[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.434 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Volgens engadget is er ondertussen officieel een unlock voor 1.1.1 die zou kunnen werken. :) Helaas voor de mensen hier is die methode nog tegen betaling, alhoewel ik het vermoeden heb dat er snel een andere methode zal volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Renegade op 11-10-2007 10:07 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198551

Ik heb het volgende probleem:

Wanneer mijn schoonmoeder mij beld! Komt er steeds Blocked op mijn scherm!! Soms kan ik ze horen als ik opneem en soms niet!! Wat ik wel weet is dat ze onbekend belt! Kan het dit soms zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Anoniem: 198551 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:02:

Wanneer mijn schoonmoeder mij beld! Komt er steeds Blocked op mijn scherm!! Soms kan ik ze horen als ik opneem en soms niet!! Wat ik wel weet is dat ze onbekend belt! Kan het dit soms zijn?
ik zou blij zijn als mijn schoonmoeder geblocked zou worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bwa, ik normaal ook, maar ze valt keigoe mee ;) Dus liever niet blocked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023

tsjeee, n automatische schoonmoeder-blocker, wat coooool! :) (enne... belt met n d...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 14:23

Zou! Het niet! Gewoon komen doordat ze! Geen nummerweergave heeft? Dat. Er Blocked staat!

En dat ze je af en toe wel en niet kan horen zou ik niet kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ze staat echt in mijn telefoonlijst als je dat bedoeld! En bij al derest is dit geen probleem dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Ze kan in je telefoon staan, maar het is mogelijk dat haar telefoon (of provider) geen caller-id mee stuurt. Dan maakt je telefoon geen match.

Weet iemand waarom de iPhone in hemelsnaam geen taken ondersteunt in de calendar?
(en daarom dus ook geen sync van de taken doet vanuit iTunes)
Ik hoorde dat Leopard wel de Leopard-Notes gaat syncen met de Notes van de iPhone, maar het is niet handig dat een iPhone user de taken voortaan zou moeten bijhouden via de Notes (waar heb je dan nog de taken voor in iCal)

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door jeroentje op 20-10-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Anoniem: 227674 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:17:
[...]

Geen idee wat ik verkeerd zou moeten doen, ik installeer het programma gewoon en toets m'n Hotmail adres + wachtwoord in en druk op 'connect'.
ik vraag t je dan nog maar es n keertje:

staat er achter je username: xxxxx@hotmail.com
dussss, heb je @hotmail.com erachter getiept? moet erachter, anders werkt t nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel dat was dan ook MIJN opmerking gewoon of dat de rede was!!! Een JA of NEE was dus gewoon OK geweest! En in mijn MANUAL stond dat niet in ;) Dus sorry dat ik er al dan niet heb overgezien! Je kan ALLES ergens anders gaan lezen maar waarom hebben we dit forum dan? Om lieflijk te zwijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 16:15
Anoniem: 198551 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:09:
Wel dat was dan ook MIJN opmerking gewoon of dat de rede was!!! Een JA of NEE was dus gewoon OK geweest! En in mijn MANUAL stond dat niet in ;) Dus sorry dat ik er al dan niet heb overgezien! Je kan ALLES ergens anders gaan lezen maar waarom hebben we dit forum dan? Om lieflijk te zwijgen?
Relax.... het was je al een paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat er blocked stond omdat ze anoniem belt. Net zoals het je geprobeerd is duidelijk te maken dat je nogal schreeuwerig over komt met het overmatig gebruik van uitroeptekens, dit komt erg dwingend en zeker niet vriendelijk over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27577

Ik drukte een paar keer met m'n wang op 'mute', en maar denken dat de micro brak was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
mmm je zou zeggen dat als het scherm uit staat (dus je de mobiel bij je oor houdt) dat de toetsen dan 'uit' staan. Leuk om even een mailtje hierover te sturen naar Apple??!

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

In verband met de enorme media aandacht voor onze actie met de Apple iPhone kan het voorkomen dat onze website vandaag en morgen langzamer is dan dat u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

www.gsmtrack.nl dus en hij is al uitverkocht ook! Genoeg mensen die erin gestonken zijn :'(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:59:
In verband met de enorme media aandacht voor onze actie met de Apple iPhone kan het voorkomen dat onze website vandaag en morgen langzamer is dan dat u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

www.gsmtrack.nl dus en hij is al uitverkocht ook! Genoeg mensen die erin gestonken zijn :'(
Ja, dit is natuurlijk enorm goed voor die website. Zeggen dat je de iPhone te koop hebt zodat iedereen naar de website gaat om te kijken wat het is en er natuurlijk neerzetten dat hij verkocht is zodat iedereen denkt dat ie te laat is terwijl er niet één is verkocht. Een goede stunt.

Of heb ik ongelijk?

nu.nl heeft dit in ieder geval nog niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan misschien wel zijn dat ik verkeert overkom, maar dat krijg je dan als je "gewoon" een vraag stelt en zo'n antwoord naar je hoofd geslingerd krijgt! Naar mijn mening is dit forum er om vragen te kunnen stellen als je ze niet vind of weet?
Meer heb ik eigenlijk nooit of niet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jpboere: Ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben, je kon zogezegd max tot eind oktober bestellen! We zijn 11 oktober! Dat zou wel erg snel zijn denk ik ook!! Of het moet echt zijn dat er veel mensen eentje gekocht hebben :p Maar op die paar dagen? Lijkt me onlogisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

(jarig!)
Anoniem: 198551 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:35:
Kan misschien wel zijn dat ik verkeert overkom, maar dat krijg je dan als je "gewoon" een vraag stelt en zo'n antwoord naar je hoofd geslingerd krijgt! Naar mijn mening is dit forum er om vragen te kunnen stellen als je ze niet vind of weet?
Meer heb ik eigenlijk nooit of niet gedaan!
Misschien moet je beginnen eens van de "!" toets af te blijven.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe weet ik, maar dat is een automatisme, maar kzal er proberen op te letten :p Ben nl niet zo vertrouwd met forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1572

Volgens mij is het tijd voor een nieuwe startpost, zo en zo is het aantal minder ervaren forum gebruikers 8) wat hoog in dit topic om de een of andere reden, dus hij mag zeker wat netiquete bevatten.

De grote openstaande vraag voor mij is, ik wil een koptelefoon met ingebouwde microfoon en opname knop en fatsoenlijke kwaliteit, heb geen zin om koptelefoons te solderen . Wie heeft er ervaring met kant en klare koptelefoons die hier aan voldoen of weet waar ik ze kan uitproberen? Zijn er uberhaupt al kant en klare koptelefoons met microfoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Oops verkeerde topiq

[ Voor 89% gewijzigd door Qorne op 11-10-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Anoniem: 1572 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:03:
Volgens mij is het tijd voor een nieuwe startpost, zo en zo is het aantal minder ervaren forum gebruikers 8) wat hoog in dit topic om de een of andere reden, dus hij mag zeker wat netiquete bevatten.

De grote openstaande vraag voor mij is, ik wil een koptelefoon met ingebouwde microfoon en opname knop en fatsoenlijke kwaliteit, heb geen zin om koptelefoons te solderen . Wie heeft er ervaring met kant en klare koptelefoons die hier aan voldoen of weet waar ik ze kan uitproberen? Zijn er uberhaupt al kant en klare koptelefoons met microfoon?
dan mag jij je ook scharen onder de minder ervaren forumlezer goserrrr. want die searchknop zit er niet voor niets op he?! ik vind dat alvorens je hier (elk forum eigenlijk) n vraag mag stellen, je zeker moet weten dat tie niet al keer eerder is gesteld en/of beantwoord. dat betekent dus alles goed doorlezen en zonodig bijhouden! en staat je vraag er idd niet tussen, shoot!

maar goed, n mooie oplossing is t kopen van n goede headset, daar zit dan natuurlijk geen mic in en die verkrijg je hiermee:

http://store.apple.com/1-...ccessories&nplm=TN544LL/A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Qorne schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:06:
Wat ik nogal lastig vind in het spel is het wisselen van wapens, hoe doen jullie dat? want ik moet nu me pijltjes toetsen vasthouden en dan nog proberen te navigeren?! zogoed onmogelijk :P
Uhm verkeerde topic? :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol, Wapens op een Iphone :D Welk spel is dat dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O+ sorry heb deze niet eerder voorbij zien komen in dit topic, wel precies wat ik zoek...Alleen nog niet verkrijgbaar via amazon, alleen via de amerikaanse apple store.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 1572 op 11-10-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 12:07
Hm ik hoor van allerlei kanten dat mensen de iPhone niet meekrijgen in een Apple of AT&T store zonder de iPhone te activeren? :(
Dit schijnt vooral in New York te zijn, waar ik toevallig naar toe ga.

Hebben mensen hier ervaringen mee? Eventueel tips als ze moeilijk gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Anoniem: 198551 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:38:
Lol, Wapens op een Iphone :D Welk spel is dat dan? :p
Uuh haha ja foutje :+ was voor het PS3 Warhawk topiq :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.Jappe schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:18:
Hm ik hoor van allerlei kanten dat mensen de iPhone niet meekrijgen in een Apple of AT&T store zonder de iPhone te activeren? :(

Misschien het iphone importeren topic proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

vorige week heb ik bij de apple store in NY 2iPhones gehaald, was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138858

http://www.iphoneclub.nl/...ert-unlock-1-1-1-iphones/
Weet nie of het mag maar wilde jullie dit niet onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:41

AJM

Amsterdamski schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:14:
[...]
maar goed, n mooie oplossing is t kopen van n goede headset, daar zit dan natuurlijk geen mic in en die verkrijg je hiermee:

http://store.apple.com/1-...ccessories&nplm=TN544LL/A
Ik ben ook op zoek naar een goede headset, maar weet niet of ik voor die oplossing hierboven ga.
Wat ik mij afvraag is wat er gebeurd als je gewoon een koptelefoon zonder mic in je iPhone plugt en dan muziek aan het luisteren bent en dan gebeld wordt. Dan moet je dus je iPhone 'normaal' opnemen in plaats van via de headset het gesprek voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:23

pposthoorn

Constructeur

Anoniem: 121250 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:03:
[...]

vorige week heb ik bij de apple store in NY 2iPhones gehaald, was geen probleem.
Heb je er nog 1 over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
was al eerder door Renegade gemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:22
Hey, ik ga komend weekend naar Gent voor een conventie, en ik zit er hard aan te denken om een sim-only abbo te halen net over de grens, om te voorkomen dat ik een absurde roaming rekening krijg voor internetten

de vraag is welke provider geeft de beste verbinding voor de IPhone ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
absrnd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:58:
Hey, ik ga komend weekend naar Gent voor een conventie, en ik zit er hard aan te denken om een sim-only abbo te halen net over de grens, om te voorkomen dat ik een absurde roaming rekening krijg voor internetten

of je zet je edge/gprs ff uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlesierse
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:48
absrnd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:58:

Hiervoor heb ik een programmatje geinstallereerd genaamt services vanuit de Installer.app. Erg gemakkelijk om snel je edge, wireless of ssh uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik met dat proggie EDGE had uitgezet, kwam dit vanzelf weer opgesprongen. Zeer raar maar wel waar :)

Zou het ook een probleem zijn als je installer.app + ibrickr tegelijk gebruikt?? Daarmee bedoel ik niet dat ik ze syncroon gebruik maar wel afwisselend, weet niet of dit erg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whitehouse schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 12:39:
mmm je zou zeggen dat als het scherm uit staat (dus je de mobiel bij je oor houdt) dat de toetsen dan 'uit' staan. Leuk om even een mailtje hierover te sturen naar Apple??!
Is ook zo, maar ik hield 'm denk ik tussen m'n oor en schouder geklemd onder het typen. En da's net schuin genoeg om aan te springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vorige week in NY geen probleem in de Apple store. AT&T stores wel hoorde ik.
vlesierse schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:39:
[...]

Hiervoor heb ik een programmatje geinstallereerd genaamt services vanuit de Installer.app. Erg gemakkelijk om snel je edge, wireless of ssh uit te zetten.
Die vervolgens bij mij bij het weer aanzetten van GPRS de settings verneukte :P

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 27577 op 12-10-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
trouwensssss, er is geen ontvangsbevestiging in te stellen bij SMS, toch?!!!! wel zonde, altijd wel handig tooltje zo'n bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
Ondanks alles over de Iphone gelezen te hebben vraag ik met toch nog iets af. Is het eik. ook mogelijk word/office bestanden erop te openen en te bewerken? Miss. dat het al ergens vermeld is maar kon het echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:56

Nitai

Live the life you love.

Mijn Word bestanden bewerk ik met Google Docs, m'n Word bestanden krijg ik dan ook via gmail binnen en die benader ik via de webbrowser.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 10:59
Riccardo schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:03:
Ondanks alles over de Iphone gelezen te hebben vraag ik met toch nog iets af. Is het eik. ook mogelijk word/office bestanden erop te openen en te bewerken? Miss. dat het al ergens vermeld is maar kon het echt niet vinden.
Lezen kan in de iPhone zelf!
Bewerken moet iid. via google docs!

Maar bewerken... ik heb al 5 jaar "office" op me smartphones gehad... maar om nou echt te gaan zitten bewerken... ehm neej... het was meer handig om files van de ene pc naar de andere krijgen a la usb geheugen stick!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Bij ons op de Hogeschool is het installeren van een klein stuk software benodigd om van het draadloos internet gebruik te kunnen maken.
Aangezien de Iphone over WiFi beschikt vroeg ik me af of het dan nog steeds mogelijk is om de Iphone met het draadloos internet te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:13
Anoniem: 80011 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:21:
Bij ons op de Hogeschool is het installeren van een klein stuk software benodigd om van het draadloos internet gebruik te kunnen maken.
Aangezien de Iphone over WiFi beschikt vroeg ik me af of het dan nog steeds mogelijk is om de Iphone met het draadloos internet te verbinden?
Ik was gisteren bij de Apple Store op de lijnbaan en de verkoper (zat zelf op hogeschool rotterdam) zei van niet. Op de EUR heb je ook een apart stukje software nodig, gaat dus ook niet lukken. Gelukkig is er een vrije GUEST account @ de EUR 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Was dat niet SecureW2? Hebben ze in Utrecht op de UB ook, kom daar dus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Anoniem: 31180 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:58:
Was dat niet SecureW2? Hebben ze in Utrecht op de UB ook, kom daar dus ook niet meer.
Ja inderdaad, SecureW2.... op de Hogeschool Utrecht (waar ik zit).... dat is balen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Anoniem: 80011 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:05:
[...]

Ja inderdaad, SecureW2.... op de Hogeschool Utrecht (waar ik zit).... dat is balen zeg!
SecureW2 is toch nodig omdat de Windows bakken geen 802.1X ondersteuning hebben? Mac's hebben dat wel, maar volgens mij kun je op de iPhone dergelijke netwerken niet joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05 09:12
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een topic over 802.1x support op het apple forum:

http://discussions.apple....threadID=1021993&tstart=0

Voor mensen die net als ik niet over apple compatible oren beschikken (oordoppen vallen eruit) en willen kunnen blijven bellen ik heb de volgende hoofdtelefoon gevonden, die wereldwijd wordt verscheept, ik heb ze inmiddels besteld:

http://shop.v-moda.com/p-35-vibe-duo-w-control-playback.aspx

(let op er zijn 2 versies 1 met control buttons en 1 zonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Laatst online: 18-02 05:14
Bij ons op school(windesheim,zwolle) is het jammer genoeg ook beveiligd.
Is het ook mogelijk om zelf filmpjes(zoja waar kan dat) op youtube te zetten en te bekijken oop je phone.
En zou het ook mogelijk zijn om navigatie software te instaleren. En dit ontvangen via een bluetooth receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
is er eigenlijk een mogelijkheid om stukjes tekst uit mailtjes te knippen en te plakken bijvoorbeeld in je contactlijst?

Kan eigenlijk niet uitvogelen hoe ik tekst selecteer en versleep oid.

En ik merk eigenlijk weinig slechts aan die originele oordopjes. Nu ben ik geen muziek of geluids freak maar zijn er specifieke redenen waarom iedereen naarstig op zoek is naar oordopjes van betere kwaliteit?

EDIT:
60USD vind ik toch wel overdreven voor een hack. Ik was aan het zoeken voor die nieuwe unlock en dacht..ach als ik die mannen kan helpen met 10 dollar ofzo, dan doe ik het wel. Maar 60 USD is wel erg overdreven. :/

[ Voor 56% gewijzigd door Jpjedi op 13-10-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben absoluut geen audiofiel of iets dergelijks, de belangrijkste redenen voor mij zijn dat de standaard oordopjes niet blijven zitten bij mij en dat ik mijn ipod nog al hard moet zetten op bijvoorbeeld de fiets doordat het achtergrond geluid (wind in mijn oren) eroverheen gaat.

Over doneren, ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt er is het dev team, welke zeker een donatie verdiend, hun oplossing is vrij verkrijgbaar en er is een commercieele partij, ipsf, welke voor 60 dollar een commerciele unlock aanbied. Zij zijn telkens net iets sneller maar maken gebruik van het opensource werk van het dev team. Als je de ontwikkeling echt wil steunen, doneer dan aan het dev team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Anoniem: 1572 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 08:19:
Ik ben absoluut geen audiofiel of iets dergelijks, de belangrijkste redenen voor mij zijn dat de standaard oordopjes niet blijven zitten bij mij en dat ik mijn ipod nog al hard moet zetten op bijvoorbeeld de fiets doordat het achtergrond geluid (wind in mijn oren) eroverheen gaat.

Over doneren, ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt er is het dev team, welke zeker een donatie verdiend, hun oplossing is vrij verkrijgbaar en er is een commercieele partij, ipsf, welke voor 60 dollar een commerciele unlock aanbied. Zij zijn telkens net iets sneller maar maken gebruik van het opensource werk van het dev team. Als je de ontwikkeling echt wil steunen, doneer dan aan het dev team.
Ach zit het zo.. Die oordopjes voldoen voor mij dus dat laat ik even zo,

Over die 2 hack teams..ik had grofweg wel een idee hoe het in elkaar stak maar bedankt voor de verduidelijking. Zeker duidelijk dat dus ipsf gewoon werk van Hackers commerciel uitbuit? Dat is toch tegen elke hackers code in? |:(

Wat is eigenlijk veranderd met 1.1.1?
zoeken! 8)7
meuktracker: Apple iPhone 1.1.1

[ Voor 4% gewijzigd door Jpjedi op 13-10-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
2 dagen mensen...2 dagen en dan komt DEV team met nieuws. Ik heb de garantie hiervoor gekregen. 8)

Het lightsabre effect _/-\o_

Nu nog GPS op de iphone. 8)

Als tomtom nou eens drivers ontwikkeld voor hun gps receiver icm mac. :9

[ Voor 52% gewijzigd door Jpjedi op 13-10-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 29-05 09:12
Wat een stel mongolen :/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Jpjedi schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:59:
2 dagen mensen...2 dagen en dan komt DEV team met nieuws. Ik heb de garantie hiervoor gekregen. 8)

Nu nog GPS op de iphone. 8)
wellicht in de iPhone 2.0

http://www.iphoneclub.nl/...-verbeteringen-iphone-20/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
GPS is wel een must, lijkt me sterk dat die er niet inkomt. Het is niet des apple`s om het met een externe gps receiver te laten werken.

Top spec.. MAar moeten we dan weer zo snel switchen. |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Jpjedi op 13-10-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Jpjedi schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:18:
GPS is wel een must, lijkt me sterk dat die er niet inkomt. Het is niet des apple`s om het met een externe gps receiver te laten werken.

Top spec.. MAar moeten we dan weer zo snel switchen. |:(
ach gps is grappig, maar we hebben t over n telefoon he?! enne... ik speel af en toe met Navizon en die is behoorlijk nauwkeurig, gratiesssssjjj GPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 13:25
Amsterdamski schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:32:
[...]

ach gps is grappig, maar we hebben t over n telefoon he?! enne... ik speel af en toe met Navizon en die is behoorlijk nauwkeurig, gratiesssssjjj GPS ;)
Dat navizon vindt dat ik midden op de a2 woon, die hier toch echt minimaal 400 meter vandaan is, terwijl hij genoeg herkenningspunten heeft in de buurt volgens de website. 8)

En gps lijk mij toch wel echt supper gaaf om op je telefoon te hebben.
Ik bedoel internet is nu ook niet iets waar je 3 jaar geleden van zou zeggen, dat het een belangrijk functie was en ik denk dat we nu allemaal kunnen zeggen dat het geweldig is. Zelfde geldt voor een gps, al is het alleen maar omdat je dan een apparaat minder nodig hebt.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
martijnve schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 15:37:
[...]

Dat navizon vindt dat ik midden op de a2 woon, die hier toch echt minimaal 400 meter vandaan is, terwijl hij genoeg herkenningspunten heeft in de buurt volgense de website. 8)

En gps lijk mij toch wel echt supper gaaf om op je telefoon te hebben.
Ik bedoel internet is nu ook niet iets waar je 3 jaar geleden van zou zeggen, dat het een belangrijk functie was en ik denk dat we nu allemaal kunnen zeggen dat het geweldig is. Zelfde geldt voor een gps, al is hel alleen maar omdat je dan een apparaat minder nodig hebt.
EENSCH IS! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
trouwenssss, ff wat anders:

ik heb nu alles in mn iphone staan, afspraken, personen incl. nr/adres/email bla bla, bookmarks, fotos etc. maarrrrr hoe kan ik t allemaal backupen en de backup dan rustig op de pc bekijken en zonodig bewerken??? ben al aan t zoeken, maar heb nog geen mooi all-in-one software-pakketje gevonden, any tips?

ik loop al vanaf t ontstaan vd palm mee en daar krijg je n mooi offline-pakketje bij. je kunt dan alles op de pc bekijken en editen, bij n sync kijkt tie eerst welke database t laatst is bewerkt (op je pc of palm) en upload dan de nieuwste database naar je palm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Amsterdamski schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:34:
trouwenssss, ff wat anders:

ik heb nu alles in mn iphone staan, afspraken, personen incl. nr/adres/email bla bla, bookmarks, fotos etc. maarrrrr hoe kan ik t allemaal backupen en de backup dan rustig op de pc bekijken en zonodig bewerken??? ben al aan t zoeken, maar heb nog geen mooi all-in-one software-pakketje gevonden, any tips?

ik loop al vanaf t ontstaan vd palm mee en daar krijg je n mooi offline-pakketje bij. je kunt dan alles op de pc bekijken en editen, bij n sync kijkt tie eerst welke database t laatst is bewerkt (op je pc of palm) en upload dan de nieuwste database naar je palm.
je kan toch volledige backup doen in itunes en verder al die agenda en contacten staan bij mij ook in outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Jpjedi schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:37:
[...]

je kan toch volledige backup doen in itunes en verder al die agenda en contacten staan bij mij ook in outlook.
gebruik outlook alleen voor email en alle contacten die daar instaan, zijn nooit georganiseerd, als ik dat nu moet gaan doen nu mn iphone in orde is...
mooiste zou dus n apart programmaatje zijn, anders ben ik toch bang dat ik alles in outlook moet gaan bijwerken.
wat gebeurt er trouwens als ik met de lege agenda van outlook sync, ben k dan alles in de agenda van mn foon kwijt? i guess i am...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Amsterdamski schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:03:
[...]

gebruik outlook alleen voor email en alle contacten die daar instaan, zijn nooit georganiseerd, als ik dat nu moet gaan doen nu mn iphone in orde is...
mooiste zou dus n apart programmaatje zijn, anders ben ik toch bang dat ik alles in outlook moet gaan bijwerken.
wat gebeurt er trouwens als ik met de lege agenda van outlook sync, ben k dan alles in de agenda van mn foon kwijt? i guess i am...
had ik ok en ben eens 2 avondjes bezig geweest en heb het nu allemaal netjes op orde. _/-\o_
800 contacten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01
Als ik het dus goed begrijp uit een paar posts hierboven, kan ik met de I-Phone niet eens op de universiteit internetten via WiFi..? ( ze gebruiken dus secureW). Dit is toch wel een zwaar minpunt voor mij. Ik zie helaas steeds minder voordelen van de IPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Riccardo schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:12:
Als ik het dus goed begrijp uit een paar posts hierboven, kan ik met de I-Phone niet eens op de universiteit internetten via WiFi..? ( ze gebruiken dus secureW). Dit is toch wel een zwaar minpunt voor mij. Ik zie helaas steeds minder voordelen van de IPhone.
Zegt in mijn ogen meer over de universiteit en over je verwachtingen van de iphone dan minpunten van de iphone. Dat je nu niet op een speciaal beveiligd netwerk kunt inloggen vind ik niet vreemd voor een gsm/iphone. Je hebt altijd je gprs nog als je echt wil internetten al vind ik dat toch meer iets voor een pc dan een mobieltje. Het is geen laptop maar een gsm in essentie.

Ik vind persoonlijk dat de gsm opnieuw is uitgevonden en velen zijn met mij zo ik lees op alle websites. gebruiksvriendelijkheid, doordachtheid, techniek, kwaliteit en vormgeving zijn voor mij de pluspunten.

minpunten vind ik de speakerkwaliteit (tja wat mag je verwachten), en ontbreken van 3G en GPS (in mindere mate. Ongetwijfeld wordt met de 2.0 een stap gezet richting de voor mij ultieme gsm.

Maar het blijft persoonlijk en het wordt nooit 100% marktaandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 06:17:
[...]

Geweldig! Ik heb ook die CK3100 en het zou heel zuur zijn als dat niet zou kunnen.
Update! Bluetooth aan op de iPhone, pairen met de Parrot CK3100 (code: 1234), hij gaat contacten synchen en klaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Is er al iets over bekend wanneer de iPhone in Nederland komt? Want ik heb geen zin om al die poespas aan te halen met uit Amerika laten komen etc etc etc.

Er staan namelijk ook een paar iPhones op ebay nederland dus misschien dat ik er daar eentje van koop. Maar een datum wanneer de iPhone officeel gaat verschijnen in NL heb ik nog niet kunnen vinden.

Verder vroeg ik me ook af, de iPhones die nu op ebay NL staan zullen wel allemaal uit Amerika komen. Kan ik daar dan gewoon m'n simkaartje van m'n LG Chocolate instoppen? (die volgende maand prepaid wordt als m'n abbo afloopt)

Merci voor antwoord!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Las Vegas schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:58:

Verder vroeg ik me ook af, de iPhones die nu op ebay NL staan zullen wel allemaal uit Amerika komen. Kan ik daar dan gewoon m'n simkaartje van m'n LG Chocolate instoppen? (die volgende maand prepaid wordt als m'n abbo afloopt)
Uiteraard niet, je zult hem moeten unlocken. Tenzij de verkoper dat al gedaan heeft voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Las Vegas schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:58:
Is er al iets over bekend wanneer de iPhone in Nederland komt? Want ik heb geen zin om al die poespas aan te halen met uit Amerika laten komen etc etc etc.

Er staan namelijk ook een paar iPhones op ebay nederland dus misschien dat ik er daar eentje van koop. Maar een datum wanneer de iPhone officeel gaat verschijnen in NL heb ik nog niet kunnen vinden.

Merci voor antwoord!
Als er bij de ebay advertentie staat dattie unlocked is kan dat ja.
Alleen voor dit soort vragen kun je beter hier zijn: iPhone importeren

Als je wacht tot hij hier uit is moet je er wel rekening mee houden dat die dan 99% zeker alleen met een wurg abbonnement te krijgen zijn (+/- 50/maand voor 2 jaar, plus +/- 400 euro voor de telefoon) en de americaanse tegen die tijd misschien wel zo goed beveiligd zijn dat je ze niet meer kunt unlocken.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ja precies. Maar stel dat je nu een Amerikaanse koopt, blijft Apple dan niet steeds updates uitbrengen die ervoor zorgen dat je simkaart hier onbruikbaar wordt? Ervan uitgaande dat de gsm simlock vrij is natuurlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 14-10-2007 17:05 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-06 13:23

pposthoorn

Constructeur

Ik denk niet dat er een iPhone (update) komt waardoor hij nooit meer te unlocken is. Tenzij ze een iPhone maken met simkaart ingebouwd natuurlijk, maar daar reken ik niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
pposthoorn schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:17:
Ik denk niet dat er een iPhone (update) komt waardoor hij nooit meer te unlocken is. Tenzij ze een iPhone maken met simkaart ingebouwd natuurlijk, maar daar reken ik niet op :)
De hele IT industrie zoekt naar het kip met het gouden ei..de 'onbreekbare' software. Lijkt me sterk dat men de Iphone dicht getimmerd krijgt. Als ze het voor elkaar krijgen hebben ze goud in handen.

Oftewel eens met posthoorn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
Onkraakbaar gaat idd nooit lukken, maar met een dusdanig gichtgetimmert platform als de iphone moet het toch wel mogelijk zijn om het zodanig dicht te timmeren dat het niet meer interessant is om te hacken, zeker als je kijkt naar de miljoen(en) exemplaren die al in omloop zijn en wel makkelijk te hacken zijn/waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die een IRC client heeft, er is nu een Nederlandstalige iPhone channel voor support.

IRC Server : irc.osx86.hu
Port : 6667
Group : #iphone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127698

Ik verwacht mijn iPhone volgende week en vroeg mij af hoe het zat met GPRS in België...
Zijn hier al mensen van België die onbeperkt internet via GPRS bij een provider hebben gevonden . Heb al beetje zitten zoeken, maar kan niet echt onbeperkt vinden zoals in Nederland... Weer typisch dat de Belgische providers voor alles een limiet gebruiken. Is het niet zo dat je wel nog rap meer dan 15 MB per maand gebruikt? Het is waarschijnlijk beter om dan gewoon GPRS niet te activeren om niet te verschieten als ik mijn factuur krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73504

Bij proximus heb je enkel het volgende:
Vodafone live!
No Limit ** € 4,99/maand voor een onbeperkte toegang tot het Vodafone live!-portaal.

Maar zoals je duidelijk kan lezen is het enkel op het vodafone netwerk :s.
Dan komt er nog eens bij:
Het verkeer buiten het Vodafone live!-portaal het verkeer wordt gefactureerd volgens de prijzen van Mobile Internet: standaard € 0,4158 / 5 min.

Ikzelf heb ook al zitte zoeken naar een interessant aanbod maar mss moet je maar naar de wifi oplossingen gaan zoeken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Welke ( if any) audio adapter gebruiken de mensen hier die hun eigen koptelefoon/doppen willen gebruiken met de iPhone? Ik heb die van Belkin gevonden bij Expansys, maar die lijkt nogal lomp. Een wat soepeler kabeltje zoals die van Helium Digital lijkt dan wat praktischer, maar die shippen voorlopig alleen naar de VS en Canada.

Verder heb ik nog de I2cm's van Shure gevonden, maar die worden weer alleen van AT&T shops verkocht. En hun adapter weer alleen via de US online shop van Apple zelf.

Verder nog tips, behalve zelf solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
Ehm, ik heb zelf een oude kabel gebruikt van mijn shuffle g1 sportcase .. hier zit een Apple verlengsnoertje op.. dus misschien dat je daar op kunt zoeken? kostte volgens mij 15 euro voor de case + snoertje.. Maar ik denk dat je het best op ebay zo'n convertje kunt halen, kost je praktisch niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 22:56

Nitai

Live the life you love.

Servor schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:34:
Welke ( if any) audio adapter gebruiken de mensen hier die hun eigen koptelefoon/doppen willen gebruiken met de iPhone? Ik heb die van Belkin gevonden bij Expansys, maar die lijkt nogal lomp. Een wat soepeler kabeltje zoals die van Helium Digital lijkt dan wat praktischer, maar die shippen voorlopig alleen naar de VS en Canada.

Verder heb ik nog de I2cm's van Shure gevonden, maar die worden weer alleen van AT&T shops verkocht. En hun adapter weer alleen via de US online shop van Apple zelf.

Verder nog tips, behalve zelf solderen?
Ik heb pas nog op Ebay er twee gekocht. Heeft me totaal 9 euro gekost incl. verzendkosten voor 2 stuks. Eentje hiervan heb ik doorverkocht aan een mede-tweaker. Werkt perfect! Even zoeken op iphone adapter, het kwam overigens uit Hong Kong.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127698

Ik kocht op ebay vorige week van verkoper techtoys888 voor 0,99dollar de 3.5mm Headphone Adapter Extension for ipod iPhone 4G/8G. Hier komt nog 4,99dollar verzendkosten bij. De verkoper heeft een rate van 98,4% met 2264 kommentaren. Heb het nog niet ontvangen, dus ik kan nog niet laten weten of het een goed product is. Via de search van ebay moet je het zeker gemakkelijk kunnen terugvinden.
Als ik het kabeltje en mijn iPhone binnen heb post ik hier wel of het een goed product is of niet. Jammer dat ik mijn shure E2C meeverkocht met mijn iPod video...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb de info voor 1.1.1 maar kan het hier niet posten.

pm maar voor info.
Modbreak:Als je het hier niet mag posten, weet je ook dat je het niet via DM mag doen. Jij en nog 6 anderen kunnen op korte termijn mail verwachten.

[ Voor 50% gewijzigd door Kaj. op 16-10-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:51
Jpjedi schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:03:
De hele IT industrie zoekt naar het kip met het gouden ei..de 'onbreekbare' software. Lijkt me sterk dat men de Iphone dicht getimmerd krijgt. Als ze het voor elkaar krijgen hebben ze goud in handen.
Tuurlijk dat gaat Apple nooit lukken. Echter, als ze steeds een paar weken nadat er eindelijk met veel bloed, zweet en tranen een jailbreak klaar is weer een update uitbrengen met interessante nieuwe features/bugfixes dan kunnen ze het spelletje nog wel even volhouden.

Ik heb nog 2 dagen om te beslissen of ik m'n US-friend een Touch of een iPhone mee laat brengen... ik kom er niet uit. Ik ben geen grote beller (gebruik gewoon een prepay-kaartje), maar de extra features als BT en de camera zijn wel handig!

... maar met de Touch kom je qua applicaties schijnbaar ook een heel eind tegenwoordig:
Afbeeldingslocatie: http://fsandoval.net/upload/Spring1.png
Afbeeldingslocatie: http://fsandoval.net/upload/Spring2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
catchingfire schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Tuurlijk dat gaat Apple nooit lukken. Echter, als ze steeds een paar weken nadat er eindelijk met veel bloed, zweet en tranen een jailbreak klaar is weer een update uitbrengen met interessante nieuwe features/bugfixes dan kunnen ze het spelletje nog wel even volhouden.

Ik heb nog 2 dagen om te beslissen of ik m'n US-friend een Touch of een iPhone mee laat brengen... ik kom er niet uit. Ik ben geen grote beller (gebruik gewoon een prepay-kaartje), maar de extra features als BT en de camera zijn wel handig!

... maar met de Touch kom je qua applicaties schijnbaar ook een heel eind tegenwoordig:
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk eigenlijk dat de hackers dat spelletje langer volhouden dan Apple. Alleen al op basis van kosten en gedrevenheid. Anders zouden bedrijven als MS, Adobe, etc toch al lang dat soort truukjes toepassen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Jpjedi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:28:

pm maar voor info.
Dan moet je de pm DM functie wel aanzetten he... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
DesertShooter schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:34:
[...]

Dan moet je de pm DM functie wel aanzetten he... :O
Done :) Tnx voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik het goed begrijp is de Iphone 2.0 geen firmware update maar een "geheel" nieuwe Iphone! Dus mensen die nu een iphone hebben zijn daar niets mee?? Of heb ik dit verkeert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199180

Wat is nou wijsheid hè... even wachten op de Nederlandse uitvoering, toch maar een US model aanschaffen of toch bij Nokia blijven en een E90 pakken... (waar je ook een eeuwigheid op moet wachten) ik weet het echt niet meer... :?
TIPS? het moet voor mij m'n alles zijn... organiser/gsm etc. etc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226527

Op 9 November komt de Iphone uit in Duitsland. Weet er soms iemand of het abbo in Duitsland net zoals at&t dat je pas betaalt als je activeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Voor de mensen met een iPhone..hoe is de trilfunctie eigenlijk?
Ik heb nu een Samsung en had vroeger een Nokia en vond dat de Nokia een krachtigere trilfunctie had...hoe verhoudt de iPhone zich tot de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:30:
Voor iedereen die een IRC client heeft, er is nu een Nederlandstalige iPhone channel voor support.

IRC Server : irc.osx86.hu
Port : 6667
Group : #iphone.nl
handig linkje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 28-04 11:38
Anoniem: 226527 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:48:
Op 9 November komt de Iphone uit in Duitsland. Weet er soms iemand of het abbo in Duitsland net zoals at&t dat je pas betaalt als je activeert?
ben ik ook wel benieuwd naar .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Jpjedi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:28:

pm maar voor info.
Zo dat was me toch even een stormvloed.

Denk dat ik de meesten wel geantwoord heb nu. Ik post de gegevens in de link die ik per pm doorgeef. 8)

Modbreak:Als je het hier niet mag posten, weet je ook dat je het niet via DM mag doen. Jij en nog 6 anderen kunnen op korte termijn mail verwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Kaj. op 16-10-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189

De iphone is gewoon TOP.. de mobiele telefoon is inderdaad opnieuw uitgevonden.
Wat ik echter een minpunt vind is de geluidskwaliteit van een gesprek. Het lijkt wel of degene met wie ik aan het bellen ben in de USA zit. Iemand hier een oplossing voor of ben ik de enige die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44189 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:34:
Wat ik echter een minpunt vind is de geluidskwaliteit van een gesprek. Het lijkt wel of degene met wie ik aan het bellen ben in de USA zit. Iemand hier een oplossing voor of ben ik de enige die hier last van heeft?
Te zacht bedoel je? Da's een van de fixes in 1.1.1 :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.