt veel meer imho.

Heeft iemand tijd/zin om eens wat screenshots te maken met mooie, hoge settings en die naar mij toe te sturen? Dan voeg ik ze toe aan de TS.
Het is niet eerlijk om plaatjes van een Beta in de startpost te zetten.

Quote BongoBoy (SplashDamage):
Hi everyone,
Just a quick note to remind y'all that the Public Beta is just that...a Beta. This isn't the finished game, it's not a promotion for or preview of the finished game, it's an opportunity to help us test what we have. Please do bear this in mind when making definitive statements about what ETQW will end up being or looking like.

As I've said before, if you just want to play part of a game for free, you'll probably find it a frustrating experience. If you want a preview of the finished game, I'm afraid you'll have to wait for the ETQW Demo. In the meantime, if you'd like to help us with testing, we'd appreciate your participation in the Public Beta, and look forward to your feedback.

BB

Het uiteindelijke spel gaat er gegarandeerd beter uitzien, ik weet zeker dat de kwaliteit van de plaatjes gehaald gaat worden. Kijk bijvoorbeeld naar het laatste plaatje (met de dozen), zo ziet Doom3 er ook uit, op zeker een eerlijk beeld IMO.

[ Voor 82% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 25-06-2007 19:04 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
powersmoker schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:59:
Diablo: Kijk even naar mijn laatste post, je wilt hem niet missen...
voeg me toe op msn koning_arthur2 apenstaartjeee hotma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Tomino schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:46:
Woei, ben zo benieuwd naar het hele spel. Demo map al op uitgekeken. Druk eens op F3 :/

maar verder, heerlijk als je het een beetje door hebt!

Hulde aan de SP! :)
Haha, soms erger ik me echt kapot aan die ''noobs'' die maar niet op F3 willen drukken.

Zo wacht je soms 15 min tot bij de laatste speler eindelijk een lampje gaat branden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

ph4ge schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:32:
verder een vraagje, ik maak als strogg medic steeds van die spawnpoints aan, maar hoe spawn je daar nu daadwerkelijk= :?
In het limbo screen heb je een dropdownbox met spawnpoints, komt ie daar niet bij?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216516

Nee je moet spawnhost activeren met F of Mouse4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kan je trouwens dat account wat je nu gemaakt heb ook gebruiken in de officiele release / demo?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Anoniem: 216516 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:15:
Nee je moet spawnhost activeren met F of Mouse4
bingo! thnx. ook raar dat je hem eerst moet creeeren en dan ook nog eens selecteren, wel een beetje dubbel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023

Omdat er compressed textures in zitten die niet eens full-res zijn. Waarom denk je anders dat de beta zo klein is?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 11:23
MelvinB schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:27:
[...]

Omdat er compressed textures in zitten die niet eens full-res zijn. Waarom denk je anders dat de beta zo klein is?
ja idd dat idee kreeg ik ook. Ik vind het er zelfs lelijk uit zien terwijl ik toch op full open draai. Tevens vind ik dat de GDF wel erg veel wint. Tot nu toe 10/10 ofzo. Als eenmaal de eerste is gevallen is de rest een kwestie van tijd.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Die keren dat ik gespeeld het won 8/10 keer de strogg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:48
ph4ge schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:25:
[...]

bingo! thnx. ook raar dat je hem eerst moet creeeren en dan ook nog eens selecteren, wel een beetje dubbel.
Volgens mij is het ook mogelijk dat andere spelers jouw gemaakte spawnhost kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Ik denk inderdaad dat we niet teveel van de beta moeten verwachten. Ik vermoed dat de full release een grafisch een stuk beter zal zijn.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:25:
[...]

Nee want dan zouden alleen medics spawnhosts kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrFl0ppY schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:30:
[...]

ja idd dat idee kreeg ik ook. Ik vind het er zelfs lelijk uit zien terwijl ik toch op full open draai. Tevens vind ik dat de GDF wel erg veel wint. Tot nu toe 10/10 ofzo. Als eenmaal de eerste is gevallen is de rest een kwestie van tijd.
Dat hoort want stopwatch is de compospeelstijl en dan zuigen fullholds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vind het wel een leuk spel, ga ff de verscchillende classes proberen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7

charlie7

pr0

PcManiaxx schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:16:
Het verschil tussen 50 en 100 fps merk je echt wel. Al helemaal als je een vervend fps'er bent :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk iemand waarmee ik kan praten ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Nog een goede ziel die een beta key over heeft? _/-\o_

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Charlieevs schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:59:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk iemand waarmee ik kan praten ! ;)
Jullie spelen ook op CRT schermen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

PcManiaxx schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:03:
[...]

Haha, soms erger ik me echt kapot aan die ''noobs'' die maar niet op F3 willen drukken.

Zo wacht je soms 15 min tot bij de laatste speler eindelijk een lampje gaat branden 8)7
:D Ik begin meestal massaal team te killen ... 8)
hmm wel vervelend dat je 4 kogels nodig hebt voor 1 headshot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 05-06 11:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Present, helaas geen betakey aangezien dat met mn vidkaart toch geen zin heeft/had.

btw werken de standaard ET (quake) commando's ook voor quake wars?

/cl_maxpackets
/rate
/snaps
/com_maxfps schijnt dus wel aanwezig te zijn :)

Ik lees ook verhalen over problemen met lag, kan dit door punkbuster veroorzaakt worden of is die nog niet actief voor quake wars? Ik weet dat een aantal mensen die ET spelen nog wel eens problemen met pb ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222644

Ze hebben ook gezegd dat mensen die een mooi goed werkend spel verwachtten niet de BETA moeten spelen. (gezegd door ID Software, met iets tactvollere bewoording)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:37
Anoniem: 109640 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:20:
[...]

:D Ik begin meestal massaal team te killen ... 8)
hmm wel vervelend dat je 4 kogels nodig hebt voor 1 headshot ...
Lekker arrogant gedrag...Beta is een paar dagen uit en als iemand niet weet hoe het allemaal precies werkt, ga jij maar teamkillen om zo min of meer jouw wil aan hun op te leggen...wat mij betreft worden types zoals jouw dan direct uitgesloten van de beta...het is de bedoeling dat je SAMEN werkt...dus als iemand het niet begrijpt leg je het hem/haar uit...en ga je niet je eigen teamgenoten verraden of omleggen, omdat jij niet het geduld hebt om te wachten tot de volgende ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

chrisO schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:00:
[...]

Lekker arrogant gedrag...Beta is een paar dagen uit en als iemand niet weet hoe het allemaal precies werkt, ga jij maar teamkillen om zo min of meer jouw wil aan hun op te leggen...wat mij betreft worden types zoals jouw dan direct uitgesloten van de beta...het is de bedoeling dat je SAMEN werkt...dus als iemand het niet begrijpt leg je het hem/haar uit...en ga je niet je eigen teamgenoten verraden of omleggen, omdat jij niet het geduld hebt om te wachten tot de volgende ronde...
in de warmup maakt het niks uit ;) spawn je meteen weer. Maar je hebt gelijk als het natuurlijk buiten de warmup is..(denk niet dat hij dat bedoelt)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat teamkillen bij warmup ronde vind ik het leukst, de meeste mensen doen ook gewoon lekker mee. Mini-deathmatch in je base 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7

charlie7

pr0

Anoniem: 159816 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:20:
[...]

Tuurlijk niet :D 22'' TFT ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Merk ook dat iedereen meedoet, vind het ook wel leuk ;)

Ik speel op een 19" widescreen

[ Voor 23% gewijzigd door Cthulhu op 25-06-2007 21:10 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Op een 226BW hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

chrisO schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:00:
[...]

:P Gast het is warming up.. wat voor kwaad heeft dat voor in de zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik vind het zo zeer irritant dat ik direct een mailtje heb gestuurd om die F3 wacht periode te verwijderen. Sommige spelers drukken gewoon nooit op F3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

[...]

Ik gelukkig nog wel, daar heeft 100 fps ook zin ;)
Heb 2 24" gewichtjes staan. :)

TFT is fysiek gecapped op 60 hz dus snap niet waarom je daar zo blij mee bent.

Als iemand een beta key over heeft, add me op msn (got nickname op de hotmail)
Word beloond met een paar biertjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121957

iemand misschien een beta accountje over??
ik heb het spel gepre-orderd maar ik wil wel even zien wat ik kan verwachten ongeveer.
bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Draait er ook een GoT-servertje?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 09:20
Ah! Hoe frustrerend, heb al sinds zaterdag een key maar kan nog steeds niet spelen.
Me videokaart was een DOA, en komt woensdag pas weer terug. Zit nu op een Athlon XP 2400, 768Mb ram en een 9200SE. Dat gaat volgens mij nooit lukken op 1440x900 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

[...]

CRT ftw :D Met ET altijd 100FPS en 100Hz.

Trouwens maakt de engine gebruik van dual core? Als ik de grafieken zie van cpu gebruik zijn deze de hele tijd precies hetzelfde over de 2 cores.

[ Voor 26% gewijzigd door Snippertje op 25-06-2007 21:49 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MelvinB schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:46:
Draait er ook een GoT-servertje?
Nee, de serverversie is niet vrij beschikbaar tijdens de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Die sniper van de gdf vind ik maar lastig. Zelfs al staat een manneke stil en heb ik em recht in mijn vizier, dan raak je nog niets. Soms moet je er rechts langs mikken. Die railgun van de gdf gaat stukken beter en dat ligt echt niet alleen aan die stip in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
JBplap schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:36:
[...]

Ik gelukkig nog wel, daar heeft 100 fps ook zin ;)
Heb 2 24" gewichtjes staan. :)

TFT is fysiek gecapped op 60 hz dus snap niet waarom je daar zo blij mee bent.

Als iemand een beta key over heeft, add me op msn (got nickname op de hotmail)
Word beloond met een paar biertjes :P
Op een TFT heb je geen last van flikkeringen :)

De potjes die ik heb gespeeld (zijn er aardig wat heb er al ~10/11 uur op zitten in 2 dagen :9) was ongeveer 9/10 keer dat GDF won de keren dat Strogg won was het meestal bij de de eerste objective en was er geen doorkomen aan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 19:23
Ik vind het maar een beetje een chaotisch spel. In je scherm zijn zoveel dingen te zien en daarnaast ook nog eens links altijd zo'n berg tekst. Hierdoor volg ik het spel eigenlijk niet zo. Heb het nog niet zoveel gespeeld dus mischien kunnen die dingen ook uitgezet worden? Als het niet teveel gevraagd is zou dan iemand met wat meer spel ervaring mij eens kunnen vertellen wat nou precies de bedoeling is als GDF man en Strog man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 17:50
Bart1983 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:10:
Ik vind het maar een beetje een chaotisch spel. In je scherm zijn zoveel dingen te zien en daarnaast ook nog eens links altijd zo'n berg tekst. Hierdoor volg ik het spel eigenlijk niet zo. Heb het nog niet zoveel gespeeld dus mischien kunnen die dingen ook uitgezet worden? Als het niet teveel gevraagd is zou dan iemand met wat meer spel ervaring mij eens kunnen vertellen wat nou precies de bedoeling is als GDF man en Strog man?
tjah daarvoor moet je de beta niet spelen

in het echte spel zit volgens mij wel een soort leer-campaign

hier heb je 2 videos die de bedoeling van GDF/Strogg uitleggen op een andere map dan die van de beta:
GDF tutorial
Strogg tutorial

verder vind ik dat 3 headshots ook irritant, maar bekijk het van de andere kant, als iemand jou met 1 shot neerlegt is dat ook best irritant als het 3-4x achter elkaar gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

psychoclown schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:05:
[...]
Op een TFT heb je geen last van flikkeringen :)
Op een CRT ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:58
Je maakt niet alleen voor jezelf spawnhosts :>
Andere spelers kunnen deze ook gebruiken, zou een beetje vreemd zijn als het spel automatisch zelf elke spawnhost voor je claimt :p.

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

De hele avond Strogg technician geweest, wauw! Dat is gaaf zeg. beetje jammer dat nog niet iedereen snapt dat ze die door mij gemaakte Spawn Hosts kunnen 'usen' om vervolgens daar de volgende keer te spawnen.

Wat een cool idee zeg! Spawn host.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Daarnet gekicked voor teveel teamkills, kan ik het helpen dat die gasten in die straal springen. (Ben even naam vergeten het is die airstrike achtige geval van de Strogg) en 3x toe 1 gast die me expres overrijd met de Strogg Hog :(

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Razor.Timo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:49:
[...]

CRT ftw :D Met ET altijd 100FPS en 100Hz.

Trouwens maakt de engine gebruik van dual core? Als ik de grafieken zie van cpu gebruik zijn deze de hele tijd precies hetzelfde over de 2 cores.
Denk het wel dan. Quake 4 heeft ook multicore support (stond bij de opties van de nieuwe demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
FoggyFreek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:47:
De hele avond Strogg technician geweest, wauw! Dat is gaaf zeg. beetje jammer dat nog niet iedereen snapt dat ze die door mij gemaakte Spawn Hosts kunnen 'usen' om vervolgens daar de volgende keer te spawnen.

Wat een cool idee zeg! Spawn host.
Yup speel tot nu toe alleen strogg technician, echt ideaal en snel met de med packs. Vindt de strogg trouwens het leukst om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ik kan nu wel mijn naam veranderen, maar ik kan dus alleen de kleuren veranderen. In het options menu kan ik hem wel als ^9Rev^1! instellen, maar ingame word het dan ^0bobz^1380 (me online reg naam ofzo)

weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Illegal_Alien schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:51:
Daarnet gekicked voor teveel teamkills, kan ik het helpen dat die gasten in die straal springen. (Ben even naam vergeten het is die airstrike achtige geval van de Strogg) en 3x toe 1 gast die me expres overrijd met de Strogg Hog :(
Fire Support van Strogg = Violator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Charlieevs schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:09:
[...]

Tuurlijk niet :D 22'' TFT ftw :)
Dus jij hebt een TFT die 100Hz doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Rev! schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:54:
ik kan nu wel mijn naam veranderen, maar ik kan dus alleen de kleuren veranderen. In het options menu kan ik hem wel als ^9Rev^1! instellen, maar ingame word het dan ^0bobz^1380 (me online reg naam ofzo)

weet iemand een oplossing?
Denk dat dat nog niet helemaal goed werkt, bij mij doet die het ook niet.
kingmob schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:03:
[...]

Dus jij hebt een TFT die 100Hz doet?
Heb je dat nodig dan? 60Hz voor een TFT is (nog) zat genoeg.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
psychoclown schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:09:
[...]

Denk dat dat nog niet helemaal goed werkt, bij mij doet die het ook niet.

[...]

Heb je dat nodig dan? 60Hz voor een TFT is (nog) zat genoeg.
Hij beweert dat hij het verschil kan merken tussen 60fps en 100fps, dan moet je die extra frames wel kunnen zien natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ligt eraan hoe de game geprogrammeerd is, je merkt het verschil als je om je heen kijkt en op vijanden mikt.
Het verschil tussen 60 en 100 fps is zeker merkbaar.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:15:
Ligt eraan hoe de game geprogrammeerd is, je merkt het verschil als je om je heen kijkt en op vijanden mikt.
Nee, maakt niet uit. Als je scherm niet meer weergeeft maakt het niets nakkes nana uit. Waarschijnlijk zit jij 60-100fps ter vergelijken met 40-60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:02

mvds

Totally awesome!

evilpin0 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:15:
Niet op een TFT hoor :) Die kan er toch maar maximaal 60 ps laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:29:
[...]

Nee, maakt niet uit. Als je scherm niet meer weergeeft maakt het niets nakkes nana uit. Waarschijnlijk zit jij 60-100fps ter vergelijken met 40-60fps.
Ik ben geen expert kwa technishe haalbaarheid, maar ik zelf heb aardig wat shooters op hoog nivea gespeelt. Ik herriner me dat in hl 1 en de mods het spel niet echt lekker soepel liep op 60 fps, er was toen een xp bug ofzo waardoor je max 60 fps haalde. Op 100 fps draaide de game wel zeer soepel.

Als ik bf2 speel en me fps dropped onder de 60, wat alleen in 64 player maps met extreem geweld gebeurt merk ik dit. Je zal het waarschijnlijk niet zien maar je muis reageert gewoon anders dan, waarschijnlijk heeft het ook met de code van het spel te maken.

Hoe kan ik nou in godsnaam dan 100+ fps halen op mijn acer 1951 19inch 75hz LCD?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Als in dezelfde loop als de rendering ook naar de user input wordt gekeken... dan hebben die fps-en wel zin boven de 60fps ook al geeft je monitor maar 60 beeldjes per seconde.

Als de game 100 keer per seconden naar mijn muis luistert of maar 60 keer per seconde... dan maakt dat wel degelijk een verschil. Al zal de gemiddelde gamer dat verschil niet echt opmerken, maar een pro gamer zal dit wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121957

obsidian schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:32:
[...]

Niet op een TFT hoor :) Die kan er toch maar maximaal 60 ps laten zien :)
Mijne kan op 75 hz en laat dus ook 75 fps zien max. als vsync aanstaat.

maar even wat anders, er is toch wel iemand die een dubbele account heeft of zijn account niet meer gebruikt omdat hij er wel op uitgekeken is? ik zou het graag eens willen zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 121957 op 26-06-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:25:
Als in dezelfde loop als de rendering ook naar de user input wordt gekeken... dan hebben die fps-en wel zin boven de 60fps ook al geeft je monitor maar 60 beeldjes per seconde.

Als de game 100 keer per seconden naar mijn muis luistert of maar 60 keer per seconde... dan maakt dat wel degelijk een verschil. Al zal de gemiddelde gamer dat verschil niet echt opmerken, maar een pro gamer zal dit wel merken.
Dan wel natuurlijk.

Maar moet trouwens even wat rechtzetten: het ligt niet aan de engine dat ik het zo magertjes vind spelen. Er is een nieuwe Q4 demo uit (ja, nu nog :+) en die draaide gewoon heerlijk soepel kwa flow. Denk dat mijn eerdere ervaringen met Q4 op een laggy server waren. Maar bij Quake Wars heb ik deze snelle vloeiende feel niet ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Anoniem: 117217 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:25:

Je krijgt geen feedback en het maakt dus niets uit als je het niet kan zien. Als je meer fps hebt dan je monitor aankan, moet je gewoon de kwaliteit omhoog zetten.
Ook een pro-gamer ziet een verschil wat er niet is niet. De resolutie van de muis verranderd niet en de toegenomen tijdsresolutie kun je niet waarnemen. Als je nu je muis verschuift en hij zit bij frame A, op plek A en op frame B, op plek B, dan zit hij geinterpoleerd ook al op plek C. Het daadwerkelijk renderen van frame C voegt geen informatie toe als je plek C niet ziet, ook niet als deze afwijkt van de interpolatie, omdat de enige feedback die je hebt plek B is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Dan wel natuurlijk.

Maar moet trouwens even wat rechtzetten: het ligt niet aan de engine dat ik het zo magertjes vind spelen. Er is een nieuwe Q4 demo uit (ja, nu nog :+) en die draaide gewoon heerlijk soepel kwa flow. Denk dat mijn eerdere ervaringen met Q4 op een laggy server waren. Maar bij Quake Wars heb ik deze snelle vloeiende feel niet ;( .
Vergeet niet dat het nog de beta is. Ik heb soms ook dat het echt niet lekker loopt en soms is het echt heerlijk soepel. Ik zou gewoon nog geen oordeel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Dan wel natuurlijk.

Mijn vermoeden is gewoon de netcode. Een tijd gelezen over die 'level of detail' toepassing, maar dat zal niet genoeg zijn om de vrij brakke netcode van de doom3 engine omhoog te tillen om dit spel aan te kunnen. Q4 draaide eerst al niet soepel daardoor en daar heb je geen grote outdoor levels met voertuigen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
het verschil voel je echt wel, het spel reageert sneller en nauwkeuriger op de acties die je ingeeft. het is onzin om de refreshrate er bij te halen, want dan zou je in theorie net zo goed 20 fps kunnen doen, je ziet het toch niet. je voelt het verschil tussen mouserate 125hz en 1000hz toch ook? Natuurlijk hoe hoger de FPS komt hoe kleiner het effect is, maar een hoge FPS blijft lekker het blijft lekker. bovendien heeft FPS ook invloed op de physics in veel engines, zo kan je in W:ET veel verder springen met 125 of 333 fps, heb je met 70fps ampers recoil en met 250fps amper spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:51:
het verschil voel je echt wel, het spel reageert sneller en nauwkeuriger op de acties die je ingeeft. het is onzin om de refreshrate er bij te halen, want dan zou je in theorie net zo goed 20 fps kunnen doen, je ziet het toch niet. je voelt het verschil tussen mouserate 125hz en 1000hz toch ook? Natuurlijk hoe hoger de FPS komt hoe kleiner het effect is, maar een hoge FPS blijft lekker het blijft lekker. bovendien heeft FPS ook invloed op de physics in veel engines, zo kan je in W:ET veel verder springen met 125 of 333 fps, heb je met 70fps ampers recoil en met 250fps amper spread.
Nee, 20 fps is schokkerig. Boven de 60fps is alles vloeiend, en alleen met een 100fps beeld ernaast nog verschil te zien. We hebben het hier niet over bugs die tervoorschijn komen door bepaalde framerates ala CoD enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-06 22:28
Bij mij draait het een stuk soepeler als ik Com_unlock_timingmethod op 1 zet. Heb er even mee gespeeld op stand 0 en 2 maar 1 bleek de boel een stuk soepeler te laten lopen en dat houterige is er nu vanaf _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
20 voelt schokkerig, maar je ziet het niet (tv is ook ongeveer 20). Punt is hoewel je het niet ziet, hogere FPS voelt altijd vloeiender en is meer accurater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4ge schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:08:
20 voelt schokkerig, maar je ziet het niet (20 is ook ongeveer 20). Punt is hoewel je het niet ziet, hogere FPS voelt altijd vloeiender en is meer accurater.
Volgens mij snap jij niet helemaal hoe het menselijk oog en beeldschermen werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
dat maakt niet uit, maar ik denk dat bijna iedereen het er wel over eens is dat hogere FPS (tot een zekere hoogte) altijd fijner is, bij shooters dan. bovendien moet je QW altijd locken op een fps die een veelvoud van 30 is (dus 30/60/90 etc), en zoals je zelf zegt, als je 2 beeldschermen naast elkaar hebt zie/voel je het verschil zelf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ph4ge schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:08:
20 voelt schokkerig, maar je ziet het niet (tv is ook ongeveer 20). Punt is hoewel je het niet ziet, hogere FPS voelt altijd vloeiender en is meer accurater.
ehm tv is 25 interlaced frames wat dus 50 hz oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
ph4ge schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:51:
Nee je snapt het niet. De refreshrate is de max fps die je kunt zien. Hoger heeft geen zin, ook niet voor de input. Een user beweerde van wel (bij zelfde max fps door refreshrate dus) en dat is gewoon niet zo.
Mouserate is een compleer anders iets, wat je muisresolutie bepaald.

In de doom3 engine zijn de physics niet meer afhankelijk van de fps bovendien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wat een lekkere game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 08:29
Equalized schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:00:
[...]

ik heb zelf al eens eerder gemeld dat de grafische kwaliteit waarschijnlijk omhoog zal gaan met de final release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:45
Over de mensen die klagen over de schokkerigheid, of problemen met FPS. Neem de Unlock FPS and tuning tips guide eens door (Geschreven door een programmeur van Splash Damage)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Morax schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:39:
Over de mensen die klagen over de schokkerigheid, of problemen met FPS. Neem de Unlock FPS and tuning tips guide eens door (Geschreven door een programmeur van Splash Damage)
Helpt niks... al uitvoerig getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Die stats zijn trouwens ook best leuk om te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe tover je de console eigenlijk tevoorschijn? ~ schijnt niet te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ctrl alt ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Ah thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch_Razor schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:46:
Hoe tover je de console eigenlijk tevoorschijn? ~ schijnt niet te werken :(
+set com_allowConsole 1

Als commandline. Maar ik heb ondertussen mn account/key weggeven. Vond het niet boeiend genoeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor

Ik vind het wel leuk, maar ik vind FIrst Strike toch vele malen leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ben redelijk hooked, vind alleen de aliens te sterke wapens hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
moet ook zeggen dat het heeel erg afhangt van je teammembers. Af en toe kill je iedereen op je pad, maar als je teamgenoten de sewer controls niet verdedigen je daar in je eentje staat verlies je de map toch ook gewoon. En dat is geen leuke manier van verliezen, maargoed dat is de schuld van je teamgenoten, niet van het spel zelf

maargoed het spel heeft af en toe ook zn eigenaardigheden, en die ene map heb ik nu wel gezien eigenlijk.Speel het nu voornamelijk om te zien hoe de spelers reageren op de gameplay zodat ik mn eigen map beter kan uitwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:47
Na flink wat gespeeld te hebben zit ik toch met een enigszins tegenvallend gevoel mbt Quakewars.

De gameplay is wat mij betreft veels te snel. Ik moet zeggen dat ik dan ook CSS gewend ben en iedereen die bv Unreal Tournament of Quake4 speelt zal dit wel anders ervaren maar mij ligt het constante bunnyhoppen, om elkaar heen draaien en knallen maar en hopen dat de tegenstanders in je vuur lopen (je moet je schoten echt "leiden" anders mis je, voorspellen waar je tegenstander heen zal lopen dus) niet zo. Het komt allemaal erg hectisch en "on-speed" op me over, maar dat is uiteraard persoonlijk.
De voertuigen voelen ook zeer vervelend aan, alles voelt of je zweeft en je hebt maar heel weinig "contact-gevoel" met het landschap waar je je door begeeft.
Alle klassen geven me eigenlijk een heel sterk "been there seen it done that"-gevoel. Het is leuk en tevens meer van hetzelfde. Niets echt nieuws onder de zon.
De sewer map is imo ook zeer matig. Neem nu de strogg game. Eerst moet je rushen naar de EMP disruptor om te zorgen dat die niet gebouwd wordt. Aangezien dit bouwpunt vrij dicht bij de GDF spawn ligt wordt deze meestal (zeker op publics) zeer snel gebouwd. Vervolgens wordt het een spelletje van "spawn, en rush dan gelijk de sewers in om te zorgen dat allerhande luiken en weetikveel wat niet worden opgeblazen door de GDF" Hier is er (yep het is een public) totaal geen sprake van teamwork, iedereen loopt als een kip zonder kop rond om te proberen wat GDF members af te knallen.
Dit is grotendeels te wijten aan dat het een public is, maar als je kijkt naar bv BF2 dan is daar toch sprake van een stuk meer teamwork in een public game dan bij QW. Ik denk dat dit voornamelijk komt doordat QW aan duidelijkheid WAAR nu precies heen te gaan voor de gemiddelde speler nogal te wensen over laat.

De graphics vallen ook dik tegen. Ook al zouden ze nog wat opgepoetst worden in de final, ik zie dit niet echt veranderen. Tevens boeien graphics me niet zo veel dus dit is eigenlijk maar een klein punt van kritiek.

Al met al geeft deze game me gewoon een "best vermakelijk voor een uurtje terwijl ik een biertje drink" gevoel. Het is leuk, bij tijd en wijle spannend maar het geeft mij nooit dat "ik speel hier een nieuwe topgame" gevoel zoals bv Battlefield 1942 dat toendertijd wel had.
Uiteraard is dit slechts mijn mening, en anderen zullen de game misschien wel helemaal top vinden. Hoewel ik er licht teleurgesteld in ben blijf ik verder wel spelen, leuk voor de afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Stoffa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 03:15:
Na flink wat gespeeld te hebben zit ik toch met een enigszins tegenvallend gevoel mbt Quakewars.

De gameplay is wat mij betreft veels te snel. Ik moet zeggen dat ik dan ook CSS gewend ben en iedereen die bv Unreal Tournament of Quake4 speelt zal dit wel anders ervaren maar mij ligt het constante bunnyhoppen, om elkaar heen draaien en knallen maar en hopen dat de tegenstanders in je vuur lopen (je moet je schoten echt "leiden" anders mis je, voorspellen waar je tegenstander heen zal lopen dus) niet zo. Het komt allemaal erg hectisch en "on-speed" op me over, maar dat is uiteraard persoonlijk.
tja het is ET het, dat hoort snel. tis wat anders dan een leuk campplekje zoeken en rustig wachten tot er iemand voorbij komt, er komt daadwerkelijk aim bij kijken, hoewel dat met deze bugged hitdetection nog moeilijk te zien is. dodgen en aimen, dat maakt een spel leuk. je hoopt niet dat je tegenstander erin loopt, je mikt op hem, beter dan hij op jouw mikt. schoten leiden hoeft als het goed is niet (mss wel, maar zou erg on-ET zijn), ik denk dat je last hebt van de hitdetection, waar echt weinig van klopt. ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat iemand campen boven duels kiest, maarja tis maar wat je leuk vind.
De voertuigen voelen ook zeer vervelend aan, alles voelt of je zweeft en je hebt maar heel weinig "contact-gevoel" met het landschap waar je je door begeeft.
er zitten een aantal hover voertuigen tussen, en verder zijn ze er mee bezig. uiteindelijk zullen voertuigen toch geen grote rol spelen als het aan de ET spelers ligt.
Alle klassen geven me eigenlijk een heel sterk "been there seen it done that"-gevoel. Het is leuk en tevens meer van hetzelfde. Niets echt nieuws onder de zon.
tja ze hebben het gekopieerd van ET he, de voorganger, een spel wat al 4 jaar oud is. die heeft het weer groten deels overgenomen van RTCW wat nog eens 2 jaar ouder is, en veel andere spellen hebben dit ook weer gekopieeerd. er zijn wel een aantal nieuwe punten, zoals bv de spawnhosts
De sewer map is imo ook zeer matig. Neem nu de strogg game. Eerst moet je rushen naar de EMP disruptor om te zorgen dat die niet gebouwd wordt. Aangezien dit bouwpunt vrij dicht bij de GDF spawn ligt wordt deze meestal (zeker op publics) zeer snel gebouwd. Vervolgens wordt het een spelletje van "spawn, en rush dan gelijk de sewers in om te zorgen dat allerhande luiken en weetikveel wat niet worden opgeblazen door de GDF" Hier is er (yep het is een public) totaal geen sprake van teamwork, iedereen loopt als een kip zonder kop rond om te proberen wat GDF members af te knallen.
EMP is vrij makkelijk te verdedigen aan het begin, tot dat de GDF de forward spawn hebben is het haast niet te doen. als de strogg genoeg spawnhosts neergooien kunnen de GDF er haast niet komen, tenzij ze het goed forceren en gibben. de laatste objective van het hacken is als GDF ook niet te doen, gooi het vol met strogg die aimen op die buizen en genoeg spawnhosts maken en de GDF komt er nooit door. De time limit is dan ook niet voor niets 20min (te lang eigenlijk), en nog steeds is het een fullhold map.

Er is geen teamwork omdat het een beta is, bovendien iedereen die connect heeft nog 0,0 ervaring, er zit geen boekje of niks bij, dus dan loop je natuurlijk als kip zonder kop rond. dit valt allemaal echt niet te beoordelen voor er serieuse clanwars hebben plaats gevonden
Dit is grotendeels te wijten aan dat het een public is, maar als je kijkt naar bv BF2 dan is daar toch sprake van een stuk meer teamwork in een public game dan bij QW. Ik denk dat dit voornamelijk komt doordat QW aan duidelijkheid WAAR nu precies heen te gaan voor de gemiddelde speler nogal te wensen over laat.
een gemiddelde speler heeft net het spel geinstalleerd, dus dan is het altijd moeilijk. BF spelen over het algemeen alleen mensen die al ervaring hebben met voorgaande delen. Het is zeer duidelijk waar je naar toe moet, de objectives zijn duidelijk weergegeven en de map is overzichtelijk.
De graphics vallen ook dik tegen. Ook al zouden ze nog wat opgepoetst worden in de final, ik zie dit niet echt veranderen. Tevens boeien graphics me niet zo veel dus dit is eigenlijk maar een klein punt van kritiek.
het is een public, het wss doel is om gameplay feedback te krijgen. maar ze hebben idd nog een hoop poetsen te doen, hopelijk te beginnen bij de hitdetection.
Al met al geeft deze game me gewoon een "best vermakelijk voor een uurtje terwijl ik een biertje drink" gevoel. Het is leuk, bij tijd en wijle spannend maar het geeft mij nooit dat "ik speel hier een nieuwe topgame" gevoel zoals bv Battlefield 1942 dat toendertijd wel had.
Uiteraard is dit slechts mijn mening, en anderen zullen de game misschien wel helemaal top vinden. Hoewel ik er licht teleurgesteld in ben blijf ik verder wel spelen, leuk voor de afwisseling :)
je speelt ook een beta, geen topgame (voor zover daar bij BF sprake van is :s). ik vind de game ook verre van top, maar deze beta is hoopvol imo. ik wacht eerst even op een QWpro mod voordat ik echt ga ordelen.

En FPS is meer dan dat je ziet, het is hoe snel informatie wordt geupdate en verwerkt.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.