Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216516

Hitreg. patch komt binnen nu en 2 weken voor de Open beta ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Das goed nieuws, komt er ook nog een 2e beta map bij de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

God, speel scrimss sewers wordt altijd tussen de 10 en 15 minuten gedaan als teams gelijkwaardig zijn.

In public ligt de balance inderdaad anders want zodra strogg dit doet pakt GDF nooit die EMP:
- 2 cyclops neerzetten achter de EMP
- interceptor bouwen en ervoor gaan staan met 1 cyclops
- 1 descerator neerzet in de hoek tegenover de EMP
- Apt 2x bouwt ( 1 naast kleine gebouwtje tegen over de EMP, 1 tussen de 2 cyclopsen in )
- 1x field ops ding (Dark mator cannon richten op spawn 4-5 seconde voor de spawnwave geniaal ...)
- stuk of 4 medics die de spawnhosts maken

Nee er komt geen extra map, die blijven alleen voor de closed betatesters.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 216516 op 27-06-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://hardforum.com/showthread.php?t=1202577

r_megadrawmethod 0 > krijg je de bomen van de screenshots die SD steeds uitbracht. Daarnaast maakt het ook andere dingen mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:08
Anoniem: 216516 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:12:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1202577

r_megadrawmethod 0 > krijg je de bomen van de screenshots die SD steeds uitbracht. Daarnaast maakt het ook andere dingen mooier.
Nice, is de performance impact groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:44
Hehe Ph4ge ik zat al op een reactie als de jouwe te wachten...

Dat ik de gameplay te snel vind heeft niet per se gelijk tot gevolg dat campen mijn hobby is. "duels zijn leuker dan campen" -> ik hoef hopelijk verder niet uit te leggen dat deze opmerking nergens over gaat.
Verder vind ik dat een topgame in working dat heus ook wel in de beta uitdraagt, en dat doet QW wat mij betreft gewoonweg niet. Neemt verder niet weg dat ik het een vermakelijk spel vind, maar ik had echt een revolutie op fps gebied verwacht en dit blijf wat mij betreft vooralsnog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
revolutie op FPS gebied lijkt me ook redelijk onmogelijk tegenwoordig, alles is al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Weet iemand mischien hoe je de beta via lan kan spelen?

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

r_megadrawmethod 3
Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07263/ScreenShot810.jpg.xs.jpg
r_megadrawmethod 2
Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07263/ScreenShot811.jpg.xs.jpg
r_megadrawmethod 1
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot812.jpg.xs.jpg
r_megadrawmethod 0
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot813.jpg.xs.jpg

Let niet op het water, dat ligt niet aan die r_megadrawmethod maar aan de game zelf.. een graphic glitch.

cpu normal/normal. graphic high/high, shader ultra, textures max + af16 en 2xAA

wat ik dus zie veranderen zijn vooral de textures die worden gebruikt, maar vind toch nummer 1(r_megadrawmethod 3) er beter uitzien, of nahja duidelijker.

ik zal es kijken als ik alle grafische dingen forceer in mijn driver..

edit:

method 3 (standaard):
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot810.jpg.xs.jpg
method 0 ("verbeterd"):
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot813b.jpg.xs.jpg

method3:
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot817.jpg.xs.jpg
method0:
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07263/ScreenShot818.jpg.xs.jpg

Deze laatste shots zijn dus genomen met alles op maximaal, 16af + 4aa (alpha coverage + shadows aan natuurlijk) niks geforceerd via mijn driver (vind het wel raar dat qw geen 6xAA ondersteund alleen 8 en 16x :S)

[ Voor 28% gewijzigd door Gorion3 op 27-06-2007 13:44 ]

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
tjtristan schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:24:
Weet iemand mischien hoe je de beta via lan kan spelen?
Simpel, niet! Het is met deze client niet mogelijk zelf servers te starten, en de server software is ook niet vrijgegeven (behalve aan de game server providers, en die mogen hem natuurlijk ook niet vrijgeven) :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:34
Ik vind het water wel wat hebben met zo'n groene gloed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Stoffa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 03:15:
Na flink wat gespeeld te hebben zit ik toch met een enigszins tegenvallend gevoel mbt Quakewars.

De gameplay is wat mij betreft veels te snel. Ik moet zeggen dat ik dan ook CSS gewend ben en iedereen die bv Unreal Tournament of Quake4 speelt zal dit wel anders ervaren maar mij ligt het constante bunnyhoppen, om elkaar heen draaien en knallen maar en hopen dat de tegenstanders in je vuur lopen (je moet je schoten echt "leiden" anders mis je, voorspellen waar je tegenstander heen zal lopen dus) niet zo. Het komt allemaal erg hectisch en "on-speed" op me over, maar dat is uiteraard persoonlijk.
Ik speel CSS en heb veel Q3 gespeeld (en speel nu de Q4 demo \o/). En dit lijkt er totaal niet op, dit is gewoon een stuk trager dan Quake 3/4 (waarom hebben ze het springen zo ...bagger gemaakt..). Als je Q3 QTF hebt gespeeld lijkt dit al helemaal voor bejaarden :+ . Dit is best wel typisch een game voor mensen die ET geweldig vonden (wat ik dus niet vond) en voor de rest van het volk is het een beetje een mixed bag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175789

Ik zou het echt fijn vinden als men eens ophield met het continu vergelijken met andere spellen.

Ik beoordeel elk spel op zn eigen kwaliteiten, niet op de kwaliteiten van een ander spel.

Bovendien kan je een beta niet echt vergelijken met een spel wat al 2 jaar oud is en ongeveer 2gig aan patches heeft gehad (BF2 iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze hadden moeten stoppen met patchen van BF2 na 1.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:46
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:48:
[...]

Ik speel CSS en heb veel Q3 gespeeld (en speel nu de Q4 demo \o/). En dit lijkt er totaal niet op, dit is gewoon een stuk trager dan Quake 3/4 (waarom hebben ze het springen zo ...bagger gemaakt..). Als je Q3 QTF hebt gespeeld lijkt dit al helemaal voor bejaarden :+ . Dit is best wel typisch een game voor mensen die ET geweldig vonden (wat ik dus niet vond) en voor de rest van het volk is het een beetje een mixed bag.
aan de andere kant werd Q3 ook wel overdreven snel. En ik speelde dan zelfs nog Q3 Fortress, en die was met al zn speciale rocketjumps nog idoot sneller :+

ik vind QW snel zat eigenlijk, ook omdat je de ene keer moet lopen, net te langzaam vaak maar de helft van de keren kun je een voertuig pakken om een goede afstand af te leggen(zeker als strogg met die icarus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bolleh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:07:
[...]

aan de andere kant werd Q3 ook wel overdreven snel. En ik speelde dan zelfs nog Q3 Fortress, en die was met al zn speciale rocketjumps nog idoot sneller :+

ik vind QW snel zat eigenlijk, ook omdat je de ene keer moet lopen, net te langzaam vaak maar de helft van de keren kun je een voertuig pakken om een goede afstand af te leggen(zeker als strogg met die icarus)
En dat maakt Q3 zo ongeloofelijk vet. Gewoon geen seconde rust, een constante adrenaline rush. Ik hoop dat Team Fortress 2 daar ook voor gaat zorgen :9 .

Ik vind de grootte van deze map ook eigenlijk best wel goed. In BF had ik altijd het idee dat ik de meeste tijd bezig was met naar een ander punt waggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BF2 16 player size maps waren prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:31:
[...]

En dat maakt Q3 zo ongeloofelijk vet. Gewoon geen seconde rust, een constante adrenaline rush. Ik hoop dat Team Fortress 2 daar ook voor gaat zorgen :9 .

Ik vind de grootte van deze map ook eigenlijk best wel goed. In BF had ik altijd het idee dat ik de meeste tijd bezig was met naar een ander punt waggelen.
ja maar dat is dus niet het doel van QW ;)

QW gaat meer over teamplay en diversiteit maar toch een goede balans mits er gelijkwaardige teams zijn. QW afrekenen op dat het geen volbloed opvolger van Q3/Q4 is is natuurlijk onzin want dat is het doel van het spel niet :)

en team fortress 2...tjah ik hoor bij de TF fans van de quake kant zeg maar ;)
Fortress Forever ziet er wel leuk uit maar heeft net als Q4F een probleem met het ontwikkelen helaas hoewel het toch eindelijk een beetje bij een release uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

QW is een Spin-off van Quake :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
Stoffa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:21:
Hehe Ph4ge ik zat al op een reactie als de jouwe te wachten...

Dat ik de gameplay te snel vind heeft niet per se gelijk tot gevolg dat campen mijn hobby is. "duels zijn leuker dan campen" -> ik hoef hopelijk verder niet uit te leggen dat deze opmerking nergens over gaat.
Verder vind ik dat een topgame in working dat heus ook wel in de beta uitdraagt, en dat doet QW wat mij betreft gewoonweg niet. Neemt verder niet weg dat ik het een vermakelijk spel vind, maar ik had echt een revolutie op fps gebied verwacht en dit blijf wat mij betreft vooralsnog uit.
Op het moment dat het spel langzaam is komt er amper aim en reflexes bij kijken, iets wat langzaam beweegt is nou eenmaal voor iedereen makkelijk te raken. Een duel waar beide mannetjes amper bewegen slaat dan ook nergens op :O . Ik zeg nergens dat campen je hobby is, maar deze snelheid is nog niks. Ik persoonlijk hoopte op de snelheid van RTCW, dat was nog een tandje sneller. Nog iets sneller zoals sommige Quake varianten of bv UT is denk ik te snel voor een teambased spel, er moet eenmaal ook een organisatie neergezet worden. Zoals iemand anders al zei, de constante snelle actie zorgt ervoor dat het leuk is. Het is leuk om iemand neer te schieten omdat je nou eenmaal beter bent, en het is niet leuk om iemand neer te schieten omdat je toevallig in een superduper voertuig zit of ergens in een hoekje zit te schuilen. Een leuk MP spel zorgt ervoor dat beide kanten een vergelijkbare startsituatie hebben en dat uiteindelijk de beste wint.
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:48:
Dit is best wel typisch een game voor mensen die ET geweldig vonden (wat ik dus niet vond) en voor de rest van het volk is het een beetje een mixed bag.
lol, moet je eens op crossfire kijken om te zien wat ET spelers van QW vinden, ik ben een van de weinigen die er nog een positieve draai aan kan geven. bij mij in de clan ook, 10 man ofzo hebben de beta, 3 zijn positief, de rest had het na 2 dagen spelen wel gezien. alleen al heel die setting, vind ik zelf ook niks trouwens. Verder die voertuigen -O- , daar moeten ET spelers echt niks van hebben, om nog maar niet te spreken van elke campers favoriet; de ironsight :N. behalve de gamespeed en de classes zijn er dan ook amper overeenkomsten met ET. :$

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
precies!

een spin-off dus, en geen opvolger of remake. De gameplay van quake behelst natuurlijk meer dan enkel de snelheid. Want ook met bunnyhoppen heb je aardig wat snelheid in QW
ph4ge schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:54:
[...]

Op het moment dat het spel langzaam is komt er amper aim en reflexes bij kijken, iets wat langzaam beweegt is nou eenmaal voor iedereen makkelijk te raken. Een duel waar beide mannetjes amper bewegen slaat dan ook nergens op :O
Het doel van QW is ook om het wat meer realistisch te maken dan quake en ET in het verleden waren. En in het echt ga je bij een vuurgevecht echt niet als een idioot heen en weer rennen en bunnyhoppen of wel ;)

let wel, niet iedereen hoeft het spel leuk te vinden he ;)

[ Voor 48% gewijzigd door bolleh op 27-06-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
bolleh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:15:
[...]
let wel, niet iedereen hoeft het spel leuk te vinden he ;)
Precies, Ph4ge kan dan wel vinden dat games als CSS blijkbaar geen reflexes en aim vereisen omdat ze te traag zijn...maar velen zullen daar een (iets) andere mening op nahouden.
Voor mij is de game vermakelijk, maar dat is t dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Mocht iemand uitgespeeld zijn, dan hou ik me aanbevolene voor de beschikbare key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik weet niet zeker of je een key kan doorgeven als je er al mee gespeeld hebt? Niet dat ik dat van plan ben overigens hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Falcon2107 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:33:
Mocht iemand uitgespeeld zijn, dan hou ik me aanbevolene voor de beschikbare key.
Op www.quakewarsleague.com en/of #qwl @ quakenet worden er nog wat weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stoffa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:34:
Ik weet niet zeker of je een key kan doorgeven als je er al mee gespeeld hebt? Niet dat ik dat van plan ben overigens hoor ;)
Het is gewoon een CD key, die je gewoon kan weggeven. Je moet er echter daarna niet zelf meer mee gaan spelen want dan gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Lezen!

Hoe je de map dient te spelen. Interessant! Ook alle classes uitgelegd.

[ Voor 14% gewijzigd door FoggyFreek op 27-06-2007 17:09 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stoffa schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:27:
[...]

Precies, Ph4ge kan dan wel vinden dat games als CSS blijkbaar geen reflexes en aim vereisen omdat ze te traag zijn...maar velen zullen daar een (iets) andere mening op nahouden.
Voor mij is de game vermakelijk, maar dat is t dan ook :)
Zoals ik ;). Ik ben van mening dat je voor CS(S) nog snellere reflexen nodig hebt als voor Quake Wars 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik heb het helemaal niet over CS gehad, leg me geen woorden in de mond.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Excuses dan, ik had niet heel jou post gelezen. Ik concludeerde het uit de gequote post dat jij zoiets had gezegd ;).

Ik wacht ondertussen wel op de final demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 22:47
Wat een faking bullshit met die key gedoe. Nu zullen andere gamebedrijven ook met deze nieuwe key bullshit komen :(

Ik wil verdomme die beta spelen, maar hoe kom ik aan een key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Weinig kans, of iemand moest een key weggeven. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Afiso schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:03:
Wat een faking bullshit met die key gedoe. Nu zullen andere gamebedrijven ook met deze nieuwe key bullshit komen :(

ho ho, hold your horses.. Het is beta, geen demo. De demo komt vanzelf. Dit is een build die bedoeld is om bugs uit de game te halen en de balans te perfectioneren. Die is dus niet bedoeld voor alle geinteresseerden.

De demo komt vanzelf. nog eeeeven geduld.

Quake wars is echt een verplichte aanschaf, eindelijk weer een FPS teamgame waar ik uren en uren in ga stoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:06:
Weinig kans, of iemand moest een key weggeven. :o
Ik heb de mijne incl account al gegeven aan iemand anders, dus zo bijzonder is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
FoggyFreek schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:08:
Lezen!

Hoe je de map dient te spelen. Interessant! Ook alle classes uitgelegd.
Wel nice hoor die walkthrough maar wel erg obvious tbh.
Ik heb dan altijd al wel goede mapinzicht gehad bij spellen maar zo bijzonder moeilijk is deze map nou ook weer niet :)
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:29:
[...]

Ik heb de mijne incl account al gegeven aan iemand anders, dus zo bijzonder is het niet ;)
Dat jij het niet bijzonder vindt zegt niks over de 'game' (het is immers nog beta :) ) zelf.
Ik vind het iig een topgame, ET heeft me altijd al aangetrokken maar ik was te druk met CoD/CoD2 en nu door de droogte heb ik wel zin in een goede teamplay fps :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik doelde meer op dat het weggeven van een beta account niet zo bijzonder was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Afiso schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:03:

bullshit?

ze hebben vantevoren aangekondigt keys uit te geven, 5 dagen lang zelfs, ik kwam zondag terug van werk en keek gelijk even, kreeg meteen een key dus zo moeilijk was het niet. Maar dan moet je nu niet gaan huilen dat je geen gratis beta kan spelen. Moet je maar wachten op de demo

zowiezo mag je blij zijn dat ze uberhaupt een online beta test houden, anders had je namelijk nog langer kunnen wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

Op een of andere manier keer ik toch steeds terug naar dit spel :) het blijft leuk, vooral er nu ook meer teamplay word gedaan. Mensen weten nu wat ze moeten doen, ik vind het spel er alleen maar leuker op worden :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat wisselt nog wel vind ik, de ene keer is de teamplay echt super (kon mijn team gewoon een clan zijn) de andere keren is het echt 10x niks. Sta ik bijv. al die emp emitter te maken en zit de rest van het team in die garages + storage house maar goed het is pub en dat blijf je toch altijd houden :).

Waar ik wel sinds 2 dagen last van hebt is dat ik soms disconnect om een reden die me niet bekend is.
Het irritante is dat soms het bij heel de server gebeurd / server down gaat opeens en soms ik / + aantal anderen als enige gedisconnect word en de server gewoon verder gaat. Wel fijn dat die bug van 'Server is currently full' opgelost is want het heeft me soms meer dan een half uur geduurd om een server te vinden waar ik wel in kon hehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bolleh schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:35:
[...]

bullshit?

ze hebben vantevoren aangekondigt keys uit te geven, 5 dagen lang zelfs, ik kwam zondag terug van werk en keek gelijk even, kreeg meteen een key dus zo moeilijk was het niet. Maar dan moet je nu niet gaan huilen dat je geen gratis beta kan spelen. Moet je maar wachten op de demo

zowiezo mag je blij zijn dat ze uberhaupt een online beta test houden, anders had je namelijk nog langer kunnen wachten
ik vindt beta's echt bullshit... :P
Hoeveel mensen gaan nou mailtjes sturen met dit en dit moet verandert worden, test het gewoon lekker intern gaat het allemaal veel sneller ook. Of zouden ze nu al centjes verdienen aan de beta...?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voordeel van public beta's is dat het op 18789789 verschillende system wordt gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:38:
Voordeel van public beta's is dat het op 18789789 verschillende system wordt gespeeld :)
Plus er zijn genoeg mensen die feedback geven via mailtjes/forum.
Bekijk het betaforum van fileplanet maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:50
Ik heb bijvoorbeeld al dingen doorgevoerd ovcer vehicles: vind het irri dat je standaard cam er nie tvoor wordt ingesteld/onthouden. Je bij "cam3" geen crosshair hebt en je ook niet kan zien dat je bv 180 graden bent gedraait zodat vooruit dus achteruit blijkt te zijn. Dat vind ik zeer vervelend en zo zijn er nog wel wat dingetjes die ik later zal doorgeven zoals het feit dat je niet altijd repareert terwijl je wel bij je AVT staat bv.

Ben verder weer een beetje laat in het gesprek (druk druk druk):
lol, moet je eens op crossfire kijken om te zien wat ET spelers van QW vinden, ik ben een van de weinigen die er nog een positieve draai aan kan geven. bij mij in de clan ook, 10 man ofzo hebben de beta, 3 zijn positief, de rest had het na 2 dagen spelen wel gezien. alleen al heel die setting, vind ik zelf ook niks trouwens. Verder die voertuigen -O- , daar moeten ET spelers echt niks van hebben, om nog maar niet te spreken van elke campers favoriet; de ironsight :N. behalve de gamespeed en de classes zijn er dan ook amper overeenkomsten met ET. :$
Tsja, ik had eerst ook zoiets van dit lijkt wel BF. Maarja het is nog een beta en na wat proberen kom ik steeds weer verder erbij dat het gewoon ET is. Nu ik de map een beetje ken en wat tactics wordt het leuk en dan zie ik wel de typische BF spelers die niet aan tactiek doen en als blinde kippen rondrennen. Zo verdedigen de strogg vaak gewoon niet en gaan ze liever voor kills. Verder maakt er dan weer niemand bij de sewer controlls spawn hosts wat juist enorm van belang is omdat het spawnpoint vrij ver weg is. Zelf leg ik nu ook als strogg mines bij de objectives neer net als ik dat ook met ET deed.

Ik denk dat het even wennen is voor iedereen, maar als de noob-heid er wat af is en mensen dingen ontdekken wordt het al veel tactischer denk ik. Het is even wennen, maar ik vind het een top-game!

[ Voor 62% gewijzigd door GENETX op 28-06-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Nou die sewer map heb ik nu ook wel gehad, waar blijft de rest :P
Ik mis stiekum toch wel k/d ratio, bovendien zijn de voertuigen veels te sterk, als technician krijg ik die nooit stuk. Voertuigen zijn voor n00bs met geen skilllzzz :P

[ Voor 14% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 28-06-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Voor de mensen die denken dat ze alles wel gezien hebben:

http://4newbies.planetwol...py.com/ETQW/metagames.php

Verplichte kost.

[ Voor 52% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 28-06-2007 23:35 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
powersmoker schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:33:
Voor de mensen die denken dat ze alles wel gezien hebben:

http://4newbies.planetwol...py.com/ETQW/metagames.php

Verplichte kost.
Haha geniaal dat wist ik niet:
Sometimes, it will seem like a friendly player killed you, when in fact, it was a disguised enemy. If this happens to you, let your teammates know that you were killed by a disguised enemy instead of filing a complaint -- that's just what the enemy wants you to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Grappig! Ik complain bijna nooit of het moet echt met opzet zijn. Ik wordt er niet beter op, mn eigen teammate ook niet en het hele team dus niet.

Zelf liep gister mn laptop helaas vast in een mooi potje dat mij echt in de ET stemming bracht.

1e potje toen ik joinde verloren we als strogg gewoon in 5 minuten omdat er veel BF-noobs (no offend, maar BF gamestyle is voor noobs in ET) gewoon wat rondliepen voor kills. 2e potje nam ik maar eens over. Al ben ik niet de beste in 1v1, ik heb wel de capaciteit om een team aan te voeren met allemaal onbekenden. De EMP waren we al weer te snel kwijt. Mn team er echt toe gezet om allemaal binnen te blijven. We hadden maar 1 medic dus bleef mensen pushen om medic te gaan tot we 3 hadden. Eindelijk begon iemand het nut te zien van spawnhosts en samen met een andere engineer hadden we steeds mines bij de sewer controlls. Opeens lukte alles in het team en hadden we een muurvaste verdediging waar de GDF niks tegen begon.

Zo zie je maar weer hoeveel een beetje teamwork en balance van classes doet met een team. Volgens mij had de rest het toen ook door. Nu de andere ~30.000 mensen dit nog leren, maar daar zit wel het grote verschil waarom dit totaal niet op battlefield lijkt maar op ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ongeevenaarde teamplay en mogelijkheden zeg..

Dat artikel wat je post is echt erg leerzaam. Vooral die rockets, dat wist ik dus nog niet :)

Ook is het mooi om als Soldier een TNT op een Cyclops te monteren. door te lopen en te knokken, opeens een enorme explosie te horen en die cyclops neer te zien gaan.

Ben wel toe aan een nieuwe map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:45

GekkeR

key = key

Mijn urt (Quake3Arena-Urban Terror) clan is momenteel bezig met quakewars , schijnt ze wel goed te bevallen :)
Was zelf te laat om via fileplanet een key te bemachtigen (weekje weg naar familie).

Hoe voelt de game aan kwa style (doom3, quake4, anders) ?
Zo vond ik bijvoorbeeld quake3 veel trager dan quake2 , en is CS een stuk langzamer dan UrT.

mocht iemand overigens nog een key over hebben of niet meer gebruiken , gaarne

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Quake wars voelt niet zo soepel aan als Quake 3/4. Hij mist die bepaalde flow nog. Maarja, het is nog de beta maar he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GekkeR schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:53:
Mijn urt (Quake3Arena-Urban Terror) clan is momenteel bezig met quakewars , schijnt ze wel goed te bevallen :)
Was zelf te laat om via fileplanet een key te bemachtigen (weekje weg naar familie).

Hoe voelt de game aan kwa style (doom3, quake4, anders) ?
Zo vond ik bijvoorbeeld quake3 veel trager dan quake2 , en is CS een stuk langzamer dan UrT.

mocht iemand overigens nog een key over hebben of niet meer gebruiken , gaarne
Het lijkt op BF2142 kwa feel. IIG dat vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het is veeeeel sneller dan BF2142 vind ik persoonlijk. En niet meer 'flag'-based maar objective based wat een welkome afwisseling is. De voertuigen zijn een stuk minder overheersend dan de BF serie, je kunt bijvoorbeeld geen forward spawnpoints pakken met voertuigen maar enkel met infantry. Ook zijn de classes geen kopie van de tegenstander maar hebben ze elk zo hun sterke en zwakke kanten.

Het lijkt nog het meeste op RTCW ET, zijn voorganger.

Men.. ik kan niet wachten tot die game uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Mensen die na 1 of 2 dagen al stoppen met spelen, geven het spel imho niet genoeg kans. De leercurve van dit spel is nou eenmaal wat langer dan de gemiddelde on-line shooter, omdat er zoveel mogelijkheden, opties en nog meer dan dat soort dingen zijn.

Ga er maar een goeie week voor zitten voordat je echt alles goed door hebt hoor. En je zal zien dat het dan een stuk leuker word, omdat je dan weet hoe je bepaalde dingen goed kunt counteren/omzeilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Laatst online: 15-06 18:38
Goed spel, alleen jammer dat het niet meer realistisch is (jammer van dat buitenaardse ras). Ik houd het bij good old enemy territory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik vind de voice commands wel verschrikkelijk irritant klinken imho. Plus ik mis de duitse accenten. :( Voor de rest vind ik het spel eigenlijk best wel lekker spelen. Ja oke het is geen good 'ol ET maar nu al zou ik het spel kopen. Krijg gelijk meteen weer zin om te mappen, had m'n ideeën al meteen klaar toen ET:QW werd aangekondigd. En sinds het een quake engine is zal GtkRadiant support ook zeker aanwezig zijn.

Leercurve heb ik zelf niet echt over te klagen. Speel zelf al jaren ET dus de overgang valt nog mee, eigenlijk is alleen de buitenwereld veranderd en kun je voertuigen gebruiken. Die zoals hierboven staat ook niet meteen te krachtig zijn gemaakt waarmee je een match kunt beslissen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morax schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:03:
Mensen die na 1 of 2 dagen al stoppen met spelen, geven het spel imho niet genoeg kans. De leercurve van dit spel is nou eenmaal wat langer dan de gemiddelde on-line shooter, omdat er zoveel mogelijkheden, opties en nog meer dan dat soort dingen zijn.

Ga er maar een goeie week voor zitten voordat je echt alles goed door hebt hoor. En je zal zien dat het dan een stuk leuker word, omdat je dan weet hoe je bepaalde dingen goed kunt counteren/omzeilen :)
Ik had na een dagje spelen al zowat alles door wat op die pagina hiervoor stond (die url naar die guide). Was wel even uitzoeken hoe alles werkt, maar het lukte wel. Neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat minder ervaren pc spelers toch erg veel moeite hebben ermee. IMHO is een echt goede game "easy to pick-up, hard to master" (Denk dat CS(S) wel een van de beste voorbeelden hiervan is, en verklaard denk ik ook het succes van deze game serie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 12:56
Ik heb het spel ook al een aantal malen gespeeld.

Dat van die leercurve moet ik Morax gelijk geven. Even snel kijken hoe het spel is is met ET:QW gewoon niet mogelijk. Er zijn zoveel mogelijkheden dat je zomaar niet ff het spel door hebt. Ik hoop wel dat teammates in de komende weken er achter komen dat samenwerken met deze game een must is (wellicht is dat in andere games niet noodzakelijk), misschien is het ook wel een resultaat van het niet kennen van de mogelijkheden binnen de game.

Bij mij komt wel weer het RTCW / RTCW:ET gevoel boven, waarbij de verslaving het vaak wint van gezond verstand. Of het spel mij zo in de macht kan hebben als de voorgaande edities waag ik wel te betwijfelen. Wellicht heeft dit ook met mijn persoonlijke situatie te maken. (bij rtcw woonde ik nog bij mijn ouders, en met ET in een studentenkamer, weinig onderhoud e.d., nu heb ik een eigen huis en dat kost meer tijd).

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan realiteit, zoals de allies vs axis, maar snap ook dat dat concept inmiddels vaak genoeg voorbij gekomen is.

Mijn eerste indruk is in ieder geval positief, en zal ook op basis van deze demo de game gaan kopen.

PS: Aan iedereen die vind dat het spel niet lijkt op Quake1/2/3/4, BF1/2, ET, RTCW of Pacman, dat komt vast omdat dit een nieuw spel is dat probeert zichzelf te onderscheiden van de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
evilpin0 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:20:
[...]

ik vindt beta's echt bullshit... :P
Hoeveel mensen gaan nou mailtjes sturen met dit en dit moet verandert worden, test het gewoon lekker intern gaat het allemaal veel sneller ook. Of zouden ze nu al centjes verdienen aan de beta...?
dan heb je dus weinig/geen ervaring met het ontwikkelen van programmas/games :)

de meest vreemde problemen komen vaak tijdens beta-stage tevoorschijn. 1 ding verschillend in een config, zij het de vid kaart, driver, chipset driver of weet ik wat nog meer kan er vaak voor zorgen dat een bug heel vervelend wordt

beta stages worden door elke ontwikkelaar doorlopen, splashdamage maakt de beta echter publiek, iets wat dus niet echt gebruikelijk is. Met andere woorden: wees blijf dat er iig alvast een beta is :)
PcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:09:
Quake wars voelt niet zo soepel aan als Quake 3/4. Hij mist die bepaalde flow nog. Maarja, het is nog de beta maar he :)
vergeet ook niet dat Q4 in het begin ook niet zo soepel was, Patches hebben een hoop gezeik verholpen bij deze game

[ Voor 16% gewijzigd door bolleh op 30-06-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:17
bolleh schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:11:
[...]

de meest vreemde problemen komen vaak tijdens beta-stage tevoorschijn. 1 ding verschillend in een config, zij het de vid kaart, driver, chipset driver of weet ik wat nog meer kan er vaak voor zorgen dat een bug heel vervelend wordt

beta stages worden door elke ontwikkelaar doorlopen, splashdamage maakt de beta echter publiek, iets wat dus niet echt gebruikelijk is. Met andere woorden: wees blijf dat er iig alvast een beta is :)

[...]

vergeet ook niet dat Q4 in het begin ook niet zo soepel was, Patches hebben een hoop gezeik verholpen bij deze game
Ja ... alleen die patches duren veel te lang voordat ze er zijn :(

btw: waar staat de cfg tegenwoordig ???? ik kan hem niet vinden in de QW directory ..... of is dit ook nieuw?

[ Voor 6% gewijzigd door RoaDHouse op 30-06-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

My documents --> quake --> base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:17
txs... dom van me ... ging ervan uit dat dit hetzelfde was als Quake_4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

bolleh schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 00:11:
[...]

[...]

Hey bolleh jij hier? :) Al plannen klaarliggen voor je volgende map?

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Er zit een ''patch' aan te komen:
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/72
The Public Beta client build was made several weeks ago and since then, there have been over 1000 changes made to the game in source code and art assets, with significant improvements to game mechanics, maps, user interface, hit prediction and detection, and audio, just to name a few areas. Some of these aren’t quite ready for prime time yet, but we’re hoping to bring you a major update later in the Public Beta process.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Bleet schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:22:
[...]

Hey bolleh jij hier? :) Al plannen klaarliggen voor je volgende map?
yep, wacht al jaren op dit spel :)

mn huidige quake 4 map in progress: Medellin

plannen voor mn eerste Quake Wars map zijn ook al begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186189

GremliN-Online schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:13:
We hadden maar 1 medic dus bleef mensen pushen om medic te gaan tot we 3 hadden. Eindelijk begon iemand het nut te zien van spawnhosts en samen met een andere engineer hadden we steeds mines bij de sewer controlls. Opeens lukte alles in het team en hadden we een muurvaste verdediging waar de GDF niks tegen begon.
Trip- en proximity mines ftw, krijg je trouwens nog vrij veel xp voor aangezien er bijna altijd iemand van GDF tot aan de sewer controls kan lopen (pub he ;)).

Eén ding waar ik me aan erger is het 'targetten' met je target tool als opressor (field ops) en constructor (engineer), je verliest je doelwit als je je muis ook maar enkele millimeters (pixels) beweegt en moet opnieuw een tijdje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vandaag weer als Strogg gespeeld (2e keer) en het ging erg lekker moet ik zeggen 3 rondes achter elkaar gewonnen met redelijk gemak en die mines zijn zo lekker he ^^
Als GDF kan ik wel beter aimen zal ook wel deels aan mij liggen maar met assault rifle van GDF kan ik echt veel gerichter schieten (ook wel meer mee gespeeld dus).
Zo leuk om die forward spawn op die hill te pakken en dan 3 mines aan de binnen kant te plakken echt een stuk of 6/7 mensen meer neergekregen en die spawn bleef ik in me eentje bezetten :P

Wat ik eigenlijk ook wel wil weten wat voor rank jullie allemaal zijn?
Zelf ben ik al een paar dagen corporal en in totaal 31 L1 Stars, 10 L2 Stars en 2 L3 Stars behaald.
(Altijd leuk statistieken bekijken / vergelijken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
patch is uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186189

Jup, en speelt inderdaad beter, hitboxes zijn gefixt denk ik :)

Weet iemand toevallig waar ik alle mogelijke upgrades van de verschillende classes kan vinden? (daarnet in één gamepje met engineer tot L2 geraakt, daarna valt server uit :s)

EDIT: got it :) http://4newbies.planetwol...y.com/ETQW/experience.php

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 186189 op 02-07-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Weet je ook sinds wanneer vanochtend was die nog up to date :)
Wel beter trouwens zo ff checken :9
Anoniem: 186189 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:08:
Jup, en speelt inderdaad beter, hitboxes zijn gefixt denk ik :)

Weet iemand toevallig waar ik alle mogelijke upgrades van de verschillende classes kan vinden? (daarnet in één gamepje met engineer tot L2 geraakt, daarna valt server uit :s)
Moet je het Limbo (L) menu induiken en dan 2e tabblad onder de verschillende classes dan kan je zien wat de verschillende upgrades zijn :)

Trouwens vind ik wel dat de servers vaak uitvallen hey :S Zit je lekker te spelen 1 ronde gehad en ja hoor server disconnected en dan is ook iedereen van de server maar hij is wel online |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
bolleh schreef op zondag 01 juli 2007 @ 02:28:
[...]

yep, wacht al jaren op dit spel :)

mn huidige quake 4 map in progress: Medellin

plannen voor mn eerste Quake Wars map zijn ook al begonnen :)
Heh, ik meende al dat ik jou ook regelmatig op D3W heb gezien... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 16:29

Acid_Burn

uhuh

Is daar toevallig al een spiegeltje van?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hoezo? Je kan gewoon een free public server kiezen als je geen subscriber bent :)
Overigens kan je het beste updaten via de game, geen wachttijden en vet snel klaar.

-Edit-

Moet er wel even bij vermelden dat de patch ervoor zorgt dat je Punkbuster aan moet hebben (opzich goed) alleen daar gaat het dus mis :'( Doordat PB (nog) niet werkt op x64 kan ik niet langer spelen dan 3-4 minuten

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 02-07-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
jawel, gewoon XP compatibility modus draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ingame updaten werkt idd perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
er zijn maar een paar kleine aanpassingen, lichte aanpassing van de hitboxes en basis antilag. belangrijkste zijn de invoering van bots, serverside fixes en de browser is verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Criminal-
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-03-2008
Ik heb het even gespeeld en de hitboxes zijn inderdaad een stuk beter nu, alleen het is nog steeds heel moeilijk om die Strogg mannetjes in een jetpack te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:32
Wordt heel de tijd gekicked door PB omdat ik iets mis?
Zag ook al dat er meerdere mensen werden gekicked ingame. Mist een of ander bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Onjuist. De patch wordt ingame gedownload. Alleen als je ervoor kiest naar de website te gaan, dan ga je naar de website van FilePlanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Tomino schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:08:
Wordt heel de tijd gekicked door PB omdat ik iets mis?
Zag ook al dat er meerdere mensen werden gekicked ingame. Mist een of ander bestand?
Die bug is verholpen met een update van PB serverside. Clientside zal je PB automatisch worden geupdate daarna. Die PB update wordt as we speak uitgerold over onze servers, dus je kan zodirect weer ongestoord langer dan 4 minuten gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Er komt een beta 2 aan met een nieuwe map:
<Locki-SD> After the Programmers have completed their testing of new things like the anti-lag code in updates (along with Bots), we'll be releasing a brand new build called Beta 2.
<Locki-SD> At the moment we think that Valley will be the best choice, as it features additional vehicles (such as the Anansi Hovercopter, and the MCP objective).
<[b]adman> We don't have a timeline to announce yet for beta 2, just to preempt all of those questions. :)
Bron: Quake Wars Beta 2 announced

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 02-07-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:32
DaMorpheus schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:15:
[...]

Die bug is verholpen met een update van PB serverside. Clientside zal je PB automatisch worden geupdate daarna. Die PB update wordt as we speak uitgerold over onze servers, dus je kan zodirect weer ongestoord langer dan 4 minuten gamen :)
Thnx, wil try tmrow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
en anders gewoon XP comp. modus draaien, zoals ik een paar post daarboven al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Ik moet zeggen dat de antilag code die in de patch zit toch al een goeie stap voorwaarts is. Ik raak nu al aardig waar ik ook echt mik, al lijkt het op sommige punten nog wat tekort te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Jep, echt puik werk van de programmeurs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik word continu gekicked door PB, en zowat heel de server. De chat is echt gespammed met Kick blabla by PB.

Ik krijg dit: This PB Server Requires (A1310C1.302) Error loading pbag

Wat moet ik doen?
Ph4ge zei iets van XP compatible modus draaien maar hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
rechtermuis op snelkoppeling --> eigenschappen --> compatibiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 16:40

Dhrax

Prog Lord

Dit is echt de grootste rotzooi wat ik gespeeld heb na BF2 ;)

- Sloppy gameplay
- Slechte graphics
- Onoverzichtelijk
- Aim-system is slecht uitgewerkt
- Gameplay is te snel
- Buggy

Ondanks dat het een beta is zijn veel fouten en bugs nog steeds aanwezig die er in de alpha al uitgehaald hadden moeten worden.

Totaal niet mijn ding dit. Er moet nog zoveel aan deze game gebeuren dat ik betwijfel of die wel in de winkels ligt rond Augustus. Zit weer een delay aan te komen denk ik ... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Dhrax op 03-07-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Nee laten we gezellig als kippen zonder kop over een nog buggier landschap lopen om vlaggen te veroveren. Nee dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
belfrink schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:21:

- Sloppy gameplay --> is een mening
- Slechte graphics --> is een mening
- Onoverzichtelijk --> is een mening
- Aim-system is slecht uitgewerkt --> Het is een BETA, waarbij er net nog gezegd is dat de patch van gisteren al een flinke stap in de goede richting is. Is dus bekend en er word aan gewerkt
- Gameplay is te snel --> is een mening
- Buggy --> is een beta

Ondanks dat het een beta is zijn veel fouten en bugs nog steeds aanwezig die er in de alpha al uitgehaald hadden moeten worden.

Totaal niet mijn ding dit. Er moet nog zoveel aan deze game gebeuren dat ik betwijfel of die wel in de winkels ligt rond Augustus. Zit weer een delay aan te komen denk ik ... 8)7
Ik krijg het gevoel dat sommige mensen denken dat het een demo is :/

Overigens is al vaker gezegd: Het spel heeft wat meer tijd nodig dan het gemiddelde spel voordat je er echt goed in zit. Dingen als overzichtelijkheid komen vanzelf als je het wat langer speelt. Of verwacht jij dat je vanaf de eerste seconde dat je in-game zit meteen alle ins en outs van het spel kent? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 03-07-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Met die update loopt het spel al een stuk beter, nog niet perfect natuurlijk.

Et spel is nog steeds onderhevig aan optimalisaties, dus als het spel eenmaal uit is, draait et echt wel als een zonnetje.

Nu maar uitkijken naar Beta 2, vind die Sewer-map echt saai om eerlijk te wezen. Beta 2 zal ook weer nieuwe optimalisaties bevatten lijkt me dan wat we nu hebben met Beta 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Die sewer hebben we idd wel gezien. Getuige ook het grote aantal lege servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik heb gewoon even PB Setup gerunned en hij heeft ET:QW geupdate, alles werkt weer goed.

Alleen ik heb een soort van probleempje:
Als ik in een battle zit, 1vs1, dan val ik zo sloom aan. Het is niet dat mn scherm blijft hangen ofso, maar het is zo sloom, die andere mensen killen me in no time. Het voelt gek, soort lag waardoor het beetje sloom wordt.
Ik had Fraps gedraaid en kreeg over het algemeen in de map maar 10-20 Fps

Wat kan ik hier aan doen?? :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Moonborne op 03-07-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kan je die Beta2 met je huidige key/account dan spelen of moet je dan weer als een gek achter de key gaan aan rennen?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217880

Logischerwijs zou ik zeggen dat de huidige BETA spelers gewoon kunnen blijven spelen + eventueel een groot aantal nieuwe keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Illegal_Alien schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:53:
Kan je die Beta2 met je huidige key/account dan spelen of moet je dan weer als een gek achter de key gaan aan rennen?
Antwoord:
Beta 1 players will retain their keys, but the database will be wiped
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Hoe start je een botmach, "play computer" is hier niet te kiezen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Niet, in de beta kan je zelf geen server draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Laatst online: 31-08-2022
"Beta 1 players will retain their keys, but the database will be wiped"

Wat wordt er met die database bedoeld?
Kunnen spelers met Beta 1 keys nu wel of niet met hun key Beta 2 spelen?
belfrink schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:21:

- Sloppy gameplay
- Slechte graphics
- Onoverzichtelijk
- Aim-system is slecht uitgewerkt
- Gameplay is te snel
- Buggy

Ik ben het met al je punten eens...
...en toch raad ik je aan een uurtje of 15 in deze game te investeren.

Ik vond het spel na een uur of 6 ook niks, ook heb ik het origineel (W:ET) een uur of zes gespeeld en ik vond het indertijd een slecht spel (lees: niet eens de term 'spel' waardig).

Het is mij inmiddels echter duidelijk dat ik me totaal vergist heb.

[ Voor 108% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-07-2007 21:12 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Beta 1 players will retain their keys...
Ja dus....

Last.fm |

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.