........................................................................................................................................................
Whatsup with 89.18.176.127? Sending challenge maar kom dr niet in..
[ Voor 12% gewijzigd door GENETX op 25-09-2007 20:05 ]
en de 915G heeft wel pixel shaders maar ze zijn geen 2.0 zoals de vereisten.
(pixel shader 1.3)
maar wel meerdere games zeggen dat ze [pixel shader 2.0] nodig hebben maar doen et toch.
anyway, ik hoop dat ik mijn 1950 snel binnenkrijg.. en tot dan zal ik maar naar screenshots moeten staren
[ Voor 18% gewijzigd door rubbieus op 25-09-2007 20:28 ]
Nouja ik weet het ook niet meer door alles.. Lees nu via google ergens dat de 915 niet eens vertex shaders heeft, maar dat die door de CPU zelf moeten worden berekend.... Maar als jet spel al een FX5700/9700 vereist lijkt em een GMA915 hoe dan ook nooit meer als een diashow te vertonen..
[ Voor 54% gewijzigd door GENETX op 25-09-2007 20:52 ]
Anoniem: 231912
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=10143
-- Altijd blijven prutsen --
Laat me raden, je hebt Vista en je speelt het spel niet als administrator?Anoniem: 231912 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:26:
k ben van plan het spel te gaan kopen, hoe duur is het?
punkbuster werkt hier niet, zeer vervelend, hij geeft een error na een tijdje na het laden, 5 s ofzo.
vind dat de strogs op zich wel beter zijn... maar mss is dat omdat ik gdf ben (eigenlijk altijd)
Hier heeft iemand ook a pics van de andere maps :FoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:51:
Iemand met de retail versie... ziet er waanzinning uit!
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=10143
http://community.enemyter...thread.php?t=6405&page=14
who knows?
Zo maar eventjes 28 euro goedkoper dan bij de goedkoopste Belgische webshop!
For the makron!
Ook heerlijk om te zien dat je bepaalde taken gewoon niet kan uitvoeren als Covert Ops. Je moet je dus aan je eigen straatje houden. Wel krijg ik het gevoel dat je als Covert Ops wat minder XP kunt halen, maar dat kan natuurlijk aan Vally liggen, of aan het feit dat ik "de plekjes" nog niet goed genoeg ken. Enemy in Disguise is trouwens wel iets doorzichtiger geworden dan in ET. In ET had ik zo nu en dan team kills. Nu kun je ze vrij gemakkelijk herkennen.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Anoniem: 144007
Ik heb er nog geen gezien, hoe kan je die herkennen?mOrPhie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:09:
Ik heb 'm zojuist voor het eerst gespeeld (de demo). Wat een heerlijke game. Ik ben tijdenlang gigantisch verknocht geweest aan Enemy Territory. Wat ik hoopte was dat dat gevoel ook in Quake Wars terug zou komen, en dat is echt gelukt. Mooi opgesplitst in classes en taken.
Ook heerlijk om te zien dat je bepaalde taken gewoon niet kan uitvoeren als Covert Ops. Je moet je dus aan je eigen straatje houden. Wel krijg ik het gevoel dat je als Covert Ops wat minder XP kunt halen, maar dat kan natuurlijk aan Vally liggen, of aan het feit dat ik "de plekjes" nog niet goed genoeg ken. Enemy in Disguise is trouwens wel iets doorzichtiger geworden dan in ET. In ET had ik zo nu en dan team kills. Nu kun je ze vrij gemakkelijk herkennen.
Anoniem: 77857
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-09-2007 16:55 ]
't zijn die lui die je in je rug steken ...Anoniem: 144007 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:39:
Ik heb er nog geen gezien, hoe kan je die herkennen?
Ook op andere torrentsites gespot, maar ff snel tussendoor: dit spel is MP only? Dus wat kan je dan eigenlijk doen met een minder legale versieFoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:51:
Iemand de retail al ergens gespot?
P4 3.4Ghz, 1Gb, 6600GT, 640*480 ALLES low, +/- 5fps
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Err.. ik bedoel ook echt de retail versie.. sjees. Kortom, is er iemand die Quake Wars al in een winkel heeft zien liggen?MensionXL schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:50:
[...]
Ook op andere torrentsites gespot, maar ff snel tussendoor: dit spel is MP only? Dus wat kan je dan eigenlijk doen met een minder legale versie? Beetje lannen ofzo? (Tenzij je een werkend serie nummer hebt)
Heb je een Dual screen kaart? Is een bug in huidige drivers, ff single display aanzetten.scorpie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:53:
Nou, die system requirements mochten van mij wel een stuk hoger... en dan bedoel ik niet dat het lelijk is op high end hardware, maar dat het met die recommended hardware die ze aangeven echt onspeelbaar is.
mes/iemand loopt de verkeerde kant op/heeft je naamAnoniem: 144007 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:39:
[...]
Ik heb er nog geen gezien, hoe kan je die herkennen?
Bart Smit in Emmen en heb hem ook al meegenomenFoggyFreek schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:56:
[...]
Err.. ik bedoel ook echt de retail versie.. sjees. Kortom, is er iemand die Quake Wars al in een winkel heeft zien liggen?
Dixons, FRS en gameshop playit hadden hem niet
Edit: 2e keer dat ik het spelletje speel, wel grappig spel. Jammer dat er weinig servers zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2007 18:58 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Daar doe je toch iets goed fout... Draait nl vlekkeloos 30+ FPS @ onderstaande laptop. (1280x800)scorpie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:53:
Nou, die system requirements mochten van mij wel een stuk hoger... en dan bedoel ik niet dat het lelijk is op high end hardware, maar dat het met die recommended hardware die ze aangeven echt onspeelbaar is.

Ik ben in ieder geval wel uitgenodigd voor de competitie in The Games Syndicate morgen, dus dat gaat vast gezellig worden!
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Flickr PSN ID= cheironnl
Mijn preorder van de normale versie staat nog steeds op processing sinds vandaag. Ik verwacht de game ook niet voor volgende week woensdag/donderdag als het meezit en morgen wordt opgestuurd. Ik wilde em eerst niet kopen maar voor 28 euro ach dat is ook geen geldeldeegee schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:45:
Heeft iemand hem al bij play.com besteld en ook binnengekregen?. Hoor net in-game dat de limited edition al uitverkocht is ofzo? kan iemand dit bevestigen?
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
op play.com :eldeegee schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:45:
Heeft iemand hem al bij play.com besteld en ook binnengekregen?. Hoor net in-game dat de limited edition al uitverkocht is ofzo? kan iemand dit bevestigen?
Enemy Territory: Quake Wars (Limited Collector's Edition)
Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives.
our price: EUR 38.99 Delivered
28? ik neem aan dat dit een tikfoutje is?Tr!gger schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:17:
[...]
Mijn preorder van de normale versie staat nog steeds op processing sinds vandaag. Ik verwacht de game ook niet voor volgende week woensdag/donderdag als het meezit en morgen wordt opgestuurd. Ik wilde em eerst niet kopen maar voor 28 euro ach dat is ook geen geld
Nee ...Nickbn schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:37:
28? ik neem aan dat dit een tikfoutje is?
Enemy Territory: Quake Wars
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: EUR 27.99 Delivered
55 euro, wou hem eerst bij play.com bestellen ivm prijs maar heb geen creditcardAnoniem: 231912 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:30:
wow, ik ga ook naar bartsmit morgen... hoe duur was hij?
[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2007 21:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je betaalt zo maar eventjes 28 € te veel, en je moet uit je luie stoel komen ook!
Voor dat prijsverschil bestel ik morgen de Orange Box op steam
[ Voor 19% gewijzigd door phobosdeimos op 26-09-2007 21:59 ]
Had geen zin om superlang te wachten voor het spel via cd-wow en play.com is creditcard, en die heb en wil ik niet.phobosdeimos schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:56:
Je moet toch knetter zijn om hem in de winkel te halen?
Je betaalt zo maar eventjes 28 € te veel, en je moet uit je luie stoel komen ook!
Voor dat prijsverschil bestel ik morgen de Orange Box op steam
Vorige keer met C&C 3 moest ik 1,5 maand wachten op me spel na de release pffffft.
En die 10 euro verschil met een nederlandse webshop kan ik ook wel missen.
Ik ben erph4ge schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:53:
wie zijn er morgen allemaal in TGS Rotterdam? ik wel in ieder geval :-). mss leuk om met een paar bezoekers van dit topic ff wat te gaan eten ofzo, want je moet 6 uur aanwezig zijn en wss wordt het een hoop wachten.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
ik hoor net dat het klopt, momenteel heeft bartsmit alleen de limited edition, morgen schijnt pas de normale edition er te zijn. Vraag is of de limited het wel waard is. de bonus dvd valt tegen naar meerdere bronnen, daar wens ik niet 25 euro meer voor neer te leggen, beetje vreemde zet van activision/SDGoner schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:39:
[...]
Nee ...
Enemy Territory: Quake Wars
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: EUR 27.99 Delivered
GENETX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:40:
Wat is er btw met die server aan de hand? Connect 89.18.176.127 geeft helemaal niks... Ander IP? Down? Andere poort? Leuk en aardig zo'n server, maar tot nu toe ben ik blij gemaakt met een dode server... Iig, ik kan er niet op komen de afgelopen 3 dagen.
Nog niet binnen, maar hij is onderweg !Anoniem: 231912 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:32:
heeft iemand hem al binnen van play.com?
You have no outstanding orders.
Enemy Territory: Quake Wars (PC Games)
* Delivered to: Credit\debit card billing address
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 27-09-2007 10:19 ]
Ik heb toch echt de normale versie volgens mij hoor?Nickbn schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:11:
[...]
ik hoor net dat het klopt, momenteel heeft bartsmit alleen de limited edition, morgen schijnt pas de normale edition er te zijn. Vraag is of de limited het wel waard is. de bonus dvd valt tegen naar meerdere bronnen, daar wens ik niet 25 euro meer voor neer te leggen, beetje vreemde zet van activision/SD
Anoniem: 170345
Alle wapens zitten gewoon in het spel. Voertuigen zullen wel misschien varierend zijn per map. Weet het niet zeker.Anoniem: 170345 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:15:
Wat zit er eigenlijk in de volledige versie wat niet in de demo zit, behalve maps? Zitten er ook meer wapens en vehicles in?
Als ik het bij PLAY bestel krijg ik de melding dat het alleen maar naar UK adressen verzonden kan worden. Hebben jullie dat ookAnoniem: 231912 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:32:
heeft iemand hem al binnen van play.com? ben van plan er morgen 2 te gaan bestellen... Samen met een vriend in hetzelfde team gaat wel goed spelen denk k
Daar ben ikGoner schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
Er is al wat volk on-line bezig :
http://stats.enemyterritory.com/
http://stats.enemyterritory.com/profile/iCynl
ahRev! schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:54:
je moet dan eerst naar euro's schakelen

update: en gelukt natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door shades op 27-09-2007 12:06 ]
Anoniem: 128025
nee idd, maar het komt doordat ik eigenlijk te druk ben met problemen oplossen in het netwerk bij ons, ik heb dus even minder tijd ervoor, ik zal vanavond even kijken of ik een uurtje vrij kan maken zodat het een en ander uitgelegd en aan het werken gezet kan wordenGENETX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:40:
Wat is er btw met die server aan de hand? Connect 89.18.176.127 geeft helemaal niks... Ander IP? Down? Andere poort? Leuk en aardig zo'n server, maar tot nu toe ben ik blij gemaakt met een dode server... Iig, ik kan er niet op komen de afgelopen 3 dagen.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Niet echt een antwoord op zijn vraag he?Anoniem: 144007 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:18:
[...]
Alle wapens zitten gewoon in het spel. Voertuigen zullen wel misschien varierend zijn per map. Weet het niet zeker.
Ach, Play.com is wel erg goedkoop. Normaal zijn PC spellen toch al 50 euro in de winkel. Dat zou dan 5 euro meer zijn, geen rare prijs.Nickbn schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:11:
[...]
ik hoor net dat het klopt, momenteel heeft bartsmit alleen de limited edition, morgen schijnt pas de normale edition er te zijn. Vraag is of de limited het wel waard is. de bonus dvd valt tegen naar meerdere bronnen, daar wens ik niet 25 euro meer voor neer te leggen, beetje vreemde zet van activision/SD
Een echte Enemy Territory fan zoals ik heb het er graag voor over, ze krijgen tenslotte nog geld van me. Ik heb gewoon 4 jaar lang één van de beste FPS kunnen spelen en dat helemaal voor niks. Helaas gaat een groote deel van het geld natuurlijk naar de winkel en niet naar SD, Activision en Id.
Ik zie het dan ook niet als 55 euro die ik betaal voro ETQW maar eerder een soort van afbetaling voor ET dat ik eigenlijk niet in geld en woorden kan uitdrukken. Wat die mensen, en daarmee bedoel ik de hele community, hebben gedaan is gewoon geweldig. Verder omdta het geld niet naar andere mensen gaat zoals de vele mappers maar uiteraard ook Bani met zn ETPro mod die ET eigenlijk echt heeft afgemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 27-09-2007 13:05 ]
Toch raar voor een game die 'officieel' pas morgen verkrijgbaar zou moeten zijn ...Anoniem: 128025 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:27:
Zojuist gekocht bij Eplaza
Dat houdt MicroSoft wel beter in de gaten
http://www.nu.nl/news/124..._3_een_week_te_vroeg.html
voor de demo zijn er bijna 1800 ...nog niet veel servers online
[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 27-09-2007 13:53 ]
Nu je het zo zegt. Ik heb het onduidelijk uitgelegd denk ik zo.obsidian schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:58:
[...]
Niet echt een antwoord op zijn vraag he?Hij vraagt of er extra dingen in het spel zitten die niet in de demo zitten
Het viel me op dat de bots zelfs op hard nog goed te doen waren, gelukkig was er nog een standje hoger en een mogelijkheid om met custom een aangepaste moeilijkheid te creëren. Je kan ook uitzetten dat bots objectives doen, als je dat zelf juist allemaal wilt doen.
De wapens en voertuigen waren dezelfde als in de demo, alhoewel ik dat niet precies zeker weet voor de vliegtuigen, volgens mij waren dat andere in de Europese missies dan in de demo.
Kreeg net bericht van Play over de limited edition die ik vier maanden geleden had besteld:
Hopelijk dus begin volgende week binnen, ik kijk al uit naar de Strogg ringtones op de extra DVD!Your order for Enemy Territory: Quake Wars (Limited Collector's Edition) has been posted.
Please note PLAY.COM will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Ik ben vanavond trouwens in Den Haag op de launchparty door TGS en Tweakers geörganiseerd, ben benieuwd.
Dat is cool. Die "Thanx... Stroooooggg.." is erg lolligEpitome schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:32:
[...]
Hopelijk dus begin volgende week binnen, ik kijk al uit naar de Strogg ringtones op de extra DVD!
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 183355
Hele tijd best reward voor most damage en accurate shooting
Anoniem: 170345
Weet je wat, kopen we hem en dan gaan we als 2 man clan door het levenAnoniem: 170345 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:59:
Ik zit te twijfelen of ik hem koop. Het schiet niet zo lekker; en je wordt constant door plasma rockets afgeknald. Het teamwork aspect is wel weer goed geïmplementeerd.
Prachtig wapen ... zeker als je 'faster lock-on' krijgt !Anoniem: 183355 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:57:
Gisteren bezig geweest 1 uur lang en de hele tijd met een rocketlauncher geschoten.
Ben gisteren aan de GDF kant op de heuvel geklommen boven de tunnel. Eerst als soldier met rocket-launcher en later als field-ops met artillery. Goed uitzicht ...
(Artillery is trouwens ook heel geschikt om die railgun etters van de heuvel af te knallen vanuit de basis).
Jeps, kreeg op een gegeven moment ook een faster lock-on. Klopt het dat je dan ook meer ammo krijgt?Goner schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:04:
[...]
Prachtig wapen ... zeker als je 'faster lock-on' krijgt !
Ben gisteren aan de GDF kant op de heuvel geklommen boven de tunnel. Eerst als soldier met rocket-launcher en later als field-ops met artillery. Goed uitzicht ...![]()
(Artillery is trouwens ook heel geschikt om die railgun etters van de heuvel af te knallen vanuit de basis).
Is goedCrash schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:24:
[mbr]Het is hoog tijd voor een nieuw topicdeel. Wie voelt zich geroepen? :)[/]
Dit topic is gesloten.