:-). Bij mij halen ze in ieder geval ook de afgesproken 26 feb. niet. Ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen. Wel staat bij de bestelstatus sinds 18 februari dat ik "eerdaags de informatie ontvang om het product te kunnen gaan gebruiken". Ook van XS4ALL heb ik nog geen bericht dat ze een opzegging hebben ontvangen, terwijl ik dit wel via internet bij het plaatsen van mijn KPN bestelling heb aangegeven (incl. contractnummer van xs4all).
Gisteren heb ik maar eens gebeld met de klantenservice en ik kreeg een erg behulpzame dame aan de telefoon die wel leek te weten van enkele fouten in het ordersysteem en het proces. Ze wist ook te vertellen dat ipv. 3 weken het met IPTV erbij soms 4 weken kan duren. Ook wist ze me te vertellen dat het opzeggen van xs4all niet altijd automatisch gaat.
Ik vertelde haar dat ik rond 2 februari, toen ik ook een bevestiging had ontvangen per post van KPN, ook gebeld ben oor een andere dame die ff navraag deed of het wel klopt dat ik nu nog signaal op de lijn had. "Ja, dat is van XS4ALL en die zouden jullie ook opzeggen", was mijn antwoord.
In ieder geval... de dame van gisteren wist me te vertellen dat de dame van toen had moeten doorvragen naar het contractnummer van XS4ALL en mij er ook op had moeten wijzen dat het kan gebeuren dat ik in de overgang tussen XS4ALL en KPN 3 dagen zonder signaal kan komen te zitten en dat ik om dat te overbruggen bij primafoon een dongle kan 'lenen' (50 euro borg). Nu zou ik eigenlijk al te laat zijn om die te halen
Maar goed, long story short, de dame heeft het e.e.a. uitgezocht en het lijkt erop dat m'n orderproces gewoon nog loopt, en dat ik ook 1 dezer dagen alsnog het installatiepakket ontvang en dat ik uiterlijk 6 maart alles werkend moet hebben. Dus ik ben benieuwd. Inmiddels zie ik in het ordersysteem van XS4ALL ook dat er iets gaande is (ik kan niet handmatig een opzegprocedure starten). Verder heeft de behulpzame dame een notitie in het systeem achter gelaten en mag ik bij de primafoon verzoeken om de klantenservice even te bellen, in de hoop dat ik nogn zo'n dongle kan lenen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.