Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:25:
[...]
nee hoor dat was het echt niet, aan het begin van de avond ging het voor mij ook voor geen meter, had het gevoel dat ik niks raak schoot, zei ik ook tegen mijn clanmaatje, die speelde gisteren voor het eerst de full game, had alleen demo gespeeld en die ging ook veel beter dan mij, terwijl wij behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn normaal gesproken. Ik werdt later ook nog door een sniper dmv headshot gekilled, terwijl hij met zijn rug naar mij toe van mij afliep begon ik op hem te schieten, hij draait om schiet 1 keer meteen....BOOM...HEADSHOT. Bleek lag aan mijn kant te zijn....toen ben ik ook wat meer gaan spectaten kijken hoe anderen spelen enzo want dat vliegen krijg ik maar niet onder de knie.
Jij kan trouwens aardig met die tormentor overweg, hoe bestuur jij hem? Default gewoon toetsenbord muis combo??
Tsja dat grapje met die MCP kwam echt raar over aangezien je en cpaslock aan had en er het woord bannen bij gebruikte. Normaal zou ik het iets anders brengen (zoiets met I'm afraid ive to kick you") en bij voorkeur met smiley
Zelf hou ik me niet echt bezig met hackers op dit moment. Mensen kunnen nu al eigen tactieken hebben en je kent nog lang niet alles van de game. Pas over ene maandje zou ik persoonlijk als admin er op gaan letten. Ben al vaker in ET mensen tegengekomen waarvan ik mn twijvels had, maar die waren gewoon beter en gebruiken andere tactieken. Weet neit of je iemand tegenwoordig kan zien leanen om een muur. In ET zat er ooit een covop met satchel te wachten om een hoekje door te leanen.
Achja ieder heeft zn eigen dingen zo wat, mijn excusses dat ik zo ongeveer zwart heb gemaakt een paar posts terug.
Als je wilt leren vliegen, vraag het maar ingame. Heb het ook van iemand anders geleerd. Verder kun je het best nog eens op een lege server wat proberen.
Wat info over vliegen:
1. Zet je instellingen goed!
- Advanced controlls uitzetten, zelfs ik kom daar voorlopig niet aan
- Mouse niet inverten bij aircrafts, omhoog aimen is dan ook omhoog gaan
Alleen al daarmee wordt het makkelijker!
2. Controlls
- WASD:
W/S: Omhoog/omlaag
A/D: Links/rechts draaien.
- Muis
Omhoog/Omlaag: In de hoogte aimen
Links/rechts: Zijdelings verplaatsen. Met advanced controlls ga je rolls maken en geheid crashen
Capslock: Free aim: Lock hiermee op voertuigen, al vliegend aimen gaat moeilijk, hiermee krijg je wat vrijheid (het eimen stata dan los van de besturing van de tor)
1: Decoy, schudt hittezoekers van je af.
Verder zul je van alles moeten proberen. Vooral een kwestie van door blijven vliegen om rockets van je af te houden! Verder kun je ook stil hangen als je je muis goed insteld (eventueel met Shift naar voren gaan). Probeer dat maar eens, op die manier kun je mooi strockets blijven afvuren op de MCP. Verder: Ga als engineer en landt wanneer hij bijna kapot is, kun je hem zelf reapreren (GENETX heeft al noodlandingen gemaakt met een leeg balkje

). Voor de rest, oefenen, oefenen oefenen.
Controlls zijn normaal kut, aanbevolen is een muis met 2 extra knoppen bij je duim. Daar heb ik nl decoy (1) en Free-aim (capslock) op. dat vliegt toch relaxter, vooral die decoy is handig omdat je direct kan reageren zodra je het in beeld ziet (een vinger bij 1 houden is geen optie). Config daar staat op
www.hub.eu.tt -> Forum -> tips
ocdaan schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:05:
Hi Guys,
Is het ook mogelijk om met het toetstenbord te vliegen want met de muis kan ik echt niet overweg namelijk, dat voelt wel zo onnatuurlijk. In BF2142 vlieg ik ook altijd met toetsen maar in ETQW kan ik deze setting niet maken lijkt het wel.
Iemand een suggestie?
Alvast bedank ;-)
Edit >> ahh nou ja, thanx voor je antwoord @ hieronder, beetje raar opzich maargoed, dan maar op de grond blijven ;-)
Jij hebt zeker nog dat naar boven aimen omlaag vliegen is? Zet dna bij je controlls inverted mouse bij aircrafts oid uitzetten zodat omhoog aimen omhoog vliegen is. Staat standaard dus aan en daarmee kan volgens mij niemand vliegen...
[
Voor 20% gewijzigd door
GENETX op 12-10-2007 13:31
]