Aan het eind van het tweede level had ik al self-arming mines! Turret neerzetten, repairen, mines droppen en de tormentor pakken. Uiteindelijk 803 XP gehaald, absoluut record voor mij.
Flickr PSN ID= cheironnl
Yep, ze trekken het spel af en toe nogal uit evenwicht ... wordt soms simpel van al die railgunners op daken en heuvels waar de GDF niet kan komen (behalve met Anansi of artillerie).Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:49:
lk vind die icarus wel irritant zeg. Vooral als de gdf geen vliegende dingen hebben, heb je continue strogs achter je staan, of die in je spawn point granaten gooien.
En dan hebben ze ook nog spawn hosts en teleporters .. ?
GDF games won: 37,954
Strogg games won: 46,714
mmmm ...
Dat probleem was dus ook bij ET eerst in het begin. Geen balans tussen de 2 teams Toen had axis altijd het voordeel en allies het nadeel. Hier is veel aan te verbeteren in ET:QW daar moeten de makers/map makers/modders/competities allemaal aan meewerken omdat soort dingen te verbeteren. XP upgrades eruit halen voor competitie zal in mijn ogen goed begin zijn. Dan heb je niet dat iemand met meer XP meer voordeel heeft dan degene met weinig xp.Goner schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:26:
[...]
Yep, ze trekken het spel af en toe nogal uit evenwicht ... wordt soms simpel van al die railgunners op daken en heuvels waar de GDF niet kan komen (behalve met Anansi of artillerie).
En dan hebben ze ook nog spawn hosts en teleporters .. ?
GDF games won: 37,954
Strogg games won: 46,714
mmmm ...
[ Voor 10% gewijzigd door Zenix op 14-10-2007 21:56 ]

5x hoi tegen je gezegd, zat zelfs bij je in het team maar 0 reactie?
Verwijderd
Zie steeds meer HUB mensen en die kunnen er ook wat van Sorcherer met zijn hyperblaster...damn wat is die daar goed mee. Heb dit weekend naast Khaos 3 a 4 verschillende clans gebruik zien maken van onze server, kreeg bij 1 clan het idee dat ze geen eigen server hadden en die van ons probeerde in te nemen, zaten allemaal aan 1 kant en 2 in de spectators te wachten tot de teams eerlijk waren zodat ze ook bij hun maatjes konden gaan, dat is wel jammer want dat zijn dan wel 2 niet actiefe spelers die wel 2 slots in gebruik hebben.
Onze site staat gelinked in mijn sig, de site en forum zijn wel een beetje "under contruction" we worden deze maand 3 jaar oud als Khaos en dat wordt oa gevierd met nieuwe site en forum.
Had trouwens ook samen gespeeld met The_Good geen idee dat dat ook een nederlander was
Wat dat betreft is de overeenkomst met de oude W:ET toch wel groot. Steeds weer nieuwe dingen ontdekken, nieuwe functionaliteit of juist plekken in de map. En door spelers met hogere XP te speccen leer je idd wel nieuwe tricks en tactieken.
Moet de full versie nog steeds halen btw
Sorry!Rev! schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 01:10:
Goner lees jij ooit de chat wel eens?
5x hoi tegen je gezegd, zat zelfs bij je in het team maar 0 reactie?
Ik moet nog even wennen aan het chat-gebeuren ... was dat een chat in-game, dus via T of Y ??
Zag ook van iemand messages (IM?) via dat on-line gebeuren (waar ook clan zit) maar heb geen idee hoe ik daar tijdens spel op kan regageren.
Ben eerlijk gezegd ook errug geconcentreed bezig vaak ...
Gisteren bijna de MCP op z'n plaats (paar cm) gezet en wat later toch nog een shield gehacked.
Hmm.. gisteren dit eens uitgeprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik er naartoe loop en er naar kijk verandert mijn crosshair niet. Als ik klik vuur ik dus gewoon mijn wapen af. Mis ik iets?!phobosdeimos schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:27:
[...]
Als je zo'n spawnpoint tegenkomt als strogg, dan verandert je crosshair in een pijltje, kun je "use" uitvoeren en dan zal je hier de volgende keer spawnen ipv in het beginpunt. Erg nuttig.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Alleen als je de spawn host flag erboven ziet, dan is die nog beschikbaar. Anders heeft een ander teamlid deze al in gebruik. En btw, je moet usen (default f) en niet clicken (tenzij jij dat gemapped hebt naar 1-of-andere click).cheiron schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:01:
[...]
Hmm.. gisteren dit eens uitgeprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik er naartoe loop en er naar kijk verandert mijn crosshair niet. Als ik klik vuur ik dus gewoon mijn wapen af. Mis ik iets?!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 11:43 ]
Wanneer de pinnen al naar beneden staan is het spawnpoint al in gebruik.
Ik heb gister trouwens in de settings 'show objectives in hud' of iets dergelijks, aangevinkt en dat speelt een stuk prettiger imo (objective wise).
Verwijderd
altijd leuk meer man meer vreugden. oh ja PS we krijgen binnenkort onze eigen ranked server en ventrillo en ze zoeken nog actieven mensen. gooi het even naar me in een PM als je je aan wilt melden, MID skill voor nu en offcourse 100% map ervaring

Nu dat uit staat is het vliegen niet zo heel moeilijk meer.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Verwijderd
Sommige mensen beschouwen spawncampen en vehicle deprivation als tactiek. Ik houd er zelf ook niet van (en begrijp ook niet wat een ander eraan vindt), maar je kunt ook weer niet van je opponent verwachten dat hij je basis en vooral je artilleriestukken ongemoeid laat. In zo'n geval wil een gecoördineerde respawn + de 5-7 seconden van onkwetsbaarheid (zolang je in die periode geen vijandige actie onderneemt) na de respawn om in positie te komen nog wel eens helpen. En de meeste voertuigen zijn ook op verder afgelegen spawnpoints ook te krijgen (behalve de Anansi en Tormentor).Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:13:
Wat ik zelf ook vaak vergeet is belangrijke info even in de teamchat, dankzij Genetx gebrui kik wel de fireteamchat als steeds vaker, ben zo gewend aan Teamspeak, dan roep je het gewoon ff snel tussen het gamen door. Van het weekend weer wat heerlijke potjes gespeeld en wat mindere helaas ook, in sommige rondes was er gewoon 1 team weat geen ook leek te hebben voor de objectives en ook werdt er behoorlijk wat spawnkillen gedaan, na wat waarschuwingen waren er 2 volhardend, deze heb ik na 2 persoonlijke warnings helaas gekicked, die ztonden zo opgesteld dat je als soldier niet eens tijd had om je rocketlauncher te locken en voertuigen werden als ze er stonden ook meteen gesloopt dus hadden we geen schijn van kans, dat verpest het spelletje wel heel erg en dan probeer ik dat wel op te lossen want zo heeft niemand echt lol volgens mij.
Zie steeds meer HUB mensen en die kunnen er ook wat van Sorcherer met zijn hyperblaster...damn wat is die daar goed mee. Heb dit weekend naast Khaos 3 a 4 verschillende clans gebruik zien maken van onze server, kreeg bij 1 clan het idee dat ze geen eigen server hadden en die van ons probeerde in te nemen, zaten allemaal aan 1 kant en 2 in de spectators te wachten tot de teams eerlijk waren zodat ze ook bij hun maatjes konden gaan, dat is wel jammer want dat zijn dan wel 2 niet actiefe spelers die wel 2 slots in gebruik hebben.
Onze site staat gelinked in mijn sig, de site en forum zijn wel een beetje "under contruction" we worden deze maand 3 jaar oud als Khaos en dat wordt oa gevierd met nieuwe site en forum.
Had trouwens ook samen gespeeld met The_Good geen idee dat dat ook een nederlander was
De mooiste games heb ik op jullie server gespeeld (met gisteravond een vliegdemonstratie van ene Cu3ball, niet grappig als je in het andere team zit...). Op de een of andere manier drijven daar toch vaak de fatsoenlijke spelers naar toe. Op andere servers zit ik nog wel eens smeken of één van de 4 (!) aanwezige Infiltrators het op zou kunnen brengen een radar neer te planten. Of mensen af te poeieren die met 75% health om een medic krijsen. Of die vol in de frontlinie doodgaan en verwachten dat jij ze komt reviven. Nee, die Khaos-server gaat door mij nog vaak bezocht worden (tegenwoordig onder de nieuwe nick SilverIFuture, The_Good is dood, ik geef je wel een shoutout als ik je online zie, ook de rest van Khaos (oa RedJenny) en de mensen van HUB heb ik al regelmatig gespot).
Nog even n.a.v. de laatste posts:
T=global chat, Y=team chat, U=fireteam chat
Die berichten blijven trouwens erg kort staan, als je even niet oplet zijn ze alweer verdwenen, zou iets langer mogen zijn.
Zonder advanced flight controls zul je nooit uit de Anansi en Tormentor halen wat erin zit, omdat de computer je automatisch stabiliseert. Daarmee verlies behendigheid.
Verwijderd
Menno zie je snel weer online dan denk ik, RedJenny zou er vanavond in ieder geval ook zijn en ik in ieder geval tot 20:30uur. Mensen van HUB is het ook leuk mee gamen, blij te horen dat meer mensen er plezier van hebben op onze server, we verwachten binnenkort nog wat meer Khaos mensen.
Verwijderd
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Blijkbaar hebben de Tormentor, Armadillo and Cyclops eerst andere namen gehad :
1
2
3
| <hornet weapons_xp="0.0" ..../> <badger weapons_xp="18.3299988136" ..../> <goliath weapons_xp="0.0" ..../> |
Rechtermuisknop doen bij je buddy die je een IM stuurt.Goner schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:28:
[...]
Sorry!
Ik moet nog even wennen aan het chat-gebeuren ... was dat een chat in-game, dus via T of Y ??
Zag ook van iemand messages (IM?) via dat on-line gebeuren (waar ook clan zit) maar heb geen idee hoe ik daar tijdens spel op kan regageren.
Ben eerlijk gezegd ook errug geconcentreed bezig vaak ...
Kan hier ook wel geven want het gaan tenslotte over ET:QW #qwl #crossfire en die in mijn ava zit natuurlijk. En zo zijn er nog wel meer quake wars channels.CrankyGamerOG schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:11:
zitten mensen hier ook op irc ? zo jah welke kanalen (dm me maar is hier geen plaats voor)
[ Voor 27% gewijzigd door Zenix op 15-10-2007 15:35 ]
jah maar ik vroeg dan ook niet om qw channels maar om channels waar de tweakers zich bevinden. ik heb voor het gemak maar #tweakers.net ingenomen op quakenet, mensen die toch in irc idlen, joinenZenix schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:33:
[...]
Rechtermuisknop doen bij je buddy die je een IM stuurt.
[...]
Kan hier ook wel geven want het gaan tenslotte over ET:QW #qwl #crossfire en die in mijn ava zit natuurlijk. En zo zijn er nog wel meer quake wars channels.
Kan dat ook als je 'in-game' bent ? Of alleen op het menu met servers, buddies en clan ?Zenix schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:33:
Rechtermuisknop doen bij je buddy die je een IM stuurt.
Net een heerlijk kat-muis spelletje met een Anansi gehad: zeker een minuut of 5 achter elkaar aangevlogen. Hij had goed door hoe de decoys werkten. Ook als ik de lock even liet (wat moeilijk is als iemand goed kan vliegen) liet hij de decoys pas op het juiste moment gaan. Echt cool
Af en toe kwam er nog een bumblebee bij wat het helemaal leuk maakt
Jammer dat hij hulp kreeg van rocketmannetjes en ik niet
Oh.. en 14 dagen na versturing nog steeds geen pakketje van Play.. baggerzooi. Begin er nu echt de balen in te krijgen.
-edit-
Wat kan ik er toch pissig om worden als ik in een deathmatch team zit. Verdorie reactor open, alle gdf lopen erin, freakin 3 mensen aan het verdedigen. Ga je dood, kijk je wat de anderen doen:
- basis van GDF snipen (wtf, daar zit geen mens meer)
- Wachten op de tormentor (die vliegt nog sukkel!)
- voertuigen opblazen in GDF basis (.. ze komen lopend de basis in hoor ei!)
Ongelofelijk.
Irritant trouwens, GDF die met een tank de heuvel op rijdt terwijl ze de MCV naar de outpost rijden. Die kun je vanaf de grond niet kapot krijgen. Die mogelijkheid mogen ze er wel uit halen
[ Voor 29% gewijzigd door cheiron op 15-10-2007 20:00 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Kan niet wachten tot ik hem kan spelen, beta('s) echt veel gespeeld
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Je server zat vol, dus ik kon pas later joinen. Wel weer tof gespeeld!Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:15:
Ga ik die advanced flight controls toch eens proberen, had inderdaad het gevoel dat de computer wat vervelende invloed heeft op sommige acties die ik wou doen, maar ja.
Menno zie je snel weer online dan denk ik, RedJenny zou er vanavond in ieder geval ook zijn en ik in ieder geval tot 20:30uur. Mensen van HUB is het ook leuk mee gamen, blij te horen dat meer mensen er plezier van hebben op onze server, we verwachten binnenkort nog wat meer Khaos mensen.
@Cheiron: Ik denk dat iedereen wel zo'n team heeft meegemaakt. Dat je op je map (N) kijkt en dat iedereen mijlenver van het doel verwijderd is. Oh, en mocht je ene 'meneer' double-o-shoe online aantreffen: headshots met een rocketlauncher tellen wat mij betreft dan dubbel.
Die tank vraagt overigens natuurlijk om moeilijkheden in de vorm van artillerie en obliterators. Ik lever altijd graag het antwoord.
Je kunt trouwens precies het omgedraaide doen met een Desecrator. Probeer maar eens direct rechts van de tunnel omhoog te zweven en je zult zien dat je boven kunt komen op Valley, een stuk makkelijker dan het van de andere kant met een Titan is.
Zie nu dat The_Worst ook al een Nederlander is en ook Revz0r ben ik geloof ik al tegengekomen. Ik meen voor het laatst aan de verkeerde kant van z'n sniperrifle op Volcano...
Verwijderd
Salvage was er echt geen doorkomen aan GDF zat in elk gangetje, ik had op een gegeven moment nog een sneaky route ontdekt als Infiltrator met de teleporter waardoor ik boven de trein uitkwam, daar kon ik tot 2 keer toe komen en een paar kills maken maar daar wist de rest van het team niet van te profiteren, zaten aan beide kanten een paar erg goede spelers, die Akuza_wolf of zoiets aan GDF schoot echt alles raak. Om 19:00uur zat ik op de server beetje vliegen te oefenen en 5 minuten later begon de ronde ineens, vervolgens zat de server zo vol, nog 2 man HUB gezien en over de hele avond maar 1 iemand hoeven kickenThe_Worst schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:25:
Net even een uurtje gespeeld op Khaos. Ondanks dat we 2 maps hebben verloren als GDF heb ik er erg van genoten. De tegenpartij was erg goed aan het samenwerken waardoor het ons onmogelijk werd gemaakt om te verdedigen. Laatste map echter, Salvage, wisten we ze te stoppen voordat ze hun doel konden bereiken.
Schrok me trouwens de eerste keer zowat een hartverlamming The_Worst, loop een hoekje om zie niemand kijk de andere kant op meteen een assault rifle in mijn gezicht, had nog op mini map gekeken en niemand gezien maar radar was net uitgevallen
En heb ik Rev volgens mij gemist, maar hadden het ook zo druk als Strogg op die laatste map
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 07:23 ]
Die hal is inderdaad goed te verdedigen ... veel dekking voor GDF om de salvage heen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:22:
Salvage was er echt geen doorkomen aan GDF zat in elk gangetje,
Laatst probeerde een bijdehandje met flyer drones de verdediging uit te schakelen, maar in die grote ruimte zie je ze goed aankomen en kun je die dingen lekker uit de lucht knallen
was de man bovenaan de lijstVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:22:
[...]
Salvage was er echt geen doorkomen aan GDF zat in elk gangetje, ik had op een gegeven moment nog een sneaky route ontdekt als Infiltrator met de teleporter waardoor ik boven de trein uitkwam, daar kon ik tot 2 keer toe komen en een paar kills maken maar daar wist de rest van het team niet van te profiteren, zaten aan beide kanten een paar erg goede spelers, die Akuza_wolf of zoiets aan GDF schoot echt alles raak. Om 19:00uur zat ik op de server beetje vliegen te oefenen en 5 minuten later begon de ronde ineens, vervolgens zat de server zo vol, nog 2 man HUB gezien en over de hele avond maar 1 iemand hoeven kickenDie ging na 1 ronde spelen in de spectators zitten en zat daar 2 ronden later nog, terwijl de server vol zat, die heb ik toen geprobeerd aan te spreken maar reageerde niet dus toen maar ingeruild voor iemand die wel wilde meespelen
![]()
Schrok me trouwens de eerste keer zowat een hartverlamming The_Worst, loop een hoekje om zie niemand kijk de andere kant op meteen een assault rifle in mijn gezicht, had nog op mini map gekeken en niemand gezien maar radar was net uitgevallen
En heb ik Rev volgens mij gemist, maar hadden het ook zo druk als Strogg op die laatste map
Heb jou niet gemist... wel geraakt
en iets later op de avond waren we met z'n 3en van HUB en toen was de eindscherm helemaal vol met HUB terwijl we nieteens echt samen speeldenRev! schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:37:
[...]
was de man bovenaan de lijst
Heb jou niet gemist... wel geraakt
Jammer dat mijn geduld niet beloond wordt
Komt denk ik omdat een hoop mensen je niet 'zien' ... die hebben 'ranked' aanstaan in hun filter.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:21:
89.18.176.127, maar er zit bijna nooit iemand ^^
Willen we u graag laten weten dat :
Enemy Territory: Quake Wars (DVD-ROM) - Windows verzonden is
Jippiee!! Hopelijk heb ik hem snel door de bus.
Verwijderd
Iig koop ik nu wel zeker een desktop erbij, downloaden/prutsen en echt gamen gaat niet op een laptop heb ik gemerkt en de laptop zelf kan er ook niet echt tegen.. Maar eens even zien wat ik inmekaar knutsel voor een leuk prijsje.
[ Voor 34% gewijzigd door GENETX op 16-10-2007 15:15 ]
Dan moet je een flink systeem hebben om zulke waarde te halen.Rev! schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:03:
Wanneer doen we eens een GOT clanwar, 6v6 ofzo?
@thyss, die fps lijkt me wel normaal jou systeem, ik haal 12000 3dmarks in 06 en hang rond de 60 (of hij is daarop gelockt)
Kom zelf op 5074 in 3DMark 2006 (X2 6000+, 2x GT8600 SLI, 4GB, Vista)
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Khaos is zeker een ranked server alleen gisteravond was het erg stil, heb wel even lekker rustig kunnen oefenen met vliegen maar heb na een half uurtje toch zelf ook maar even een andere server opgezocht om nog even echt te gamen ook.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:45:
Is Khaos wel een ranked server? Zocht hem gisteren nog op rond een uur of 23:00 maar kon niks meer vinden....
@Genetx: Had je al niet meer online gezien na het weekend, balen van je laptop nu kijken wat voor PC er voor in de plaats gaat komen of hou je de laptop ook aan?
@ Rev!: Wat is nou jouw ingame nickname?? Had gisteren geprobeerd een friend invite te sturen maar wat ik er van maakte bestond in ieder geval niet in ET:QW
Iig kost een mobo 210 euro las ik al en met wat kosten daarbij kom ik rond de 300 uit lijkt me. Moet ik wel een afspraak maken met de mensen van Asus, anders gaan ze zoals bij een andere GoTter die ook gelijke problemen had ook mn toetsenbord, HDD, DVD-Rom, Onderkant case ed vervangen voor 600 euro, dat wordt me te veel...
Heb nu iig een leuk PC-tje in gedachten, dus hoop eind volgende week weer terug te zijn. Systeempje:
AMD Athlon 64 X2 5600+
2GB DDR2-667/800?
Een of ander Asus mobo
ATI Radeon X1950Pro of NV 7900 serie
500GB HDD
En de rest wat ik nodig heb voor ongeveer 750-800 euro, niet raar die prijzen tegenwoordig
Ga voor de Nvidia niet omdat ik een fanboy ben ofzo want dat ben ik niet maar het is algemeen bekend dat Nvidia kaarten het beter doen in OpenGL. Voor de rest denk ik dat je daar goeie fps mee kan halen ik speel het nu ook bijhoorlijk soepel op mijn pc 4000+ 2gig ddr pc3200 6800, alles natuurlijk op low want ik speel toch niet voor graphics. En ik heb nog met rivatuner de opengl settings wat lager gezet voor nog wat meer fps. En ik speel ook nog op 1650x1050GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:34:
Laptop kan ik niet meer normaal in Windows komen om met RivaTuner iig pipelines uit te shcakelen en down te clocken... Dus als laptopje houden gaat op dit moment niet. Heb helaas ook geen garantie mee romdat ik er al eens ranja overheen heb gegooid, echter ga ik er voro 75% van uit dat dit oververhitting is na een dag downloaden, fan schijnt neit goed op GPU te reageren en ik weet neit hoe Vista/NVIDIA omgaat met het terugklokken van mn videokaart aan de stroom aangezien powermizer er neit tussenstaat.... Asus schijnt daar dus een bug in de BIOS te hebben... Voor mij iig geen gaming laptop meer, die dingen worden toch vaak oververhit en zijn het net niet in alle opzichten (bij aanschaf keek ik daar dus positief tegenaan, van alles mooi wat) en vanaf nu ook zeker een verzekering er bij aanschaffen.
Iig kost een mobo 210 euro las ik al en met wat kosten daarbij kom ik rond de 300 uit lijkt me. Moet ik wel een afspraak maken met de mensen van Asus, anders gaan ze zoals bij een andere GoTter die ook gelijke problemen had ook mn toetsenbord, HDD, DVD-Rom, Onderkant case ed vervangen voor 600 euro, dat wordt me te veel...
Heb nu iig een leuk PC-tje in gedachten, dus hoop eind volgende week weer terug te zijn. Systeempje:
AMD Athlon 64 X2 5600+
2GB DDR2-667/800?
Een of ander Asus mobo
ATI Radeon X1950Pro of NV 7900 serie
500GB HDD
En de rest wat ik nodig heb voor ongeveer 750-800 euro, niet raar die prijzen tegenwoordigBestel ik ook nog lokaal ipv zo goedkoop mogelijk online.
ATI timmert hard aan de weg en is toch een slag goedkoper.Zenix schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:23:
[...]
Ga voor de Nvidia niet omdat ik een fanboy ben ofzo want dat ben ik niet maar het is algemeen
Het mooist is inderdaad een 8800GTX
Maar als je +/- 120 euro wilt uitgeven voor een kaart krijg je bij ATI meer fps
zie ook:
http://www23.tomshardware...=725&model2=720&chart=318
en de drivers worden ook continu nog geupdate (maar dat geldt voor beiden)
(https://a248.e.akamai.net...st_710_release_notes.html)
Tegen de tijd dat jij je computer binnen hebt, heb ik de game wel binnen denk ik
Flickr PSN ID= cheironnl
Na een aantal weken spelen zijn de favoriete maps
ARK (eerste objective is echt geweldig zowel voor Strogg als GDF) Erg goed te verdedigen en waanzinnig om aan te vallen met alle Strogg vehicles.
Salvage (puur om de reden dat er weinig voertuigen zijn, mooi knokken
Volcano (Zelfde reden als boven beschreven)
Area 22 (erg goede balans en gave objectives. Zodra je in de bunker gaat waar die slipgate staat, wow. Wat een actie
Jullie?
Willen jullie zo lief zijn om het offtopic geneuzel in IRC voort te zetten? beetje zonde van het topic...
-- Altijd blijven prutsen --
Feit is dat Norrod (shop waar ik wss ga bestellen aangezine alles in Drachten (thuisbasisZenix schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:23:
[...]
Ga voor de Nvidia niet omdat ik een fanboy ben ofzo want dat ben ik niet maar het is algemeen bekend dat Nvidia kaarten het beter doen in OpenGL. Voor de rest denk ik dat je daar goeie fps mee kan halen ik speel het nu ook bijhoorlijk soepel op mijn pc 4000+ 2gig ddr pc3200 6800, alles natuurlijk op low want ik speel toch niet voor graphics. En ik heb nog met rivatuner de opengl settings wat lager gezet voor nog wat meer fps. En ik speel ook nog op 1650x1050
Maar genoeg offtopic, jullie zien me wel weer eens. Frag ze
Rev! is : Revz0r ...Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 07:51:
@ Rev!: Wat is nou jouw ingame nickname??
Trager dan de 7900 die je op het oog hebt ?GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:23:
De 8600GT zit in dezelfde prijsklasse maar is zoals gezegd zoveel ttrager.
Toevallig viel er gisteren een foldertje binnen van de locale PC-boer met NX8600GT en NX8600GTS voor resp. 115 en 159 ... zit er hard aan te denken om m'n 7300 te upgraden.
btw hoe verander jeje nick nou? Ik heb hem nu als Rev! ingesteld, maar hij blijft er ingame Revz0r van maken (alleen als login gekozen omdat Rev bezet was
Maar een 7900/X1950Pro is toch wel snel 40%+ sneller als een 8600GT volgens de benchmarks en je betaald wel hetzelfde. De reden voor mij om toch voor de vorige generatie te gaan aangezien je DX10 met die akarten ook neit kan gebruiken. Dan valt die reden dus gewoon ook af en is de keuze hir snel gemaakt
@ Rev! Je wordt geforced om je inlognaam te gebruiken... Je mag er alleen kleuren aan teovoegen, maar wanneer je online gaat controlleerd hij wel of je nickname klopt met je inlognaam.
[ Voor 14% gewijzigd door GENETX op 17-10-2007 11:54 ]
Benieuwd wanneer de volledige versie voor linux uitkomt.
Betekend deze stap^dat et qw ook voor Mac OSX gaat uitkomen?
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Weet niet of er veel te verbeteren is. Het draait op de D3 engine en D3 en Q4 hadden problemen met massale multiplayer. Dat merk je, op mn laptop kreeg de CPU het lastig in volle servers met resultaat 30FPS. Met maar 10 spelers wist ik vaak 60FPS te halen!
Zucht, hier ook. 3 oktober verzonden en iedere dag vol hoop de brievenbus opengemaakt, maar nee. bummer. Vorige keer bij CnC3 al met schofterig lange levertijd bij CD-Wow te kampen gehad, nu dus bij Play. Voor een dubbeltje kun je echt niet op de eerste rang zitten blijkt weer eens.cheiron schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:13:
Oh.. en 14 dagen na versturing nog steeds geen pakketje van Play.. baggerzooi. Begin er nu echt de balen in te krijgen.
De demo blijft meesterlijk maar ik had gisteravond een plotseling ernstig gevoel van vermoeienis: wéér hetzelfde rondje, wéér die brug, die tunnel, de generator, de mislukte SSM, tunnel grate en the Makron's favorite contaminator
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
lekker irritand ik wil ook onder andere nicks kunnen spelenGENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:53:
Je videokaart upgraden zal zeker veel schelen Goner, al is ETQW ook CPU hungry, maar met een aardige dualcore CPU zal een nieuwe videokaart veel goeds doen. Min Go 7600 haalde met een realtief trage dualcore op legere servers met gemak 60FPS in medium.
Maar een 7900/X1950Pro is toch wel snel 40%+ sneller als een 8600GT volgens de benchmarks en je betaald wel hetzelfde. De reden voor mij om toch voor de vorige generatie te gaan aangezien je DX10 met die akarten ook neit kan gebruiken. Dan valt die reden dus gewoon ook af en is de keuze hir snel gemaakt
@ Rev! Je wordt geforced om je inlognaam te gebruiken... Je mag er alleen kleuren aan teovoegen, maar wanneer je online gaat controlleerd hij wel of je nickname klopt met je inlognaam.
Verwijderd
3 Oktober? Dan wordt het zeker tijd dat Play eens over de brug komt! Blij dat ik 'm daar niet gehaald heb, zat er nog over te dubben (net als over CD-Wow overigens), maar ik vertrouwde het al niet zo en heb 'm gewoon bij de good old Media Markt opgeraapt.goudvisblub schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:10:
[...]
Zucht, hier ook. 3 oktober verzonden en iedere dag vol hoop de brievenbus opengemaakt, maar nee. bummer. Vorige keer bij CnC3 al met schofterig lange levertijd bij CD-Wow te kampen gehad, nu dus bij Play. Voor een dubbeltje kun je echt niet op de eerste rang zitten blijkt weer eens.
De demo blijft meesterlijk maar ik had gisteravond een plotseling ernstig gevoel van vermoeienis: wéér hetzelfde rondje, wéér die brug, die tunnel, de generator, de mislukte SSM, tunnel grate en the Makron's favorite contaminatorBen er maar heel even mee gestopt
Ik blijf trouwens bizarre dingen meemaken, zoals die keer toen ik (op Valley) met m'n Tormentor uit de lucht gevaagd werd door een neerdalende Hammer missile. De mensen en deployables onder me, aan de Strogg kant van de brug, bleven ongedeerd, terwijl mijn scherm één explosie van licht was...
Op die manier heb ik al 3x geprobeerd een SSM te stoppen... Helaas zonder het gewenste resultaatVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:22:
[...]
3 Oktober? Dan wordt het zeker tijd dat Play eens over de brug komt! Blij dat ik 'm daar niet gehaald heb, zat er nog over te dubben (net als over CD-Wow overigens), maar ik vertrouwde het al niet zo en heb 'm gewoon bij de good old Media Markt opgeraapt.
Ik blijf trouwens bizarre dingen meemaken, zoals die keer toen ik (op Valley) met m'n Tormentor uit de lucht gevaagd werd door een neerdalende Hammer missile. De mensen en deployables onder me, aan de Strogg kant van de brug, bleven ongedeerd, terwijl mijn scherm één explosie van licht was...
Verwijderd
Met Play heb ik altijd goede ervaringen. Alleen de kostenbesparingen moeten ergens vandaan komen, dus ik denk dat Play o.a. een bulkcontract voor goedkope verzending heeft. Ik denk aan wekelijkse verzendingen of zo. Mijn pre-order van ETQW heb ik geloof ik binnen 1.5 week gekregen. Als de post staakt dan ligt dat natuurlijk overmacht.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:22:
[...]
3 Oktober? Dan wordt het zeker tijd dat Play eens over de brug komt! Blij dat ik 'm daar niet gehaald heb, zat er nog over te dubben (net als over CD-Wow overigens), maar ik vertrouwde het al niet zo en heb 'm gewoon bij de good old Media Markt opgeraapt.
En Rev, zoals GENETX als schreef, je kunt 3 accounts aan je game key hangen, maar de accountnaam is je ingame naam. Dus als je nog stiekum stats buiten HUB op wil bouwen dan kun je dat doenRev! schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:49:
klopt goner
btw hoe verander jeje nick nou? Ik heb hem nu als Rev! ingesteld, maar hij blijft er ingame Revz0r van maken (alleen als login gekozen omdat Rev bezet was)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 14:35 ]
Verwijderd
Probeer het eens bewust onbewust. Ik dacht even wat grondvuur te ontwijken en achter de berg te landen voor reparaties, when suddenly: Boom!GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:30:
[...]
Op die manier heb ik al 3x geprobeerd een SSM te stoppen... Helaas zonder het gewenste resultaat
Is er geen andere manier om het gebouw in te komen?GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:58:
SSM is wel wat anders, dat dint is zo geprogrammeerd om dat ding hoe dan ook kapot te maken met als idee. "De SSM gaat dwars door alles heen behalve een schild van de shieldgen of de grond". Als je met een tormentor in de lucht die 2e SSM zou stoppen zou dat direct betekenen dat de Strogg winnen. De GDF kan immers door deze "bug" dan geen nieuwe SSM afvuren.
Zou wel cool zijn als het kon, met een Tormentor de SSM stoppen
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Ah, op die fiets. Ging er bewust onbewust van uit dat je een gewone missile bedoelde. Zou idd een beetje lam zijn als je de SSM zou kunnen stoppen met een Tormentor. Of met een Oppressor shield.GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:58:
SSM is wel wat anders, dat dint is zo geprogrammeerd om dat ding hoe dan ook kapot te maken met als idee. "De SSM gaat dwars door alles heen behalve een schild van de shieldgen of de grond". Als je met een tormentor in de lucht die 2e SSM zou stoppen zou dat direct betekenen dat de Strogg winnen. De GDF kan immers door deze "bug" dan geen nieuwe SSM afvuren.
@Cheiron: Alleen als je een Strogg bent, die kunnen de met een shield afgeschermde zij-ingang gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:16 ]
Zou de game niet gewoon SSMs afvuren tot de Contaminator building open ligt ?GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:58:
De GDF kan immers door deze "bug" dan geen nieuwe SSM afvuren.
Verwijderd
Verrek, da's waar ook! Ik speel bijna exclusief met de Strogg en dan ontgaan dat soort dingen je soms. Moet je in Outskirts op de SSM wachten om de databrain te stelen? Ik neem aan van wel. En ziet een Strogg tegenstander dan dat jij degene bent die de databrain bij zich heeft als je in disguise bent, of moet hij daarvoor op z'n minimap kijken? Ik heb Outskirts heel gefragmenteerd meegemaakt (keer met een hopeloos (/me incluis) GDF-team niet voorbij de barricade gekomen, keer met een Strogg-team de GDF bij de barricade tegengehouden, op random momenten de map binnengekomen, etc.) en dan de eindfase meestal alleen als snipende Strogg Infiltrator.GENETX schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:26:
Nope, covops van de GDF met "uniform" kunnen er ook door, alleen heb je nog steeds een bom nodig. Overigens kan dat dus wel in de map Outskirts om de databrain te stelen!
Viel dan toch nog mee.
Zonder de SSM kom je niet bij de contaminator. Er zit dan namelijk een deur waar je als GDF niet doorheen komt (en volgens mij ook als Strogg zijnde niet)GrandmasteR schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:22:
je kan ook de sewer grate opblazen en zo onderlangs naar binnen sneaken
Er is dus nog hoop (27/9 besteld en nog steeds niets binnenmigeye schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:22:
Hehe, eindelijk vandaag mijn exemplaar na 16 dagen van play.com gekregen
Viel dan toch nog mee.
Ik blijf die demo spelen

Ik hoop dat je gate bedoeld anders ken ik die map nog steeds nietGrandmasteR schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:22:
je kan ook de sewer grate opblazen en zo onderlangs naar binnen sneaken
Verwijderd
Correct on both counts.Pendaco schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:58:
[...]
Zonder de SSM kom je niet bij de contaminator. Er zit dan namelijk een deur waar je als GDF niet doorheen komt (en volgens mij ook als Strogg zijnde niet)
En het is inderdaad sewer 'grate' (rooster/traliewerk) en geen 'gate' (poort).
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:04:
[...]
En het is inderdaad sewer 'grate' (rooster/traliewerk) en geen 'gate' (poort).
Oops altijd gelezen als gate in het spel
I am sorry

goed ,dat is dus niet waar ...... want..... recente benches hebben laten zien dat recentere spellen beter performen op de x1950Zenix schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:23:
[...]
Ga voor de Nvidia niet omdat ik een fanboy ben ofzo want dat ben ik niet maar het is algemeen bekend dat Nvidia kaarten het beter doen in OpenGL.
Nu heb ik een 9600xt als video kaart, mijn vraag is dus, wordt deze ondersteund ja of nee?
Hail to the king baby!
Inderdaad ... heb een keer geprobeerd als GDF terwijl de MCP nog onderweg was onderlangs naar binnen te gaan. Je kunt de contaminator building binnenkomen, maar er zitten allerlei deuren dicht en opblazen lukt nietPendaco schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:58:
Zonder de SSM kom je niet bij de contaminator. Er zit dan namelijk een deur waar je als GDF niet doorheen komt (en volgens mij ook als Strogg zijnde niet)
Ook de shield generator staat nog niet op z'n plaats op dat moment, dus alvast hacken is er ook niet bij.
Minimum System Requirementsurk_forever schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 22:27:
He allemaal, ik heb zojuist de demo van QW gedownload en die probeerde ik te starten, maar die gaf een foutmelding, er was iets niet ondersteund.
Nu heb ik een 9600xt als video kaart, mijn vraag is dus, wordt deze ondersteund ja of nee?
ENEMY TERRITORY: QUAKE WARS ™ Minimum System Requirements
* 128MB NVIDIA® Geforce™ 5700 or ATI® Radeon™ 9700 (full list of supported chipsets to the right)
* Microsoft® Windows® XP/Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
* Microsoft DirectX® 9.0c (included)
* Intel® Pentium® 4 2.8 Ghz or AMD® Athlon™ XP 2800+ processor (3Ghz or higher for Windows® Vista)
* 512MB RAM (768MB for Windows® Vista)
* 5 GB of free hard drive space, plus 700MB for Windows® swap file
* 100% DirectX® 9.0c compatible sound card
* Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.
* 100% Windows® XP/Vista compatible mouse, monitor and keyboard, as well as their respective drivers
* 100% Windows® XP/Vista compatible quad speed DVD-ROM drive (600 K/sec sustained transfer rate)
* Supported Video Chipsets:
NVIDIA®GeforceFX™ Series (5700 or higher, not including 5700LE and 5700VE)
NVIDIA®Geforce™ 6 Series (6200 or higher)
NVIDIA®Geforce™ 7 Series (7300 or higher)
NVIDIA®Geforce™ 8 Series
ATI®Radeon™ 9700 or higher
ATI®Radeon™ X700 or higher
ATI®Radeon™ X1650 or higher
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Hail to the king baby!
Dat vind ik echt zo vervelend he, als er al iemand bij de shield generator staat voordat de outpost is ingenomen. Ik zou het mooi vinden als dat soort zaken onmogelijk gemaakt zouden worden.Goner schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:52:
[...]
Inderdaad ... heb een keer geprobeerd als GDF terwijl de MCP nog onderweg was onderlangs naar binnen te gaan. Je kunt de contaminator building binnenkomen, maar er zitten allerlei deuren dicht en opblazen lukt niet
Ook de shield generator staat nog niet op z'n plaats op dat moment, dus alvast hacken is er ook niet bij.
Dat zal ook komen omdat ik meestal met Strogg speel
Oh, ik kan niet wachten totdat de game eindelijk geleverd wordt. Hopelijk ligt hij vanavond op de mat, want morgen ben ik vrij
Ik vind QW (gevoelsmatig) veel soepeler draaien dan Quake 4urk_forever schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:38:
Okido, probeer ik dat ff. Ik heb inderdaad Quake 4 ook gespeeld, dus dan zou QW misschien ook wel draaien.
[ Voor 14% gewijzigd door cheiron op 18-10-2007 10:56 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat kan ook niet ; de shield generator wordt pas neergezet nadat de outpost is ingenomen.cheiron schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:53:
Dat vind ik echt zo vervelend he, als er al iemand bij de shield generator staat voordat de outpost is ingenomen.
Bovendien, het is allemaal strategie ... je probeert gewoon wat er kan en wat niet.
Omgekeerd zie ik ook wel eens Strogg die seconden nadat bijv. een mining laser is neergezet al beginnen te constructen voordat de GDF zelfs maar in de buurt kan komen. Die zaten dus ook te wachten ...
[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 18-10-2007 11:07 ]
Verwijderd
Kan wel heel vervelend zijn voor de rest van het team als zij het huidige objective net niet voor elkaar krijgen en er 1 of 2 man al zit te wachten bij het volgende objective.Goner schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:05:
[...]
Dat kan ook niet ; de shield generator wordt pas neergezet nadat de outpost is ingenomen.
Bovendien, het is allemaal strategie ... je probeert gewoon wat er kan en wat niet.
Omgekeerd zie ik ook wel eens Strogg die seconden nadat bijv. een mining laser is neergezet al beginnen te constructen voordat de GDF zelfs maar in de buurt kan komen. Die zaten dus ook te wachten ...
Ik snap je punt wel, en ben het ook helemaal met je eens: het mooie van de game is dat er talloze manieren zijn om je missie te volbrengen. Alleen als je als strogg nog in de outpost bent terwijl de shieldgenerator al gehacked wordt (je moet eerst doodgaan nadat de outpost is ingenomen voordat je respawned bij de shield gen) is het wel mega-frustrerend. tegen de tijd dat je bij de shieldgen bent is hij namelijk al lang en breed gehacked.Goner schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:05:
[...]
Dat kan ook niet ; de shield generator wordt pas neergezet nadat de outpost is ingenomen.
Ook kan ik mij voorstellen dat je als GDF die ene man die daar loop te campen wel mist in je offence. -edit- <--- wat Cyclonus zeg dus
Overigens: Spawnpoint FTW! Wat handig zeg! Als je in de laatste fase van het demo level een goede Strogg medic hebt, die constant spawnpoints maakt + een team dat er gebruik van maakt heb je een enorm voordeel. Helaas gebeurt dat erg weinig
Flickr PSN ID= cheironnl
Overigens ben ik ook een voorstander van de "Blitzkrieg" tactiek mbt mining lasers en shield generators. Je moet als tegenstander gewoon zorgen dat wanneer je weet dat je de laatste objective hebt verloren je iig 2 man daarheen stuurt. Het duurt nl wel even voor hij er staat waardoor je genoeg tijd hebt om daar te komen om te verdedigen. In Valley kun je als strogg zodra de MCP op zn plek staat en gaat deployen makkelijk naar de shield generator toe, zat tijd.
Maar als de MCV deployed komt toch ook meteen de shield generator? Als er dan al GDF in de basis staan zijn zij meteen aanhet hacken.GENETX schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:20:
Spawnhosts zijn idd zeer handig in de laatste delen vaak aangezien je dan best ver van de objective zit (in vergelijking met je tegenstander op dezelfde afstand) en als je dan nog moet spawnen en een eind lopen binnen 30 sec om te difusen is een spawnhost bij de contaminator wel zeer handig. Heb het ook met een ijzersterke defence gezien in sewer. Spawnhosts zijn gewoon verplicht dan. Hoop dat wanneer ik een PC heb (morgen bestellen wss) meer mensen dat door hebben...
Overigens ben ik ook een voorstander van de "Blitzkrieg" tactiek mbt mining lasers en shield generators. Je moet als tegenstander gewoon zorgen dat wanneer je weet dat je de laatste objective hebt verloren je iig 2 man daarheen stuurt. Het duurt nl wel even voor hij er staat waardoor je genoeg tijd hebt om daar te komen om te verdedigen. In Valley kun je als strogg zodra de MCP op zn plek staat en gaat deployen makkelijk naar de shield generator toe, zat tijd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Volgens mij kun je pas beginnen te hacken nadat de shield gen de SSm heeft afgeketst, dan wordt het ook pas een beschikbaar objective, dus je zou als Strogg wel tijd moeten hebben in een normaal rondje, tenzij dus iedereen blijft hangen op de Outpost, maar lijkt me stug dat de GDF ze daar niet snel weg heeft na het innemen.cheiron schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:57:
[...]
Maar als de MCV deployed komt toch ook meteen de shield generator? Als er dan al GDF in de basis staan zijn zij meteen aanhet hacken.
After much contraversy, many upsets and heaps of whine, ClanBase, i3D, ESL, Enemy Down, dignitas & i32 have finally come to an overall agreement on a consistent ruleset to be used for 6v6 competition. Many people hope that this will suffice until the release of the ETQW sdk, when rules may be reconsidered. Hopefully future tournaments run by other leagues will choose to use this ruleset for the sake of the community also. Admins agree that the ruleset is not overly complicated, and hope that matches will continue to go as well if not better than they currently are. The rules are as follows:
Vehicles
NO Aircrafts Allowed (does not include Icarus).
Maximum 1 Heavy Vehicle per team.
Maximum 1 Medium Vehicle per team.
Heavy Vehicles include: Cyclops, Desecrator and Titan.
Medium Vehicles include: Hog and Trojan APC.
Heavy vehicles are not allowed during the last objective, even if you were using the vehicle during the objective was enabled. You have to leave the vehicle.
Weapons
Maximum 1 Sniper Rifle/Railgun per team.
Deployables
Maximum 1 of each turret per team (Anti Vehicle Turret / Anti Personel Turret / Artillery Interceptor Turret).
Maximum 1 artillery deployable per team.
NO Radar Allowed (includes the usage of 3rd Eye Camera).
The maplist is yet unchanged, and consists of:
Maps
Area22
Ark
Island
Refinery
Salvage
Sewer
Volcano
Dit topic is gesloten.