Even een paar vraagjes, ik heb de topics doorgelezen maar ik krijg geen helder beeld van bepaalde dingen (ook heb ik de website van kpn tot in den treure bekeken).
1) Bij IPTV wordt het beeld over de internet aansluiting verstuurd, volgens de uitleggen wordt hiervoor bandbreedte gereserveerd. Als ik nu een abonnement neem van 3/512 zit de televisie dan binnen deze bandbreedte (waardoor ik minder heb) of buiten deze bandbreedte?
2) Maakt het soort internet abonnement nog wat uit voor de ontvangst van de digitale televisie?
3) Bij IPTV krijg je dan een decoder en een harddisk recorder? of zit dat verwerkt in één aparaat?
4) De software op de decoder / hardisk recorder, is die een beetje responsive? (heb nu digitale televisie van UPC en het is soms gewoon erg traag)
5) Wat is de kwaliteit van de ontvangst? soms lees ik dat het goed is soms lees ik dat het slecht is?
6) Kan je van één zender opnemen en een andere zender bekijken?
7) Is het bijvoorbeeld mogelijk om een programma op te nemen dat bijvoorbeeld één uur duurt en vervolgens een half uur later (half uur na het beginnen met opnemen) het programma bekijken en op die manier de reclames te skippen met dat timesift?

Is er een beetje aanbod op de programma gemist? (is dit vergelijkbaar met uitzending gemist?) Zijn bijvoorbeeld alle programma's terug te zien? (van de zenders die ondersteund worden)
9) Maakt het nog wat uit (behalve in prijs) waar je het neemt? planet, hetnet, xs4all, kpn? (mischien met veranderingen in aanbod dat je dat altijd als eerste bij kpn hebt)
10a) Ik lees bij KPN dat als ik meerdere TV's wil aansluiten dan gaat er 1 via IPTV en de overige via digitene, dus ik kan de opgenomen programma's maar op één t.v. terug kijken, klopt dat?
10b) en klopt het ook dan ook dat het zender aanbod tussen de tv van de IPTV anders is dan de zender aanbod van digitene?
11) Wat is die experiabox? is dat die harddisk recorder of de decoder (of beide?!?) ?
12) En hoe groot is het verschil in kwaliteit of mogelijkheden tussen digitene en IPTV? (qua apparatuur,
Zijn er verder nog bijzonderheden?
[
Voor 4% gewijzigd door
ronaldmathies op 07-03-2008 14:14
]
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line