Het kleine-mismoderatietopic deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
arne schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:59:
Voor de zichtbaarheid hoef je het niet te doen, wordt waarscheinlijk toch niet meer gelezen. Die -0.4 gemiddeld vind ik ook niet echt schokkend. Hij zou idd op -1 horen, maar of dit echt perse door een powermod gedaan moet worden is de vraag.
Het is natuurlijk wel correct om zo'n reactie alsnog op -1 te plaatsen. Al lijkt het mij niet echt een prioriteit nee :)

Edit: Dit is misschien niet de meest intelligente post, maar dat lijkt me geen -1 waard. Of moet dit als troll opgevat worden? Ik neig naar 0, onschuldige post, imo.
Zelfde geldt voor deze reactie.

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 26-10-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 06:11:
Wat moeten we met deze reactie? Ik vind met name de vergelijking met de maffia nogal voldoende voor een -1 wegens trolling? Ik bedoel, ik ben het ook niet bepaald met de actie eens om ongevraagd software te installeren, maar om het dan met de maffia te vergelijken gaat me wel 10 bruggen te ver.... dat houd namelijk ook in dat ze MS ervan beschuldigen dat ze mensen vermoorden, in de drugshandel zitten enzo (dat doet de maffia immers ook), en dat allemaal zonder bewijs hiervoor.

Nog even los van het feit dat WSUS niet '1000-en euro's' kost,maar gewoon gratis is....
Ik kan het woord maffia niet in de reply terugvinden. Wat er nu staat is IMHO meer waard dan een simpele 0 of zelfs -1. het is een ontopic gebruikerservaring van wat er misgaat bij MS.

[edit]
Damn, leesblind en lisdextisch ofzo.........
Maar is dat ene woord dan voldoende om naar de -1 te grijpen? Wat MS presteerde kan toch ook niet door de beugel?

[ Voor 8% gewijzigd door Delerium op 26-10-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Natuurlijk bedrijven die WSUS hebben (en dus de Microsoft mafia beschermings service betaald) zullen wel geen last hebben. Echter niet iedereen kan zich permitteren om jaarlijks enkele 1000'en aan een update service uit te geven.
Weliswaar met een f te weinig.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ecteinascidin schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:39:
[...]

Ik kan het woord maffia niet in de reply terugvinden.
Wellicht heb je de reactie niet goed gelezen? Het staat notabene in de eerst regel al...
Wat er nu staat is IMHO meer waard dan een simpele 0 of zelfs -1. het is een ontopic gebruikerservaring van wat er misgaat bij MS.
Nou ja, ik vind een vergelijking tussen de mafia en haar methoden en MS nou niet echt ontopic, en zelfs trollerig. Zeker als er geen onderbouwing is die die toch best wel boute stelling dat MS tot de mafia behoord ondersteunt. Dat maakt het imho zeker wel een -1 waardig.

Of vind jij het normaal dat mensen hiermee, door het bedrijf te vergelijken met de mafia, beweren dat MS aan drugshandel, moord etc doet (dat doet de mafia immers ook)? Ik niet, en de FAQ volgens mij ook niet: -1.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 26-10-2007 14:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb die een 0 gegeven. Denk niet dat hij dit heeft geschreven om alleen maar te flamen naar Microsoft. (dus een achterliggende gedachte bij het gebruik van het woord: maffia)

[ Voor 25% gewijzigd door Kixtart op 26-10-2007 14:48 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind die vergelijking met de maffia ook niet bepaald briljant. De rest van de reactie is echter prima. Ik vind het wat jammer om hiervoor een -1 te geven, al zal de FAQ een -1 aanbevelen. Ik modereer die reactie maar niet.

Edit: De twee reacties die ik hierboven aandroeg kunnen nog wat puntjes gebruiken. Ze staan nu beide op -0,6.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 26-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

botoo

💀 too old to die young

FAQ is leidraad en niet in graniet gehouwen :) wmb hoeft de *mafia* reactie niet op -1 te eindigen, er staat immers ook iets nuttigs bij wat het lezen wel waard is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260269
Deze kan ik persoonlijk echt geen +2 bij bedenken, zeker dat hun '25 man' nodig hebben om op 92 systemen 1 'commandline' te laten uitvoeren. Het is een +1 meerwaarde wel waard, maar meer voor mij ook niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

SinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:59:
Deze kan ik persoonlijk echt geen +2 bij bedenken, zeker dat hun '25 man' nodig hebben om op 92 systemen 1 'commandline' te laten uitvoeren. Het is een +1 meerwaarde wel waard, maar meer voor mij ook niet.
+1 voor gegeven waar de reactie nu ook op staat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SinergyX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:59:
Ook +1 gegeven, zei het net met de hakken over de sloot. Mede omdat het inhoudelijk nog niet voor de helft klopt, en sommige dingen zijn regelrecht gelogen, zoals notabene in het artikel zelf te vinden is :)

Door de extra inhoud is het net geen 0 geworden (zoals volgens de FAQ zou moeten), maar heeft het net naar +1 getild.

In diezelfde newspost mag deze reactie naar de 0 lijkt me, ik kan hier geen enkele meerwaarde in ontdekken eerlijk gezegd.

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 26-10-2007 15:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260399
Deze reacties is nu neutraal maar zou -1 moeten zijn. Hij geeft helemaal geen uitleg waarom hij met een grote boog rond steam loopt.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Waarom wordt deze zo massaal op -1 gezet?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260151

Sure, het heeft geen meerwaarde, dus meer dan een 0 moet ie ook niet krijgen.
Maar het is niet off-topic, geen troll, geen flame...

Moet zeggen dat het mij ook opviel dat er een plaatje van de PC Versie bij stond, maar dat er in het artikel nergens iets over een PC versie stond. Dacht eerst dat het een console-only game zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is een weinig nuttige reactie, maar ik vind em niet zwaar genoeg voor -1.

Edit: Dat was @Kain.
mjtdevries schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:48:
Waarom wordt deze zo massaal op -1 gezet?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260151

Sure, het heeft geen meerwaarde, dus meer dan een 0 moet ie ook niet krijgen.
Maar het is niet off-topic, geen troll, geen flame...

Moet zeggen dat het mij ook opviel dat er een plaatje van de PC Versie bij stond, maar dat er in het artikel nergens iets over een PC versie stond. Dacht eerst dat het een console-only game zou zijn.
Eerst stond er alleen het eerste zinnetje. En dat is gewoon een nutteloze kreet. Als je commentaar hebt op het gebruikte plaatje moet je dat in FA aankaarten. Verder heeft ie ook nog ongelijk want het is de bonus-dvd. Hij heeft z'n reactie inmiddels aangepast, maar ik laat mijn moderatie staan. Ik ga dat edit-gedrag niet belonen.

[ Voor 102% gewijzigd door RoD op 26-10-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kain_niaK schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:45:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2260399
Deze reacties is nu neutraal maar zou -1 moeten zijn. Hij geeft helemaal geen uitleg waarom hij met een grote boog rond steam loopt.
Ik heb daar ook een -1 voor gegeven gezien die post geen enkele waarde heeft voor andere lezers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
Als iets geen meerwaarde heeft, dan hebben we daar volgens mij de score 0 voor.
Als iets wel meerwaarde heeft, dan de score +1

toch?

[edit:] :)
overigens heb ik de reactie niet gezien voor de edit.
En ik betwijfel trouwens of de console versie bij de bonus DVD daadwerkelijk een PC DVD-ROM opdruk zal krijgen? Dat suggereert dat je de bonus DVD niet op de console kunt afspelen?

[ Voor 47% gewijzigd door mjtdevries op 26-10-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zal wellicht zo zijn, blijft zo dat zijn post niet klopt. Niet dat dit voor de -1 zorgt overigens. De -1 zit em erin dat de reactie daar gewoon niet thuishoort. Commentaar op het plaatje hoort in FA. Net zoals spelfouten daar gemeldt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat vinden we van deze reactie?

Persoonlijk lijkt het me een schoolvoorbeeld van een zwaar generaliserende (eerste alinea) flinke flamebait danwel troll (tweede alinea)

Los daarvan lijkt het qua inhoud, die toch zeer agressief en populistisch genoemd mag w orden, gewoonweg niet erg wenselijk op FP. Enig niveau lijkt me wel zo prettig, en hier ligt het niveau nog dik onder het absolute nulpunt imho.

In diezelfde newpost is deze reactie overigens een klip-en-klare -1 kandidaat wegens trolling (mensen met een andere mening 'niet goed bij hun hoofd' noemen valt daar wel onder dacht ik...)

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 26-10-2007 17:57 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Beide kansloos genoeg voor -1 ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste mag wel op -2 gefixeerd worden :/

Andere thread:
Off-topic, 0 lijkt me prima, +1 is te hoog. Dit is ook off-topic (en reacties daarop: 1, 2, 3, 4) en mag wel naar de -1. Dit is patsen met warez, -1? Dan is er nog een post die vergelijking trekt tussen OS9 en 10.5 en Windows 98 / Vista, dat kan nog wel maar de tweede, derde, vierde, etc. reacties die een dergelijke vergelijking geven mogen toch wel naar -1? hier, hier, hier.

Ik houd hier maar op, kan nog wel een half uur doorgaan met het opsommen van totale off-topic posts, maar eigenlijk moet die thread gewoon nog eens goed worden nagelopen. Hint: doe een CTRL+F op 'windows' ;)

edit:
Nog eentje dan. Deze vind ik nog wel een 0 waard als je de reactie bekijkt waar hij op reageert (geen rijen bij de lancering van Vista).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
mjtdevries schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:51:
Als iets geen meerwaarde heeft, dan hebben we daar volgens mij de score 0 voor.
Als iets wel meerwaarde heeft, dan de score +1

toch?

[edit:] :)
overigens heb ik de reactie niet gezien voor de edit.
En ik betwijfel trouwens of de console versie bij de bonus DVD daadwerkelijk een PC DVD-ROM opdruk zal krijgen? Dat suggereert dat je de bonus DVD niet op de console kunt afspelen?
mijn favoriete modfaq quote:
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.
Die werkt altijd wanneer iets dusdanig nutteloos is dat je het -1 wil modden maar iemand begint over dat een reactie zonder meerwaarde volgens de FAQ op 0 horen.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
wildhagen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:55:
[knip]

In diezelfde newpost is deze reactie overigens een klip-en-klare -1 kandidaat wegens trolling (mensen met een andere mening 'niet goed bij hun hoofd' noemen valt daar wel onder dacht ik...)
De edit is nog veel leuker :p

@cas.fm: een linkje naar de thread was daar wat mij betreft wel genoeg geweest :p
rond de 10 linkjes in 1 post, hoezo vol met mismods en nutteloze reacties?

[ Voor 16% gewijzigd door Arne op 27-10-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die edit verdient eigenlijk een +1 voor de grappigheid. :D
* RoD denkt toch dat ie z'n moderatie op -1 laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:02:
@cas.fm: een linkje naar de thread was daar wat mij betreft wel genoeg geweest :p
rond de 10 linkjes in 1 post, hoezo vol met mismods en nutteloze reacties?
Ik begon met een stuk of drie posts, maar ik was bezig met modereren terwijl ik die post schreef, dus zodoende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ik mis de tags eigenlijk nooit, maar hier zou hij wel leuk zijn idd :p
En dan bij voorkeur: toch een -1, maar wel grappig.

edit: @cas.fm: Het was ook meer bedoelt als dat het je een hoop werk had bespaard en dat topic sowieso wel wat aandacht kan gebruiken. Maar bedankt dat je me net dat beetje tijd bespaard hebt :p

[ Voor 44% gewijzigd door Arne op 28-10-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problemo :P

Ik twijfel zelf een beetje wat ik met deze reactie aanmoet. Aan de ene kant is z'n info misschien handig, aan de andere kant is binsearch volgens mij voor de policy gelijk aan thepiratebay ofzo. En dan nog het bovenaan de thread plaatsen door op de first post te reageren. Ik heb er een -1 aan gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze reactie lijkt me enigszins overdreven, om het over die +2 nog maar niet te hebben. Post lijkt me een typische 0-post.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

- Alsof een ecosysteem (het milieu, leefklimaat en alles eromheen dus) ook maar iets slechter (of beter for that matter) word afhankelijk van welk OS je gebruikt? Ik zie de link niet tussen de kwaliteit van een ecosysteem en welk OS een bepaald land gaat gebruiken.... :? :? :? Dit deel is dus zwaar offtopic en inhoudelijk onjuist.

- Daarnaast schaart hij kopende landen (van de OLPC laptop) meteen onder derde wereld niveau, terwijl ook andere landen die daar niet toe gerekend worden die PC kopen. Een beetje generaliserend dus.

- Waarom zou je alleen een infrastructuur kunnen opzetten met Linux, maar niet met MacOS, Windows, Unix etc? Nogal kortzichtige troll imho. Dat "eigen" klopt ook al niet, want Linux is niet geschreven door die landen, en is dus niet meer of minder "eigen" dan MacOS, Windows, Unix, ReactOS etc.

- Terminologie als "in de greep van" is ook niet bepaald wat je noemt neutraal te noemen. Komop zeg, een iets volwassenere manier van reacties neerzetten mag ook wel.

Stuk voor stuk geen reden voor een -1. Alle vier bij elkaar opgeteld vind ik dat persoonlijk wel degelijk het geval.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:16:
(...) Ik twijfel zelf een beetje wat ik met deze reactie aanmoet. Aan de ene kant is z'n info misschien handig, aan de andere kant is binsearch volgens mij voor de policy gelijk aan thepiratebay ofzo. En dan nog het bovenaan de thread plaatsen door op de first post te reageren. Ik heb er een -1 aan gehangen.
Dat bovenaan plaatsen is imo idd wel een minpuntje waard, waarmee hij los van de warez implicaties op 0 zou komen. Als het gaat om warez zou 'ie op -2 moeten, dus ik denk dat je daarvoor beter even een los draadje aan kan maken :) .
wildhagen schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:12:
Een +1 voor deze reactie lijkt me enigszins overdreven, om het over die +2 nog maar niet te hebben. Post lijkt me een typische 0-post.
Inderdaad :) .
Ik zie er inderdaad ook niet echt een troll of flame in. Je zou hoogstens kunnen zeggen dat het een troll is omdat microsoft zijn 'bemoeienis' als inherent slecht gezien wordt. Dankzij de zwakke redenering (zie ook de ladingen vooroordelen die erachter hangen maar in deze reactie geëxpliceerd worden) vind ik het echter niet meer dan een 0 waard.

edit:
Aan de andere kant heeft wildhagen wel een punt dat het wel erg veel van die halve trolls en dergelijke heeft..

[ Voor 3% gewijzigd door JHS op 27-10-2007 15:43 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit heeft geen meerwaarde. Hij herhaalt gewoon wat er in het artikel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik hier nu mee. Feitelijk wel lichtelijk meerwaarde, maar volgens mij is een deel van het artikel hem ontschoten en de toon is niet goed. -1 dan maar?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

* KoW houdt die laatste op 0 omdat het niet een flaim oid is.
Hij heeft wel meerwaarde, maar de laatste alinea houdt dat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze mag op -1 imo.

Beetje een half ononderbouwde rant en het gebruik van "M$".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:40:
- Alsof een ecosysteem (het milieu, leefklimaat en alles eromheen dus) ook maar iets slechter (of beter for that matter) word afhankelijk van welk OS je gebruikt? Ik zie de link niet tussen de kwaliteit van een ecosysteem en welk OS een bepaald land gaat gebruiken.... :? :? :? Dit deel is dus zwaar offtopic en inhoudelijk onjuist.
het heeft anders wel een tijdje terug het nieuws gehaald dat een bepaald OS de powersafe-functies niet geheel juist benut. De becijfering was dat er wereldwijd jaarlijks voor 10 miljard aan zuivere stroomkosten extra gegenereerd worden. Dat is dus wel degelijk slecht voor het ecosysteem.

Dat OS was trouwens van Microsoft. Met dat weetje in je achterhoofd is het dus niet zwaar offtopic en inhoudelijk onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:06:
Wat moet ik hier nu mee. Feitelijk wel lichtelijk meerwaarde, maar volgens mij is een deel van het artikel hem ontschoten en de toon is niet goed. -1 dan maar?
Ik vind het een keurige reply. Een duidelijk doel waar het heenbouwt en ook goede onderbouwing. Mij maakt de toon niet uit als de inhoud een lijn vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ook ik vind het een nette reply waarvoor ik een +1 heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

ecteinascidin schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:38:
[...] het heeft anders wel een tijdje terug het nieuws gehaald dat een bepaald OS de powersafe-functies niet geheel juist benut. (...)
Ik had het in de reactie van wildhagen over het hoofd gezien, maar de poster doelt natuurlijk op een 'ecosysteem' van software en dergelijke, en niet het daadwerkelijke milieu. Lijkt mij toch :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

JHS schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 11:02:
[...]
Ik had het in de reactie van wildhagen over het hoofd gezien, maar de poster doelt natuurlijk op een 'ecosysteem' van software en dergelijke, en niet het daadwerkelijke milieu. Lijkt mij toch :) .
Dat zou dan een zelf-verzonnen vorm van 'ecosysteem' zijn, want dat is geen algemeen gebrruikte/ gangbare betekenis van dat woord. Zie de link die ik er bewust onder had gestopt.

Het lijkt me niet erg handig voor de leesbaarheid/begrijpelijkheid van reacties als iedereen algemene termen gaat verbouwen en er een eigen betekenis aan gaat geven, noch lijkt het me de bedoeling dat de lezer van replies zelf gaat lopen puzzelen welke betekenis er in welke context word bedoeld Bij een reactie dient duidelijk te zijn wat er word bedoeld, zonder er eerst een universitaire studie gevolgd moet worden om hem te begrijpen.

Maar zelfs als dat punt even buiten beschouwing word gelaten, blijft mijn -1 staan wegens de drie aangehaalde andere trolls/generalisaties in de reply.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Ik denk nog steeds dat zowel een 0 als een -1 gerechtvaardigd is :) . Het gebruiken van de term ecosysteem voor samenhangende zaken als software, maar ook in andere situaties, ben ik echter wel vaker tegengekomen. Je hebt op zich wel een punt dat het aan de schrijver is om duidelijk te maken wat hij nu precies bedoelt, maar ík haalde er denk ik wel in één keer uit wat 'ie nu bedoelde :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Deze hoort op -1 wegens commentaar op de moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Graag zou ik deze post gerectificeerd zien:

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2263394

het enige wat ik doe is om meer uitleg vragen, iemand zegt dat er laatst nog wel zon spel is uitgekomen, dus ik ben benieuwd welke dat is.

lijkt me geen reden om weggemodereerd te worden toch?

grt gerben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is offtopic, want het heeft niks met het artikel te maken, en door te zeggen dat zijn post niet echt nuttig is speel je nogal op de man. Imo staat ie zo goed.

Edit: Er is overigens ook nog maar één moderatie op jouw post geweest (toevallig van mij :P ) dus om het nu meteen al te melden is wat voorbarig. Wellicht dat er nog mensen langs komen lopen die er anders over denken, al kan ik me dat niet voorstellen.

Edit2: Deze mag imo ook wel op -1. Twee zinloze kreten.
En iemand meent daar +2 voor te moeten geven 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door RoD op 28-10-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Deze reactie heeft al 8x +1 gekregen, terwijl het duidelijk een 0 is.

Edit: soms zou ik iemand willen kunnen wegmodden wegens overdreven gebruik van smilies. Overigens twijfel ik bij die reactie ook tussen 0 en -1 omdat de poster het nodig vindt om over zijn eigen computer-die-volgende-week-binnenkomt te beginnen, afsluit met een onbegrijpelijke zin en het enige nuttige van de post, "MacOS is 100% Unix", in deze reactie terecht gecorrigeerd wordt.

[ Voor 94% gewijzigd door fondacio op 28-10-2007 19:18 . Reden: Misschien voortaan reageren als ik uitgedacht ben. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zinnetje lijkt me niet genoeg voor een +1?

edit:
En deze ook niet. Misschien wat twijfelachtig maar voor linkdumpen ga ik toch geen +1 uitdelen. Dan had 'ie maar even de conclusie kort samen moeten vatten, zo heb ik er nog niks aan. Had ik het net zo goed zelf in kunnen tikken bij Google / de search.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In de oude setting mogelijk een +1 inzichtvol. Ik vind een +1 daarom goed, anders een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Wat met de volgende twee:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2263146
deze staat op +1 en ik vraag mij af of dat terecht is.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2263633
Deze reageert darop en dan vraag ik me af hoe hij dat racistishe wil hard maken. Klinkt mij een beetje hard in de oren.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De eerste was met een bron een +1 waard geweest, nu is het gewoon een slag in de lucht.
Het racisme referreert aan de taalstrijd, maar is idd niet goed gekozen. Maar het mijns inziens niet genoeg voor een -1 dus die heeft van mij een 0 gekregen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
k1n8fisher schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:56:
Wat met de volgende twee:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2263146
deze staat op +1 en ik vraag mij af of dat terecht is.
imho is het een 0, maar met zeer goede wil is een +1 misschien best verdedigbaar.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2263633
Deze reageert darop en dan vraag ik me af hoe hij dat racistishe wil hard maken. Klinkt mij een beetje hard in de oren.
die eerste 5 woorden maken het een -1, in elk ander geval gelijk aan de post waar hij op reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driekeer een +1......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Hij doet z'n eigen naam in ieder geval geen eer aan.. :)

Ik neig zelf naar 'n -1.. maar dat is vooral vanwege de eerste zin. De rest van de post valt wel mee.. niet zwaar off-topic ondanks 'n vleugje fanboyisme.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No hard feelings
Deze fanboy is duidelijk op zijn teentjes getrapt.
ik geloof geen reet van de onzin die je hier uitkraamt.
Als er iets degelijk in elkaar zit is het een mac, die kun je af en toe nog eens laten stuiteren.
Moet je met de meeste laptops niet proberen, die compaq en dell rommel ligt gelijk in 26 stukken.
Daarbij vraag ik me af welke macs in hemelsnaam crashen en wat je daar dan mee doet.
Mac OS X is een van de stabielste systemen die er zijn, zeker voor zo'n rijke desktop omgeving.
zin 1: afzeiken
zin 2: niet onderbouwd fanboyisme
zin 3: flame
zin 4: afzeiken (eigen-schuld-dikke-bult-verhaal)
zin 5: niet onderbouwd, maar ten minste normaal geformuleerd

Ik hoef hier niet te neigen. :P

Het is inderdaad apple voor en na; zijn naam doet geen eer aan hem! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ecteinascidin schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Ik vind het een keurige reply. Een duidelijk doel waar het heenbouwt en ook goede onderbouwing. Mij maakt de toon niet uit als de inhoud een lijn vertoond.
Nu inderdaad wel ja. :P (Na de edit; hoera het modsysteem werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik had hem ook al een -1 gegeven vanwege die eerste zin en omdat er verder niks onderbouwd is. (hij doet net of het allemaal waar is wat hij zegt zonder dat er ergens bewijs voor is)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Toch heeft de post nu ook al 5x +1... volgens mij wordt er sterk mening gemod.

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het is idd een draadje waar een aantal modders van rechten zijn veranderd.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Hij is nu van 0 naar -1 gesprongen.
Die post stond er vanmorgen nog niet.

Eens met Loninkwoner al vind ik regel 2 en 5 niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is zijn geheel gewoon een ononderbouwde fanboy-rant. Dikke -1 imo.

Edit: Zal het draadje nog eens langslopen, staat vast nog wel wat kroms in. Heb meteen al deze. Nutteloze niks bijdragende kreet.
Verder staan er onder die reactie ook een aantal posts die als enige inhoud hebben of diegene wel of niet drivers moest installeren bij een bepaald stuk hardware. Dat lijkt me offtopic genoeg om die allemaal op -1 te zetten? Deze vind ik dan nog net genoeg voor een 0 vanwege een lichte vorm van informatie.

Edit2: Deze is volledig offtopic
Edit3: Ook deze is offtopic, maar wel informatief genoeg voor een 0. +1 vind ik te hoog voor iets wat niet echt binding heeft met de inhoud van het artikel.
Edit4: Deze is ook volledig offtopic. En deze
Edit5: Over deze twijfel ik, offtopic genoeg voor -1?

Pfff, ik hou maar op met reacties opnoemen, kan er nog wel 20 opnoemen die volsagen offtopic zijn. Misschien dat een aantal mensen er nog eens langs kunnen lopen?

Edit: Deze wil ik nog wel even melden. Klagen over moderatie = -1.
Oh en deze. Leuk verhaaltje, maar niet echt relevant. +1 is te hoog imo.

Edit: Deze poster heeft helemaal gelijk, maar het draagt helemaal niks bij. -1 (ook al ben ik geneigd hem een +2 te geven :+ )

En zo blijf je toch bezig :X
Deze is ook volledig offtopic.

[ Voor 154% gewijzigd door RoD op 29-10-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:29:
Het is zijn geheel gewoon een ononderbouwde fanboy-rant. Dikke -1 imo.
Ik had hem eigenlijk uit:http://core.tweakers.net/...confonteerd-met-bsod.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
mac in de topictitel? mismod paradise!
Hoe ik ook van een mac mag houden, die zooi aan fanboy posts hoeft van mij niet... Ik zal de betreffende topics vanavond ook nog maar eens langslopen... (nu geen tijd voor :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2265289
Weet ik niet wat er voor de edit stond, maar heeft wel een punt, ik heb ook niet zo snel kunnen vinden wat het geheugen van de 8800GT is. Vind een -1 dan niet echt op zijn plaats (buiten die laatste zin, maargoed).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2007 16:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, met zo'n onderwerp weet je zeker dat de fanyboys weer volop bezig zijn.

Dat gezeur over of Mac sneller dan PC's kapot gaan, of waar je allemaal wel of niet drivers moet installeren. heb ik allemaal op -1 gezet. Off-topics maar vooral: ongewenst. Nutteloze flamewar, die weliswaar i.h.a. best vriendelijk verwoord wordt, maar die verschrikkelijk veel ruimte in neemt, en waar echt nooit van z'n leven geen interresante informatie uit voort komt. Al die post opzichzelf zijn niet zo verschrikkelijk, maar het totaal is gewoon ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh heh... Die thread levert de mooiste definitie van een fanboy:
Het is écht jammer dat zoveel mensen die zo ver weg staan van de Mac doen alsof Mac gebruikers zichzelf boven hun verheven. Dat doen 'we' niet. Als ik zeg dat mijn OS het beste is, dan is dat niet omdat ik beter wil zijn dan jou, maar omdat mij OS ook beter is.
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's inderdaad een mooie. Hij kan zo op zo'n delftsblauw wandtegeltje.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2264838
Is dit een -1 waard? Wmb niet, het is een reactie op een troll die imho niet even zwaar afgerekend hoeft te worden. Een neutrale 0 is weliswaar goed beloond maar -1 te streng (- 0,5 zou mss correcter zijn maar dat hebben we niet dus rond ik 'm af naar 0).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:46:
Heh heh... Die thread levert de mooiste definitie van een fanboy:

[...]

:z
Wow... erg mooi... die moet ik onthouden. Iets met oogkleppen.. _/-\o_

Edit.
botoo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:12:
Is dit een -1 waard? Wmb niet, het is een reactie op een troll die imho niet even zwaar afgerekend hoeft te worden. Een neutrale 0 is weliswaar goed beloond maar -1 te streng (- 0,5 zou mss correcter zijn maar dat hebben we niet dus rond ik 'm af naar 0).
Kweenie.. ik ben het eens met je -0,5 waardering.. maar de post komt op mij nog steeds licht trollerig en neerbuigend over.. en voegt daarbij ook niets toe.. da's voor mij dan toch 'n reden om 'm naar beneden af te ronden.

[ Voor 55% gewijzigd door Double__D op 29-10-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Die eerste zin vond ik niet zo'n positieve opening. Verder is het ook lichtelijk off-topic om een vergelijking met Windows te maken.
Misschien niet helemaal -1, maar dan toch iig -0,6

Edit: ander topic maar deze is voor mij geen +1 waard.
Hij dumpt een limk en geeft een oneliner. Als grap is hij ok, verder voegt hij niets toe. Terug op 0 dus.

[ Voor 25% gewijzigd door KoW op 29-10-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topicstarter
botoo schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:12:
Gezien zijn opening is dit een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Longbeard schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:46:
[...]

Imho ook een duidelijke -1 die ik dan ook uitgedeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:36:
Tja, met zo'n onderwerp weet je zeker dat de fanyboys weer volop bezig zijn.

Dat gezeur over of Mac sneller dan PC's kapot gaan, of waar je allemaal wel of niet drivers moet installeren. heb ik allemaal op -1 gezet. Off-topics maar vooral: ongewenst. Nutteloze flamewar, die weliswaar i.h.a. best vriendelijk verwoord wordt, maar die verschrikkelijk veel ruimte in neemt, en waar echt nooit van z'n leven geen interresante informatie uit voort komt. Al die post opzichzelf zijn niet zo verschrikkelijk, maar het totaal is gewoon ongewenst.
Inderdaad, het gaat daar zo vreselijk offtopic dat ik tussendoor nog eens gechecked heb of ik nog wel in het goede draadje zat, ik was helemaal vergeten waar het nou eigenlijk over ging.
[...]

Mwa, ik vind zijn opening helemaal niet zo raar. Ik weet niet hoe hij het bedoeld, maar als hij er een :+ achter had gezet had het prima grappig bedoeld kunnen zijn.
Imo is een 0 best verdedigbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoW schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:33:

Edit: ander topic maar deze is voor mij geen +1 waard.
Hij dumpt een limk en geeft een oneliner. Als grap is hij ok, verder voegt hij niets toe. Terug op 0 dus.
mwah, hij is wel goed :D k vind het wel een +1 mogen staan, het is een geslaagde grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Ja, een nuttige vraag (naja, zou wat nuttigs uit kunnen komen) met een zwaar offtopic antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:01:
[...]

mwah, hij is wel goed :D k vind het wel een +1 mogen staan, het is een geslaagde grap.
Het is volledig offtopic, dus als het geen geslaagde grap was kreeg het een -1. Nu vind ik een 0 gepast. Meerwaarde heeft het absoluut niet.

Deze is overigens ook volslagen offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Niet online
Deze reactie staat nu op +1 met maar liefst 30x meerwaarde, maar is eigenlijk voor het grootste deel offtopic - het gedeelte over de kans dat in software bugs kruipen is wellicht on-topic, maar eigenlijk is het een antwoord op reacties over "als Microsoft dit zou doen". Ik zie er echt niet meer dan een 0 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

fondacio schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:07:
Deze reactie staat nu op +1 met maar liefst 30x meerwaarde, maar is eigenlijk voor het grootste deel offtopic - het gedeelte over de kans dat in software bugs kruipen is wellicht on-topic, maar eigenlijk is het een antwoord op reacties over "als Microsoft dit zou doen". Ik zie er echt niet meer dan een 0 in.
Die user is uberhaupt een Microsoft-fan(boy), zie ook zijn bijdragen in Waarom is er zo veel Microsoft haat?. Of dat mee mag tellen, daar laat ik me niet over uit. Alleen herhaalt hij zich erg vaak over de mooie producten...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Vind ik nog net meevallen, het is een wat overtrokken reactie op een leugen of degene waar hij op reageert doet echt iets zeldzaam fout (ik ben vrijzeker van het eerste). het enige wat hij misdoet is (ingehouden) happen op het bash-geblaat.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

In deze beide posts kan ik geen punt vinden dat een -1 rechtvaardigt.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:48:
Vooral totaaaaal offtopic denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste geeft tenminste nog een fatsoenlijk antwoord, met bestrijding van argumenten uit eerdere posts. Krijgt van mij een 0. De tweede voegt niks toe en gaat nog verder offtopic. -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:44:
[...]

Die eerste geeft tenminste nog een fatsoenlijk antwoord, met bestrijding van argumenten uit eerdere posts. Krijgt van mij een 0. De tweede voegt niks toe en gaat nog verder offtopic. -1
Eensch.. het is vooral offtopic. Ik zou ze eigenlijk allebei -1 geven, of is dat iets te streng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Double__D schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:55:
[...]

Eensch.. het is vooral offtopic. Ik zou ze eigenlijk allebei -1 geven, of is dat iets te streng?
Ze zijn toch +1 behulpzaam, in een -1 offtopic thread, wat zou moeten resulteren in de neutrale score 0?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
CodeCaster schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:58:
[...]

Ze zijn toch +1 behulpzaam, in een -1 offtopic thread, wat zou moeten resulteren in de neutrale score 0?
Dat ben ik met je eens, maar ja.. weegt offtopic niet iets zwaarder? Voor de mensen die op 0 willen lezen, zijn denk ik ook de behulpzame antwoorden niet echt nuttig.

Btw, er is weer 'n Apple nieuws-item.. nu al weer wat -1's uitgedeeld.. ik wil niet weten hoe dit item eruit ziet aan het einde van de dag. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
CodeCaster schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:58:
[...]

Ze zijn compleet offtopic in een artikel over een wii. De complete offtopic draad heb ik dan ook -1 gemod aangezien deze echt compleet niks toevoegd. Ze zouden net zo goed beargumenteerd over de meerwaarde van een fiets kunnen beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

fondacio schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 01:07:
Ik ben een van de +1 moderators:
- praktijk ervaring software schrijven met uitleg
- een keer geen Microsoft flame
Offtopic Vista + Wii:? -> -1
PS1/PS2 vergelijking met logische redenering met Vista /Directx -> 0.

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 30-10-2007 09:55 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik zie er ook geen meerwaarde in hoor. Zo'n reacties zie je wel vaker en naar mijn mening staat er niks interessants.
- een keer geen Microsoft flame
Onbelangrijk voor de moderatie.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het topic met de prijsvraag heb ik een dag na afloop van de prijsvraag een link gepost om te laten zien hoe je aan het antwoord moet komen. deze is nu tot ongewenst gemodereerd.

Erg flauw want de prijsvraag is al afgelopen en er zijn best wel mensen die niet wisten dat het antwoord gewoon op de site te vinden was en die een schatting hebben ingeleverd en die door deze link een hoop meer duidelijk wordt

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2262854

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:14:
In het topic met de prijsvraag heb ik een dag na afloop van de prijsvraag een link gepost om te laten zien hoe je aan het antwoord moet komen. deze is nu tot ongewenst gemodereerd.

Erg flauw want de prijsvraag is al afgelopen en er zijn best wel mensen die niet wisten dat het antwoord gewoon op de site te vinden was en die een schatting hebben ingeleverd en die door deze link een hoop meer duidelijk wordt

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2262854
3* een 0 erbij :)
Ik had wel nog extra gechecked of het na de prijsvraagdatum gepost was :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
Is deze post niet 'n beetje off-topic? Het gaat hier over evt. nieuwe MacBooks.. niet over gamen op 'n iMac en het krijgt toch 9x 'n 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Niet online
Zijn we nog steeds heel streng met reacties waarin Microsoft wordt afgekort als "M$"? Ik heb hier twee reacties waar niet echt iets mis mee is (hoewel je de eerste wellicht als flame kunt interpreteren, al vind ik hem vrij gematigd), maar dat kinderachtige gebruik van het dollarteken bederft ze wel een beetje en is voor veel mensen aanleiding om een reactie zonder meer naar -1 te modden (wat bij de eerste reactie ook al gebeurd is). Ik heb beide reacties een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sommige sites laat de editor niet toe dat je dit soort dingen doet. Je krijgt dan een melding: Dit soort taalgebruik wordt niet geaccepteerd. o.i.d. Van de ene kant zijn dat soort dingen verschrikkelijk irritant, van de andere kant helpt het wel om het forum schoon te houden...

Misschien zou men het eens in die richting moeten zoeken. Eventueel niet eens blokkeren, maar gewoon een popup geven met een waarschuwing dat zulke termen nogal kinderachtig zijn, en i.h.a. omlaag gemoddereerd zullen worden. Misschien helpt dat.

Ik geef zeer zeker altijd aftrek voor dat soort grapjes... Dat mensen hardleers zijn is geen reden je normen te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af waarom deze post: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2266567 niet op -1 gemodereerd wordt. Hij is totaal off-topic, en voegt niets toe. Lijkt me gewoon een -1. Maar behalve mijn -1, heeft iedereen een 0 gewaardeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:49:
Ik vraag me af waarom deze post: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2266567 niet op -1 gemodereerd wordt. Hij is totaal off-topic, en voegt niets toe. Lijkt me gewoon een -1. Maar behalve mijn -1, heeft iedereen een 0 gewaardeerd?
+ -1
fondacio schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:26:
Zijn we nog steeds heel streng met reacties waarin Microsoft wordt afgekort als "M$"?
Ik wel: trollerig, overbodig, kinderachtig. -1 both.

[ Voor 81% gewijzigd door PcDealer op 30-10-2007 12:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is totaal off-topic, breedbeeld / hd uitzendingen hebben echt niks te maken met beeldschermtechnologie, maar hij krijgt toch 10x een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Hij stelt dat de huidige schermentechnologie ver vooruit loopt op de kabelontvangst, waardoor nog een stap verder niet echt nuttig is. Niet echt offtopic imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:25:
Deze is totaal off-topic, breedbeeld / hd uitzendingen hebben echt niks te maken met beeldschermtechnologie, maar hij krijgt toch 10x een 0.
Hij stelt een dermate obvious truth dat íe niet echt overbdoig kan zijn. Dan is een 0 een mooie score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

nieuws: Apple verkoopt in openingsweekend 2 miljoen exemplaren Leopard bevat weer een boel posts die totaal geen binding hebben met het artikel. Misschien dat een paar mensen de draad nog even langs kunnen lopen?

Edit: Mag deze op -1? Hij flamed... en wat hij voor de rest toevoegt is weinig en/of al gemeld.

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 30-10-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, weer een hele apple vs ms discussie. Het heeft wel iets met het topic te maken vrees ik... Maarja, k ga het nu aflopen, zal hier een post maken straks.

edit:
RoD schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
nieuws: Apple verkoopt in openingsweekend 2 miljoen exemplaren Leopard bevat weer een boel posts die totaal geen binding hebben met het artikel. Misschien dat een paar mensen de draad nog even langs kunnen lopen?

Edit: Mag deze op -1? Hij flamed... en wat hij voor de rest toevoegt is weinig en/of al gemeld.
hmm, de flame is niet zo sterk lijkt me? meer een 0

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:30:
tja, weer een hele apple vs ms discussie. Het heeft wel iets met het topic te maken vrees ik... Maarja, k ga het nu aflopen, zal hier een post maken straks.
Mja, het heeft enigszins binding, maar het zijn weer dezelfde zinloze vergelijkingen en herhalingen die je altijd ziet. Het is overbodig en offtopic, imo.
hmm, de flame is niet zo sterk lijkt me? meer een 0
Niet echt nee, al vind ik het niet echt netjes om mensen zeikerds te noemen. Maar vandaar ook het vraagteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
Mee eens, inderdaad een aaneenschakeling van nutteloze gemeenplaatsen. Maar volgens mij ben ik de eerste die hem -1 heeft gegeven.

Edit: ok, blijkbaar heeft RoD zijn mening bijgesteld. Ik vind het echter nog steeds een -1; hij voegt niets toe en valt in de categorie "ik ben blasé maar neem toch de moeite om 'n reactie neer te plempen al heeft-ie 0,0 toegevoegde waarde" (vaak ook herkenbaar aan het beginnen met "ach...").

[ Voor 26% gewijzigd door fondacio op 30-10-2007 18:00 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.