Echte Die-hards gebruiken geen hoesjeKadonder schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:51:
Wie van de Iphone bezitters heeft er een hoesje om en zoja, welke? Ik heb er op dit moment nog geen hoesje omheen zitten maar zit er wel over te denken. Op de online Apple Store van de VS kan ik niet echt wat moois vinden.
Ik wil zo'n fluelen zwarte
(voor de kenners: zo'n zwarte die je ook krijgt bij je Lacie PorscheDesign Mobile HDD)
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Had d'r zon siliconen ding bij gehaald, die om de rand heen valt...Kadonder schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:51:
Wie van de Iphone bezitters heeft er een hoesje om en zoja, welke? Ik heb er op dit moment nog geen hoesje omheen zitten maar zit er wel over te denken. Op de online Apple Store van de VS kan ik niet echt wat moois vinden.
Handig is t niet, dus gebruik m voortaan zonder...
Haters everywhere but I don’t really care
Gehackte iPhones geblokkeerd bij update
Oprechte waarschuwing of marketingtruc?
Pieterjan Van Leemputten
25 september 2007
Bron: ZDNetdit artikel
Zodra er een eerste software-update voor de iPhone komt, worden de exemplaren van de Apple-telefoon die zijn gehackt geblokkeerd. "Veel van de illegale programma's die de iPhone simlockvrij maken, brengen onherstelbare schade toe", beweert het bedrijf.
Apple zegt dat het schade heeft ontdekt die is ontstaan door de installatie van hacksoftware. Larry Dignan van ZDNet.com suggereert op zijn blog echter dat het een excuus is om iPhone-bezitters bij hun telecomoperator te houden. De iPhone wordt per land immers exclusief verdeeld. De operatoren tellen daar een flink bedrag voor neer.
De waarschuwing komt bijna een maand nadat berichten over de eerste simlockvrije iPhone verschenen. Ondertussen is er op verschillende plaatsen op het net software te vinden om de telefoon zonder veel moeite te kraken. Apple zegt dat gebruikers door het installeren van hacksoftware inbreuk maken op de softwarelicentie die aan de iPhone vasthangt. Wat erop neerkomt dat de garantie volledig vervalt.
Wanneer de software-update arriveert, is niet bekend.
Oprechte waarschuwing of marketingtruc?
Pieterjan Van Leemputten
25 september 2007
Bron: ZDNetdit artikel
Zodra er een eerste software-update voor de iPhone komt, worden de exemplaren van de Apple-telefoon die zijn gehackt geblokkeerd. "Veel van de illegale programma's die de iPhone simlockvrij maken, brengen onherstelbare schade toe", beweert het bedrijf.
Apple zegt dat het schade heeft ontdekt die is ontstaan door de installatie van hacksoftware. Larry Dignan van ZDNet.com suggereert op zijn blog echter dat het een excuus is om iPhone-bezitters bij hun telecomoperator te houden. De iPhone wordt per land immers exclusief verdeeld. De operatoren tellen daar een flink bedrag voor neer.
De waarschuwing komt bijna een maand nadat berichten over de eerste simlockvrije iPhone verschenen. Ondertussen is er op verschillende plaatsen op het net software te vinden om de telefoon zonder veel moeite te kraken. Apple zegt dat gebruikers door het installeren van hacksoftware inbreuk maken op de softwarelicentie die aan de iPhone vasthangt. Wat erop neerkomt dat de garantie volledig vervalt.
Wanneer de software-update arriveert, is niet bekend.
Verwijderd
Grr.. laten we het niet hopen.. heb er net eentje besteld en wil hem eigenlijk wel gaan gebruiken
Bangmakerij, gewoon de 1.02 blijven gebruiken totdat de 1.xx gehacked is.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:38:
Grr.. laten we het niet hopen.. heb er net eentje besteld en wil hem eigenlijk wel gaan gebruiken
Onherstelbare schade, jaja...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik vind het nogal scheef. Als je je ipod simlock vrij maakt, dan blijft hij nu nog gewoon werken, met de huidige firmware. Maar als er dan een update van apple komt, DAN zou hij opeens beschadigd zijn?? Lijkt me dat zij dan degene zijn die er voor zorgen dat hij niet meer werkt.
is het nou zo moeilijk te begrijpen, Apple waarschuwt alleen maar dat zij niet rekening houden met de software die door derden gemaakt zijn, en de rotzooi die sommige progjes op de Iphone veroorzaken en achterlaten. EN IS NIET MEER DAN LOGISCH !!!
en dus moet je zorgen dat de IPhone voor dat je update weer in nieuwe staat terugbrengen, of nog niet updaten !!!
ik kom steeds meer berichten tegen van Iphoners die problemen hebben na installatie van een berg progjes en die maar half werken.
Apple zegt dit om te voorkomen dat iedereen huilend naar de Apple store rent als hun speeltje het niet meer doet
Jobs weet donders goed wat er gaande is met het kraken van de IPhone, zo zijn die kornuiten zelf ook begonnen
en dus moet je zorgen dat de IPhone voor dat je update weer in nieuwe staat terugbrengen, of nog niet updaten !!!
ik kom steeds meer berichten tegen van Iphoners die problemen hebben na installatie van een berg progjes en die maar half werken.
Apple zegt dit om te voorkomen dat iedereen huilend naar de Apple store rent als hun speeltje het niet meer doet
Jobs weet donders goed wat er gaande is met het kraken van de IPhone, zo zijn die kornuiten zelf ook begonnen
Zijn hier mensen die ervaring hebben met zowel Windows Mobile toestellen (zoals HTC's) en de iPhone? Ben erg benieuwd hoe goed/slecht die mensen de iPhone bevalt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dat ben ik. Mijn mening is ongezout en al lange tijd bekend. De iPhone is een hype en heeft in de EU geen bestaansrecht., naar mijn mening dus.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:37:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met zowel Windows Mobile toestellen (zoals HTC's) en de iPhone? Ben erg benieuwd hoe goed/slecht die mensen de iPhone bevalt.
Vertel ik je morgen wel, ik heb een heleboel WM devices gehad. Dus ik ben crappy OS's wel gewend. Trwns wel, tot morgen danBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:37:
@ hierboven, WM is wel beter in het opzicht dat je gewoon alles ermee kunt doen! Dus via BT verzenden etc, je mail ophalen enzo. iPhone is echt een consumenten telefoon.
[ Voor 14% gewijzigd door Póg mo Thóin op 25-09-2007 21:41 ]
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Hij is gewoon niet voor de EU gemaakt en dus niet voor de consument hier. Zo redeneer ik dan weer. Als ik iemand vraag waarom hij zo graag de iPhone wil hebben dan heeft hij daar geen antwoord op, en dat heb ik al meerdere malen aan verschillende mensen gevraagd.iron_mike010 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:40:
[...]
Vertel ik je morgen wel, ik heb een heleboel WM devices gehad. Dus ik ben crappy OS's wel gewend. Trwns wel, tot morgen dan, mn favoriete OS voor mobielen. Alleen niet super efficient en niet veel echt gave toestellen verkrijgbaar.
@ hierboven, WM is wel beter in het opzicht dat je gewoon alles ermee kunt doen! Dus via BT verzenden etc, je mail ophalen enzo. iPhone is echt een consumenten telefoon.
omdat hij er mooi uitziet, een tof interface heeft, 8gb geheugen, perfect met een mac synched, groot scherm, dun, uniek, toffe features
iron_mike010 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:03:
omdat hij er mooi uitziet, een tof interface heeft, 8gb geheugen, perfect met een mac synched, groot scherm, dun, uniek, toffe features
- Is iets persoonlijks, ben het wel met je eens
- Een interface dat ook vaak wat de wensen overlaat
- 8gb geheugen is leuk, maar als je het alleen voor muziek gebruik dan is de leukigheid er snel af. En video kijken in het ov wil ik nog wel is iemand zien doen
- Geen argument, doet een WM device ook en daar heb je geen iTunes voor nodig godzijdank
- Ik ken pda's met grotere scherm, en die van de iPhone laat ook wat te wensen over.
- Mee eens, de touch komt aardig in de buurt echt
- Omdat het van Apple is
- Welke waar je echt gebruik van gaat maken in NL?
1. PersoonlijkDaannO schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:07:
[...]
- Is iets persoonlijks, ben het wel met je eens
- Een interface dat ook vaak wat de wensen overlaat
- 8gb geheugen is leuk, maar als je het alleen voor muziek gebruik dan is de leukigheid er snel af. En video kijken in het ov wil ik nog wel is iemand zien doen
- Geen argument, doet een WM device ook en daar heb je geen iTunes voor nodig godzijdank
- Ik ken pda's met grotere scherm, en die van de iPhone laat ook wat te wensen over.
- Mee eens, de touch komt aardig in de buurt echt
- Omdat het van Apple is
- Welke waar je echt gebruik van gaat maken in NL?
2. Een interface die op geen ander apparaat is toegepast, en wat over het algemeen erg lekker werkt.
3. 8GB is niet enorm veel, maar voor een phone zeker niet matig te noemen.
4. iTunes sync werkt toch echt stukken beter dan welk proggie dan ook. (kan persoonlijk zijn)
5. Zal best, maar dan hangt er nog een stuk bloated hardware achter, en draait er WM op.
6. Hier zijn er nog wel andere dunne apparaatjes, de Touch is trouwens nog ietsje dunner.
7. Je moet toegeven dat Apple toch wel een "unieke" phone heeft neergezet?
8. NL is nog even de vraag, maar in de landen waar hij officieel verkocht wordt werkt alles toch goed.
Tja daanno, hij is toch redelijk uniek in het feit dat 1, niemand hier hem heeft en 2 er geen telefoon is die die drie zaken zo goed voor elkaar heeft.
Dus bellen/mp3/internet, dat is waarvoor het toestel is en dat doet hij lekker!
En zoals ik eerder zei; WM is completer en zeker veeeeel handiger, maar ik heb eerlijk gezegd dat allemaal niet nodig. Ik heb mn gmail account en muziek(btw maar6gb lol) dus voor mij is hij handig.
Dit allemaal gezegd, ik weet niet hoe lang ik het volhoud hoor, ik wissel vaak en ik denk dat ik er wel even mee zoet ben maar hij is er bij mij zeker uit voordat hij officieel leverbaar is in NL.
Dus bellen/mp3/internet, dat is waarvoor het toestel is en dat doet hij lekker!
En zoals ik eerder zei; WM is completer en zeker veeeeel handiger, maar ik heb eerlijk gezegd dat allemaal niet nodig. Ik heb mn gmail account en muziek(btw maar6gb lol) dus voor mij is hij handig.
Dit allemaal gezegd, ik weet niet hoe lang ik het volhoud hoor, ik wissel vaak en ik denk dat ik er wel even mee zoet ben maar hij is er bij mij zeker uit voordat hij officieel leverbaar is in NL.
Ervaring met Qtek 9100 (Vario).BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:37:
Geinig ding op zich, maar gebruik hem vooral voor TomTom, weerbericht en als wekker.
mp3 wel geprobeerd, maar vind het niet handig (batterijduur, bediening, verloopstekker voor hoofdtelefoon)...
iPhone net even een stukje slicker: ding ziet er cool uit, mp3 functie werkt perfect, aangezien 't een iPod is. 8GB intern, altijd handig. Internetten en weerbericht zitten erop, handig : )
Internet ook bruikbaar op de iphone, omdat Safari erg goed auto-zoomt...
Enige wat ik voorlopig zou missen is denk ik navigatie (kwestie van tijd hoop ik).
En de WM6 Smartdialer...
Geen UMTS? Zal mij een rotzorg wezen: internetten doe ik thuis wel, onderweg niet nodig.
Met wifi is het wel handig om op de bank of waar dan ook ff mail te checken en een paar headlines te lezen, daavoor is ie perfect....
Ik heb de iPhone 8GB gister in ontvangst mogen nemen. Tot nu toe een heel fijn ding, zij het alleen dat er nog een simlock op zit (en ik er dus niet mee kan bellen).
Thuis hebben we een WPA-SK - encryptie op de WIFI, en heb hem nog niet op het netwerk kunnen aanmelden.
Thuis hebben we een WPA-SK - encryptie op de WIFI, en heb hem nog niet op het netwerk kunnen aanmelden.
De meeste mensen die ik hierover heb horen klagen hebben Web 'n Walk bij T-Mobile dus dan maakt het alsnog geen fuck uit of je nou GPRS of UMTS hebt
Bovendien vind ik de snelheid via GPRS best wel snel, de PDA site van Nu.nl gaat perfecto net als de meeste andere PDA sites (sites met full content kijk ik thuis wel idd...)
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Sterker nog, internetten via GPRS met web'n'walk met volledige sites valt me nog en neens tegen! Ik ben niet ontevreden.
Verwijderd
Weet er iemand wat de verbeteringen of veranderingen zullen zijn met de nieuwe firmware??? Of is het echt alleen een bangmakerijstunt en dat ene verbeterinkje voor die wifi itunes??
Ik ontvang de Iphone vandaag of morgen en zal blij zijn als ik hem heb! Volgens mij is er geneen Phone die de 3 dingen combineert in zo'n mooie en kleine behuizing! Het ding is volgens mij (zoals op de website van apple) makkelijk te besturen zeker het muziek en filmgedeelte "Ipod" waren ze ook al sterk!! Dus wat mij betreft kan hij in Europa ZEKER een kans maken! Spijtig van de Dure prijs voor de meesten maar voor mij is hij de prijs wel waard! En moest de Iphone in "alles" perfect zijn dan zou het TE goed zijn
Ik ontvang de Iphone vandaag of morgen en zal blij zijn als ik hem heb! Volgens mij is er geneen Phone die de 3 dingen combineert in zo'n mooie en kleine behuizing! Het ding is volgens mij (zoals op de website van apple) makkelijk te besturen zeker het muziek en filmgedeelte "Ipod" waren ze ook al sterk!! Dus wat mij betreft kan hij in Europa ZEKER een kans maken! Spijtig van de Dure prijs voor de meesten maar voor mij is hij de prijs wel waard! En moest de Iphone in "alles" perfect zijn dan zou het TE goed zijn
als de volgende update 1.1.1 is (grote sprong komende van 1.0.2...) zal er inderdaad extra functionaliteit ingebouwd zijn. Zoals het instellen van een dubbel klikken op de home knop zodat je bv. direct naar de ipod gaat of bij je contact favorieten komt. EDGE kan je handmatig uitzetten. Internationale keyboard instellingen en hij bevat video output instellingen.
Voor mij op dit moment nog geen noodzakelijke update!
[edit] al vind ik het wel storend dat ik niet in mn smsjes (verzonden en ontvangen) altijd de datum van verzonden of ontvangen kan zien... bij sommige staat het wel, andere niet.. hoop dat ze dit wel updaten.
Voor mij op dit moment nog geen noodzakelijke update!
[edit] al vind ik het wel storend dat ik niet in mn smsjes (verzonden en ontvangen) altijd de datum van verzonden of ontvangen kan zien... bij sommige staat het wel, andere niet.. hoop dat ze dit wel updaten.
[ Voor 19% gewijzigd door Tristan op 26-09-2007 10:41 ]
Verwijderd
Voor mij zijn dit dan ook niet echt belangrijke updates! Kheb wel gelezen dat Visual voicemail NIET werkt met een unlocked phone, is dit voicemail in het algemeen zoals bij een gewone gsm of nog iets aparts?? en misschien zit dit dan wel bij de update?
Visual voicemail is afhankelijk van de provider. Dat hebben we in Nederland nog niet.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
visual voicemail is leuk maar niet noodzakelijk. Ik heb zowiezo mn voicemail uit staan maar anders luister ik hem wel gewoon af ipv een lijstje op mn telefoon waaruit ik kan selecteren. Geen noodzakelijk iets, dus geen gemis.
Niet alleen Belgie, heel EuropaVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:04:
Jah dan zeker niet in BelgieHier staan we op dat vlak meestal nog wel wat achter
dat vind ik idd ook erg irritant, heb trouwens n lijstje gemaakt met kleine iphone-missertjesPixxa schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:40:
al vind ik het wel storend dat ik niet in mn smsjes (verzonden en ontvangen) altijd de datum van verzonden of ontvangen kan zien... bij sommige staat het wel, andere niet.. hoop dat ze dit wel updaten.
n andere misser bij sms vind ik toch wel dat geen counter ziet voor t aantal chars. ik gok t altijd, ongeveer 30chr/regel, je kunt er dus 5 regels inzetten, voordat tie overgaat naar smsje nr 2.
hopelijk worden die andere foutjes met updates eruit gehaald!
[ Voor 6% gewijzigd door Amsterdamski op 26-09-2007 12:48 ]
Verwijderd
Bwa dat is nu ook niet echt erg, tenslotte bel ik meer dan ik sms! En als ik SMS dan zorg ik er gewoon voor dat wat er in moet staan er effectief instaat en dan let ik nooit hoelang de tekst is, dus als da 2 smskes zou zijn jah dan is dat maar zo! Maar tzou natuurlijk allemaal net dat tikkeltje handiger zijn hé!
En waar staat je lijstje met iphone missertjes????????
En waar staat je lijstje met iphone missertjes????????
kan niet wachten tot de iPhone video output op beamers kan genereren en Keynote presentaties zo uit kan poepen 
Zou toch vrij geniaal zijn om zo een presentiatie van je iPhone af te geven
Zou toch vrij geniaal zijn om zo een presentiatie van je iPhone af te geven
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
haha, okee, komt tie:
ipod functie:
- je ziet geen current playtime in de ipod functie, dus als je n dj-set luistert, weet je niet waar tie zit!
- je ziet ook geen 'play-balkje' waardoor je niet ff handig naar t midden v n nrtje kunt spoelen
- liedjes met lange naampjes zijn niet geheel zichtbaar, geen scroltfunctie, heeeeel irritant als je belangrijke info aan t einde van je filename staat!
- stel je zit in n bepaald genre, rechtop zie je de liedjes in txt formaat, maar zodra je kantelt, zou je denken: dan zie ik alle liedjes van dat genre in album formaat, maar das niezo, je ziet je gehele mp3 collectie
- kan mn mooie dure Shure doppies niet gebruiken en heb geen zin om verloopje te gebruiken. ga wel mn ipod-doppen eraf afsolderen en nieuwe opzetten.
voor de niet techneuten onder ons: http://www.youtube.com/watch?v=yLzs5aHv3jI
foon afdeling:
- je bent gezellig iemand aan t invoeren, je bent bijna klaar, maar je wordt net op dat moment gebeld. na t gesprek, kun je mooi weer opnieuw beginnen
- (nog) geen internationale chars
- (nog) geen capslock-functie
ipod functie:
- je ziet geen current playtime in de ipod functie, dus als je n dj-set luistert, weet je niet waar tie zit!
- je ziet ook geen 'play-balkje' waardoor je niet ff handig naar t midden v n nrtje kunt spoelen
- liedjes met lange naampjes zijn niet geheel zichtbaar, geen scroltfunctie, heeeeel irritant als je belangrijke info aan t einde van je filename staat!
- stel je zit in n bepaald genre, rechtop zie je de liedjes in txt formaat, maar zodra je kantelt, zou je denken: dan zie ik alle liedjes van dat genre in album formaat, maar das niezo, je ziet je gehele mp3 collectie
- kan mn mooie dure Shure doppies niet gebruiken en heb geen zin om verloopje te gebruiken. ga wel mn ipod-doppen eraf afsolderen en nieuwe opzetten.
voor de niet techneuten onder ons: http://www.youtube.com/watch?v=yLzs5aHv3jI
foon afdeling:
- je bent gezellig iemand aan t invoeren, je bent bijna klaar, maar je wordt net op dat moment gebeld. na t gesprek, kun je mooi weer opnieuw beginnen
- (nog) geen internationale chars
Dit kan wel hoor. Als je 1 keer op het scherm tikt dan krijg je een balkje met info waarmee je juist kan doen wat jij wilt.Amsterdamski schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:08:
haha, okee, komt tie:
ipod functie:
Verwijderd
Staat ergens in de instellingen!Amsterdamski schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:08:
Hmm niet als bash bedoeld maar hype en geen bestaansrecht is een tegenspraak.DaannO schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:38:
[...]
Dat ben ik. Mijn mening is ongezout en al lange tijd bekend. De iPhone is een hype en heeft in de EU geen bestaansrecht., naar mijn mening dus.
maak me gekkkkkkkkkk, haha... nooit ontdekt! zal toch maar es die handleiding aandachtiger doorlezen...Flatwhite schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:36:
[...]
Dit kan wel hoor. Als je 1 keer op het scherm tikt dan krijg je een balkje met info waarmee je juist kan doen wat jij wilt.![]()
ja, had ik al es gezien, maar zie geen extra capslock-knopje bij mn toetsenbord verschijnen of dat je met dubbeltap op capslock ofzo blijft staan, maar zal weer es de handleiding erbij pakken
gevonden! eerst aanzetten in settings, daarna dubbelklik op shift = capslock
[ Voor 10% gewijzigd door Amsterdamski op 26-09-2007 14:33 ]
VS: Hype. EU: Geen bestaansrechtEnderQ schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:56:
[...]
Hmm niet als bash bedoeld maar hype en geen bestaansrecht is een tegenspraak.
Dudes, heb ook mijn iPhone, hardstikke tof allemaal, maar als ik ermee via wifi wil internetten kan ik niet connecten aan het netwerk van mn MB.
Wat doe ik verkeerd?
Wat doe ik verkeerd?
Zit er een beveiliging op het netwerk?
Mij lukte het gister ook niet .. het netwerk had WEP-PSK als beveiliging
Mij lukte het gister ook niet .. het netwerk had WEP-PSK als beveiliging
wat ik trouwens ook mis:
- zoekfunctie voor je gehele iphone. dat tie notes, calender en contacts doorzoekt naar je ingetiepte string en misschien dan ook meteen n aparte zoekfunctie voor je meel?!
- je kunt geen custom mailfolders aanmaken
- zoekfunctie voor je gehele iphone. dat tie notes, calender en contacts doorzoekt naar je ingetiepte string en misschien dan ook meteen n aparte zoekfunctie voor je meel?!
- je kunt geen custom mailfolders aanmaken
In augustus, vrij snel na de introductie van de Iphone in USA, waren er berichten dat het touchscreen bij veel gebruikers krakkemikkig zou werken, er zouden zgn. dode zones ontstaan bij intensief gebruik.
Is hier al iets meer over bekend?
2e vraag: heeft die IPod Touch hetzelfde touchscherm als de Iphone?
Bij iPhoneclub.nl kan je nu een iPhone bestellen voor 495 euro, en als er meer dan 50 iPhones worden verkocht/aangevraagd krijg je m voor 475 euro incl. 19%BTW dus dan kost ie zonder BTW 399 euro... Ook bieden ze 1 jaar garantie. Is dit de moeite waard of zeggen jullie van "ik zou nog even wachten tot ie in Duitsland uitkomt". Ik zit namelijk erg te twijfelen of ik wacht tot ie in Duitsland komt(of in Nederland) of ik bestel m al nu en betaal 100 euro meer...
http://www.iphoneclub.nl/...phoneclub-en-evolutionit/
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Ja dat had k ook gehoord over die dode zones, maar je hoort er niks meer over, zal dus wel loos alarm zijn geweestworker schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:31:
In augustus, vrij snel na de introductie van de Iphone in USA, waren er berichten dat het touchscreen bij veel gebruikers krakkemikkig zou werken, er zouden zgn. dode zones ontstaan bij intensief gebruik.
De iPod Touch heeft niet hetzelfde beeldscherm. Hierbij gaat het vooral om de weergave van zwart. Dit doet de iPhone Touch namelijk niet.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Ik vind 475 niet echt een scherpe prijs (en 495 al helemaal niet). Met een beetje speurwerk vind je 'm op eBay voor 350 euro (of iets meer) unlocked. Enige waar je voor betaalt is de 1 jarige garantie. Tsja.
Verwijderd
295EUR + uurtje zelf uitvogelen hoe je hem hier kan gebruiken. Ongeveer de helft van de prijs van een Nokia die half zoveel kan
Verwijderd
Dat bleek een batch slechte schermen te zijn en is in de nieuwe revisie al opgelost.. Bovendien hadden lang niet alle ipod Touches daar last van.WybWyb schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:45:
[...]
De iPod Touch heeft niet hetzelfde beeldscherm. Hierbij gaat het vooral om de weergave van zwart. Dit doet de iPhone Touch namelijk niet.
Ik heb trouwens een serial nummer beginnend met 7V72, wat jullie?
Hee dat heb ik ook! toeval?!Pixxa schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:35:
Ik heb trouwens een serial nummer beginnend met 7V72, wat jullie?
Ik heb zelf een 7R7 ..
zou je de iPhone ook via iSync moeten kunnen syncen?
Ok, dat stond er niet bij, mijn indruk was dat het hier ook een hype is, als het verkoopt heeft het in die zin al bestaansrecht maar of het zo heftig wordt als in VS is nog maar de vraag. Echter wordt het apparaat toch al wereldwijd verkocht zelfs waar het nog niet officieel beschikbaar is.
als het goed is krijg ik volgende week mijn iphone.
nu vroeg ik mij af of ik wel mijn shure e3c koptelefoon op de iphone kan gebruiken of heb ik hier een speciaal verloop stekkertje voor nodig ? hoef hem niet als headset te gebruiken.
nu vroeg ik mij af of ik wel mijn shure e3c koptelefoon op de iphone kan gebruiken of heb ik hier een speciaal verloop stekkertje voor nodig ? hoef hem niet als headset te gebruiken.
Verwijderd
Wat zou dit van toegevoegde waarde hebben? iTunes doet alles wat iSync doet + nog veel meer...whitehouse schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:27:
Ik heb zelf een 7R7 ..
Even een vraagje aan de mensen die een iPhone hebben. Op onderstaande foto's zie je dat er zich een icoontje bevind op de "ringer switch". Maar op de foto daaronder is dit icoontje nergens te vinden.
Ook op mijn eigen iPhone zit geen icoontje... Mijn vraag: "Wie heeft er wel een icoontje?"
EDIT:
Wil hier niks mee zeggen. Vroeg
het me gewoon af
GEEN ICOONTJE

ICOONTJE
Ook op mijn eigen iPhone zit geen icoontje... Mijn vraag: "Wie heeft er wel een icoontje?"
EDIT:
Wil hier niks mee zeggen. Vroeg

GEEN ICOONTJE

ICOONTJE
[ Voor 6% gewijzigd door Flatwhite op 27-09-2007 12:19 ]
No tengo icona.Flatwhite schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:09:
Even een vraagje aan de mensen die een iPhone hebben. Op onderstaande foto's zie je dat er zich een icoontje bevind op de "ringer switch". Maar op de foto daaronder is dit icoontje nergens te vinden.
GEEN ICOONTJE
[afbeelding]
ICOONTJE
[afbeelding]
Maarre...wat wil je hiermee zeggen

wat dacht je van syncen van je agenda dmv BT ?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:01:
[...]
Wat zou dit van toegevoegde waarde hebben? iTunes doet alles wat iSync doet + nog veel meer...
Verwijderd
Is er toevallig nog iemand die zijn iphone met Usps heeft laten afkomen en hoelang heeft dat bij jou geduurd dan??
BT werkt alleen met de headset van Apple, andere profielen schijnen er niet in te zitten?whitehouse schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:29:
[...]
wat dacht je van syncen van je agenda dmv BT ?
Verwijderd
Wireless syncen is zowieso iets dat er MOET inkomen. Zit nu op m'n werk, met een laptop met BT en WiFi, en een iPhone met BT en WiFi, en TOCH kan ik niet syncen... Spijtige zaak...
ik dacht uit je vorige post op te maken dat je het nut van wireless syncen niet zo inzag ..Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:16:
Wireless syncen is zowieso iets dat er MOET inkomen. Zit nu op m'n werk, met een laptop met BT en WiFi, en een iPhone met BT en WiFi, en TOCH kan ik niet syncen... Spijtige zaak...

maken iPhone-eigenaren hier al gebruik van BT? ik heb het hier nog niet echt werkend. Heb 1 BT-telefoon kunnen pairen, maar verder ziet hij weinig BT-devices. Best raar :0
[ Voor 18% gewijzigd door whitehouse op 27-09-2007 14:10 ]
staat een paar posts boven jouw reactie ook alnotgib schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:15:
Misschien handig om te weten voor velen hier;
WybWyb in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3"
Ik heb geen icoontje op mn mute knop zitten.
je hebt helaas n verloopje nodig (heb zelf trouwens ook Shure). helaas is de uitgang op de iphone zo'n 5 mm verzonken, dus geen enkele koptelefoon past er eigenlijk op.Brimme schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:52:
als het goed is krijg ik volgende week mijn iphone.
is dat een speciaal verloopje?
je hebt verloopjes er voor.. maar niet gemakkelijk te vinden nog op internet.
heb trouwens offerte aanvraag gedaan bij Ellen, zeer waarschijnlijk bestel ik hem!
heb trouwens offerte aanvraag gedaan bij Ellen, zeer waarschijnlijk bestel ik hem!
Gast lees nou even waar dit over gaat..
De iPhone headphone is verzonken, daar past een andere headphone niet in, ook geen verloop kabel, tenzij Apple die even gaat fixen.
De iPhone headphone is verzonken, daar past een andere headphone niet in, ook geen verloop kabel, tenzij Apple die even gaat fixen.
denk eerst na voor dat je wat zegt.. je komt nu bij mij over of dat je wilt zeggen dat het niet bestaat..
en dat alleen apple het kan ontwikkelen.
er zijn zat 3th party company's die zulk soort dingen maken. het "plastic gedeelte" moet anders zijn dan normale aansluitingen..
kan nu geen normale converter vinden, alleen een Y-splitter en boxen.
http://www.pdaaccessories....asp?accid=804&pda=iPhone
http://www.pdaaccessories....asp?accid=824&pda=iPhone
en dat alleen apple het kan ontwikkelen.
er zijn zat 3th party company's die zulk soort dingen maken. het "plastic gedeelte" moet anders zijn dan normale aansluitingen..
kan nu geen normale converter vinden, alleen een Y-splitter en boxen.
http://www.pdaaccessories....asp?accid=804&pda=iPhone
http://www.pdaaccessories....asp?accid=824&pda=iPhone
"I should note that you can buy a little adapter for around $10 that lets you plug any .125" plug into the iPhone."
http://www.tomsguide.com/...iphone_headset/index.html
genoeg informatie?
ik heb hier allang onderzoek naar gedaan.. niet alleen bij de iphone is dat probleem. ook bij de ipods is het 125"plug probleem bekend.
http://www.tomsguide.com/...iphone_headset/index.html
genoeg informatie?
ik heb hier allang onderzoek naar gedaan.. niet alleen bij de iphone is dat probleem. ook bij de ipods is het 125"plug probleem bekend.
Rustig peeps
Je kan overigens ook aan de slag met je eigen koptelefoon en deze modden zodat ie past op je iPhone.
http://www.youtube.com/watch?v=yLzs5aHv3jI
Je kan overigens ook aan de slag met je eigen koptelefoon en deze modden zodat ie past op je iPhone.
http://www.youtube.com/watch?v=yLzs5aHv3jI
Verwijderd
De meeste willen denk ik het liefst zo'n kabeltje dicht bij huis kopen. Ten eerste is die adapter tijdig uitverkocht en ten tweede zijn de verzendkosten stukken duurder als het adaptertje zelf.
Ik ga liever niet aan de slag met een soldeerbout op mijn Shure's. Zijn ze toch iets te kostbaar voor.
Iemand een adresje hier in Nederland?
ach gewoon net als ik de standaard "super (slechte) headphone" van apple modde en er andere headphones aan solderen
Heb er nu al 2 gemaakt van de standaard apple headphone
zie hier het resultaat van mijn vorigen mod
Gemaakt met de sony EX90LP In-ear headphone dit is de beste headphone die je voor 99euro kan kopen (online vind je ze al voor 65 a 70 euro)
Super sony headphone-set van Apple

Als mensen het willen kan ik wel een foto DIY guide online zetten
Heb er nu al 2 gemaakt van de standaard apple headphone
zie hier het resultaat van mijn vorigen mod
Gemaakt met de sony EX90LP In-ear headphone dit is de beste headphone die je voor 99euro kan kopen (online vind je ze al voor 65 a 70 euro)
Super sony headphone-set van Apple

[ Voor 7% gewijzigd door Cain69 op 27-09-2007 21:02 ]
Trouwens, hier speelde ik net even mee in mn hoofd.
Als de iPhone in Nederland komt, kun je dus bij elke telefoonboer een iPhone kopen, wetende dat hij alleen (legaal, non-cracked) gebruikt kan worden op netwerk van aanbieder X. Je komt thuis, activeert je telefoon en tada, je hebt een abonnement afgesloten bij aanbieder X via de online activatie procedure, waarbij je alleen kan kiezen uit de abonnementen die door aanbieder X zijn gekozen voor bij een iPhone. Maar...
Sim-Only abonnementen zijn natuurlijk veel voordeliger. Weg met het systeem, iPhone die werkt op het netwerk van aanbieder X, we scoren een Sim-Only abonnement bij de telefoonboer op de hoek van aanbieder X, en proppen de sim in onze iPhone. Kwestie van activeren (helaas, nu moeten we minder Apple-vriendelijk aan de slag) en we zijn up and running, geen Sim Unlocking, en diensten als YouTube en Visual Voicemail werken ook.
Sla ik hierbij een stapje over? Ik snap dat er vast wel wat struikelblokken langs zullen komen, maar zie ik echt grote dingen over het hoofd?
- Het Prepaid trucje wat AT&T heeft toegepast werkt hierbij niet op, het is gewoon een abo simkaart
- Het trucje zal in Amerika niet veel uithalen, de abonnementen van AT&T heb je niet zonder toestel afaik
Als de iPhone in Nederland komt, kun je dus bij elke telefoonboer een iPhone kopen, wetende dat hij alleen (legaal, non-cracked) gebruikt kan worden op netwerk van aanbieder X. Je komt thuis, activeert je telefoon en tada, je hebt een abonnement afgesloten bij aanbieder X via de online activatie procedure, waarbij je alleen kan kiezen uit de abonnementen die door aanbieder X zijn gekozen voor bij een iPhone. Maar...
Sim-Only abonnementen zijn natuurlijk veel voordeliger. Weg met het systeem, iPhone die werkt op het netwerk van aanbieder X, we scoren een Sim-Only abonnement bij de telefoonboer op de hoek van aanbieder X, en proppen de sim in onze iPhone. Kwestie van activeren (helaas, nu moeten we minder Apple-vriendelijk aan de slag) en we zijn up and running, geen Sim Unlocking, en diensten als YouTube en Visual Voicemail werken ook.
Sla ik hierbij een stapje over? Ik snap dat er vast wel wat struikelblokken langs zullen komen, maar zie ik echt grote dingen over het hoofd?
- Het Prepaid trucje wat AT&T heeft toegepast werkt hierbij niet op, het is gewoon een abo simkaart
- Het trucje zal in Amerika niet veel uithalen, de abonnementen van AT&T heb je niet zonder toestel afaik
[ Voor 9% gewijzigd door lhoBas op 27-09-2007 19:42 ]
Verwijderd
dit is waarschijnlijk iets zo voor de hand liggend dat ik er gewoon over kijk:
Ik wil graag summerboard installeren, maar kan het niet vinden in installer.app... De themes ervoor staan wel gelist. Moet ik een bepaalde resource toevoegen ofzo?
Ik wil graag summerboard installeren, maar kan het niet vinden in installer.app... De themes ervoor staan wel gelist. Moet ik een bepaalde resource toevoegen ofzo?
Verwijderd
En toen was v1.1.1 gereleased 
iPhone Update September '07
Meer info bij Gizmodo
iPhone Update September '07
Meer info bij Gizmodo
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 20:48 . Reden: add: release notes filmpje ]
Cool kan je een korte uitleg plaatsen?Cain69 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:29:
ach gewoon net als ik de standaard "super headphone" van apple modde en er andere headphones aan solderen
Heb zelf SL70's, maar wil wel een poging wagen, is het veel moeite, of valt het mee?
Iemand enig idee of het mogelijk is om, tot het moment dat 1.1.1 succesvol unlocked is, 1.0.2 ergens te verkrijgen is?
Ja wil ik ook wel weten.René20 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:37:
Iemand enig idee of het mogelijk is om, tot het moment dat 1.1.1 succesvol unlocked is, 1.0.2 ergens te verkrijgen is?
Ik ga dus 15 oktober naar de VS en was dus van plan om de iPhone te halen.
Nu nog even afwachten wat dit voor uitwerking heeft.
Er is vast wel weer een oplossing voor want ik wil hem heel graag halen
Het zal er op neerkomen dat de hackers nu gaan racen om 1.1.1 te kraken, dus stopwatches aan iedereenMr.Jappe schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:44:
[...]
Ja wil ik ook wel weten.
Ik ga dus 15 oktober naar de VS en was dus van plan om de iPhone te halen.
Nu nog even afwachten wat dit voor uitwerking heeft.
Er is vast wel weer een oplossing voor want ik wil hem heel graag halen
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Snel een iPhone kopen op Ebay met de oude software
Weet iemand hoe je op je iPhone de prioriteit van wifi hoger zet dan Edge, zodat je , als je in de buurt bent van wifi, niet Edge'd ??
Op een soort live update wordt aangegeven dat 1.1.1 ge-unlockte iPhones weer lockt, maar niet verder onbruikbaar maakt. Als je geen AT&T abonnement hebt 1.1.1 dus nog even laten zitten. Ik neem aan dat iTunes je niet verplicht laat updaten als je je iPhone aansluit?
Die live update is overigens van de makers van een iPhone unlock, dus ik weet niet of ik er naar mag linken. Een paar bekende iPhone sites linker ernaar, dus je vindt het vanzelf.
Die live update is overigens van de makers van een iPhone unlock, dus ik weet niet of ik er naar mag linken. Een paar bekende iPhone sites linker ernaar, dus je vindt het vanzelf.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Doe 's in de Fok Apple Slowchat gooienHertog schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:06:
Op een soort live update wordt aangegeven dat 1.1.1 ge-unlockte iPhones weer lockt, maar niet verder onbruikbaar maakt. Als je geen AT&T abonnement hebt 1.1.1 dus nog even laten zitten. Ik neem aan dat iTunes je niet verplicht laat updaten als je je iPhone aansluit?
Heb je een plaatje er van.matthijst schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:36:
[...]
Cool kan je een korte uitleg plaatsen?
Heb zelf SL70's, maar wil wel een poging wagen, is het veel moeite, of valt het mee?
Je kan het op 1 manieren doen
easy way: headphone van binnen uit openen en dan de draad los solderen (duurt zo een 15a30minuten
Hard way: Mijn manier de draad los strippen die naar de headphone loopt deze vast solderen aan de iphone headset kabels, dan krimp-kous gebruiken en dan de bedrading af zegelen (doe je gauw 1a2uurtjes over)
Ik maak vanavond of morgen wel een topic aan voor dit
Via de bekende iPhone dev sites zijn al tutorials te vinden hoe je handmatig 1.0.2 kunt restoren, dus dat mag geen probleem vormenRené20 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:37:
De iPhone doet dit vanzelf als er verbinding is via wifi.whitehouse schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:04:
Weet iemand hoe je op je iPhone de prioriteit van wifi hoger zet dan Edge, zodat je , als je in de buurt bent van wifi, niet Edge'd ??
Ik vraag me af of ik nog iets aan de AT&T -sim heb, die ik nu over heb.
Kan ik er nog iets mee als ik naar de States ga?
Kan ik er nog iets mee als ik naar de States ga?
nou, dat doet hij dus niet.Norckon schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 00:36:
De iPhone doet dit vanzelf als er verbinding is via wifi.
Ik had wifi verbinding, en door de unlock met anysim kreeg ik dus ook verbinding met mijn carrier (Vodafone). Opeens verdween het wifi-icoontje linksboven in het scherm en verscheen de [e] terwijl ik nog wel verbinding had met mijn wifi. Alleen alles wat ik deed (bijv browsen) wilde hij met Edge doen (maar daarbij had ik geen verbinding met [E])
Ik ga mn Shure's ook niet omsolderen, idd veel te kostbaar! Bovendien is de bekabeling vd Shure ook erg goed, zonde om dat niet te gebruiken! Ik ga ook mn goedkopere Sony's erop zetten,, de apple doppen zijn nl. waardeloos en blijven ook niet goed zitten!Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:03:
[...]
De meeste willen denk ik het liefst zo'n kabeltje dicht bij huis kopen. Ten eerste is die adapter tijdig uitverkocht en ten tweede zijn de verzendkosten stukken duurder als het adaptertje zelf.
Ik ga liever niet aan de slag met een soldeerbout op mijn Shure's. Zijn ze toch iets te kostbaar voor.
Iemand een adresje hier in Nederland?
maar als je persee n verloopje wil en niet meer kunt wachten, kun je eventueel ook n verloopje maken met je apple doppies. Knip de stekker eraf en zet er n female op, klaar. Wil je de Apple headset nog kunnen gebruiken, zet je daar weer n male op. Of je wacht ff totdat die verloopjes ook hier in Ned. te koop zijn. Eigenlijk moet je n smalle male-jack vinden die in de iphone-ingang past en dan zelf t verloopje maken.
Heb deze:Cain69 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:29:
http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20030207/sony02.jpg
Waar haal je die "expanded view" foto van Sony vandaan? Wel handig om te zien hoe je die dopjes open moet slopen :d
Lijkt er dan op dat je je wifi verbinding verloor of dat er iets anders gebeurde, want als ik m'n wifi aanzet hier in huis geeft ie daar altijd de voorkeur aan.whitehouse schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:45:
nou, dat doet hij dus niet.
Ik had wifi verbinding, en door de unlock met anysim kreeg ik dus ook verbinding met mijn carrier (Vodafone). Opeens verdween het wifi-icoontje linksboven in het scherm en verscheen de [e] terwijl ik nog wel verbinding had met mijn wifi. Alleen alles wat ik deed (bijv browsen) wilde hij met Edge doen (maar daarbij had ik geen verbinding met [E])
Lijkt er dan op dat je je wifi verbinding verloor of dat er iets anders gebeurde, want als ik m'n wifi aanzet hier in huis geeft ie daar altijd de voorkeur aan.whitehouse schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:45:
nou, dat doet hij dus niet.
Succes: update maakt gehackte iPhone waardeloos...
http://www.connexie.nl/ac...e_iphones_waardeloos.html
Batsu schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:57:
as we speak zijn er al een flink clubje hackers bezig de nieuwe firmware te kraken..
ik maak me er geen zorgen om. denk dat het een kwestie van dagen is voordat ook de 1.1.1 gekraakt is.
onder het motto 'ervaring delen' hier iets wat mij is opgevallen:
ik kan in mijn iTunes onder OSX geen mp3's naar mijn iPhone slepen. Ben er nog niet achter wat de oorzaak daarvan zou kunnen zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door whitehouse op 28-09-2007 11:06 ]
Spuit 11 enzo...Batsu schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:57:
Pffff, al die gasten die ergens een half verhaal horen en daar dan vervolgens zelf wat spannends van maken... Post dan gewoon niet joh...
[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 28-09-2007 11:07 ]
Even een vraag aan degene die de iPhone al een tijdje gebruiken, hoe hebben jullie al je contactpersonen toegevoegd? handmatig, via outlook importeren etc?
Ik wil namelijk in Outlook een aparte groep contactpersonen aanmaken die ik ook in mijn iPhone wil hebben, dus niet alle contactpersonen synchroniseren uit Outlook. In iTunes zie ik ook iets staan van contactpersonen synchroniseren uit Outlook en dan een optie 'Geselecteerde groepen', maar ik kan die optie niet aanvinken. Doe ik iets verkeerd in Outlook, want daar heb ik onder contactpersonen een aparte map gemaakt voor m'n iPhone.
Ik wil namelijk in Outlook een aparte groep contactpersonen aanmaken die ik ook in mijn iPhone wil hebben, dus niet alle contactpersonen synchroniseren uit Outlook. In iTunes zie ik ook iets staan van contactpersonen synchroniseren uit Outlook en dan een optie 'Geselecteerde groepen', maar ik kan die optie niet aanvinken. Doe ik iets verkeerd in Outlook, want daar heb ik onder contactpersonen een aparte map gemaakt voor m'n iPhone.
Een vriendin van mij werkt bij SONY Europematthijst schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:24:
[...]
Heb deze:
http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20030207/sony02.jpg
Waar haal je die "expanded view" foto van Sony vandaan? Wel handig om te zien hoe je die dopjes open moet slopen :d
Maar jou headphone kan je op de easy manier openen
Trek gewoon de dop, dus waar de in-ear element op zit los, en je heb direct toegang tot gesoldeerde draaden van je headphone.
P.s voor mensen die geen iphone audio adapter willen importeren uit het buiten land, heb ik heel heel goed nieuws

Lijkt het nou, of zijn de meeste iPhone eigenaren gebruikers van Windows systemen? Ik kan me niet voorstellen dat Apple het nodig acht om contacten >op een Mac< te kunnen synchroniseren met Outlook. Dat gaat toch hopelijk via iSync? (moet nog een paar dagen wachten op mijn iPhone)._GoldStrike_ schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:14:
Even een vraag aan degene die de iPhone al een tijdje gebruiken, hoe hebben jullie al je contactpersonen toegevoegd? handmatig, via outlook importeren etc?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Het is mij (nog) niet gelukt om mijn iPhone op mijn MB te syncen via iSync.
Wel lukt het me gewoon via iTunes mijn contacts uit mijn Adresboek (zoals je leest heb ik de Nederlandse taal ingesteld
) te syncen.
Ik vind wel dat het mogelijk zou moeten zijn om je iPhone te syncen via iSync omdat je dit dan namelijk via BT kan doen. Voordeel: niet hoeven aansluiten van je iPhone aan je Mac.
Wel lukt het me gewoon via iTunes mijn contacts uit mijn Adresboek (zoals je leest heb ik de Nederlandse taal ingesteld
Ik vind wel dat het mogelijk zou moeten zijn om je iPhone te syncen via iSync omdat je dit dan namelijk via BT kan doen. Voordeel: niet hoeven aansluiten van je iPhone aan je Mac.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.
Lees voordat je post Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!.