Tip: zet je filter zo dat hij servers met bots er uit filterd, je wilt toch niet met bots spelen? De reden waarom deze game zo lang is uitgesteld volgens mij helaas. Bots suck, Real ppl FTW!
Heb hier altijd een hele lijst met 32/24-slot servers die goed bevolkt zijn.
ET is idd wat anders, maar ik zie ook weer de punten waar het hetzelfde is. Zo kwam ik er zondag via een clubmember die ik al jaren ken van ET er achter dat je met een uniform als GDF door een Stroggshield kan. Op die manier kun je dus vrij snel die databrain te pakken krijgen. Fueldump uniform style dus

. Was al bang dat dit soort dingen misten, net dat sneaky in de basis van de Axis komen door dit soort trucjes. Ik mis het wel door de vliegtuigen dat ze alles goed hebben afgesloten tot je echt je objective hebt gehaald, dat mis ik wel. Maar die Tormentor is aan de andere kant zo leuk
Bij mij draait ET en ETQW toch meer om het even ontspannen en dat gaat prima. Prima community waar ieder zijn rol op zich neemt. Je zit zo in de strijd en geniet op pub servers en je kan er ook zo weer uit stappen, dat vindt ik persoonlijk geweldig aan deze games.
Wil wel eens weten wat de mede GoTters voor rollen op zich nemen:
Ik ben zelf een beetje de generaal op het veld. Als engineer (ook al in ET) ben ik altijd constant bezig met het opzetten van de verdediging (mines + turrets) en probeer daarbij mn team bij me te krijgen om ook de verdedigng op te zetten. Vaak werkt het goed. Teamplay heeft eenmaal een leider nodig, maar niet dat ik echt eis dat ze iets meoten doen. Vind het mooi om te zien als een tactiek op Pub dan werkt en ik de mensen die helpen dan ook weer complimenten kan geven. Als we in de aanval meoten ben ik altijd de class die nodig is. Net als in ET wil ik maar 1 ding: De overwinning. Xp boeit me geen fuck, ik ga er gewoon voor. Ook dan push ik mn team om vol in de aanval te gaan en fungeer ik vaak als breekijzer die de hele verdediging van de tegenstander gek kan krijgen*.

Soms vlieg ik echter ook wel eens met de tormentor rond zoals in valley om vele turrets uit te schakelen. Ook wel een vorm van verdedigne: je kan heel makkelijk de brugbouwers bestoken en de MCP stoppen.
*) Let maar eens op hoeveel verdedigers er naar een bom gaan of andere objective als er iets gebeurd. Ze hebben gene oog meer voor andere dingen waardoor je team opeens tegen een man of 4 minder staat te vechten en er dan doorheen kan breken en mijn werk kan afmaken. Vaak zoek ik een alternatieve route (die kan ook door hun spawn gaan) die minder verdedigd wordt. 1v1 red ik niet, zeker niet met een hele verdediging, maar van achter komen kan mooi verassend aankomen. In Quarry asl strogg plant ik die bom op de generator nadat ik uit een tormentor stap en vanaf boven land op 2 meter van de generator. Ik pak voor het instappen de bom al vast. Ik land, plak dat ding er op en arm hem. Binnen 5 seconden staat die bom af te tikken uit het niets!
[
Voor 18% gewijzigd door
GENETX op 09-10-2007 09:40
]