Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 5.552 views sinds 30-01-2008

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

GDF. vind ik leuker al is het wel erg moeilijk omdat de strogg voor mijn gevoel veeeeel beter equiped is.

Hebben jullie trouwens ook het probleem dat als je etqw opstart via xfire etqw dus niet opstart (niet eens de aardbol komt bij mij in beeld) Na een tijdje schiet ie terug naar de desktop :(

En: ik krijg die vliegtuig/helicopterdingen niet van de grond en als het al lukt gaat het vliegen helemaal niet goed. Hoe moet je die dingen in hemelsnaam besturen. Heb alleen muise+kb ??? :? :? :?

https://k1600gt.nl

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ik speel voornamelijk Strogg omdat ik die jetpack geweldig vind, maar het valt me wel op dat de Strogg echt bijna nooit wint.

The devil is in the details.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Hahn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:46:
Ik speel voornamelijk Strogg omdat ik die jetpack geweldig vind, maar het valt me wel op dat de Strogg echt bijna nooit wint.
Echt waar? Ik zie de strogg juist veel vaker winnen dan verliezen. Meestal komt de GDF nog wel tot aan het hacken van de shield generator, maar dat lukt niet zo vaak.

Over het besturen van vliegtuigen: zie eerder in dit topic.

Flickr PSN ID= cheironnl

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

shades schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:44:
GDF. vind ik leuker al is het wel erg moeilijk omdat de strogg voor mijn gevoel veeeeel beter equiped is.

Hebben jullie trouwens ook het probleem dat als je etqw opstart via xfire etqw dus niet opstart (niet eens de aardbol komt bij mij in beeld) Na een tijdje schiet ie terug naar de desktop :(

En: ik krijg die vliegtuig/helicopterdingen niet van de grond en als het al lukt gaat het vliegen helemaal niet goed. Hoe moet je die dingen in hemelsnaam besturen. Heb alleen muise+kb ??? :? :? :?
Zoals je ook loopt, dus forward key om gas te geven enzo :)

Verwijderd

Ik krijg die Strogg tank niet in Siege Mode. Heb alle knoppen geprobeerd. Hoe heet die functie bij de Controls instellingen?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:15:
Ik krijg die Strogg tank niet in Siege Mode. Heb alle knoppen geprobeerd. Hoe heet die functie bij de Controls instellingen?
Crouch.

Steam

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Zo, even online besteld by Play inclusief "early username registration" :)
Heb de demo nog nooit gespeelt en wacht totdat ik de final binnen heb.
Jaja ik weet het maar ik speel Q3A al sinds de test '99 (ik word nu toch echt oud) dus een paar daagjes wachten kan nog wel.

Die-hard Brexiteer

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

shades schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:44:
Vliegcontrols:
Gasgeven is SHIFT.
W is opstijgen/klimmen
S is landen/dalen
Je muis gebruik je enkel om het vliegtuig te kantelen en om rond te kijken (met CAPS-LOCK ingedrukt). Tijdens het rondkijken kun je ook locken.
Met A en D draai je respectievelijk naar links en naar rechts.
De brake (default weet ik niet maar ik heb em op x) dient bij de tormentor om achteruit te vliegen en bij de anansi om een soort lucht-handrem uit te voeren.

FF zelf een servertje starten en oefenen maar! 10 minuten en je kunt een beetje vliegen.
Vergeet niet dat je met 1 decoys af kunt vuren.

-- Altijd blijven prutsen --

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
KingNothing schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:22:
Zo, even online besteld by Play inclusief "early username registration" :)
Heb de demo nog nooit gespeelt en wacht totdat ik de final binnen heb.
Jaja ik weet het maar ik speel Q3A al sinds de test '99 (ik word nu toch echt oud) dus een paar daagjes wachten kan nog wel.
Je moet alleen ff bellen voor die early registration email want die kreeg ik niet.
Ik bel net, 2 tellen later zit ie in me mail :P
Verder is play wel goed.

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ben meestal GDF als field ops, en die tormentor haal ik regelmatig uit de lucht met mn assault rifle, easy ;)

aan het begin met de tank naar de overkant rijden is ook altijd leuk, stroggs zijn dan kansloos :P

[ Voor 31% gewijzigd door Rev! op 20-09-2007 17:11 ]

• KingNothing
Redje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:48:
[...]

Je moet alleen ff bellen voor die early registration email want die kreeg ik niet.
Verder is play wel goed.
Heb je een nummer aub? Via DM

Die-hard Brexiteer

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

cheiron schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:57:
[...]
Echt waar? Ik zie de strogg juist veel vaker winnen dan verliezen. Meestal komt de GDF nog wel tot aan het hacken van de shield generator, maar dat lukt niet zo vaak.
Idd, in de beta was het meestal de GDF die overwon. Nu in de demo is het de Strogg die het slagveld beheersen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• ODM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07-2021

ODM

Volgens mij heeft op Valley altijd de Strogg overheerst, al werd dat minder toen de beta al wat langer uit was. Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit welke kant ik speel, al geeft GDF wel meer voldoening bij winst.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28
Speel de strogg vanwege die tormentor. Zal straks wel wat veranderen, maar die noobs neerhalen en XP pakken vindt ik wel leuk nu :P. In ET speelde ik overigens engineer op de allies. Het in hun bunker komen met eenclubje en sneaky van alles opblazen om te winnen was geweldig. Mis dat nu wel, Niet echt 1 of ander steegje waar je je verstopt of makkelijk van de nee naar de andere kant komt om zo plan Bte proberen.

• shades

shades

huh ?

FoggyFreek schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:23:
[...]

Vliegcontrols:
Gasgeven is SHIFT.
W is opstijgen/klimmen
S is landen/dalen
Je muis gebruik je enkel om het vliegtuig te kantelen en om rond te kijken (met CAPS-LOCK ingedrukt). Tijdens het rondkijken kun je ook locken.
Met A en D draai je respectievelijk naar links en naar rechts.
De brake (default weet ik niet maar ik heb em op x) dient bij de tormentor om achteruit te vliegen en bij de anansi om een soort lucht-handrem uit te voeren.

FF zelf een servertje starten en oefenen maar! 10 minuten en je kunt een beetje vliegen.
Vergeet niet dat je met 1 decoys af kunt vuren.
ej thx.. had inderdaad ook het hele topic kunnen lezen maar dit zijn wel leuke dingetjes voor in de startpost...
ODM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:52:
Volgens mij heeft op Valley altijd de Strogg overheerst, al werd dat minder toen de beta al wat langer uit was. Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit welke kant ik speel, al geeft GDF wel meer voldoening bij winst.
Dat is ook precies waarom in liever GDF spel. Vind het al een hele ervaring dat ik nu echt iets moet doen ipv doelloos fraggen... UT2004/onslaugh speel ik heel veel er daar merk je dat als je team samenspeelt het wel snel lukt maar eindigd meestal in een fragfest...

Gebruikt niemand hier xfire toevallig ? bij mij loopt dan etqw vast

[ Voor 28% gewijzigd door shades op 20-09-2007 22:56 ]

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
Gebruikt niemand hier xfire toevallig ? bij mij loopt dan etqw vast
Ja, en werkt perfect!

• shades

shades

huh ?

Welke versie heb je draaien ?
Via de about krijg ik de volgende info door:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Xfire Copyright (C) 2007
Version 1.81 Build 27978
Sep 12 2007 at 15:17:07
XFIRE_LANG_US Build 27978
XFIRE_GAMES.INI Version 27990
XFIRE_TOUCAN Build 27978
DEV_GAMES.INI Not loaded

Dat is dus vrij recent...

• Tijnisch
  • Laatst online: 27-12-2019
Na een lange tijd in dat Strogg vliegtuigje te hebben rondgevlogen heb ik het eindelijk een beetje onder de knie, maar wat was het wennen zeg!
Maar hey, op welke server(s) spelen jullie allemaal, lijkt me namelijk wel tof om eens tegen een andere GOT-er te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

nou ik vind infantry spelen toch wel 0wnen , ik krijg het oude "quake" gevoel terug bij dit spel.
Vooral het achter elkaar fraggen van 5-10 man voordat je omgelegd word, en waarom, omdat ze net als bij quake3 destijds blijven staan en schieten, terwijl ik vrolijk rond strafejump :P

spel is in mijn ogen echt wel het volgende wat ik online ga spelen
enigste wat ik jammer vind is dat we nu alleen maar valley hebben om op te spelen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Bunnyhopping bedoel je ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:11:
nou ik vind infantry spelen toch wel 0wnen , ik krijg het oude "quake" gevoel terug bij dit spel.
Vooral het achter elkaar fraggen van 5-10 man voordat je omgelegd word, en waarom, omdat ze net als bij quake3 destijds blijven staan en schieten, terwijl ik vrolijk rond strafejump :P

spel is in mijn ogen echt wel het volgende wat ik online ga spelen
enigste wat ik jammer vind is dat we nu alleen maar valley hebben om op te spelen
Ik vind het juist heerlijk om lekker te gaan liggen (gaap gaap) en een beetje lopen snipen met een accurate gun en al en toe een attilery bombardment op de Strog te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

nee dus, en het feit dat je dat zegt wilt alleen maar zeggen dat je doelloos een flame oid wilt uitlokken....

strafejumpen is iets wat bij quake hoort !

valt mij zowieso op dat heel veel mensen het spelen alsof het bf2 is, gebruik toch die strafejump het scheelt je echt heel veel tijd (je beweegt je sneller vooruit, en je bent moeilijker te raken)
barfieldmv schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:19:
[...]

Ik vind het juist heerlijk om lekker te gaan liggen (gaap gaap) en een beetje lopen snipen met een accurate gun en al en toe een attilery bombardment op de Strog te gooien.
arghhh ik HAAT snipers :P, waarom ?

omdat ALTIJD als ik net lekker bezig ben en dan bijv 5 GDF heb gefragged bij de forward spawn uitgang aan de strogg kant, dat ik dan buiten kom -----> pets , argh weer zon trut sniper :P

[ Voor 80% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-09-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:19:
nee dus, en het feit dat je dat zegt wilt alleen maar zeggen dat je doelloos een flame oid wilt uitlokken....

strafejumpen is iets wat bij quake hoort !

[...]

arghhh ik HAAT snipers :P, waarom ?

omdat ALTIJD als ik net lekker bezig ben en dan bijv 5 GDF heb gefragged bij de forward spawn uitgang aan de strogg kant, dat ik dan buiten kom -----> pets , argh weer zon trut sniper :P
Duh, dan had je ook van de GDF'ers af moeten blijven en lekker bij de Matron gaan uithuilen. Snipers zijn er juist om ervoor te zorgen dan je niet eindeloos de rambo uit kan hangen ;O)

Gisteren trouwens 5 keer achter elkaar 2 snipers die met de jet pack boven op de tunnel gingen landen, plekje zoeken en gingen liggen. Tegen die tijd had ik zal al iets van 10 keer geraakt en waren ze netjes dood. (of de jetpack eerst neerschieten en dan een airstrike). Ik lag toen lekker verstopt achter een boompje en bij wat gras met een tank naast me zodat hun railgun me niet kon raken.

[ Voor 22% gewijzigd door barfieldmv op 21-09-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

barfieldmv schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:23:
[...]

Duh, dan had je ook van de GDF'ers af moeten blijven en lekker bij de Matron gaan uithuilen. Snipers zijn er juist om ervoor te zorgen dan je niet eindeloos de rambo uit kan hangen ;O)
lol jah maar ik hou van rambo zijn :P

iig gister 1 potje even gespeeld, kon niet meer, was op. hele dag in adam dc gezeten.
kon iig wel merken dat als je bij de strogg een normaal team hebt de GDF niet kan winnen !

[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-09-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond de demo maar eens gedownload en gespeeld..... nog niet online oid, eerst om wat te verkennen en leren tegen de pc gespeeld. Spel wend en leert vrij snel na een uurtje spelen zat ik er al behoorlijk in!

infanterie is leuk om te spelen... je een weg naar de vijandelijke basis oid zien te schieten en dan iets opblazen... woei dat geeft dan toch wel een goed gevoel. :D heb vooral gespeeld met dat stnadaard (eerste) wapen van de infanterie, al vrij snel wat rewards vrij gespeeld en zo ook dat het pistool wordt vervangen voor een mag oid... dan is spelen met de rocket launcher ook direct een stuk aantrekkelijker omdat je dan ook een short range machine gewweer hebt ipv alleen een crappy pistooltje ;)

ook nog even gespeeld met de sniper, zelfde wapen als infanterie maar dan met scope, ff wat dingen hacken. :9

wat wel positief is datje automatisch een objective krijgt die bij je klasse past, bots zijn ook redelijk goed, iig wel als vijand je mede team bots weten niet echt wat samenwerken is... maargoed waar hebje het dan ook over.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 21-09-2007 10:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Sniper is ook wel leuk ja, mooi voordeel voor GDF is dat je een rail sniper van Strogg makkelijk kan traceren door zijn mooie straal. >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
sh4d0wman schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:27:
Sniper is ook wel leuk ja, mooi voordeel voor GDF is dat je een rail sniper van Strogg makkelijk kan traceren door zijn mooie straal. >:)
Mwah das meestal van mijn hoofd ergens achter in de bergen waar ik hem niet eens zie liggen. tegen de tijd dat ik een respawn heb kan ik hem al niet meer vinden.

ps. rambo's overrijd ik alstijd met huskys de ultieme vernedering (gisteren achterom de tunnel door 3 strogs vermoord die druk bezig de andere kant op keken :) )

[ Voor 16% gewijzigd door barfieldmv op 21-09-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Keb ut al aantal uurtjes gespeeld, en ik rag wel, maar objectives doen ben ik nog niet echt goed in. Sterker nog, ik moest iets saboteren ( shield generator ofzo? ) en ik stond bij dat ding, en ik wist niet wak moest doen. Elk knopje ingedrukt, maar er gebeurde niks :) Kwam er ander poppetje aan en die begon gelijk met saboteren. Denk dak de controls maar eens goed moet nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Die Strogg 'Hog' is briliant!

Als je een tank ziet, omrijden en van achteren rammen met je ramschild. BOEM! In een klap weg. Met een beetje mazzel kun je 3 a 4 voertuigen meepakken. haha, wat heb ik gelachen zeg. Heel erg gaaf. Ik speel nu vaak met een man of 6 via ventrilo op publics. Erg leuk om zo nog meer het teamwerk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

technoaddict schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:40:
Keb ut al aantal uurtjes gespeeld, en ik rag wel, maar objectives doen ben ik nog niet echt goed in. Sterker nog, ik moest iets saboteren ( shield generator ofzo? ) en ik stond bij dat ding, en ik wist niet wak moest doen. Elk knopje ingedrukt, maar er gebeurde niks :) Kwam er ander poppetje aan en die begon gelijk met saboteren. Denk dak de controls maar eens goed moet nakijken.
moet je ook de goede klasse voor hebben, weet niet of er meerdere klasses zijn die het kunnen maar de sniper kan iig wel hacken! (infanterie bv niet) gewoon je hacking tool selecteren (scroll wheel net als wapens selecteren) vlak voor het te hacken object staan en dan beginnen met hacken door de linkermuisknop in te drukken.

explosieven op scherp zetten (van de infanterie) heb ik ook ff over gedaan om daar achter te komen... dacht dat dat kastje was om ze op afstand te laten exploderen :+ wat ook leuk is van de sniper is datje je kan vermommen als een strogg :+

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 21-09-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Jup, je kunt als "Covert ops" (niet sniper! dat is een slechte benaming :P ) alleen hacken. Zo kan alleen de engineerdie brug make en kan alleen de soldier dat laatste ding opblazen. Op deze manier heb je van alles wat nodig in je team. Dat is ook wat het spel zo geweldig maakt!

Nog over die snipers: Ik vind ze zielig, vooral als ze boven die grot zitten... Kom ik met die Tormentor er achter, zwaai nog even en vuur een strocket af :+

Prachtig om te zien hier dat de één iets geweldig vindt, terwijl de ander er een scheit hekel aan heeft. Geeft weer aan hoe geweldig de balans is, als er iets was dat te sterk was dan zou iedereen dat ding te gek vinden, maar dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:49:
[...]

moet je ook de goede klasse voor hebben, weet niet of er meerdere klasses zijn die het kunnen maar de sniper kan iig wel hacken! (infanterie bv niet) gewoon je hacking tool selecteren (scroll wheel net als wapens selecteren) vlak voor het te hacken object staan en dan beginnen met hacken door de linkermuisknop in te drukken.

explosieven op scherp zetten (van de infanterie) heb ik ook ff over gedaan om daar achter te komen... dacht dat dat kastje was om ze op afstand te laten exploderen :+ wat ook leuk is van de sniper is datje je kan vermommen als een strogg :+
Dat kastje van de GDF is inderdaad misleidend met die "antennes" en op het display staat "searching". Doet je meteen denken aan de satchel charge in Wolf:ET. In het begin liep ik dus ook een paar minuten op alle knoppen te drukken om dat ding te laten ontploffen, tevergeefs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

FoggyFreek schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:43:
Die Strogg 'Hog' is briliant!

Als je een tank ziet, omrijden en van achteren rammen met je ramschild. BOEM! In een klap weg. Met een beetje mazzel kun je 3 a 4 voertuigen meepakken. haha, wat heb ik gelachen zeg. Heel erg gaaf. Ik speel nu vaak met een man of 6 via ventrilo op publics. Erg leuk om zo nog meer het teamwerk te doen.
He ja euh,

Ik speel eigenlijk altijd de GDF en als ik dat ding aan ze komen denk ik al snel "uh -oh, wegwezen" Maar omdat ik meestal met de RL start krijg ik ze wel snel stuk. Ze wij niet zo heel sterk. Een keer gebeurd dat ik een hog in vizier had die recht op me af kwam. Net op tijd kapot en kan vliegen de stukken echt om je oren. Briljant... Was zelf ook wel bijna dood maar was wel gaaf om te zien. Beetje "schiet een vliegtuig aan flarden en vlieg zelf door die ontploffing"-effect. euh.. nevermind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:19:
Welnee ... jij haat snipers, ik haat bunnyhoppers/strafejumpers. Ieder z'n meug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hoe zet je het schild van die Hog eigenlijk aan?

Net een weer even lekker een paar rondjes gespeeld, tot rank 24 gekomen als engineer. Turret neerzetten, even schieten, en als ze toch de brug gebouwd hebben op naar de tormentor of de stroggtank.

De Straferuns met de tormentor over de GDF basis heen als ze de outpost hebben blijft geweldig. Volgens mij zitten er dan best wat mensen te vloeken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
shades schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:17:
[...]

Welke versie heb je draaien ?
Via de about krijg ik de volgende info door:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Xfire Copyright (C) 2007
Version 1.81 Build 27978
Sep 12 2007 at 15:17:07
XFIRE_LANG_US Build 27978
XFIRE_GAMES.INI Version 27990
XFIRE_TOUCAN Build 27978
DEV_GAMES.INI Not loaded

Dat is dus vrij recent...
Ik denk dat ik de nieuwste heb, aangezien hij auto update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Goner schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:07:
[...]

Welnee ... jij haat snipers, ik haat bunnyhoppers/strafejumpers. Ieder z'n meug ...
jah maar jij gaat voorbij aan het feit dat strafen niet bunnyhoppen is, het is TOTAAL iets anders, bunnyhoppen doe je om te voorkomen dat je makkelijk te raken bent, strafen doe je om je snel te verplaatsen !

ga aub eens Q3CA Promode ofzo spelen, dan zie je wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ergens een optie voor smooth mouse? Ik wordt ziek van die stotterende muis; heb ik in andere games niet. Alles loopt vloeiend, maar als ik mijn muis beweeg gaat dat niet echt vloeiend, moeilijk uit te leggen. Ik kan bijna geen headshots krijgen. Alle settings op low zetten maakt weinig verschil; draait al vloeiend genoeg. 50-60 fps ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tweakers organiseert een tournooi op de 27e, kun je een exemplaar Quake Wars winnen!

plan: Speel Enemy Territory: Quake Wars exclusief via Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Redje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:48:
[...]

Verder is play wel goed.
Heb mijn nick geregged :)

KingNothing 8)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:00:
[...]

jah maar jij gaat voorbij aan het feit dat strafen niet bunnyhoppen is, het is TOTAAL iets anders, bunnyhoppen doe je om te voorkomen dat je makkelijk te raken bent, strafen doe je om je snel te verplaatsen !

ga aub eens Q3CA Promode ofzo spelen, dan zie je wat ik bedoel
Haha, ja, en een interieurverzorgster is wat anders dan een poetsdame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:29
Ik heb de demo gedownload en geinstalleerd. Helaas heb ik slechts een diavoorstelling van het spel. 1FPS. Ik snap er niks van. In mijn machine zit een AMD 4600 X2, 2Gb Ram en een 7800GT. Ik heb die beta drivers van nVidia geïnstalleerd, maar nog steeds blijft het spel op 1FPS. Maakt niet uit of ik 800x600 of 1280x1024 speel.

Suggesties?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Probeer in de Nvidia display instellingen je videokaart op single display te zetten. Dat moet het oplossen.

/trouwens, iemand zin om een nieuwe topicstart te maken? * FoggyFreek is daar nou niet echt een held in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
wat een helden spel is het toch, net 380 punten gescoord in 3 rondes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:29
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:32:
Ik kan er op 1024x768 op low ook maar 4 fps uit poepen, ik zag dat iemand anders met het probleem net als mij 2 monitoren heeft, zou het daar aan kunnen liggen?

//edit

En ja hoor, met scherm 2 uit loopt hij vrij redelijk op high. Apart.
Hmm, ik heb ook twee monitoren... Ik zal er eens 1 uitschakelen.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Nieuwe nv drivers hebben dat misschien wel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super geweldige game, al vanaf de beta geoefend met bots en nu al dagen de demo. Echt super vet hakken. Maar eens wat demootjes maken, en daar eens kijken of ik daar leuke screenshots van kan posten.

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
cheiron schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:08:
Hoe zet je het schild van die Hog eigenlijk aan?

Net een weer even lekker een paar rondjes gespeeld, tot rank 24 gekomen als engineer. Turret neerzetten, even schieten, en als ze toch de brug gebouwd hebben op naar de tormentor of de stroggtank.

De Straferuns met de tormentor over de GDF basis heen als ze de outpost hebben blijft geweldig. Volgens mij zitten er dan best wat mensen te vloeken.
Met Shift zet je de ramschild aan van de hog. Wil je hem echter een echt beschermend schild geven ( om niet met 1 schot door de titan uitelkaar geschoten te worden) dan moet je een field ops zijn shield gebruiken op de hog. dan rij je rond in een mooie oranje koepel op je dak :)

Heb er trouwens een hobby van gemaakt tormentors uit de lucht te schieten. Locken... wachten (ziet tormentor zijn flair gebruiken) en schieten maar. _/-\o_
Het is altijd dezelfde persoon die je uit de lucht schiet, echt grappig. Meestal proberen ze het niet eens meer aan het eind van de 1ste ronde.

• GENETX
lightstyle schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:20:
[...]
Heb er trouwens een hobby van gemaakt tormentors uit de lucht te schieten. Locken... wachten (ziet tormentor zijn flair gebruiken) en schieten maar. _/-\o_
Het is altijd dezelfde persoon die je uit de lucht schiet, echt grappig. Meestal proberen ze het niet eens meer aan het eind van de 1ste ronde.
Thanks for sharing :)

* GENETX haalt de tormentor zo weer uit de schuur :+

Zag dat QuoVadis gister ook bevolkt was, zal straks wel IP neerzetten als er zo mensen zijn.

Edit: er zijn weer mensen @ QV. connect to: 88.198.46.245:27733

[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 22-09-2007 12:37 ]

• cheiron
Leuke server Genetx. Ha dniet gedacht dat een game nog spannend kon wezen met 10-15 man, maar een paar leuke potjes gespeeld op de server.

Flickr PSN ID= cheironnl

• lightstyle
Mischien dat iemand anders deze binds op prijs stelt, ikzelf in ieder geval wel.

code:
1
2
bind "q" "_leanleft" "f" "default"
bind "e" "_leanright" "f" "default"

Als je nu op F+Q drukt, dan lean je naar links. Dit is net zoals in W:ET. Veel mensen hebben op Q en E namelijk andere binds zitten, dus ze kunnen niet meer leanen.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

lol net even gespeeld op mn 3000xp bak met een FX5200 met 768 mb memory en windhoos Vista :)

het is te spelen op 640 x 480 met alles op low.

Ik kreeg gelijk (waarschijnlijk om dat alles op low staat) een beetje het oude ET gevoel, ik denk dat er toch maar een niewe Core2duo iMac komt, want ik had begrepen dat deze game ook voor de mac gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Zorg er dan maar wel voor dat die Mac een beetje graka heeft... Toch eens kijken wat een AMD Athlon XP 1800+, 1GB en R9600Pro en WinXP kunnen bereiken :+

@ Cheiron: Juist met 10-15 man wordt het spannender. Je hebt nl niet een heel slagveld aan mensen ter beschikking waardoor je helemaal moet samenwerken om alles voor mekaar te krijgen. Ook 1v1 battles zijn dan zeer crusiaal soms aangezien er soms niemand in de buurt is. Je dood als strogg kan betekenen dat een GDF covop rustig kan hacken ipv dat er zo 3 man terplekke zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 23-09-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ja ik heb idd ook gemerkt dat t op volle servers voor de GDF vrij moeilijk is om te winnen, met een goed strogg team halen de gdf met moeite die 2de outpost (mcp) of helemaal niet (net uit de tunnel).

Op minder drukke servers kan wat meer teamwork aan de ene kant heel veel uitmaken, zoals je al zei; op je dooie gemakje dat ding hacken.

Weet iemand trouwens of er nog een Linux demo uit gaat komen? (client geen server)

edit:
Ahh damn nevermind :P http://zerowing.idsoftware.com/linux/etqw/
Linux client?

When it's done. We have beta testers, they are doing a great job, you don't need to apply. There is still some work to be done before it matches id quality standards, and we won't commit to any dates.

[ Voor 26% gewijzigd door Pendaco op 23-09-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, het is erg mooi. 't speelt goed, de gdf kunnen winnen, als ze goed samen werken (zeker met de mcp, lastig stukje, of met de shield generator) Als je niet samenwerkt, winnen de storg als het een beetje druk is (veel apt en avt bouwen). Vind zelf als gdf leuker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:45:
wow, het is erg mooi. 't speelt goed, de gdf kunnen winnen, als ze goed samen werken (zeker met de mcp, lastig stukje, of met de shield generator) Als je niet samenwerkt, winnen de storg als het een beetje druk is (veel apt en avt bouwen). Vind zelf als gdf leuker spelen.
Een of twee goed samenwerkende spelers kunnen het spelen maken of kraken. Als Strogg had ik twee Clan guys tegen me die gewoon de MCV er doorheen raceten en zodra de raket gebounced was op het schild al begonnen met hacken (gewoon te goed geregeld). Als strogg maak je dan helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ook altijd een leuke: de MCV niet door de tunnel maar langs de linkerflank rijden. Zeker als de Strogg al hun defence turrets al hebben staan is dat een fijne.

Je ziet wel een hoop spelers zonder enig inzicht: niet even de tunnelspawn pakken als GDF zijnde, als de mcv net buiten de tunnel stil staan nooit even flanken, soms niemand die zorgt voor airstrikes of artillery.

Dan wordt het best moeilijk allemaal. Vanochtend mooie actie: de MCv stond stil op de juiste plek maar waas disabled, en alle GDF kwamen door de tunnel, recht door het midden de Strogg basis in, waar 2 anti-personell turrets staan.

Rustig omgelopen met een andere engineer (die blijkbaar hetzelfde idee had), de hal ingeslopen, even gewacht totdat alle Strogg wegliepen om te vechten. Toen snel gerepaired en de Outpost gepakt. Geeft een lekker gevoel

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Phyc schreef op donderdag 13 september 2007 @ 00:06:
Hoeveel ranks zijn er?
Niet om te boasten, het was namelijk 3 rounds, kwam ik als Strogg Oppressor tot rank 20, met iets meer dan 370xp, ok niet echt veel, maar voor mijn doen als ET nub wel :)
Too bad dat 't niet bewaard blijft..
Ben tot 40 geraakt als constructor (1hr game en gdf zoog) en kreeg dan echt _lang_ geen rank rewards meer. Zal em wel zijn dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"t zou chill zijn als tweakers.net een server maakte waar je xp bewaard blijft, maar na 3dagen weggaat (dus van langer dan 3 dagen geleden telt niet meer mee) dan heb je toch nog een beetje je rewards etc.

Die van omrijden zal k is onthouden. K ga vaak zelf om, als ze de brug bouwen, en hack dan meteen het forward spawn point. Dit word wel een spel waar teamspeak goed bij kan helpen...

je moet vooral snel werken. Op het moment dat de outpost gecaptured is, meteen de foward spawn en de shield generator gaan hacken. Dat werkt beter.

Klein vraagje, hoe moet je de charges laten ontploffen? 't lukt me niet, heb al veel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:24:
"t zou chill zijn als tweakers.net een server maakte waar je xp bewaard blijft, maar na 3dagen weggaat (dus van langer dan 3 dagen geleden telt niet meer mee) dan heb je toch nog een beetje je rewards etc.

Die van omrijden zal k is onthouden. K ga vaak zelf om, als ze de brug bouwen, en hack dan meteen het forward spawn point. Dit word wel een spel waar teamspeak goed bij kan helpen...

je moet vooral snel werken. Op het moment dat de outpost gecaptured is, meteen de foward spawn en de shield generator gaan hacken. Dat werkt beter.

Klein vraagje, hoe moet je de charges laten ontploffen? 't lukt me niet, heb al veel geprobeerd.
Plaats je charge en ARM hem dan, dan krijg je rechts onder te zien dan de charge afloopt. Het duurt een seconde of 20 voordat de charge klaar is en dan boem een explosie.

XP bewaren leid al snel tot overpowered ness. Iedereen die al een tijdje speelt is dan vet in het voordeel van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een dag dan... 't is wel dankbaarder.

bedankt trouwens, zal het straks is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Best wel makkelijk te doen met een 10 map campaign, kun je heel ver komen :+.

Vandaag weer een stuk of wat vehicle stealers + TK-ers gehad die mn geliefde tormentor wilde jatten. No respect, 2 zijn zelfs gekicked na TK's op mij met filed complaint uiteraard :) eigen schuld. Is er op het laatst wel 1 die gewoon vraagt of hij mag vliegen, sure. Kon het niet, hem wat tips gegeven en daar ging hij. Kijk zo hoort het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Superirritant als teamleden op je gaan schieten omdat je eerder bij een voertuig was. Die TK ik ook standaard: opzouten.

Vraagje nog: de plasma charge van (ik geloof) de covert ops. Die moet je armen, maar wat dan? Hij gaat bij mij nooit af. Pas had ik hem nog bij de shield gen gelegd, maar hij ging niet af, zelfs niet toen er een GDF'er tegenaan stond!

[ Voor 49% gewijzigd door cheiron op 23-09-2007 17:52 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

cheiron schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:44:
Superirritant als teamleden op je gaan schieten omdat je eerder bij een voertuig was. Die TK ik ook standaard: opzouten.

Vraagje nog: de plasma charge van (ik geloof) de covert ops. Die moet je armen, maar wat dan? Hij gaat bij mij nooit af. Pas had ik hem nog bij de shield gen gelegd, maar hij ging niet af, zelfs niet toen er een GDF'er tegenaan stond!
Volgens mij moet je hem zelf laten ontploffen als het hetzelfde werkt als bij de satchel charge in ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
Zenix schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:53:
[...]

Volgens mij moet je hem zelf laten ontploffen als het hetzelfde werkt als bij de satchel charge in ET.
de infiltrator(strogg cov ops) heeft geen plasma charge, die heeft een flying spy drone. De Agressor daar integen wel, die explodeert na 30(?) seconden na het armen(!) van de charge.

de GDF cov-ops heeft wel een soort van satchel, die tevens als radar functioneert. Met alt fire kijk je door de camera en met fire laat je hem exploderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

ik heb ook een server draaien

89.18.176.127 - ETQW

geen pass, public settings , dm me voor admin access (heb admins nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

CrankyGamerOG schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:47:

89.18.176.127 - ETQW

net ff op die server gespeeld... beetje weinig speler jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODM
  • Laatst online: 09-07-2021

ODM

Zenix schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:53:
[...]

Je moet de bom planten en dan armen. De bom ontploft dan na ongeveer 35 seconden (!niet 30, dan ben je te laat!). Je plant eerst de bom op het object (knopje 5 en linkermuis, of F en linkermuis, krijg je automatisch de bom) en daarna arm je hem met de tool die je automatisch in je hand krijgt (of knopje 4). Eigenlijk net zo als bij mijnen. Verdedig naderhand je bom, de tegenstanders kunnen ze in die 35 seconden nog defusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Gewoon zorgen dat we hem gaan vullen! Heb je nog een doel met de server, mn clubje kan er wel 1 gebruiken anders als je interesse hebt om ons te joinen.

Iig zil ik best admin zijn, heb al 4 jaar ervaring als admin op servers en ook op www.hub.eu.tt heb ik regels gezet waar ik me zelf aan houd zoals het eerst waarschuwen van mensen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Laatst online: 27-12-2019

89.18.176.127 - ETQW

Net even gespeeld, inderdaad niet veel spelers, maar wel een toffe server... alleen wint de strogg zover ik heb gezien 100%, mischien de tijd iets langer maken? Hopelijk wordt deze server nog wat, want een NL server is gewoon tof : D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tijnisch schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:59:
[...]

Net even gespeeld, inderdaad niet veel spelers, maar wel een toffe server... alleen wint de strogg zover ik heb gezien 100%, mischien de tijd iets langer maken? Hopelijk wordt deze server nog wat, want een NL server is gewoon tof : D.
idd speeltijd moet wat langer :P winnen is wel te doen maar het kost aardig wat tijd.

als nou aLLE gotters ff op deze server gaan spelen ;)

kunje btw ook een lisjt van favoriete servers aanmaken? (zover ik heb gezien niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k zal er ook is op gaan spelen :) is het met xp-save?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gisteravond (vanaf 22:30 ong.) nog even op bovenstaande server gespeeld..... maar damn wat n00bs, speelde als human maar het maken van de brug koste al 20 minuten omdat er totaal geen geamplay was! best frustrerend 8)7

Er waren 2-3 engineers, maar denk maar niet dat er iemand zo slim was om net als mij ff een turret te plaatsen bij de brug (werkt goed) de andere engieneers deden ook amper moeite om de brug te fixxen enzo. En totaal geen verdediging om mij mn werk even te laten voltooien.

En dat terwijl de strog daar een extreem gemakkelijk verdedigings punt hebben, kwestie van storm de front en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Chaoss schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:14:
gisteravond (vanaf 22:30 ong.) nog even op bovenstaande server gespeeld..... maar damn wat n00bs, speelde als human maar het maken van de brug koste al 20 minuten omdat er totaal geen geamplay was! best frustrerend 8)7

Er waren 2-3 engineers, maar denk maar niet dat er iemand zo slim was om net als mij ff een turret te plaatsen bij de brug (werkt goed) de andere engieneers deden ook amper moeite om de brug te fixxen enzo. En totaal geen verdediging om mij mn werk even te laten voltooien.

En dat terwijl de strog daar een extreem gemakkelijk verdedigings punt hebben, kwestie van storm de front en klaar.
Om een uur of 12:00 (24:00) reed de GDF gewoon de brug over tunnel door instant hack en vanaf daar werd het super intens. Heerlijk lang bezig in het gebouw met telkens wisselende superiority. Soms wel 10 minuten volgehouden om de GDF weg te houden en af en toe konden ze de Bom planten -> spannend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

bovenstaande server is even down voor onderhoud !

admins kunnen zich nog steeds melden via DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre0n
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 20:12
Hee, servertje in het hostlab netwerk :) Gyrocenter zeker?

https://twitch.tv/magus77nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eindelijk af van mijn probleem met ET:QW. Kan nu alles bijna op High spelen. :D Bleek dat Winlogon 50% van mijn CPU gebruikte (Intel Core 2 Duo). Dmv format doet alles het weer dus alleen crasht wel iedere spel na 10 min spelen. =\ Vraag me nu wel af wat voor probleem het is. En als het niet vanzelf crashed dan crashed ET:QW wel van Xfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

89.18.176.127 - ETQW
Openingstijden ?? Probeerde net even, maar geen gehoor...

EDIT: aha, down voor onderhoud!! even gemist ...

(Kun je favourites bewaren in ET:QW?)

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 24-09-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:44:
[...]

Openingstijden ?? Probeerde net even, maar geen gehoor...

EDIT: aha, down voor onderhoud!! even gemist ...

(Kun je favourites bewaren in ET:QW?)
Lijkt erop dat er alleen zo een brak favorites systeem inzit als bij Wolf:ET. Moet je op het sterretje klikken. Handiger is om gewoon een snelkoppeling direct naar je favoriete server te maken met +connect ip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

fre0n schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:49:
Hee, servertje in het hostlab netwerk :) Gyrocenter zeker?
idd :) reasonnet :)

psst heb er wel meer dan 1 >:)

onderhoud loopt wat uit (zit atm in het dc)

denk dat ik tegen 9 uur klaar ben

[ Voor 23% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-09-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reed vandaag om, maakt de baas de mcp kapot... wat is dat nou voor onzin? k was bijna op het goede terein. Naja, volgende keer maar sneller rijden.

Vind het trouwens irritant hoeveel matige spelers, die niet samenwerken. Krijg je geen cover als je de mcp repareerd, als je de shield generator hackt, etc.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:59:
[...]

idd :) reasonnet :)

psst heb er wel meer dan 1 >:)

onderhoud loopt wat uit (zit atm in het dc)

denk dat ik tegen 9 uur klaar ben
ben je die dude die heel vroeger ook rtcw en et speelde? Kom je dan steeds weer tegen lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

omg rev, jah man !!

[ Voor 82% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-09-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:35
Erg verslavend! Ik ben geen FPSer, wel eens wat potjes counterstrike gespeeld, etc. Maar dit is toch wel even iets anders. Dit is dag twee dat ik het speel en dag twee dat ik veel te laat ga slapen...

Ik denk dat ik misschien 10-20% van de mogelijkheden van het spel ken, zelfs de opties van de role die ik normaal speel (sniper), ik heb bv. nog nooit een radar post geregeld (geen idee hoe dat precies moet). Dat maakt mij tot een newbie op een hoop vlakken, het is inderdaad jammer dat het spel niet iets van rankings bij houd en je games met een bepaald niveau kan hebben (forced of niet).

Soms erg grappige situaties, zoals vandaag bv. twee zombies achter een energie schild. De ene staat net met z'n hoofd buiten de beschutting van het schild, de ander er net in, vanuit mijn positie one-shot-one-kill. De neergeschoten zombie wordt door z'n partner direct weer 'geraised', staat nog geen halve seconde overeind, blam weer neer. Dat geintje gaat in totaal zo drie keer, ik kan de reactie van de speler aan de andere kant me helemaal inleven "wtf!!!". ;-) Het pijnlijke was wel dat ik na de derde keer even m'n kopje te lang liet zien en deze werd afgeschoten door een andere sniper. Maar ik had er lol in...

Ik moet wel toegeven dat ik nogal eens wordt afgeleid door de mogeijkheden. Je kan bv. de sewer in, maar wil dat enigzins vlot gaan dan moet je toch een bootje nemen. Ik zie er net iemand mee wegvaren en pak ik dus de APC om als bootje te gebruiken, er is alleen iemand anders achterop gesprongen, die had dus wat anders in gedachte. Ik kon het gevloek wel niet letterlijk horen, maar dat de APC door m'n mede passagier weer naar buiten werd gevaren gaf toch enige indicatie...

Ik merk trouwens dat de zombies enorm veel punten vergaren in verhouding tot de mensen (of de zombies nu winnen of niet maakt kenelijk niet uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Radar post deployen is simpel. Kies dat ding dat er als een verrekijker uitziet. Vuurknop indrukken en je kan een plaats bepalen waar die komt (witte outline). Nogmaals vuurknop om te bevestigen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Acid_Burn schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:46:
Radar post deployen is simpel. Kies dat ding dat er als een verrekijker uitziet. Vuurknop indrukken en je kan een plaats bepalen waar die komt (witte outline). Nogmaals vuurknop om te bevestigen.
Wel even als Covert Ops gaan, of als Strogg Infiltrator. :)

Ben het met bovenstaan verhaal 100% eens. Ik speel het nu sinds BETA 1, (en da's al een tijdje). Maar nogsteeds ontdek ik nieuwe dingen in 1 map; Bovendien blijft het boeien. Topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Zullen we een clan oprichten met wat mensen???
als we nu al beginnen hebben we meer kans om een goede clan te worden:D
Moet wel mensen zijn die van plan zijn die de game oook echt gaan kopen vrijdag.
ik hoor het wel

www.webshopmasters.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
FoggyFreek schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:09:
[...]

Wel even als Covert Ops gaan, of als Strogg Infiltrator. :)

Ben het met bovenstaan verhaal 100% eens. Ik speel het nu sinds BETA 1, (en da's al een tijdje). Maar nogsteeds ontdek ik nieuwe dingen in 1 map; Bovendien blijft het boeien. Topgame!
Gisteren ben ik een uurtje wezen snipen op verschillende plekken. De GDF was goed bezig en aan de hand van waar ze zaten kon ik mooie sniper spots vinden. Zeker zodra je een vehicle drop hebt als Strogg kan je echt makkelijk over komen.

Sniper spots:
Bovenop de tunnel ( _/-\o_ )
Achter de gdf base :D
Vlak naast de GDF base
Bovenop de contaminatorStrogg base vlak boven en een stukje terug van waar je start, vanaf daar kan je zo naar de forward spawn point schieten

Als je trouwens op een bekende plek licht kan je het beste ervoor zorgen dat je helemaal in het hoekje light en het liefst goed verstopt zodat ze je niet met een mes doodsteken

@hieronder
Als strogg mag je al wel naar binnen en kan je ook alvast proximity mines aanbrengen.

Trouwens wel jammer dat ze in de toekomst (en zeker de aliens) geen eens tanks kunnen maken die tegen een raket kunnen!

[ Voor 9% gewijzigd door barfieldmv op 25-09-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Probeerde slim te zijn en terwijl de MCP onderweg was, alvast de sewer grate op te blazen en naar binnen te gaan om wat te klieren bij de shield generator en contaminator. })
Maar helaas ; de shield generator staat er dan helemaal nog niet en als je in de contaminator plant bent zijn alle deuren dicht en je kun ze niet opblazen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Klopt, wilde ook al eens die weg proberen...

Vind het wel jammer dat alles mede door de jetpacks en vliegtuigen is afgeschermd. In Fueldump kon je zo mooi een uniform veroveren en samen met een engineer binnen een minuut of 3 winnen :)

Op Fueldump had ik als maatstaaf dat je het 2e spawn voor de 15e minuut moest hebben, anders kun je het wel shaken. Na de 15e minuut ging ik dan ook met een groepje voor plan B, verschrikkelijk vervelend als je er dan door bent een teammate alsnog de tank het laatste stukje escort waardoor je net de basis in bent en opeens voor 5 duitsers staat... :w "Tatatata" -> Need a medic!....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben van plan het spel te gaan kopen, hoe duur is het?

punkbuster werkt hier niet, zeer vervelend, hij geeft een error na een tijdje na het laden, 5 s ofzo.

vind dat de strogs op zich wel beter zijn... maar mss is dat omdat ik gdf ben (eigenlijk altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Bij Play.com is Enemy Territory: Quake Wars maar €28. Zeer nette prijs, ik denk er ook zeker over na om 'm aan te schaffen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, dan koop ik hem zeker. Zeer goedkoop voor een game die me dagen gaat vermaken....

weet iemand waarom punkbuster niet zou werken? heb het al geprobeerd te herinstalleren, te updaten, maar blijft een foutmelding geven. Zal hem zo ff opschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
verdomme... kan de game niet starten door vertex, pixel shaders... stomme vid kaart...
ik heb 3 weken geleden bij de lokale gameshop al een nieuwe besteld maar nog niks ontvangen :/

naja zie jullie ingame....over 2 weken :'( |:(

EDIT: niet tijd voor een nieuw topic?

[ Voor 20% gewijzigd door rubbieus op 25-09-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Wat voor graka is dat dan? Driver updates doen wonderen, zeker voor ATI..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
onboard 915G van intel....
maar ik had dus al een nieuwe ATI X1950Pro besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb ook zoiets (Intel 945) in m'n Dell Latitude zitten, gaat inderdaad niet ... doet helemaal niet aan pixel shaders zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hahn schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:29:
Bij Play.com is Enemy Territory: Quake Wars maar €28. Zeer nette prijs, ik denk er ook zeker over na om 'm aan te schaffen.
Is een aanrader ... heb 'm vorige week al besteld daar.
Hou alleen even in de gaten of ze je je code voor username pre-registration sturen, dat vergeten ze nog al 's. Even bellen en 't wordt opgelost ...
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.