Enemy Territory: Quake Wars - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.661 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Niet alle WRT hebben dit probleem, let daar wel op!

Wat voor type router heb je evert?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:21

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Maar ik kan nog niet eens inloggen? Die filters kan je toch pas gebruiken eenmaal je ingelogd bent ? Met ET server viewer kan ik wel lijst van servers zien. Maar wanneer ik ermee probeer te verbinden kan ik niet inloggen :(.

Edit: Ik heb op dit moment kotnet zonder router dus. In dit gebouw staat gewoon een modem met daarachter een eenvoudige switch. Je krijgt dan via dchp een IP adres van kotnet en moet dan inloggen op netlogin.kuleuven.be. Vanaf dan heb je 'internet verbinding'. Ik heb er bij mij thuis nog een servertje tussen staan dat routeert en voor firewall speelt, maar dat heb ik voor de zekerheid afgezet én eens rechstreeks dat kotnet aan mijn pc gehangen. Geen van beide werkte echter. Een kameraad van mij, die ook kotnet heeft, zit met dezelfde login-problemen. Ik heb er ook een thread over gevonden op het ET:QW forum : http://community.enemyter...ms/showthread.php?t=11040.

Wel jammer, koop je (sinds lang) nog eens een spel, werkt het online niet wegens 'iets' dat fout gaat :+.

[ Voor 64% gewijzigd door DeadLock op 05-10-2007 15:19 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:55:
[...]

jah maar dat is toch juist zo ?

ik bedoel mijn ingame nick is anders dan me regged account nick
Krijg net bericht van activision support:
Unfortunately no, you cannot use an alias to display the name "shades". However if you really want the name "shades", you can always trying adding letters to "shades". For example, try "xXshadesXx".
Daar moet ik het dus mee doen - Ik zou bijna willen zeggen "that is sooooo UT" ;)

Zal wel iets van shades-nl worden dus :/

[ Voor 4% gewijzigd door shades op 05-10-2007 16:06 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

UPDATE 2007-10-02 14:30 BST
A lot of people are reporting issues with Tiscali. While this ISP doesn't block ports, it does (quoting from their website) "manage traffic during peak times, giving higher priority to certain applications over others.

Da's brutaal ... Je betaalt toch verdomme allemaal evenveel voor die verbinding ? En dan bepalen zij of jouw toepassing een lagere prioriteit krijgt ??

Overigens heb ik er nog niks van gemerkt ... maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 09:04

13art

Moderator Mobile
Aan een mededeling als deze heeft niemand iets.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 16:55 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

shades schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

[...]

Daar moet ik het dus mee doen - Ik zou bijna willen zeggen "that is sooooo UT" ;)

Had ik ook, zelfs met de preorder name wou ik icy maar was bezet, door iemand die het originele game (nog) niet speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

[...]

en een alt-255 op het eind ofzo of iets anders dat leeg is werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

Vreemde is dat ik hem nu in mn Config heb staan en hij ook zegt dat het enbaled is. Echter kan ik in MP het niet aanzetten (wel vrij logisch). Maar: In het mainmenu staat er dan r_useSMP "1" wanneer ik r_useSMP intik om de stand ervan te bekijken. Wanneer ik in een server zit geeft hij echter r_useSMP "0" aan... Heb wel het idee dat hij wat meer CPU kracht vereist, maar echt meer FPS zie ik niet uit mn Go 7600 komen..
Ik heb hier hetzelfde probleem. Daarnaast blijft de framerate ook gelockt op 30FPS, hoewel com_unlockFPS etc allemaal wel goed ingesteld staan. Ook in mijn laptop zit een Go 7600 (512mb) Processor is een T7200, en 2Gb geheugen. Je zou toch zeggen dat daar meer frames uit te halen zijn dan 30 per seconde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:43:
[...]

Als je een missie doet (staat links boven in je scherm meestal) dan staat daar ook bij hoeveel XP je krijg (+2 XP of <10 XP). Al vind ik het wel vaag hoe die toegekend worden.. Dat ontgaat mij.. Gewoon lekker veel missies voltooien en de XP komen naar je toe... ofzo - details weet ik niet.. Teamplay is key hier - doelloos bunnyhopen of de rambo uithangen is minder...
Nee dat zal ik zeker niet doen :) Maar vroeg me af waar nu precies die xp points vandaan kwamen. Als iets repareerd of een medpack weggooid zal je ook wel xp points krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

Nee dat zal ik zeker niet doen :) Maar vroeg me af waar nu precies die xp points vandaan kwamen. Als iets repareerd of een medpack weggooid zal je ook wel xp points krijgen....
Je moet heel veel medpacks/stroyent cells neergooien wil je 1 xp ervoor krijgen. Persoonlijk vind ik dat dit veel te langzaam gaat voor medics.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Tr!gger schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:27:
[...]

Je moet heel veel medpacks/stroyent cells neergooien wil je 1 xp ervoor krijgen. Persoonlijk vind ik dat dit veel te langzaam gaat voor medics.
Zeg dat je packs dropped dan krijg je sneller xp. Zoek naar mensen die I need a medic/technician roepen, dan krijg je ook extra xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
dat r_useSMP "1" is dikke bullshit want in het menu enzo staat het prima enabled enzo.. maar typ het tijdens een MP game maar eens in je console.. en dan disabled hij hem automatisch.. waarschijnlijk omdat het op de server uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Wat ik nog niet zo goed door heb is hoe die spawnpoints precies werken. De Strogg medic maakt ze, maar hoe kan ik er gebruik van maken?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:50
cheiron schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:24:
Wat ik nog niet zo goed door heb is hoe die spawnpoints precies werken. De Strogg medic maakt ze, maar hoe kan ik er gebruik van maken?
Als je zo'n spawnpoint tegenkomt als strogg, dan verandert je crosshair in een pijltje, kun je "use" uitvoeren en dan zal je hier de volgende keer spawnen ipv in het beginpunt. Erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
phobosdeimos schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:27:
[...]

Als je zo'n spawnpoint tegenkomt als strogg, dan verandert je crosshair in een pijltje, kun je "use" uitvoeren en dan zal je hier de volgende keer spawnen ipv in het beginpunt. Erg nuttig.
Dat ga ik eens proberen. Liep er altijd wel langs, maar vatte niet hoe ik hem kan gebruiken. Bedankt.
Overigens wel in de demo.. nog steeds..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
eldeegee schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:24:
dat r_useSMP "1" is dikke bullshit want in het menu enzo staat het prima enabled enzo.. maar typ het tijdens een MP game maar eens in je console.. en dan disabled hij hem automatisch.. waarschijnlijk omdat het op de server uit staat.
Denk niet dat de server er iets mee te maken heeft, anders zou het wel heel slecht zijn. Bij Crysis voro DX9 is het weglaten van effecten omdat de servers he tniet aan zouden kunnen ook dikke bullshit.. TCP/IP hoort alleen voor commando overdracht te zijn. ZO zou in Crysis gewoon het bericht komen dat Plant x is kapotgeschoten. Beide clients (DX9 en DX10) zouden dan prima dat kunnen laten zien.. Volgens mij zal dit wel met een patch komen. Er staat bij mij opzich wel dat het geenabled is, alleen online is de waarde 0. Wil wel eens kijken wat die regel zegt als ik r_useSMP op 0 zet bij startup.

Een Go 7600 kan zeker meer FPS, heb de 80 al voorbij zien flitsen, echter totaal niet stable en op low. Vaak is het 30FPS.. Vindt het ook jammer dat die renderer alleen per 30FPS gaat ivm physics. Tussen 30FPS en 60FPS zit een groot verschil, 60FPS kan best voor mn laptopje te zwaar zijn, maar ik denk dat 40-50 prima stable moet kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
Iemand vandaag al zijn spel via play.com gehad ?
Had toch de hoop dit weekend de demo eraf te kunnen gooien en echt aan de gang te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 09:04

13art

Moderator Mobile
Heb hem vandaag ontvangen (27ste opgestuurd). Best leuk spel, maar wel weer flink wennen als je al een hele tijd geen ET gespeelt hebt. Ook de objectives moet ik nog een beetje uit zien te vogelen maar dat komt wel tzt.

Heb de game op 1024x768 en dat loopt gewoon soepel met de instellingen op high en de standaard zoals die in de game zelf zitten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ETQW ook via play.com besteld, en hij is nog steeds niet binnen. Ik had het al sinds Augustus gepreordered. Play zegt nu dat ie gepost is op 4 oktober, maar dat betekent dat ik het eind volgende week pas heb.

Dat is dus balen van play.com. Ik bestel geen preorders meer bij ze. Alleen is het balen dat ze in NL je afpersen met 60 euro voor een normale edite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

GENETX schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:43:
[...]

Denk niet dat de server er iets mee te maken heeft, anders zou het wel heel slecht zijn. Bij Crysis voro DX9 is het weglaten van effecten omdat de servers he tniet aan zouden kunnen ook dikke bullshit.. TCP/IP hoort alleen voor commando overdracht te zijn. ZO zou in Crysis gewoon het bericht komen dat Plant x is kapotgeschoten. Beide clients (DX9 en DX10) zouden dan prima dat kunnen laten zien.. Volgens mij zal dit wel met een patch komen. Er staat bij mij opzich wel dat het geenabled is, alleen online is de waarde 0. Wil wel eens kijken wat die regel zegt als ik r_useSMP op 0 zet bij startup.

Een Go 7600 kan zeker meer FPS, heb de 80 al voorbij zien flitsen, echter totaal niet stable en op low. Vaak is het 30FPS.. Vindt het ook jammer dat die renderer alleen per 30FPS gaat ivm physics. Tussen 30FPS en 60FPS zit een groot verschil, 60FPS kan best voor mn laptopje te zwaar zijn, maar ik denk dat 40-50 prima stable moet kunnen....
het verschil tussen 60 en 120 is ook heel goed te merken ;)
denk maar terug aan q3, pcies hetzelfde effect hier in etqw !
kistjes zijn een bepaalde hoogte en kom je zo niet op, sinds ik vol 120FPS draai kan ik er zo op komen :)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
zo net ff wezen winkelen en quake wars maar gehaald bij de free (toch korting)

zo lekker spelen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon een regeltje 'seta r_useSMP 1' in een autoexec.cfg zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
GVD nogsteeds die TERINGbug dat jeje 2de scherm moet disabled in de full versie, echt schandalig :X :X :X :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Rev! schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:27:
GVD nogsteeds die TERINGbug dat jeje 2de scherm moet disabled in de full versie, echt schandalig :X :X :X :r :r :r :r :r
luxe probleem ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-10-2007 18:23 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Gewoon UltraMon installeren, dan kan je bij de eigenschappen van je gameshortcuts aangeven dat de tweede uit moet als je de game start en dat je tweede monitor weer aan moet gaan wanneer je de game afsluit. Easy does it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
die heb ik altijd al erop staan :') , thx voor de tip

defiance accept me dan op msn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

GmR

Je kan ook in het Nvidia control panel onder Manage 3D Settings voor Enemy Territory: Quake Wars de Multi-display/mixed-GPU acceleration op Single display performance mode zetten :)
Je tweede scherm kan je dan gewoon aan laten.

[ Voor 11% gewijzigd door GmR op 06-10-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Morax in "Enemy Territory: Quake Wars - Deel 2"

/edit
Grandmaster was eerder

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 06-10-2007 18:57 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
best goed spel. heb hem nu een aantal dagen :)

wat mij opvalt is dat er best veel servers zijn met bots en een paar echte spelers.
of er zijn heel veel mensen met een ping van 0

zijn er meer mensen die hier last van hebben? zijn er al populaire servers die ik niet ken? :)

zie al dat je dat d.m.v filters kan instellen

[ Voor 9% gewijzigd door ds08 op 06-10-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:48
Ik heb hem ook maar is gehaald vanochtend.

Ook ik had last van het vinden van weinig servers. Ik heb het opgelost met dit trucje: het aantal nat sessies verhogen http://www.dslreports.com/forum/remark,12617848
Verder heb ik de intro's uitgezet door +set g_skipIntro 1 in de command line van de snelkoppeling te zetten. Die intro's irriteren me altijd zo als ik ff snel een potje wil schieten...

Het enige waar ik nu nog last van heb is: het niet kunnen alt+tabben. Iemand hier een fix voor?

hmm, als ik er een [.url=zie url boven]hoi[./url] van maak pakt ie wat na de komma komt niet mee . Is dit een bekende bug?

edit:
Hey ik kom dit tegen http://forum.i3d.net/mult...ol-alt-tab-etqw-demo.html
Maar dit is niet echt een mooie oplossing natuurlijk. Misschien een idee voor de volgende patch?

[ Voor 31% gewijzigd door YoYoost op 06-10-2007 20:45 . Reden: url deed raar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ik vind het echt een beest van een spel.
Tenminste, als er echt teamplay aanwezig is!
Als je met een team van rambo's bezig bent is de lol er heel snel af, en verlies je gewoon elke keer.
Momenteel is de Field Ops mijn favoriet :)
Morgen eens wat met de Covert Ops spelen.

Maandag verhuis ik van:
* Athlon64 @ 2.4ghz / 0.5mb cache / single core
* 1gb DDR400

Naar:
* C2D E6750 @ 2.66ghz / 4mb cache / dual core
* 2gb DDR667

Dat zal hopelijk wel een flinke FPS boost met zich meebrengen 8)
Volgens dit artikel is ETQW zeer sterk CPU afhankelijk.

[ Voor 40% gewijzigd door phobosdeimos op 06-10-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De framerate blijft op mijn laptop nog altijd gelockt op 30FPS, ongeacht de graphics instellingen. Low en high maakt geen verschil. Ik heb al een autoexec bestand aangemaakt, en in-game zegt de console ook dat alles goed is ingesteld (muv r_useSMP 1) maar tóch blijft de framerate hardnekkig op de 30 frames/s hangen :? Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit: Las hierboven dat QW nogal cpu afhankelijk is, dus dan zou de proc. (T7200) toch niet het probleem kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

YoYoost schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:29:
Ik heb hem ook maar is gehaald vanochtend.

Ook ik had last van het vinden van weinig servers. Ik heb het opgelost met dit trucje: het aantal nat sessies verhogen http://www.dslreports.com/forum/remark,12617848
Verder heb ik de intro's uitgezet door +set g_skipIntro 1 in de command line van de snelkoppeling te zetten. Die intro's irriteren me altijd zo als ik ff snel een potje wil schieten...

Het enige waar ik nu nog last van heb is: het niet kunnen alt+tabben. Iemand hier een fix voor?

hmm, als ik er een [.url=zie url boven]hoi[./url] van maak pakt ie wat na de komma komt niet mee . Is dit een bekende bug?

edit:
Maar dit is niet echt een mooie oplossing natuurlijk. Misschien een idee voor de volgende patch?
zet seta com_useFastVidRestart "1" in My Documents\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars\base\etqwconfig.cfg

Nu kun je tijdens het spelen ALT+ENTER drukken, dan kom je uit full-screen mode. Daarna kun je ALT-TAB gebruiken.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Ja, de Go 7600 zit hier ook rond de 30 van low tot high. Echter op wat rustigere servers merk ik dat hij opeens wel vaak de 60FPS kan trekken (QuoVadis met een man of 10-14 :P).

com_unlockfps "1"
com_unlock_maxfps "60"
com_unlock_timingmethod "0"

Vooral die laatste kan wel eens helpen om over de 30 te gaan. Zie hem hier iig wel vaak naar de 40 schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:39:
Ja, de Go 7600 zit hier ook rond de 30 van low tot high. Echter op wat rustigere servers merk ik dat hij opeens wel vaak de 60FPS kan trekken (QuoVadis met een man of 10-14 :P).

com_unlockfps "1"
com_unlock_maxfps "60"
com_unlock_timingmethod "0"

Vooral die laatste kan wel eens helpen om over de 30 te gaan. Zie hem hier iig wel vaak naar de 40 schieten.
Dit zijn exact de settings die ik al in een autoexec file had gezet :9 Helaas helpt het niet om hem over de 30fps te krijgen. Als ik naar de grond kijk zou de framerate toch ineens omhoog moeten schieten zou je denken, maar alles blijft gelockt op 30FPS. Ik heb ook al het spel opnieuw geinstalleerd, maar ook dit zonder resultaat 8)7

Edit: Zat net op een 'rustige' server met maar 3 man, en nog steeds maar 30fps :'( Het zou toch niet Vista zijn die hier de oorzaak van is...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Edit: Zat net op een 'rustige' server met maar 3 man, en nog steeds maar 30fps :'( Het zou toch niet Vista zijn die hier de oorzaak van is...
Vista slurpt zowiezo een pak meer geheugen, en heeft een redelijk sterke negatieve impact op performantie (ook te zien hier: http://www.techspot.com/a...rs-performance/page6.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:48
Kanarie schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:37:
[...]

zet seta com_useFastVidRestart "1" in My Documents\id Software\Enemy Territory - QUAKE Wars\base\etqwconfig.cfg

Nu kun je tijdens het spelen ALT+ENTER drukken, dan kom je uit full-screen mode. Daarna kun je ALT-TAB gebruiken.
Thx ik zet het wel in men autoexec.cfg (erg handig voor al die commands)

Edit:
Ik heb ff wat langer gespeeld en het lijkt wel of men crosshair een beetje lagt.
hier meer info: http://community.enemyter...wthread.php?t=8386&page=2

[ Voor 18% gewijzigd door YoYoost op 06-10-2007 23:22 . Reden: muislag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Damn wat verslavend dit spel. De demo map was al leuk, maar de maps in de final zijn nog tig keer verslavender :9

Ik heb me nu een beetje eigen gemaakt aan Strogg Field Ops, bevalt me wel :p

temp
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/450834f4b39ecb47a68078ec623a24ee/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/598e8324da372aa304a9f4adba61e072/thumb.png

>:)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ik ben al een beetje in het config scripting en dergelijke gedoken om een goeie config te maken voor mezelf. Daar ben ik een paar handige vars bij tegengekomen die jullie misschien ook wel kunnen gebruiken :)

code:
1
2
3
4
com_allowConsole "1"         //Kan je alleen tilde gebruiken om je console open te doen ipv ctrl+alt+~
gui_showRespawnText "0"      //Als je dood bent geen schermvullende tekst meer in beeld
ui_postArmFindBestWeapon "1" //Na het armen van een explosief automatisch je beste wapen weer pakken
g_skipIntro "1"              //Geen Introfilmpje meer

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Rev! schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:51:
die heb ik altijd al erop staan :') , thx voor de tip

defiance accept me dan op msn.. :P
Betere tip: Open Nvidia Control Panel -> Manage 3D settings

Add ET quake wars en verander bij Multi-Display/mixed-GPU acceleration de instelling naar Single Display performance mode.

Geen lage fps meer en je kan gewoon je 2e scherm blijven gebruiken voor internetten etc ;)

Ik ga ervan uit dat je de lage fps bug bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Morax schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:34:
Ik ben al een beetje in het config scripting en dergelijke gedoken
Hoe zit dat met die autoexec.cfg ? Is dat handiger dan de standaard cfg's in de 'base' folder aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Afbeeldingslocatie: http://ariekanarie.nl/tormentor.PNG

Woei, plek 25 met de Tormentor (Strogg vliegding) :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Goner schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:06:
[...]

Hoe zit dat met die autoexec.cfg ? Is dat handiger dan de standaard cfg's in de 'base' folder aanpassen ?
Nou, ik heb gewoon een morax.cfg in mijn ETQW/base/ map gezet. Er zijn zoveel plaatsen waar je die autoexec kan zetten, dat ik dalijk niet meer weet waar ik hem heb staan voor het geval ik moet backuppen. Dus voorlopig heb ik hem in mijn base-map gezet, en exec ik hem eenmalig handmatig. Hij blijft het daarna gewoon onthouden, dus alleen bij een wijziging moet ik opnieuw execcen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Iemand al geprobeerd de 'toggle' optie te gebruiken in de key-binds ? Ik probeer 'crouch' (_movedown) met 'c' toggle-baar te maken, maar lukt niet echt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:50:
[...]

Dit zijn exact de settings die ik al in een autoexec file had gezet :9 Helaas helpt het niet om hem over de 30fps te krijgen. Als ik naar de grond kijk zou de framerate toch ineens omhoog moeten schieten zou je denken, maar alles blijft gelockt op 30FPS. Ik heb ook al het spel opnieuw geinstalleerd, maar ook dit zonder resultaat 8)7

Heb hier dan alles wel op Low 1280x800 geprobeerd, maar langzamerhand gaan mn settings voorlopig maar weer omhoog tot een goede 30FPS die stable is. Draai zelf ook Vista. Scheelt dus 5FPS op +-70-80FPS volgens mij, daar blijft bij 30FPS veels te weinig van over om het echt een groot verschil te noemen dus dat mag het ook niet zijn. Ik kan het iig prima spelen, maar had idd net wat meer frames verwacht.

Welke Go 7600 heb je eigenlijk (welke laptop). Mijn Asus A6T heeft wel de snelste GDDR2 versie met 450MHz Core/400MHz geheugen (800MHz DDR). Veel 7600's worden opgescheept met wat trager 350MHz geheugen en soms een 400MHz core...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:49:
[...]
Welke Go 7600 heb je eigenlijk (welke laptop). Mijn Asus A6T heeft wel de snelste GDDR2 versie met 450MHz Core/400MHz geheugen (800MHz DDR). Veel 7600's worden opgescheept met wat trager 350MHz geheugen en soms een 400MHz core...
Mijn laptop is een Zepto Znote 6214W. De go7600 die er in zit draait op 450/350Mhz en heeft 512mb dedicated ram. Bij texture quality staat bij mij alles op 8, alleen Anisotropy op 0. Verder heb ik bij visual Q/P alles op high staan., muv van Lightning (normal) en ani-aliasing (disabled) Bij misc staat verder nog shadows en smooth foliage aangevinkt. Met deze settings haal ik dus n stabiele 30fps maar hij wil daar maar niet overheen gaan |:(

Edit: In everest staat bij RAMDAC kloksnelheid 400Mhz. Bij geheugenbus-Eigenschappen staat echter dat de werkelijke kloksnelheid 350mhz is..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
RAMDAC is idd wat anders. Geen wonder dat je niet boven de 30FPS komt. Ik heb alles in Advanced op low gezet en alle schuifbalken naar links (laag). Pas toen kon ik op wat kleinere servers soms ene tijdje de 60FPS halen of iig wel 40-50. Echter moet je het niet te hoog zetten. Ik heb iig al die vinkjes weg en shaders op hooguit medium. Verder wel wat high er tussen. Maar hij geeft alles als 30FPS aan. Echter merk ik wel dat met alles en de shaders dus ook op High dat dat voor mijn gevoel echt geen 30FPS meer zijn, veel te schokkerig. Zoek voor jezelf op je laptop gewooneens een uurtje de perfecte balans om elkker te aimen en gamen met toch wat graphics aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

ik denk erover om een kleine upgrade uit te voeren voor mijn pc voor qw wat niet al teveel geld kost maar zal ik dan echt wel een stuk vooruit gaan of maar een klein beetje wat denken jullie? Ik heb de 4000+ nog liggen en nog 512mb ram dus hoef alleen 2de hands mobo te vinden..

van Amd Athlon 64 3000+ Newcastle 512kb socket 754, 1,5gb ram, Nvidia 6800 128mb AGP
naar Amd Athlon 64 4000+ San diego 1mb socket 939, 2gb ram, Nvidia 6800 128mb AGP

[ Voor 10% gewijzigd door Zenix op 07-10-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
ETQW is vrij CPU hungry zoals al te merken was, maar of het echt zin heeft? Je blijft met oude troep zitten (AGP kaart, singlecore CPU, DDR-Ram). Ik denk dta je nog beter een goede koeler kan halen en het maximale uit je 3000+ probeert te persen. Die moet toch ook wel de 3500+/3700+ halen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:41:
RAMDAC is idd wat anders. Geen wonder dat je niet boven de 30FPS komt.
Scheelt die 50Mhz echt zoveel dan? :P In 3Dmark 2006 haal ik 2218 punten (1280x800) en in 2005 3528..

Edit: net met rivatuner het geheugen op 400Mhz laten draaien, en nog steeds niet meer dan 30FPS

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag ik zit tedenken om dit spel tehalen het vorge deel met veel plezier gespeelt

maar zit met mijn spec's

amd 3000+ 64 @ 2.5 GHz
1,5 gig geheugen
GF 5200 @ 345/468

zou dit spel online lekker gaan spelen grafixs maakt me niks uit als het maar goed speelt
zonder happering ectra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:17:
GF 5200 ..
...
zou dit spel online lekker gaan spelen grafixs maakt me niks uit als het maar goed speelt
zonder happering ectra
Min. specs is 5700 ...
Heb je de demo al on-line geprobeerd ??

ik heb een 7300GT met 256mb en heb settings op normal/high staan en haal zo'n 40fps.

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 07-10-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

Scheelt die 50Mhz echt zoveel dan? :P In 3Dmark 2006 haal ik 2218 punten (1280x800) en in 2005 3528..

Edit: net met rivatuner het geheugen op 400Mhz laten draaien, en nog steeds niet meer dan 30FPS
Hmmz, blijkbaar niet dus en waren andere benches op 1280x1024 genomen misschien.. Vaak zag ik als score 1900 punten waar die van mij idd ook ~2200 haalt.
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:17:
ik heb een vraag ik zit tedenken om dit spel tehalen het vorge deel met veel plezier gespeelt

maar zit met mijn spec's

amd 3000+ 64 @ 2.5 GHz
1,5 gig geheugen
GF 5200 @ 345/468

zonder happering ectra
Heel kort: NEE. Je videokaart voldoet bij lange na niet aan de minimum eisen ervan...

[ Voor 34% gewijzigd door GENETX op 07-10-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:46
YoYoost schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:29:

edit:
Probeer etqw.exe 1 +set win_notaskkeys 0, er is kans dat je dan weer kan alt-tabben.

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Mogelijk slecht nieuws voor de mensen die bij play.com besteld hebben, dus ook voor mijzelf. Medewerkers van Royal Mail zijn aan het staken. Weet niet hoeveel last play.com hiervan heeft, maar het zou wel de enorme trage levering verklaren.
04 October 2007
CWU POSTAL STRIKES

130,000 postal workers nationwide have begun strikes today (Thursday). The 48 hour action started at 12 noon. Workers will be on strike again from 3am Monday for a further 48 hour period.

Talks continue between Royal Mail and the union, however CWU has made it clear that the strikes will not be called off until an agreement is reached.
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 13:31

Zenix

BOE!

GENETX schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:51:
ETQW is vrij CPU hungry zoals al te merken was, maar of het echt zin heeft? Je blijft met oude troep zitten (AGP kaart, singlecore CPU, DDR-Ram). Ik denk dta je nog beter een goede koeler kan halen en het maximale uit je 3000+ probeert te persen. Die moet toch ook wel de 3500+/3700+ halen gok ik.
Ik heb waterkoeling :>

Radiator: Dangerden Dual Heatercore + Fanschroud
Pomp: Swiftech MCP650
CPU Block: Swiftech Storm
Slang: Tygon 1/2 603
Reservoir: Bay res

Maar dat ding wil gewoon niet verder en ik heb nog wel een DFI bord. Shit happens.
Maar voor 35 euro heb ik een bord gevonden waar alles op kan nou dat is niet zoveel voor die upgrade.

[ Voor 27% gewijzigd door Zenix op 07-10-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

[ash] schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:54:
Mogelijk slecht nieuws voor de mensen die bij play.com besteld hebben, dus ook voor mijzelf. Medewerkers van Royal Mail zijn aan het staken. Weet niet hoeveel last play.com hiervan heeft, maar het zou wel de enorme trage levering verklaren.

[...]
Ik wacht ook al meer dan een week, bij twee audio CD's die pre-order waren stond er een mededeling bij dat Royal Mail aan het staken is. Ik hoop dat ik deze week toch nog wat binnen krijg. Ik wil nu wel eens echt spelen. Wie doet de bezorging in NL? TNT/PTT of zoiets als Select Vracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Coenen schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:20:
Wie doet de bezorging in NL? TNT/PTT of zoiets als Select Vracht?
Op mijn pakje zat een stickertje met 'selektmail' ...

Overigens is het verzonden vanaf Jersey en ik twijfel of Jersey Post ook onderdeel van Royal Mail is. Zie http://www.jerseypost.com/ ...

[ Voor 23% gewijzigd door Goner op 07-10-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
weet iemand een goede NL server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ash] schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:54:

[...]
ik was op pagina 12 van dit topic toen ik besloot dit spel via play.com te bestellen, kom ik op de laatste pagina lees ik dit :/ Net besteld natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Goner schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:00:
Overigens is het verzonden vanaf Jersey en ik twijfel of Jersey Post ook onderdeel van Royal Mail is. Zie http://www.jerseypost.com/ ...
Internationale post wordt wel via Engeland gerouteerd, maar nu niet via Royal Mail. Hierdoor ontstaat er wel extra vertraging omdat het hele post gebeuren in Engeland nu gewoon heel erg druk is.
International Mail will be switched to different routing and should transit through the UK for onward transmission to the International network with only a small delay compared to normal service levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Ik heb erg laat bij Play besteld (28e denkik) en ik had het 4 dagen later in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

Let wel dat ET:QW op 30 fps gelocked staat (of 60 als je dat instelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Wanneer doen we eens een GOT clanwar, 6v6 ofzo?

@thyss, die fps lijkt me wel normaal jou systeem, ik haal 12000 3dmarks in 06 en hang rond de 60 (of hij is daarop gelockt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:10:
[...]

en een alt-255 op het eind ofzo of iets anders dat leeg is werkt dat niet?
Dat heb ik niet geprobeerd. Ik heb nu shades-nl geregistreerd. Daar speel ik wel vaker mee als en op een server veel mensen die toevoeging hebben.
eldeegee schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:24:
Als ik dat aanzet dat reset het spel zich - beng - Waarschijnlijk vindt ie een P4 (HT) op 3G geen echter dualcore :D.
mike4y schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:08:
Iemand vandaag al zijn spel via play.com gehad ?
Had toch de hoop dit weekend de demo eraf te kunnen gooien en echt aan de gang te gaan :(
Yup - precies 5 dagen (donderdag besteld/donderdag avond binnen)
Epitome schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:48:
[...]

Gewoon UltraMon installeren, dan kan je bij de eigenschappen van je gameshortcuts aangeven dat de tweede uit moet als je de game start en dat je tweede monitor weer aan moet gaan wanneer je de game afsluit. Easy does it! ;)
Ejj dat is een goede tip - ik heb (een?) atitool draaien omdat dat vage ccc het bij mij nooit doet. Misschien zit daar ook wel zo iets is. Gisteren op de q4o-lan voor het eerst dus gespeel - cool spel
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:33:
De framerate blijft op mijn laptop nog altijd gelockt op 30FPS, ongeacht de graphics instellingen. Low en high maakt geen verschil. Ik heb al een autoexec bestand aangemaakt, en in-game zegt de console ook dat alles goed is ingesteld (muv r_useSMP 1) maar tóch blijft de framerate hardnekkig op de 30 frames/s hangen :? Weet iemand hier een oplossing voor?

Edit: Las hierboven dat QW nogal cpu afhankelijk is, dus dan zou de proc. (T7200) toch niet het probleem kunnen zijn...
Ja dat heb ik ook - mijn systeem is wel niet zo top maar dat idee had ik ook. Het hangt er wel een beetje vanaf waar je staat en wat er gebeurd want als ik mijn mn kop voor een barricade sta om explosives te planten heb ik ~45fps (woei)
Rev! schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:06:
weet iemand een goede NL server?
Ik zag gisteren XS4ALL voorbij vliegen maar die was leeg dus links laten liggen... Meestal zijn servers van xs4all wel oke

Sorry van deze onwijze quote. Heb heel de zaterdag tot diep in de nacht met de q4o clan etqw zitten spelen. Ik had een etqw 1.1 linux server gemaakt (Asrock mobo; Sempron 2600; 1,2Gb geheugen en die trok 8 man makkelijk, 10 of 12 man zal ook wel lukken...)

Ik merk wel dat mn game-rig aan vervanging toe is : P4@3G (ht); 1Gb XMMS; X700Agp(256Mb). Alles laag behalve diffuse 1 streepje omhoog (800x600, omschakelen naar de native resolutie van mn screen was niet handig - reset heel mn pc haha) . Meestal net tegen de 30fps, op sommige plekken 40fps. als het druk is dan redelijk steady rond de 25fps. Is net te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
@ Thyss, probeer eens alles op low te zetten in advanced en verder alles op 0 oid. Dan 1280x800 resolutie. Op een 24 man server zul je dan toch iig wel de 40-50FPS moeten zien en soms wel eens 60FPS. Die zie ik hier iig wel eens langsflitsen. Helaas neit stable, misschien toch weer eens XP op mn laptop knallen.. Maar of dat genoeg helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Het blijft te gek voor woorden dat men nog altijd dat verouderde systeem gebruikt in die engine van fps == "data refresh naar server".

Wat is daar überhaupt het voordeel van ? In plaats van zoals alle andere engines en games de grafische kant los te koppelen van de inputkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

De grafische engine staat gekoppeld aan de gameticks (30fps). Echter kun je deze wel loskoppelen door gebuik te maken van com_unlock_timingrefreshmethod op 1 te zetten. nu zul je ook 40, 50 fps kunnen krijgen ipv slechts 30 of 60.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Ah, de enige var die ik nog niet gewijzigd had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou deze command ook nog ff delen , kweet niet of die al gepost maar goed.
dan kan je verder kijken als normaal.

r_visDistMult "1.2" , 0.8 is standaard d8 ik en 1.2 is het best.

en die com_unlock_timingMethod , is betur op 0 , krijg ik VEEEEL meer FPS.
zo is myn config

com_allowConsole "1" // Kan je alleen tilde gebruiken om je console open te doen ipv ctrl+alt+~
gui_showRespawnText "0" // Als je dood bent geen schermvullende tekst meer in beeld
ui_postArmFindBestWeapon "1" // Na het armen van een explosief automatisch je beste wapen weer pakken
g_skipIntro "1" // Geen Introfilmpje meer
com_showFPS "1" // fps zien
com_unlockFPS "1" // unlock fps
r_useSMP "1" // dualcore/multicore aan
r_visDistMult "1.2" // verder kijken
com_usefastVidRestart "1" // alt-enter switch
com_unlock_timingMethod 0 // meer fps?
ui_postArmFindBestWeapon "1" // Na het armen van een explosief automatisch je beste wapen weer pakken

hopelijk heeft iemand wat eraan :+

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:20:
ik wou deze command ook nog ff delen , kweet niet of die al gepost maar goed.
dan kan je verder kijken als normaal.

Thx - zijn zeker bruikbaar maar die r_visDistMult is voor mindere systemen niet echt aan te raden vermoed ik zo... Ik vind em zo goed staan. Maarre... kan je deze ook niet van je instellingen (diffuse) aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hoe zit het met die custom configs ? Wordt autoexec.cfg automatisch uitgevoerd (alstie in base staat) of moet je ze altijd met het handje even draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:43:
[...]

Thx - zijn zeker bruikbaar maar die r_visDistMult is voor mindere systemen niet echt aan te raden vermoed ik zo... Ik vind em zo goed staan. Maarre... kan je deze ook niet van je instellingen (diffuse) aanpassen ?
diffuse als in het videomenu ? die stond al op het hoogst en toen ik die command deed was het zicht stukje betur.
En ja voor mindere pc's niet aan te rade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Jazeker! De demo (wacht nog steeds op play.com :() lijkt bij mij alleen een stuk minder stabiel met SMP 1 aan - ctd's, iemand soortgelijke ervaringen?

En wordt je machine met r_visDistMult "1.2" trager dan met de default??

[ Voor 7% gewijzigd door goudvisblub op 08-10-2007 11:50 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goudvisblub schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:49:
[...]

Jazeker! De demo (wacht nog steeds op play.com :() lijkt bij mij alleen een stuk minder stabiel met SMP 1 aan - ctd's, iemand soortgelijke ervaringen?

En wordt je machine met r_visDistMult "1.2" trager dan met de default??
ja wel trager

"Hoe zit het met die custom configs ? Wordt autoexec.cfg automatisch uitgevoerd (alstie in base staat) of moet je ze altijd met het handje even draaien ?"

ik doe altijd handmatig , kzie geen andere config waarmee quake wars boot ( om het door te lusse )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me zwaar denken aan CNC Renegade, GDI vs NOD. GDI ziet er toch bijna precies hetzelfde uit, en NOD ook met dat zwart rode buitenaardse. (evenals de voertuigen). En aangezien ik nu al 2 jaar op een vervolg wacht denk ik dat dit spel mij zal plezieren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
r_visDistMult

Kan deze ook lager als 0.8?

* GENETX zal en moet de 60FPS halen met zn laptop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34

Aan deze heb ik zeer veel aan want ik dacht al waarom ET maar 1 core van Duo belast |:(

en de fps commands zorgt bij mij voor 10fps meer..
;) x850xt toch maar aan vervanging toe naar de nieuwe 8800GT (eind oktober)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
GENETX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:05:
r_visDistMult

Kan deze ook lager als 0.8?

* GENETX zal en moet de 60FPS halen met zn laptop :+
De grens tussen 60 fps en meer details is ook aanwezig.
Zelf ga ik liever voor iets minder fps en een beter zicht op grote afstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:38:
@ Thyss, probeer eens alles op low te zetten in advanced en verder alles op 0 oid. Dan 1280x800 resolutie. Op een 24 man server zul je dan toch iig wel de 40-50FPS moeten zien en soms wel eens 60FPS. Die zie ik hier iig wel eens langsflitsen. Helaas neit stable, misschien toch weer eens XP op mn laptop knallen.. Maar of dat genoeg helpt...
Net alles op low en 0 gezet, en de resolutie op 640x480 8) Maar helaas, nog steeds komt er geen 30+ framerate in beeld |:( Ik zet nu maar weer alles op high, aangezien dat toch geen verschil in framerate maakt met low :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
dan is je cpu te traag gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een T7200, dus dat kan niet de bottleneck zijn denk ik zo :P

@Hieronder: De T7200 is een Mobile processor, zit qua prestaties tussen de E6320 en de E6400 in, zegt je dat wel wat? :9

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
T7200 zegt me nix lol :P

doet me alleen denken een de Terminator

[ Voor 47% gewijzigd door Rev! op 08-10-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
En je hebt in je autoexec wel r_useSM"P "1" staan? Mijn tragere Turion 64 X2 TL-52 @ 1.6GHz* haalt dan toch echt wel eens de 60FPS.. Verder wel de laatste NVIDIA driver van www.laptopvideo2go.com?

*) Rated @ AMD Athlon X2 3000+ die niet bestaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:54:
ik doe altijd handmatig , kzie geen andere config waarmee quake wars boot ( om het door te lusse )
Las net ergens dat je je main autoexec.cfg in de \base folder kan zetten en dan in je \sdnet\<profile>\base een autoexec.cfg met alleen 'exec autoexec.cfg' er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 18:49
2 oktober verzonden, nogsteeds niks binnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

eldeegee schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:37:
2 oktober verzonden, nogsteeds niks binnen :S
Heb geduld, mijn bestelling was de 28e verstuurd en kreeg ik pas vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de demo werkt met mijn systeem iig wel, alles op low om een beetje speelbaar te kunnen spelen (wel 1366x768) AMD 3500+ 2,2ghz 768MBram 7600GS MSI k8n neo2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike4y
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:02
:(
27/9 verstuurd en vandaag nog niets binnen van PLAY :(
Misschien maar eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net tijdens het gamen deze foutmelding iemand een idee ?

Total Physical Memory: 2145320960 bytes
Available Physical Memory: 206540800 bytes
Memory Utilization: 90 %

FATAL ERROR: Mem_Alloc request for 16777216 bytes failed
------------ Game Shutdown -----------
Shutdown event system
--------------------------------------
--------------- BSE Shutdown ----------------
---------------------------------------------
Shutting down sound hardware
Shutting down OpenGL subsystem
...releasing DC
...destroying window
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
idRenderSystem::Shutdown()
Shutting down performance queries
Mem_Alloc request for 16777216 bytes failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:52:
Kreeg net tijdens het gamen deze foutmelding iemand een idee ?

Total Physical Memory: 2145320960 bytes
Available Physical Memory: 206540800 bytes
Memory Utilization: 90 %

FATAL ERROR: Mem_Alloc request for 16777216 bytes failed
------------ Game Shutdown -----------
Shutdown event system
--------------------------------------
--------------- BSE Shutdown ----------------
---------------------------------------------
Shutting down sound hardware
Shutting down OpenGL subsystem
...releasing DC
...destroying window
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
idRenderSystem::Shutdown()
Shutting down performance queries
Mem_Alloc request for 16777216 bytes failed
Lijkt me dat je de 2GB memory limit per proces overschreden hebt (ligt niet aan de hoeveelheid geheugen in je PC, is beperking van 32-bits OS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zit volgen mij half nederland te wachten op een bestelling van play.com.

Ik zit nu nog helaas te wachten op mijn game CD. Heb hem op 18/08/2007 besteld. Op 04oct07 is deze opnieuw gepost, en nog steeds wacht tie op de verwerking van de betaling. Geen antwoord gehad, geen hint dat er iets mee is. MIjn game is gewoon lost in in play.com cyberspace.

Echt balen, dat wordt dus geen preorder meer bij die gasten. Helaas is het alternatief 60 euro bij de freercordshop, dus helaas nog meer een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

@GWA: Lijkt erop dat ie geheugen wil alloceren (reserveren ofzo) maar dat dat niet gaat. Aangezien et ook al voor 90% van je geheugen gebruikt zou het best wel eens kunnen zijn dat er een zooitje adressen kapot zijn ofzo - ff memtest86 (heet dat zo ?) en je weet of het daar aan ligt. Anders kan het nog iets zijn met je virtuele geheugen (swapfile) wat corrupt is - blijft giswerk.

@Niels: Djeez man, 27sept besteld, 28 gepost en 4 okt inhuis, ik doe echt nooooooooooit preorderen om deze reden. Het spel zal maar gecanceld zijn of zwaar uitgesteld - of de specs zijn dusdanig aangepast dat het nooit meer gaan draaien op je huidige systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik heb em gewoon van play gehad no problems. Tja duurt een paar dagen langer, maar voor 28 euro verschil wil ik wel even wachten.

Ik vind trouwens wel dat er weinig servers echt bezet zijn.. met <10 mensen en als je dan een server spot met veel spelers zie je dat er 16 bots op zitten :(

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat servers hier hoor. Zat players ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:20:
Ik heb em gewoon van play gehad no problems. Tja duurt een paar dagen langer, maar voor 28 euro verschil wil ik wel even wachten.

Ik vind trouwens wel dat er weinig servers echt bezet zijn.. met <10 mensen en als je dan een server spot met veel spelers zie je dat er 16 bots op zitten :(
Waarschijnlijk een routing probleem, welk type router heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik zie niet in wat mijn router met een lage bezetting van de servers van doen heeft. Ik zeg niet dat ik weinig servers zie, ik zeg dat ik weinig echt bezette servers zie. Net even een overzicht opgevraagd.
Afbeeldingslocatie: http://temp.theglasseye.nl/got/qw.jpg
Enige filter wat ik heb is lege servers verbergen, zoals je ziet worden er van de 853 servers 677 verborgen omdat ze leeg zijn. De servers die ik zie bevatten maar weinig mensen of veel bots (getal tussen haakjes).

Ook slechts 528 spelers totaal voor al die servers

[ Voor 5% gewijzigd door Acid_Burn op 09-10-2007 01:36 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zie op alle tijden meer dan 2000 man online.

edit: ik heb nu gekeken 1:38 uur. en 2338 mensen online op ongeveer 700 servers

[ Voor 47% gewijzigd door Bigbadkip op 09-10-2007 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 01:36:
Ik zie niet in wat mijn router met een lage bezetting van de servers van doen heeft. Ik zeg niet dat ik weinig servers zie, ik zeg dat ik weinig echt bezette servers zie. Net even een overzicht opgevraagd.
[afbeelding]
Enige filter wat ik heb is lege servers verbergen, zoals je ziet worden er van de 853 servers 677 verborgen omdat ze leeg zijn. De servers die ik zie bevatten maar weinig mensen of veel bots (getal tussen haakjes).

Ook slechts 528 spelers totaal voor al die servers
Dan leg ik maar weer het probleem uit voor de 3e keer in dit topic:

Sommige routers kunnen de grote hoeveelheid paketten niet aan die tegelijkertijd worden opgevraagd. Dit doet de server browserlist van QW en net zoals sommige p2p software. De router klapt dan dicht, reset of weet ik veel wat.

Nu wil ik je type router weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ben ik nog steeds een moraalridder om te zeggen dat het Enemy Territory van deze titel gesloopt mag worden :? ET is nog steeds anders dan dit :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.