Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.662 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Jij je zin: Netgear FR114P
Ik heb nog nooit in geen enkel spel of P2P applicatie last gehad van een stotterende router.

En dan nog, dan zou die bij een server nog niet rapporteren dat er slechts 6 mensen op zitten terwijl er meer zijn. Dan zou ik die server helemaal niet zien.

edit: Net even mijn internet kabel direct in de pc gestoken om een router probleem uit te sluiten, zelfde resultaat.

[ Voor 57% gewijzigd door Acid_Burn op 09-10-2007 01:48 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:40:
Jij je zin: Netgear FR114P
Ik heb nog nooit in geen enkel spel of P2P applicatie last gehad van een stotterende router.

En dan nog, dan zou die bij een server nog niet rapporteren dat er slechts 6 mensen op zitten terwijl er meer zijn. Dan zou ik die server helemaal niet zien.
Klopt, je ziet de meeste servers dan ook niet. ET:QW is bezig met een fix hiervoor, zie de community van Quake Wars maar.

Je router is erg traag en ik denk dat deze maar maximaal 256 connecties aan kan en dit is behoorlijk laag. Op een duits forum spraken ze van 150 connecties max.

Heeft je modem toevallig geen router functie? Zoja, zet je netgear router dan even in bridge modus.

http://community.enemyter...ums/forumdisplay.php?f=28

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 09-10-2007 01:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:40:
Ben ik nog steeds een moraalridder om te zeggen dat het Enemy Territory van deze titel gesloopt mag worden :? ET is nog steeds anders dan dit :P
Ik vind het ook meer quake-field-cry hoor, maar dat is juist niet erg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:20:
Ik vind trouwens wel dat er weinig servers echt bezet zijn..
Grapje ?
Ik filter op full, empty, no-bots en dan krijg ik nog 800 servers. Sorteer ik de lijst op aantal players, dan zijn de eerste paar schermen van 23/24 - 18/24 ... (de 24/24 zie ik dan niet eens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:43:
Helaas zit volgen mij half nederland te wachten op een bestelling van play.com.
Je hebt ook gelezen dan de Royal Mail staakt(e) ... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Goner schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:34:
[...]

Grapje ?
Ik filter op full, empty, no-bots en dan krijg ik nog 800 servers. Sorteer ik de lijst op aantal players, dan zijn de eerste paar schermen van 23/24 - 18/24 ... (de 24/24 zie ik dan niet eens).
Nee, zie screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Misschien zou je je problemen kenbaar kunnen maken aan de ontwikkelaars? Dit kan via community.enemyterritory.com/forums .

Splash Damage reageert zeer regelmatig en staat bekend als een bedrijf dat ook echt luistert :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Tip: zet je filter zo dat hij servers met bots er uit filterd, je wilt toch niet met bots spelen? De reden waarom deze game zo lang is uitgesteld volgens mij helaas. Bots suck, Real ppl FTW! :+

Heb hier altijd een hele lijst met 32/24-slot servers die goed bevolkt zijn.
Ben ik nog steeds een moraalridder om te zeggen dat het Enemy Territory van deze titel gesloopt mag worden :? ET is nog steeds anders dan dit :P
ET is idd wat anders, maar ik zie ook weer de punten waar het hetzelfde is. Zo kwam ik er zondag via een clubmember die ik al jaren ken van ET er achter dat je met een uniform als GDF door een Stroggshield kan. Op die manier kun je dus vrij snel die databrain te pakken krijgen. Fueldump uniform style dus :+. Was al bang dat dit soort dingen misten, net dat sneaky in de basis van de Axis komen door dit soort trucjes. Ik mis het wel door de vliegtuigen dat ze alles goed hebben afgesloten tot je echt je objective hebt gehaald, dat mis ik wel. Maar die Tormentor is aan de andere kant zo leuk :+

Bij mij draait ET en ETQW toch meer om het even ontspannen en dat gaat prima. Prima community waar ieder zijn rol op zich neemt. Je zit zo in de strijd en geniet op pub servers en je kan er ook zo weer uit stappen, dat vindt ik persoonlijk geweldig aan deze games.

Wil wel eens weten wat de mede GoTters voor rollen op zich nemen:

Ik ben zelf een beetje de generaal op het veld. Als engineer (ook al in ET) ben ik altijd constant bezig met het opzetten van de verdediging (mines + turrets) en probeer daarbij mn team bij me te krijgen om ook de verdedigng op te zetten. Vaak werkt het goed. Teamplay heeft eenmaal een leider nodig, maar niet dat ik echt eis dat ze iets meoten doen. Vind het mooi om te zien als een tactiek op Pub dan werkt en ik de mensen die helpen dan ook weer complimenten kan geven. Als we in de aanval meoten ben ik altijd de class die nodig is. Net als in ET wil ik maar 1 ding: De overwinning. Xp boeit me geen fuck, ik ga er gewoon voor. Ook dan push ik mn team om vol in de aanval te gaan en fungeer ik vaak als breekijzer die de hele verdediging van de tegenstander gek kan krijgen*. :+ Soms vlieg ik echter ook wel eens met de tormentor rond zoals in valley om vele turrets uit te schakelen. Ook wel een vorm van verdedigne: je kan heel makkelijk de brugbouwers bestoken en de MCP stoppen.

*) Let maar eens op hoeveel verdedigers er naar een bom gaan of andere objective als er iets gebeurd. Ze hebben gene oog meer voor andere dingen waardoor je team opeens tegen een man of 4 minder staat te vechten en er dan doorheen kan breken en mijn werk kan afmaken. Vaak zoek ik een alternatieve route (die kan ook door hun spawn gaan) die minder verdedigd wordt. 1v1 red ik niet, zeker niet met een hele verdediging, maar van achter komen kan mooi verassend aankomen. In Quarry asl strogg plant ik die bom op de generator nadat ik uit een tormentor stap en vanaf boven land op 2 meter van de generator. Ik pak voor het instappen de bom al vast. Ik land, plak dat ding er op en arm hem. Binnen 5 seconden staat die bom af te tikken uit het niets!

[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 09-10-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:29:
Zo kwam ik er zondag via een clubmember die ik al jaren ken van ET er achter dat je met een uniform als GDF door een Stroggshield kan.
Vertel 's ... heb ik 1 keer geprobeerd en dat was gelijk de laatste :'( of bedoel je ; als GDF covert ops in een Strogg uniform ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
^^ Ja duh :P. In ET had je ook altijd een pakje van de duitsers nodig om de deur te openen :+. Maar bedoel je dat een strogg met GDF uniform er niet door kan? Dat zou wel erg stoer zijn :P

[ Voor 110% gewijzigd door GENETX op 09-10-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Zijn er mensen die dit spelen met een AMD 64 3500+ 2.2GHz? Of iets in die buurt? Ik ben benieuwd wat voor PCI-e kaart ik in zo'n systeem moet zetten om dit spel goed te kunnen spelen. Hoeft niet het meest advanced te zijn, zolang ik 't maar op breedbeeld kan spelen en met een fatsoenlijke refreshrate.

Iemand tips/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Serenity schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:46:
Zijn er mensen die dit spelen met een AMD 64 3500+ 2.2GHz? Of iets in die buurt? Ik ben benieuwd wat voor PCI-e kaart ik in zo'n systeem moet zetten om dit spel goed te kunnen spelen. Hoeft niet het meest advanced te zijn, zolang ik 't maar op breedbeeld kan spelen en met een fatsoenlijke refreshrate.

Iemand tips/ervaringen?
Aangezien je CPU al snel een bottleneck gaat zijn, zou ik een 8800GTS overwegen. Die zou snel genoeg moeten zijn. Misschien niet met alle eyecandy maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als GDF schiet ik zo 4 stroggs achter elkaar neer, maar andersom kost het me veel meer moeite en lukt vaak maar eentje (of ik word gepwnt :P)

Valt me op dat als je als GDF geraakt word je beeld gewoon helder blijft, terwijl je als Strogg geraakt word je beeld wazig word. Speelde gister veel Strogg en ik verloor veel 1v1's, dacht echt van wtf. Toen ik weer GDF speelde ging het 10x beter? Meer mensen dit opgevallen?

Zijn dingen als Muzzleflash en dat wazige beeld van Strogg ook uit te zetten dmv commands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm 29 verstuurd en nog niks binnen.

Als ik deze berichten hier lees sterk wisseld met versturen de 1 heeft hem binnen 4 dagen terwijl sommige weken er kunnen opwachten.

Denk dat dit de laatste keer voor mij is om iets bij play te bestellen.

Over de r_usesmp ik had dit geenabeled en online gecheckt hij stond op 0 maar eronder stond smp enabled opsich vreemd de vorige keer was het namelijk helemaal uit is het dan misschien toch server afhankelijk?

Zal met de volledig ff testen met een eigen server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX

Iemand tips/ervaringen?
ETQW leunt weer zwaar op je CPU. Aangezien je CPU maar een rating van 700+ boven het minimum zit zul je niet veel verder koemna als medium. 8800GTS lijtk me zwaar overkill voor ETQW in zo'n systeem tenzij je van plan bent om over een jaartje de rest te vervangen, dan zou het wel een mooie optie zijn. Anders zou een 7600GT / 7900 ook wel volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50

Iemand tips/ervaringen?
zelf heb ik een amd64 3800+ 2.4 ghz en heb er een gforce 7800 GTX inzitten. heb altijd rond de 30+ fps ook in grote battles op medium tot high settings, aa enz natuurlijk uit. heb wel 3gb ram erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Rev! schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:30:
Als GDF schiet ik zo 4 stroggs achter elkaar neer, maar andersom kost het me veel meer moeite en lukt vaak maar eentje (of ik word gepwnt :P)

Valt me op dat als je als GDF geraakt word je beeld gewoon helder blijft, terwijl je als Strogg geraakt word je beeld wazig word. Speelde gister veel Strogg en ik verloor veel 1v1's, dacht echt van wtf. Toen ik weer GDF speelde ging het 10x beter? Meer mensen dit opgevallen?

Zijn dingen als Muzzleflash en dat wazige beeld van Strogg ook uit te zetten dmv commands?
idd dat heb ik dus ook haha
het lijkt wel of de GDF machine gun stukken sterker is dan de lacerator !

maar toch merk je niet dat het unbalanced is over de hele game gezien dus dit zal met een reden gedaan zijn (strogg heeft het bijv makkelijker op veel maps)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:09:
[...]

zelf heb ik een amd64 3800+ 2.4 ghz en heb er een gforce 7800 GTX inzitten. heb altijd rond de 30+ fps ook in grote battles op medium tot high settings, aa enz natuurlijk uit. heb wel 3gb ram erin zitten.
Hier een 7600GS AMD 3500+ 2,2ghz 768MB en alles op low low low nog net speelbaar. Ik draai em wel op 1360x768 vanwege mn beeldscherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49

Dat viel me gister ook op.
Speelde voor het eerst weer Strogg sinds de demo.
Ik had echt zoiets van schiet ik losse flodders ofzo :P

Kan mss ook komen dat de HP kan verschillen per team.
GDF team met 4 medics heeft 120 HP. Standaard Strogg is dacht ik 90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:19:
[...]

idd dat heb ik dus ook haha
het lijkt wel of de GDF machine gun stukken sterker is dan de lacerator !
Vreemd, ik had juist het gevoel dat de Stroggs het makkelijker hebben met de lacerator...

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Ben ik met je eens. Ik vond zelf ET wat overzichtelijker. En als je gewend bent om ET te spelen dan moet je nog altijd wel omschakelen wil je ET:QW kunnen spelen. Al zijn er natuurlijk wel de nodige overeenkomsten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Meestal soldier/agressor of engineer/constructor ; ben niet zo'n geweldige shooter, dus neem als soldier/agressor de rocket launcher/obliterator mee om m'n team te ondersteunen door turrets/voertuigen uit te schakelen. Als engineer idem door juist turrets van het juiste type te plaatsen en mijnen te planten ...
Verder soms covert ops als er niet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Bij mij loopt in de demo na een tijdje de muis steeds weg in de menu's. Zo snel dat dan niet meer een andere class selecteren, en quit moet ik doen met taakbeheer.
In het spel heb ik nergens last van. In andere games is me dit ook nog nooit gebeurd.
Meer mensen hier last van? Is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb wel eens gehoord dat USB devices als joystick dat soort storingen soms kunnen veroorzaken ...
Ik heb dat verschijnsel in de demo een keer of 2 gehad in het spel zelf, dat je in 1 richting gaat lopen en niet kan corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:20:
r_useSMP "1" // dualcore/multicore aan
Je kan proberen van deze op 1 te zetten, maar als je dan effectief verbinding maakt met een server zal je zien dat hij automatisch terug op 0 gezet wordt.
Kan je niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
De rollen die ik op mij neem:
Strogg:
Tijdens brugfase die artillery gast of de assault guy
Tijdens outpost-mcv fase: Engineer
Tijdens defence shield fase: Engineer
Tijdens eindfase Engineer of assault guy

GDF:
Tijdens brugfase: Engineer
Tijdens outpost-mcv fase: Engineer, en indien noodzakelijk artilley mannetje (als er voldoende goede engineers zijn)
Tijdens hack shield fase: Engineer of hacker
Tijdens eindfase: Bommenlegger assault guy

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Laatst online: 13-09 14:31

makje

Professioneel prutser

Iemand tips/ervaringen?
Ikzelf speel met een AMD 3500+, 2 GB DDR400 en een GTS8800 (MSI OC editie) op 1280*1024 en graphics meest op high met 60fps

Dit moet ik terug nemen, 60fps was tijdens mijn test op een verder lege multiplayer server.
Tijdens een gewone multiplayer game met 20+ spelers heb ik 30+ frames

[ Voor 14% gewijzigd door makje op 11-10-2007 00:55 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:36:
[...]

Ben ik met je eens. Ik vond zelf ET wat overzichtelijker. En als je gewend bent om ET te spelen dan moet je nog altijd wel omschakelen wil je ET:QW kunnen spelen. Al zijn er natuurlijk wel de nodige overeenkomsten.
Gewoon nog een weekje of 2 spelen en ook Quake Wars wordt overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Goner schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:49:
Heb wel eens gehoord dat USB devices als joystick dat soort storingen soms kunnen veroorzaken ...
Ik heb dat verschijnsel in de demo een keer of 2 gehad in het spel zelf, dat je in 1 richting gaat lopen en niet kan corrigeren.
hmmm ik zal mn stuurtje er eens uittrekken... de stroom is er af dus ik ging er van uit dat ie dan niks deed... bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Als ik in het aanvallende team zit dan ben meestal de class die de huidige missie moet volbrengen en als ik moet verdedigen ben ik vaak engineer.

Ik ben de laatste tijd wel meer medic omdat je dan, samen met degene die de missie moet volbrengen, veel verder komt omdat je kan reviven.

Spawnhosts zijn erg handig voor Strogg maar daar wordt veel te weinig gebruik van gemaakt. Mensen claimen vaak niet eens een spawnhost maar dit zal waarschijnlijk komen door onwetenheid.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:10:
[...]
Als ik in het aanvallende team zit dan ben meestal de class die de huidige missie moet volbrengen en als ik moet verdedigen ben ik vaak engineer.

Ik ben de laatste tijd wel meer medic omdat je dan, samen met degene die de missie moet volbrengen, veel verder komt omdat je kan reviven.

Spawnhosts zijn erg handig voor Strogg maar daar wordt veel te weinig gebruik van gemaakt. Mensen claimen vaak niet eens een spawnhost maar dit zal waarschijnlijk komen door onwetenheid.
Die spawnhost wist ik tot gisteren ook niet, ik klikte en ineens respawnde ik na dood gelijk weer op die plek. Geniaal! Ik heb de game nu inmiddels sinds vrijdag (nadat ik em al in mei had gepreorderd dus mijn naam was veiliggesteld :). Via play een limited edition die niet grandioos veel toevoegd, maar ik houd wel van Editions. Ik hoop dat er wel een lijstje komt van actieve GoT-ers, want ik heb geen tijd om in een clan te zitten maar de overgang van Counter-Strike Source naar QW is er wel eentje waar ik een vaste server loslaat en dus is het altijd leuk om wat medespelers te kennen waar je een beetje op elkaar kunt bouwen.

Team play zie ik op sommige ranked pubs redelijk gaan (af en toe briljante rushes). Maar soms wordt er ook nog hopeloos gespeeld waarbij het meer op DM lijkt dan op teambased objective spelen.

Anyway, bFunk reporting for duty, Sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:17:
Ik hoop dat er wel een lijstje komt van actieve GoT-ers, want ik heb geen tijd om in een clan te zitten
Er is al 2 keer een IP-adres voor een server (QuoVadis en Khaos) langsgekomen, maar zie daar zelden GoTters ... zou ook wel eens willen spelen met/tegen de namen hier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
post ze eens dan kom ik je vanavond ownen :P

hoe bind ik btw dingen als "medic" "thanks" "need ammo" aan een key?

[ Voor 45% gewijzigd door Rev! op 09-10-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:17:
[...]
Ik hoop dat er wel een lijstje komt van actieve GoT-ers, want ik heb geen tijd om in een clan te zitten maar de overgang van Counter-Strike Source naar QW is er wel eentje waar ik een vaste server loslaat en dus is het altijd leuk om wat medespelers te kennen waar je een beetje op elkaar kunt bouwen.
-> www.hub.eu.tt. Geen clan, wel een club. Betekend zoveel als een organisatie als een clan zonder de verplichtingen van wars en trainingen.

Spwanhosts zijn idd zeer handig. In de Beta op sewer een keer een team duidelijk gemaakt wat het nut was tijdens het laatste deel. Vooral bij de sewer controlls of the contaminator is het handig: Je spawnt vrij ver weg van de main objective. Als 80% van de spelers zich daar vast zet met wat medics en steeds weer respawned heeft de GDF amper kans, je mist nl zo'n 30 seconden lopen waardoor de verdediging op peil blijft, zelfs als er door een granaatje opeens een stuk of 3 man neer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Rev! schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:26:
post ze eens dan kom ik je vanavond ownen :P

Waarom probeer je niet de quick chat met letters? N-M is Need Medic, R(eply)-T is Thanks!, N-A ia Need Ammo etc, etc.

Erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Rev! schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:26:
zoiets :

http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/vsay.php

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 09-10-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

iCy, ik zie dat je de WRT54GL hebt, maar je zegt dat het de v1.1 is is dat de firmware versie? MAW is het gewoon deze: http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=19822&ref=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk laat play.com eens van zich horen. Mijn order is vandaag verwerkt en hij is klaargezet om verzonden te worden. Nog een paar dagen behelpen met de demo en dan heb ik hem ook in huis.

:9 Must resist the urge :9
:9 Can't resiste the urge :9
:9 Need stroylent!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update eindelijk binnen :*)

Dit weekend eindelijk ff genieten zal eerst ff met iemand via lan oefenen om zo alle mappen te leren.

Weet iemand toevallig of je met 2 veschillende pcs onder dezelfde ip op een server kan(wel 2 verschillende keys natuurlijk)

Onder de demo crashte dit namelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:01:
iCy, ik zie dat je de WRT54GL hebt, maar je zegt dat het de v1.1 is is dat de firmware versie? MAW is het gewoon deze: http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=19822&ref=2
Ja 1.1 is degene die ze nu verkopen, er komt wel een v1.2 aan maar die is er nog niet volgens de kenners in het WRT54G/L topic

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Bij mij is het dan weer net omgekeerd. Strogg speelt bij mij veel lekkerder :p

Accurized Lacerator O+

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:40:
[...]

Bij mij is het dan weer net omgekeerd. Strogg speelt bij mij veel lekkerder :p

Accurized Lacerator O+
Hier ook precies hetzelfde ( Bekijk me profiel maar als je het niet geloofd ) Ik speel het liefste met accurized lacerator, en dan maai je iedereen neer, die GDF wapens zijn zo onnaukeurig en het aller beste - / + Stroyend gebruiken. Om jezelf te healen tenkoste van je ammo O+ Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Strockets ftw :+

Maar ik vind de lacerator ook beter schieten, kan ook zijn dat ik de laatste keer dat ik met beide voeten (of is het poten bij de strogg) op de grond stond het GDF team wel heel zwak was. Ben normaal niet echt super in 1v1. Als ik dan 3-4 man neerhaal in een leven zegt dat wel iets. Maar ik vlieg vooral do-or de lucht met mn "Torretje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:24:
[...]

Er is al 2 keer een IP-adres voor een server (QuoVadis en Khaos) langsgekomen, maar zie daar zelden GoTters ... zou ook wel eens willen spelen met/tegen de namen hier ;-)
Laten we dan een keer iets afspreken, de Khaos server beheer ikzelf samen met andere Khaos members, is een ranked server (voor degene die daar op zoeken wel belangrijk), het ip: 85.236.101.53 en standaard poort. Gooi er dan maare meteen een dag bij: donderdagavond vanaf een uur of 19:00. Als er lekker veel GoT spelers komen kan het best leuk worden.
Khaos is trouwens een clan waar we ook gewoon samen spelen voor de lol, in teamverband als het spel het ondersteund maar nooit in competitie verband, zo serieus zijn we gewoon niet, kijk maar op de clansite en zie onze lijfspreuk in de banner. Het zijn voornamelijk Engels sprekende mensen maar dat moet voor de meesten hier geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:32:
Eindelijk laat play.com eens van zich horen. Mijn order is vandaag verwerkt en hij is klaargezet om verzonden te worden. Nog een paar dagen behelpen met de demo en dan heb ik hem ook in huis.

:9 Must resist the urge :9
:9 Can't resiste the urge :9
:9 Need stroylent!!! :9
Dont get your hopes up. De mijne is 1 october verzonden en ik heb er nog niets van gezien...
Zodra ik heb binnen heb doe ik graag mee met de Gotters!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
http://stats.enemyterritory.com/profile/Revz0r?page=summary

mijn kwaliteit is blijkbaar het meest zuigende team kiezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoe zet je je clan/club aan op de 'stats' pagina ?? Heb 'm wel bij de game-settings ingevuld, maar zie 'm niet terug op de on-line stats ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

cheiron schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:32:
[...]
Dont get your hopes up. De mijne is 1 october verzonden en ik heb er nog niets van gezien...
Tsja, mijn ETQW is 27 september verzonden en ik heb ook nog steeds niks binnen, duurt wel erg lang zo....

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Goner schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:10:
[...]

Hoe zet je je clan/club aan op de 'stats' pagina ?? Heb 'm wel bij de game-settings ingevuld, maar zie 'm niet terug op de on-line stats ..
Gaat als het goed is automatisch als je online gaat op een ranked server. Gewoon je clantag invullen in de settings. Als je je naam in ETQW even kunt posten kan ik je toevoegen aan mn lijst vrienden en clanmembers. Je kunt natuurlijk ook mij toevoegen aan jou vriendenlijst als: GENETX.

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 10-10-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
ikbenwouter schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:45:
[...]

Tsja, mijn ETQW is 27 september verzonden en ik heb ook nog steeds niks binnen, duurt wel erg lang zo....
:( :(
voor mij geldt hetzelfde
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Goner schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:00:
[...]

Op mijn pakje zat een stickertje met 'selektmail' ...

Overigens is het verzonden vanaf Jersey en ik twijfel of Jersey Post ook onderdeel van Royal Mail is. Zie http://www.jerseypost.com/ ...
Ik heb net 4 CD's binnengekregen van play.com, waaronder ook QW, bezorgd door TNT.
* Coenen is een gelukkig man. Heb er ongeveer 1.5 week op moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

mjah, ik speel het nu al een week , en moet zeggen dat het voor mij steeds minder chaotisch word.
je begint vanzelf weer normaal te spelen :)

Rev! als je dit leest, gooi je DM aub aan oid, ik heb even een paar vragen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
je staat in me msn... :P (ga nu lunchen, spreek je daarna wel ff aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
heb die van mij vanmorgen binnen gekregen van play.com... 2 oktober verzonden en nu binnnen. Mag niet klagen... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:47:
Gaat als het goed is automatisch als je online gaat op een ranked server.
Vreemd ... speel eigenljk alleen op ranked servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Heb overigens het idee dat het niet heel vlot wordt geupdate, ik heb wel veel meer XP gehaald met die Tormentor als dat er staat.. Er kunnen natuurlijk ook nog foutjes in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Rev! schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:55:
je staat in me msn... :P (ga nu lunchen, spreek je daarna wel ff aan)
huh ? jij staat niet in de mijne lol :P (of ik moe blind zijn haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:08:
Heb overigens het idee dat het niet heel vlot wordt geupdate,
Nou, ik was vanochtend nog even on-line (parttime werk , heerlijk) en op de stats staat :
Last Online: 36 minutes ago
dus het lijkt wel behoorlijk snel bijgewerkt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:24:
[...]

huh ? jij staat niet in de mijne lol :P (of ik moe blind zijn haha)
khad je toegevoegd, maar nu ben je weer offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
@ Goner: Even gekeken naar mn stats page. Denk dat ik je eerst bij de "clan" moet toevoegen in de game en dat hij niet op je tag reageerd die jij invoerd. Heb namelijk Patton via ETQW wel aan de clan toegevoegd en als ik op mijn eigen stats page klik en dan op mn clan tag kom ik in de clan page terecht. Daar staan op dit moment alleen Patton en ik. Dat zijn ook de enige mensen die via ETQW clan manager zijn toegevoegd. Dus als je me toevoegd (GENETX) of hier je nickname voor ETQW achterlaat kan ik je vanmiddag/vanavond toevoegen en komt hij er als het goed is ook tussen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

leuke tool, hoef je niet helemaal ET:QW op te starten om servers en on-line buddies te checken ...

ET server viewer :
http://etsv.cludden.se/news.php
http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=7985

en nog eentje, QTracker:
http://www.qtracker.com/
http://community.enemyter....php?p=170943&postcount=1

@GENETEX ; game tag is ook 'Goner' ... heb je trouwens 'buddy' gemaakt bij de stats.
Aha, gevonden ; in ET:QW toegevoegd als 'friend' ! Zag dat daar de clan-manager ook zit ..

[ Voor 67% gewijzigd door Goner op 10-10-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Me 2,
1 october verzonden maar nog niks binnen. Maar we wachten rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:46:
@ Goner: Even gekeken naar mn stats page. Denk dat ik je eerst bij de "clan" moet toevoegen in de game en dat hij niet op je tag reageerd die jij invoerd. Heb namelijk Patton via ETQW wel aan de clan toegevoegd en als ik op mijn eigen stats page klik en dan op mn clan tag kom ik in de clan page terecht. Daar staan op dit moment alleen Patton en ik. Dat zijn ook de enige mensen die via ETQW clan manager zijn toegevoegd. Dus als je me toevoegd (GENETX) of hier je nickname voor ETQW achterlaat kan ik je vanmiddag/vanavond toevoegen en komt hij er als het goed is ook tussen te staan.
GENETX, interresant idee, zo'n groep. Ik heb al geregistreerd maar kan vanaf mijn werk op de 1 of andere manier niet inloggen op de hub forums dus ik zal vanaaf even de vragen afwerken. Ben wel benieuwd of er een beetje vast NL Ranked servers zijn waarop mensen hier spelen. Tot nu toe klik ik in de server browser gewoon 1 van de bovenstaande servers aan (waarbij ik al allerlei filters standaard aan heb staan). Ik was eigenlijk bang dat ik mijn gametijd tussen Orange Box en QW moest verdelen maar omdat ik een Orange Box wil moet ik nog tot volgende week vrijdag wachten dus extra tijd om QW skills te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik gebruik op dit moment Joomla 1.5 RC voor de site waar het forum wel onder werkt maar voor 1.0 is geschreven. Mede hierdoor werkt inloggen via het forum niet. Als je eerst inlogt op de home-page en daarna na het forum gaat ben je wel ingelogd.

Op dit moment heb ik nog geen vaste server, maar we gaan alles wat bij langs en ik hoop nog op de server van Def!ance die we dan kunnen vullen. Wel kun je via de "clan" elkaar makkelijk in ETQW vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Goner schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:46:
leuke tool, hoef je niet helemaal ET:QW op te starten om servers en on-line buddies te checken ...

ET server viewer :
http://etsv.cludden.se/news.php
http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=7985

en nog eentje, QTracker:
http://www.qtracker.com/
http://community.enemyter....php?p=170943&postcount=1
Dit kan ook met Xfire:
http://www.xfire.com/
Dit is gelijk een chat programma waarbij je buddies kunt toevoegen en kunt kijken welke game op welke server zij spelen, je kan die server dan gelijk joinen (dan start Xfire de game voor je op en join je automatisch de server). Verder kun je er ook mee bellen (net als teamspeak maar dan heb je geen server nodig), je kunt bijvoorbeeld iedereen waarmee je wilt bellen uitnodigen in een chat scherm en dan op de bellen knop klikken. Iedereen in de chatroom kan dan accepteren of weigeren.
Verder kun je ook ingame chatten via Xfire en kun je ingame meldingen krijgen of je vrienden online komen / een server van een game joinen / etc (allemaal aan en uit te zetten in de options).
En het beste van allemaal, dit programma is freeware _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:32:
[...]
Helaas is er in Engeland een poststaking waardoor e.e.a aan verzendingen is blijven hangen, voornamelijk internationale verzendingen naar Nederland. :( . Zie de volgende quote in mijn verzend e-mail van play.com.

Helaas nog een paar dagen wachten.

*** Please be aware that as a result of the current industrial action by Royal Mail, your order may take a little longer than usual to reach you. This is unfortunately out of our control and we hope it doesn't inconvenience you. ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook ervarings berichten mbt tot punkbuster, die tegenwoordig 2 services laat lopen in de achtergrond? Blijven die punkbuster a en b services ook lopen als je quakewars niet hebt lopen?
En geven die punkbuster services ook conflicten met andere programma's ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:27:
Heeft iemand ook ervarings berichten mbt tot punkbuster, die tegenwoordig 2 services laat lopen in de achtergrond? Blijven die punkbuster a en b services ook lopen als je quakewars niet hebt lopen?
Dat viel mij ook al op, bij het opstarten gelijk deze 2 services... ik moet die troep niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:38

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:27:
Ja ik heb er ervaring mee, aangezien deze nieuwe service voor alle punkbuster ondersteunende games verplicht is (sinds 23 augustus). Punkbuster gebruikt nu een bestand (pnkbstrA.exe) dat tijdens het opstarten van de pc als windows service geladen wordt. PnkbstrB.exe zal vervolgens worden geladen wanneer een punkbuster ondersteunde game wordt gestart en weer worden afgesloten wanneer de game zelf weer wordt afgesloten.

In het begin waren er nog wel wat complicaties met name voor mensen met de 'mindere pc's', zit zelf in een ET community dus daar kwam/komt het vrij veel voor.

De punkbuster service update zich automatisch net als de voorgaande versies maar let er wel op dat de 2 services (pnkbstra en pnkbstrb) toegang tot het internet hebben. Is dit niet het geval dan zul je de bekende 'communication failure' error krijgen en wordt je uit de game gekicked :)

Lees hieronder alles over de nieuwe punkbuster service;
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was leuk gisteravond GenetX, alleen bleef ik het vreemd vinden dat ik in het fire team niet meer zelf mijn mission kon kiezen maar afhankelijk was van de team leider. Wel leuk gespeeld maar merk wel dat echt samenwerken makkelijker is met iets als Teamspeak erbij. Voor iedereen hier nogmaals, voor vanavond is de Khaos server beschikbaar gesteld voor GoT, wij hebben ook wel ene TS server maar dat zou ik na moeten vragen of we die mogen gebruiken. Hopelijk zie ik vanavond nog wat meer mensen van GoT.
Leu kdetail toen ik aan het verdedigen was werdt geTK'ed door de fire team leider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En die leider was ik... Quarry en ik ben aardig behendig geworden met die tormentor. Eerst zegt hij dat er 2 mensen in het schip zitten. GENETX vliegt er op af, laag door de uitgraving oid. Schiet zn strocket af, 1 out. GENETX vliegt opnieuw aan, vuurt nog een strocket af en #2 ook out. Prima, beetje in de gaten houden. Even later kom ik weer aanvliegen om een strocket er in te vuren, zit Cyclonus er in :+ "You TEAMKILLED Cyclonus" -> Meh!

Fireteam missie zal wel komen omdat je als fireteam ergens voor gaat, al samenwerkend. Ik gebruik ze vaker alleen voor de chat via [U] met wat bekenden / clanmates. Ik beruik die missies zelf al nooit, is alleen voor de rest van je team zodat die weet waar je mee bezig zou zijn. Echter hoef je niet bang te zijn dat je je XP niet zou krijgen als je hem niet insteld, dat is namelijk bullshit. Dat wordt gewoon gebasseerd op objectives die je doet en niet gebasseerd op waar je je voor aanmeld. Elke objective die er is is namelijk goed voor het team en daarvoor zul je worden beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoe laat zijn jullie on-line ?? Las laatst iets van 19:00, maar da's veel te vroeg voor mij ... ik kom meestal pas na 22:00.
Teamspeak zal niet lukken, dan brul ik de rest van het huishouden wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Tsja, ik game van +-19:00 - 21:30/22:00. Daarna nog ff in de kamer wat drinken en dan op bed aangezien de wekker de volgende dag natuurlijk veel te vroeg gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen van een muis die erg traag is. Ik heb mousespeed op 1.0 staan, en nog gaat het traag als wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Wat, hoe, wie? Je zin is wel heel erg scheel, akn er nisk uit opmaken. Gewoon ingame je sensitifity omhoog gooien bij de controlls, die staat hier volgens mij op 8.

Ooh, weet al wat je bedoeld, die traagheid... Heeft volgens mij ook deels met je FPS te maken...

[ Voor 23% gewijzigd door GENETX op 11-10-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wanneer ik de game binnen heb doe ik graag eens mee. Zal wat beter opletten of ik bekende namen zie. GENETX heb ik vaak genoeg over het hoofd gezien :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
bFunk zag me gister wel zei die op de server. Zei nog hoi tegen hem en pas op het eind begon ie iets tegen me te zeggen (nadat ik hem al een paar keer had neergehaald). Nee dat is een goede manier als je wilt joinen :+. Deze game is er ook voor de community en de lol. Letten op de chat is dan ook een belangrijke factor die het gewoon gezellig maakt. In ET vaak genoeg op de clanserver met onbekenden een hele discussie tijdens het gamen gehad. Op het laatst begon er iemand te zeuren dat we naar een chatbox moesten gaan :+ . Jammergenoeg was hij de admin niet dus kon opzouten als hij het neit leuk vond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:40:
Wat, hoe, wie? Je zin is wel heel erg scheel, akn er nisk uit opmaken. Gewoon ingame je sensitifity omhoog gooien bij de controlls, die staat hier volgens mij op 8.

Ooh, weet al wat je bedoeld, die traagheid... Heeft volgens mij ook deels met je FPS te maken...
oh ik heb het al, ik zat de mousespeed bij de verkeerde instellingen te wijzigen. Bij controlls werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik vind het wel vervelend als mensen:
- Spammen (constant MWeh ofzo)
- Niet meedoen. Dan dupeer je 15 mensen die wel proberen te winnen

Verder boeien als mensen even kletsen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Het mooie is ook om te zien hoe ieder zn eigen tactiek heeft. Gister iemand aan het speccen geweest en die had tijdens het aanvallen een veel defensiefere instelling als dta ik heb. Ik rush gewoon naar de objective, ga hacken, plant een bom of repareer (ik ebn als aanvallend team ook vaak de class die nodig is voor de primary obj.). Ik maak ook veel gebruik van alles dat er is en probeer vaak van een andere kant te komen als dat de tegenstander verwacht. Mn huidige specialiteit?

Instappen in de tormentor met de tool in de hand die je nodig hebt. Bij Quarry betekend dit dat ik de bom in mn hand heb. Stap in de tormentor en stap daar weer vrij vlot uit. Zo landt ik door op [F] te drukken bij de generator. Bom er op en gaan met die banaan. Vanuit het niets zit er in 5 seconden een bom af te tikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:20:
Het mooie is ook om te zien hoe ieder zn eigen tactiek heeft. Gister iemand aan het speccen geweest en die had tijdens het aanvallen een veel defensiefere instelling als dta ik heb. Ik rush gewoon naar de objective, ga hacken, plant een bom of repareer (ik ebn als aanvallend team ook vaak de class die nodig is voor de primary obj.). Ik maak ook veel gebruik van alles dat er is en probeer vaak van een andere kant te komen als dat de tegenstander verwacht.
Zo doe ik het ook. Ik rush gewoon naar die objective. Werkt vrij aardig. Al word ik dan nog wel eens net voordat je klaar bent met de bom neergeschoten. Maar dat is nog altijd minder erg dan dat je bom 1 seconde voordat hij afgaat onschadelijk wordt gemaakt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Snel vraagje trouwens nog:
In het demo level, wanneer de MCP komt ben ik weleens buitenom gegaan met de MCV. Hupsakee, omzeilen die tunnel, achter hun turrets langsen planten dat ding.
Nu probeerde ik dat pas weer, maar nu werd de MCV destroyed door een general. Iemand een idee hoe ik het toch voor elkaar krijg langs de tunnel te gaan?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ik ga altijd voor de objective, XP boeit me niet, alleen de overwinning zegt me iets. Denk dat ieder team zo'n persoon zonder rem nodig heeft om er doorheen te breken. Het voordeel is dat als je een bom plant oid je direct 3 man om je heen krijgt waardoor de rest van je team meer ruimte krijgt om dan mee te gaan in de aanval. Met geluk plant jij hem en verdedigt d erest van je team hem voor je. Anders is er nog een grote kans dat een teammate de kans krijgt om hem af te armen of zelf een bom te planten.

@ Cheiron: Masterlijke actie (ik moet ook nog meer trucjes doorkrijgen, salvage heeft nog 3 opties open hier, maar die zijn classified :+ ). Hij wordt pas vernietigd als je hem verlaat en als die kaptop is en dan van de route af is. Als je hem in 1 keer daar kan krijgen moet het goed gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door GENETX op 11-10-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:54:
bFunk zag me gister wel zei die op de server. Zei nog hoi tegen hem en pas op het eind begon ie iets tegen me te zeggen (nadat ik hem al een paar keer had neergehaald). Nee dat is een goede manier als je wilt joinen :+. Deze game is er ook voor de community en de lol. Letten op de chat is dan ook een belangrijke factor die het gewoon gezellig maakt. In ET vaak genoeg op de clanserver met onbekenden een hele discussie tijdens het gamen gehad. Op het laatst begon er iemand te zeuren dat we naar een chatbox moesten gaan :+ . Jammergenoeg was hij de admin niet dus kon opzouten als hij het neit leuk vond :+
Ik zag je wel toen we nog in hetzelfde team zaten (toen joinde jij die server net), de volgende campaign zat jij echter Strogg en ik GDF en ik heb eigenlijk geen idee of en hoe ik kan chatten tussen GDF en Strogg. (y = namelijk teamchat en u=fire team chat, waar dit in CSS chat en teamchat was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Zag je PM pas om half 1 ofzo GENETX (wist niet eens dat dat kon), maar toen was er niemand meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:20:
Ik rush gewoon naar de objective, ga hacken, plant een bom of repareer
Ja, zo doe ik het ook ... is wel slecht voor je k/d ratio ;)

Sprint meestal gelijk naar het te verdedigen object en hang het vol met mines. Leuk effect ...

Gisteren een leermoment ; als je een explosief wilt defusen en je krijgt niets te zien als je repair tool er tegenaan houdt, dan is het nog niet ge-'armed' ... :'( kostte me net genoeg tijd om dat te realiseren om te laat aan het 2e explosief te beginnen ; dat ging af midden in m'n gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:35:
[...]

Ik zag je wel toen we nog in hetzelfde team zaten (toen joinde jij die server net), de volgende campaign zat jij echter Strogg en ik GDF en ik heb eigenlijk geen idee of en hoe ik kan chatten tussen GDF en Strogg. (y = namelijk teamchat en u=fire team chat, waar dit in CSS chat en teamchat was).
@ bFunk: hehe, tip 1. Know your controlls*. T = Globalchat. Ik kijk bij nieuwe games vaak ff door de controlls en druk elke toets eens in. Je hebt verder neit voor niks die keyboard layout gekregen bij de game :+

@ Rev!: Als je Esc drukt en dan play online dan kun je de berichten lezen wanneer je op een server zit te gamen, je krijgt altijd wel een melding volgens mij.

Zal vanmiddag/vanavond nog ff wat dingen posten mbt server op het HUB| Forum. Ik hoop jullie 2 vanavond te speccen als jullie gaan gamen. Wilde gister eigenlijk iig 2 speccen op dezelfde server, maar jullie waren of nog neit een friend bij het aanmelden of kenden deze optie nog niet. Heb nl Sorcherrer wel kunnen speccen (en die is in).

*) Was laatst op een server waar we island speelden. Gast had de datadisk bij de schotel gebracht. Maar wist niet hoe hij de data moest versturen (vast F). Ik ging mines planten, had de 1e al geplant en 2e net neergegooid. Zag ik opeens een GDF daar in die radar controlls met de objective! Had hem dus op tijd door, hij wist niet wat die moest doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
GENETX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:35:

@ Cheiron: Masterlijke actie (ik moet ook nog meer trucjes doorkrijgen, salvage heeft nog 3 opties open hier, maar die zijn classified :+ ). Hij wordt pas vernietigd als je hem verlaat en als die kaptop is en dan van de route af is. Als je hem in 1 keer daar kan krijgen moet het goed gaan.
Nope. Vorige keer zat ik in een bagger GDF team tegen een iets minder bagger Strogg team. Die strogg hadden de tunnel exit volgeplant met 3-4 ATV turrets, en niemand van mijn team wilde bombarderen. Dus toen heb ik de andere route genomen. IK reed erg netjes linksaf, langs het boompje, heuveltje af. En ik kreeg meteen de melding dat ik slecht bezig was. Dat nog 3 keer, en net voordat ik het asfalt van de outpost op reed, zonder enige schade, werd de MCV destroyed en een nieuwe neergezet. Echt heel vervelend, want er was geen strogg te bekennen in de basis :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Hmmz, vreemd! Binnenkort zelf maar even proberen offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

cheiron schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:14:
werd de MCV destroyed en een nieuwe neergezet.
Al een paar keer zien gebeuren met MCP's die van de route afdwaalden of omkeerden ... je moet blijkbaar de groene pijlen volgen, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Je kan wel na de tunnel direct links. Dat heb ik wel vaker gezien en toen werd die alleen gedestroyed wanneer die kapot ging. Misschien hangt het ook van de snelheid af. Zal het vnvnd ff lokaal testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Wle matig als ze dat blokkeren in de game: het geeft voor mij net dat stukje extra vrijheid en beloont inventiviteit. De GDF heeft het al best moeilijk in de demo-missie, dan moet een stukje inventiviteit wel beloond worden imo. Ik weet zeker dat het heeft gekund, want ik heb weleens een MCV zo de outpost in gereden.

Na de tunnel links is ook wel een leuke ;) Al ben je dan wel al een portie ATV's tegengekomen tegen een goede tegenstanders.

[ Voor 16% gewijzigd door cheiron op 11-10-2007 11:38 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

"Any GDF player can enter the MCP and drive it. The driver will see green arrows showing allowable routes to drive.

The driver has a fair amount of flexibility on a route and can even change routes. If the MCP goes off course, the driver has 30 seconds to return to the route before it self destructs and a new one is dropped. "

http://4newbies.planetwol...spy.com/ETQW/missions.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
Terwijl ik zit te wachten op het spel (play) :( een vraag

Zijn er die spelen met een radeon 2600XT kaart en zo ja wat is de ervaring?
fps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allenmaal,

ik krijg bij mijn server lijst heel erg veel servers rond de 850 maar met steeds heel erg weinig spelers. server met bijv max 7/32 8/24 maar als ik bijv bij serverspy kijk zijn er veel meer en ook vollen servers. ik heb geen server filters aanstaan. toch krijg ik vooral duitsen en UK servers binnen. maar nog steeds met altijd heel weinig man en dit is 24/7.

waart kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Mij werd verteld dat je router het probleem kan zijn. Zoek maar eens op router in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

router probleem ja ik heb inderdaad een router moet ik dan een poort loszetten ofzo aangezien ik het niet in router topic zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Goner schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:41:
"Any GDF player can enter the MCP and drive it. The driver will see green arrows showing allowable routes to drive.

The driver has a fair amount of flexibility on a route and can even change routes. If the MCP goes off course, the driver has 30 seconds to return to the route before it self destructs and a new one is dropped. "

http://4newbies.planetwol...spy.com/ETQW/missions.php
30 seconden.. Hmm.. kan het uberhaupt zo snel?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

(Hoe) kun je in ET:QW een lijst displayen met aanwezige spelers en aan welke kant ze spelen ?? Tijdens het spel dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
TAB
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.