[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.593 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een gerucht over de Iphone in België:

http://www.macfreak.nl/readnews.php?newsitem=5845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Je kan wel merken dat de iPhone niet echt door en door getest is in een veldtest. Als je een veldtest doet dan haal je dingen zoals hieronder er toch meteen uit?

Mogelijkheid om ontvangen e-mail direct allemaal weg te gooien, het downloaden van pdf bestanden in Safari werkt niet, teksten kopieren bijv. telefoonnummers kan niet, switchen tussen safari en notes kan ook niet, en inloggegevens mag Safari ook wel onthouden. Verder best een aardig ding, alleen wat traag met programma's openen (wel openen maar vervolgens niet reageren om 'klikken').

Agh, leuk voor de lol :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12-2023
net vodafone internet aangevraagd, maar krijg t nog niet aan de praat. :(

APN: live.vodafone.com
username & password: Vodafone

Deze info gevonden op vodafone-site, any tips?

gevonden! stond verkeerd op de website, username & password moet zijn: vodafone

[ Voor 18% gewijzigd door Amsterdamski op 04-10-2007 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
alienfruit schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:02:
Je kan wel merken dat de iPhone niet echt door en door getest is in een veldtest. Als je een veldtest doet dan haal je dingen zoals hieronder er toch meteen uit?

Mogelijkheid om ontvangen e-mail direct allemaal weg te gooien, het downloaden van pdf bestanden in Safari werkt niet, teksten kopieren bijv. telefoonnummers kan niet, switchen tussen safari en notes kan ook niet, en inloggegevens mag Safari ook wel onthouden. Verder best een aardig ding, alleen wat traag met programma's openen (wel openen maar vervolgens niet reageren om 'klikken').

Dude, n paar firmware updates en er komt ook popcorn uit je iphone!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Voyager, gemaakt door LG Electronics, moet de iPhone naat de kroon gaan steken. Yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:31:
De Voyager, gemaakt door LG Electronics, moet de iPhone naat de kroon gaan steken. Yeah right.
en waarom zou dat niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Amsterdamski schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:02:
net vodafone internet aangevraagd, maar krijg t nog niet aan de praat. :(

mijn settings:
Username: vodafone
Password: vodafone

jij gebruikt bij username / password hoofdletter.. zou er mee te maken kunnen hebben?!

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:20:
[...]

en waarom zou dat niet kunnen?
Het verschil tussen design en ikea, zonder het prijsverschil. De features zijn uitstekend maar het design is net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:43:
[...]

Het verschil tussen design en ikea, zonder het prijsverschil. De features zijn uitstekend maar het design is net niet.
design is subjectief dus om met dat argument te roepen dat een andere tellie de iPhone niet naar de kroon kan steken is onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
net vodafone internet aangevraagd, maar krijg t nog niet aan de praat.

Nou wat ik gebruik is
office.vodafone.com
vodafone
vodafone

en dat werkt gewoon goed, heb wel een zakelijk abbonement, maar probeers eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27

Mad_Demon

de dokter

APN info Vodafone

Alle particulieren: live.vodafone.com
Bij pushmail: push.vodafone.nl
Zakelijk: office.vodafone.nl

sim-pel :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Dude, n paar firmware updates en er komt ook popcorn uit je iphone!!!
Maar het is toch zo? Ik weet niet hoeveel e-mails jij per dag krijgt maar het werkt gewoon niet handig als je paar honderd mails per dag krijgt. Naja, ik moet er nog eens naar kijken. Verder is het wel een grappig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
alienfruit schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

Maar het is toch zo? Ik weet niet hoeveel e-mails jij per dag krijgt maar het werkt gewoon niet handig als je paar honderd mails per dag krijgt. Naja, ik moet er nog eens naar kijken. Verder is het wel een grappig ding.
Paar honderd? Welke telefoon is dan wel relaxed als je elke 2 minuten een nieuwe email krijgt?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er evt. software-aanpassingen mogelijk in de iPhone die wat meer Nederlandse instellingen voorstaan..? Zo vind ik gebruik van telefoonnummers erg lastig (061)123 4567; ik gebruik liever +3161234567.

Ik vind het eerlijk gezegd niet eens lastig dat ik het zo moet typen, maar bij een inkomend gesprek krijg ik wel het nummer te zien (op de US-manier) maar niet de contactpersoon. Erg lastig, hoewel mijn contactpersonen op de +31-manier in mijn adresboek staan.

Edit: volgens mij al gevonden in dit topic. Duurde ff :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Hebben jullie ook problemen met de iPhone? Bij mij knalt Google Maps en/of Safari en nog wel eens uit. Ik weet nou niet of het een probleem icm. de Wifi. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 20:44

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:49:
Zijn er evt. software-aanpassingen mogelijk in de iPhone die wat meer Nederlandse instellingen voorstaan..? Zo vind ik gebruik van telefoonnummers erg lastig (061)123 4567; ik gebruik liever +3161234567.

Ik vind het eerlijk gezegd niet eens lastig dat ik het zo moet typen, maar bij een inkomend gesprek krijg ik wel het nummer te zien (op de US-manier) maar niet de contactpersoon. Erg lastig, hoewel mijn contactpersonen op de +31-manier in mijn adresboek staan.

Edit: volgens mij al gevonden in dit topic. Duurde ff :+
Ik heb dit zodanig aangepast dat het nu perfect is. Stuur me een PM en ik leg het je even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Ik heb dit zodanig aangepast dat het nu perfect is. Stuur me een PM en ik leg het je even uit.
Heb je ff gemaild op je gmail! Kon zo snel PM hier niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15

AJM

alienfruit schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:09:
Hebben jullie ook problemen met de iPhone? Bij mij knalt Google Maps en/of Safari en nog wel eens uit. Ik weet nou niet of het een probleem icm. de Wifi. Iemand enig idee?
Ik heb (nog) geen problemen gehad met Google Maps en Safari. Ligt het misschien aan de inhoud van bepaalde sites? Wordt misschien verholpen bij de laatste update? maar dat is op dit moment geen optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Opgelost.

[ Voor 96% gewijzigd door Fab1Man op 04-10-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:40:
[...]

Ik heb nog niks ontvangen, maar bovenaan zie je Tweakers.net MyReact FaQ...
Je moet op MyReact gaan, en dan Direct Messages. Dat is PM, de rest wijst zich vanzelf.
Gedaan en toen kreeg ik dit: Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'Fab1Man'
Vandaar mijn gmail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

alienfruit schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:02:

Switchen tussen Safari en Notes kan ik wel? ik kan gewoon internetten en tijdens het internetten op de "Home Button" drukken naar Notes gaan me dingen doen en weer terug. (pagina's blijven zo open staan zo heb ik al een week 5tabs open in Safari en dat gaat heel erg goed)

Ik heb zelf geen last van "trage" apps, het is juist super snel veel sneller dan bijv. een Symbian telefoon.

Het is wel jammer dat je niet kan knippen/plakken en dingen kan selecteren, wellicht komt dit nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
_GoldStrike_ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:38:
[...]

Ik heb (nog) geen problemen gehad met Google Maps en Safari. Ligt het misschien aan de inhoud van bepaalde sites? Wordt misschien verholpen bij de laatste update? maar dat is op dit moment geen optie...
iPhone heeft n memory 'lek' wat na verloop van tijd problemen met zich meebrengt. voorlopig is t nog niet hersteld in de firmware en moet je om de zoveel tijd je iPhone helemaal afsluiten en opnieuw opstarten en dit om de zoveel tijd herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Altijd als ik met mijn iPhone ga bellen komt er in beeld te staan "call forwarding active" en dan kan ik op "dismiss" klikken. Wat houdt dit exact in? en waarom krijg ik dit? want het is best irritant want je moet het eerst wegklikken voordat je bijv. je keypad tevoorschijn kan halen.

Ik gebruik Vodafone.

[ Voor 4% gewijzigd door Qorne op 04-10-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Nee, niks mis mee hoor. Elke telefoon die ik heb gehad heeft dat... Maar je kan call forwarding uitzetten: Settings > Phone. Maar ik durf dat allemaal niet te wijzigen.

[ Voor 15% gewijzigd door alienfruit op 04-10-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Qorne schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:48:
Altijd als ik met mijn iPhone ga bellen komt er in beeld te staan "call forwarding active" en dan kan ik op "dismiss" klikken. Wat houdt dit exact in? en waarom krijg ik dit? want het is best irritant want je moet het eerst wegklikken voordat je bijv. je keypad tevoorschijn kan halen.

Ik gebruik Vodafone.
heeft dat niet te maken met dat oproepen dan worden doorgeschakeld naar je voicemail? zo'n berichtje kreeg ik ook altijd op m'n Nokia E50, maar die melding verdween ook daarna.

Trouwens, nu vraag ik me ook ineens af of het mogelijk is om een wisselgesprek te voeren op de iPhone, iemand al ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
geen ervaring, maar je iPhone maakt het wel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
_GoldStrike_ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:17:
[...]

heeft dat niet te maken met dat oproepen dan worden doorgeschakeld naar je voicemail? zo'n berichtje kreeg ik ook altijd op m'n Nokia E50, maar die melding verdween ook daarna.

Trouwens, nu vraag ik me ook ineens af of het mogelijk is om een wisselgesprek te voeren op de iPhone, iemand al ervaring?
tuurrrrrrrrrlijk is dat mogelijk en je kunt zelfs de 2de beller toevoegen in t gesprek en n triootje doen ;)

sjek this out: http://www.youtube.com/watch?v=QsVCiyWC8KA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Amsterdamski schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:30:
[...]

tuurrrrrrrrrlijk is dat mogelijk en je kunt zelfs de 2de beller toevoegen in t gesprek en n triootje doen ;)

sjek this out: http://www.youtube.com/watch?v=QsVCiyWC8KA
Geinig, heb je het zelf al een keer uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
_GoldStrike_ schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Geinig, heb je het zelf al een keer uitgeprobeerd?
nee, nog nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I call BS.

Hoewel Apple zich nu misschien iets flexibeler gaat opstellen nu AT&T de iPhone niet meer als flagship aanprijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Qorne schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:48:

Ik gebruik Vodafone.
Ligt niet aan jou, maar het geeft aan dat deze persoon voicemail heeft, of op een andere zendmast zit dan het huidige netwerk van jou. Bij andere telefoons zie je dit ook wel eens, maar daar staat het kort in beeld. 'Doorschakelen actief' of iets in die richting. Op de iPhone is het een pop-up en dat maakt het irritant. Is trouwens een bekende bug bij Apple.

Het ligt er dus maar aan hoe het netwerk is ingericht bij degene die je belt of waar jij bent op het moment. Als je een zendmast gebruik van een andere provider (KPN of iets dergelijks), dan krijg je het ook te zien.

@Amsterdamski en _Goldstrike_ : Gisteren nog een paar conference calls gedaan :) Gaat goed hoor! Maar is op zich niet spannend, heel veel telefoons kunnen dit, als je provider het maar ondersteunt.

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 05-10-2007 12:01 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Is er eigenlijk al een 'onmisbare toepassingen voor iPhone' topic? Ik zoek eigenlijk een calculator met sin/cos enzo erop (wetenschappelijk), maar ik kan er geen vinden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Nitai schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:56:
[...]

Ligt niet aan jou, maar het geeft aan dat deze persoon voicemail heeft, of op een andere zendmast zit dan het huidige netwerk van jou. Bij andere telefoons zie je dit ook wel eens, maar daar staat het kort in beeld. 'Doorschakelen actief' of iets in die richting. Op de iPhone is het een pop-up en dat maakt het irritant. Is trouwens een bekende bug bij Apple.

Het ligt er dus maar aan hoe het netwerk is ingericht bij degene die je belt of waar jij bent op het moment. Als je een zendmast gebruik van een andere provider (KPN of iets dergelijks), dan krijg je het ook te zien.

@Amsterdamski en _Goldstrike_ : Gisteren nog een paar conference calls gedaan :) Gaat goed hoor! Maar is op zich niet spannend, heel veel telefoons kunnen dit, als je provider het maar ondersteunt.
Ik heb al een work arround gevonden en dat werkt perfect.

Je laat 1 keer iemand doorschakelen via je telefoon daarna zet je de functie weer uit in je Phone settings en het probleem is opgelost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
ik krijg van 1 persoon te horen dat ik wat minder bereikbaar ben.
Deze persoon krijgt, als ze mij belt, een melding dat ik niet bereikbaar ben (zoiets).
Hebben hier meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Hier in Den Haag en omstreken nergens last van whitehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Weet iemand trouwens of de iPod ad' like' wallpapers van de touch beschikbaar zijn voor de iPhone? Op de touch zitten wel wat leuke wallpapers , maar die zijn wss niet te downloaden vanwege copyright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

whitehouse schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:36:
ik krijg van 1 persoon te horen dat ik wat minder bereikbaar ben.
Deze persoon krijgt, als ze mij belt, een melding dat ik niet bereikbaar ben (zoiets).
Hebben hier meer last van?
Ik heb dit gevoel ook... ik ben het nog aan het onderzoeken... maar zodra ik iets zeker weet meld ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees Policy aangaande iPhone hacks 'ns door.

[ Voor 101% gewijzigd door Daedalus op 05-10-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:47
Gunsmoke, lees de topic waarschuwing eens door! Policy aangaande iPhone hacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat weet ik en daarmaa vraag ik ook om het buiten de tweakerssite te houden en het via msn of dergelijke te doen ;) Ik wil alleen een antwoord op enkele van men vragen! wel niet leuk dat er nog niemand heeft gereageerd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Amsterdamski schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:27:
iPhone heeft n memory 'lek' wat na verloop van tijd problemen met zich meebrengt. voorlopig is t nog niet hersteld in de firmware en moet je om de zoveel tijd je iPhone helemaal afsluiten en opnieuw opstarten en dit om de zoveel tijd herhalen.
Aha! Bij mij knallen die applicaties (gmaps & safari) er tientallen keren eruit per dag. Net nog 5x voor een ander bericht hier op het forum. Moet ie gerest worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man

Fab1Man

Live life to the fullest

Leuk die waarschuwing, maar als je ff goed nadenkt klopt er iets niet. Als je een ervaringen topic opent over de iPhone, hoe kun je dan op tweakers (NL) gaan verwachten dat men niet over hacks gaat praten als je over ervaringen praat. Wil je je ervaring goed delen, moet je 'm hacken. Dat je in dit topic er niet over praat, prima maar je mag toch wel hulp vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:56
Qorne schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Ik heb dit gevoel ook... ik ben het nog aan het onderzoeken... maar zodra ik iets zeker weet meld ik het.
Heeee ik kreeg dit ook al een aantal keer te horen van verschillende mensen. De iPhone zou dan spontaan doorschakelen naar voicemail of zelfs aangeven dat ik helemaal niet bereikbaar ben. Zou dit te maken hebben met het feit dat je niet bereikbaar bent wanneer je foon gebruik maakt van GPRS?? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Ik las op een ander forum (iphoneclub.nl dacht ik) een bericht van iemand die slechte ervaringen had met gebruik van de iPhone (geunlocked) in het buitenland, dus niet bereikbaar voor mensen uit Nederland, iemand hier al ervaring daarmee? dus SMS ontvangen uit het buitenland of gebeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Laatst online: 18-02 05:14
Hee,

heb een paar vraagjes, Een bekende van mij gaat aanstaande maandag naar de vs toe.
En wil wellicht wel een phone voor mij meenemen.
Alleen zit ik nog met een paar vragen.
- de iphone kost 399$(285 euro) Wat zijn de kosten die er eventueel nog over heen komen. bij terugkomst in schiphol.
- Welke winkels is hij te krijgen. en gaat het makkelijk om er 1 te kopen zonder er een abbonement erbij af te sluiten.
- Zit er ook garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Heb de iPhone sinds vanmiddag en wat een prachtding zeg!

Hieronder een foto die ik vandaag gemaakt heb van de achtertuin:

Afbeeldingslocatie: http://360nieuws.nl/upload/images/iphone.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door mauricedb op 06-10-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 00:07

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

De camera van de iPhone heeft wel wat issues. Zo kan ie niet echt goed overweg met veel contrast, zoals mijn zwarte kat op een witte deken (dat is op zich al een stom idee, ik weet het)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2213/1491344063_c13bd41380.jpg

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Vandaag de Tracking nummer ontvangen van mijn iPhone :) kan niet wachten :) Maar hij is iig onderweg! :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 1.1.1 dus alles behalve bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

pposthoorn

Constructeur

michi schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:52:
Hee,

heb een paar vraagjes, Een bekende van mij gaat aanstaande maandag naar de vs toe.
En wil wellicht wel een phone voor mij meenemen.
Alleen zit ik nog met een paar vragen.
- de iphone kost 399$(285 euro) Wat zijn de kosten die er eventueel nog over heen komen. bij terugkomst in schiphol.
- Welke winkels is hij te krijgen. en gaat het makkelijk om er 1 te kopen zonder er een abbonement erbij af te sluiten.
- Zit er ook garantie op.
Als je dit topic even doorlees heb je antwoord op al je vragen, maar zoals NoiA hierboven zegt. Je hebt wel kans dat je een 1.1.1 firmware krijgt, en dan kan je er dus (nog) niet mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

_GoldStrike_ schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:01:
Ik las op een ander forum (iphoneclub.nl dacht ik) een bericht van iemand die slechte ervaringen had met gebruik van de iPhone (geunlocked) in het buitenland, dus niet bereikbaar voor mensen uit Nederland, iemand hier al ervaring daarmee? dus SMS ontvangen uit het buitenland of gebeld worden?
Ik kan wel gebeld worden met een buitenlands abonnement alleen deze had wel Nederlandse roaming op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 15:46
Mocht je nou een fles of 2 aan wijn opzuipen dit weekend, thuiskomen en dan je iPhone inpluggen en denken "Relaxed, eindelijk een update!" moet je niet met je stomme hoofd op UPDATE klikken...

Just a small notice...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pposthoorn schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 08:06:
[...]

Als je dit topic even doorlees heb je antwoord op al je vragen, maar zoals NoiA hierboven zegt. Je hebt wel kans dat je een 1.1.1 firmware krijgt, en dan kan je er dus (nog) niet mee bellen.
Voor zover ik heb begrepen kan je nog wel altijd de super sim truuk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 03:43:
ik heb een 1.1.1 dus alles behalve bellen....
Het regelen van een unlock doen we niet hier. Zie ook Policy aangaande iPhone hacks.

[ Voor 44% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Qorne schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Hebben jullie toevallig KPN???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 11-09 13:55
Heeft er al iemand vis sftp muziek op gezet en zoja, waar moet je die dan laten?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Is het misschien mogelijk om te discussiëren over de iPhone, zonder het te hebben over de unlock methodes met hun problemen? Hier op GoT willen we op geen enkele manier betrokken worden in dit soort praktijken. Dat geldt dus zowel voor het aanbieden als het vragen hiernaar.

Mocht je het hier niet mee eens zijn, ga dan niet hier lopen klagen, maar plaats dan een bericht in Apple Talk Feedback of open een topic in LA.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 06-10-2007 19:37 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb helaas een aantal berichten naar de TC moeten verplaatsen. Het moderatiebeleid staat hier niet ter discussie, daarvoor kun je een bericht plaatsen in Apple Talk Feedback of een topic openen in LA.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Flatwhite schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:02:
[...]

Hebben jullie toevallig KPN???
Ik heb Vodafone. Maar volgens mij mogen we het hier al niet eens over hebben want dit is immers een "unlock"probleem. Unlocken is niet eens verboden in Nederland maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 11-09 13:55
mauricedb schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:12:
Heb de iPhone sinds vanmiddag en wat een prachtding zeg!

Hieronder een foto die ik vandaag gemaakt heb van de achtertuin:

[afbeelding]
Het gras is altijd groener aan de overkant :-P
Die kleuren krijg ik ook, heel americaans: maart niet veel uit wat het is als het maar VEEL is :-P

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Qorne schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:46:
[...]

Ik heb Vodafone. Maar volgens mij mogen we het hier al niet eens over hebben want dit is immers een "unlock"probleem. Unlocken is niet eens verboden in Nederland maar goed.
Dit mag denk ik wel! Maar ik heb getest met wat andere iPhones die gebruik maken van tmobile en zij hadden er geen last van. Deze zijn gewoon bereikbaar er wordt automatisch overgeschakeld naar de telefoonmodus, terwijl bij mij meteen wordt overgeschakeld naar mijn voicemail... Heeft het met een bepaalde instelling te maken?? Ideas someone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik heb me voicemail probleem opgelost, ik heb me instellingen bij Vodafone gereset en opnieuw ingeschakeld! het werkt nu erg goed :D krijg nu ook een melding als ik een voicemail heb dus toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Qorne schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:33:
Ik heb me voicemail probleem opgelost, ik heb me instellingen bij Vodafone gereset en opnieuw ingeschakeld! het werkt nu erg goed :D krijg nu ook een melding als ik een voicemail heb dus toppie!
Hoe heb je dit gedaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
ja, dat wil ik ook wel es weten! zit nl. ook bij vodaphone en kwam er vandaag toevallig achter dat ik voicemailtjes had waar ik helemaal geen bericht over had gehad. vroegah kreeg ik n sms-notificatie...

[ Voor 5% gewijzigd door JHS op 07-10-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:25
Amsterdamski schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:42:
[...]

ja, dat wil ik ook wel es weten! zit nl. ook bij vodaphone en kwam er vandaag toevallig achter dat ik voicemailtjes had waar ik helemaal geen bericht over had gehad. vroegah kreeg ik n sms-notificatie...
Zelfde probleem hier met KPN, ik krijg geen SMS-notificatie meer zodra ik een voicemail krijg, of als ik een oproep gemist heb als de telefoon uitstond, daar kreeg ik op mn normale telefoon altijd een sms voor.
Ik dacht dat dit ''probleem'' nog niet te verhelpen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik kan sinds een paar dagen geen smsberichten sturen.. kan ze wel ontvangen... weet iemand toevallig waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

ik heb te iphone van gisteren aan de praat gekregen :) Nu had ik enkele vraagjes :p
Ik heb alle instellingen van mijn Wifi netwerk ingesteld! Ik krijg verbinding, maar telkens als ik dan een website wil opendoen krijg ik volgende error: "Safari cant open the page because it cant find the server" weet iemand wat ik hieraan kan doen??

Is het toevallig ook mogelijk om een vaste screenserver te gebruiken ipv elke keer die kleine logokes op het springboard?? (als ik de home button druk dan alleen zou het logisch zijn dat die kleine logokes komen)!

De voicemail lijkt bij mij ook niet te werken! Ik heb een belgisch abbo van proximus! Iemand een idee om dit op te lossen of zal dit nog ffie duren!

Ik had in begin ook wel wat last met het mini toetsenbord, naar mijn mening zou het handiger zijn dat je de phone op zijn zijde draait zoals bij coverflow, dan kan je nl een groter toetsenbord verkrijgen op het breede scherm!! Zou hier niets voor bestaan???

GunSmoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Qorne schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:33:
Ja dit lijkt me voor alle iPhone-gebruikers hier wel interessant. Ik ken wel de volgende codes die iedereen volgens mij heeft gebruikt:

instellen voicemail:

instellen: *5005*86*voicemailnummer#
controleren: *5005*86#

(86 = VM op toetsenbord - > VoiceMail)

instellen sms-centrale:

instellen: *5005*7672*centralenummer#
controleren: *5005*7672#

(7672 = SMSC op toetsenbord -> SMSCenter)

Maar ik kwam er net achter dat als ik zo'n instelling wil controleren dat ik een melding krijg "Error performing request, No Network Serice" terwijl ik vol bereik heb (T-Mobile).

Zijn er meerdere die dit probleem kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:38

orf

_GoldStrike_ schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:37:
Maar ik kwam er net achter dat als ik zo'n instelling wil controleren dat ik een melding krijg "Error performing request, No Network Serice" terwijl ik vol bereik heb (T-Mobile).

Exact hetzelfde, ook met vol bereik, met Orange.

Dat smsjes niet aankomen is behoorlijk vervelend; smsjes van de orange website en Postbank doen het niet; kan dus niet mijnPostbanken en geen instellingen wijzigen bij Orange. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

SMS werkt wel van Telfort <> Orange. Verder ook met T-Mobile en Vodafone NZ. Overigens werkten die SMS berichten van de Postbank ook niet met mijn Palm Treo... Lijkt erop dat de Postbank of Orange rare SMS berichten stuurt waar de iPhone niks mee kan.

[ Voor 67% gewijzigd door alienfruit op 07-10-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

VeeGee schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 09:42:
[...]

Zelfde probleem hier met KPN, ik krijg geen SMS-notificatie meer zodra ik een voicemail krijg, of als ik een oproep gemist heb als de telefoon uitstond, daar kreeg ik op mn normale telefoon altijd een sms voor.
Ik dacht dat dit ''probleem'' nog niet te verhelpen was?
Ik heb nergens last van met T-Mobile. Ik krijg smsjes van oproepen van bellers die geen voicemail hebben ingesproken, van gemiste oproepen, als ik voicemail heb.

Wat inderdaad wel irritant is dat ik geen smsjes van de Postbank e.d. ontvang. Maar dat is een bekend probleem zoals ik eerder las op een andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
orf schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Exact hetzelfde, ook met vol bereik, met Orange.

Dat smsjes niet aankomen is behoorlijk vervelend; smsjes van de orange website en Postbank doen het niet; kan dus niet mijnPostbanken en geen instellingen wijzigen bij Orange. ;(
psies t zelfde ook met vodafone! mag trouwens geen vodafuck meer zeggen... wat n bekrompen zooi hier zeg!!!!! maar goed, jouw tip: instellen: *5005*86*voicemailnummer#
das alleen om je voicemailknoppie in je mailmenu te koppelen aan je voicemail, meer niet volgens mij...

ga zo maar es vodafone bellen om aan te geven dat ik smsnotificatie wil ontvangen in geval van n voicemailtje

Discussie over het moderatiebeleid mag in Apple Talk Feedback of in LA, niet hier.

[ Voor 30% gewijzigd door Daedalus op 07-10-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een tip voor Hotmail gebruikers: How to Access Free Windows Live Hotmail in iPhone Mail.

Ik heb voor de IMAP methode gekozen en het lijkt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
.

[ Voor 99% gewijzigd door Amsterdamski op 07-10-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Kunnen jullie wel sms berichten versturen naar nummers zoals 411 (van de Marine) ?

Blijkbaar kan de iPhone niet overweg met niet-numerieke afzenders (bijv. TEST) en soort gelijke berichten. Niet echt spannend maar jammer.

[ Voor 46% gewijzigd door alienfruit op 07-10-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

_GoldStrike_ schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:37:
[...]

Ja dit lijkt me voor alle iPhone-gebruikers hier wel interessant. Ik ken wel de volgende codes die iedereen volgens mij heeft gebruikt:

instellen voicemail:

instellen: *5005*86*voicemailnummer#
controleren: *5005*86#

(86 = VM op toetsenbord - > VoiceMail)

instellen sms-centrale:

instellen: *5005*7672*centralenummer#
controleren: *5005*7672#

(7672 = SMSC op toetsenbord -> SMSCenter)

Ik heb niet de codes gebruikt! want ik hoor van diverse iPhone gebruikers dat ze dan niet meer kunnen SMSen.

Als ik 1233 bel (Vodafone en niet Vodaphone zoals hier een modje loopt te verbeteren :X 8)7 )
Ga ik naar me Voicemail menu en zet ik alle Voicemail instellingen aan!
Daarna stel ik in dat ik een melding op me scherm wil ontvangen als er een voicemail is (geen SMSje want dit werkt niet met de iPhone ivm tekst ipv nummer).

Als ik nu een voicemail bericht heb dan krijg ik een melding in mijn scherm werkt perfect, dan bel ik 1200 even om het afteluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Iemand enig idee of het met Telfort ook op te lossen valt? GPRS is aan de praat met Orange. Ik wacht op mijn sim-only van Telfort ;)

[ Voor 38% gewijzigd door alienfruit op 07-10-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_GoldStrike_ schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:01:
Ik was afgelopen week op FOWA in Londen en verschillende Nederlanders hadden daar een iPhone bij met NL abonnement waarop ze prima gebeld konden worden en sms ontvangen (en vice versa). Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

alienfruit schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:51:
Iemand enig idee of het met Telfort ook op te lossen valt? GPRS is aan de praat met Orange. Ik wacht op mijn sim-only van Telfort ;)
Lijkt me wel ik raad aan om zeer goed naar je instel mogelijkheden te luisteren van je provider.
Dit zijn vaak de vreselijke "menu's" die je door moet met je telefoon, bij vodafone kan je heel erg veel instellen, geen idee wat Telfort allemaal kan...

Voicemail is gewoon voicemail zover ik weet, dat moet gewoon werken.

Nog een tipje voor de mensen die de "Active Call Forwarding" melding krijgen bij het bellen.
Dit kan je uitzetten via de volgende workarround:

bij je Phone settings zet je Call Forwarding aan en je geeft bijv. je huisnummer op.
Nu bel je even met een andere telefoon naar je iPhone, je iPhone schakeld het gesprek automatisch door naar je huisnummer (in dit voorbeeld) als je dat één keer gedaan hebt zet je Call Forwarding weer uit in je Phone Settings.
Als het goed is heb je nu niet meer de melding bij het bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Nu online

alienfruit

Ik heb dagen lang met mijn Nederlandse abonnement gebeld en gesmst met een vriend van mij met een Nieuw-Zeelands Vodafone abonnement werkt prima. Overigens waren we wel allebei in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

In principe is de melding van Call Forwarding niet eens zo erg....het verdwijnt vanzelf weer. Alleen duurt het even. Het is wel irritant als je bij de knoppen moet (zoals speaker, keypad of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Nitai schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:42:
In principe is de melding van Call Forwarding niet eens zo erg....het verdwijnt vanzelf weer. Alleen duurt het even. Het is wel irritant als je bij de knoppen moet (zoals speaker, keypad of iets dergelijks).
Dat vind ik ook wel ja, alleen jammer dat die 'oplossing' met het doorschakelen bij mij niet werkt (T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik gebruik me speaker vaak of ik moet direct bij me keypad. toch lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Qorne schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:23:
[...]

Ik gebruik me speaker vaak of ik moet direct bij me keypad. toch lastig :P
hij verdwijnt optijd en dan kun je er alsnog bij mijnheertje ongeduld :)

ok ok, heb net die truuk gedaan met call forwardin en tis wel handig dat ik t nu niet meer zie :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Amsterdamski op 07-10-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Heb m'n iPhone nu bijna een maandje, werkte altijd perfect en nu ineens sinds 2 dagen is hij vreselijk instabiel! Geen idee waardoor het komt, maar heb 2 dagen geleden wat nieuwe albums en video's erop gezet en heb hem toen s'avonds iets van 5 keer moeten resetten ofzo..

Hij freezed heel vaak bij de "slide to unlock" procedure, die slide freezed dan en dan kun je hem alleen nog maar resetten.. ook als ik wordt gebeld en hij is gelocked dan staat er "slide to pickup" en had laatst een keer dat ik gewoon niet op kon nemen omdat die slide weer eens was gefreezed!

Vandaag belde ik iemand en ik hoorde gewoon niks, terwijl ie wel verbonden was, ik huh? nog een keer gebeld, weer niks.. ik voicemail gebeld, hoorde ik ook niks terwijl ie het over speaker wel deed.. ik dacht leuk oortje kapot ofzo, word ik gebeld, ik opnemen, hoor ik weer niks. ik uitgezet, werkte nog steeds niet, kon ook geen muziek meer via de speaker horen, ik gereset, nog steeds niks.. Toen dacht ik najaa dit was het einde.. nog een keer gereset en toen deed ie alles ineens weer prima, maar nu vanavond freezde ie weer 2 keer bij die "slide to unlock" procedure.. heb al bijna al m'n 3rd party programma's geuninstalled, maar hij wordt er niet stabieler van helaas.. :(

Iemand al iets soortgelijks gehad? Die slide freezed echt wel 2 a 3 keer per dag.. Ook mijn iTunes wil inmiddels niet meer met de phone synchroniseren, hij geeft een melding dat ie wel een iPhone herkent maar er geen verbinding mee kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:25
Amsterdamski schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

hij verdwijnt optijd en dan kun je er alsnog bij mijnheertje ongeduld :)

ok ok, heb net die truuk gedaan met call forwardin en tis wel handig dat ik t nu niet meer zie :*)
Welke truuk? Dat je de boodschap Call Forwarded niet meer te zien krijgt, of bedoel je dat niet? Daarin ben ik ook wel geïnteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik heb een klein probleempje, als ik mn iphone unlocked (toetsenblokkering) zou hij na het 'slide to unlock' icoontjes moeten weergeven maar mn beeld wordt zwart. maw ik zie alleen mn status bar (met mn klok en batterij status) en pas als ik hem helemaal uit zet en weer aan zet werkt hij weer.

iemand een idee? Hmm even gezocht op hackint0sh.org fora. Blijkt te maken te hebben met 'services.app' waar je bv je edge en wifi kan uitschakelen, deze verwijderd en gereboot en merkte gelijk al dat mn telefoon een stuk sneller is dan daarvoor. Ik vermoed dat hij nu niet meer 'freezed' als ik hem unlock.

Nou werkt dus niet, probleem is nog steeds actueel...

Ik heb summerboard en services.app verwijderd. Tevens alle thema's eraf geschopt en nu blijkt het goed te werken .... ik hou het in de gaten.

[ Voor 47% gewijzigd door Tristan op 08-10-2007 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Virgin) restore geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJOE®DO schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 02:22:
heb al bijna al m'n 3rd party programma's geuninstalled, maar hij wordt er niet stabieler van helaas.. :(
Als zo'n programmaatje iets kapot maakt, zal een uninstall niet helpen waarschijnlijk. Restoren dus idd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Gisteren ook gespeeld met die Services applicatie. Maar na gespeeld te hebben daarmee kreeg ik geen connectie meer over WiFi. M'n iPhone bleef maar connectie maken over GPRS. Nu is dat niet zo erg omdat ik Pocket Internet heb, maar het is natuurlijk vreselijk traag in tegenstelling tot mijn thuis verbinding.

Ik heb Services gedeinstalleerd. Opnieuw opgestart, settings uit en aan gezet, niets hielp!

Uiteindelijk heb ik bij Settings, de Network Settings gereset en m'n GPRS en WiFi opnieuw geconfigureerd. Pas hierna deed hij het weer normaal.

Voorzichtigheid is toch wel geboden met 3rd party software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
VeeGee schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 07:14:
[...]

Welke truuk? Dat je de boodschap Call Forwarded niet meer te zien krijgt, of bedoel je dat niet? Daarin ben ik ook wel geïnteresseerd :)
de truuk van Qorne hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Laatst online: 12-09 12:58
Even een vraagje tussendoor, die vast al eerder gesteld is.

Hoe zit het met de garantie van Apple? Als ik een defect heb kan ik hem dan opsturen naar Apple? Ik heb gewoon de bon dus eigenlijk kunnen ze dat niet weigeren.

Ik zit er ook over na te denken om Apple Care te nemen, is dit wel nuttig om te nemen? of kan ik dat altijd nog kopen als ik terug in Nederland ben?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Mr.Jappe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:50:

Hoe zit het met de garantie van Apple? Als ik een defect heb kan ik hem dan opsturen naar Apple? Ik heb gewoon de bon dus eigenlijk kunnen ze dat niet weigeren.

Ik zit er ook over na te denken om Apple Care te nemen, is dit wel nuttig om te nemen? of kan ik dat altijd nog kopen als ik terug in Nederland ben?

lijkt me wel, maar wat je in ieder geval moet doen is alles terugbrengen in de oude staat, dwz: alle extra software eraf halen en inleveren zoals tie uit zn doosie kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Nu heb ik me toch een stomme vraag. Kun je niet eenvoudig slepen van albums en nummers in plaats van speciaal synchroniseren? Dus gewoon "handmatig" zoals op je iPod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
is mij ook nog niet gelukt :O

[ Voor 3% gewijzigd door whitehouse op 08-10-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamski
Mr.Jappe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:50:

hier nog wat tips over de garantie van je iphone

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=10294

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Laatst online: 12-09 12:58
Haha goeie tip :P Als ik iets fout doe gewoon stukslaan met een hamer :P

Nee, het gaat me er meer om of ze een iPhone aannemen die vanuit Nederland verstuurd is, terwijl de iPhone nog helemaal niet uit is in Nederland.

En of Apple Care zin heeft, in de VS betaal ik er toch minder voor ivm met de wisselkoers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

'Voor Frankrijk dreigt kerst zonder iPhone'
Uitgegeven: 8 oktober 2007 13:24
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2007 13:26

AMSTERDAM - Het is nog maar de vraag of de Fransen een iPhone onder de kerstboom vinden. Hoewel France Telecom in september bekendmaakte dat het een overeenkomst met Apple had binnengesleept, laat de officiële aankondiging nog altijd op zich wachten. De deal zou aan een zijden draadje hangen.

Volgens de Franse zakenkrant Les Echos heeft de voortijdige aankondiging van France Telecom kwaad bloed gezet bij Steve Jobs van Apple, die de introductie van een nieuw product graag met een groot, zorgvuldig geregisseerd mediaspektakel gepaard laat gaan. Topman Didier Lombard van France Telecom maakte de deal daarentegen bekend in de marge van een handelsbeurs in Vietnam.

Simlock

De onderhandelingen tussen Apple en Orange, de mobiele divisie van France Telecom, zouden uiterst moeizaam verlopen. Orange betwijfelt of Apple wel in staat is om te garanderen dat de simlock op iPhone intact blijft. De Amerikaanse versie van het toestel, die alleen verkocht wordt met een aansluiting bij telecomprovider AT&T, is al verschillende malen gekraakt. Volgens analisten zijn ook in Europa al duizenden gehackte iPhones in omloop, waarmee via een willekeurig netwerk gebeld kan worden.

Consumentenrecht

Op zijn beurt maakt Apple zich zorgen over de gevolgen van het Franse consumentenrecht: dat verbiedt de koppelverkoop van producten en diensten, wat zou betekenen dat Orange de telefoon ook zonder abonnement zou moeten aanbieden. Voor Apple is dat onaanvaardbaar. Niet alleen met het oog op de Franse markt, maar ook omdat de Franse abonnementsvrije toestellen vermoedelijk snel hun weg naar andere Europese landen zouden vinden. Apple zou daarom zelfs overwegen Frankrijk helemaal links te laten liggen.

Apple verdient niet alleen aan de verkoop van de iPhone, maar vooral aan de gekoppelde abonnementen. Het computerbedrijf deelt fors mee in de verdiensten uit gespreks- en dataverkeer. Volgens Les Echos zou Apple tot dertig procent van de inkomsten opeisen. Zonder verplichte simlock zou die inkomstenbron snel opdrogen.

Rechtszaak

Ook in de Verenigde Staten ligt de strenge koppeling tussen iPhone en telecomprovider opnieuw onder vuur. Een groep Californische burgers heeft een rechtszaak tegen Apple aangekondigd, waarin zij eisen dat het bedrijf de simlock laat varen. Volgens de eisers zou de Amerikaanse wet burgers het recht geven om een door telecomproviders gesubsidieerde mobiele telefoon na negentig dagen te laten ontdoen van zijn simlock. Of dat ook geldt voor de iPhone is echter de vraag: AT&T geeft geen subsidie op de aankoop van de iPhone.

De eisers stellen ook dat Apple zich schuldig maakt aan illegaal monopoliegedrag door gekraakte of anderszins aangepaste telefoons onbruikbaar te maken en reparatie te weigeren. Een recente update van de iPhonesoftware zorgde er voor dat gehackte toestellen dienst weigeren.

Bron

Hmm en over NL wordt maar niks gezegd :'(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
mmm dit ziet er toch nasty uit voor Apple.
T lijkt er op of ze zich hebben verkeken op hoeveel impact hun deal met AT&T (en dus hun locken van de iPhone) heeft op (mogelijke) gebruikers.

Hierdoor trekken ze alleen maar ontzettend veel aandacht naar zichzelf toe zodat ze eerder vanuit verschillende landen koppel-verkoop - onderzoeken kunnen verwachten.

Ben toch benieuwd hoe Apple zich hieruit zal redden zonder al te veel gezichtsverlies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie een screenprotector, een hoesje of stoppen jullie hem zon je broekzak, als jullie wel wat ter bescherming gebruiken wat gebruiken jullie dan?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.