Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 20:16
sh4d0wman schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:46:
[...]

Nee niet die, als je de tunnel uit komt aan de rechterkant net voor het kamp waar je dat voertuig naar binnen moet rijden. Het is een vrij hoog punt maar daar kan strogg waarschijnlijk met zo'n jetpack komen.

Oh je moet HE nog met een arming device scherpstellen? Dan zal ik dat vanavond eens even testen :)
Je kan als Infiltrator met het eerste wapen alles omleggen van grote afstand als je weet waar ze zitten.
Ik gebruik dit wapen ook altijd en zit veelal op de bergen om alles af te schieten wat naar de MCP gaat om het te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
sh4d0wman schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:13:
Het valt mij op dat in multiplay Strogg soms op plaatsen zit waar je als GDF never nooit niet kan komen en waar je ze amper kan uitschakelen, bijvoorbeeld boven op een berg met een railgun. Dit vind ik vrij irritant. Een ander punt waar ik me aan erger is dat op sommige servers men als Strogg het spawnpoint van GDF heel makkelijk kan bestoken, dat is in het laaste stuk waar je respawned bij die brug. Dan respawn je dus en ben je gelijk weer dood. Zulke dingen zorgen er bij mij voor dat ik niet zeker weet of ik dit spel ga spelen.
Je kan ook andere spawnpoints weer selecteren in het Limbo menu ( L ). Spawn dan gewoon 1 spawnpoint terug en pak die Anansi om er snel te komen of bestook de Strogg vanaf de andere kant! In de oude ET was het altijd al zo en ook hier weer: Er zijn meerdere wegen! Maak daar als team gebruik van en sluit die strogg dan in. Dat laatste spawn waar jij het over hebt is ook meer bedoeld voor als die dinges is gehacked waardoor je mooi snel die druk op de contaminator kan opvoeren, dan zitten de meeste strogg binnen en is het spawncampen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX speel jij dit spel op je laptop? (zie omschrijving bij je naam) en loopt hij soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
12 mappen zullen er zijn in de full version en ze zien er echt wijs uit.

http://www.leodavinci.info/Docs/maps/valley.html

Op deze site kan je alle mappen zien en de objectives !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:03:
GENETX speel jij dit spel op je laptop? (zie omschrijving bij je naam) en loopt hij soepel?
Ik speel het iig wel op mn laptop (specs zie hieronder in mn sig) en het loopt inderdaad soepel op 1680x1050 (wel AA uit).

Kan ik trouwens beter een lagere resolutie kiezen en dan met AA spelen? Ziet er wel mooier uit met AA maar op 1680x1050 is mn fps een stuk lager..

[ Voor 18% gewijzigd door xAndyx op 17-09-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee of mijn processor het niet aan kan, als ik een filter wil toepassen bij Servers, dan duurt het wel 10 tot 20 seconden voordat hij verder gaat, ook als ik in het spel de Esc-toets indruk duurt het even voordat ik weer verder kan gaan met mijn muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

JJFS schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:40:
Jep hier ook gedaan, heb je die serial/activatie code al binnen zodat je je account kan registreren?
Nee ... dacht eigenlijk dat ik die bij de game zou krijgen. Moet je die eerder krijgen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:42
Ik probeer die Strogg op hoge plekken meestal te snipen of, later in het level, met de Anansi te beschieten. Gisteren ook een kat-muis met een Strogger op de berg en ik in de Anansi. Hij bewoog snel waardoor mn raketten steeds misten. Uiteindelijk werd hij toch opgeblazen ;)

Vraagje trouwens: Het opbouwen van die guard tower, wie doet dat? Als ik er bij ga staan als engineer, met mn pliers (zoals bij de brug) krijg ik geen click dat ik hem aan het maken ben. Ik sta dan bij de zandzakken en generator voor de tower.

Verder moet ik zeggen dat de class met de verrekijker wel grappig is. Even een artillery plaatsen achterin de base en dan goed richten. Wel jammer dat de reload echt mega-lang is.

Vraagje: hij heeft 3 turrets: railhowitzer, missiles en die enorme raket. Die laatste twee moet je richten met een scope, maar schiet die eerste howitzer uit zichzelf?

Ben overigens wel om: denk dat ik de game ga kopen. Goede demo in ieder geval. Zo hoort het!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
rofl gister met een tank naar de overkant gereden terwijl de brug nog niet af was en lekker de strogg bestookt, die lui werden helemaal gek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
cheiron schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:29:
Ik probeer die Strogg op hoge plekken meestal te snipen of, later in het level, met de Anansi te beschieten. Gisteren ook een kat-muis met een Strogger op de berg en ik in de Anansi. Hij bewoog snel waardoor mn raketten steeds misten. Uiteindelijk werd hij toch opgeblazen ;)

Vraagje trouwens: Het opbouwen van die guard tower, wie doet dat? Als ik er bij ga staan als engineer, met mn pliers (zoals bij de brug) krijg ik geen click dat ik hem aan het maken ben. Ik sta dan bij de zandzakken en generator voor de tower.
Ik weet niet welke partij je was, maar alleen de GDF Engineer kan de guard tower bouwen :)
Verder moet ik zeggen dat de class met de verrekijker wel grappig is. Even een artillery plaatsen achterin de base en dan goed richten. Wel jammer dat de reload echt mega-lang is.

Vraagje: hij heeft 3 turrets: railhowitzer, missiles en die enorme raket. Die laatste twee moet je richten met een scope, maar schiet die eerste howitzer uit zichzelf?
Je moet ze alledrie richten met de targeting tool :) De rail howitzer is meer anti-infantry, en bestookt gewoon een gebied om je mikpunt heen.

Leuk feitje overigens: De Anti-vehicle artillery (middelste) van beide partijen is terwijl hij schiet nog bij te sturen met je targeting tool :)
Ben overigens wel om: denk dat ik de game ga kopen. Goede demo in ieder geval. Zo hoort het!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Morax schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:17:
[...]

Ik weet niet welke partij je was, maar alleen de GDF Engineer kan de guard tower bouwen :)
Dat was ik, maar als ik erbij sta met mn pliers doet hij echt niks. Vraag mij af wat ik fout doe.
[...]

Je moet ze alledrie richten met de targeting tool :) De rail howitzer is meer anti-infantry, en bestookt gewoon een gebied om je mikpunt heen.

Leuk feitje overigens: De Anti-vehicle artillery (middelste) van beide partijen is terwijl hij schiet nog bij te sturen met je targeting tool :)Ook weer vreemd: als ik alleen die eerste turret bouw krijg ik met mn aiming tool dat er geen firesupport is. Dat krijg ik alleen met de andere twee

[...]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens warm-up kun je niets bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:59:
[...]

Tijdens warm-up kun je niets bouwen.
Dat wist ik niet (je kunt namelijk wel deployen), maar bedankt. Maar dit heb ik ook tijdens het normale spel geprobeerd: meteen na de "fight" melding. Ik moet dus echt iets verkeerd doen. Het is due hetzelfde als repairen: er naast gaan staan (bij de generator en de zandzakken) en dan de pliers gebruiken?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:03:
Jup, is mn Portable-DTR :+. Ik haal nu 30FPS op Medium 1280x800. Het is best goed te spelen al had ik er wat meer van verwacht op mn laptop (stable 60FPS, al dan niet op LOW). Echter is bij mij alles van LOW -> High 60-30FPS, maar niet stable genoeg dus komt op 30 FPS. High heb ik hem niet omdat het toch net wat minder soepel lijkt te spelen. Maar ik draai ook Vista x64 waarvan ik weet dat de NVIDIA drivers op OpenGL nog niet alles zijn... ben wel eens benieuwd hoe hij onder XP zou gaan, Q4 draaide namelijk bijna op Ultra gewoon soepel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Goner schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:22:
[...]

Nee ... dacht eigenlijk dat ik die bij de game zou krijgen. Moet je die eerder krijgen dan ?
Ja, kijk maar wat er achter staat op play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
cheiron schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:28:
[...]
Dat wist ik niet (je kunt namelijk wel deployen), maar bedankt. Maar dit heb ik ook tijdens het normale spel geprobeerd: meteen na de "fight" melding. Ik moet dus echt iets verkeerd doen. Het is due hetzelfde als repairen: er naast gaan staan (bij de generator en de zandzakken) en dan de pliers gebruiken?
Ik heb soms ook wanneer ik kruip dat ik geen build icoontje op mn cursor krijg (dat handje). Dan moet je even wat meer naar links kruipen zodat je de bouwmaterialen vanaf een andere kant benaderd. Dan wil het wel met je "pliers" combinatietang.

Kom er trouwens net pas achter dat een AVT ook in de lucht schiet. Had ik dat maar eerder geweten.. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door xAndyx op 17-09-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
xAndyx schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:51:
[...]
Kom er trouwens net pas achter dat een AVT ook in de lucht schiet. Had ik dat maar eerder geweten.. |:(
Haha, het moment dat ik daar achter kwam vloog ik er recht op af met een tormentor. Die van de Strogg doet dat ook.

Stroggets.. wehehe

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb 'm wel eens gebouwd, maar weet niet meer precies op welk moment ... moet het misschien eerst een 'objective' zijn voordat je 'm kunt bouwen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Je kunt m als engineer gewoon bouwen met je pliers (5) maar zoals eerder gezegt idd niet tijdens de warmup. Je moet er ook enigzins goed voorstaan. In Valley zijn er trouwens 2, 1ste bij de basis, 2de aan het begin van de 2de brug.

Wist trouwens niet dat je die spawnhosts na creeëren nog moet activeren. Kunnen andere klassen dat dan ook doen of moet je als technician gewoon al die spawnhosts activeren en gaat de rest automatisch?

Iemand trouwens die het speelt met een geforce7600 of 7900? Ik moet nodig upgraden (5700LE ;)) maar weet niet of die 7900 wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guard towers zijn op te bouwen wanneer het (secondary) objectives worden, er zijn er 2 voor GDF,
1e
tijdens de 1e primaire objective, het fixxen van de brug
dus gelijk na start van een ronde met je tangetje naar de zandzakken van de toren sprinten en er een objective van maken ( v -> linker muisklik default) en dan met linker muisklik repareren, of 'F' omdat het een objective is

2e (deze bouw ik nooit dus weet het niet precies maar)
na het capturen van de nieuwe spawnpoint waar de mcv geparkeerd staat (weet het n.o van obj. niet)
maar ik geloof dat het een secundaire missie wordt wanneer de primaire missie het hacken van de schildgenerator is (2e sec. obj. is vangen van forward spawn links na de brug)
ook hier lijkt het meer dat je het obj aanmaakt ( v -> linker muisklik default) en aan moertjes en boutjes begint te draaien

deze objectives zijn dus getimed en kunnen niet op elke moment gedaan worden, (zoals dat bij andere objectives wel kan... de rioolhekken zijn gelijk vanaf het begin op te blazen)

ik weet niet zeker of je er objectives van moet maken, maar volgens mij krijg je op die manier wel meer exp mee van de voltooing ervan.
zoiezo moet je van zoveel mogelijk dingen objectives maken (destroy/hack turrets voor exp, en infantry en armory wordt hier mee op de kaart gezet)

succes ermee
Cream-of-Venom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Pendaco schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:31:
Je kunt m als engineer gewoon bouwen met je pliers (5) maar zoals eerder gezegt idd niet tijdens de warmup. Je moet er ook enigzins goed voorstaan. In Valley zijn er trouwens 2, 1ste bij de basis, 2de aan het begin van de 2de brug.

Wist trouwens niet dat je die spawnhosts na creeëren nog moet activeren. Kunnen andere klassen dat dan ook doen of moet je als technician gewoon al die spawnhosts activeren en gaat de rest automatisch?

Iemand trouwens die het speelt met een geforce7600 of 7900? Ik moet nodig upgraden (5700LE ;)) maar weet niet of die 7900 wel de moeite waard is.
Alleen de technician kan ze maken, daarna kan elke Strogg (ongeacht klasse) een spawnhost reserveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel hem op 7600GT. Draait aardig op 1024x768 met alles op medium ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Heb een GeForce Go 7600 256MB, die is dus ong. gelijk aan een 7600GS volgens mij. Ik haal 30FPS stable, 1280x800 Medium. Low haalt nog geen 60FPS stable.... Denk dat een 7900 toch wel net even die performance kan geven om ook echt goed te kunnen spelen. Weet nog wel hoe veel beter ik opeens speelde in ET toen ik van ~40FPS naar 100+ schoot met een nieuwe graka! Ik zou dus een 7900 adviseren als je echt lekker wilt spelen, als je het gelld er neit echt voor hebt en meer voor de fun speelt ipv echt competitive, dan is een 7600GT ook nog wel te doen gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

@ Morax
Maar hoe reserveer je ze dan, met F ? Vanavond even uitproberen :P

@TheMajor & GENETX
Hmm had toch wel iets meer performance van de 7600GT verwacht, miss dan idd beter om voor een 7900 te gaan (heb enkel AGP nog geen pci-e). Het verschil in de pricewatch is ong 30-40euro dus wellicht toch de moeite waard, ik ga er nog even hard over nadenken :P thnx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Pendaco schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:40:
@ Morax
Maar hoe reserveer je ze dan, met F ? Vanavond even uitproberen :P
Idd :) Dan zie je de spikes naar beneden gaan, en krijg je rechtsonderin een icoontje zodat je ziet dat er een spawnhost gereserveerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bedankt! Misschien ligt het eraan dat ze geen objective zijn. Ga ik vanavond eens proberen!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Een 7900 gaat niet erg veel meer performance geven dan een 7600.
Het spel is ook sterk CPU afhankelijk naar mijn mening.
Zelfs een 8800GTS haalt niet zo erg veel fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Je moet ook je FPS settings tweaken, zie ook het officiele forum voor de tricks (Beta discussion oid en dan het sticky topic). Ik ga straks wel even kijken hoe de load is over mn AMD Turion 64 X2 TL-52, niet de snelste CPU :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Zijn er al clans? Ik zoek een clan beetje serieus qua trainen maar niet al te hoog niveau. Speel lijkt me echt gaaf in teamverband :D
Op publics speelt iedereen als los zand, heel makkelijk om daar als één persoon de map te doen kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Heb wel clans gezien, maarja zal wel met de echte game beter gaan. Ik zou iig nog niet recruiten in een demo, eerst afwachten wie het koopt en dat de rest van de mensen ook wat skills heeft.

Zelf ben ik ondertussen wel bezig met het opzetten van een "Club". In tegenstelling tot een clan zal het meer om de fun zijn en zal er ook nie techt worden gegamed en heel soms misschien een war voor de lol. Het gaat er dan ook meer om om voor mensen met minder tijd gewoon relaxed met wat bekende members te gamen als het je uitkomt zonder echt gefocust te zijn. Had 2-3 jaar geleden een ET clan wat ook meer een club was. Op het laatst hadden we wel een stuk of 60! members op een 14 slot server bij iemand thuis in Canada. Hoewel het neit echt geweldig was, toch wilde iedereen erbij horen en was met de minimizer 30 minuten wachten geen ramp om er in te komen. De sfeer was geweldig!

Recruiting gebeurt nog niet, hoop dat ik wat oude members mee kan krijgen :) . Website is iig te bereiken op www.hub.eu.tt, maar meer komt soon daarzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Er zijn al best veel clans sinds de beta kijk een beetje rond zou ik zeggen :)
GENETX schreef op maandag 17 september 2007 @ 19:04:
Je moet ook je FPS settings tweaken, zie ook het officiele forum voor de tricks (Beta discussion oid en dan het sticky topic). Ik ga straks wel even kijken hoe de load is over mn AMD Turion 64 X2 TL-52, niet de snelste CPU :+
Dat tweaken valt best wel mee behalve als je alles naar ultra low wilt tweaken, voor de rest valt er qua fps niet veel te tweaken imo.

[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 17-09-2007 22:15 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
GENETX schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:09:
Heb wel clans gezien, maarja zal wel met de echte game beter gaan. Ik zou iig nog niet recruiten in een demo, eerst afwachten wie het koopt en dat de rest van de mensen ook wat skills heeft.

Zelf ben ik ondertussen wel bezig met het opzetten van een "Club". In tegenstelling tot een clan zal het meer om de fun zijn en zal er ook nie techt worden gegamed en heel soms misschien een war voor de lol. Het gaat er dan ook meer om om voor mensen met minder tijd gewoon relaxed met wat bekende members te gamen als het je uitkomt zonder echt gefocust te zijn. Had 2-3 jaar geleden een ET clan wat ook meer een club was. Op het laatst hadden we wel een stuk of 60! members op een 14 slot server bij iemand thuis in Canada. Hoewel het neit echt geweldig was, toch wilde iedereen erbij horen en was met de minimizer 30 minuten wachten geen ramp om er in te komen. De sfeer was geweldig!

Recruiting gebeurt nog niet, hoop dat ik wat oude members mee kan krijgen :) . Website is iig te bereiken op www.hub.eu.tt, maar meer komt soon daarzo.
Precies wat ik zoek: geen clan, maar wel mensen die voor de objectives gaan.

Vanavond voor het eerst 500+ XP. Dan wordt engineer wel leuk: mijnen die al gereed zijn, van afstand bots laten repareren.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de X1950 van ATi, of raden jullie een Geforce voor hetzelfde bedrag aan? Moet ook upgraden.
Werk nogsteeds met een GeForce 4 Ti4600 en dat gaat echt niet werken met de huidige spellen. :')

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07-2021

ODM

Zo, weer aardig wat potjes gedaan. Hier een lijstje met (persoonlijke) tips, ook al spreken sommige voor zich.

/-- Bij het bouwen van de brug, ga niet aan de GDF maar aan de Strogg kant van de bouwspullen liggen, net naast het beton. Dit lijkt onlogisch, maar je wordt echt minder geraakt, vooral door snipers.

/-- Covert ops/infiltrators hebben EMP/Scrambler granaten, die disablen voertuigen en deployables voor 30 seconden en schakelen van voertuigen ook 5 seconden de wapens en de turret uit. Gebruiken dus!

/-- Zorg dat je niet gebackstabt wordt. Disguised tegenstanders zijn zeer makkelijk te herkennen. Let op groene puntjes op de radar die uit het niets verschijnen, of in de buurt van vijanden lopen. Ook verdacht zijn mensen die in de tegengestelde richting dan de rest van je team lopen. Als iemand je tegenovergesteld passeert, even omdraaien of hij niet een mes heeft getrokken. En dat brengt me naar mensen die uberhaupt met een mes lopen. Of mensen die achter je proberen te staan. Of mensen die niet schieten. Disguised mensen kunnen aleen mes of gewoon wapen dragen, als je twijfelt, schiet 1 keer met de blaser/pistol in het been. Aan de kleur van de hit zie je wel of je goed of fout zit. Let dus altijd op je medespelers, ook op de kaart.

/-- Als iemand bij je lijk gaat zitten, vermomt hij zichzelf waarschijnlijk als jou. Je kunt hem dan zelf opsporen/neerschieten, maar waarschuw je team in ieder geval. Middelmuis > self > disguised > enemy disguised as me. Wel zo handig.

/-- Violator en vampire strikes kan je richten. De richting is altijd haaks op de lijn granaat---jij op het moment dat de timer is afgelopen. Zo kan je hem dus precies over een weg krijgen.

/--Rocket arillery/plasma mortar kan je locken op deployables/voertuigen. Als ze wegrijden blijf je dus gewoon raken. Handig voor de MCP, maar let wel op, ze krijgen een lock on warning. Je kunt ze ook gewoon richten, ergens op de grond mikken, afvuren, en dan richten waar je de artillery wil hebben. Je kan zo veel veranderen als je wil. Echter, eenmaal gelockt blijft gelockt tot het doel dood is.

/-- Gebruik als Strogg de plasma mortar! Voor ongeveer 20 seconden om de paar seconden een granaat, als je op de MCP vuurt staat die vast voor 20 seconden. 3 plasma mortars die samenwerken kunnen het spel winnen voor Strogg.

/-- Hacken is niet moeilijk! Echt niet. Vermijdt in ieder geval de forward spawn, daar komt iedereen. Spawn bij de MCP, pak een buggy en rij via de rechterkant, door het water en langs de silos. Daar kan je je third eye camera neergooien voor radar, eventuele mijnen opruimen met een granaat en dan hacken. Elk beetje telt, zolang je om de minuut (ongeveer) een stukje hackt blijft de voortgang bewaard. Je kan vanaf de MCP weer ruim op tijd terugzijn.

/-- De beste tijd voor het planten van de bom is net na het hacken. Probeer dus gelijk binnen te komen en te planten, dan liggen er nog geen mijnen. Je kan dan de mensen die binnenkomen opwachten. Werkt 9/10 keer.

/-- Tijdens de hack/plant fase wordt de tank in de GDF mainbase vaak vergeten. Kijk even of die er staat (bovenste driehoekje) en dan kan je net langs de berg naar contaminator building rijden. Als je irritant wil zijn, camp de Strogg spawn, gegarandeerd succes bij planten.

/-- Ook al ben je geen anti-tank, schiet toch op voertuigen. Genoeg kogels krijgen alles plat. Dit werkt vooral bij GDf field ops, die hebben oneindig kogels.

Dat was het voor nu wel even, als ik nog iets bedenk komt het erbij. En feedback is welkom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ome_Les schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:07:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de X1950 van ATi, of raden jullie een Geforce voor hetzelfde bedrag aan? Moet ook upgraden.
Werk nogsteeds met een GeForce 4 Ti4600 en dat gaat echt niet werken met de huidige spellen. :')
Ik heb zelf een 1950pro AGP van ati en ETQW loopt als een zonnetje op 1280x1024

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

JJFS schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:39:
Ja, kijk maar wat er achter staat op play.com.
"(with Early username registration!)" bedoel je ... maar wat is 'early' ?? Ook maar betrekkelijk ...
Als ik zo de amerikaanse forums lees, hebben degenen die een pre-order hebben, ook nog geen serial of zo ...

Update: heb even gebeld met de helpdesk (+44 845 800 1020) en ze sturen m'n code in de mail. Blijkbaar gaat het nogal eens mis ...

Update: pre-registration is klaar. Nou alleen de CD-key nog om het definitief te maken ...

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 18-09-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

FoggyFreek schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 00:01:
[...]

Ik heb zelf een 1950pro AGP van ati en ETQW loopt als een zonnetje op 1280x1024
K dan. Dat wordt leuk aankomende maand. :D

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
ODM schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:58:
/-- Bij het bouwen van de brug, ga niet aan de GDF maar aan de Strogg kant van de bouwspullen liggen, net naast het beton. Dit lijkt onlogisch, maar je wordt echt minder geraakt, vooral door snipers.
Dit klopt, als je aan de kant van GDF de brug gaat maken ben een zeer makkelijk target voor snipers die aan de zijkant op de rots liggen. Als je achter het beton ligt kan praktisch niemand je raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loev schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:14:
[...]

Dit klopt, als je aan de kant van GDF de brug gaat maken ben een zeer makkelijk target voor snipers die aan de zijkant op de rots liggen. Als je achter het beton ligt kan praktisch niemand je raken.
Je vergeet mijn lieve vliegende robotjes die in je gezicht ontploffen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODM

ODM

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:23:
[...]

Je vergeet mijn lieve vliegende robotjes die in je gezicht ontploffen O+
Die vliegende robotjes herladen niet snel genoeg om een echt obstakel te zijn. Als er meer dan 1 engineer is werkt het al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:23:
Je vergeet mijn lieve vliegende robotjes die in je gezicht ontploffen
Bedoel je die Flyer Drones ? Wat een ellendige dingen zeg !!
Ik zat gisteren op een i3D server waar iemand heel handig met die krengen was ... ben nog ge-respawned met een sniper rifle om te kijken waar-ie zat, maar kreeg 'm niet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Goner schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:42:
[...]

Bedoel je die Flyer Drones ? Wat een ellendige dingen zeg !!
Haha met hem! Ik kende die dingen nog niet maar was er gelijk 3 maal door gekilled :( Ik ga daar ook eens even mee oefenen in de bot map :) Vanavond eindelijk weer even wat tijd vrij kunnen maken om te spelen, op de juiste server is het toch wel leuk.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
psychoclown schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:14:
Er zijn al best veel clans sinds de beta kijk een beetje rond zou ik zeggen :)

[...]

Dat tweaken valt best wel mee behalve als je alles naar ultra low wilt tweaken, voor de rest valt er qua fps niet veel te tweaken imo.
Nou die CPU viel heel erg mee! Windows Vista x64 met een AMD Turion 64 X2 TL-52 dus. Load was nog geen eens 50% (45%) over beide cores verdeeld. Ook mn geheugen usage zat maar op 1300MB van de 2GB. Denk dat nieuwere en betere OpenGL drivers van NVIDIA nog veel verbetering in Vista kunnen tonen!

Had vanavond ook nog 7 bezoekers op mn clubsite :+. Niemand die zich dan even registreerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zo, weer aardig wat potjes gedaan. Hier een lijstje met (persoonlijke) tips, ook al spreken sommige voor zich.

[Tips]

Dat was het voor nu wel even, als ik nog iets bedenk komt het erbij. En feedback is welkom natuurlijk.
Zitten wel handige tips tussen. Bedankt. d:)b
GENETX schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:09:

Hier heb ik zeker belangstelling voor. Een echte clan voelt voor mij teveel als een verplichting en dan gaat voor mij de lol er vrij snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kunnen we niet een server afspreken waar we met een aantal gotters op gaan spelen? Nu bijvoorbeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
QuoVadis clanserver @ 88.198.46.245:27733 vindt ik wel een leuke, goede clan daar en vaak dezelfde spelers mits er mensen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:26:
Had vanavond ook nog 7 bezoekers op mn clubsite :+. Niemand die zich dan even registreerd :(
Daar was ik er eentje van ... :o

Lijkt me wel wat.
Ben nogal een n00b vwb shooters, gewoon te oud, mis de reactie-snelheid ;)
Eigenlijk alleen CoD gespeeld en onlangs S.T.A.L.K.E.R (maar niet on-line).
Zit je vast aan een class als je je aanmeldt ? Zag dit in het 'aanmeldformulier' ...

3. Class:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
GENETX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:47:
QuoVadis clanserver @ 88.198.46.245:27733 vindt ik wel een leuke, goede clan daar en vaak dezelfde spelers mits er mensen zijn.
Whehe, duurde even voordat ik je zag. Einde van die ronde was ik in 6 categorieën het beste en level 18 :P

Tip: als je als strog je shield moet verdedigen, bouw dan een anti-personell op het heuveltje dat over de brug-spawn uitkijkt: mucho kills

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Helemaal leeg nu ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Goner schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:59:
[...]

Daar was ik er eentje van ... :o

Lijkt me wel wat.
Ben nogal een n00b vwb shooters, gewoon te oud, mis de reactie-snelheid ;)
Eigenlijk alleen CoD gespeeld en onlangs S.T.A.L.K.E.R (maar niet on-line).
Zit je vast aan een class als je je aanmeldt ? Zag dit in het 'aanmeldformulier' ...

3. Class:
Hehe, had die dingen nog van gekopieerd van een nu zo ongeveer 3 jaar oude recruiting page van W:ET. Je zit er iig neit aan vast en zal het ff aanpassen, bedoelde meer de class die je het meest speelt/meeste ervaring in hebt. Moet alles nog wel wat door. Meeste was tot nu toe copy-paste.

Edit: Done

@Peertje, helaas wel... Zelf ook al even gekeken zoals ik altijd doe daar. Helaas is hij vaak leeg, maar hoop dat oa wij er binnenkoer voor kunnen zorgen dat hij vol komt.

@ Cheiron :w. Had alleen pech, eerst gooide Tele2 het i-net er ff uit, daarna vond NVIDIA het tijd om mn driver te laten crashen. Thx @ Vista voor de recover :+

Voor de mensen die het hebben gemist: www.hub.eu.tt ;)

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Okee.. rare demo probleempjes hier, misschien dat iemand hier een fix weet. Ik zit dus ermee dat ik hem net *eindelijk ja* eens geinstalleerd heb en nu bij het opstarten blijft ie me hangen op een zwart scherm.. hij pakt gewoon 1 core van me 4400X2 en 330MB van me geheugen en hangt zich dan op.

Iemand enig idee?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• GENETX
Nope geen idee helaas...

Wel goed neiuws van NVIDIA: meuktracker: nVidia ForceWare 163.69 beta. Die driverz zouden vele verbeteringen in poerformance voor ETQW moeten meebrengen.
Nog neit geprobeerd (zit op mn stageplek), maar hoop nu stable 60FPS te gaan halen, al dan niet op Low.

[ Voor 12% gewijzigd door GENETX op 19-09-2007 08:31 ]

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bedankt voor de tip!
Nieuwe beta drivers net geïnstalleerd op m'n 7300GT/256Mb, zie zo snel geen verbetering, maar zal wel beter zijn.
Zit op 1024x768, normal - high en haal 30-40 fps volgens Fraps.
Op 1152x864 zakt het naar 20-30 fps ... nog steeds goed te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 19-09-2007 11:55 ]

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37

/-- Covert ops/infiltrators hebben EMP/Scrambler granaten, die disablen voertuigen en deployables voor 30 seconden en schakelen van voertuigen ook 5 seconden de wapens en de turret uit. Gebruiken dus!

/-- Zorg dat je niet gebackstabt wordt. Disguised tegenstanders zijn zeer makkelijk te herkennen. Let op groene puntjes op de radar die uit het niets verschijnen, of in de buurt van vijanden lopen. Ook verdacht zijn mensen die in de tegengestelde richting dan de rest van je team lopen. Als iemand je tegenovergesteld passeert, even omdraaien of hij niet een mes heeft getrokken. En dat brengt me naar mensen die uberhaupt met een mes lopen. Of mensen die achter je proberen te staan. Of mensen die niet schieten. Disguised mensen kunnen aleen mes of gewoon wapen dragen, als je twijfelt, schiet 1 keer met de blaser/pistol in het been. Aan de kleur van de hit zie je wel of je goed of fout zit. Let dus altijd op je medespelers, ook op de kaart.

/-- Als iemand bij je lijk gaat zitten, vermomt hij zichzelf waarschijnlijk als jou. Je kunt hem dan zelf opsporen/neerschieten, maar waarschuw je team in ieder geval. Middelmuis > self > disguised > enemy disguised as me. Wel zo handig.

/-- Violator en vampire strikes kan je richten. De richting is altijd haaks op de lijn granaat---jij op het moment dat de timer is afgelopen. Zo kan je hem dus precies over een weg krijgen.

/--Rocket arillery/plasma mortar kan je locken op deployables/voertuigen. Als ze wegrijden blijf je dus gewoon raken. Handig voor de MCP, maar let wel op, ze krijgen een lock on warning. Je kunt ze ook gewoon richten, ergens op de grond mikken, afvuren, en dan richten waar je de artillery wil hebben. Je kan zo veel veranderen als je wil. Echter, eenmaal gelockt blijft gelockt tot het doel dood is.

/-- Gebruik als Strogg de plasma mortar! Voor ongeveer 20 seconden om de paar seconden een granaat, als je op de MCP vuurt staat die vast voor 20 seconden. 3 plasma mortars die samenwerken kunnen het spel winnen voor Strogg.

/-- Hacken is niet moeilijk! Echt niet. Vermijdt in ieder geval de forward spawn, daar komt iedereen. Spawn bij de MCP, pak een buggy en rij via de rechterkant, door het water en langs de silos. Daar kan je je third eye camera neergooien voor radar, eventuele mijnen opruimen met een granaat en dan hacken. Elk beetje telt, zolang je om de minuut (ongeveer) een stukje hackt blijft de voortgang bewaard. Je kan vanaf de MCP weer ruim op tijd terugzijn.

/-- De beste tijd voor het planten van de bom is net na het hacken. Probeer dus gelijk binnen te komen en te planten, dan liggen er nog geen mijnen. Je kan dan de mensen die binnenkomen opwachten. Werkt 9/10 keer.
->als strogg overal mijnen plaatsen bij de tunnel capture en de hack objectives, het is altijd lol om te zien dat als je dood ligt je alsnog kills maakt

/-- Tijdens de hack/plant fase wordt de tank in de GDF mainbase vaak vergeten. Kijk even of die er staat (bovenste driehoekje) en dan kan je net langs de berg naar contaminator building rijden. Als je irritant wil zijn, camp de Strogg spawn, gegarandeerd succes bij planten.
->via het limbo menu kan je kiezen waar je wil spawnen pak de tank en have fun
-> als trogg meteen bij de walke starten en die meenemen om de tunnel heen is ook altijd lol

/-- Ook al ben je geen anti-tank, schiet toch op voertuigen. Genoeg kogels krijgen alles plat. Dit werkt vooral bij GDf field ops, die hebben oneindig kogels.
->dit niet in je eentje doen maar liefst in een groep en niet tegen de tanks maar beter tegen jeep
->eerst je granaten gooien en dan gaan schieten, veel wapens hebben een alt mode met granaten leer daar mee gooien

Super tips!

Voor alle newbies lees:
http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/111

Begin als soldier met de rocket. Met de alt mode(rechter muis) kan je een lock on op tanks/voertijgen krijgen waarmee je gegarandeerd raak schiet. Ga ergens 'ver' van de aktie staan en ga rustig raketten schieten op tanks/deployables en maak veeeeel kills. Zorg er altijd voor dat je met het v menu een kill command afgeeft voor extra xp! ps. ga af en toe zitten/stukje lopen tegen de snipers

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Valt wel mee hoor :) Om kills te maken met rockets moet je meerdere hits op een tank ofzo hebben, en je kan dan wel lekker gaan knallen, maar dan zit je toch echt na twee tanks/deployables zonder ammo. En wat dan? Want ammo resupply word amper gedaan op de demo servers.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

obsidian schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:29:
Valt wel mee hoor :) Om kills te maken met rockets moet je meerdere hits op een tank ofzo hebben, en je kan dan wel lekker gaan knallen, maar dan zit je toch echt na twee tanks/deployables zonder ammo. En wat dan? Want ammo resupply word amper gedaan op de demo servers.
Op zoek gaan naar Supply crates of keihard schreeuwen, "i need ammo!"

• ElmarO
  • Niet online
FoggyFreek schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:58:
[...]

Op zoek gaan naar Supply crates of keihard schreeuwen, "i need ammo!"
Dat laatste heb ik wel eens gedaan. Hielp niet echt veel en Supply Crates waren er ook niet. Toen heb ik me maar laten neerschieten door een Strogg. Had ik tenminste weer ammo. :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

ElmarO schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:08:
[...]

Dat laatste heb ik wel eens gedaan. Hielp niet echt veel en Supply Crates waren er ook niet. Toen heb ik me maar laten neerschieten door een Strogg. Had ik tenminste weer ammo. :P
Dat zeg ik, aan resupply word amper gedaan :)

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

obsidian schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:20:
[...]

Die crates ken ik wel, staan die trouwens ook in je radar? Kan men ook ammo resupplyen, net zoals in RTCW met van die packs die je gewoon neer gooit? Dat wist ik niet.

Speel eigenlijk voornamelijk met heavy machine gun :) Lekker effectief tegen zowel strogg infantry als de wagens. Die vliegende mannekes gaan wat te snel voor mijn muis, binnenkort eens even een andere muis er aan hangen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Ik heb op een server gespeeld waar bij het begin werd gevraagd of ik een fire team wilde starten.
Geen idee hoe ik dat verder gebruiken kan nog, weet iemand dat?

• ElmarO
  • Niet online
Dat is wel een goede om te onthouden.
obsidian schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:20:
[...]

Wat inderdaad wel vrij jammer is. Nou is het bij mij gelukkig nog niet vaak voorgekomen, maar is het wel vrij vervelend als het voorkomt.
sh4d0wman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:02:
[...]

Die crates ken ik wel, staan die trouwens ook in je radar? Kan men ook ammo resupplyen, net zoals in RTCW met van die packs die je gewoon neer gooit? Dat wist ik niet.

Speel eigenlijk voornamelijk met heavy machine gun :) Lekker effectief tegen zowel strogg infantry als de wagens. Die vliegende mannekes gaan wat te snel voor mijn muis, binnenkort eens even een andere muis er aan hangen.
Die Heavy Machine Gun is inderdaad een fijn wapen. Al gebruik ik die alleen als je explosieven moet planten om het spel te winnen. Anders ga ik gewoon voor de Rocket Launcher. Kan je tenminste ook die gasten met een Icarus mee locken en ze zo uit de lucht knallen.

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoe enter je vehicles? Met de standaard activate knop lukt dat niet bij mij:S

Specs

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Jard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:48:
Je moet er even goed naast staan, dan stap je zo in met G uit mijn hoofd :) (je ziet dan ook een soort icoontje verschijnen)

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 19-09-2007 16:50 ]

• xAndyx
F of G zo uit mn hoofd. Je zou ook kunnen proberen om gewoon op een andere knop te zetten.

• Jard
  • Niet online
xAndyx schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:51:
[...]
F of G zo uit mn hoofd. Je zou ook kunnen proberen om gewoon op een andere knop te zetten.
Ik had de F en de E knop al verwisselt, toen op E gedrukt, maar dat werkt niet:S

Specs

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Vandaag even een tijd als gdf medic gespeelt om te zien hoelang ik t kon uithouden.
Zoals eerder opgevallen, nog steeds niet een class die veel wordt gekozen > was de enige medic in een team van 15 spelers :X

Nadat we de 2de base hadden, een buggy gepakt en naar dat huisje/loods net voor die strogg radar gegaan (diegene die gehacked moet worden), en tot mn verbazing kon ik het daar een flinke tijd uithouden. Ik denk een stuk of 10-15 man (ehh aliens ;)) heb neergehaald. Net buiten die loods (achter een muurtje) een supply crate neergegooid om mn health en ammo constant aan te vullen.

In plaats van de rambo medic hebben we nu dus de 'camp medic' :D opzich wel een verbetering want je kunt direct support aan je medespelers bieden (coverts bijv.).

• ODM

ODM

sh4d0wman schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:02:
[...]

[...]
Ja, die crates staan ook op je radar.Als ik het me goed herinner en een zwart vierkantje met op de zijden groene driehoekjes. Je herkent het vanzelf.

• cheiron
Pff.. ben je al aan het spelen tegen een beter Strogg team, blijven ook nog een keer 5 man stilstaan in de basis.. SPEEL DAN NIET. Tja, dan kom je de brug al net meer langs natuurlijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Goner

Goner

What can I do you for ?

'G' ... en er moet een witte pijl zichtbaar zijn als je er goed voor staat.
Kijk ff onder options -> controls -> vehicles ...

• GENETX
Tiny schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:28:
Ik heb op een server gespeeld waar bij het begin werd gevraagd of ik een fire team wilde starten.
Geen idee hoe ik dat verder gebruiken kan nog, weet iemand dat?
Met "U" kun je tegen je fireteam members praten. Nu nog niet veel nut, maar heb later op pub in ET wel gehad dat ik met een groepje bekenden buiten het team om eenplanopzetten. Het "Domme" klootjesvolk is dna mooi de afleiding die bezig is met de gewone objective terwijl wij als fireteam door de verdediging proberen te breken.

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Door al het geren en gevlieg is het denk ik niet echt lonend om medic te spelen in ETQW. In de originele ET speelde ik vaak medic, omdat je zo mensen goed kon helpen en dus ook veel punten kon scoren. Maar in ETQW zijn de mappen dusdanig groot en is iedereen zoveel met zichzelf bezig (en letten ze niet op of er uberhaupt een medic in de buurt is) dat het gewoon geen nut heeft.

The devil is in the details.

• GENETX
Denk ook dat het met ervaring te maken heeft. De meesten zullen het uberhaupt niet eens weten.. Ik zou het toch makkelijk vinden als ik een meidc bij de objectives had zoals bij het hacken of binnen bij de contaminator. Bij die laatste als strogg heb je ze gewoon nodig voor spawnhosts, die zijn daar zeer nuttig!

Zal nu ff de nieuwe driver testen en daarnamn bevindingen + server hier posten.

[ Voor 11% gewijzigd door GENETX op 19-09-2007 19:36 ]

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

In valley niet nee maar er zijn genoeg kleinere map en maps waar grote delen zich indoor afspelen waar een medic en /of technician echt onmisbaar is!

• GENETX
Ok ik zit samen met shadowman in: 84.244.187.203. Gewoon intypen of plakken by direct connect ofin de console invoeren dmv "connect 84.244.187.203"

IP Klopt volgens mij al niet meer omdat de server er ook uit ging waarbij de minimizer niet werkt die ik had, zal zonog eens kijken. Iig een i3D server.

De nieuwe NV driver heeft niks aan verbetering bij mij gebracht helaas..

EDIT: Die moet kloppen

[ Voor 49% gewijzigd door GENETX op 19-09-2007 20:07 ]

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
GENETX schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:01:
Ok ik zit samen met shadowman in: 84.244.187.203. Gewoon intypen of plakken by direct connect ofin de console invoeren dmv "connect 84.244.187.203"

IP Klopt volgens mij al niet meer omdat de server er ook uit ging waarbij de minimizer niet werkt die ik had, zal zonog eens kijken. Iig een i3D server.

EDIT: Die moet kloppen
< Ajax!

;)

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hehe grappig, zag opeens een berichtje van bovenbuurman (er kwam een voetballert tussendoor) in beeld ;) Was stoer rondjes aan het vliegen bij het verkeerde team! (strogg) Lijkt me leuk om met meer Gotters te spelen.
Eerste paar rondjes ging wel, later wat etters die aan het teamkillen waren en niet werden weg gevote, toen maar weer gestopt. Morgen weer een dag :P

lol @ hierboven: haa jou zag ik ook!

[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 19-09-2007 20:57 ]

• cheiron
Is het bij jullie ook zo dat alt-tab niet werkt trouwens?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Yup, is een beetje irritant dat dat niet kan. En bij mij wil het spel ook wel eens crashen na een paar minuten. Sinds de nieuwe beta drivers heb ik wel twee keer een half uur kunnen spelen zonder te crashen, maar bij een poging tussendoor vloog ik er toch weer uit.

The devil is in the details.

• ODM

ODM

cheiron schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:01:
Is het bij jullie ook zo dat alt-tab niet werkt trouwens?
Even in etqwconfig.cfg com_fastvidrestart op de andere waarde zetten. Dan kan je met alt enter windowden, waarna je kan alt tabben.

En @ hierboven, ik was er ook even, maar teams warens beetje oneven en er werdt vrij veel gevote. Ik ga straks wel weer even random server spelen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:01:
Idem, maar hopelijk helpt het wel, die "Improved compatibility .." ...

• technoaddict
  • Laatst online: 14-09 20:46
Spel net eigenlijk voort eerst echt gespeeld. Valt me gelijk op dat als je al een beetje schiet skills heb door andere spellen, je gelijk goed kan meekomen in dit spel. In één potje kreeg ik 2 rangen? erbij en eindigde ik 2e van de 10 ong. Begon met rocket launcer, dat best goed uitpakte. Zelfs tegen ground units ( Zonder vehicle ) ging het goed met rocket launcer. Later tank gepakt, en damn das ff raggen :) Leuk spelletje :) Misschien het 1e spel sinds 8 jaar dat ik weer ga kopen.

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
technoaddict schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:36:
Spel net eigenlijk voort eerst echt gespeeld. Valt me gelijk op dat als je al een beetje schiet skills heb door andere spellen, je gelijk goed kan meekomen in dit spel. In één potje kreeg ik 2 rangen? erbij en eindigde ik 2e van de 10 ong. Begon met rocket launcer, dat best goed uitpakte. Zelfs tegen ground units ( Zonder vehicle ) ging het goed met rocket launcer. Later tank gepakt, en damn das ff raggen :) Leuk spelletje :) Misschien het 1e spel sinds 8 jaar dat ik weer ga kopen.
keyboard keys:

v voor chat commands + targets roepen (kijk naar tegenstander/vijandelijke tank vliegtuig en klik v + muisklik en de vijand word een mission target(extra xp +doodshoofdje om tegenstander))
b voor build commands met de deployment tool

g om in een tank te stappen en f om van positie te veranderen (tank heeft ook een gunners hok dat wel veel kwetsbaarder is)

ik ga dit spel voor het eerst sinds ehm (wow/e&b niet meetellend) C&C red alert II kopen

Als engineer kan je ook proximity mines plaatsen of trip mines. Plaats gerust wat mines op het tunnel spanw point dat de GDF moet pakken of anders op de Shield generator/Contaminator. Gegarandeerde kills. Ook een mine vlak voor de MCV helpt goed. (MCV gejat van C&C?)

[ Voor 11% gewijzigd door barfieldmv op 20-09-2007 11:29 ]

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:05
Ik heb de demo nu al een paar dagen en ook al een aantal uurtjes gespeeld en ik vind het echt een super spel. Ik heb ET:W nooit gespeeld maar ik weet wel dat ik hooked ben aan deze game. Ik moet alleen wel echt alles op de laagste settings spelen anders loopt ie niet echt meer maar dat boeit niet :). De gameplay is geweldig alleen als je team niet meewerkt dan is er ook geen reet aan. Ik vind de classes ook goed uitgewerkt, maar ik moet alleen de medic nog proberen maar de andere zijn al toppie. Wat ik wel minder vind is de aandacht van het spel. Lijkt wel net of veel mensen het links laten liggen wat echt zonde is want dit spel is echt veel beter dan BF2, CS en al die andere shit. Met een trage computer wordt het aimen ook moeilijk omdat alles dan niet meer zo soepel loopt. Zo heb ik bijv. heel veel moeite met het locken van een strogg in een icarus (van die jetpacks). En artiellery heb ik vandaag voor het eerst gebruikt en ook heel erg leuk en denk ook nog best wel ondergewaardeed. Bijna iedereen gaat als soldier of sniper.

Maar voor de rest is dit spel echt _/-\o_ en ik kan niet wachten om de full version te spelen met wat andere mappen want de valley is nu onderhand wel een beetje standaard.

• cheiron
barfieldmv schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:24:
[...]

keyboard keys:

v voor chat commands + targets roepen (kijk naar tegenstander/vijandelijke tank vliegtuig en klik v + muisklik en de vijand word een mission target(extra xp +doodshoofdje om tegenstander))
b voor build commands met de deployment tool
Nog een aanrader voor in de StroggTank (en de grote robot): C for Siege mode. Sneller schieten, minder damage. Als je ziet dat er problemen komen even "spatie" en je kunt weer weg. Ik gebruik het vaak voor de tunnel: met mn tank in siege mode net nadat de weg naar beneden gaat. Dan zien de rocketguys uit de tunnel je niet zo goed, maar kun je wel de MCV raken.

Als er dan ook nog 2-3 turrets staan, waarvan 1-2 anti-personell komen ze er moeilijk langs.

Flickr PSN ID= cheironnl

• GENETX
cheiron schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:19:
[...]
Nog een aanrader voor in de StroggTank (en de grote robot): C for Siege mode. Sneller schieten, minder damage. Als je ziet dat er problemen komen even "spatie" en je kunt weer weg. Ik gebruik het vaak voor de tunnel: met mn tank in siege mode net nadat de weg naar beneden gaat. Dan zien de rocketguys uit de tunnel je niet zo goed, maar kun je wel de MCV raken.

Als er dan ook nog 2-3 turrets staan, waarvan 1-2 anti-personell komen ze er moeilijk langs.
Denkdat je dan de cyclops bedoelt :+, als GDF je eigen MCP aan flarden schieten is niet echt een tip ofzo :P, daarvoor heb ik de tormentor wel :P.

Valt me overigens wel op hoe makkelijk het is met die tormentor.... Niemand die mij stopt. Zeker ook een goede tip voor de Strogg. Zet iemand met ervaring inde tormentor en laat hem alle turrets en hammers ed uitschakelen. De GDF is bij mij altijd bezig weer niewen neer te planten. Ikzie zo'n magog (heli) en weet dat er weer XP naar beneden komt :+. Zolang er geen 2+ AVT's en een aantal rocketeers op de grond staan is het voor mij kinderspel om alles aan flarden te schieten en er met diverse awards aan het eind mee van door te gaan. Verder ben je met de tormentor lekker snel overal, naast turrets uitschakelen ben ik in het begin die brug aan het verdedigen, dan stop je de MCP al aan het begin en als ze die eindelijk op hun plaats hebben ga je lekker hun aricrafts uit de lucht halen, samen vele vehicles:)

Zal zo ff mn cfg op de clubsite gooien met wat tips daarover, je kan dan nog makkelijker je eigen knopjes instellen en je skills daarmee omhoog halen! Verder zal ik ff kijken of ik een stats dingetje kan vinden waarin je kan zien waar ik speel, dan kunnen we elkaar mekkelijker vinden als ik een pagina opzet met die tags van een aantal gotters.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Maar ja, dan ga je er vanuit dat er niet een of andere n00b/eigenheimer/einzelganger er vandoor gaat met de heli omdat ie het vliegen even wil uitproberen of gewoon schijt heeft aan de rest van zijn team.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

iemand schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:32:
Valt me overigens wel op hoe makkelijk het is met die tormentor....
Ik heb je zo neer kerel :) GDF soldier en Trojan met AAA ownzzz de tormentor!

[ Voor 34% gewijzigd door FoggyFreek op 20-09-2007 13:30 ]

• GENETX
Niet als je de decoy op je muis hebt en constant doorvliegt :). Gemiddeld werd ik gisteravond maar een stuk of 5 keer echt neergehaald... Daarnaast waren er nog momenten dat ik wle ff moest repareren (zelfs 2x met 1HP op de tormentor moeten landen) en nog een paar keer zelf in een boom gevlogen oid :P

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

GENETX schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:02:
Niet als je de decoy op je muis hebt en constant doorvliegt :).
Daarom schiet ik er vaak ook lustig op lost met mijn heavy machine gun :P Zeker effectief in combinatie met een rocktet manneke.
Nadeel is dat ik dan vaak vergeet op de omgeving te letten en gerailed wordt door een sniper of onder een airstrike loop :+

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

GENETX schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:02:
Niet als je de decoy op je muis hebt en constant doorvliegt :). Gemiddeld werd ik gisteravond maar een stuk of 5 keer echt neergehaald... Daarnaast waren er nog momenten dat ik wle ff moest repareren (zelfs 2x met 1HP op de tormentor moeten landen) en nog een paar keer zelf in een boom gevlogen oid :P
Ik ben een keer zo geirriteerd geraakt door die zoemende tormentor dat ik naar de overkant ben gereden met de trojan. Gewacht totdat ie zichzelf ging repareren aan de 'veilige' kant en hem daar alsnog kapot geschoten. Erg vermakelijk.

Decoys werken tot een bepaalde afstand. Als ik recht onder je sta en schiet dan is de decoy ook niet meer nuttig. Althans, als ik zelf in de tormentor zit en afstand houdt kan ik eindeloos decoys afschieten en de rockets vermijden, echter zodra je dichter bij soldiers zit hebben de decoys geen zin meer. Of je moet gewoon preventief die decoys afschieten als je een attack run maakt.

Te gekke game he. Ook zo mooi dat je de 2 partijen zo tegen elkaar opzet. Veel meer dan bij een spel waar je simpelweg een blue en red team hebt.

• mvds

mvds

Totally awesome!

FoggyFreek schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:59:
[...]

Ik heb je zo neer kerel :) GDF soldier en Trojan met AAA ownzzz de tormentor!
Dat is een reactie op mijn post? :? Zo ja, dan snap ik niet wat je ermee tegen mij wil zeggen :P

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

obsidian schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:22:
[...]

Dat is een reactie op mijn post? :? Zo ja, dan snap ik niet wat je ermee tegen mij wil zeggen :P
Fixed! Maarrr... welke map kijken jullie naar uit? Persoonlijk kijk ik erg uit naar Slipgate, daar zit een teleport in waardoor je van de woestijn naar antartica warpt. Lijkt me erg stoer!. Volcano, speelt voornamelijk af binnen de vulkaan, dus weinig vehicles. Het eindobjective daar is het gebruiken van een 5-tal spy drones (infiltrator class bij Strogg) om de 'core' op te blazen.

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat de functies "Stroyent > Health" en "Health > Stroyent" inhouden? Als ik die twee toetsen gebruik als technician (medic) dan lijkt er niets te gebeuren.

• GENETX
Daarmee kun je stroyent wisselen. [-] zorgt ervoor dat je minder Ammo hebt maar meer health krijgt,[+] doet het tegenovergestelde. Werkt alleen bij de Strogg.

Heb een stukje over FPS tweaking en CFG codig op de HUB| site gezet. Kon helaas geen gamertag vinden voor IP's

http://hub.gerwinhoogstee...=53&func=showcat&catid=15

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:41:
Kan iemand mij uitleggen wat de functies "Stroyent > Health" en "Health > Stroyent" inhouden? Als ik die twee toetsen gebruik als technician (medic) dan lijkt er niets te gebeuren.
Heb je ook niets aan als technician want stroyent geeft beiden health en ammo voor strogg.

Steam

Verwijderd

Ik heb nu door hoe het werkt met die Stroyent > Health. Het is niet gratis; hij haalt bijvoorbeeld 15 ammo weg voor 10 health; dus als je het een paar keer doet is alles op.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ben benieuwd wie welke kant speelt. Misschien ook leuk om in de topic start op te nemen, zeker als het spel uitkomt. Misschien nog een keer aanvullen met classes.

Poll: Welk team speel jij het meeste?
GDF
Strogg
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=232210&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik speel zelf GDF.

• BrietZke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 11:05
Ik speel voornamelijk bij het zwakkere team omdat het veel leuker is dan als je het winnende team joint. Dus voor mij is het telkens iets anders niet echt een persoonlijke voorkeur. Ik vind de wapens van de GDF wel relaxed maar komt omdat het waarschijnlijk meer human aanvoelt.

Verwijderd

Strogg; maar dit komt vooral omdat ik dan met de Tormentor kan spelen en omdat verdediging leuker is.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.