wellicht helpt http://www.iphoneclub.nl/...ange-owa-vanaf-je-iphone/ je iets verderRenegade schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:36:
On a sidenote, ik heb gezien dat het nu mogelijk is om met behulp van iBerry (fatsoenlijk) gebruik te maken van een OWA-server. Iemand die hier al ervaring mee heeft?
Thanks (beiden!). Ik had customize geinstalleerd terwijl Summerboard ook draaide, is kennelijk niet helemaal de bedoeling ofzo? Enniewee, ik moest heel de Installer.app setup opnieuw draaien om Safari terug in z'n hok te krijgen. Weird.martijnve schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 00:36:
[...]
rSBT staat niet meer in installer, het is nu een deel van customize.
Anoniem: 132666
Aan alle iPhone bezitters: hoe zit het met de batterij van de iPhone? kloppen de specificaties? hoe lang doen jullie ermee onder wel gebruik voor hij terug aan de lader moet?
Ik kan hier op Got en op het internet algemeen weinig tot niets over vinden..
Moeilijk te zeggen, omdat de specificaties uit gaan van maximaal gebruik, òf maximaal standby. Bovendien meet de iPhone 'usage', terwijl de specificaties onderscheid maken tussen verschillende vormen van gebruik. Niet dat ik zulke uitgebreide specificaties nodig heb overigens, ik meld het gewoon even.Anoniem: 132666 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:01:
Aan alle iPhone bezitters: hoe zit het met de batterij van de iPhone? kloppen de specificaties? hoe lang doen jullie ermee onder wel gebruik voor hij terug aan de lader moet?
Hoe dan ook, ik haal meestal zo'n 7 uur 'usage' en 1,5 - 2 dagen standby-tijd bij normaal gebruik. Ik zet dan 's avonds Airplane Mode aan (om niet wakker gebeld te worden maar nog wel mijn alarm te horen). Bij gemiddeld gebruik zou ik iedere 2 of misschien 3 dagen een oplader nodig hebben, maar omdat ik iedere keer als ik gebeld wordt meteen dat ding een half uur moet showen is de usage wat groter dan normaal
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Anoniem: 27577
De dock heeft ook een jack-out, ook een optie misschien?Amsterdamski schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:08:
vraag me trouwens af wat er gebeurt als je de iphone aansluit via n usb aansluiting op je autoradio. laadt tie dan je iphone dan op en hoor je dan geluid door de auto-speakers en kun je de mic vd iphone als tel-mic gebruiken?
via de jackuitgang is dit in ieder geval mogelijk en t geval, maar via de dock-connector weet ik t niet zo. iemand ervaring hiermee?
Ik kwam er trouwens laatst achter dat mijn 'Call waiting' functie niet werkt (wisselgesprek dus), elke keer nadat ik hem op 'on' heb gezet en hij staat even op standby dan staat de optie weer op 'off'. Ik heb trouwens t-mobile, zijn er meerdere die dit probleem hebben, of een oplossing?
Misschien is het handig om vanaf nu bij je vraag te vermelden of je 1.0.2 of 1.1.1 gebruikt?
Een unlocked 1.0.2 is sinds eergisteravond namelijk zonder problemen gratis te upgraden en vervolgens weer te unlocken. Dit met behoud van je originele IMEI.
Hoe? dat mag hier niet besproken worden. Bekijk de grotere iPhone forums maar eens.
Een unlocked 1.0.2 is sinds eergisteravond namelijk zonder problemen gratis te upgraden en vervolgens weer te unlocken. Dit met behoud van je originele IMEI.
Hoe? dat mag hier niet besproken worden. Bekijk de grotere iPhone forums maar eens.
Lekker!
ik denk dat tot nu toe 99% van de iPhone gebruikers hier 1.0.2 heeft... ik iig wel.Napsju schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Misschien is het handig om vanaf nu bij je vraag te vermelden of je 1.0.2 of 1.1.1 gebruikt?
Ja wat wil je ook, die hack is nog maar net uit..
Ik zou graag de nieuwe installer.app installeren op mijn iphone, maar op iphonealley staat dat 3.0b3 problemen gaf met firmware 1.0.2, inmiddels is 3.0b4 uit, maar ik kan nergens een changelog vinden 
Iemand die meer weet of het heeft geprobeert?
edit: Ok ik heb hem geinstalleerd werkt prima.
edit: Ok ik heb hem geinstalleerd werkt prima.
[ Voor 9% gewijzigd door martijnve op 21-10-2007 18:52 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
ik doe 3a4 dagen met de iPhone als SSH en EDGE uitstaan (wifi wel aan)
maar bij normaal gebruik dus edge+wifi+sms+bellen dan kan ik er ongeveer een dag 2a3 mee doen.
maar bij normaal gebruik dus edge+wifi+sms+bellen dan kan ik er ongeveer een dag 2a3 mee doen.
Ik heb de nieuwe er op staan met de 1.0.2 firmware en dit geeft geen problemen bij mij!martijnve schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:32:
Ik zou graag de nieuwe installer.app installeren op mijn iphone, maar op iphonealley staat dat 3.0b3 problemen gaf met firmware 1.0.2, inmiddels is 3.0b4 uit, maar ik kan nergens een changelog vinden
[ Voor 57% gewijzigd door Qorne op 21-10-2007 17:45 ]
Hmm, ik heb eigenlijk niet veel gelet op de standbytijd/batterylife van de iPhone aangezien ik het bijna standaard vind om het in mijn dock te stoppen als ik aan het computeren ben. Maar van die keer dat ik het niet 'gedocked' had , haalde ik er 1,5 dag mee met intensief bellen/sms/internetten/wifi+edge aan/film kijken.
Dat ondersteunen de Nederlands telefoonoperators niet. Expres. Tenzij je een businessabo hebt. Idem conference calls. (En Call Waiting dan ws. niet op de manier zoals telefoons dat kunnen inschakelen, dat moet via speciale commando's zoals *1234# enzo bellen)._GoldStrike_ schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:
Ik kwam er trouwens laatst achter dat mijn 'Call waiting' functie niet werkt (wisselgesprek dus), elke keer nadat ik hem op 'on' heb gezet en hij staat even op standby dan staat de optie weer op 'off'. Ik heb trouwens t-mobile, zijn er meerdere die dit probleem hebben, of een oplossing?
[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 21-10-2007 20:23 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Werkt hier prima met een T-Mobile Flex (zakelijk, maar dat maakt volgens mij qua techniek niets uit?)._GoldStrike_ schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:
Anoniem: 148722
Ik heb vandaag de tutorials gevolgd en mijn voorheen geunlockte 1.02 iPhone geupgrade naar 1.1.1, en weer succesvol geunlocked met de gratis unlock. Werkt perfect, zolang je je maar strikt aan de tutorial houdt.Napsju schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:46:
Ik vroeg me even wat af...
Kan dit wel? Ik heb op veel andere sites gelezen dat dit niet mogelijk is, zo ja, waar dan? Niet dat ik je niet geloof, maar als dit zo is dan is voor mij de drempel naar een iPhone alweer een stukje lager. Ik wil namelijk niet dat ik per ongeluk (zoals nu met mijn telefoon+Vodafone Live) internet aan zet en aan het eind van de maand tientallen uitjes mag dokken voor non intentioneel EDGE gebruikQorne schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:44:
ik doe 3a4 dagen met de iPhone als SSH en EDGE uitstaan (wifi wel aan)
MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve
Anoniem: 163173
Net m'n eerste factuur binnen gekregen. 40 € voor een 30-tal connecties te maken en m'n mail te checken...
Weet er iemand een goed dataplan in België?
Weet er iemand een goed dataplan in België?
Dat is niet waar. Bij t-mobile kan je gewoon meerdere gesprekken voeren alleen de iphone doet een beetje moeilijk met die melding die in beeld komt. Die melding kan je met versie 1.1.1 weg krijgen maar met 1.0.2 nog niet.CyBeR schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:17:
[...]
Dat ondersteunen de Nederlands telefoonoperators niet. Expres. Tenzij je een businessabo hebt. Idem conference calls. (En Call Waiting dan ws. niet op de manier zoals telefoons dat kunnen inschakelen, dat moet via speciale commando's zoals *1234# enzo bellen).
Als je (met t-mobile dan he) *#67# belt dan krijg je de status van je doorschakelingen, bij mij staat de optie "Voice Call Forwarding' op "enabled" en wat ik ook doe ik krijg dat niet weg. Dus als je iphone gaat bellen dan controleert hij deze status en geeft dus die irritante pop-up.
Ook de instelling "Call Waiting" in het menu van de iphone werkt bij mij niet staat steeds weer op "off".
Anyway hoe het ook zit. Dat doorschakel-popupje krijg je niet weg en de status blijft op "enabled"staan maar "call waiting" en "wisselgesprek" werken wel gewoon. Ik voer regelmatig een conference-call en ik heb gewoon een t-mobile relax-abbo.
Call forwarding kan je met 1.0.2 alleen uitzetten als je geen voicemail actief hebt staan. Ik heb het uitgezet door 1st een callforwarding in te stellen, te bellen en vervolgens de callforwarding uit te zetten (in de settings)
Normaal kan het niet (behalve door zelf steeds de apn settings te verbrassen en weer terug te zetten) maar via installer kun je een programmatje genaamd services installeren waarmee je wlan/bluetooth/edge/ssh aan en uit kunt zetten.Man on Fiya schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:45:
[...]
Kan dit wel? Ik heb op veel andere sites gelezen dat dit niet mogelijk is, zo ja, waar dan? Niet dat ik je niet geloof, maar als dit zo is dan is voor mij de drempel naar een iPhone alweer een stukje lager. Ik wil namelijk niet dat ik per ongeluk (zoals nu met mijn telefoon+Vodafone Live) internet aan zet en aan het eind van de maand tientallen uitjes mag dokken voor non intentioneel EDGE gebruik
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Ja precies, services.app maakt van je APN settings gewoon 'DISABLED' ipv het AT&T apn instellingenmartijnve schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:15:
[...]
Normaal kan het niet (behalve door zelf steeds de apn settings te verbrassen en weer terug te zetten) maar via installer kun je een programmatje genaamd services installeren waarmee je wlan/bluetooth/edge/ssh aan en uit kunt zetten.
Jup is een third party tool voor, ik heb zelf vodafone en sinds gister een data-abbo, maar omdat ik veel in het buitenland zit en ik niet weer 30euro wil betalen voor 20kbMan on Fiya schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:45:
[...]
Kan dit wel? Ik heb op veel andere sites gelezen dat dit niet mogelijk is, zo ja, waar dan? Niet dat ik je niet geloof, maar als dit zo is dan is voor mij de drempel naar een iPhone alweer een stukje lager. Ik wil namelijk niet dat ik per ongeluk (zoals nu met mijn telefoon+Vodafone Live) internet aan zet en aan het eind van de maand tientallen uitjes mag dokken voor non intentioneel EDGE gebruik
De iPhone schijnt los te worden verkocht in Frankrijk voor 945euro. Ik vind toch wel erg veel voor een losse mobiele telefoon. Ik vond zelf 600euro vond ik nog wel netjes. Maar zoveel! Geen kattepis! Maar ja, als het dan legaal een unlockte telefoon is....
Nou ik denk persoonlijk dat dat een voorbarige schatting is van Amazon.fr (ik denk namelijk dat je het daar vandaan hebt), maar dat ze zo de aandacht van de premiere willen krijgen. Ik denk dat hij uiteindelijk meer voor 650-700 euro retailed. 945 euro is een wel erg hoog bedrag voor een los toestel, zelfs in de high end range waar de iPhone zich in bevindt. Ik denk dat Apple niet zo dom is om het voor zoveel te verkopen als ze weten dat er op dit moment al prima hacks zijn om simlocks te omzeilen. Als zij de groep willen treffen die het nu nog te "eng" vind om te hacken maar wel graag een unlocked toestel willen, zullen ze toch echt in mijn eerder genoemde prijsklasse gaan hangen denk ik. Anders krijgen ze gewoon hele lage verkoop cijfers.alienfruit schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 04:14:
De iPhone schijnt los te worden verkocht in Frankrijk voor 945euro. Ik vind toch wel erg veel voor een losse mobiele telefoon. Ik vond zelf 600euro vond ik nog wel netjes. Maar zoveel! Geen kattepis! Maar ja, als het dan legaal een unlockte telefoon is....
Denk ik....
Hebben meer mensen last van dat de album covers verdwijnen?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Woei, 2082 gulden voor een mobieltjealienfruit schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 04:14:
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
GuldenBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:58:
[...]
Woei, 2082 gulden voor een mobieltje![]()
Gebruikt hier iemand het programma iFuntastic om zijn homescreen te configureren?
Heb dit gisteren geprobeerd omdat ik sommige icoontjes niet meer wilde zien Weather, Stocks en Maps. Maar nu heeft mijn Dock nog maar 3 icoontjes en is mijn ipod icoon tussen de apps gegooit.
Nu kan ik dat terug slepen in iFuntastic alleen pakt min iPhone die wijziging niet?
Iemand een oplossing hiervoor?
Heb dit gisteren geprobeerd omdat ik sommige icoontjes niet meer wilde zien Weather, Stocks en Maps. Maar nu heeft mijn Dock nog maar 3 icoontjes en is mijn ipod icoon tussen de apps gegooit.
Nu kan ik dat terug slepen in iFuntastic alleen pakt min iPhone die wijziging niet?
Iemand een oplossing hiervoor?
[ Voor 71% gewijzigd door The Otherside op 23-10-2007 10:59 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Anoniem: 81539
CliffhangerThe Otherside schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 10:31:
Gebruikt hier iemand het programma iFuntastic om zijn homescreen te
Ah lama gaat al niet meer op

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 81539 op 23-10-2007 11:00 ]
Nee dat is Safari 3.0 voor windows die rare kuren vertoont als ik met haakjes e.d. werk. Dan ben ik in eens een deel van mijn post kwijt.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
ik denk van niet.Man on Fiya schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 07:40:
[...]
Nou ik denk persoonlijk dat dat een voorbarige schatting is van Amazon.fr (ik denk namelijk dat je het daar vandaan hebt), maar dat ze zo de aandacht van de premiere willen krijgen. Ik denk dat hij uiteindelijk meer voor 650-700 euro retailed. 945 euro is een wel erg hoog bedrag voor een los toestel, zelfs in de high end range waar de iPhone zich in bevindt. Ik denk dat Apple niet zo dom is om het voor zoveel te verkopen als ze weten dat er op dit moment al prima hacks zijn om simlocks te omzeilen. Als zij de groep willen treffen die het nu nog te "eng" vind om te hacken maar wel graag een unlocked toestel willen, zullen ze toch echt in mijn eerder genoemde prijsklasse gaan hangen denk ik. Anders krijgen ze gewoon hele lage verkoop cijfers.
Denk ik....
Ik geloof dat Apple tot deze daad worden gedwongen om niet aangeklaagd te worden voor koppelverkoop. Zo doen ze het netjes volgens de wet. De hoge prijs stellen ze puur om mensen te demotiveren een losse iPhone te kopen. Zo dirigeert Apple de mensen die een iPhone willen toch naar de aanbieder die Apple zelf heeft uitgekozen.
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ja, heb je die toevallig zelf toegevoegd via itunes? bij mij gebeurt het volgens mij alleen bij de cd's waar ik ze handmatig toegevoegd heb. Ik denk dat het komt omdat volgens itunes dat plaatje bij het eerste nummer hoort en zodra hij naar het 2e gaat denkt hij dat daar geen art bij is.zonoskar schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:51:
Hebben meer mensen last van dat de album covers verdwijnen?
Wat ik trouwens ook heb is als in de id3 (zo het toch?) info staat dat het nummer korter is dan het eigenlijk is. Dan stopt hij gewoon met spelen na de in de tag opgeggeven tijd
Anoniem: 235018
Gelukkig voor Apple zijn er geen guldens meer, anders kocht niemand het denk ik haha.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:58:
[...]
Woei, 2082 gulden voor een mobieltje![]()
Anoniem: 1572
Als dat het probleem is, is het simpel op te lossen selecteer alle nummers en voeg dan 1 keer de album art toe (zo doe ik het en nooit problemen met verdwijnende album art)martijnve schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:20:
[...]
Ja, heb je die toevallig zelf toegevoegd via itunes? bij mij gebeurt het volgens mij alleen bij de cd's waar ik ze handmatig toegevoegd heb. Ik denk dat het komt omdat volgens itunes dat plaatje bij het eerste nummer hoort en zodra hij naar het 2e gaat denkt hij dat daar geen art bij is.
Wat ik trouwens ook heb is als in de id3 (zo het toch?) info staat dat het nummer korter is dan het eigenlijk is. Dan stopt hij gewoon met spelen na de in de tag opgeggeven tijdhij gaat ook niet verder na het volgende liedje, als ik hem dan met die slider nog een keer aan het einde zet speet hij wel door.
Ja, het is voornamelijk album art die ik zelf toegevoegd heb. Ik zal eens proberen wat ultimate suggereerde.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Weet iemand wat een handige manier is om van een gewone SIM met (veel) contacts, de contacten te importeren naar de Iphone? Ik heb 'm iemand kado gedaan die nu een LG GSM heeft. Ik wil dus eigenlijk gewoon contacten importeren.
Anoniem: 198551
Ik heb het volgende voor: als ik naar youtube ga, en ik neem bv meest recente of populairtse filmpjes dan speel ik deze zonder probleem af, wanneer ik echter naar zoeken ga en effectief zoek naar een filmpje bv "iphone" dan krijg ik steeds cannot connect to youtube. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Dan is de Revirginizer reeds uit van het Dev team om een reeds unlockte iphone te virginizen? om zo te kunnen updaten naar 1.1.1 firmware (sorry maar ik weet niet 100% of dit een illegale vraag is?)
Dan, ik ben belg en wil graag ook de nederlandse taal, nu vind ik echt NERGENS dat KB bestand waar ik over gelezen heb. Ergens op een website had ik wel gelezen om ergens 3 bestandjes te wisselen en dan had je nederlandse spellingscorrectie maar deze werkt echt SLECHT, woordjes zoals ik, jij, ... worden steeds vertaald naar het engels. Ook weet ik niet hoe ik mijn iphone woordjes kan leren, kan iemand dat uitleggen?
Indien iemand me kan helpen en dat liever via PM doet kan altijd men gegevens vragen of via msn of dergelijke
Thx GunSmoke
Dan is de Revirginizer reeds uit van het Dev team om een reeds unlockte iphone te virginizen? om zo te kunnen updaten naar 1.1.1 firmware (sorry maar ik weet niet 100% of dit een illegale vraag is?)
Dan, ik ben belg en wil graag ook de nederlandse taal, nu vind ik echt NERGENS dat KB bestand waar ik over gelezen heb. Ergens op een website had ik wel gelezen om ergens 3 bestandjes te wisselen en dan had je nederlandse spellingscorrectie maar deze werkt echt SLECHT, woordjes zoals ik, jij, ... worden steeds vertaald naar het engels. Ook weet ik niet hoe ik mijn iphone woordjes kan leren, kan iemand dat uitleggen?
Indien iemand me kan helpen en dat liever via PM doet kan altijd men gegevens vragen of via msn of dergelijke
Thx GunSmoke
Anoniem: 19902
Als ie in Frankrijk los verkocht gaat worden, dan zijn we er binnen de kortste keer achter hoe je een iPhone eenvoudig met een code unlockt,.. lijkt me :-)
Anoniem: 176550
Ja hetzelfde volgens mij als de Iphone 9 november uitkomt in duitstland. Dan wordt het toch heel snel mogelijk om bv de NL taal over te zetten en de NL T9? Neem aan dat de Iphone voor duitsland een Europese versie wordt met meerdere talen. Of is deze Iphone gemaakt voor alleen de duitse markt?
Een import vanaf de SIM is op dit moment niet mogelijk, tenzij er tools zijn die ik nog niet ken.jep schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:46:
Weet iemand wat een handige manier is om van een gewone SIM met (veel) contacts, de contacten te importeren naar de Iphone? Ik heb 'm iemand kado gedaan die nu een LG GSM heeft. Ik wil dus eigenlijk gewoon contacten importeren.
btw, had je m'n PM nog gezien?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zo, na een week ban weer terug 
Toch maar eens de vraag dan: ik lees hier eigenlijk alleen maar over hacks: virginizers, vage applicaties etc...
Wat is nou DE policy?
In principe kan je over een iphone niet zo heel veel melden namelijk: hij doet het, of hij doet het niet...
En: iedereen in Nederland heeft hem gehacked... Plus iedereen die over andere applicaties dan de standaard applicaties praat, heeft het over applicaties die allen draaien nadat je hem gehacked hebt...
Of mag je over alles zwetsen, zolang je maar niet aangeeft hoe je hem moet hacken?
Toch maar eens de vraag dan: ik lees hier eigenlijk alleen maar over hacks: virginizers, vage applicaties etc...
Wat is nou DE policy?
In principe kan je over een iphone niet zo heel veel melden namelijk: hij doet het, of hij doet het niet...
En: iedereen in Nederland heeft hem gehacked... Plus iedereen die over andere applicaties dan de standaard applicaties praat, heeft het over applicaties die allen draaien nadat je hem gehacked hebt...
Of mag je over alles zwetsen, zolang je maar niet aangeeft hoe je hem moet hacken?
WB dude!
iPhone is supersweet, alleen sinds ik een een radio ding voor ipod er in heb gestopt(die niet werkte btw) krijg ik vaak als de phone in zn dock zit dat er staat :this accessory was not made to work iPhone: Dat is de zelfde message die ik kreeg toen ik het radio ding erin stopte.
Whats up with that?
iPhone is supersweet, alleen sinds ik een een radio ding voor ipod er in heb gestopt(die niet werkte btw) krijg ik vaak als de phone in zn dock zit dat er staat :this accessory was not made to work iPhone: Dat is de zelfde message die ik kreeg toen ik het radio ding erin stopte.
Whats up with that?
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Nou je kan er aardig veel over melden toch, hoe je de iPhone in Nederland optimaal kan gebruiken en welke applicaties je kan gebruiken/installeren, mits je maar niet begint over het hacken/unlocken ervan (daarvoor kan je terecht op het forum van iphoneclub). Ik lees hier trouwens helemaal niet veel over hacks en virginizers, want dat is juist niet toegestaan...matthijst schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:20:
Zo, na een week ban weer terug
Wat is nou DE policy?
Anoniem: 121250
Volgens mij is het al eens gevraagd, maar ik wil het graag zeker weten. Ik draai nu firmware 1.0.2. als ik nu update naar 1.1.1 en daarna weer met iTunes connect, worden dan alle bestanden zoals contacten, smsjes, foto`s weer teruggezet op de iPhone?
Ik weet niet hoe blind jij bent, maar 6 posts boven je staat zo'n vraag..._GoldStrike_ schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:18:
[...]
Nou je kan er aardig veel over melden toch, hoe je de iPhone in Nederland optimaal kan gebruiken en welke applicaties je kan gebruiken/installeren, mits je maar niet begint over het hacken/unlocken ervan (daarvoor kan je terecht op het forum van iphoneclub). Ik lees hier trouwens helemaal niet veel over hacks en virginizers, want dat is juist niet toegestaan...
Wil jij echter je iPhone optimaal gebruiken in Nederland, zoals de Edge icoontjes veranderen, het T9 woordenboek, nummerformatie in het Nederlands, dan moet je gaan beginnen over hacks en dan is het niet meer legaal volgens de policy hier. Vindt het daarom ook wel erg hypocriet om een ERVARINGEN topic te openen en dan ga je ervaringen posten zoals hoe je 'm unlocked, mag niet, prima!! Maar via DM's mag het ook niet, ookal val je daar niemand mee lastig. Je DM's worden gelezen en wist ik dit van te voren zou ik het via e-mail doen. Heb daardoor dus een OW gekregen en ik raad je dus ook verder aan om in elke post het woord "unlock" of "hack(s)" te mijden.Anoniem: 198551 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:56:
Ik heb het volgende voor: als ik naar youtube ga, en ik neem bv meest recente of populairtse filmpjes dan speel ik deze zonder probleem af, wanneer ik echter naar zoeken ga en effectief zoek naar een filmpje bv "iphone" dan krijg ik steeds cannot connect to youtube. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Thx GunSmoke
Ik zeg toch ook niet dat er helemaal niet over gesproken wordt, ben jij misschien zelf blind ?Fab1Man schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:40:
[...]
Ik weet niet hoe blind jij bent, maar 6 posts boven je staat zo'n vraag...
En dat er af en toe weer zo'n achtelijke boer dit topic ontdekt en een vraag post over het unlocken/hacken terwijl hier al meerdere malen over gewaarschuwd is kan ik ook niet helpen, maar dat terzijde.
Anoniem: 227674
Hey,
Ik heb de app van Voice Recording geïnstalleerd en wilde wat opnemen, toen ik op Finish Recording klikte liep hij vast en staat hij nu nog een helepoos zo. Als ik lang op de uit knop drukt gebeurd er niks en ik kan helemaal niks meer doen...
Wat moet ik doen?
Ik heb de app van Voice Recording geïnstalleerd en wilde wat opnemen, toen ik op Finish Recording klikte liep hij vast en staat hij nu nog een helepoos zo. Als ik lang op de uit knop drukt gebeurd er niks en ik kan helemaal niks meer doen...
Wat moet ik doen?
Misschien de uit knop en de 'home' knop tegelijk indrukken voor een tijdje? volgens mij reset je hem dan.Anoniem: 227674 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:23:
Hey,
Wat moet ik doen?
Anoniem: 227674
Hmm, ik moest de 'lock' en 'home' knop tien seconden tegelijkertijd inhouden, het is al gelukt
.
Anoniem: 121250
Iemand die hier misschien een antwoord op weet?Anoniem: 121250 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:02:
Volgens mij is het al eens gevraagd, maar ik wil het graag zeker weten. Ik draai nu firmware 1.0.2. als ik nu update naar 1.1.1 en daarna weer met iTunes connect, worden dan alle bestanden zoals contacten, smsjes, foto`s weer teruggezet op de iPhone?
Alles blijft zoals het was op je iphone.. alleen voicemail nummer moet je opnieuw invoeren en je apps opnieuw installeren.Anoniem: 121250 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:21:
[...]
Iemand die hier misschien een antwoord op weet?
Wachtwoorden en de hele reutemeteut blijft zoals het was.
Hier draait hij als een zonnetje.
[ Voor 7% gewijzigd door Jpjedi op 25-10-2007 16:24 ]
zoals ik al eerder zei: dit forum kom je nauwelijks wat te weten over de iphone, klote-beleid! alles wat interessant is aan de iphone, is verboden te bespreken! ook t antwoord op deze vraag is te vinden op hackintOsh!Anoniem: 121250 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:21:
[...]
Iemand die hier misschien een antwoord op weet?
itunes backup'ed alles, behalve de fotos gemaakt met je camera en je passwords (mail/wifi). neem aan dat je n goede manier hebt gevonden om te upgraden?! anders brick jenum...
http://www.hackint0sh.org...2&highlight=backup+update
Da's inderdaad kut : (Amsterdamski schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:38:
itunes backup'ed alles, behalve de fotos gemaakt met je camera...
Staan die nog wel ergens op je HD, na upgraden, of synct ie ze ook nooit met iTunes?
[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 25-10-2007 14:45 ]
blijkbaar synct tie ze nooit, maar wat ik altijd doe met mn iphone-pix:matthijst schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
Da's inderdaad kut : (
Staan die nog wel ergens op je HD, na upgraden, of synct ie ze ook nooit met iTunes?
je mailt ze naar mezelf via SendPics. mooie van dit proggie is dat tie ze full-size mailt! mail je via iphone, worden ze resized.
en maniertje nr 2, nog makkelijker eigenlijk als t om veel foto's gaat: Microsoft Scanner and Camera Wizard! die krijg je te zien als je je iphone dockt. hiermee kun je heel snel alle (camera)fotos eraf trekken
enige kutte is wel dat alle file-names op de 1 of andere manier afwijken vt origineel, ook de volgorde; voor de anali onder ons, zoals ikke : ik rename ze erna.
[ Voor 33% gewijzigd door Amsterdamski op 26-10-2007 16:45 ]
Even wat anders interessants dat ik zojuist eventjes las;
iPhone in Canda voor 800$
Mogelijk unlocked;
(800$ is of USD800 = €559,25 of CAD = €580,17)
Mogelijk unlocked;
Zou leuk zijnIt also lists the iPhone with a value of $800, which is more than a little curious especially given the now mighty loonie.
Anoniem: 81539
Ga maar uit van 1 op 1.Man on Fiya schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30:
Even wat anders interessants dat ik zojuist eventjes las;
Mogelijk unlocked;
[...]
Zou leuk zijn
Als hij naar NL komt wel ja, ik had het over het geval dat je hem/haar/het zou importeren. En ja, waarschijnlijk wordt het dan zoveel in euro's. Als er geen "improvements" op komen moet ik er wel over nadenken hoor.
BeatPhone is trouwens wel een geinige applicatie:
http://www.bblk.net/mateo/?page_id=58
v0.2.6, erg veel verbeteringen erin weer!
We zitten weer redelijk over de 1000 posts heen. Wil iemand een mooi nieuw topic openen? Bij voorkeur met de belangrijkste informatie uit dit topic verzameld in de TS 
Neem dan even contact op.
Neem dan even contact op.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
krijg de sample via installer wel aan de praat, maar dat stelt niets voor.matthijst schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:00:
BeatPhone is trouwens wel een geinige applicatie:
de full version (37 Mb) lukt helaas niet. heb alles netjes in de subs gezet, maar als ik em opstart, knalt tie na n tijdje weer terug naar main-screen
Je moet even met WinSCP het BeatPhone bestand in de applications\beatphone.app folder (weet de exacte naam niet meer, maar zie je snel genoeg als je ff in die folder kijkt) execute rechten geven (0755), dan werkt het wel...Amsterdamski schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:05:
krijg de sample via installer wel aan de praat, maar dat stelt niets voor.
de full version (37 Mb) lukt helaas niet. heb alles netjes in de subs gezet, maar als ik em opstart, knalt tie na n tijdje weer terug naar main-screen
oooo, zal t eens sjekken of dat werkt, wist niet v die rechten, thnx!matthijst schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:43:
[...]
Je moet even met WinSCP het BeatPhone bestand in de applications\beatphone.app folder (weet de exacte naam niet meer, maar zie je snel genoeg als je ff in die folder kijkt) execute rechten geven (0755), dan werkt het wel...
Heeft iemand hier enig idee hoe ik mijn Orange World (GPRS) aan de praat krijg op mijn iPhone? De iPhone staat (uiteraard) niet in het lijstje van Orange waar je de instellingen naar je telefoon kunt sturen...
Mijn excuses, ik heb het al gevonden. Had iets beter moeten zoeken.
APN: internet
User: orange
Pass: orange
Mijn excuses, ik heb het al gevonden. Had iets beter moeten zoeken.
APN: internet
User: orange
Pass: orange
[ Voor 21% gewijzigd door BezurK op 26-10-2007 17:15 ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Ik gebruik nu dit hoesje

... maar vind 't redelijk bulky en ook vind ik dat de bovenkant van het ding niet goed beschermt wordt (en aangezien mijn voorgaande telefoons ook regelmatig een touchdown maakten op de grond (vergeten uit broekzak te halen bijvoorbeeld) zoek ik eigenlijk iets wat 'm beter beschermt... tips?

... maar vind 't redelijk bulky en ook vind ik dat de bovenkant van het ding niet goed beschermt wordt (en aangezien mijn voorgaande telefoons ook regelmatig een touchdown maakten op de grond (vergeten uit broekzak te halen bijvoorbeeld) zoek ik eigenlijk iets wat 'm beter beschermt... tips?
De discussie is hier eerder geweest en volgens mij was de algemene conclusie dat geen bescherming de beste optie was (zoek maar op youtube er zijn zat filmpjes te vinden van crash test en die zijn redelijk overtuigend)
Dan heb je toch in een mum van tijd krassen en deukjes in je kunststof achterkant van 't ding?
En dat is erg want......
Nu kun je de achterkant van 't ding niet eens zien.. Ik weet niet maar volgens mij gaat dat 't nut voorbij...catchingfire schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:29:
Dan heb je toch in een mum van tijd krassen en deukjes in je kunststof achterkant van 't ding?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb het ook niet zo op al die beschermhoezen, ik heb mijn vorige telefoon anderhalf jaar zonder bescherming meegezeuld en er is niet een krasje te zien.
Waar ik bij mn iphone echter wel lastvan heb is dat ik op een of andere manier krassen heb gekregen op die "chrome" rand rond de voorkant, hebben meer mensen dat?
Waar ik bij mn iphone echter wel lastvan heb is dat ik op een of andere manier krassen heb gekregen op die "chrome" rand rond de voorkant, hebben meer mensen dat?
Amsterdamski schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:23:
[...]
niets gebruiken, screen is zoooo hard, nauwelijks te beschadigen! c4yourself, youtube staat er vol mee!
http://www.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8
http://www.youtube.com/watch?v=iLgVfcj41uM
ik gebruik niets, alleen n rubber condoom voor de momenten dat ik em vaak moet neerleggen. als ik nl. aan t werk ben, wil ik em niet in mn broek hebben.
My thoughtd exactly, em ja dat van die miniscule krasjes op die rand heb ik ook.Maar dan moet ik wel goed kijken.martijnve schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:55:
Ik heb het ook niet zo op al die beschermhoezen, ik heb mijn vorige telefoon anderhalf jaar zonder bescherming meegezeuld en er is niet een krasje te zien.
[offtopic] http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0
Dat is toch vette lol[/offtopic
Als ik zo zie wat die iPhone allemaal kan hebben, denk ik niet dat ik zo'n hoesje ga kopen
Als ik zo zie wat die iPhone allemaal kan hebben, denk ik niet dat ik zo'n hoesje ga kopen
Man on Fiya schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:55:
[offtopic] http://www.youtube.com/watch?v=lcB8CKa73B0
Waar zou je die geintjes kunnen downen?
Ik heb het volgende probleem met mijn Telfort abbo, ik kan mijn EDGE (GPRS) niet meer uitzetten,
Wat ik ook heb staan bij APN (internet, niks, fake) gprs doet het altijd!
Services.app doet met edge ook niks (deze zet DISABLED bij APN), maar gprs blijft gewoon werken
Dit is niet handig voor mijn data kosten.
Wat kan ik hier aan doen?
Services.app doet met edge ook niks (deze zet DISABLED bij APN), maar gprs blijft gewoon werken
Anoniem: 193933
Misschien stom maar weet je dit wel zeker? Het tekentje geeft in principe alleen aan dat er GRPS beschikbaar is. Als je hem via services uit zet (wifi ook), probeer dan weather eens. Normaal kan hij dan niet verbinden.MP3-Junky schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:32:
Ik heb het volgende probleem met mijn Telfort abbo, ik kan mijn EDGE (GPRS) niet meer uitzetten,
Je zit toch niet toevallig via WiFi te internetten dan he? (thuis bijvoorbeeld)MP3-Junky schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:32:
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nu is de vraag, is je edge icoon blauw of grijs. Als hij blauw is is hij actief. Is hij grijs doet hij niets..
Heb zelf ook een vraag, is het mogelijk om met 1 of andere app 2 simkaarten te gebruiken (of in ieder geval een prive en zakelijk nummer tegelijk) ben wel een app tegen gekomen (iets met talk) maar dat is alleen voor de US markt.
Heb zelf ook een vraag, is het mogelijk om met 1 of andere app 2 simkaarten te gebruiken (of in ieder geval een prive en zakelijk nummer tegelijk) ben wel een app tegen gekomen (iets met talk) maar dat is alleen voor de US markt.
[ Voor 51% gewijzigd door Tristan op 29-10-2007 14:05 ]
Tegelijk is volgens mij niet mogelijk. Je kan je met een dual sim (ik weet niet of die er zijn) wel aanmelden maar een nummer tegelijk. Dus als het prive aanstaat dan is je zakelijke nummer uit. (of andersom).
Talkplus stuurt eigenlijk gewoon een nummer mee waar je voor betaalt. Een ander nummer dan die op de simkaart vermeld staat. Dit gaat allemaal via VoIP geloof ik.
Talkplus stuurt eigenlijk gewoon een nummer mee waar je voor betaalt. Een ander nummer dan die op de simkaart vermeld staat. Dit gaat allemaal via VoIP geloof ik.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zit hier op mijn werk (geen wifi, want dan zie je een ander symbool ipv de E) de E staat in beeld en weather update ook gewoon. (ook traag dus zeker geen wifi)Anoniem: 193933 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 13:51:
[...]
Misschien stom maar weet je dit wel zeker? Het tekentje geeft in principe alleen aan dat er GRPS beschikbaar is. Als je hem via services uit zet (wifi ook), probeer dan weather eens. Normaal kan hij dan niet verbinden.
Edge symbool is gewoon wit
Bij Settings-> Usage wordt het aantal kb's ook steeds meer.
[ Voor 5% gewijzigd door MP3-Junky op 29-10-2007 14:26 ]
reset netwerk settings eens doen en dan apn settings DISABLED van maken o.i.d.?
Ik heb het idee dat mijn iphone trager wordt na de update naar 1.1.1 maar dat is op zich niet zo storend. Ook heb ik ineens bij smsjes van de bank en van mijn netwerkprovider 'Airtel' allemaal rare tekentjes ipv tekst. Normale smsjes doen het nog wel.
Verder draait hij als een zonnetje
Verder draait hij als een zonnetje
Gedaan, geen effect hij maakt nog steeds verbindingPixxa schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:38:
reset netwerk settings eens doen en dan apn settings DISABLED van maken o.i.d.?
Ik kom er trouwens pas net achter dat de iPhone ook PDF bestanden kan openen als bijlage bij email, ik heb niet eens PDF viewer geinstalleerd.
In ieder geval een aangename verrassing.
In ieder geval een aangename verrassing.
En dat zijn het dus ook, domme filmpjes. Terwijl je die iBeer best zou kunnen maken met de orientatie sensoren die in de iPhone zitten. Vind het een beetje jammer.
Aan de 1.1.1 gebruikers: Is het echt waard om te upgraden? iTunes Wifi gaat niet werken in NL (toch?) en dat is toch de grote verandering in 1.1.1 of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb vandaag geupgrade naar 1.1.1 en vind het niet echt iets nieuws. Alleen het ontvangen van SMS met een alphanumerieke afzender (zoals voicemail) is een echte vooruitgang.
Niet veel spannends inderdaad. Vind het zelf ook nog wel geinig dat je die home button aan de ipodfunctie kunt toewijzen, zodat je 'm niet helemaal hoeft te unlocken voordat je bij de previous/play toetsen kunt...Anoniem: 27577 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:43:
Ik heb vandaag geupgrade naar 1.1.1 en vind het niet echt iets nieuws. Alleen het ontvangen van SMS met een alphanumerieke afzender (zoals voicemail) is een echte vooruitgang.
Ik heb 1.1.1 eigenlijk alleen geinstalleerd omdat ik veel in het buitenland zit en ik nu dus veilig, zonder extra datakosten, mijn iphone mee kan nemen. EDGE roaming kun je namelijk in 1.1.1 uit zetten terwijl dit in eerdere firmwares aan stond en niet kon worden aangepast. Verder lijkt ie inderdaad een beetje trager geworden maar dat is zoals eerder opgemerkt niet storend.
Oh ja, een andere reden om 1.1.1 erop te zetten was het feit dat ik een avondje niks te doen had en lekker aan wilde pielen met dat ding
.
Oh ja, een andere reden om 1.1.1 erop te zetten was het feit dat ik een avondje niks te doen had en lekker aan wilde pielen met dat ding
Dat betekent, stam + t .
Hey hoe kan ik met mijn iPhone over een eigen netwerk van mijn MacBook surfen?!
Dus eigenlijk; Hoe stel ik mijn MacBook en iPhone zo in dat ik op mijn iPhone kan surfen?
Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Dat zijn uren die ik voor altijd kwijt ben.......
Dus eigenlijk; Hoe stel ik mijn MacBook en iPhone zo in dat ik op mijn iPhone kan surfen?
Ik heb het geprobeerd, maar tevergeefs. Dat zijn uren die ik voor altijd kwijt ben.......

Ik vind het wel jammer dat "auto correct" aan moet staan om "double space" te kunnen gebruiken (voor punt-spatie), aangezien ik dit altijd uit heb staan 
Zijn er al fatsoenlijke NL dictionaries overigens, om ook in het Nederlands auto correct te kunnen gebruiken?
Zijn er al fatsoenlijke NL dictionaries overigens, om ook in het Nederlands auto correct te kunnen gebruiken?
Anoniem: 55194
internet sharing? Als je macbook hard-wired is moet dat geen probleem zijniron_mike010 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:24:
Hey hoe kan ik met mijn iPhone over een eigen netwerk van mijn MacBook surfen?!
Anoniem: 55194
tetheringZsub schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:24:
Waarschijnlijk bedoelt iron_mike010 iPhone als BT modem-achtig-iets.
Zijn vraag is of hij zijn iPhone kan gebruiken op zijn macbooks netwerk. Als hij tethering bedoelt dan wilt hij zijn Macbook gebruiken om te surfen maar dat staat niet in zijn vraag. Iig is het een beetje vaag
Ik heb het ook geprobeerd, maar om 1 of andere reden is de telefoon ongeveer 5 seconden na het verkrijgen van een IP van de laptop niet meer te pingen. De response tijden lopen in die tijd van 2 ms, via 100 en 2500 ms uiteindelijk naar een timeout. (Leopard i.c.m. 1.1.1)
Wifi op andere accesspoints werkt prima. Andere ad-hoc verbindingen niet getest.
Om in te stellen:
Zet op je MB je Airport en Ethernet aan en activeer vervolgens mij Sharing je internet sharing, waarbij je je Ethernet deelt voor 'computers' verbonden via Airport. Maak nu een nieuw draadloos netwerk, als dit niet automatisch gebeurd, en verbind hiermee met je iPhone. Deze zal nu een IP moeten krijgen en in principe moeten kunnen internetten.
Wifi op andere accesspoints werkt prima. Andere ad-hoc verbindingen niet getest.
Om in te stellen:
Zet op je MB je Airport en Ethernet aan en activeer vervolgens mij Sharing je internet sharing, waarbij je je Ethernet deelt voor 'computers' verbonden via Airport. Maak nu een nieuw draadloos netwerk, als dit niet automatisch gebeurd, en verbind hiermee met je iPhone. Deze zal nu een IP moeten krijgen en in principe moeten kunnen internetten.
[ Voor 34% gewijzigd door Norckon op 30-10-2007 09:00 ]
Aangezien ik in India woon is het wel eens fijn om NL-radio op te zetten binnen. Nu doe ik dat met de laptop en dan kabeltje naar de stereoset.
Kan dat ook met de iphone? Ik gebruik de iphone als ipod nu wel met de stereoset maar krijg het live streamen niet voor elkaar.
Kan dat ook met de iphone? Ik gebruik de iphone als ipod nu wel met de stereoset maar krijg het live streamen niet voor elkaar.
Deze is meer dan vol, dus tijd voor een nieuw deel: [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
er is n handig truukje voor punt en alle andere getallen of interpuncties:Anoniem: 27577 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:55:
Ik vind het wel jammer dat "auto correct" aan moet staan om "double space" te kunnen gebruiken (voor punt-spatie), aangezien ik dit altijd uit heb staan
je tikt op '@123-knop' om t andere toetsenbord tevoorschijn te halen, maarrrrrr je houdt je vinger wel vast op die toets. vervolgens verschuif je je vinger, zonder t los te laten vt scherm, naar de desgewenste interpunctie of getal. pas als je op de gewenste toets staat, laat je los. (je kunt je vinger dus helemaal over t toetsenbord laten schuiven, zonder dat er iets wordt ingetiept)
zodra je je vinger loslaat, staat t gewenste karakter op je scherm en springt je toetsenbord automatisch weer terug op letters, handigggggggggggggg!!!!!
Kan je als je upgrade naar 1.1.1 echt SMS berichten ontvangen zoals van Telfort (afzender is Telfort) ? Dat zou wel fijn zijn! Postbank en Telfort Nummerbehoud (wat al weken niet werkt) enzoAnoniem: 27577 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:43:
[ Voor 5% gewijzigd door alienfruit op 30-10-2007 20:40 ]
Verder in [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 4
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.