Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
ik zit nu met een klein probleempje met dit spelletje. De demo gedownload, opgestart en toen ik in het spel zat viel me al meteen op dat de bomen en dergelijke geen moie vormen maar vierkant zijn.. Als ik draai met de camera dan blijf ik op een bepaald punt een soort 'bevroren' beeld zien ( ik zie aan de minimap dat ik draai maar hij blijft bij het eerste 'shot' staan ).
Na wat zoekwerk geprobeerd die hotfix te installeren maar omdatik op mijn laptop game ( asus a6000 series ) werkt die natuurlijk niet ( youre hardware aint supported ). Via de website van Asus kan ik ook geen nieuwste drivers downloaden en dat zou dus betekenen dat ik deze game niet eens kan uitproberen..
Heeft hier iemand een oplossing voor .. Oh ja het gaat om een ati radeon 1600 mobility die in mijn notebook zit
Same here, nog niks gezien tot nu toe.Goner schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:33:
[...]
De mijne is de 27e al de deur uitgegaan daar ... maar helaas. Iemand hier die z'n pre-order van play.com al binnen heeft ?
Ben benieuwd wanneer deze op de deurmat valt.
Zag hem bij de MM in het rek staan... voor 44 euro.
Jep! try this:iCy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 00:21:
Oke ik heb dus waarschijnlijk de routing problem wat op de community terug is te vinden
oh, you seem to have that router issue. qw gets the serverlist from demonware and then polls every server in very short time and checks it's availability, players, etc. some cheap routers don't like this request flood and block.
try setting the following cvar:
net_maxqosrequests 6
or lower, default is 12. works for me, i got that issue too, followed by a disconnect ...
Mwa, zal niet veel uitmaken aangezien iemand anders met dezelfde router en firmware dat al heeft geprobeerd en niet veel verbetering heeft gehad.
Ik ga mijn Linksys WRT54G v7 omruilen voor een WRT54GL. De L is de Linux variant en kan eventueel andere firmware installeren dan van linksys, en als het goed is heeft standaard de GL versie dit probleem niet.
ik zie in reviews opmerkingen als "don't buy it expecting a single player story, because there aint one!" ... maar is er dan zelfs geen 'play the computer' zoals de Valley map in de demo versie ?!
JawelGoner schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:36:
Vraagje :
ik zie in reviews opmerkingen als "don't buy it expecting a single player story, because there aint one!" ... maar is er dan zelfs geen 'play the computer' zoals de Valley map in de demo versie ?!
Ik heb de retail wel besteld (ook bij Play) maar nog niet binnen dus vandaar dat ik even over info van die Hamachi server vraag, waar an sich toch niks illegaals aan isCrankyGamerOG schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:30:
[...]
jah maar ze hebben geen retail denk ik
ik ben net thuis vanuit adam dc (naja vannacht dan, maar ik moest eerst even slapen), en ik gooi zo de server online (deze is dan 24/7)
........................................................................................................................................................
Heerlijk spel!
Net eventjes het teleport level gespeeld, die overgang van woestijn naar antarctica, echt magistraal mooi.
Das gek, ik de 27ste en is nog niet binnen..Was het een pakketje of een enveloppe met bubbeltjesplastic die wel door de brievenbus kan ?phobosdeimos schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:01:
Ik heb besteld via play.com op de 28e, en vandaag lag hij op de mat
Heerlijk spel!
Net eventjes het teleport level gespeeld, die overgang van woestijn naar antarctica, echt magistraal mooi.
[ Voor 11% gewijzigd door shades op 03-10-2007 14:53 ]
Had ondertussen de demo geinstalleerd om te spelen maar kon nergens opties vinden om de resolutie enz. te wijzigen, zag er nu gewoon niet uit.
Je kan wel tegen bots spelen, maar dat is niets anders dan multiplayer, maar dan met AI spelers.Goner schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:36:
Vraagje :
Wat ze bedoelen is dat je geen uitgebreide singleplayer moet verwachten met een goed verhaal en een doorlopende campaign, want dat is er dus niet
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ga naar options dan naar settings. Daar kun je resolutie instellen. Ga vervolgens naar advanced om je PC te laten zwetenmigeye schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:35:
Dan hoop ik dat ik hem ook vandaag krijg, had ook de 28ste besteld bij play.
Had ondertussen de demo geinstalleerd om te spelen maar kon nergens opties vinden om de resolutie enz. te wijzigen, zag er nu gewoon niet uit.
-- Altijd blijven prutsen --
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heeft iemand enig idee of de foto`s die gemaakt zijn at tgs met de quakewars avond, ergens online staan. Aangezien ik een meneer heb gezien die bleef foto`s maken
**offtopic vraagje**
Denk gewoon via LAN met of tegen elkaar door gewoon teams te kiezen. Verder zullen er bots bij kunnen als je 2v2 oid te weinig vind... Maar als mens ben je vrij om een team te kiezen lijkt me.Donnie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:40:
Even een tech. vraagjeKan ik deze game ook met mijn vrienden op de lan spelen, of kunnen we dan alleen maar tegen elkaar spelen. Maw zitten er dan bots in of niet?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Heb je het over de vestiging Rotterdam ? Daar liep inderdaad iemand rond met een vrij grote camera, maar ik weet eigenlijk niet waar hij eigenlijk van was...rafler schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:41:
**offtopic vraagje**
Heeft iemand enig idee of de foto`s die gemaakt zijn at tgs met de quakewars avond, ergens online staan. Aangezien ik een meneer heb gezien die bleef foto`s maken.
**offtopic vraagje**
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ja idd met een leuke goedkoope telelensMorax schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:58:
[...]
Heb je het over de vestiging Rotterdam ? Daar liep inderdaad iemand rond met een vrij grote camera, maar ik weet eigenlijk niet waar hij eigenlijk van was...
DUGG
Mijne is ook vandaag gearriveerdmigeye schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:35:
Dan hoop ik dat ik hem ook vandaag krijg, had ook de 28ste besteld bij play.
Wel vaag die early-user registration. Moest goed kloten om hem te activeren
Geen spaties en alleen met lower case de cd-key invoeren...
Morgen m'n nieuwe PC in elkaar zetten want nu is het bagger alles op low

Dan zal de mijne er dus ook wel liggen als ik morgenavond thuis kom. Goed dat ik weet hoe ik die early user registration moet gebruikenRedje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:10:
[...]
Mijne is ook vandaag gearriveerd(27e besteld.)
Wel vaag die early-user registration. Moest goed kloten om hem te activeren
Geen spaties en alleen met lower case de cd-key invoeren...
Morgen m'n nieuwe PC in elkaar zetten want nu is het bagger alles op low
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Probeer deze guide, ik had het probleem ook en heb erop gegoogled:Mach schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:28:
Mooie game, maar ik krijg het niet voor elkaar om op één machine gelijktijdig een lan-server (offline lan) en een client op te starten....de client crashed dan. Iemand een idee ?
http://www.burial-grounds...nt/content.php?content.41
Hiermee werkte het, vond het wel erg vreemd allemaal maar het lukte wel!
Bij dit stukje kies je uiteraard een andere rotation:
"Map Rotation:
Set the rotation to: "campaign_openbeta2""
........................................................................................................................................................
Mijn nick had ik dus al een tijd geleden gereserveerdDjWannaB2002 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:30:
[...]
Dan zal de mijne er dus ook wel liggen als ik morgenavond thuis kom. Goed dat ik weet hoe ik die early user registration moet gebruikenMaar wat is daar het nut van? Want iedereen die het spel koopt kan nu toch gewoon een username registeren?
Nu moest ik alleen deze activeren zodat ik hem kon gebruiken.
Heb je geen early user registration gebruikt dan maak je gewoon een account aan in de game.
Anoniem: 128025
Anoniem: 49090
Once the ServerLauncher utility has loaded, click on the second tab to access the "Additional Parameters" option. In the text box associated with this option, type in the following command line:Mach schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:28:
Mooie game, maar ik krijg het niet voor elkaar om op één machine gelijktijdig een lan-server (offline lan) en een client op te starten....de client crashed dan. Iemand een idee ?
+set fs_savePath "c:\Program Files\Server"
die directory moet iedergeval anders zijn dan game, dit is de reden waarom hij crasht als je namelijk niks meegeeft gebruikt hij dezelfde data als de game, waardoor je erzelf niet op kan.
Iemand trouwens al zijn play bestellingen binnen begint nu al aardig lang te duren
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 49090 op 04-10-2007 11:55 ]
Een engelse vriend van mij had hem daar zaterdag geloof ik besteld had hem gister middag binnen en naar mij door gestuurdAnoniem: 49090 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:53:
[...]
Once the ServerLauncher utility has loaded, click on the second tab to access the "Additional Parameters" option. In the text box associated with this option, type in the following command line:
die directory moet iedergeval anders zijn dan game, dit is de reden waarom hij crasht als je namelijk niks meegeeft gebruikt hij dezelfde data als de game, waardoor je erzelf niet op kan.
Iemand trouwens al zijn play bestellingen binnen begint nu al aardig lang te duren
Quarry gisteren ook voor het eerste de volle 20 minuten vol gehouden als GDF. Dat was vorige week wel anders. Je ziet iedereen langzaam de game doorkrijgen en er ontstaat automatisch meer teamplay. Veel Anansi / Tormentor fights gehad in Quarry.
Canyon is denk ik de grootste map in ET:QW en imo een van de meest spectaculaire, het feit dat de actie bijna altijd geconcentreerd is op een gedeelte van de map maakt zelfs grote mappen met 24 man prima speelbaar.
* FoggyFreek is addict
btw r_useSMP functioneerd bij mij wel, en laat bij mij een DRASTISCHE verbetering zien !
beide cores worden nu gebruikt en de game loopt met 90FPS vol met alles op high (voor useSMP 1 was het 60 FPS met drops)
Intel C2D e6300 @ 7x400Mhz (1600Mhz FSB) 2,8Ghz
Asus P5K @ 400Mhz (1600Mhz FSB)
2 x 1GB DDR2 Corsair 667Mhz XMS2 @ 800Mhz
Ati Radeon X1950Pro
* CrankyGamerOG is addict 2
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Zal eens die commando gebruiken want ik heb ook dualcoreCrankyGamerOG schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:27:
foggy wat is je ingame nick ? dan voeg ik je even toe bij de friends !
btw r_useSMP functioneerd bij mij wel, en laat bij mij een DRASTISCHE verbetering zien !
beide cores worden nu gebruikt en de game loopt met 90FPS vol met alles op high (voor useSMP 1 was het 60 FPS met drops)
* Meneer iCy is addict 2 <-- is mijn ingame naam
Anoniem: 151407
meeste games heb ik via steam aleen quakewars niet, bij play 27 euri is toch wat cheaper dan 54 dollar @ steam.
addediCy schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:35:
[...]
Zal eens die commando gebruiken want ik heb ook dualcore![]()
* CrankyGamerOG is addict 2 <-- is mijn ingame naam
ik vind het vreemd, zelfs SplashDamage zegt dat het niks doet, en zelfs onstabiel zou zijn, maar het spel draait juist beter bij mij (alsin meetbaar beter)
wat ik ook nog wil proberen is van de catalyst 7.9 afstappen en de omega variant proberen omdat de 7.9 drivers niet goed voor de x1950 zouden zijn ?
[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-10-2007 12:52 ]
Moet ik toch maar eens die dual core gaan kopen...CrankyGamerOG schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:27:
Ati Radeon X1950Pro
Foggy is m'n nick in QW! (nu op het werk, vanavond weer
hey jij moet werken !!FoggyFreek schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:52:
[...]
Moet ik toch maar eens die dual core gaan kopen...
Foggy is m'n nick in QW! (nu op het werk, vanavond weer)
(hehe alsof ik nooit onder werk op got zit
mjah ik weet het niet, ik roep wel heel stoer dat r_useSMP werkt, en het lijkt ook te werken, maar ik zie overal meldingen van SplashDamage op fora e.d. dat het niet te gebruiken is omdat het expirimenteel is en ongewenste effecten kan hebben
maja ze zeggen dan ook wel weer "kan", dus het hoeft niet
revje, jij had niet zo cheap moeten doen en het gewoon in de winkel moeten kopen !! (hehehRev! schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:57:
weet iemand al hoe het met cd-wow zit? of ze snel leveren enzo
hey rev! ik wil met/tegen je spelen, like old times
zit er btw nog leven op irc ?
[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-10-2007 13:02 ]
*) FPS is king! Liever low @ 60FPS ipv high at stotterende 30FPS
idd, maar als ik alles op high met strak 90FPS kan doen ,waarom nietGENETX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:03:
Nice, had opzich jusit wel het idee dta ik 2 cores aan het gebruiken was laatst. Vnvnd dus toch ff aanzetten, misschien dat mn laptopje dan alsnog de stable 60FPS hit*. Op dit moment bevindt mijn CPU zich dus in Vista onder de minimum requirements namelijk
*) FPS is king! Liever low @ 60FPS ipv high at stotterende 30FPS
ja doe ik mischien ook wel, volgende week onder het mes en daarna heb ik alle tijdCrankyGamerOG schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:01:
[...]
revje, jij had niet zo cheap moeten doen en het gewoon in de winkel moeten kopen !! (heheh)
hey rev! ik wil met/tegen je spelen, like old times
zit er btw nog leven op irc ?
irc dunno, ben er 1x in de 3 maanden eens maar dan praat vaak niemand
dude onder het mes ? zet je dm aan of voeg me toe op msn, me wunts to know !Rev! schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:13:
[...]
ja doe ik mischien ook wel, volgende week onder het mes en daarna heb ik alle tijd![]()
irc dunno, ben er 1x in de 3 maanden eens maar dan praat vaak niemand
Voor de duidelijkheid, ik heb de game totaal nog niet gespeelt, maar hij ligt als het goed is wel op mij te wachten thuis.
Bij Wolfenstein ET had ik een hele eigen configfile gemaakt waar ik mee speelde, maar dat is alweer lang geleden en geen idee hoe ik die gemaakt had. Dus wat hulp zou handig zijn.
Die van de Dual Core wil ik in ieder geval gaan gebruiken aangezien ik een AMD X2 6000+ heb icm 4x1GB Ram en 2x 8600GT in SLI (moet toch afdoende zijn lijkt mij)
r_useSMP is niet aan te raden volgens de makers van het spel,
het zou experimenteel zijn en nare gevolgen kunnen hebben !
echter bij mij merk ik nog niks op wat op nare gevolgen kan wijzen.
Yep ... lag net op de mat.Anoniem: 49090 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:53:
Heb 'm een weekje of 3 geleden ge-preordered en is de 27e gepost (komt van Jersey, zeker een langzame postboot).
Game Tag zojuist zonder enig probleem ge-activeerd ...
Post is net geweest,shades schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Das gek, ik de 27ste en is nog niet binnen..Was het een pakketje of een enveloppe met bubbeltjesplastic die wel door de brievenbus kan ?
Weer niet
Wel vaag dat de bezorgtijden zo verschillen... Zal wel met het geweldige nederlandse logistieke postsysteem te maken hebben...ikbenwouter schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:21:
Ik heb hem ook op Play besteld, 27e verstuurd daar en nog niet binnen. Zal dus morgen wel komen voor de mensen die hem vandaag nog niet binnen hebben...
Een bruine kartonnen 'envelop' die gewoon in de brievenbus past.
EDIT : game registreren bij activision.com via automatische link schiet niet op, is alleen voor USA en Canada ?!
[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 04-10-2007 14:56 ]
Dank, het werkt nu en precies op tijd voor het weekendAnoniem: 49090 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:53:
[...]
Once the ServerLauncher utility has loaded, click on the second tab to access the "Additional Parameters" option. In the text box associated with this option, type in the following command line:
DUGG
Aan pre-order heb je toch niks! Gewoon de game installeren en starten. Je zal dan een nieuwe user meoten aanmakien en je serial moeten invullen. Op OK klikken et voila, game geactiveerd en jij kan knallen. Is het nou zo lastig?Goner schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:55:
Is zo te zien verstuurd van Jersey (Kanaal-eilanden) en in nederland overgenomen door Selektmail.
Een bruine kartonnen 'envelop' die gewoon in de brievenbus past.
EDIT : game registreren bij activision.com via automatische link schiet niet op, is alleen voor USA en Canada ?!
Commandolist heb ik nog niet gezien. Verder werkt het wel hetzelfde als ET. Gewoon een .cfg file aanmaken en alles er in knallen. Autoexec wordt dus altijd aan het begin uitgevoerd. Commando's kun je vast wel vinden, scan anders eens de andere config files door, dan kun je vrij veel ontdekken.
[ Voor 19% gewijzigd door GENETX op 04-10-2007 15:22 ]
Hopelijk heeft niemand mn nik geript in de tussentijd
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij de meesten hier is het vorige week donderdag verzonden dus ik denk dat jij sowieso tot maandag ofzo mag wachten tot hij binnenkomt dan...cheiron schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:25:
Het mag inderdaad duren met Play zeg. Zaterdag verzonden en gisteravond nog niet binnen
Hopelijk heeft niemand mn nik geript in de tussentijd
Huh ?! Lastig ? Ik zit net te vertellen dat ik m'n (reserved) tag al geactiveerd heb ... dankzij pre-order.GENETX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:21:
Aan pre-order heb je toch niks! Gewoon de game installeren en starten. Je zal dan een nieuwe user meoten aanmakien en je serial moeten invullen. Op OK klikken et voila, game geactiveerd en jij kan knallen. Is het nou zo lastig?
Al even gekeken op de Khaos server ook, maar iedereen is nog lekker aan het werk ...
[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 04-10-2007 15:46 ]
4-5 werkdagen -> zaterdag verzonden. Dan wil ik heb deze week eigenlijk nog wel hebben. Nouja, vanavond is toch voetbalikbenwouter schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:30:
[...]
Bij de meesten hier is het vorige week donderdag verzonden dus ik denk dat jij sowieso tot maandag ofzo mag wachten tot hij binnenkomt dan...
Flickr PSN ID= cheironnl
Je bedoelt zoiets?DjWannaB2002 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:51:
Is er iets van een site waar je alle commands kan terug vinden of waar ze allemaal op een rijtje staan? Wat ook handig zou zijn is een kleine manual hoe je ze kan gebruiken, en als je ze ingevoerd hebt hoe op te slaan, of gebeurd dit automatisch.
http://ktclan.org/quake_wars_cvars.pdf
En zie voor verdere tweaks and tips;
http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/
Zoek je nog een avondgame ? S.T.A.L.K.E.R al gespeeld ?!cheiron schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:48:
... Bioshock (Al is dat voor mij meer een avondgame om de sfeer erin te houden)
Voor mij is het vandaag de 5e werkdag nadat het is verzonden en het is nog niet binnen, vandaar dat ik gok dat je hem niet voor maandag binnen krijgt.cheiron schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
4-5 werkdagen -> zaterdag verzonden. Dan wil ik heb deze week eigenlijk nog wel hebben. Nouja, vanavond is toch voetbalMaar morgen ben ik vrij en dan zou ik graag willen spelen. Ook daarvoor geldt: genoeg anders ook nog wel te gamen, zit nog midden in Bioshock (Al is dat voor mij meer een avondgame om de sfeer erin te houden)
Anoniem: 170423
heb ik 2 originele spellen nodige om via de LAN te spelen?
ik heb 1 originele quake wars
Ik snap je punt, ik hoop alleen dat ik een beetje geluk hebikbenwouter schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:09:
[...]
Voor mij is het vandaag de 5e werkdag nadat het is verzonden en het is nog niet binnen, vandaar dat ik gok dat je hem niet voor maandag binnen krijgt.
Ja, die heb ik gespeeld alleen liep hij (versie 1.0000) na 6 uur vast op een hele vervelende bug. Nu opnieuw begonnen met 1.0004. Maar Bioshock vind ik toch de betere game. Dat eindeloze teruglopen in Stalker werd ik ook wel een beetje moe van.Goner schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
Zoek je nog een avondgame ? S.T.A.L.K.E.R al gespeeld ?!
Flickr PSN ID= cheironnl
Nee, is niet nodig. Je hebt geen cd-key nodig om lokaal te spelen. Echter heb je wel een extra pc nodig die als dedicated server dient. (hosten en spelen tegelijkertijd is niet mogelijk)Anoniem: 170423 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:21:
ik heb thuis 2 pc's die quake wars aankunnen
Je zou met 1 copy gewoon kunnen gamen, je hoeft nl niet online in te loggen dus dat gaat zeker werken. Of het legaal is is een ander verhaal dus dat zou je zelf na moeten lezenAnoniem: 170423 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:21:
ik heb thuis 2 pc's die quake wars aankunnen
Meende wel eens een gerucht te hebben gelezen dat ze LAN via illegale kopie van de game wilden toestaan, dus ook op grote LAN events. Op die manier komen mensen toch aan het spelen die het anders nooi zouden hebben geprobeert misschien. Ik zou het iig als ontwikkelaar wel doen, geweldig initiatief lijkt me.
Lol Ik heb voor de lan van zaterdag al een dedicated linux draaien. Je kan namelijk een full dedicated linux server neerladen. Ik zit alleen nog op play te wachten. Is voor mij vandaag ook de 5de werkdag. ptt is al geweest maar als het met selectpost meekomt kan dat ook nog wel eens laat in de middag zijn...FoggyFreek schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:28:
[...]
Nee, is niet nodig. Je hebt geen cd-key nodig om lokaal te spelen. Echter heb je wel een extra pc nodig die als dedicated server dient. (hosten en spelen tegelijkertijd is niet mogelijk)
Anders moet ik alsnog een dedicated demo (r3 ofzo) ophalen arghhh. linux prutsen is ook niet echt mn favo bezigheid maarja het performed wel he..
Goed punt idd, had zonder LAN ondersteuning van BF2 het spel nooit gekocht, nadat ik het redelijk wat had gespeeld op campzone. Als ik het niet op campzone had gespeeld had ik het nooit gekocht.GENETX schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:29:
[...]
Je zou met 1 copy gewoon kunnen gamen, je hoeft nl niet online in te loggen dus dat gaat zeker werken. Of het legaal is is een ander verhaal dus dat zou je zelf na moeten lezen
Meende wel eens een gerucht te hebben gelezen dat ze LAN via illegale kopie van de game wilden toestaan, dus ook op grote LAN events. Op die manier komen mensen toch aan het spelen die het anders nooi zouden hebben geprobeert misschien. Ik zou het iig als ontwikkelaar wel doen, geweldig initiatief lijkt me.
1 pagina terug wordt nog uitgelegd dat het dus wel mogelijk is om een server te hosten en tegelijkertijd op die pc te gaan spelen:FoggyFreek schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:28:
[...]
Nee, is niet nodig. Je hebt geen cd-key nodig om lokaal te spelen. Echter heb je wel een extra pc nodig die als dedicated server dient. (hosten en spelen tegelijkertijd is niet mogelijk)
"Once the ServerLauncher utility has loaded, click on the second tab to access the "Additional Parameters" option. In the text box associated with this option, type in the following command line:
die directory moet iedergeval anders zijn dan game, dit is de reden waarom hij crasht als je namelijk niks meegeeft gebruikt hij dezelfde data als de game, waardoor je erzelf niet op kan."
Ik heb al heel wat besteld bij play. Als de game vrijdag of zaterdag is opgestuurd kun je hem pas 8-9 dagen erna verwachten. Voor of op donderdag is meestal de week erna anders heb je pechcheiron schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:48:
[...]
4-5 werkdagen -> zaterdag verzonden. Dan wil ik heb deze week eigenlijk nog wel hebben. Nouja, vanavond is toch voetbalMaar morgen ben ik vrij en dan zou ik graag willen spelen. Ook daarvoor geldt: genoeg anders ook nog wel te gamen, zit nog midden in Bioshock (Al is dat voor mij meer een avondgame om de sfeer erin te houden)
Ontopic: Geinstalled en nickname 'Flare' aangezien tr!gger niet mocht door het uitroepteken.
Het spel loopt soepeler dan de 2 Betas die ik geprobeerd heb merk ik (kwa gameplay). Maar het wordt toch echt tijd voor een nieuwe pc merk ik. Voor de rest valt hij me toch helemaal niet tegen
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
http://img252.imageshack.us/img252/71/naamloosyf1.jpg
Een maat van mij krijgt het elke keer als hij de demo probeerd op te starten.
hij is binnnen
Snap alleen, als ik mijn nick opgeef dan schijnt die al te bestaan maar kijk in dan bij stats op de community dan zijn die er niet. Heb mij zelf wel daar geregd onder shades.. vind het maar vage sh*t. Heet nu sjeetz in quakewars...
Kan je trouwens je nick renamen ?
Ik kreeg dat steeds met de serverlauncher als ik zelf een host wilde zijn en ook nog op mijn eigen game wilde spelen. Heeft die vriend wel de goede launcher te pakken?Metalbuster schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:13:
Iemand een idee wat dit inhoud:
http://img252.imageshack.us/img252/71/naamloosyf1.jpg
Een maat van mij krijgt het elke keer als hij de demo probeerd op te starten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nope, je kan alleen 3 account aanmaken. Als je Shades hebt geregistreerd met pre-order dan is die natuurlijk al ingenomen... Dan zul je op een andere manier je serial meoten invullen denk ik. Als je niet hebt ge pre-ordered, ja dan heb je pech..shades schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:11:
jaaahahh
hij is binnnen
Snap alleen, als ik mijn nick opgeef dan schijnt die al te bestaan maar kijk in dan bij stats op de community dan zijn die er niet. Heb mij zelf wel daar geregd onder shades.. vind het maar vage sh*t. Heet nu sjeetz in quakewars...
Kan je trouwens je nick renamen ?
Als je je gamer tag hebt 'pre-registered' dan moet je eerst nog even 'confirmen', heb je 2 mails over gehad ... of is dat wat je probeert te doen ?shades schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:11:
Snap alleen, als ik mijn nick opgeef dan schijnt die al te bestaan
gisteren waren er nog 1100 players
wat is er aan de hand?
- No empty servers
- No Full servers
- Mits nog weinig players: only ranked servers.
Ik kan me niet herinneren dat ik daar een mail over heb gehad.. ik heb ook niets gepreordered ofzo.. ip heb ik dus recht op niets maar als iets nog beschikbaar is wil ik daar wel aanspraak op kunnen makenGoner schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:43:
[...]
Als je je gamer tag hebt 'pre-registered' dan moet je eerst nog even 'confirmen', heb je 2 mails over gehad ... of is dat wat je probeert te doen ?

[ Voor 6% gewijzigd door shades op 05-10-2007 10:30 ]
Er is een probleem met sommige routers. Die kunnen de hoeveelheid data van de server browser list niet aan en hierdoor zie je minder servers en players.GENETX schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:26:
Die filters maken toch niet uit? Als je nik sfilterd krijg je juist meer. Als je alleen ranked en alleen servers die niet vol of leeg zijn doet krijg je nog minder players te zien natuurlijk..
Ditzelfde probleem had ik ook met me nieuwe router. Linksys WRT54G v7. Heb deze ingeruild voor een WRT54GL v1.1, en geen problemen meer.
Waarschijnlijk heeft iemand anders dan de tag 'Shades' ge-preregistered, maar nog niet ge-activeerd.shades schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:25:
Ik kan me niet herinneren dat ik daar een mail over heb gehad.. ik heb ook niets gepreordered ofzo.. ip heb ik dus recht op niets maar als iets nog beschikbaar is wil ik daar wel aanspraak op kunnen makenIn de communitysite staat ie dus wel of is dat niet gekoppeld ?
Pech ...
Ps : Kan de TS misschien een usernames list maken op de frontpage?
[ Voor 12% gewijzigd door Blaatkiller op 05-10-2007 11:36 . Reden: toevoeging ]
Ja zeker weten, dat heb ik hem nog extra verteld dat hij niet de server launcher moet hebben.psychoclown schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:43:
[...]
Ik kreeg dat steeds met de serverlauncher als ik zelf een host wilde zijn en ook nog op mijn eigen game wilde spelen. Heeft die vriend wel de goede launcher te pakken?
Hij heeft gewoon de laaste nvidia drivers geinstaleerd op een 8600GTS.
damn ik heb ook de wrt54g v7iCy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
Er is een probleem met sommige routers. Die kunnen de hoeveelheid data van de server browser list niet aan en hierdoor zie je minder servers en players.
Ditzelfde probleem had ik ook met me nieuwe router. Linksys WRT54G v7. Heb deze ingeruild voor een WRT54GL v1.1, en geen problemen meer.
kan een firmware update er niks aan doen?
Ja - ik ben jou gisteren tegengekomen ! lol (ik sta gereg'd als "sjeetz" met clantag [q4o]) Ik ga er vanavond thuis nog wel eentje aanmaken als shades-nl als dat nog kan grmbl.. Ik vind dat hele gedoe wel zeikerig eigenlijk. Waarom niet gewoon een account en een vrij in te vullen alias....Blaatkiller schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:33:
Hey mensen , ik heb um gister ook even aangeschaft bij de bart smit, weliswaar 54 euro betaald maar ik kon wel gelijk spelen. Jullie kunnen me toevoegen aan de friendslist onder BlaatKillerNL. Heeft iemand enig idee wanneer de stats worden geupdate?
Ps : Kan de TS misschien een usernames list maken op de frontpage?
Ja - dat zou ook kunnen. Had ik nog niet aan gedachtGoner schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:24:
[...]
Waarschijnlijk heeft iemand anders dan de tag 'Shades' ge-preregistered, maar nog niet ge-activeerd.
Pech ...
[ Voor 35% gewijzigd door shades op 05-10-2007 11:54 ]
Daar gaat wel een paar uur overheen ... heb gisteren tot 1 uur zitten spelen (toen viel Tiscali weg) en had toen geen stats. Vanochtend stonden ze er wel (niet allemaal, maar heb misschien op een non-ranked server zitten spelen ... alhoewel, bij Multiplay ?)Blaatkiller schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:33:
Heeft iemand enig idee wanneer de stats worden geupdate?
btw ; die Khaos server was akelig leeg de hele avond ... ?
[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 05-10-2007 12:02 ]
jah maar dat is toch juist zo ?shades schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:51:
[...]
Waarom niet gewoon een account en een vrij in te vullen alias....
ik bedoel mijn ingame nick is anders dan me regged account nick
Nope had ik al gedaan. Misschien een toekomstige update. Zie ook het forum maar van de community naar de topic met Post your router model.Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:43:
[...]
damn ik heb ook de wrt54g v7
kan een firmware update er niks aan doen?
Het schijnt te verbeteren met de volgende commando
net_maxQoSRequests 6
of desnoods nog lager.
of je doet het volgende:
Filter lege servers weg
Filter volle servers weg
Desnoods enkel ranked servers
En het is weer speelbaar.
Anoniem: 49090
Heb je het ingame ook gecontroleerd d.m.v in de console r_usesm dan tab te typen geeft hij direct weer welke variabele hij gebruikt bij de demo stond hij bij mij uit.CrankyGamerOG schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:27:
Ati Radeon X1950Pro
De full duurt nog wel even als ik deze berichten zie namelijk 29 verzonden.
Welke instellingen graphics heb je overigens.
Als ik nu de beta draai alles high 1280 x 1024 niet continue 90 fps, dit met een
ati 2900 xt
e4300 @ 3.00 ( 9 x 333)
pk5-e @ 1267
2 1 gig kingston @ 667
Hopelijk lukt het dan in de full op deze instellingen en dan aa op minimaal 4 tenminste dat verwacht ik wel met een 2900 xt
jahg dit heb ik ,en hij staat netjes op 1Anoniem: 49090 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:02:
[...]
Heb je het ingame ook gecontroleerd d.m.v in de console r_usesm dan tab te typen geeft hij direct weer welke variabele hij gebruikt bij de demo stond hij bij mij uit.
ik zal zo een screenie posten
edit
Klikker voor screenie van r_useSMP
[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-10-2007 12:25 ]
mmm, gaat toch vrij snel ... zie net voor jou :Blaatkiller schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:33:
Heeft iemand enig idee wanneer de stats worden geupdate?
Ranking: 32,783rd
Time Played: 0 hours
Last Online: 22 minutes ago
Oww. is dat mogelijk danCrankyGamerOG schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:55:
[...]
jah maar dat is toch juist zo ?
ik bedoel mijn ingame nick is anders dan me regged account nick
.. en ik ga die SMP even op 1 zetten. Beesie is dan wel 31/2 oud maar wel een P4 3Ghz met HT... wellicht dat dat een beetje extra zoden aan de dijk zet..
Vreemde is dat ik hem nu in mn Config heb staan en hij ook zegt dat het enbaled is. Echter kan ik in MP het niet aanzetten (wel vrij logisch). Maar: In het mainmenu staat er dan r_useSMP "1" wanneer ik r_useSMP intik om de stand ervan te bekijken. Wanneer ik in een server zit geeft hij echter r_useSMP "0" aan... Heb wel het idee dat hij wat meer CPU kracht vereist, maar echt meer FPS zie ik niet uit mn Go 7600 komen..CrankyGamerOG schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:23:
[...]
jahg dit heb ik ,en hij staat netjes op 1
ik zal zo een screenie posten
edit
Klikker voor screenie van r_useSMP
Anoniem: 128025
Ik had een half uur gezeten even de admin functies doornemen, toen was ik nog steeds alleen en heb een andere server opgezocht, als het goed is zijn er binnenkort meer mensen te vinden, ik iig bijna elke dag wel een uurtje of 2.Goner schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:53:
[...]btw ; die Khaos server was akelig leeg de hele avond ... ?
In game name: Cyclonus met Khaos tag ervoor.
In dit topic ben ik dit probleem nog niet tegengekomen voor zover ik kon lezen. Iemand die weet hoe dit op te lossen ?
Anoniem: 199898
Thnx!
Als je een missie doet (staat links boven in je scherm meestal) dan staat daar ook bij hoeveel XP je krijg (+2 XP of <10 XP). Al vind ik het wel vaag hoe die toegekend worden.. Dat ontgaat mij.. Gewoon lekker veel missies voltooien en de XP komen naar je toe... ofzo - details weet ik niet.. Teamplay is key hier - doelloos bunnyhopen of de rambo uithangen is minder...Anoniem: 199898 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:35:
Kan iemand mij vertellen waarvoor EN hoeveel XP points je overal voor krijgt? B.V. Kill, missie voltooien, enz.
Thnx!
[ Voor 6% gewijzigd door shades op 05-10-2007 14:57 ]
Zie je wel dat de update-check wordt gedaan ?evert_ schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:00:
Ik heb het spel al zo'n twee dagen, maar ik kan niet inloggen op het online gedeelte ?
Misschien net zo'n probleem als de WRT routers ... probeer het aantal server eens terug te brengen met wat filters.
Dit topic is gesloten.