[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.594 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
whitehouse schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:43:
Ben toch benieuwd hoe Apple zich hieruit zal redden zonder al te veel gezichtsverlies!!
unlock eraf halen in 1.1.2... en dat voor eind oktober zodat ik er een mee kan nemen uit de VS :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Keep on dreaming! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
iPhone hardstikke leuk en alles, ik heb alleen een probleempje vandaag opgemerkt: mijn koptelefoon is echt waaaaaaaanzinnig slecht. Als ik naar een hiphop nummer ofzo luister met volume op halverwege hoor ik volop veel ruis er doorheen. En als ik hem harder zet is het helemaal fucked up.
Best a-relaxed lol :D Maarja, misschien is er een oplossing? (subtiele hin voor jullie :p )

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
iron_mike010 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:20:
iPhone hardstikke leuk en alles, ik heb alleen een probleempje vandaag opgemerkt: mijn koptelefoon is echt waaaaaaaanzinnig slecht. Als ik naar een hiphop nummer ofzo luister met volume op halverwege hoor ik volop veel ruis er doorheen. En als ik hem harder zet is het helemaal fucked up.
Best a-relaxed lol :D Maarja, misschien is er een oplossing? (subtiele hin voor jullie :p )
Een betere koptelefoon?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:56
Ok! Voor de mensen die niet bereikbaar zijn wanneer ze aan het internetten zijn op hun iPhone via GPRS...het heeft met het volgende te maken...

Het probleem ligt bij de providers. De GSM/GPRS palen die de providers gebruiken verschillen. Zo ben ik tot de ontdekking gekomen dat je bij T-Mobile tegelijkertijd kan GPRS'en en bereikbaar zijn en bij KPN Hi niet. Bij KPN wordt meteen overschakeld naar de Voicemail, terwijl je bij T-Mobile gewoon een telefoontje krijgt.

- Hoe kan je dit controleren? Als volgt....
Ga naar je Phone en dan naar de Keypad. Toets het volgende in...

*3001#12345#* en druk dan op Call Je komt dan in de FieldTest.app. Ga vervolgens naar GPRS Information. Kijk wat voor nummer er achter nom staat.

1 = WEL bereikbaar tijdens gebruik van GPRS
2 = NIET bereikbaar tijdens gebruik van GPRS

- Is hier wat aan te doen?
Ik ben bang van niet. Ik ben in ieder geval van plan om te gaan overstappen naar T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iron_mike010 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:20:
geen hop hip cr*p luistere >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Als ik trouwens een contact heb toegevoegd en ik krijg van die persoon een sms, krijg ik alsnog "Message received from +3106blabla", kan daar niet gewoon de naam achter? Kon dit nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Hehe grappenmakers, maar alle andere muziek ook :S Maarja andere koptelefoon dan maar. Maar toch vraag ik me af wat er mee is... Niemand anders die problemen?
Hmm btw, kun je die iPhone koptelefoon wel ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Blaxje schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:33:
Als ik trouwens een contact heb toegevoegd en ik krijg van die persoon een sms, krijg ik alsnog "Message received from +3106blabla", kan daar niet gewoon de naam achter? Kon dit nergens vinden.
Hey Blaxje, dat is wel irritant inderdaad. Het ligt aan de opbouw van het nummer. Sommige van mijn contacten, als ze me bellen, hebben een +31 voor hun nummer. Anderen hebben een nummer dat wordt meegezonden zonder land kengetal.

Als je Jaap met 0612012012 toevoegt en hij belt of smst je met +31612012012 dan krijg je het nummer te zien ipv z'n naam. Vice versa is dit ook het geval. Als je het nummer van Jaap in je contacts aanpast naar het nummer dat meegezonden wordt, dan gaat het wel goed.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
iron_mike010 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:44:
Hehe grappenmakers, maar alle andere muziek ook :S Maarja andere koptelefoon dan maar. Maar toch vraag ik me af wat er mee is... Niemand anders die problemen?
Hmm btw, kun je die iPhone koptelefoon wel ergens kopen?
dude, je moet of t hele forum lezen of search uitvoeren, luie! :)
je stelt nl. n vraag die al vaker is gesteld & beantwoord! er zijn genoeg goede oplossingen om die klote koptelefoon van de aifeun te vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Flatwhite schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:27:
Ok! Voor de mensen die niet bereikbaar zijn wanneer ze aan het internetten zijn op hun iPhone via GPRS...het heeft met het volgende te maken...

Het probleem ligt bij de providers. De GSM/GPRS palen die de providers gebruiken verschillen. Zo ben ik tot de ontdekking gekomen dat je bij T-Mobile tegelijkertijd kan GPRS'en en bereikbaar zijn en bij KPN Hi niet. Bij KPN wordt meteen overschakeld naar de Voicemail, terwijl je bij T-Mobile gewoon een telefoontje krijgt.

*3001#12345#* en druk dan op Call Je komt dan in de FieldTest.app. Ga vervolgens naar GPRS Information. Kijk wat voor nummer er achter nom staat.

Ik ben bang van niet. Ik ben in ieder geval van plan om te gaan overstappen naar T-Mobile.
Ok, ik zit op Vodafone en heb dus Nom = 2 :( Dit is echt wel heel irritant ! Ik mag toch verwachten dat een netwerk van Vodafone dit soort dingen wel op orde heeft. Iemand op Vodafone hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Qorne schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Als ik 1233 bel (Vodafone en niet Vodaphone zoals hier een modje loopt te verbeteren :X 8)7 )
Ga ik naar me Voicemail menu en zet ik alle Voicemail instellingen aan!
Daarna stel ik in dat ik een melding op me scherm wil ontvangen als er een voicemail is (geen SMSje want dit werkt niet met de iPhone ivm tekst ipv nummer).

Als ik nu een voicemail bericht heb dan krijg ik een melding in mijn scherm werkt perfect, dan bel ik 1200 even om het afteluisteren.
dat had ik net ook aan de praat, maar is nu weer pleite! :( (heb ook vodafone)
maar t lijkt erop als je de voicemail aanzet, daarna die melding van t icoon, hij t dan weer niet doet.
zat trouwens ook te spelen met t uitzetten vd callforwarding-melding.

blijkbaar hebben ze allemaal met elkaar te maken en moet je alles in de juiste volgorde uitvoeren. iemand meer suc6? ik ga weer ff verder met pielen, krijg nu nl. geen melding dat iemand voicemail heeft achter gelaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Laatst online: 18-02 05:14
ben van plan telfort te nemen iemand ervaring hier mee met internet en gebeld worden.
Btw word wel beetje bang van als ik zie hoeveel mensen problemen er met de iphone hebben. bijvoorbeeld defect of dit werkt niet of dat werkt niet. Is dit gewoon omdat de mensen iets verkeerd hebben gedaan of is de phone gewoon kwetsbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski

heel handig, thnx! maareuh, wilde em opslaan in mn foonboek, maar als je em van daaruit belt, doet tie t nie... moeten er ergens pauzes tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Amsterdamski schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:29:
dude, je moet of t hele forum lezen of search uitvoeren, luie! :)
je stelt nl. n vraag die al vaker is gesteld & beantwoord! er zijn genoeg goede oplossingen om die klote koptelefoon van de aifeun te vervangen!
lol ik weet wel dat er verloopjes zijn ed, maar ik wil die original flava, dus met knopje etc.
Die heb ik nog nergens gezien. Oh btw ik weet dat ze niet super goed zijn, maar die van mij is dus gwn defect vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
de eerste stap is genomen, v.1.1.1. is ge-jailbreaked! :*)

http://www.tuaw.com/2007/...y-iphone-1-1-1-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
iron_mike010 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:56:
[...]

lol ik weet wel dat er verloopjes zijn ed, maar ik wil die original flava, dus met knopje etc.
Die heb ik nog nergens gezien. Oh btw ik weet dat ze niet super goed zijn, maar die van mij is dus gwn defect vandaar. :)
je hebt verloopjes met knopjes of je kunt je dopjes eraf solderen en er betere opzetten, tres simple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:53:
Gebruiken jullie een screenprotector, een hoesje of stoppen jullie hem zon je broekzak, als jullie wel wat ter bescherming gebruiken wat gebruiken jullie dan?
niets gebruiken, screen is zoooo hard, nauwelijks te beschadigen! c4yourself, youtube staat er vol mee!

http://www.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8
http://www.youtube.com/watch?v=iLgVfcj41uM

ik gebruik niets, alleen n rubber condoom voor de momenten dat ik em vaak moet neerleggen. als ik nl. aan t werk ben, wil ik em niet in mn broek hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Nitai schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:13:
[...]

Hey Blaxje, dat is wel irritant inderdaad. Het ligt aan de opbouw van het nummer. Sommige van mijn contacten, als ze me bellen, hebben een +31 voor hun nummer. Anderen hebben een nummer dat wordt meegezonden zonder land kengetal.

Als je Jaap met 0612012012 toevoegt en hij belt of smst je met +31612012012 dan krijg je het nummer te zien ipv z'n naam. Vice versa is dit ook het geval. Als je het nummer van Jaap in je contacts aanpast naar het nummer dat meegezonden wordt, dan gaat het wel goed.
Hoe weet ik welk nummer wordt meegezonden? Ik heb bij een contact zowel +31 als gewoon het 06 nummer geprobeerd maar ik krijg nog geen naam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb zelf een verloopje gemaakt de zogenaamde TTY adapter van Apple is een langere mini-jack plug.

Beetje tweaker modificeert even een jackplug en klaar ben je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41

Thanks man. _/-\o_

Zelf woon ik in India en heb hem uit Singapore. Mijn netwerk is Airtel en ik heb een 0. 8)7

Wat zou dat kunnen zijn?

2e vraag is misschien wat vergezocht voor hier maar ik heb dus Airtel en heb geen idee hoe ik voicemail moet instellen. Enige antwoord bij customer care van Airtel dat ze me kunnen geven is dat ik het via de handset moet selecteren. Nergens maar dan ook nergens is een voicemail nummer te vinden zoals ik gewend was in Nederland.

Dus vraag is: hoe activeer ik voice mail op de Iphone?
(misschien wel domme vraag maar goed..kom er gewoon niet uit. |:( )

Gevonden..die simpele Indiers kunnen me niets vertellen maar nadat ik voicemail geactiveerd heb gekregen via wat omslachtige teksten naar nummers te sms-en..blijkt nu dat ik na een voicemail een sms krijg waar een erg lang nummer in staat om voicemail te bellen. |:(

En dat dus weer met die code zoals hierboven beschreven achter het voicemail knopje gekregen. _/-\o_

Alles werkt nu en het is een heerlijk apparaat zeg! O+

[ Voor 26% gewijzigd door Jpjedi op 09-10-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Shit .. ik krijg een 2. Vodafone.
Daarom dat ik dus zo vaak onbereikbaar ben :(

moeten blackbarry's die op het vodafone netwerk zitten daar dan ook geen last van hebben?
toch maar eens hun helpdesk bellen.

[ Voor 44% gewijzigd door whitehouse op 09-10-2007 09:06 ]

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik heb met T-Mobile een 1, dus geen enkel probleem :)

Blaxje, ja het is vervelend, bekijk je smsjes of smsjes van gemiste oproepen, of oproepen zelf. Als je het in die format dan toevoegt aan je contacts (gewoon Add to Contacts via je iPhone) dan moet het goed gaan.

Trouwens, waar ik van het weekend per toeval achterkwam, zullen de meeste wel weten, maar toch wel het vermelden waard. Bij het opnieuw intikken van een website bij Safari deed ik meestal een kruisje om het veld leeg te maken. Gisteren tikte ik gelijk een site in en Safari maakte het veld zelf voor me leeg. Ik was verrast om zo iets kleins :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'em sinds gister binnen, hij's het echt driedubbel waard (het geld en wachten). Heb alleen één minpuntje/probleempje, als ik hem lockt gaat hij van het internettoegangspunt weg, de verbinding wordt dan dus verbroken...

En als ik muziek luister en hij is lockt, dan kan ik nog op de volumeknopjes drukken... Kan ik deze ook locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verrek..krijg nu ineens een 2 :(

[ Voor 89% gewijzigd door Jpjedi op 09-10-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPhone 8gb sinds gisteren, en moet zeggen dat ik er erg van onder de indruk ben.. prachtig apparaat!
Ik heb dit ook even nagekeken: Orange, ook een 2. Ik heb het ook getest en het gebeurt alleen als de telefoon echt actief data aan het zenden/ontvangen is, Dus zolang hij gewoon een gprs verbinding heeft zonder dat je iets aan het zenden of ontvangen bent, dan komt de beller gewoon door.

Ik vraag me wel af of dit nu specifiek aan de iPhone ligt of dat ieder toestel het heeft op die netwerken, ik had hiervoor een toestel met Push-mail en toen heb ik er nooit iets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:51

alienfruit

the alien you never expected

Ach, lekker rustig dan. Overigens is internetten tijdens het bellen toch knap lastig op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:27:
Ik heb mijn iPhone 8gb sinds gisteren, en moet zeggen dat ik er erg van onder de indruk ben.. prachtig apparaat!

[...]

Ik heb dit ook even nagekeken: Orange, ook een 2. Ik heb het ook getest en het gebeurt alleen als de telefoon echt actief data aan het zenden/ontvangen is, Dus zolang hij gewoon een gprs verbinding heeft zonder dat je iets aan het zenden of ontvangen bent, dan komt de beller gewoon door.

Ik vraag me wel af of dit nu specifiek aan de iPhone ligt of dat ieder toestel het heeft op die netwerken, ik had hiervoor een toestel met Push-mail en toen heb ik er nooit iets van gemerkt.
Ik heb het gemaild naar Airtel..Heb nou niet echt veel vertrouwen dat ik iets zinnigs terug krijg maar wie weet, Ik vind bereikbaarheid toch wel redelijk belangrijk en ik heb geen idee wannee rik nu niet bereikbaar ben.

De mail via EDGE ophalen zal wel enkel handmatig zijn en die ophaal frequentie die je in kan vullen zal wel voor wifi verbinding gelden. Daarbij zal het weer bijvoorbeeld niet updaten als je er niet op klikt dus al met al denk ik dat de bereikbaarheid nou niet enorm gehinderd wordt.

Is er een msn client voor de iphone dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:18:
[...]

Is er een msn client voor de iphone dat iemand weet?
Ja, Apollo IM. Staat in de apptap installer.app, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:21:
[...]

Ja, Apollo IM. Staat in de apptap installer.app, werkt perfect!

Staat in de wat??!?

mapje op de iphone bedoel je ofzo?

Sorry ben geen expert in IT.

ben al bezig met die installer..

komt goed..denk ik. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Jpjedi op 09-10-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 12-09 14:56
Ok een een opsomming van het voorgaande GPRS-probleem...

NIET bereikbaar tijdens GPRS gebruik. (nom = 2)
- KPN Hi
- Vodafone
- Orange
- Telfort
- Proximus (België)
- Airtel

WEL bereikbaar tijdens GPRS gebruik.(nom = 1)
- T-mobile

[ Voor 17% gewijzigd door Flatwhite op 09-10-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Flatwhite schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:48:
Ok een een opsomming van het voorgaande GPRS-probleem...

NIET bereikbaar tijdens GPRS gebruik. (nom = 2)
- KPN Hi
- Vodafone
- Orange

WEL bereikbaar tijdens GPRS gebruik.(nom = 1)
- T-mobile
Airtel = 2

>:)

geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
daarbij het volgende:
als je Apollo gebruikt, en je bent ingelogd met Apollo dan gaat het goed. Ga je flink veel data genereren gaat het fout.
Lijkt erop dat als de verbinding volop bezig is met data verzenden het mis gaat.
Gaat er een klein beetje data over de lijn gaat het goed. Dus het is niet de verbinding maar
de hoeveelheid data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:07
Telfort = 2 :(

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een manier waarop ik snel alle favorieten kan verwijderen uit Safari? Op een of andere manier zijn via iTunes alle favorieten van mijn normale PC in de favorieten lijst van m`n iPhone Safari browser komen te staan, een stuk of 60. Allemaal 1 voor 1 verwijderen duurt nogal lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:22:
Weet iemand een manier waarop ik snel alle favorieten kan verwijderen uit Safari? Op een of andere manier zijn via iTunes alle favorieten van mijn normale PC in de favorieten lijst van m`n iPhone Safari browser komen te staan, een stuk of 60. Allemaal 1 voor 1 verwijderen duurt nogal lang.
Geen idee, maar voor de volgende sync zou ik wel even in iTunes het vinkje bij 'Safari bookmarks synchen' uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via Apollo op MSN wil en hij maakt verbinding, dan stopt het daarbij en 'loopt mijn iPhone vast'. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proximus (België): 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Geen idee, maar voor de volgende sync zou ik wel even in iTunes het vinkje bij 'Safari bookmarks synchen' uitzetten :)
Sorry dat ik het vraag, maar waar kan ik deze optie vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:27:
[...]

Sorry dat ik het vraag, maar waar kan ik deze optie vinden 8)7
in iTunes bij je iPhone settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf niets met iphones maar las een interessant artikel over een telefoon rekeningen van $2000, zelfs als de telefoon niet gebruikt wordt.
http://www.newsday.com/bu...zappl0908,0,2929341.story

Ik wilde het sturen naar de news submit op t.net maar ik kan niet vinden waar ol dat moet doen, dus post ik het maar in deze iphone topic :) .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:06:
Als ik via Apollo op MSN wil en hij maakt verbinding, dan stopt het daarbij en 'loopt mijn iPhone vast'. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
ja, dat probleem had ik ook en antwoord staat in t forum...
maar goed, wat je moet doen is achter je username wel "@hotmail.com" invullen, anders werkt t nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:03:
Ik heb zelf niets met iphones maar las een interessant artikel over een telefoon rekeningen van $2000, zelfs als de telefoon niet gebruikt wordt.
Tja, je bent er zelf bij als je periodieke mailchecks aan laat staan. GPRS/EDGE uit lijkt me een goeie oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 22:03:

Ik wilde het sturen naar de news submit op t.net maar ik kan niet vinden waar ol dat moet doen, dus post ik het maar in deze iphone topic :) .
Dit is gewoon puur stom van die mensen zelf. Met iedere telefoon betaal je dik geld als je deze in het buitenland dataverbindingen laat leggen. (Maar liefst €15 per Mb bij Telfort bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het netjes gevonden als ze een soort van opt-in hadden gedaan op een verbinding die na een maandje al $2000 er doorheen kan draaien (zelfs als die iphone uit staat?). Dat is toch wel de meest nutteloze manier om geld te verliezen als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 11-09 13:55
Doet de iphone eigenlijk nog meer "zomaar" via edge/gprs als allen email ophalen? dat heb ik nl op manual staan, maar ik heb edge op dit moment eigenlijk altijd uit staan tenzij ik er mee bezig ben (heb nog geen data bundel).

Heeft er al iemand sms bij voicemail (of zelfs via de ingebouwde voicemail functionaliteit) aan de praat gekregen met KPN Hi? Ik heb dit (http://conceitedsoftware....o-i-get-vm-button-working) gevonden maar heb geen zin om via ssh met mn phone te gaan kloten.

verder echt een pracht phone.

[ Voor 39% gewijzigd door martijnve op 10-10-2007 00:59 ]

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:14:
Ik had het netjes gevonden als ze een soort van opt-in hadden gedaan op een verbinding die na een maandje al $2000 er doorheen kan draaien (zelfs als die iphone uit staat?).
Niet als die uit staat.
Dat is toch wel de meest nutteloze manier om geld te verliezen als je het mij vraagt.
Tsja, hij is dan ook 'only on AT&T' met onbeperkt EDGE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdamski schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:30:
[...]

ja, dat probleem had ik ook en antwoord staat in t forum...
maar goed, wat je moet doen is achter je username wel "@hotmail.com" invullen, anders werkt t nie!
Werkt helaas nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Mijn wifi wil niet werken, en aangezien ik geen abbo heb (Proximus) voor Edge kan ik de safari browser en Youtube niet testen! Ik heb alles netjes ingevuld, zelfs manueel mijn ip adres, dna, ... en ik krijg wel de verbinding op mijn iphone met wifi maar als ik de safari browser wil gebruiken dan geeft ie een error!!! Iets van server niet gevonden! Wat hij ook niet doet is een automatisch IP toewijzen aan men wifi!!
Kan iemand mij hiermee helpen of staat er ergens een oplossing hier op de site? Heb alles al afgelezen en kan het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de nummer herkenning niet goed krijgen:

http://www.modmyiphone.com/forums/printthread.php?t=6903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
met msn kom ik netjes ingelogd en zie ik de contactpersonen. maar wannewer ik ze berichtjes stuur via msn ontvangt degene niets. Dit na test met verschillende ontvangers.. Das toch ook vreemd zeg. :?

bedankt ultimate voor de tip. Ideaal in dit topic als iedereen wat info aanbrengt. Samen bouwen een een kennisdossier waar je bang van word. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ben wat aan het testen maar ik ben het probleem nog niet tegen gekomen hier in India.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou dan ook leuk zijn als ik ergens iets zou kunnen vinden over Wifi!! Blijkbaar ben ik de enige met dit probleem...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de koptelefoons, belkin heeft kennelijk een converter in het assortiment, hoef je niks voor te solderen:

http://www.belkin.com/ipod/iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Nou, dan doe je toch echt wat verkeerd, want werkt nl. prima!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Hoi, ik lees net in de Volkskrant: iPhone nu al in Nederland verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

torp schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:11:
:o :o :o :o

EDIT:
Aanbieding 2.00
Apple iPhone 8 GB. Voor de specificaties klik hier !
voor maar € 189,00 !
Telfort Bundel 280 voor 24 maanden. Voor de specificaties klik hier !
De eerste 12 mnd voor slechts € 27.50 p/mnd
Geen aansluitkosten

Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een Telfort Bundel 280 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement € 30,00 per maand.
U krijgt van
U krijgt van Telfort iedere maand opnieuw 280 belminuten.
U krijgt van GSMtrack.nl de Apple iPhone 8 GB voor maar € 189,00!

Extra
U betaalt € 9,50 verzendkosten.

Deze aanbieding is geldig t/m 31 Okt 2007. Aanvragen die wij later ontvangen zullen niet meer worden verwerkt.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
Wtf, kan niet waar zijn lijkt me...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

torp schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:11:
Ja maar dat is dus nog steeds gewoon een amerikaanse iPhone, die dus geunlocked moet worden. (dat wordt dan waarschijnlijk in de winkel al gedaan). Maar ik ben benieuwd hoe dat dan zit met ondersteuning en garantie, want die zijn ze verplicht te bieden maar Apple geeft de winkel verder geen garantie op geunlockte iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mailtje is onderweg naar GSM track :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geloof ik momenteel toch niet hoor!! De phone zou goedkoper zijn dan in een Apple store?? Ze vervoeren die gratis naar Nederland?? Klopt volgens mij iets niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
zonoskar schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:27:
Mailtje is onderweg naar GSM track :)
Laat ff weten wat ie zegt! Ben benieuwd of dit wel geheel legaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keep us posted . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
waarom nou Telfort :( Hoe is de bereik van telfort in het land?
En ze hebben er geen data abbo erbij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Gister nog mogen spelen met de iphone van een vriend van me.
Een geimporteerde versie, maar hij heeft er toch meer dan 300 euro voor moeten betalen.
Werkt allemaal erg goed (leuke functies :9)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
Ik zie dat de site ff plat ligt, misschien dat ze toch iets aan t veranderen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kneep schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:45:
Ik zie dat de site ff plat ligt, misschien dat ze toch iets aan t veranderen zijn?
Ik denk een beetje overbelast O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:39:
Dat geloof ik momenteel toch niet hoor!! De phone zou goedkoper zijn dan in een Apple store?? Ze vervoeren die gratis naar Nederland?? Klopt volgens mij iets niet hoor!
400 U.S. dollars = 283.567276 Euros, da's ~100 euro verschil

maar, het abo is ((12 x 27,50) + (12 x 30)) ... dus zo goedkoop is het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als hij niet meer sim locked is, moet je je niet aanTelfort houden lijkt me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zo goed is die aanbieding toch niet?
2 jaar abo van 30 euro! Kun je beter toch zelf halen in de US dan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:49:
En als hij niet meer sim locked is, moet je je niet aanTelfort houden lijkt me??
Maar dan zit je nog wel aan het abb. vast lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hehe, goed bedacht van GSMtrack.nl Lading importeren, allemaal unlocken en vervolgens verdienen ze er fijn aan.
quote: GSMtrack
* Apple iPhone 8 GB. Voor de specificaties klik hier !
* voor maar € 189,00 !
* Telfort Bundel 280 voor 24 maanden. Voor de specificaties klik hier !
* De eerste 12 mnd voor slechts € 27.50 p/mnd
* Geen aansluitkosten

Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een Telfort Bundel 280 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement € 30,00 per maand.
U krijgt van Telfort iedere maand opnieuw 280 belminuten.
U krijgt van GSMtrack.nl de Apple iPhone 8 GB voor maar € 189,00!

Extra
U betaalt € 9,50 verzendkosten.
Oftewel, je betaalt
189,00 x 1 = 189,00
9,50 x 1 = 9,50
30,00 x 12 = 360
27,50 x 12 = 330
Bij elkaar opgeteld is dat 888,50 euro.

En wat kost het hun nou. Sim Only 24 maanden (want dat doen ze er naar mijn gok gewoon bij en verkopen ze als 'abonnement met de iPhone') a 8,95 x 24 = 214,80. 675 euro over om een iPhone te regelen. Moet lukken voor 400 euro/stuk met een grote lading, dus dan zouden ze er 275 per klant aan verdienen, en als er 1 of 2 totaal kapot gaan vervangen ze die toch mooi zelf (of niet, en laten ze gewoon niks meer van zich horen, kan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of in versie 1.1.1. de bug er is uitgehaald waarbij je geen smsjes kunt ontvangen met als afzender een naam? Of is hier al een work-around voor gevonden? Krijg van m`n bijbaantje altijd sms`jes of je wil werken enzo, en het is toch wel mooi kl*te dat ik die nu allemaal mis ( moet de telefoon toch ergens van betalen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mailtje ontvangen van GSM track:
Geachte,

Toestellen zijn simlockvrij en geschikt voor de nederlandse markt. Alle functies werken dus. Ik zou een update dus achterwege laten, want dan ga je de usa versie er weer overheen zetten. En dat lijkt me niet verstandig.

<sig>

> Van: xxx
> Verzonden: woensdag 10 oktober 2007 13:27
> Aan: GSMtrack
> Onderwerp: Apple iPhone
>
> Hallo GSM track,
>
> Ik ben geinteresseerd in jullie iPhone aanbieding. Ik begrijp echter niet hoe dit mogelijk
> is. Zijn deze telefoons ge-unlocked om de activatie te omzeilen, of hebben jullie
> daadwerkelijk een echte activatie bij Apple van de telefoon en zodoende een
> werkende iPhone die je ook kunt opdaten met de nieuwste firmware?
Het zijn dus de gewone USA iPhones die unlocked zijn en niet naar 1.1.1 geupgrade kunnen worden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Muthas schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:57:
Hehe, goed bedacht van GSMtrack.nl Lading importeren, allemaal unlocken en vervolgens verdienen ze er fijn aan.

[...]

Oftewel, je betaalt
189,00 x 1 = 189,00
9,50 x 1 = 9,50
30,00 x 12 = 360
27,50 x 12 = 330
Bij elkaar opgeteld is dat 888,50 euro.

En wat kost het hun nou. Sim Only 24 maanden (want dat doen ze er naar mijn gok gewoon bij en verkopen ze als 'abonnement met de iPhone') a 8,95 x 24 = 214,80. 675 euro over om een iPhone te regelen. Moet lukken voor 400 euro/stuk met een grote lading, dus dan zouden ze er 275 per klant aan verdienen, en als er 1 of 2 totaal kapot gaan vervangen ze die toch mooi zelf (of niet, en laten ze gewoon niks meer van zich horen, kan ook).
ik vind het eigenlijk wel raar dat je nergens kan lezen dat ze hem geunlocked hebben of dat je jouw iPhone vooral niet moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Lt. Marx schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

ik vind het eigenlijk wel raar dat je nergens kan lezen dat ze hem geunlocked hebben of dat je jouw iPhone vooral niet moet updaten.
dat krijg je vast in de winkel te horen, omdat t natuurlijk niet helemaal zuivere koek is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld met gsmtrack om te vragen wat voor een software op de iphone staat. Het is gewoon de software van apple zeiden ze (net zoals hierboven ook al ergens vermeld is).

Ze kon niet verklaren waarom hun ze simlock vrij verkopen, terwijl apple dit absoluut niet levert.

Het rare is wel dat ik 5 minuten in de wacht ben gestopt toen ze het even aan het vragen was aan de collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, vragen wat ze moest zeggen tegen mensen die de waarheid weten...

als je bij gsmtrack op specs duwt zie je dit:

Algemeen Netwerk GSM 850 / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Announced 2007, January
Status Beschikbaar, USA versie met UK taal / menu. <-------------------------------------------- DIT?
Afmeting Afmeting 115 x 61 x 11.6 mm
Gewicht 135 gram
Display Type Touchscreen, 16M colors
Afmeting 320 x 480 pixels, 3.5 inches
- Multi-touch input method
- Accelerometer sensor for auto-rotate
- Proximity sensor for auto turn-off
Ringtones Type Polyphonic, MP3

Trilfunctie Ja
- 3.5 mm headset jack
Memory Telefoonboek Advanced, Photocall
Historie Ja
Card slot Nee
8 GB shared memory
Data GPRS Ja
HSCSD Nee
EDGE Ja
3G Nee
WLAN Wi-Fi 802.11b/g
Bluetooth Ja, v2.0, headset support only
Infrarood Nee
USB Ja, v2.0
Opties OS Mac OS X v10.4.8
Messaging SMS, Email
Browser HTML (Safari)
Games Nee
Kleuren Black
Camera 2 MP, 1600x1200 pixels
- Google Maps
- Widgets support
- iPod audio/video player
- PIM including calendar, to-do list
- Photo browser/editor
- Voice memo
- Integrated handsfree
Battery Standard battery, Li-Ion
Stand-by Tot 250 h
Spreektijd Tot 8 h

verklaart dit het niet dan?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik bizar vind is dat er geen internet flat-fee in dit abo zit verwerkt :(

overigens kan ik me voorstellen dat andere GSM aanbieders hier ook mee bezig zijn

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor ik daar een horde Apple-advokaten komen aangalloperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15

AJM

Ik zie het al helemaal voor me, ondanks dat GSMtrack hun klanten zal waarschuwen niet de software updates te installeren zullen er vast een paar a-technische klanten bij zitten die hun iPhone toch op een bepaalt moment gaan updaten. Dan krijgen ze het nog druk aan de telefoon, ben benieuwd of ze die klanten dan nog gaan helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is overigens een kans dat ze de iPhone later deze maand ook los gaan verkopen, maar dat hangt van de voorraad af. Mogelijke prijs is nog niet bekend.

Kreeg wel heel erg snel een mailtje terug (17:20), dat vond ik wel netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghe dat is ook grappig... GSMTrack is een klant van me, wij doen het systeembeheer bij deze partij.. Ik ken die mensen, bij een volgend bezoek maar eens vragen hoe het zit.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben dit topic goed aan het volgen omdat de iPhone me een geweldig mooi en gebruiksvriendelijk apparaat lijkt. Maar als ik het goed begrijp kan ik dus niet via Bluetooth contact maken met de Parrot BT-carkit in mijn auto? Alleen met van die BT-oordingetjes toch?
Dat zou voor mij namelijk een enorme deal-breaker zijn. Iemand uitsluitsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 11:17
tollo71 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:23:
Ik ben dit topic goed aan het volgen omdat de iPhone me een geweldig mooi en gebruiksvriendelijk apparaat lijkt. Maar als ik het goed begrijp kan ik dus niet via Bluetooth contact maken met de Parrot BT-carkit in mijn auto? Alleen met van die BT-oordingetjes toch?
Dat zou voor mij namelijk een enorme deal-breaker zijn. Iemand uitsluitsel?
Dat dacht ik ook, totdat ik het vanochtend probeerde met m'n CK3000. Werkt prima alleen heeft 'ie natuurlijk geen voice dial mogelijkheid en "laatste nummer herhalen" door de groene knop even ingedrukt te houden werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
<NerveGas> we're very close to releasing our jailbreak/activation/3rd party app solution
<NerveGas> the dev team has a copy of the distribution for review
<NerveGas> and of course want to test everything
<NerveGas> you should be able to activate without an att sim

jaja, nog ff en de 1.1.1. is dan ook bijna ge-unlocked!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdamski schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:53:
<NerveGas> we're very close to releasing our jailbreak/activation/3rd party app solution
<NerveGas> the dev team has a copy of the distribution for review
<NerveGas> and of course want to test everything
<NerveGas> you should be able to activate without an att sim

jaja, nog ff en de 1.1.1. is dan ook bijna ge-unlocked!!! :)
Ho, het activeren zonder AT&T sim wil niet zeggen dat ie unlocked is! Dat wil alleen zeggen dat je alle andere functies kunt gebruiken! (lees: een dure iPod Touch). Maar ze zijn goed bezig, unlocken zal vast lukken, hoop binnen een paar dagen ofzo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T_E_O schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:41:
[...]

Dat dacht ik ook, totdat ik het vanochtend probeerde met m'n CK3000. Werkt prima alleen heeft 'ie natuurlijk geen voice dial mogelijkheid en "laatste nummer herhalen" door de groene knop even ingedrukt te houden werkt ook niet.
Ik las dat 'ie op de CK3100 zou moeten werken, maar zaterdag weet ik het hier te melden (dan ben ik weer in de buurt van m'n auto :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

edit:
spuit 11, te laat ...

en niemand die denkt ..
mooaahh.. Goede reclame stunt.
Je krijgt namelijk zo'n 264 / 315 euro terug als klant bij een abonnement
Voorbeeld: Sim only telfort 300 : 17 euro , Telfort 280 met toestel: 30 euro.
Verschil van 13 per maand.

Neem je deze actie, dan betaal je 24*13=312 euro. aan extra kosten per maand.
de iPhone kost je nog eens 189 euro.
-----
501 euro voor deze actie extra, en 20 minuten per maand minder.
(20 minuten *24=480 minuten extra, dus bijna 20 euro extra voor actie, simpel gerekend)

de iPhone kost in amerika 399 dollar.
Dat is 263 euro volgens de huidige wisselkoers.

501 - 263 = 238 euro voor deze gsm aanbieder.

Nu neem ik de belasting er niet bij, maar ik bereken de verschillen van de prijzen ook op basis van consumenten prijzen.

Aardige marge :)

Maar ik wilde deze bijna halen ...

[ Voor 4% gewijzigd door weeraanmelden op 10-10-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ho, het activeren zonder AT&T sim wil niet zeggen dat ie unlocked is! Dat wil alleen zeggen dat je alle andere functies kunt gebruiken! (lees: een dure iPod Touch). Maar ze zijn goed bezig, unlocken zal vast lukken, hoop binnen een paar dagen ofzo ;)
Ja, en als je een 1.0.2 hebt geunlockt op de "normale" manier dan heb je het probleem dat de baseband nog steeds van slag is. Hoeverre het devteam dit probleem wilt oplossen is mijn niet geheel duidelijk -- volgens vertikken ze het. Zonde. Om nou een nieuwe iPhone te kopen hiervoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:08
alienfruit schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:11:
[...]

Ja, en als je een 1.0.2 hebt geunlockt op de "normale" manier dan heb je het probleem dat de baseband nog steeds van slag is. Hoeverre het devteam dit probleem wilt oplossen is mijn niet geheel duidelijk -- volgens vertikken ze het. Zonde. Om nou een nieuwe iPhone te kopen hiervoor 8)7
Mja, het aantal mensen die 1.0.2 hebben unlocked en nu dus een update naar 1.1.1 hebben gedaan is natuurlijk maar beperkt. Iig kleiner dan het aantal mensen met een originele 1.1.1

Ik neem aan dat hun prioriteit bij de grote massa ligt en dat ze later echt wel gaan zorgen dat de rest ook geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:46:
[...]

i know dude! staat er toch ook?! 8)7

http://www.toc2rta.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Amsterdamski op 11-10-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
oeps er zijn al geruchten over firmware 1.1.2...

appelllll, geef de mensen van DevTeam toch es wat tijd?! nu moeten ze nog harder aan de bak... >:)
ben ik ff blij met mn 1.02!!!

http://www.tuaw.com/2007/...e-using-1-1-2-internally/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:11:
[...]

Ik las dat 'ie op de CK3100 zou moeten werken, maar zaterdag weet ik het hier te melden (dan ben ik weer in de buurt van m'n auto :P).
Geweldig! Ik heb ook die CK3100 en het zou heel zuur zijn als dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Mochten er nog mensen zijn die na een firmwarehack last hadden van: geen IMEI, geen ICCD, geen geen wifi, geluid... Een nieuw commboard lost alles problemen op :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Mja, het aantal mensen die 1.0.2 hebben unlocked en nu dus een update naar 1.1.1 hebben gedaan is natuurlijk maar beperkt. Iig kleiner dan het aantal mensen met een originele 1.1.1

Ik neem aan dat hun prioriteit bij de grote massa ligt en dat ze later echt wel gaan zorgen dat de rest ook geholpen wordt.
Er is toch een grote groep die nu een 1.0.2 iPhone heeft een corrupte baseband heeft. De hackers willen alleen niet helpen dit op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
alienfruit schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:42:
Er is toch een grote groep die nu een 1.0.2 iPhone heeft een corrupte baseband heeft. De hackers willen alleen niet helpen dit op te lossen...
Nieuw commboardje, klaar ben je... :*)

Volgens mij heb je een stuk baseband gewist dat je alleen via de HW-testpointmethode kunt beschrijven? Dus vrijwel onmogelijk dat terug te krijgen...
Heb er zelf iig. tijden mee lopen klooien (baseband eep, en fls files teruggeflashed, bendes restores geprobeerd, niks werkte. Gisteren nw. commboard erin gezet en hij doet t weer, softwareunlocked dit keer _/-\o_

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdamski schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

Nou, dan doe je toch echt wat verkeerd, want werkt nl. prima!!!
Geen idee wat ik verkeerd zou moeten doen, ik installeer het programma gewoon en toets m'n Hotmail adres + wachtwoord in en druk op 'connect'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
wat bedoel je met commboard?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.