Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.667 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:15

The_Worst

Unox

Jammer dat er geen radar gebruikt mag worden. Geeft je locatie weer en daarom is het zo belangrijk om de radar van de vijand te vernietigen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

The_Worst schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:01:
Jammer dat er geen radar gebruikt mag worden. Geeft je locatie weer en daarom is het zo belangrijk om de radar van de vijand te vernietigen.
Vind ik juist wel goed heb je meer een verrasingslement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich wel, maar het is wel een belangrijk doelwit (mag je trouwens wel meer xp voor krijgen hoor, nu is dat niet zoveel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

urk_forever schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:27:
He allemaal, ik heb zojuist de demo van QW gedownload en die probeerde ik te starten, maar die gaf een foutmelding, er was iets niet ondersteund.
Nu heb ik een 9600xt als video kaart, mijn vraag is dus, wordt deze ondersteund ja of nee?
Op mijn ATi Radeon 9600 Pro (met 256MB RAM er op) werkt het!
Ik kreeg destijds ook een foutmelding (iets met betrekking tot OpenGL), maar nadat ik de meest recente drivers van AMD/ATi had geïnstalleerd, werkte het wel. Ik speel dan wel in 640x480 op een 22"-widescreen, maar da's beter dan helemaal niet spelen. 8)
Het laden van de map-data is "wat traag" op mijn verouderde PC: voor de demo-map duurt dat meer dan 2 minuten...

[ Voor 8% gewijzigd door hbokh op 18-10-2007 17:29 . Reden: Aanvulling ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Zenix schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:58:
Vind ik juist wel goed heb je meer een verrasingslement
Als je hiervan gebruik wil maken dan moet je juist de radar vernietigen en dit geeft dan weer wat extra diepgang aan het spel. Ik kan echter wel snappen dat dit te moeilijk is voor slechts 6 man.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je trouwens ook teamspeak via het spel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Je kan er wel Teamspeak naast draaien. Het zit (nog!) niet in het spel verwerkt. Komt in een van de volgende patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Wat een regels weer. Wie bedenkt die onzin?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot hoe laat is de khaos server online? Ik wilde gisteravond rond 23:00 nog ff spelen maar er was niemand meer :S

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Acid_Burn schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:39:
Wat een regels weer. Wie bedenkt die onzin?
mensen die er niet tegen kunnen dat de radar gebruikt word, vervolgens massaal gaan lopen klagen en hun zin nog krijgen ook?

radar is part of the game, als je dat ding banned, dan moet je ook de 3rd eye cam bannen als radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
3rd eye mag ook niet gebruikt worden.

Vind het wel goede regels, nou nog een versie waar helemaal geen voertuigen inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je net zo goed ET uit het stof halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Niets voor mij duidelijk, dat 6-6 tournament. Als de game opties biedt moet je die gebruiken. Allerlei dingen die zij verbieden zijn voor mij de key van het hele spel!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:55:
Tot hoe laat is de khaos server online? Ik wilde gisteravond rond 23:00 nog ff spelen maar er was niemand meer :S
Ik ook, ik was er rond 21.00, maar het was te rustig (lees: 0 man op de server). Kwam een van de Khaos-clanners (RedJenny) vlak daarna op een andere server tegen, die was ook uitgeweken. Ik denk dat je meer kans hebt in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Is deze game (nog) niet zo populair online of ligt dat aan mij??
Ik zie maar een paar duizend spelers online 's avonds wat best weinig is.
(Halo3 is bijna een half miljoen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:53:
[...]

Ik ook, ik was er rond 21.00, maar het was te rustig (lees: 0 man op de server). Kwam een van de Khaos-clanners (RedJenny) vlak daarna op een andere server tegen, die was ook uitgeweken. Ik denk dat je meer kans hebt in het weekend.
denk idd dat de meeste etqw spelers vroegere et spelers zijn die nu allemaal een baan hebben en savonds waarschijnlijk niet meer veel puf hebben, sweekends is het altijd drukker

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Rev! schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:15:

Vind het wel goede regels, nou nog een versie waar helemaal geen voertuigen inzitten
4on4 Infantry is wel wat voor jouw dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Rev! schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:15:

What's next... alleen nog maar assault rifle/lacerator? Helemaal geen deployables? Covertops mag niet vermommen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
Acid_Burn schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:32:
[...]

What's next... alleen nog maar assault rifle/lacerator? Helemaal geen deployables? Covertops mag niet vermommen?
En daarna krijgt iedereen een grote rode pijl op zijn hoofd die ook fungeert als hitbox.

Ik begrijp dat in kleine teams de voordelen van Radar heel erg groot zijn. Maar beide kanten kunnen er eentje bouwen en uitschakelen. Verder begrijp ik de restricties wel maar ik zou er niet door gaan spelen, stomme 1 deployable van elke soort max regel. Zo kan je dus geen bombardment spelen (om ste beurd atilery inroepen _/-\o_ )

[ Voor 34% gewijzigd door barfieldmv op 19-10-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hou gewoon wat meer van de ET achtige speelstijl, waar het meer op aim aankomt dan de BF1942 speelstijl

ieder zijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Dat je meer van een andere speelstijl houd is natuurlijk prima. Maar om nu in een spel regels te gaan maken om dingen die er standaard inzitten te gaan verbieden zodat het meer op een ander spel gaat lijken, dat gaat mij gewoon te ver. Als je W:ET wilt spelen, ga dan W:ET spelen en ga niet ET:QW zo reguleren dat het weer op W:ET gaat lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ik bepaal die regels niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik bedoelde jou ook niet persoonlijk :) Meer de mensen die dat soort idiote regels verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ja! Eindelijk binnen van Play! Net gebracht door een stelletje op een scooter :D
Als die helemaal uit Jersey komen rijden snap ik de levertijd wel ;)

Nu installeren, misschien tot vanavond!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. ik krijg bij de Khaos server dat de server een andere versie draait?!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Patch 1.1 wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Yup, zit op versie 1.1. Vreemd :(

Overigens wel wennen al die andere maps: ik heb echt geen idee wat ik aan het doen ben :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Hier hetzelfde.. Als ik de server query zie ik ook dit staan als versie:
ETQW 1.0.10745.32242 win-x86 Sep 5 2007 17:36:40

Terwijl een andere server dit teruggeeft:
ETQW 1.0.10826.32242 win-x86 Sep 12 2007 20:03:01

Lijkt erop dat er toch een oudere versie gedraaid wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik zal eens kijken welke versie mijne draait dadelijk, ik ben net binnen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Redje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:04:
Is deze game (nog) niet zo populair online of ligt dat aan mij??
Ik zie maar een paar duizend spelers online 's avonds wat best weinig is.
(Halo3 is bijna een half miljoen :P)
je kan niet alle spelers zien. Met de severlijst iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 00:25

GmR

Ik ben eerder deze week een keer op de khaos server geweest. Toen ik via HLSW joinde kreeg ik ook de melding dat de server een andere versie was, maar toen ik vervolgens bij direct connect het ip invulde werkte het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
HLSW ?
Ik probeer het via direct connect, maar dat werkt niet.

Wat zijn er in de full weinig gevulde 32-persoon servers zeg! Het is vooral de 24 servers die een beetje vol zitten. Jammer, want hoe meer hoe leuker vaak.

Ik ben overigens wel een klein beetje teleurgesteld over de andere maps: eigenlijk vind ik Valley nog steeds het leukste vanwege de goede combo van de engineer rol met voertuigen. Hij is ook redelijk straightforward, en je weet precies wat je moet doen.

Gisteren zat ik in de Jersey (?) map, waar de brain-ding-iets wordt gestolen, maar ik had werkelijk geen benul wat er allemaal gebeurde. En aan de teamplay te zien de rest van het team ook niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:55
De linux client is uit, ,en draait echt heerlijk!
Minder mouse lag en meer FPS dan op windows!
Thanks TTimo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

cheiron schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:10:
HLSW ?

Wat zijn er in de full weinig gevulde 32-persoon servers zeg! Het is vooral de 24 servers die een beetje vol zitten. Jammer, want hoe meer hoe leuker vaak.

Ik ben overigens wel een klein beetje teleurgesteld over de andere maps: eigenlijk vind ik Valley nog steeds het leukste vanwege de goede combo van de engineer rol met voertuigen. Hij is ook redelijk straightforward, en je weet precies wat je moet doen.

Gisteren zat ik in de Jersey (?) map, waar de brain-ding-iets wordt gestolen, maar ik had werkelijk geen benul wat er allemaal gebeurde. En aan de teamplay te zien de rest van het team ook niet.
Dit spel is niet echt gemaakt voor 32 persoons servers het is geen bf. 24 is meer dan genoeg vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:07:
[...]denk idd dat de meeste etqw spelers vroegere et spelers zijn die nu allemaal een baan hebben en savonds waarschijnlijk niet meer veel puf hebben, sweekends is het altijd drukker
Als ouwe bok met baan en weinig puf, voel ik me hierdoor wel aangesproken! ;)
Van Quake (1) naar Quake III Arena naar RtCW:ET en binnen kort naar QW:ET.
Maar eerst een nieuwe PC of MacbookPro die het trekt!

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:07:
denk idd dat de meeste etqw spelers vroegere et spelers zijn die nu allemaal een baan hebben en savonds waarschijnlijk niet meer veel puf hebben, sweekends is het altijd drukker
Ok, nog een 'ouwe bok' reactie ; ik ben wel degelijk regelmatig on-line door de week, maar later dan een aantal mensen hier blijbaar ... met een gezin kun je niet om 7uur boven gaan zitten achter je PC, ik ga meestal pas om 10, 11 uur on-line.

(kwam van de week nog een 'dfiance' tegen, was akelig goed)

[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 20-10-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

eigenlijk vind ik Valley nog steeds het leukste vanwege de goede combo van de engineer rol met voertuigen.
Slipgate en Refinery starten ook met de MCP en je kunt je daar als engineer heerlijk uitleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acid_Burn schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:51:
Ik bedoelde jou ook niet persoonlijk :) Meer de mensen die dat soort idiote regels verzinnen.
Die regel zijn toch alleen voor de 6-on-6 wedstrijden ?? Dus als je daar niet aan meedoet heb je ook nooit 'last' van die regels ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
HLSW ?

Valley is goed speelbaar met teams van 32 man. Ik vind het random connecten en spelen vooral leuk bij 32 man servers. Kleinere teams betekenen dat je veel meer moet samenwerken en dat gaat soms bedroefend. (look out guys AP sentry around the corner. tatatatatata team dood even later iemand 'look out for that AP sentry around the corner, tatatatata team weer dood (vervang AP sentry door sniper in the mountains en je krijgt hetzelfde verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft iedereen als nick? Kan ik jullie ff toevoegen. Die van mij is Awakener ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Voor mij net als in ET: 24man max. ETQW is niet onslaught en is been battlefield. Je meot als een team werken en het mooie is dat je met 24 man echt moet samenwerken. 12 man moet je goed positioneren in een verdediging en wanneer er een paar uitleggen meot imenad de plek innemen anders krijg je net als bij voetbal gaten in de verdediging. Laat ik die gaten nou geweldig vinden om met mn tactiek als zwakke 1v1 speler, maar veel doorzettingsvermogen graag sneaky gebruik maak van die gaten om bij de tegenstander veel onrust te veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
meuktracker: Enemy Territory: Quake Wars Linux-client 1.1

Krijgt steeds 421 (too many users) :(

edit:
Heb hem al :)

[ Voor 11% gewijzigd door jordz. op 20-10-2007 14:14 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09
Speel het spel nu ook al een tijdje ( online heet ik Anaye ), maar merk nog niet echt veel van het teamverband. Althans ik kan denk ik geen goede servers vinden waar ze daar wel aan doen, meeste rennen beetje als Rambo rond of rijden in de tank op alles te schieten.

Op welke servers spelen jullie en welke zijn de Nederlandse servers ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:10:
Wat heeft iedereen als nick? Kan ik jullie ff toevoegen. Die van mij is Awakener ;)
Op pagina 24 staat een lijst van usernames.
Timocos schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:54:
Speel het spel nu ook al een tijdje ( online heet ik Anaye ), maar merk nog niet echt veel van het teamverband. Althans ik kan denk ik geen goede servers vinden waar ze daar wel aan doen, meeste rennen beetje als Rambo rond of rijden in de tank op alles te schieten.

Op welke servers spelen jullie en welke zijn de Nederlandse servers ??
Ja nederlandse servers met teamplay. Dat is een zeldzaamheid, komt omdat het nog relatief nieuw spel is en veel mensen nog het spel aan het ontdekken zijn dus dan is teamplay er nauwelijks bij. Ik zelf rambo ook gewoon wat op public want als ik ga teamplay'en erger ik me gewoon aan de rest van het team wat 8 van de 10x geen teamplay heeft. Wil je echt graag teamplay moet je een ET:QW clan joinen en clanwars spelen dan heb je pas echt teamplay.

[ Voor 65% gewijzigd door Zenix op 20-10-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Teamplay is meer als samenwerken in ETQW. Wordt weer een niveau hoger gelegd merk ik ook aan mezelf door de vehicels.

Van mij (mits ik een PC heb..) kun je ook zeggen dta ik een tormentor whore ben en alles kapot maak. Echter ben ik mijn team van dienst in de lucht om vooral turrets en hammers uit te schakelen en belangrijke objectives zoals de MCP in de gaten aan het houden. verder probeer ik dan ook nog de luchtmacht van de tegenstander te verdedigen.

Vooral de Khaos server vindt ik leuk als er wat HUb mensen zijn. Er moet ook initatief worrden genomen. Zo heb ik een team een week of 2 geleden op een vast moment laten aanvallen op vulcano waar de GDF de 3e objective goed verdedigden. Het team luisterde waardoor op 1 moment opeens 10 strogg de hele GDF verdediging aan flarden schietren van verschillende kanten. Daarna zelf een verdediging opgezet en de bom geplant. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Moet zeggen dat ik een paar final objectives waarbij je diep een gangenstelsel door moet en dan iets destroyen wel erg moeilijk vind. Het nog niet veel gezien dat het lukte. Overigens pak ik altijd een vehicle als het kan, al is het alleen maar om snel ergens te zijn. Turret deployen en weer verder.

Tormentor is leuk, maar in latere levels moeilijker omdat hun rocket guys dan fast lockon hebben. Als er dan 2 het op je munten...

Merk wel dat de fullgame levels nog frustrerender kunnen zijn als je een rotteam hebt. Vanmiddag in die verlaten stad echt in 5 minuten 3 objectives verloren. Stond verdorie bij 2 objectives in mn eentje te verdedigen.. De tegenstander liet duidelijk blijken dat ze niet onder de indruk waren ;(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HLSW ?

Er zijn geen ranked servers met 32-player. Vandaar dat iedereen 24 speelt. Sowieso vind ik 24 het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:26:
[...]

Valley is goed speelbaar met teams van 32 man. Ik vind het random connecten en spelen vooral leuk bij 32 man servers. Kleinere teams betekenen dat je veel meer moet samenwerken en dat gaat soms bedroefend. (look out guys AP sentry around the corner. tatatatatata team dood even later iemand 'look out for that AP sentry around the corner, tatatatata team weer dood (vervang AP sentry door sniper in the mountains en je krijgt hetzelfde verhaal)
Jammer is dat, maar je gaat online zeker mensen treffen (waaronder mede Tweakers) die wél communiceren en die reageren op je waarschuwingen of die zelf verzoeken doen. Ik onthoud namen, dus als ik zo'n iemand online zie dan is dat voor mij een extra reden die server te joinen. Echt strakke coördinatie heb ik helaas nog niet meegemaakt en ik zeg helaas omdat het niveau van de mensen die dit spel serieus spelen aan het stijgen is. Zo hielden onlangs 3 leden van de Royal Dutch Elites (waaronder geloof ik N0m4d) mijn gehele Strogg team al bij de eerste objective op Area 22 tegen. De rest van het GDF-team harkte vrolijk om dit drietal heen en kreeg zodoende de kans boven zichzelf uit te stijgen (zoals mij als middelmatige fps'er al regelmatig gebeurd is als ik de kans kreeg om met een paar goede spelers op pad te gaan). Teamplay had ze de das omgedaan: 2 dark matter cannons hadden alle deployables (m.n. radar) gesloopt en 2 teams van 6 man hadden vlak daarop beide spawnpoints in kunnen nemen. But such is life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Er zijn geen ranked servers met 32-player. Vandaar dat iedereen 24 speelt. Sowieso vind ik 24 het beste
Enig idee waarom dat is?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend niet veel online geweest maar de Khaos server had inderdaad een probleem, vanavond moet het opgelost zijn, hopelijk al eerder natuurlijk. Aangezien ik elke ochtend al om 7 uur in Amsterdam op het werk moet zijn ben ik doordeweeks eigenlijk nooit tot erg laat online, hoogstens een uur of 10, aangezien ik om 6 uur de volgende ochtend alweer in de auto moet zitten.
Khaos bestaat deze maand ook 3 jaar en dat hebben we gevierd door met zijn allen PlanetSide te spelen dus was wel online maar elders bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Is ETQW eindelijk aangekomen maar zit nu weer in enschede...
Beetje jammer maar goed kan niet wachten tot ik het kan spelen ;)
Hoe is de teamplay dezer dagen op de pubs? Beetje van niveau of laat dat nog steeds op zich wachten?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

psychoclown schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:53:
Beetje jammer maar goed kan niet wachten tot ik het kan spelen ;)
Hoe is de teamplay dezer dagen op de pubs? Beetje van niveau of laat dat nog steeds op zich wachten?
teamplay op pubs is ver te zoeken. En dat vind ik ook redelijk normaal in een bijhoorlijk nieuw spel en het zijn publics, voor echte teamplay moet je in een clan joinen en clanwars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Soms heb je een pub waar teamplay erg goed is (vaak waar er clanmembers aanwezig zijn). Dan is het echt genieten. Wereldgame!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

FoggyFreek schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:57:
Soms heb je een pub waar teamplay erg goed is (vaak waar er clanmembers aanwezig zijn). Dan is het echt genieten. Wereldgame!
Echt wel... gister zijn we met 7 clan-members na wat trainen samen op publics gaan spelen.... dan is dit spel echt super.

is toch heel wat anders dan tegen bots oefenen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik zie soms best wat (simpel)_ teamplay op de pubs: turrets van anderen repareren, mines leggen, cover-fire e.d.
Enige wat nog echt ontbreekt is tijdscoordinatie: als ik een Hammer gooi moeten er meteen 3 engineers de MCV repairen, die moeten dus klaarstaan. Of met 6-10 attackers tegelijk een objective bestormen.

maar dat is gewoon redelijk moeilijk zonder teamchat.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Ik heb nou de demo draaien en speel wat campaign tegen de computer. Maar dat is nog best pittig, ik speel op medium, en het 1e objective lukt nog wel maar daarna die MCV naar die plek krijgen is al lastig, vooral omdat de Strogg veel beter zijn dan GDF lijkt het wel :(
Kan ik trouwens online spelen met de demo?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Laatst online: 03-09 12:59
urk_forever schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:05:
Kan ik trouwens online spelen met de demo?
Jij maakt een grap neem ik aan? :|

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
* GENETX komt rustig bij van het van zijn stoel vallen, gaat zitten en typt bericht...

ETQW offline spelen?! EEN SCHANDE!
-> Online spelen FTW, daar is deze game voor gemaakt. Die bots moesten er wss in vanwege de Xdoos en Speelstation versies waardoor de PC versie met maanden is uitgesteld :r

Maar even terug op de vraag: Ja je kunt online ne dat is zoals je kan opmaken uit mn reacite ook de enige manier waarop je deze game mag spelen. Echte mannen gaan online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Laatst online: 03-09 12:59
* goudvisblub rolt op zijn beurt ook even van zijn stoel af van het lachen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door goudvisblub op 22-10-2007 13:51 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
GENETX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:42:
* GENETX komt rustig bij van het van zijn stoel vallen, gaat zitten en typt bericht...

ETQW offline spelen?! EEN SCHANDE!
-> Online spelen FTW, daar is deze game voor gemaakt. Die bots moesten er wss in vanwege de Xdoos en Speelstation versies waardoor de PC versie met maanden is uitgesteld :r

Maar even terug op de vraag: Ja je kunt online ne dat is zoals je kan opmaken uit mn reacite ook de enige manier waarop je deze game mag spelen. Echte mannen gaan online!
De eerste tien potjes heb ik ook tegen de computer gespeeld. Even wennen aan de controls, goed teamspel en het mission based systeem onder de knie krijgen. En even rustig alle lokaties kunnen bezoeken. Nu is het dus lekker als sniper verstopt gaan liggen en knallen maar _/-\o_ online dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

urk_forever schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:05:
vooral omdat de Strogg veel beter zijn dan GDF lijkt het wel :(
Nou, dan staat je nog wat te wachten als je on-line gaat ... daar is het voordeel van de Strogg nog duidelijker :

GDF games won : 56,199
Strogg games won : 70,297

er zijn wel erg veel voordelen : spawn hosts, Icarus, flying drones, remote repair drones, teleporter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Nee, ik maak geen grappen :D Ben niet zo'n ster in online spellen dus voor mij is het eventjes zoeken. En ik kon zo snel niet vinden of je met de demo ook online kon, dus heb ik dat hier even gevraagd ;)

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

psychoclown schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:53:
hebben ze daar geen PC's en internet ? Ik weet 't, oosten van het land, maar ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die de demo spelen? Heb zelf de full net in bestelling gedaan, maar tot die tijd...

Ik speel meestal op de ET:QW server van Xs4all. Of heeft Tweakers.n misschien een andere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

barfieldmv schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:53:
[...]

Nu is het dus lekker als sniper verstopt gaan liggen en knallen maar _/-\o_ online dan
Erm... liggen en snipen? mjah, leuk zeg. Ik hoop dat je nog wel de moeite neemt om een radar neer te zetten of ligt dat niet op de route naar je snipeplekje?

argh.. sorry, ik heb gewoon een hekel aan snipers. Ben je druk bezig te reviven en de objectives te halen zie je 6 van de 12 covert ops in de hoeken van de map snipen. Leuk man. Tof. Ik hoop dat ze er in de toekomst iets aan gaan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door FoggyFreek op 22-10-2007 14:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Goner schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:05:
[...]

Nou, dan staat je nog wat te wachten als je on-line gaat ... daar is het voordeel van de Strogg nog duidelijker :

GDF games won : 56,199
Strogg games won : 70,297

er zijn wel erg veel voordelen : spawn hosts, Icarus, flying drones, remote repair drones, teleporter ...
instant revive, third eye cam (radar), supply crates, betere accuracy assault rifle vs. lacerator, instant air strikes ipv trage violator.

Het verliezen van GDF ligt hem er meer aan dat GDF in 68% van de maps een aanvallende rol heeft welke vaak meer teamwerk vereist. Niet in de balans, die is mijns inziens perfect.

Strogg valt aan op Quarry, Volcano, Salvage en Ark. Die maps win ik met GDF bijna altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

FoggyFreek schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:35:
argh.. sorry, ik heb gewoon een hekel aan snipers.
Eens ... ik weet, het hoort bij het spel, maar ik word er af en toe helemaal simpel van. Je hebt er en die doen echt NIETS anders. Map na map na map ... heerlijk boven op een bergtop en snipen maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 22-10-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zoals ik eerder al zei: die aanvallende objectives vind ik vaak maar moeilijk. Zeker als je ergens diep verborgen in een gangenstelsel een explosief moet plaatsen.

Toch vind ik het jammer dat er geen 32-mans ranked servers zijn :(

Oh, en Snipers zijn vervelend. Maar soms wel leuk om te spelen. In Valley, laatste objective met GDF vanaf de rotsen de mensen rondom de generator deleten ;) Jammer als er dan een Icarus achter je staat, maarja.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:24:
Zijn er nog mensen die de demo spelen? Heb zelf de full net in bestelling gedaan, maar tot die tijd...

Ik speel meestal op de ET:QW server van Xs4all. Of heeft Tweakers.n misschien een andere server?
Ik speel nog steeds de demo :P Meestal op de Utrecht-ET server. Kon me nog herinneren dat ik tijden lang W:ET op een Utrecht-ET server speelde, zag deze er bij QW toevallig tussenstaan en meteen aan mn xfire favo's toegevoegd. Deze zit ook meestal vol (32 man).

Ben nu trouwens alle classes aan t afwerken om in drie rondes de totale skill en bijbehorende awards binnen te krijgen. Als field-ops een husky boven op een dak aanroepen :D

Wat ik me nog wel afvroeg. Af en toe zie ik mines met zo'n laserstraaltje, hoe krijg je dat voor elkaar want het zijn niet die self armed mines?

[ Voor 21% gewijzigd door Pendaco op 22-10-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Pendaco schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:
[...]

).

Ben nu trouwens alle classes aan t afwerken om in drie rondes de totale skill en bijbehorende awards binnen te krijgen. Als field-ops een husky boven op een dak aanroepen :D

Wat ik me nog wel afvroeg. Af en toe zie ik mines met zo'n laserstraaltje, hoe krijg je dat voor elkaar want het zijn niet die self armed mines?
Trip-mines: gooi een mijn tegen de muur waar een muur vlak tegenover staat. Als je hem dan armed wordt het een trip mine.

Dan kun jij mij wel vertellen hoe je die vehicle drops doet. Ik unlock dat telkens, maar heb geen idee hoe ik dat doe!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
cheiron schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:17:
[...]

Trip-mines: gooi een mijn tegen de muur waar een muur vlak tegenover staat. Als je hem dan armed wordt het een trip mine.

Dan kun jij mij wel vertellen hoe je die vehicle drops doet. Ik unlock dat telkens, maar heb geen idee hoe ik dat doe!
Je bedoelt dat je met je rechtmuisknop de mijn tegen de muur moet gooien. Dan zegt ie Tripmine ipv die andere mijn (wat was de naam ook alweer?)

En wat de vehicle drop betreft... ik geloof dat dat in je V menutje kan.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaatkiller op 22-10-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Blaatkiller schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:30:
[...]

Je bedoelt dat je met je rechtmuisknop de mijn tegen de muur moet gooien. Dan zegt ie Tripmine ipv die andere mijn (wat was de naam ook alweer?)

En wat de vehicle drop betreft... ik geloof dat dat in je V menutje kan.
Proximity mine normaal. En je hebt gelijk over de rechtermuisknop: vergeten..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Zaterdag binnen gekregen! wat een topgame :D en idd snipers zijn heel irritant.
Ik ben zelf altijd Agressor met de hyperblaster.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Aaah oke met de rechtermuisknop dus, thnx. Maar die laserstralen zijn dus wel zo opzichtig als hell :P
In die tunnel zie ik ze namelijk altijd of ligt het aan het soort ruimte (tunnel meer stof?).

Vehicle drop is idd met 'V' - Quick Chat(?) en dan 9 (midden onderaan) dacht ik. En nou weet ik ook niet zeker of het een fieldops only feature is. Je kunt er 1 per keer aanroepen en die wordt ongeveer instant gedropped (stukken sneller dan zo'n supply crate). Als je husky kapot is of auto-destruct kun je zo weer een nieuwe aanroepen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pendaco op 22-10-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Pendaco schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:41:
Aaah oke met de rechtermuisknop dus, thnx. Maar die laserstralen zijn dus wel zo opzichtig als hell :P
In die tunnel zie ik ze namelijk altijd of ligt het aan het soort ruimte (tunnel meer stof?).

Vehicle drop is idd met 'V' - Quick Chat(?) en dan 9 (midden onderaan) dacht ik. En nou weet ik ook niet zeker of het een fieldops only feature is.
Als Engineer kun je het ook unlocken, ben ik redelijk zeker van.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:42:
[...]

Als Engineer kun je het ook unlocken, ben ik redelijk zeker van.
Vehicle drops zijn beschikbaar voor alle klassen, zolang je maar ervaring in/met vehicles hebt opgedaan. Handig overzicht @ http://4newbies.planetwol...espy.com/ETQW/rewards.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pendaco schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:41:
Maar die laserstralen zijn dus wel zo opzichtig als hell
Klopt, maar als je rondholt met de data-disc en je hebt nog 10 sec. te gaan, let je niet echt meer voor 100% op ... en als je ze ziet, zul je ze toch eerst moeten uitschakelen ; kost ook weer tijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:10:
[...]

Ik speel nog steeds de demo :P Meestal op de Utrecht-ET server. Kon me nog herinneren dat ik tijden lang W:ET op een Utrecht-ET server speelde, zag deze er bij QW toevallig tussenstaan en meteen aan mn xfire favo's toegevoegd. Deze zit ook meestal vol (32 man).

FF kijken of er vanavond een plekje vrij is dan op Utrecht-ET.

Strogg met nailgun == pwnage ;)

echt een beetje dat oude snelle quake close combat. En dan vooral in smalle gangen e.d. erg effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Is er eigenlijk een Tweakers.net server? Of is hier iemand die een server heeft waarop we met z'n allen kunnen spelen :D

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met die full versie een eigen server opzetten onder Linux oid? Of weet iemand waar ik die Linux-server versie vandaan kan plukken? Misschien dat ik dan wel wat kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

iro schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:33:
Is er eigenlijk een Tweakers.net server? Of is hier iemand die een server heeft waarop we met z'n allen kunnen spelen :D
Kom maar gezellig knallen op: 85.17.189.10:27733

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiny schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:45:
[...]

kan je er geen dns-naampje aan hangen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:36:
Of weet iemand waar ik die Linux-server versie vandaan kan plukken?
http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=10472 (o.a. Univ Twente)

http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/151

http://quakewars.filefron...W_Demo_Linux_Server;82811

bij de DVD zit alleen een (Lite Server) Windows versie ..

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 22-10-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tiny schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:45:
Kan me vergissen, naar da's een demo-versie met bots ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Je vergist je, ik krijg deze info terug van die server:
Servername: =[BigBadTeam]= QW Fun Center
Version: ETQW 1.0.10826.32242 win-x86 Sep 12 2007 20:03:01
Gamename: baseETQW-1
Campaign: campaign_africa
Map: maps/area22.entities
Maxplayers: 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vreemd, kreeg vanmiddag de kaart van Noord Amerika met alleen 'Valley' erop ... kreeg net inderdaad 'Ark', maar nog steeds alleen maar bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Als aanvulling op mijn vorige post: mannen spelen tegen echte mannen en niet tegen bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Bots suckeren, ze zien je altijd en overal staan, gelukkig kunnen ze niet aimen en rennen ze rond als kip zonder kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:32:
Als aanvulling op mijn vorige post: mannen spelen tegen echte mannen en niet tegen bots.
Khaos draait weer, was per ongeluk op de demo versie gezet ofzo, iig gisteravond weer gespeeld daar en met wat HUB mensen (BJwild en Sorcherer) was leuk spelen, misschien volgende keer jullie ook eens uitnodigen op onze TeamSpeak server en allemaal aan dezelfde kant vechten, lijkt me leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:30:
[...]

Khaos draait weer, was per ongeluk op de demo versie gezet ofzo, iig gisteravond weer gespeeld daar en met wat HUB mensen (BJwild en Sorcherer) was leuk spelen, misschien volgende keer jullie ook eens uitnodigen op onze TeamSpeak server en allemaal aan dezelfde kant vechten, lijkt me leuk. ;)
ja gelukkig is die weer online. En Cyclone maybe moet je nog ff met GENETX over hebbe waar we het gister over hadden. ( samenvoegen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

Klopt, maar als je rondholt met de data-disc en je hebt nog 10 sec. te gaan, let je niet echt meer voor 100% op ... en als je ze ziet, zul je ze toch eerst moeten uitschakelen ; kost ook weer tijd >:)
vaak plaatst men ze te laag, spring je er zo overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bah, sinds gisteren werkt het muiswieltje op de muis van mn mx5000 set opeens niet meer. Baggerzooi, dat maakt het spelen er niet makkelijker op...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:38:
[...]

ja gelukkig is die weer online. En Cyclone maybe moet je nog ff met GENETX over hebbe waar we het gister over hadden. ( samenvoegen )
Ik zal het er met onze leiding ook eens over hebben, maar het samen gamen bevalt in ieder geval al erg goed, zal eens vragen of er bezwaar ik als ik jullie uitnodig op onze Teamspeak server voor vanavond, kunnen we eens wat echte teamplay neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Oeh! De Khaos server is er weer? Daar ben ik wel erg benieuwd naar geworden... Hoop dat ik binnenkort eens kan connecten en meespelen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

GENETX schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:32:
okey, we hebben de hint nu wel begrepen, dankjewel! :O

Imo is het goed als mensen tegen bots oefenen of spelen. de bots in etqw zijn toch een behoorlijke stap verder op bots uit andere games die online meespelen. completen objectives, en je ziet zelfs nieuwe voice commands voorbij komen als je met ze speelt. Lijkt mij niks mis mee dat je af en toe eens wat bots bijvoegt om een server vol te krijgen als het niet echt wil vlotten daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

phobosdeimos schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:17:
De linux client is uit, ,en draait echt heerlijk!
Welke Linux distro heb je en welke kaart/drivers ?? Moet me toch weer eens gaan verdiepen in Linux ... heb een paar jaar verschillende Mandrake/Mandriva versies gedraaid.

Hoe werkt het trouwens bij die gratis Linux client met een registratie-key ? Gewoon zonder ?

EDIT : oh wacht, ik zie het al, je hebt de Windows DVD ook nodig!
"*** You have to copy the pk4 files manually from your Windows CD!"

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 23-10-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 08:56:
Vaak plaatst men ze te laag, spring je er zo overheen :)
Maar als ze laag hangen, vallen ze vaak minder op ... geloof me, ik speel vaak als engineer hang constant mijnen op, dus ze worden getriggerd, beide soorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje teamspeak zou geen kwaad kunnen. Speelde gisteravond even op die ET-Utrecht server...wat een chaos met 32 man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zal Teamspeak ook eens installeren - al was het alleen maar om mee te luisteren wat de team-strategie is (zelf babbelen wordt iets moeilijker ivm rest van huishouden dat slaapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:30:
[...]

Op dit moment nog geen systeem (laptop is weg, wss vanmiddag PC bestellen, specs staan zo goed als vast en mn bedenktijd zit er op :+ ). Ik zou zeggen, post de info maar even op onze site als je wilt of iig hier. Zal dan kijken of ik nog wat announcements op de site kan plaatsen. Als je het op ons forum plaatst zal wss Patton ook wel het een en het andere coördineren gol ik.

Iig mooi om te zien dat jullie het prima vinden dat we er spelen en er ook echt wat aan hebben. Dat is ook altijd mn doel geweest met een clan: toenadering tot andere clans om er zo samen beter op te worden. Zal iig ook een link naar jullie site prominent op onze site plaatsen als ik wat tijd heb.

[ Voor 4% gewijzigd door GENETX op 23-10-2007 13:10 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.