If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
De doos is gesealed. De iPhone is daarom ook nog gelocked. (Dit is makkelijk zelf te unlocken, maar hier mag niet over gepraat worden...)Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:27:
[...]
Too much info.![]()
Kun je me pls wat meer details geven over de service..? Is de doos waar ie inzit nog dicht en is de iPhone bijv. al unlocked..? Heen en weer rijden is niet zo'n grote moeite voor me en voor de prijs heb ik het er wel voor over.
Zal dat bedrijf zelf ook 's mailen om info.
Je krijgt ook een aankoop bewijs. Er is mij verteld door EvolutionIT dat je gewoon garantie hebt, mits je natuurlijk gaat unlocken want dan kunnen ze hem niet terug sturen naar Apple. Maar volgens mij is het ook mogelijk om de iPhone te resetten naar fabrieksinstellingen inclusief het terugzetten van de firmware..
Verwijderd
Heb inmiddels contact met Ellen van fromus2eu en ik kan daar de 8GB versie gewoon bestellen. ECHTER! Het zal me toch ongeveer 500 euro kosten wanneer de duoane hem onderschept en dat is toch nog wel redelijk wat geld.. maar ik heb het er voor over.
Nu kan ik hem gewoon unlocken, heerlijk dat dat freeware is geworden.. hulde aan die mannen, en als ik hem unlock, dan zou alles gewoon moeten werken (nouja op die visual voicemail dan, maar goed.. boeiuh
Nu heb ik voorheen een QTEK S100 gehad (de T-Mobile Compact was dat geloof ik) en hier had ik een Web 'n Walk pakket bij. Maar bij het afsluiten daarvan hadden ze mijn imei nummer nodig. Kan ik dit wel aanvragen bij T-Mobile op een iPhone? Of moet ik dan gewoon de imei nummer van die QTEK opgeven bij het aanvragen? Of.. is dat nog steeds eigenlijk.. dat imei-nummer-controle-gedoe?
Verder.. als ik hem nu unlock en T-Mobile krijgt het contract. Zou ik dan.. met behulp van de aankoopbon etc. naar Apple Nederland kunnen gaan om te zeggen 'luister jongens, ik heb hem al.. maar ik wil hem graag op Nederlands netwerk kunnen gebruiken'.. wellicht een verhaaltje over dat ik in Amerika heb gezeten een tijdje en nu in Nederland weer woon?? Zou ik dan gewoon hem geunlockt krijgen en hem hier kunnen gebruiken via T-Mobile, als T-Mobile de opperator wordt hier tenminste?
Sta op het punt hem te bestellen, maar oeh-oeh die twijfels
Lijkt me ijdele hoop.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:15:
Verder.. als ik hem nu unlock en T-Mobile krijgt het contract. Zou ik dan.. met behulp van de aankoopbon etc. naar Apple Nederland kunnen gaan om te zeggen 'luister jongens, ik heb hem al.. maar ik wil hem graag op Nederlands netwerk kunnen gebruiken'.. wellicht een verhaaltje over dat ik in Amerika heb gezeten een tijdje en nu in Nederland weer woon?? Zou ik dan gewoon hem geunlockt krijgen en hem hier kunnen gebruiken via T-Mobile, als T-Mobile de opperator wordt hier tenminste?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat bedoelde ik idd. Lijkt me dat de standaard abo's van de iPhone te overdreven zullen zijn voor mij._GoldStrike_ schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:36:
[...]
ik denk dat hij bedoelt dat hij in de trein via GPRS kan internetten, naar mijn weten is er geen wifi aanwezig in de treinen van de NS.
Als het t-mobile wordt; ben ik benieuwd wat ik als t-mobile zijnde klant kan verwachten kwa compensatie. Normaal gesproken kan je dan een jaar afkopen; terwijl nieuwe klanten dat dan niet kunnen.
Het imei controleren deden ze in het begin om te kijken of je toestel geschikt was voor Pocket Internet. Maar ik heb een duo sim van T-Mobile, en maakt niet uit in welke smartphone ik hem stop, PIT doet het gewoon. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik heb ook 1 keer m'n IMEI nummer moeten doorgeven, maar daarna heb ik meerdere keren van telefoon gewisseld en PIT deed het altijd.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:15:
Nu heb ik voorheen een QTEK S100 gehad (de T-Mobile Compact was dat geloof ik) en hier had ik een Web 'n Walk pakket bij. Maar bij het afsluiten daarvan hadden ze mijn imei nummer nodig. Kan ik dit wel aanvragen bij T-Mobile op een iPhone? Of moet ik dan gewoon de imei nummer van die QTEK opgeven bij het aanvragen? Of.. is dat nog steeds eigenlijk.. dat imei-nummer-controle-gedoe?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Bericht is van 31 juli (Volkskrant), oud nieuws dus. Zoals ik al eerder meldde is de regeling per 28 augustus 2007 geïmplementeerd:matthijst schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:02:
[...]
2. Nee, dit geldt alleen voor dingen die je zelf meeneemt van vakantie.
1. Bedrag is nog steeds niet aangepast, is nu 175 euro, wordt ws. per 1 januari 2008 430 euro:
http://hogere.belastingvr...ter.hypotheek-actueel.nl/
Link ministerie van financiën
Volgens mijn belastingadviseur (= mijn man
Opmerking: kunnen er niet 2 topics gemaakt worden...
1. hoe de iPhone te bemachtigen
2. wat kun je allemaal met je iPhone (DIT topic??)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Mijn pakketje is nu onderweg, ik verwacht hem ergens volgende week. Ik heb gekozen voor USPS International Express Mail, duurt 5 dagen en kostte $34.75 daar zat bovendien $100 verzekering automatisch bij. Als omschrijving heb ik 'repaired mp3-player' laten opgeven, in combinatie met die standaardverzekering hoop ik natuurlijk dat mijn pakketje niet teveel opvalt. Over invoerbelasting enzo kan ik je dus nog niks zeggen...Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:36:
Vraag voor de mensen die de iPhone via een tussenpersoon hebben laten opsturen, hebben jullie invoerbelasting moeten betalen en zo ja; hoeveel? Welke waarde en omschrijving hebben jullie op het douaneformulier laten zetten? Voor welke verzendmethode hebben jullie gekozen? USPS of een koeriersdienst? Hoe snel deed die dienst erover?
Ja, dat zal best, maar dan kan ik er voor kiezen om dat topic niet te volgen, terwijl ik nu 1000 keer dezelfde vragen en opmerkingen mbt invoeren, bestellen, etc. voorbij zie komenCLB schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:17:
Als je zo'n topic maakt van 'hoe krijg ik 'n iPhone in m'n handen' krijg je gewoon een opsommingstopic van 'ik heb m binnen' 'ik heb 'm besteld' 'besteld hoor' 'ja gewonnen op eBay' and so on...
[ Voor 3% gewijzigd door Morangie op 21-09-2007 10:21 ]
Weet iemand toevallig hoe dat zit als je als Nederlander van buiten de EU uit op Dusseldorf invliegt?matthijst schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:02:
2. Nee, dit geldt alleen voor dingen die je zelf meeneemt van vakantie.
1. Bedrag is nog steeds niet aangepast, is nu 175 euro, wordt ws. per 1 januari 2008 430 euro:
http://hogere.belastingvr...ter.hypotheek-actueel.nl/
Zelf iets gevonden... not good: http://www.zoll.de/c0_rei...nzen_drittland/index.html
[ Voor 12% gewijzigd door catchingfire op 21-09-2007 10:59 ]
Vraag me af of je gelijk hebt, want die aangepaste wetgeving gaat over "kleine zendingen", heeft volgens mij niks niks te maken met eigen invoer.Morangie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:15:
Bericht is van 31 juli (Volkskrant), oud nieuws dus. Zoals ik al eerder meldde is de regeling per 28 augustus 2007 geïmplementeerd:
Link ministerie van financiën
En er staat bij:
c) zijn samengesteld uit goederen waarvan de totale waarde niet meer bedraagt dan 45 EUR
d) door de afzender aan de geadresseerde worden gezonden zonder dat hiervoor enigerlei betaling plaatsvindt.u
[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 21-09-2007 11:01 ]
Haters everywhere but I don’t really care
weet iemand de inlog codes voor tmobile hotspots, die moet ik invoeren op devicescape.com.
Bedoel je dit?Pixxa schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:52:
zooo, net web en walk geactiveerd. Internetten via 'edge' (gprs) werkt voor mij snel genoeg. Tis even wachten maar ach.
weet iemand de inlog codes voor tmobile hotspots, die moet ik invoeren op devicescape.com.
Hoe krijg ik een username en password voor HotSpot?Je stuurt een sms naar 9434 (WIFI) met de tekst OPEN. De kosten van je HotSpot verbruik reken je nu af via je reguliere factuur. Er zijn geen eenmalige of terugkerende kosten. Standaard word je verbruik berekend per 100 KB. Wil je liever per minuut betalen dan vraag je dit aan bij T-Mobile Klantenservice (0800 - 7111, gratis).
Via: http://www.t-mobile.nl/pe...lde_vragen.aspx?q=hotspot
[ Voor 57% gewijzigd door AJM op 21-09-2007 11:00 ]
Verwijderd
Bij voorbaat dank
Sinds wanneer is dat?!Pixxa schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:11:
Hmm zeer apart. Net even gechat met tmobile voor dat wachtwoord. Met een standaard web'n'walk abonnemet heb je geen toegang tot de hotspots maar ik was echt van mening dat ik dat op hun site heb zien staan.. Bah!
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt die hotspots, maar wel eens geprobeerd(2/3jaar geleden) en toen was het gewoon free!
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Verwijderd
hihi
Geen idee. Best jammeriron_mike010 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:21:
[...]
Sinds wanneer is dat?!
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt die hotspots, maar wel eens geprobeerd(2/3jaar geleden) en toen was het gewoon free!
Weet er iemand of er een native sudoku app beschikbaar is voor de iPhone? Ga van het weekend op vakantie en wilde wel een beetje sudoku puzzels maken in het vliegtuig. Heb er wel een paar gevonden maar die zijn alleen via het internet te spelen en ik ben bang dat die niet gaan werken in het vliegtuig :-P
Ja best stupid, ik zie nu ook dat het pas idd bij die duurdere abonnementen is inbegrepen. Maarja, ik gebruikte het toch nooit, dus veel maakt het me niet uit. Ze zaten indertijd volgens mij praktisch alleen in de Mac en laat ik daar nu nooit komenPixxa schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:29:
[...]
Geen idee. Best jammerIk wil er niet 49,- voor lappen!
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Ik ben stupid? haha helemaal verkeerd gelezen! Sorry!iron_mike010 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:36:
[...]
Ja best stupid, ik zie nu ook dat het pas idd bij die duurdere abonnementen is inbegrepen. Maarja, ik gebruikte het toch nooit, dus veel maakt het me niet uit. Ze zaten indertijd volgens mij praktisch alleen in de Mac en laat ik daar nu nooit komen
[ Voor 5% gewijzigd door Tristan op 21-09-2007 12:08 ]
Ik ben momenteel nog een telefoon aan het verkopen, zodra die verkocht is ga ik ook m'n bestelling bij Apple.com plaatsen en dan via Ellen versturen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
- Hoe kan ik hem halen uit Amerika?
- Kan ik hem zelf unlocken?
- Werkt EDGE in nederland?
- Kan ik hier wel mee GPRS'en met mijn standaard sim
- Zijn er abbonenemten waarmee ik onbeperkt op mijn iphone kan internetten?
- Wat zijn de import kosten vanuit amerika?
- Hoeveel moet ik de douane betalen ?
Etc...ga maar door...dus degene die de startpost heeft gemaakt heeft een mooi karweitje
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 13:44 ]
Er zijn een aantal opties:frankvanhoesel schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:20:
Misschien moet er maar snel een FAQ komen in de startpost....want er komen nu zoveel vragen zoals
- Hoe kan ik hem halen uit Amerika?
- Zelf meenemen als je er toevallig op vakantie zou gaan oid.
- Je hebt een bekende in de U.S.A. die bereid zou zijn er een voor je te kopen en op te sturen.
- Je maakt gebruik van een dienst als FromUS2EU, die kopen de iPhone voor je en sturen deze op.
Jep, alleen het discussieren daarover is op dit forum niet toegestaan. Zie ook de link in de topic waarschuwing.- Kan ik hem zelf unlocken?
Ja en nee, hiervoor in het topic is al besproken dat EDGE op dit moment door geen enkele Nederlandse aanbieder aangeboden wordt.- Werkt EDGE in nederland?
Geen idee of je zelf een abo of eventueel prepaid kaart hebt waar ook de gprs data bij in zit, maar het is in ieder geval wel mogelijk om met de iPhone gebruik te maken van het GPRS netwerk.- Kan ik hier wel mee GPRS'en met mijn standaard sim
Kijk bij de aanbieders gewoon eens naar de verschillende datapaketten voor GPRS. Die vergelijking kan je met een beetje moeite zelf redelijk makkelijk maken.- Zijn er abbonenemten waarmee ik onbeperkt op mijn iphone kan internetten?
Bedoel je de verzendkosten?- Wat zijn de import kosten vanuit amerika?
www.douane.nl- Hoeveel moet ik de douane betalen ?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Mag ik vragen wat voor gewicht jij hebt ingevoerd? ( Ik neem aand dat je er 1 hebt besteld? ) Ik wil er namelijk 2 in 1 keer bestellen en vraag me af welk gewicht ik moet invoeren op de USPS site._GoldStrike_ schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:19:
[...]
Mijn pakketje is nu onderweg, ik verwacht hem ergens volgende week. Ik heb gekozen voor USPS International Express Mail, duurt 5 dagen en kostte $34.75 daar zat bovendien $100 verzekering automatisch bij. Als omschrijving heb ik 'repaired mp3-player' laten opgeven, in combinatie met die standaardverzekering hoop ik natuurlijk dat mijn pakketje niet teveel opvalt. Over invoerbelasting enzo kan ik je dus nog niks zeggen...
Verwijderd
Die link gaat volgens mij ergens anders over: zendingen.Renegade schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:11:
Alle methodes hebben het risico dat je een invoerheffing zou moeten betalen. Bij het zelf meenemen loop je weinig risico aangezien het toegestaan is om producten mee terug te nemen voor prive gebruik tot een maximale waarde van €430,-.
En tot max. 45 euro...
Als ik het goed lees is dat pas vanaf 1 januari 2008? In iedergeval nu nog niet. (en volgens mij word de link niet goed door gegeven, er moet nog ,2007/08/AFP07-565.html achter de URL, dan kom je bij het goede artikel.)Renegade schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:11:
Alle methodes hebben het risico dat je een invoerheffing zou moeten betalen. Bij het zelf meenemen loop je weinig risico aangezien het toegestaan is om producten mee terug te nemen voor prive gebruik tot een maximale waarde van €430,-. Bij de andere opties kun je normaal gesproken aangeven hoe je het verstuurd wil hebben en draag je zelf de mogelijke kosten die ontstaan indien de douane je pakket zou onderscheppen. Een precieze lijst met die kosten kun je vinden op de site van de douane.
[ Voor 9% gewijzigd door daniëlpunt op 21-09-2007 16:05 ]
Verwijderd
Ja ik. Vorige week donderdag besteld, afgelopen woensdag eerste afleverpoging, gisteren binnen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:24:
Zijn er al mensen die de telefoon binnen hebben gehad via fromus2eu.com? Ik wil namelijk vandaag het geld over maken, heb hem al besteld via e-mail.. maar toch nog een beetje appelig wat betreft dit.. iemand dat ding dus al binnen gekregen??
Dacht ik ook ja....super-muffin schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:04:
Als ik het goed lees is dat pas vanaf 1 januari 2008?
Alle andere links gaan over pakjes die je zonder winstoogmerk ontvangt, tot 45 euro...
Ik heb hem nog niet binnen maar hij is zojuist bij haar aangekomen. Als het goed is stuurt ze het pakketje vandaag nog door. Zodra ik het tracking nummer heb zal ik je op de hoogte brengen of het wel "te vertrouwen" isVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:24:
Zijn er al mensen die de telefoon binnen hebben gehad via fromus2eu.com?
Als ik het goed lees is nog helemaal niet bekend wanneer de richtlijn geïmplementeerd wordt.super-muffin schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:04:
[...]
Als ik het goed lees is dat pas vanaf 1 januari 2008? In iedergeval nu nog niet. (en volgens mij word de link niet goed door gegeven, er moet nog ,2007/08/AFP07-565.html achter de URL, dan kom je bij het goede artikel.)
"De betreffende richtlijn en verordening zijn nog niet definitief aanvaard. De richtlijn kan nog niet geïmplementeerd worden waardoor op dit moment geen titel voor verhoging van de reizigersvrijstelling bestaat."
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Gasten zijn prima te vertrouwen hoor... Op Fok bestellen ze in "LIF" vaak kleding via fromus2eu en als je googled vind je ook wel gasten die een iPhone via hun hebben, als ik het goed heb...Kadonder schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:15:
[...]
Ik heb hem nog niet binnen maar hij is zojuist bij haar aangekomen. Als het goed is stuurt ze het pakketje vandaag nog door. Zodra ik het tracking nummer heb zal ik je op de hoogte brengen of het wel "te vertrouwen" is
Verwijderd
Doe 's wat foto's postenVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:13:
[...]
Ja ik. Vorige week donderdag besteld, afgelopen woensdag eerste afleverpoging, gisteren binnen.
Verwijderd
Had je de invoerrechten e.d. van tevoren geregeld of heb je erop gegokt dat hij niet gecontroleerd werd? Zo ja, is dat gelukt?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:13:
[...]
Ja ik. Vorige week donderdag besteld, afgelopen woensdag eerste afleverpoging, gisteren binnen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Renegade schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:11:
[...]
Er zijn een aantal opties:Alle methodes hebben het risico dat je een invoerheffing zou moeten betalen. Bij het zelf meenemen loop je weinig risico aangezien het toegestaan is om producten mee terug te nemen voor prive gebruik tot een maximale waarde van €430,-. Bij de andere opties kun je normaal gesproken aangeven hoe je het verstuurd wil hebben en draag je zelf de mogelijke kosten die ontstaan indien de douane je pakket zou onderscheppen. Een precieze lijst met die kosten kun je vinden op de site van de douane.
- Zelf meenemen als je er toevallig op vakantie zou gaan oid.
- Je hebt een bekende in de U.S.A. die bereid zou zijn er een voor je te kopen en op te sturen.
- Je maakt gebruik van een dienst als FromUS2EU, die kopen de iPhone voor je en sturen deze op.
[...]
Jep, alleen het discussieren daarover is op dit forum niet toegestaan. Zie ook de link in de topic waarschuwing.
[...]
Ja en nee, hiervoor in het topic is al besproken dat EDGE op dit moment door geen enkele Nederlandse aanbieder aangeboden wordt.
[...]
Geen idee of je zelf een abo of eventueel prepaid kaart hebt waar ook de gprs data bij in zit, maar het is in ieder geval wel mogelijk om met de iPhone gebruik te maken van het GPRS netwerk.
[...]
Kijk bij de aanbieders gewoon eens naar de verschillende datapaketten voor GPRS. Die vergelijking kan je met een beetje moeite zelf redelijk makkelijk maken.
[...]
Bedoel je de verzendkosten?
[...]
www.douane.nl![]()
Tegenwoordige hebben alle Nederlandse providers onbeperkte bundels icm een abonnement. Bij prepaid zijn T-Mobile en Rabo mobiel de enigste met onbeperkte bundels. Bij T-Mobile kost dit 2.50 per dag voor perpaid en bij abo allemaal 10 euro per maand.Geen idee of je zelf een abo of eventueel prepaid kaart hebt waar ook de gprs data bij in zit, maar het is in ieder geval wel mogelijk om met de iPhone gebruik te maken van het GPRS netwerk.
Is een heel topic over in PSGG: Het algemene "Data Abonnement Discussie" TopicKijk bij de aanbieders gewoon eens naar de verschillende datapaketten voor GPRS. Die vergelijking kan je met een beetje moeite zelf redelijk makkelijk maken.
Dat is 1 van de duizend en één goeie redenen waarom dit topic in PSGG hoort te staan imho..
Dat krijg ik dan in Duitsland niet meer helemaal mee zeg maar.DaannO schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:26:
[...]
Tegenwoordige hebben alle Nederlandse providers onbeperkte bundels icm een abonnement. Bij prepaid zijn T-Mobile en Rabo mobiel de enigste met onbeperkte bundels. Bij T-Mobile kost dit 2.50 per dag voor perpaid en bij abo allemaal 10 euro per maand.

Volgens Morangie is deze regeling per 28 augustus 2007 effectief geworden.matthijst schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:29:
[...]
Die link gaat volgens mij ergens anders over: zendingen.
En tot max. 45 euro...
Morangie in "[iPhone] Discussietopic Deel 3"
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Voor youtube:Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:49:
Ik heb vandaag twee iphones binnen gekregen via Ellen. Mooi ding, het enige wat nog niet werkt is youtube. Heeft iemand hier een oplossing voor? Verder ben ik er ook nog niet achter hoe je filmpjes via Safari kan downloaden (en afspelen via een speler). En dat alles voor slecht 435 p.s.
http://hackint0sh.org/for...?t=3658&highlight=youtube
Iemand anders ook dit probleem? Of moet ik YouTube opnieuw handmatig activeren...?
Verwijderd
Ik heb dat hier ook, opnieuw activeren heeft geen zin, heb ook al alles opnieuw gerestored etc etc, hele stappenplan opnieuw gedaan, hmm ik ben dus niet de enige.Flatwhite schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:07:
Ik heb sinds een tijdje een iPhone en YouTube heeft altijd gewerkt. Alleen sinds vandaag houdt hij er opeens mee op. Ik krijg steeds de melding "YouTube not available".
Iemand anders ook dit probleem? Of moet ik YouTube opnieuw handmatig activeren...?
Verwijderd
Als je al een MacBook (Pro) hebt. Dan heb je daar 2 van die dingen bij gekegen voor stroom. Een korte en eentje met een lang snoer. Die korte gebruik ik zelf eigenlijk nooit,.. die kun je gewoon omwisselen met het amerikaanse stukje en dan heb je een Nederlandse..Sixkiller schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:51:
Even heel snel, zit er toevallig standaard bij de iPhone die jullie via Ellen hebben een set van stekkers, waaronder eentje geschikt voor NL? Of is het zo'n standaard Apple adapter? Ik ben nl. heel hard aan het overwegen om er ook maar een te laten komen, de dollar koers is netjes enzo. Ben alleen een beetje bang voor garantie enzo :-)
Ik denk dat ze die ook wel los verkopen bij Apple.
Gelukkig heb ik idd ook nog een MacBook, dus dan is het sowieso geen probleem. Enige issue wat ik dan nog heb is de garantie, even checken wat de voorwaarden zijn :-)Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:03:
[...]
Als je al een MacBook (Pro) hebt. Dan heb je daar 2 van die dingen bij gekegen voor stroom. Een korte en eentje met een lang snoer. Die korte gebruik ik zelf eigenlijk nooit,.. die kun je gewoon omwisselen met het amerikaanse stukje en dan heb je een Nederlandse..
Ik denk dat ze die ook wel los verkopen bij Apple.
Even nog een vraag, weet iemand toevallig of Apple wel al zo slim geweest is om het toestel multi-lingual te maken? Niet dat ik het ding in het Nederlands wil hebben, juist in het Engels, ik wil wel de regionale settings kunnen veranderen (datum formaat, tijd formaat, telefoonnummer formaat, etc). Ik meen gezien te hebben in een van de filmpjes op de Apple site dat telefoonnummers bijvoorbeeld het US formaat volgen, i.e. (xxx) xxx xxxx?
[ Voor 26% gewijzigd door Backspace-NL op 22-09-2007 14:19 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dan kan je er alleen niet mee bellen (op een legale manier).. Hij is daar net zo los verkrijgbaar als in de VS..gebradenkip schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:02:
In de UK is hij in elk geval los verkrijgbaar.
Op zich wel een goed plan...kyddil schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:53:
Ik ga denk ik wachten op UK/DE release en 399 euro betalen ipv 420/500 via andere mogelijkheden...
Fw 1.1.1 zal binnenkort ook wel op de US versie komen, dan weet je iig of je er daarna nog mee "kunt" bellen. Anders kan je altijd nog een VS versie halen....
Klopt, maar daar ging het niet om he.Eswip schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:21:
[...]
Dan kan je er alleen niet mee bellen (op een legale manier).. Hij is daar net zo los verkrijgbaar als in de VS..
Dat is aan te passen.Sixkiller schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:05:
[...]
Even nog een vraag, weet iemand toevallig of Apple wel al zo slim geweest is om het toestel multi-lingual te maken? Niet dat ik het ding in het Nederlands wil hebben, juist in het Engels, ik wil wel de regionale settings kunnen veranderen (datum formaat, tijd formaat, telefoonnummer formaat, etc). Ik meen gezien te hebben in een van de filmpjes op de Apple site dat telefoonnummers bijvoorbeeld het US formaat volgen, i.e. (xxx) xxx xxxx?
Verwijderd
Ja, volgens mij kan het toch gewoon? De adapters van apple zijn gewoon 110/230 V en 50/60 hz compatible. Dus met een standaard stekkertje van je macbook/macbookpro of normale verhuisstekker kunnen ze worden gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 04:21:
Is iemand er al achter of je met een sterkverloop je ipod op kan laden met de bijgeleverde oplader?
Overigens heb ik mijn iPhone inmiddels ook besteld via de apple site. Wordt daarna gewoon naar huis verstuurd door familie , dus dat zit wel goed
Nu was ik benieuwd of er mensen zijn die deze al in samenwerking met het vodafone netwerk aan de praat hebben (inclusief GPRS). (zodat ik deze persoon via PM even kan contacten en het forum niet zal vervuilen)
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Op ebay had ik al wat gezien, en voor €400 incl verzendkosten moet dat wel lukken.
Nu heb ik nog een paar vraagjes over de Iphone zelf:
Over de bleutooth, kan je hiermee nou ook bestanden verzenden naar andere gsm's??
En over de camera van de Iphone, dit is een 2MP camera. Is deze camere een beetje goed? Heeft het een flitser, en kan je er filmpjes mee maken?
Ik heb op dit moment een SE W800i ook met een 2MP camera, deze maakt nog best redelijk foto's. Hoe kan ik de iphone vergelijken met mijn w800i?
En over het internet van de Iphone, als ik een simlockvrije iphone heb, en ik stop er mijn vodafone (z11) kaartje in. Hoe kan ik dan internetten? Kost dit geld? De safaribrowser..?
Bedankt!
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Gaat vlekkeloos hier met 7.4.2VeeGee schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:38:
[...]
De vraag in het kort: kan het kwaad dat ik mijn (software) geunlockte iPhone ga syncen met de nieuwste versie van iTunes?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Dat is niet echt een iphone gerelateerde vraag. Check de Vodafone website.Johantjuuh schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:42:
En over het internet van de Iphone, als ik een simlockvrije iphone heb, en ik stop er mijn vodafone (z11) kaartje in. Hoe kan ik dan internetten? Kost dit geld?
Bluetooth lukt mij niet naar een Nokia: Nokia "zag" iPhone wel, maar andersom niet...Johantjuuh schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:42:
Over de bleutooth, kan je hiermee nou ook bestanden verzenden naar andere gsm's??
En over de camera van de Iphone, dit is een 2MP camera. Is deze camere een beetje goed? Heeft het een flitser, en kan je er filmpjes mee maken?
Camera is wel OK, zolang je goed licht hebt. Geen flitser, geen filmpjes...
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Bedankt voor de tip; het staat er inderdaad maar in het forum staat dat het nog niet ideaal werkt met twee-letter-woorden (dat is een aparte woordenlijst die nog niet is omgezet) en om een of andere reden ook nog niet goed in sms. Maargoed, dat is van vorige week, dus er wordt aan gewerkt zo te zien.kenny89 schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:51:
NLtaal als predictive tekst kan worden ingesteld dmv een plugin voor zover ik het heb begrepen. Ook de nummerafstand (xxx-xxxxxxx) kan worden veranderd. Staat gewoon op iphoneclub.nl oid?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Is de lader van de Ipod gelijk aan die van de Iphone. op de site van Apple kan ik nog geen lader vinden waarbij staat dat deze geschikt is voor de Iphone. Natuurlijk snap ik waarom het er nog niet bijstaat.Pixxa schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:54:
Als ellen een standaard USA iphone over laat komen zit er een usb->contact stekker in met een usa netstroom type. Bij de apple stores in NL kan je er 1 aanschaffen met een Nederlandse type voor 29,- of een wokkie-tokkie van de mediamarkt voor 19,- wat je wilt.
Op Ebay zie ik wel veel laders die geschikt zijn voor Ipod. Zou dit wat zijn?
Komt tijd komt...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:26:
[...]
Ben benieuwd of 1.1.1 even lastig te jaibreaken is als de iPod Touch en anders kan ik prima leven met 1.0.2
Zal voorlopig nog met 1.02 geleverd worden nieuw pas wanneer de 1.1.1 (wie weet wordt het wel eerst een 1.1 of ???) officieel als download aangeboden wordt gaan ze die toestellen ermee leveren.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Daar zou ik je geen zorgen om maken, want dat zou betekenen dat België het eerste land zou zijn waar je een niet-gelockte iPhone zou kunnen kopen. Ik vraag me af hoeveel mensen er dan plotseling hier één zouden bestellen...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:53:
Ik hoop dat er tegen dan geen beter alternatief is in Belgie..
Mijn gok voor België: eind 2008.
Als Apple persee alleen met deals wil dan acht ik de kans groter dat er in Belgie nooit 1 komt dan een unlockteVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:19:
[...]
Daar zou ik je geen zorgen om maken, want dat zou betekenen dat België het eerste land zou zijn waar je een niet-gelockte iPhone zou kunnen kopen. Ik vraag me af hoeveel mensen er dan plotseling hier één zouden bestellen...
[ Voor 13% gewijzigd door nils7 op 24-09-2007 11:42 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
1.1.1 nieuwe FW versie voor iPhone? Hoe krijg je die terug naar 1.0.2?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:26:
[...]
Ben benieuwd of 1.1.1 even lastig te jaibreaken is als de iPod Touch en anders kan ik prima leven met 1.0.2
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Kunnen we niet gewoon iedereen die vragen heeft over unlocken, firmware, etc. etc. verwijzen naar het hackint0sh forum onder het .org-domeinnaam van ze? Dan kunnen hier lekker al die vragen weg en blijft het overzichtelijk.
Overigens wordt op dat forum ook niet op prijs gesteld wanneer je vragen gaat stellen die al 100 keer voorbij gekomen zijn.
Ik heb te horen gekregen dat mijn 8gb versie iPhone vandaag verstuurd gaat worden naar me
1.1.1 is nog niet uit.Spyro_the_Dragon schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:52:
[...]
1.1.1 nieuwe FW versie voor iPhone? Hoe krijg je die terug naar 1.0.2?
Ik vraag me ook af waarom iedereen zo vasthoudt aan 1.1.1 waarom niet een 1.1 die eerst uitkomt of een 1.03?
Dat die UK phone 1.1.1 had hoeft niet te betekenen dat dat de volgende firmwareversie is natuurlijk.
Zelfde deed zich voor bij mijn vader die in de States was. Hij heeft er geen gekocht omdat er werd gevraagd om een Amerikaans Paspoort en dergelijke gegevens zodat er een jaarplan kon worden gemaakt. Losse verkoop werd geweigerd.whitehouse schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:35:
best spannend..
ik had mijn moeder gevraagd zo'n iPhone te kopen in Seattle waar zij tot vandaag half 10 zit.
Nu wist ze geen Apple - Store te vinden, dus raadde ik haar aan naar de AT&T store te gaan.
Hier heeft ze er 1 gekocht.
Nu is mij vanmorgen door iemand verteld dat AT&T de iPhone alleen MET abonnement verkoopt?
weet iemand dit?
dat schijnt dan niet off-topic te zijn, maar zodra iemand iets vertelt/vraagt over hacks, unlocks, apps, dan mag t weer niet, wat n budsite & policy!!!!
nederland, freedom of speach, yeah right... als t maar volgens de regeltjes is, he?!
maar goed, now 4 something completely different
iemand SummerBoard er al opgegooid?! echt te gek is dat! en wat vinden jullie leuke apps? en iemand met Navizon gespeeld?
Dat lijkt me geen aangenaam vooruitzicht, maar je kan best gelijk hebben, de koppelverkoop die apple nu voert is in België gewoon verboden...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:19:
[...]
Daar zou ik je geen zorgen om maken, want dat zou betekenen dat België het eerste land zou zijn waar je een niet-gelockte iPhone zou kunnen kopen. Ik vraag me af hoeveel mensen er dan plotseling hier één zouden bestellen...
You don't need eyes to see, you need vision
Summerboard wel handig ja...Amsterdamski schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:30:
iemand SummerBoard er al opgegooid?! echt te gek is dat! en wat vinden jullie leuke apps? en iemand met Navizon geprobeerd?
Wat "doet" de iphone eigenlijk als je zonder summerboard meer applicaties installeert?
Laat ie je dan ook scrollen?
Dock 2.0(?) ziet er ook erg cool uit, met die scollende icons, maar vind het niet echt handig werken...
[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 24-09-2007 13:47 ]
zijn dat de mainmenu icoontjes die meescrollen? bij SummerBoard werkt dat inderdaad wel goed.matthijst schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:46:
Ah, naja, dat Summerboard werkt verder goed...
Dock 2.0(?) ziet er ook erg cool uit, met die scollende icons, maar vind het niet echt handig werken...
wat vindt jij verder interessante applicaties, any tips? ToDoList vind ik wel handig.
Verwijderd
ApolloIM - iPhone Instant Messenger Client. Zie ook Google Code.Amsterdamski schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:22:
wat vindt jij verder interessante applicaties, any tips?
Verwijderd
whitehouse schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:31:
kun je met Apollo ook inloggen op msn?
Now supporting AIM, ICQ, and MSN, Apollo IM delivers communications beyond any individual network's limits.
Da's dat ding waar je in elke scherm rechtsonderin een klein "zonnestraaltje"ziet.Amsterdamski schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:22:
Zijn dat de mainmenu icoontjes die meescrollen? bij SummerBoard werkt dat inderdaad wel goed.
wat vindt jij verder interessante applicaties, any tips? ToDoList vind ik wel handig.
Als je daarop klikt en sleept komen alle iconen die je hebt in een boog voorbij scrollen... Ziet er wel heel cool uit, amar bedient lastig, vind ik... Zit wel in die installer App, je kunt hem zo weer uninstallen...
edit: plaatje:
http://www.iphoneclub.nl/...s/2007/09/iphone-dock.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 24-09-2007 14:36 ]
als je met je iPhone dus 24h/dag online kunt zijn (via GPRS), dan zou het,
mits het mogelijk is om skype te installeren, mogelijk zijn om altijd gratisj te bellen naar mensen die ook online zijn?
thnx 4 de tip! heb em net geinstalleerd, maar als ik op msn probeer in te loggen, knalt tie weer terug naar mn mainmenu. zie via mn laptop wel dat ik ff idd inlog op msn, maar er dan is tie meteen weer offline
Verwijderd
Ja.whitehouse schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:19:
Wat ik mij afvroeg..
als je met je iPhone dus 24h/dag online kunt zijn (via GPRS), dan zou het,
mits het mogelijk is om skype te installeren, mogelijk zijn om altijd gratisj te bellen naar mensen die ook online zijn?
Of dit mag volgens de algemene voorwaarden van je provider is een ander verhaal. Bij Telfort's Surf en mail unlimited mag het in ieder geval niet.
Verwijderd
Klinkt idd erg leuk, echter is GPRS veel te traag voor Skype. In theorie moet EDGE het net kunnen trekken echter werkte dit ook niet in de praktijk (lees: HTC Wizard topic). Dus skype is icm de huidige iPhone geen optie in Nederland.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:31:
[...]
Ja.
Of dit mag volgens de algemene voorwaarden van je provider is een ander verhaal. Bij Telfort's Surf en mail unlimited mag het in ieder geval niet.
Verwijderd
Wat voor sim-only je moet nemen is natuurlijk volledig aan jou, jij weet hoeveel je belt en smst. Wat je natuurlijk met een iPhone moet hebben is een data-abonnement waarmee je FlatFee kunt Internetten. Je betaalt dan een bedrag per maand (bij mij is dat 9,95 bij T-Mobile) en dan kan ik zoveel Internetten als ik wil op mijn telefoon.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:45:
ik ben niet zo goed op de hoogte van sim only abos in nl... ik heb nu nog een prepaid kaartje van kpn maar wil dus een sim only abo met data etc gaan halen. Welke abos van welke providers die een sim only optie hebben met nummerbehoud kunnen jullie mij voor gebruik met de iphone aanraden?
Verwijderd
Opzich is het geen optie via GPRS, maar natuurlijk wel via WiFi. Maar je kunt ook gewoon je belminuten gebruikenDaannO schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:48:
[...]
Klinkt idd erg leuk, echter is GPRS veel te traag voor Skype. In theorie moet EDGE het net kunnen trekken echter werkte dit ook niet in de praktijk (lees: HTC Wizard topic). Dus skype is icm de huidige iPhone geen optie in Nederland.
Ervaring leert me dat mensen nooit een Wifi hotspot gaan zitten opzoeken om maar via Skype te kunnen bellen. Bellen is iets impulsief meestal en dat gaat niet goed samen met het bovengenoemde.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:53:
sorry van de 2 posts achter elkaar..
[...]
Opzich is het geen optie via GPRS, maar natuurlijk wel via WiFi. Maar je kunt ook gewoon je belminuten gebruikenAls je een iPhone koopt van ommenabij de 400 euro, moet je ook niet gaan zitten zeuren op een tientje in de maand extra aan belkosten
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 21:17 ]
Helemaal mee eens, al mag je dat in het vervolg per TopicReport meldenAmsterdamski schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:30:
sorry hoor, maar al dat gemiereneuk over versturen van iphones en hoeveel cent t goedkoper is bij de 1 en ander...
[ Voor 36% gewijzigd door dawuss op 24-09-2007 21:37 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.