Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.664 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

30 seconden.. Hmm.. kan het uberhaupt zo snel?
30 seconden red je niet links om de tunnel/berg heen, kom je tijd te kort en wordt de MCP gewoon vernietigd, lullig voor GDF voor de Strogg makkelijk want je weet altijd welke route je moet verdedigen.
In de originele ET had je bij de Fueldump bijv helemaal geen keuze, die tank reed dan gewoon over rails, oftewel een vooraf bepaalde route waar je helemaal geen invloed op had.

Gisteravond Genetx en Goner toegevoegd aan de vriendenkring, hoop nog meer GoT spelers toe te voegen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u can add me to the list if u want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28
Achja omrijden is ook niet alles.

* GENETX weet er wel raad mee met de tormentor :+

Denk dat je er misschien wel omheen kunt, aan het eind van de tunnel even rechts gaan (shortcut die nu wordt gebruikt) en zo de echte route touchen en de 30 sec resetten. Dan weer achteruit en de offroad route hervatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik al getest werkt niet dan nog want je mist 2x zo,n groenen beacon en ik denk dat dat van die registratie punten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Nope, die groene dingen kun je overslaan, is puur je navigatie. Benzo vaak direct na de tunnel linksaf gaan (tussen dat gebouw door) en dan mis je ook een stuk of 2 a 3 van die groene pijlen. Objective wordt prima gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik kan instellen dat als ik 2x op dezelfde toets druk ik ga sprinten? Heb ik weer een toets over voor andere dingen. Ben namelijk linkshandig en het dat is al irritant genoeg om de juiste knoppen te herindelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
cheiron schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:14:
[...]

30 seconden.. Hmm.. kan het uberhaupt zo snel?
Zoals ik het lees moet je binnen 30s de voorgestelde route weer aantikken, verder ben je vrij. Je hoeft dan dus niet binnen 30s de hele afstand af te leggen naar het einddoel. Buiten de tunnel om lijkt me niet haalbaar binnen die periode, na de tunnel links en eerste rechts moet goed te doen zijn, tweede rechts wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Je zal wel via cfg's een commando als "_Sprint" of iets dergelijks kunnen aanroepen en op "1" kunnen zetten. Maar in hoe verre dat echt makkelijk werkt betwijvel ik, met name in een tormentor... Als ik linkshandig zou zijn, zou ik het probleem niet zo zien om alles naar de andere kant te verplaatsen, P - L - : - " zou niet veel anders zijn als W - A - S - D. Dan de rechtershift gebruiken en alles is gewoon gespiegeld toch? De rest kun je ook in spiegelbeeld binden.

@ BeF: Na de tunnel links en 2e rechts is prima te doen, sterker nog, links en direct rechts maakt in de meeste gevallen niets uit lijkt me.

Denk dat je buitenom kan en dan even aan het eind van de tunnel de route kan aantikken, dan weer terug. Maar weet niet of het echt een geweldige optie is. Zoals ik al zei, dan geef je de Tormentor vrij spel. Aangezien ik de MCP soms al zo goed als kapot krijg in het stuk naar de tunnel toe (zeker als ze traag zijn) wordt dat nog feest :+

[ Voor 34% gewijzigd door GENETX op 11-10-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:40:
Gisteravond Genetx en Goner toegevoegd aan de vriendenkring, hoop nog meer GoT spelers toe te voegen binnenkort.
Ik zal vanavond ook even kijken ... had al wel Revz0r toegevoegd.
zie ook : http://stats.enemyterritory.com/clan/1035
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:28:
Weet iemand hoe ik kan instellen dat als ik 2x op dezelfde toets druk ik ga sprinten?
Waarom 2x ? Is het niet handiger om de 'toggle' optie te gebruiken ? Ik wil dat ook doen voor 'crouch' (_movedown), maar lukt niet erg ... weet niet of je toggle voor alles kunt toepassen.

EDIT: voor sprint kan het zo te zien, moet je de cvar op 1 zetten.

in_toggleSprint pressing _sprint button toggles run on/off
bool default: 0 (false)

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 11-10-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Revz0r is me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 14:28:
Weet iemand hoe ik kan instellen dat als ik 2x op dezelfde toets druk ik ga sprinten? Heb ik weer een toets over voor andere dingen. Ben namelijk linkshandig en het dat is al irritant genoeg om de juiste knoppen te herindelen.....
Is toch best redelijk te doen hoor. Al geef ik toe dat het soms wel even lastig kan zijn.

Verder mag je mij ook gewoon toevoegen in de Friend List. Mijn nickname is lekker makkelijk. Namelijk ElmarO. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Maar in een hoop potjes pakt niemand de tormentor of de Cyclops en is het dus vrij spel om linksom te gaan. Ik snap het echt niet, want ik weet zeker dat ik een keer linksom, tussen de containers door naar de endzone ben gegaan.

Ik ga het vanavond nog eens in een lege server proberen. Wat ook kan is dat ik toen een stukje de tunnel ben ingegaan, toen naar achteren en linksom, misschien geeft dat wat extra tijd. De laatste keer ben ik direct linksom gegaan..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Hoop wel dat ze voor CW's die vliegende strogg dingen gaan uitschakelen, want een Strogg sniper heeft nu echt een oneerlijk voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Dat kan niet, tenminste in 1 map (vulcano) heb je die krengen nodig om te winnen :+. Maar in CW's zal die niet zo makkelijk worden gebruikt. Je speelt in de meeste wars niet met veel mensen en ieder eprsoon telt. Met zo'n flyer drone haal je in verhouding te weinig kills en verder kan die persoon niet aan objectives meewerken. Tis dat mensen die niet goed in 1v1 die dingen nu gebruiken voor wat XP. Denk niet dat je ze in een CW tegenkomt.

Je moet het in teamverband zien en dan heb je niet veel profeit van zo'n flyer drone. Tis hooguit irritant als je er weer eens door wordt gekilled. Vindt (en heb hem dus ook misbruikt) handig in Sewer als je in die gele bak gaat zitten. Kun je makkelijk de constructieplek verdedigen.

@ Cheiron: Denk dan idd net voor de tunnel (dus wel over de brug) er langs gaan. Dan moet 30s misschien wel net te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Och, opzich kun je die drone ook wel in de demo map gebruiken als ze de bridge aan het maken zijn: er naartoe vliegen, even blijven hangen ("hoi hoi") en dan laten ontploffen: alle engineers weg.

Best is als je ergens schuilt waar je de engineers kan zien aankomen, maar je veilig zit: anders doet je drone er te lang over.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:14:
Dat kan niet, tenminste in 1 map (vulcano) heb je die krengen nodig om te winnen :+. Maar in CW's zal die niet zo makkelijk worden gebruikt. Je speelt in de meeste wars niet met veel mensen en ieder eprsoon telt. Met zo'n flyer drone haal je in verhouding te weinig kills en verder kan die persoon niet aan objectives meewerken. Tis dat mensen die niet goed in 1v1 die dingen nu gebruiken voor wat XP. Denk niet dat je ze in een CW tegenkomt.

Je moet het in teamverband zien en dan heb je niet veel profeit van zo'n flyer drone. Tis hooguit irritant als je er weer eens door wordt gekilled. Vindt (en heb hem dus ook misbruikt) handig in Sewer als je in die gele bak gaat zitten. Kun je makkelijk de constructieplek verdedigen.

@ Cheiron: Denk dan idd net voor de tunnel (dus wel over de brug) er langs gaan. Dan moet 30s misschien wel net te doen zijn.
Als strogg kun je naar een sniper toevliegen en hem uitschakelen, snel en effectief.
Als GDF mag je eraan lopen (langzaam), of ook gaan sniperen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar om ef terug te koomen op mn probleem weet iemand waardoor dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rev! schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:32:
Als strogg kun je naar een sniper toevliegen en hem uitschakelen, snel en effectief.
Als GDF mag je eraan lopen (langzaam), of ook gaan sniperen
een leuke artillerie of raket beschieting wil ook wel helpen ;-) heb al wel 's zo'n railgunner van een heuvel afgeknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:56:
maar om ef terug te koomen op mn probleem weet iemand waardoor dat komt?
Probleem is al eerder aangekaart ...
Heb je soms een Linksys WRT54G ?? http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=8867

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:56

Zenix

BOE!

voor de mensen die het willen weten, mijn username is zenix_

ik speel wel atm alleen in het weekend :) want ik zit in revalidatiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Speelde net op de Khaos server met Cyclonus, echter neit een geweldige ervaring, ik zal er voorlopig niet weer komen. Als clanleader in Et en 3 jaar admin ervaring kan ik je hetvolgende zeggen Cyclonus:

Ga niet iedereen die jou ownt en veel XP haalt direct van hacken beschuldigen. Sommige mensen hebben nu veel ervaring in deze games en misschien een uber PC waarmee ze je ownen. Je mag dit soort dingen nooit als admin zeggen zonder eerst een tijdje met iemand mee te kijken. Heb altijd het liefst geprefereerd om er zelfs een 2e ref naar te laten kijken en pas dan na veel overleg een besluit te nemen.

Verder had er iemand een turret op de MCP gedropped. Jij zit me daar direct te schreeuwen (zo kwam het over met caps). Je wilde direct diegene gaan BANNEN.... Kan toch gebeuren dat een turret land op he tmoment dat daar net de MCP langsrijd...

Over het algemeen worden dit soort problemen wel opgelost door de aanwezige mensen. Een admin hoeft alleen in te grijpen als iemand echt te ver doorgaat met teamkillen of spammen. Verder nog AFK mensen kicken als de server echt vol zit. Het liefst eerst ook minimaal 1 warning geven. Doe relaxedm behandel iedereen met respect en geef ze de kans. Geloof me, de meeste mensen luisteren wel en alleen de snotaapjes van 14 zullen doorgaan.

Kicken moet je zo min mogelijk gebruiken, Bannen moet je alleen doen wanneer iemand maar blijft komen en cheaten oid. 2 jaa rgeleden toen ik en Et nog admin was hoefde ik eigenlijk nooit te kicken, hooguit 3x per week en ik speelde veel. Meeste keren was he took puur iemand die AFK was en neits had gemeld bij een volle server.

Doe er aub wat aan en ik hoop dat je wat met deze tips kunt. Ik ken namelijk iemand die net zo deed als jou. Een hele clan ging kapot en de server bleef over met kindertjes van 12 jaar waarvan de vader ze toevertrouwde op die server omdat er toch niks mocht. De skill en de echte gamers raak je kwijt. Dat is echter nog neit het belangrijkste: de lol in de game raak je kwijt.

Ik kon er net niet met plezier gamen en kom voorlopig ook even niet terug op Khaos. Ik wil met plezier gamen en dat kan alleen als de rest ook plezier heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Wij joinen vaak met een paar man de QuakeWarsLeague servers 's avonds om ze vol te krijgen. Als we er met een paar man gaan zitten, raakt de server langzaamaan wel vol.

Als je dus mensen op de QWL servers ziet zitten, zitten wij er meestal ook. Voor de mensen die eens samen willen spelen :)

Wij met de clan spelen voornamelijk met "QWL" of "TGM" als tag, daar kan je ons aan herkennen ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:08:
Speelde net op de Khaos server met Cyclonus, echter neit een geweldige ervaring, ik zal er voorlopig niet weer komen. Als clanleader in Et en 3 jaar admin ervaring kan ik je hetvolgende zeggen Cyclonus:

Ga niet iedereen die jou ownt en veel XP haalt direct van hacken beschuldigen. Sommige mensen hebben nu veel ervaring in deze games en misschien een uber PC waarmee ze je ownen. Je mag dit soort dingen nooit als admin zeggen zonder eerst een tijdje met iemand mee te kijken. Heb altijd het liefst geprefereerd om er zelfs een 2e ref naar te laten kijken en pas dan na veel overleg een besluit te nemen.

Verder had er iemand een turret op de MCP gedropped. Jij zit me daar direct te schreeuwen (zo kwam het over met caps). Je wilde direct diegene gaan BANNEN.... Kan toch gebeuren dat een turret land op he tmoment dat daar net de MCP langsrijd...

Over het algemeen worden dit soort problemen wel opgelost door de aanwezige mensen. Een admin hoeft alleen in te grijpen als iemand echt te ver doorgaat met teamkillen of spammen. Verder nog AFK mensen kicken als de server echt vol zit. Het liefst eerst ook minimaal 1 warning geven. Doe relaxedm behandel iedereen met respect en geef ze de kans. Geloof me, de meeste mensen luisteren wel en alleen de snotaapjes van 14 zullen doorgaan.

Kicken moet je zo min mogelijk gebruiken, Bannen moet je alleen doen wanneer iemand maar blijft komen en cheaten oid. 2 jaa rgeleden toen ik en Et nog admin was hoefde ik eigenlijk nooit te kicken, hooguit 3x per week en ik speelde veel. Meeste keren was he took puur iemand die AFK was en neits had gemeld bij een volle server.

Doe er aub wat aan en ik hoop dat je wat met deze tips kunt. Ik ken namelijk iemand die net zo deed als jou. Een hele clan ging kapot en de server bleef over met kindertjes van 12 jaar waarvan de vader ze toevertrouwde op die server omdat er toch niks mocht. De skill en de echte gamers raak je kwijt. Dat is echter nog neit het belangrijkste: de lol in de game raak je kwijt.

Ik kon er net niet met plezier gamen en kom voorlopig ook even niet terug op Khaos. Ik wil met plezier gamen en dat kan alleen als de rest ook plezier heeft!
Dat van die MCP die door een friendly turret drop uitgeschakeld werdt was een grapje, dacht dat dat wel overkwam maar bij jou niet dus, het was wel erg pijnlijk te noemen, we stopten even met de MCP om een ATV turret uit te schakelen en dan krijg je een turret van je eigen team (letterlijk) op je dak.
En die andere clan gasten met dat hoge XP daar klopte echt iets niet, heb op een gegeven moment met hem meegekeken (zoals jij voorstelde) op de Volcano map, waar jij er niet uitkwam met je Flyer drone, GDF had geen radar maar hij liep blind een hoek om en wist precies waar een strogg zich had verstopt om de hoek achter een kistje, ik dacht nou ja vreemd maar zou nog kunnen als een van zijn teammaatjes daar net was gekilled, vervolgens komt er 5 man strogg aan openen allemaal het vuur op hem en hij legt ze allemaal neer 1 voor 1 met zijn shotgun op redelijke afstand, nou sorry hoor maar zo slecht schiet 5 man echt niet dat ze hem niet neerkrijgen, volgens mij was het Pyro. Volgende map weer met hem mee willen kijken maar toen ging hij alleen maar vliegen dus schoot het niet echt op. Op de refinery map was jij volgens mij weggegaan en toen had ik ook het clanclubje uit elkaar gehaald door er 2 aan de strogg kant en 1 aan de GDF kant te zetten, die andere 2 waren meteen helemaal nergens meer maar omdat de GDF veranderde in een team Rambo's die alleen op jacht waren naar XP en kills kwamen we niet eens in de buurt van het objective helaas, dat ging de volgende ronde zo'n beetje net zo toen heb ik een XP shuffle vote gedaan, inmiddels was de voor mij verdachte speler ook vertrokken, de enige die het hier niet mee eens waren waren de hoge XP eigenaren in het Strogg team omdat die nu een makkie hadden, toen heb ik het geforceerd en was de volgende ronde meteen een stuk leuker en intensiefer.
Ik kick zelden mensen en bannen al helemaal niet, dan moet je het wel heel gek gemaakt hebben, gisteravond uiteindelijk aan het eind van de avond 1 iemand gekicked omdat die na 2 waarschuwing nog steeds alleen maar aan het spawncampen was, na 2 waarschuwingen leek me dat niet onreeël van mijzelf. Ik weet dat ik in de hitte van de strijd best bot kan zijn en soms dingen zeg die niet door iedereen gewaardeerd worden, maar als het hele team ineens denkt dat ze een FPS aan het spelen zijn dan wordt het wel gauw vervelend.
Dat mensen een betere PC hebben moet in dit spel niet zoveel uitmaken en dat ze daardoor iedereen kunnen ownen daarvoor is het spel gebalanceerd als het goed is.
Ik heb trouwens wel gezien dat ik eens op vliegles moet want met spectaten kon ik dat toch niet goed beoordelen hoe sommigen zo handig zijn met dat ding, gebruikt iedereen hier de standaard keys om te vliegen, ik vindt het nu helemaal niet zo makkelijk eigenlijk en scoor er maar weinig punten mee, wordt vaak al uit de lucht gehaald voordat ik goed en wel wat doelwitten heb gezien.
Nou ja....tot zover, jammer als je nit meer langskomt, maar ik zal weer beter letten op mijn taalgebruik ingame en sommige dingen alleen binnen het fire team bespreken. Ben ook admin geweest op een BF2 server ongeveer 1 1/2 jaar lang en nooit rare klachten gehad, dus ik weet echt wel hoe het moet, allen soms raak ik iets te gefrustreerd. Wat ik nog wel wel kwijt wil is dat het echt niet zo zwart/wit is als jij doet voorkomen nu, ik snap best dat je gekilled kan worden en dat er mensen beter zijn dan mijzelf, het ging gisteren enkel om de manier waarop en dat het steeds dezelfde speler was, in de chat kwam op een gegeven moment nog voorbij van iemand anders die het ook niet vertrouwde, maar ja ik laat het hierbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
GDF had geen radar maar hij liep blind een hoek om en wist precies waar een strogg zich had verstopt om de hoek achter een kistje
3th-eye cam ? ;)

(Geeft ook radar als je het nog niet wist)

[ Voor 12% gewijzigd door Bigbadkip op 12-10-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

3th-eye cam ? ;)

(Geeft ook radar als je het nog niet wist)
Weet ik maar hij had een shotgun, als je het spel speelt zou je toch moeten weten dat een third eye cam alleen beschikbaar is voor covert ops die dan weer geen shotgun tot zijn beschikking heeft, even verder lezen volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 07:21:
GDF had geen radar maar hij liep blind een hoek om en wist precies waar een strogg zich had verstopt om de hoek achter een kistje, ik dacht nou ja vreemd maar zou nog kunnen als een van zijn teammaatjes daar net was gekilled,
Of hijzelf ... ik blijft vaak 'unconscious' liggen en kijk nog wat om heen of ik de dader kan zien. Soms lukt dat en ga ik er na re-spawn meteen op af.
Die 5 kills daarna kan toeval zijn, ik zie wel vaker mensen die akelig goed zijn en er lopen nog flink wat n00bs rond (ik bijv).

just my 0.02 euro ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Volgens mij, is de AA zo lek als een mandje.

Speel ik een potje tegen de computer, met de map: Arena 22, geen AA.
Speel nog nog een keer, maar dan de map, Outskirts wel AA 8)7

Nee, lekker vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
@ Cyclonus: Ok, nu begrijp ik het wat beter. Had de hele tijd het idee dat je gewoon bij me in het team zat en er op gokte dat hij cheate omdat hij jou makkelijk zou neerhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:00:
@ Cyclonus: Ok, nu begrijp ik het wat beter. Had de hele tijd het idee dat je gewoon bij me in het team zat en er op gokte dat hij cheate omdat hij jou makkelijk zou neerhalen...
nee hoor dat was het echt niet, aan het begin van de avond ging het voor mij ook voor geen meter, had het gevoel dat ik niks raak schoot, zei ik ook tegen mijn clanmaatje, die speelde gisteren voor het eerst de full game, had alleen demo gespeeld en die ging ook veel beter dan mij, terwijl wij behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn normaal gesproken. Ik werdt later ook nog door een sniper dmv headshot gekilled, terwijl hij met zijn rug naar mij toe van mij afliep begon ik op hem te schieten, hij draait om schiet 1 keer meteen....BOOM...HEADSHOT. Bleek lag aan mijn kant te zijn....toen ben ik ook wat meer gaan spectaten kijken hoe anderen spelen enzo want dat vliegen krijg ik maar niet onder de knie.
Jij kan trouwens aardig met die tormentor overweg, hoe bestuur jij hem? Default gewoon toetsenbord muis combo??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:25:
want dat vliegen krijg ik maar niet onder de knie.
Hier nog eentje ... ik heb 'vroegah' heel veel on-line WWII Combat sims gevlogen (AirWarrior en AcesHigh), met een joystick en throttle, maar dat vliegen in ET:QW met muis/keyboard lukt voor geen meter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Goner schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:49:
[...]

Hier nog eentje ... ik heb 'vroegah' heel veel on-line WWII Combat sims gevlogen (AirWarrior en AcesHigh), met een joystick en throttle, maar dat vliegen in ET:QW met muis/keyboard lukt voor geen meter :(
Pak een lege server. Oefenen, Oefenen, Oefenen!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat heb ik

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
kan ook niet vliegen, vind het ook nix aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Rev! schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:09:
kan ook niet vliegen, vind het ook nix aan
haha, ik ben slecht in wiskunde , vind er ook niks aan.

Die twee gaan vaak hand in hand :) slecht in zijn en niet leuk vinden

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Vliegen in ET:QW moet je vooral heeeeeeeeeel rustig en geconcentreerd doen. Je lockwindow is heel klein, en je moet rustig de grondtroepen bekijken om raak te kunnen schieten en het juiste wapen voor de juiste doelen gebruiken. Vervelend is wel dat je een heel makkelijke schietschijf bent voor de rocketsoldiers. Mijn tacktiek is op het moment dat er een lock op me is, flares droppen en met shift wegsprinten.

Als engineer vliegen, af en toe landen en repareren wil ook nog wel eens helpen :)

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

goudvisblub schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:26:
Vliegen in ET:QW moet je vooral heeeeeeeeeel rustig en geconcentreerd doen. Je lockwindow is heel klein, en je moet rustig de grondtroepen bekijken om raak te kunnen schieten en het juiste wapen voor de juiste doelen gebruiken. Vervelend is wel dat je een heel makkelijke schietschijf bent voor de rocketsoldiers. Mijn tacktiek is op het moment dat er een lock op me is, flares droppen en met shift wegsprinten.

Als engineer vliegen, af en toe landen en repareren wil ook nog wel eens helpen :)
Niet rustig vliegen, gewoon snel overvliegen, ronddraaien met de neus naar beneden. Dat je lockwindow klein is kun je compenseren met de CAPSLOCK key :)
Je kunt zelfs locken op een doelwit als je crosshair al niet meer zichtbaar is.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Best moeilijk het vliegen, zeker als je:
A indrukt om hoog te blijven
C indrukt om niet vooruit te gaan
Een vinger bij 1 wil houden voor decoys
Linkermuisknop om te schieten
2-3 om te wisselen tussen plasma en strockets

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Laatst online: 03-09 12:59
Kanarie schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:29:
[...]
Dat je lockwindow klein is kun je compenseren met de CAPSLOCK key :)
Je kunt zelfs locken op een doelwit als je crosshair al niet meer zichtbaar is.
hmmm dat wist ik niet! Vanavond eens proberen :)
cheiron schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:34:
2-3 om te wisselen tussen plasma en strockets
Muiswieltje!

[ Voor 21% gewijzigd door goudvisblub op 12-10-2007 12:35 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat werkt inderdaad zeer handig. ik heb idd een Linksys WRT54G maar soms zie ik wel alles en dan weer niet het wisselt mischien een update kwa firmware doen? ik heb v7.0 router versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:37:
dat werkt inderdaad zeer handig. ik heb idd een Linksys WRT54G maar soms zie ik wel alles en dan weer niet het wisselt mischien een update kwa firmware doen? ik heb v7.0 router versie.
Heel misschien beta firmare 1.06 die je bij linksys kan krijgen. Hoe en waar weet ik niet maar degene die ze op de site hebben (1.04) die heeft ook problemen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik ga het dan inderdaad maar eens op de gok doen heb echter er weinig keuze in want het zou moeten werk. sjonge jonge en daar betaal je 60 pleuro voor -,,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:52:
mja ik ga het dan inderdaad maar eens op de gok doen heb echter er weinig keuze in want het zou moeten werk. sjonge jonge en daar betaal je 60 pleuro voor -,,-
Dat ligt aan jezelf, je had ook 28 euro kunnen betalen voor hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hi Guys,

Is het ook mogelijk om met het toetstenbord te vliegen want met de muis kan ik echt niet overweg namelijk, dat voelt wel zo onnatuurlijk. In BF2142 vlieg ik ook altijd met toetsen maar in ETQW kan ik deze setting niet maken lijkt het wel.

Iemand een suggestie?

Alvast bedank ;-)

Edit >> ahh nou ja, thanx voor je antwoord @ hieronder, beetje raar opzich maargoed, dan maar op de grond blijven ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door ocdaan op 12-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet mogelijk in ETQW Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

nee hoor dat was het echt niet, aan het begin van de avond ging het voor mij ook voor geen meter, had het gevoel dat ik niks raak schoot, zei ik ook tegen mijn clanmaatje, die speelde gisteren voor het eerst de full game, had alleen demo gespeeld en die ging ook veel beter dan mij, terwijl wij behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn normaal gesproken. Ik werdt later ook nog door een sniper dmv headshot gekilled, terwijl hij met zijn rug naar mij toe van mij afliep begon ik op hem te schieten, hij draait om schiet 1 keer meteen....BOOM...HEADSHOT. Bleek lag aan mijn kant te zijn....toen ben ik ook wat meer gaan spectaten kijken hoe anderen spelen enzo want dat vliegen krijg ik maar niet onder de knie.
Jij kan trouwens aardig met die tormentor overweg, hoe bestuur jij hem? Default gewoon toetsenbord muis combo??
Tsja dat grapje met die MCP kwam echt raar over aangezien je en cpaslock aan had en er het woord bannen bij gebruikte. Normaal zou ik het iets anders brengen (zoiets met I'm afraid ive to kick you") en bij voorkeur met smiley :)

Zelf hou ik me niet echt bezig met hackers op dit moment. Mensen kunnen nu al eigen tactieken hebben en je kent nog lang niet alles van de game. Pas over ene maandje zou ik persoonlijk als admin er op gaan letten. Ben al vaker in ET mensen tegengekomen waarvan ik mn twijvels had, maar die waren gewoon beter en gebruiken andere tactieken. Weet neit of je iemand tegenwoordig kan zien leanen om een muur. In ET zat er ooit een covop met satchel te wachten om een hoekje door te leanen.

Achja ieder heeft zn eigen dingen zo wat, mijn excusses dat ik zo ongeveer zwart heb gemaakt een paar posts terug.

Als je wilt leren vliegen, vraag het maar ingame. Heb het ook van iemand anders geleerd. Verder kun je het best nog eens op een lege server wat proberen.

Wat info over vliegen:
1. Zet je instellingen goed!
- Advanced controlls uitzetten, zelfs ik kom daar voorlopig niet aan
- Mouse niet inverten bij aircrafts, omhoog aimen is dan ook omhoog gaan

Alleen al daarmee wordt het makkelijker!

2. Controlls
- WASD:
W/S: Omhoog/omlaag
A/D: Links/rechts draaien.

- Muis
Omhoog/Omlaag: In de hoogte aimen
Links/rechts: Zijdelings verplaatsen. Met advanced controlls ga je rolls maken en geheid crashen :+

Capslock: Free aim: Lock hiermee op voertuigen, al vliegend aimen gaat moeilijk, hiermee krijg je wat vrijheid (het eimen stata dan los van de besturing van de tor)
1: Decoy, schudt hittezoekers van je af.

Verder zul je van alles moeten proberen. Vooral een kwestie van door blijven vliegen om rockets van je af te houden! Verder kun je ook stil hangen als je je muis goed insteld (eventueel met Shift naar voren gaan). Probeer dat maar eens, op die manier kun je mooi strockets blijven afvuren op de MCP. Verder: Ga als engineer en landt wanneer hij bijna kapot is, kun je hem zelf reapreren (GENETX heeft al noodlandingen gemaakt met een leeg balkje :+ ). Voor de rest, oefenen, oefenen oefenen.

Controlls zijn normaal kut, aanbevolen is een muis met 2 extra knoppen bij je duim. Daar heb ik nl decoy (1) en Free-aim (capslock) op. dat vliegt toch relaxter, vooral die decoy is handig omdat je direct kan reageren zodra je het in beeld ziet (een vinger bij 1 houden is geen optie). Config daar staat op www.hub.eu.tt -> Forum -> tips
ocdaan schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:05:
Hi Guys,

Is het ook mogelijk om met het toetstenbord te vliegen want met de muis kan ik echt niet overweg namelijk, dat voelt wel zo onnatuurlijk. In BF2142 vlieg ik ook altijd met toetsen maar in ETQW kan ik deze setting niet maken lijkt het wel.

Iemand een suggestie?

Alvast bedank ;-)

Edit >> ahh nou ja, thanx voor je antwoord @ hieronder, beetje raar opzich maargoed, dan maar op de grond blijven ;-)
Jij hebt zeker nog dat naar boven aimen omlaag vliegen is? Zet dna bij je controlls inverted mouse bij aircrafts oid uitzetten zodat omhoog aimen omhoog vliegen is. Staat standaard dus aan en daarmee kan volgens mij niemand vliegen...

[ Voor 20% gewijzigd door GENETX op 12-10-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Nee inverted had ik al wel direct aangezet maar ik game al zo lang en heb nog nooit de muis gebruikt voor vliegen, een oude hond leer je geen trucjes he ;-) hahah ik heb meerdere malen geprobeerd maar dit gaat er bij mij echt niet in.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me vaak zo aan het concentreren op het in de lucht blijven nu dat ik niet aan het aanvalle nbe nmaar meer op het feit of ik gelocked wordt of niet en als ik er dan voor ga zitten om iets aan te gaan vallen wordt ik zo uit de lucht geschoten :D Zal wel aan mij liggen, dan maar in de tank, zal nog wat meer gaan oefenen, misschien eens meevliegen met jou GenetX, kunnen toch 2 man in de vliegtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
In combinatie met de andere tips: Zet je decoys op je rechtermuisknop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:08:
Ik ben me vaak zo aan het concentreren op het in de lucht blijven nu dat ik niet aan het aanvalle nbe nmaar meer op het feit of ik gelocked wordt of niet en als ik er dan voor ga zitten om iets aan te gaan vallen wordt ik zo uit de lucht geschoten :D Zal wel aan mij liggen, dan maar in de tank, zal nog wat meer gaan oefenen, misschien eens meevliegen met jou GenetX, kunnen toch 2 man in de vliegtuigen?
Ja, kan prima vnvnd, alleen leer je er neit heel veel van aangezien je neit ziet hoe ik vlieg, alleen een beetje naar beneden kijkt met je mitrailleur. Ik switch soms als ik stil hang met F naar die gun om wat op poppetjes te maaien om 10 seconden later (wanneer hij probeert neer te gaan storten wegens geen piloot) weer verder te vliegen. Tip is om vooral tanks te ontwijken (ik haat die dingen) en je te concentreren op turrets. Hammers uithalen en APT's zijn zeer handig voor je team. Een Hammer kan de hele verdediging uitschakelen terwijl een APT het lastig maakt in bv Quarry voor de strogg om in het schip te komen. Altijd eerst wel scannen op AVT's en die eerst proberen uit te schakelen.

Maar het beste kun je me even spectaten zodat je me kan zien vliegen, daarna kunnen we wisselene n zie ik jou vliegen. Dan kan ik je tips geven waar het eventueel fout gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 12-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kuch kuch *

Door: EX2REME
Bekijk myReact van EX2REMEBekijk de gallery van EX2REMEBezoek homepage van EX2REMEBerichten: 20
Reg. datum: 28 augustus 2007
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op vrijdag 12 oktober 2007 12:49
Acties:

Door: iCy
Bekijk myReact van iCyBekijk de gallery van iCyBezoek homepage van iCyBerichten: 676
Reg. datum: 27 september 2003
quote:
EX2REME schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:37:
Heel misschien beta firmare 1.06 die je bij linksys kan krijgen. Hoe en waar weet ik niet maar degene die ze op de site hebben (1.04) die heeft ook problemen.
ik drink niet, ik zuip

Geplaatst op vrijdag 12 oktober 2007 12:52
Acties:

Door: EX2REME
Bekijk myReact van EX2REMEBekijk de gallery van EX2REMEBezoek homepage van EX2REMEBerichten: 20
Reg. datum: 28 augustus 2007

iemand nog antwoord voor deze arme ziel =] ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Gewoon ff community.enemyterritory.com doorspitten. Las laatst dat de mensen van SD bezig waren met een patch, dit zijn toch van die kwaaltjes die in het begin voor kunnen komen. Gewoon filters toepassen zoals Geen lege servers, geen servers met password, geen servers met bots ed. Dat soort dingen schijnen wel te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Laatst online: 00:08
ik zie soms mensen midden in de lucht uit een anansi stappen, en daarna openen ze een parachute. Maar bij de controls kan ik nergens vinden hoe je die moet openen. Ik heb al overal op proberen te drukken maar het lukt maar niet. Wie weet welk knopje het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
F

offtopic:
Kortste post ooit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Morax schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:33:
In combinatie met de andere tips: Zet je decoys op je rechtermuisknop! :)
Klinkt handig ... zou zoiets moeten zijn :
bind "MOUSE2" "_weapon0" "" "vehicle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Niveau op de demo servers wordt ook minder en minder. Heb al in dagen geen lekker potje in een fijn team meer gespeeld. Constant gasten die zonder teambelang spelen. Net staan er verdorie 5 man te hacken, geen strogg in de buurt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
cheiron schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:35:
Niveau op de demo servers wordt ook minder en minder. Heb al in dagen geen lekker potje in een fijn team meer gespeeld. Constant gasten die zonder teambelang spelen. Net staan er verdorie 5 man te hacken, geen strogg in de buurt.
Heeft nu al zoveel plezier van die €30 meer gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ging lekker kut net :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

play.com heeft mijn game net verzonden, dus nog ff doorbijten met de demo en dan kan ik echt gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
GENETX schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:05:
[...]

Normaal gesproken mag je verwachten dat Play op een normale tijd levert.. kloothommels.
Daarnaast gaat het er mij niet zozeer om dat ik 50 euro voor een spel betaal, maar dat een kloterig, zielloos bedrijf als de FRS die 30 euro verschil direct in de zak stopt. En ja, daar heb ik wel 2 weken voor over.

Het zijn gelukkig drukke tijden voor de pc game ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
GENETX schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:05:
[...]

Ik had 1 dag na release de game in huis, 32 euro uitgespaard, en enkele euro's aan benzine omdat ik niet naar de stad ben gegaan ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

cheiron schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:22:
[...]

Normaal gesproken mag je verwachten dat Play op een normale tijd levert.. kloothommels.
Staking van de post heeft daar niets mee te maken?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Acid_Burn schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:54:
[...]

Staking van de post heeft daar niets mee te maken?
Lijkt me wel, Play zegt in de verzendbevestiging dat verzendingen vertraging kunnen oplopen door de stakingen van de Royal Mail. Same goes for Amazon.co.uk

Daarnaast is Play toch al niet snel. Een verzending ontvangen duurt al snel een week met een klein beetje pech.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Komt waarschijnlijk omdat ze de goedkoopste methode gebruiken. Dus geen airmail, dus boot en dat duurt even.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Wildfire schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:58:
Daarnaast is Play toch al niet snel. Een verzending ontvangen duurt al snel een week met een klein beetje pech.
Bij mij duurt het ondertussen al meer dan 2 weken dus als je het in een week binnen hebt heb je geen pech maar geluk :p

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel erg lang hoor wouter.

ik heb trouwens nu alles prima werken met ETQW op mijn linksys router muha heb zelf ef firmware aangepast c+ firmware van hun is onbeveiligd lol. probleem is best simpel maar ja je kan dat weer niet naar linksys stuuren. het werkt nu toppie maar als iemand bekenden goeden NL servers weet dan hoor ik dat nog gewoon graag want er staat niet veel NL zo in mn server lijst meeste wat ik zie is duits en UK lol. nu wel meer dan 1024 spelers nog niet echt veel en i kzie zo,n 1700 servers in totaal nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Mijn in-game naam is hetzelfde als hier: The_Worst.
Ik heb gisteren geprobeerd te vliegen maar ik kan het nog steeds niet. Toen ik op valley de MCP voor de tunnel probeerde te beschieten belandde ik op de kop onder de brug. :+

Gisteravond een paar erg spannende spellen gespeeld als aanvaller waar we volgens mij 2 keer vlak voor de eindtijd de boel lieten ontploffen. Vooral als het einde nadert, bom loopt en het balkje van het defusen halfvol is. :D Je voelt de spanning om je heen gewoon stijgen.

Wat vinden jullie van de map Volcano? Ik vind het momenteel de minst leuke map. Ik heb de map een aantal keer gespeeld maar ben nog niet veel verder gekomen dan net binnen de bunker.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Volcano is bij mij ook het minst favo op het moment, maar ach aan de andere kant als het als strogg lukt gata het wel. Gewoon een heel team aan covops er in "warpen" :+

BIj vliegen wel advanced uitzetten (misschien dat ik het zo wel weer ff probeer) en mouse niet inverten, dan is vliegen werkelijk een eitje (zolang er geen rocket launchers je op te wachten staan).

Gister met een stuk of 4 HUB members aan het spelen geweest op Khaos. Samen met een jongen uit de UK die ik al lang vanuit mn ET clan ken lekker gegamed en die tijden kwamen direct weer boven. Weer geweldig veel lol met hem gehad :). Wel leuk ook om te zien als iemand het leiderschap op zich neemt. Dat ha dik dus gister op Volcano op het punt waar we dat ding moesten opblazen. We kwamen er niet doorheen, vol met GDF daar. Het team 1 minuut gegeven om allemaal posten in te namen (iedereen verdeelde zichzelf over de punten) en bleef mooi wachten. Om 11:00 ging het startschot vanaf mij af en hadden we zo'n 75% van de strogg daar. De GDF was kansloos en werd helemaal verdreven waardoor we de verdedigning daar neer konden zetten en rustig de bom konden planten. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe dat klinkt inderdaad goed, die khaos server he is dat nou een goeden NL server?

ook ben ik trouwens op zoek naar een clan voor gemiddelde ervaaren game stijl, ken wel alle objectives etc laat het even weten in een PM zou me zeer deugd doen. ik heb eventueel een ventrillo tot mn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:03:
ghehe dat klinkt inderdaad goed, die khaos server he is dat nou een goeden NL server?

ook ben ik trouwens op zoek naar een clan voor gemiddelde ervaaren game stijl, ken wel alle objectives etc laat het even weten in een PM zou me zeer deugd doen. ik heb eventueel een ventrillo tot mn beschikking.
je hebt je dm(pm) niet aan :+

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Def!ance, is jou server nou eigenlijk al up? Zit nu dis steeds in khaos alleen had ik daar net een "team" van strogg waarbij de Makron wss de controle kwijtwas: Een deathmatch team dus :| Gister was er ook al 1 die klaagde over het feit wanneer velen nou eens doorhadden dat dit geen UT oid is... Dus als ik nog een andere keus heb wanneer khaos leeg is of vol met noobs oid zit hou ik me aanbevolen :+

IP van Khaos: 85.236.101.53. Is volgens mij geen NL server, volgens mij gewoon europees. Maar het liefst speel ik ook Europees. Vindt het gewoon leuk om vele culturen te leren kennen via internet en het idee dat je niet weet of je teammate een Nederlander, Brit, Fransman, Turk, Marrokaan of whatever is. Die teammate is gewoon je teammate en je kan elkaar dus lekker op persoon beoordelen en niet op godsdienst of ras. In ET heb ik het wel meegemaakt dat een brit dus echt ff om 4 uur zei: "brb, thea time" :+

Cyclonus, heeft Khaos ook een site? Vindt het namelijk wel zo netjes dat wanneer ik gebruik maak van jullie sevrer ik iig in de posts met het IP en bij de links een linkje plaats naar jullie toe.

[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 13-10-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

GENETX schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:07:
Def!ance, is jou server nou eigenlijk al up?
jah allang :+

89.18.176.127

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Def!ance, is jou server nou eigenlijk al up? Zit nu dis steeds in khaos alleen had ik daar net een "team" van strogg waarbij de Makron wss de controle kwijtwas: Een deathmatch team dus :| Gister was er ook al 1 die klaagde over het feit wanneer velen nou eens doorhadden dat dit geen UT oid is... Dus als ik nog een andere keus heb wanneer khaos leeg is of vol met noobs oid zit hou ik me aanbevolen :+

IP van Khaos: 85.236.101.53. Is volgens mij geen NL server, volgens mij gewoon europees. Maar het liefst speel ik ook Europees. Vindt het gewoon leuk om vele culturen te leren kennen via internet en het idee dat je niet weet of je teammate een Nederlander, Brit, Fransman, Turk, Marrokaan of whatever is. Die teammate is gewoon je teammate en je kan elkaar dus lekker op persoon beoordelen en niet op godsdienst of ras. In ET heb ik het wel meegemaakt dat een brit dus echt ff om 4 uur zei: "brb, thea time" :+

Cyclonus, heeft Khaos ook een site? Vindt het namelijk wel zo netjes dat wanneer ik gebruik maak van jullie sevrer ik iig in de posts met het IP en bij de links een linkje plaats naar jullie toe.
Khaos is de leukste server waar ik tot nog toe op gespeeld heb (nick The_Good). Meestal teams die aan elkaar gewaagd zijn, met af en toe erg ervaren spelers om van te leren. Er zou iets meer gecommuniceerd mogen worden, dat wel (geldt ook voor mijzelf btw)... Dat is vooral van belang als een team 'mindere goden' oploopt tegen een team dat wel samenwerkt. Dat loopt 10 van de 10 keer uit op een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

*knip* Blijkt dat offline mode in dit spel, een limit FPS van 30 heeft meegekregen.

Alle gangbare console commands werken niet, om het te unlocken.

Kom ik net pas achter. Vandaar dat het ook zo *knip* liep.

*knip*, waarom nou locken?

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 14-10-2007 12:10 . Reden: mag het voortaan wat minder? :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Waarom nou in offline modus spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat info over de frame lock...

Je schijnt wel wat te kunnen aanpassen las ik ff snel.

http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=2042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, inderdaad, waarom zou je het offline spelen?

(jump op scrolbutton werkt niet... is dat beveiliging tegen bunnyhoppen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Drie kwartier na die post had ik hem eindelijk binnen, 28 september besteld bij Play, vandaag eindelijk binnen \0/

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 10:08
Hey mensen ,

Ik had het de TS al verzocht maar na het uitblijven van een namenlijst ben ik zo vrij geweest om 24 pagina`s |:( door te spitten :

GENETX
Revz0r
zenix_
mendel
iCynl
Foggy
Cyclonus
shades-nl
ElmarO
Goner

En BlaatKillerNL natuurlijk (ikkuh 8) )

Mocht je naam niet kloppen of ook aan de lijst toegevoegd kan worden laat het even weten..
(Of als je um eraf wilt hebben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Denk dat er neit echt veel mensen belang hebben bij zo'n namenlijst. Via vatse servers vindt je elkaar wel lijkt me... De reden waarom ik het niet heb doorgenomen, dankjewel verder :+. Heb ergens niet zo'n belang om om de minuut een meldign te krijgen dat persoon x online is...

@ Paar posts terug :+
VIndt het idd ook jammer dta de communicatie soms wat midner is. Maar dat was bij ET ook al het geval. Als ik echt belangrijke info heb dan meldt ik het (incoming, enemy in disguise, aantal tegenstanders bij de objective). Mogen van mij wle meer mensen doen wanneer ze sterven. Ff zoiets van, "4 GDF @ gen", helpt behoorlijk. Ben ik zelf wel een leidertype, dus ik probeer het team goed neer te zetten en te pushen/aanmoedigen om er voor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

nou ik heb dus verteld dat ik zou upgraden van 3000+ a64 naar 4000+ a64 en van 1,5gig ram naar 2gig ram rest hezelfde. Resultaat is dat de mappen veel sneller laden en ik ook stuk meer fps heb. Had niet zo n positief effect verwacht. Zo zie je maar weer dat ET:QW echt cpu afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Zit nu dis steeds in khaos alleen had ik daar net een "team" van strogg waarbij de Makron wss de controle kwijtwas: Een deathmatch team dus
Varieert dus nogal ... later vanavond zat er een stel Scandinaviers (ben clan naan effe kwijt) die Strogg speelden en goed in de gaten hadden hoe je ETQW speelt ... 3 Strogg wins :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 14-10-2007 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Goner schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 01:57:
[...]

Varieert dus nogal ... later vanavond zat er een stel Scandinaviers (ben clan naan effe kwijt) die Strogg speelden en goed in de gaten hadden hoe je ETQW speelt ... 3 Strogg wins :'(
ik was gister ook nog op de khaos server, alleen me isp had problemen, had om de minuut een minuut timeout en dan was het weer een minuut goed.

probleem is ondertussen gelukkig weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX
Revz0r
zenix_
mendel
iCynl
Foggy
Cyclonus
shades-nl
ElmarO
Goner
BlaatKillerNL
RoeAntSte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

ok gaat nu iedereen dat lijstje herhalen ? dit hoort hier niet thuis !

on topic :

Ik moet zeggen dat het soms TE makkelijk is, gisteren tegen zon gast van quoVadis, naja als hun goed zijn weet ik het ook niet meer, hij kon misschien dan wel beter aimen dan mij, maar doordat ik jaren q3ca gespeeld heb ben ik sneller kwa movement, en slimmer ....

ik ren weg, en je raad het al hij achter me aan, prox mine, klaar :)
en zo [overdrijdmodus] 20x [/overdrijfmodus] achter elkaar

continue op dezelfde plek !

gister zag ik iets ruigs terwijl ik aan het speccen was.

ik weet niet precies welke map het was, want ik ken de maps nog niet allemaal,
die gast zat in een hoekje, keek omhoog , daar zat een soort "duct"
hij schiet zn teleporter erin, hoppa en gaat erin zitten, en killed zo een stuk of 4x zn clanmaat(in andere team spelend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Waar ik overigens wel ECHT een beetje moe van wordt is in de server lijst staan een hoop servers met 30/32 spelers, of 24/26. En zo vaak als je daar op klikt krijg ik toch de melding dat hij vol is. Ook als ik net refresh en meteen ga is hij vol. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om het juiste aantal spelers door te geven?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
cheiron schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:37:
Waar ik overigens wel ECHT een beetje moe van wordt is in de server lijst staan een hoop servers met 30/32 spelers, of 24/26. En zo vaak als je daar op klikt krijg ik toch de melding dat hij vol is. Ook als ik net refresh en meteen ga is hij vol. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om het juiste aantal spelers door te geven?
Reserved slots?

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ODM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07-2021

ODM

Zo, eindelijk gisteren mijn spel binnen gekregen, na een verzendtijd van 15 dagen. Wordt eventjes wennen aan de maps, ik won de 1 op gevechten wel maar vervolgens verdwaal ik:) Elke map leren dus. Als mensen zin hebben om te spelen, xfire = odmodm, porren werkt.

En inderdaad tjristan, reserved slots. Jammergenoeg wordt dat nog niet aangegeven, ik hoop dat ze dat snel verzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
cheiron schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:37:
De reserved slots werken nog niet door een bug ;) Het komt omdat mensen die net de server joinen en nog aan het laden zijn, nog niet meegeteld worden.

Kan ik overigens ook aan die lijst met namen toegevoegd worden? Met dezelfde naam als hier :)

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 14-10-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om een clan te beginnen, of is die er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Met wat voor muis spelen jullie zoal ?
Ik heb altijd met een trackball gespeeld, maar heb gisteren toch eens een Logitech G3 muis gekocht. Is wel even wennen, maar het lijkt alsof het iets sneller en nauwkeuriger werkt ... niet dat ik ooit een echte (1-vs-1) shooter zal worden, maar alle kleine beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:44:
Misschien leuk om een clan te beginnen, of is die er al?
Kijk 's of HUB iets voor je is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Goner schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:30:
Met wat voor muis spelen jullie zoal ?
Ik heb altijd met een trackball gespeeld, maar heb gisteren toch eens een Logitech G3 muis gekocht. Is wel even wennen, maar het lijkt alsof het iets sneller en nauwkeuriger werkt ... niet dat ik ooit een echte (1-vs-1) shooter zal worden, maar alle kleine beetjes helpen.
ik heb zelf een Razor Copperhead, en hiervoor had ik een Logitech MX310. Mijn broer speelt met een MX500 MX510 MX518 of een Deathaddder. Ligt eraan welke dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, dit lijkt me niet de plaats voor dit soort discussies.

Ik vind die icarus wel irritant zeg. Vooral als de gdf geen vliegende dingen hebben, heb je continue strogs achter je staan, of die in je spawn point granaten gooien.

edit:

zou k trouwens een nieuwe TS maken? k heb er wel zin in, en het lijkt me wel handig, aangezien het spel nu ook echt uit is...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:49:
lol, dit lijkt me niet de plaats voor dit soort discussies.

Ik vind die icarus wel irritant zeg. Vooral als de gdf geen vliegende dingen hebben, heb je continue strogs achter je staan, of die in je spawn point granaten gooien.

edit:

zou k trouwens een nieuwe TS maken? k heb er wel zin in, en het lijkt me wel handig, aangezien het spel nu ook echt uit is...
Ja lijkt mij ook wel een goed idee.
Ik heb nog wel wat links en eventueel ideen voor TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

Ja lijkt mij ook wel een goed idee.
Ik heb nog wel wat links en eventueel ideen voor TS.
dm ze maar :) k ga er vanavond/morgen aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:31:
[...]

dm ze maar :) k ga er vanavond/morgen aan werken.
Ik probeerde via dm maar die heb je volgens mij niet aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

een ts + gameserver is voor handen voor gotters

ts2 : 89.18.176.127:8767
etqw : 89.18.176.127

@ rev, ik heb je toegevoegd gister maar ik heb je nog stees niet online