[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 36.958 views sinds 30-01-2008

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

deltananie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:59:
[...]

Dixons heeft haar levertijd ook gewijzigd naar 17 oktober. Ik was vandaag nog naar de apple store van rotterdam langs geweest en kreeg te horen dat ze apple touch pas in oktober verwachten.
Apple staat er bekend om eerst naar andere winkels te doen en daarna naar de apple stores..
Ze verdienen meer op de ipods bij die winkels namelijk en ze zijn er bijna zeker van dat die hun voorraden wel leeg verkopen..
De apple stores niet...

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:52

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Blowthebullet schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:55:
En er zijn zoveel clone's te vinden op het internet maar ik denk dat de kwaliteit in die clone's drastische laag is in vergelijking met de ipod touch, € 120 is te goedkoop als je het over een toestel hebt met WIFI en een touchscreen etc.... allemaal spul dat niet voldoende is getest.
Dat is ook meteen de reden waarom Apple geen 3rd party apps toe wilt laten. Dan kunnen ze de stabiliteit niet garanderen. Op zich jammer, want je kiest er dan zelf voor om die apps te installeren, maar Apple ziet het ws net ff anders :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

The CarNagE Man schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:23:
Ik weet niet hoe het komt maar mijn iPod Touch is verstuurd :D :D
Hij wordt verwacht volgende week vrijdag (28ste ;)) bij me te zijn...
Ik kom net thuis en krijg hetzelfde nieuws in mijn postbus :D

Aangename verassing!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:51

Stoney3K

Flatsehats!

Ik hou dit in de gaten... met de Touch en de iPhone begint Apple bijna de PDA-markt op te komen. Het zou wel gaaf zijn om een Apple PDA te zien... eentje die dus wel third-party apps doet, en is voorzien van een SD slot en Bluetooth. Dan zou ik niet eens twijfelen om zo'n ding te kopen, maar nu is het best irritant omdat je functies beperkt zijn. Hoe gaaf zou die Touch wel niet zijn als universele media remote (Bluetooth, infrarood, enz)?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-06 11:31

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

The CarNagE Man schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 00:25:
[...]

Apple staat er bekend om eerst naar andere winkels te doen en daarna naar de apple stores..
Ze verdienen meer op de ipods bij die winkels namelijk en ze zijn er bijna zeker van dat die hun voorraden wel leeg verkopen..
De apple stores niet...
"gelukkig" hebben wij geen Apple Stores in Nederland, alleen Retailers.
(misschien dat voor hun hetzelfde geldt hoor, dat weet ik niet...)

Fotonerd

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Xilantof schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 12:46:
[...]

"gelukkig" hebben wij geen Apple Stores in Nederland, alleen Retailers.
(misschien dat voor hun hetzelfde geldt hoor, dat weet ik niet...)
Die bedoel ik ;) Sorry voor de verwarring...

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Vandaag een klant op de zaak die een iPod Touch had (uit Amerika) :o

Het ding ziet er echt onwijs mooi uit, nu weet ik zeker dat ik de Touch wil en niets anders haha!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-06 15:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Outlandos schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:18:
Vandaag een klant op de zaak die een iPod Touch had (uit Amerika) :o
Heb ik iets gemist of zo? Op elke Apple Store staat dat dat ding vanaf 28 september geleverd wordt namelijk, maar ondertussen zie ik allemaal filmpjes van mensen die 'm hebben en nu iemand hie die 'm geimporteerd heeft.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

mOrPhie schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:20:
[...]

Heb ik iets gemist of zo? Op elke Apple Store staat dat dat ding vanaf 28 september geleverd wordt namelijk, maar ondertussen zie ik allemaal filmpjes van mensen die 'm hebben en nu iemand hie die 'm geimporteerd heeft.
Volgens mij bedoelt hij dat die klant uit Amerika is; althans, zo begryp ik het. :)
Daar hadden ze bij vele Apple Stores al een aantal iPods achter de toonbank liggen.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-06 14:14

Scrummie

Think different

mOrPhie schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:20:
[...]

Als je dit topic even een pagina terug leest ofzo zie je dat hij gewoon al in de USA verkocht word, en ook in de UK. In USA worden ook al pre-orders uitgeleverd, en hier in NL staat een aantal orders al op "verzonden".

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• mOrPhie
  • Laatst online: 23-06 15:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Scrummie schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:45:
[...]
Als je dit topic even een pagina terug leest ofzo zie je dat hij gewoon al in de USA verkocht word, en ook in de UK. In USA worden ook al pre-orders uitgeleverd, en hier in NL staat een aantal orders al op "verzonden".
Dat is toch exact wat ik zeg? Iedereen heeft zo'n ding al, maar officieel is hij pas vanaf 28 september beschikbaar. Hoe dan ook. Dit hoort op deze manier teveel in het levertijdtopic. ;)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Ook ik kan niet wachten tot de ipod touch in mijn bezit te hebben,
maar wat is handigheid (lees;het snelste in handen hebben) bestellen via http://www.apple.com/nl/ipodtouch/ of kijken of ze rond de 28ste in schappen
van ifactors of machouse liggen.

Anoniem: 81539

Ik werk bij iFactors en we hebben em nog niet binnen, beetje vaag... Overal wordt ie uitgeleverd behalve in de benelux...

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Anoniem: 81539 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 19:40:
Ik werk bij iFactors en we hebben em nog niet binnen, beetje vaag... Overal wordt ie uitgeleverd behalve in de benelux...
In Engeland is hij al te koop bij de grote ketens dat is echt minder.

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
deltananie schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:27:
[...]

In Engeland is hij al te koop bij de grote ketens dat is echt minder.
Ja precies, het wordt hier ook tijd dat ze hem gaan leveren!
Ben benieuwd wie hem als eerste van dit forum ontvangt en de eerste ervaringen post. 8)

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:10
Kethij schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:58:
[...]

Ja precies, het wordt hier ook tijd dat ze hem gaan leveren!
Ben benieuwd wie hem als eerste van dit forum ontvangt en de eerste ervaringen post. 8)
En natuurlijk geheel in stijl via zijn Touch :p, ik hoop zo dat ik jullie allemaal te snel af ben >:)

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Anoniem: 23899

ik heb ook een touch bestelld maar zit er aan te denken hem nu toch maar te annuleren en via een vriendin van me die op het moment in de vs is een iphone over te laten komen n.a.v. de gelijkgebleven modellen in europa...

• Kethij
Anoniem: 23899 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:24:
ik heb ook een touch bestelld maar zit er aan te denken hem nu toch maar te annuleren en via een vriendin van me die op het moment in de vs is een iphone over te laten komen n.a.v. de gelijkgebleven modellen in europa...
Ja dat is net wat je wil he. Voor mij is de touch perfect! Heb geen iphone nodig, gebruik voor telefonie e.d wel mijn huidige mobiel.

Anoniem: 37526

Kethij schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:28:
[...]

Ja dat is net wat je wil he. Voor mij is de touch perfect! Heb geen iphone nodig, gebruik voor telefonie e.d wel mijn huidige mobiel.
Echter heeft de iPhone:
-Google maps
-Notes
-iCal
-Mail
-Volumes buttons
-Speakers
-Camera
-Bluetooth
-Scratch-resistant achterkant
-Een mooiere wifi-cover
-Een betere grip door de ronde randen op het apparaat

Zelfs als je hem zonder SIM-kaart gebruikt is de iPhone een veel beter multimedia apparaat. Naar mijn opinie is de iPhone overigens nog mooier ook :)

Anoniem: 87302

Ik weet dat levertijden gewoonlijk in een ander topic wordt besproken maar omdat Apple normaliter pas na de 28e zou leveren ben ik wel benieuwd naar de besteldatum van degenen voor wie die al onderweg is. Zijn er ook mensen die op de 7e besteld hebben en nog geen bevestiging hebben van Apple?

• Kethij
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:33:
[...]

Echter heeft de iPhone:
-Google maps
-Notes
-iCal
-Mail
-Volumes buttons
-Speakers
-Camera
-Bluetooth
-Een mooiere wifi-cover

Zelfs als je hem zonder SIM-kaart gebruikt is de iPhone een veel beter multimedia apparaat. Naar mijn opinie is de iPhone overigens nog mooier ook :)
Ja daarom zeg ik is net wat je wil.
- Google maps: is al bereikbaar via een site zie:http://www.youtube.com/watch?v=aRWk02I99r8
- Mail: is er wel echter alleen web based email.(Gmail, hotmail)

Ik vind de touch weer mooier, maar nogmaals over smaak valt niet te twisten! ;)

Kethij schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:14:
[...]

Ja daarom zeg ik is net wat je wil.
- Google maps: is al bereikbaar via een site zie:http://www.youtube.com/watch?v=aRWk02I99r8
- Mail: is er wel echter alleen web based email.(Gmail, hotmail)

Ik vind de touch weer mooier, maar nogmaals over smaak valt niet te twisten! ;)
A, ik dacht dat jij dacht dat de iPhone alleen beter was op telefonie gebied. :)

Zelf vind ik de iPhone mooier omdat hij van 0 af aan ontworpen is, en ze niet simpelweg een bestaand design geminimaliseerd hebben. De iPhone vind ik zelf veel mooier doordat hij in balans is, alles klopt eraan: de aluminium achterkant, de brede zwarte balk voor de antennes, de home-button onderop en om het balans te corrigeren de oor-speaker bovenaan, de chroom rand om de iPhone heen, jummie!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 11-06 20:51
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:22:
[...]
A, ik dacht dat jij dacht dat de iPhone alleen beter was op telefonie gebied. :)

Zelf vind ik de iPhone mooier omdat hij van 0 af aan ontworpen is, en ze niet simpelweg een bestaand design geminimaliseerd hebben. De iPhone vind ik zelf veel mooier doordat hij in balans is, alles klopt eraan: de aluminium achterkant, de brede zwarte balk voor de antennes, de home-button onderop en om het balans te corrigeren de oor-speaker bovenaan, de chroom rand om de iPhone heen, jummie!
Ja, ze wilden eerst nog de oor-speaker aan de onderkant doen, maar bij het testen kwamen er toch wat problemen naar voren. Die rand eromheen vind ik nou net niet mooi, ouderwets zelfs. De achterkant is helemaal niet Apple. 2 kleuren en dan die camera (zwart) in het niet-zwarte stuk :S.
En een betere grip door ronde randen?

Dancing_Animal schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:38:
[...]
Ja, ze wilden eerst nog de oor-speaker aan de onderkant doen, maar bij het testen kwamen er toch wat problemen naar voren. Die rand eromheen vind ik nou net niet mooi, ouderwets zelfs. De achterkant is helemaal niet Apple. 2 kleuren en dan die camera (zwart) in het niet-zwarte stuk :S.
En een betere grip door ronde randen?
De achterkant van de iPhone mag dan misschien niet 100% Apple zijn, hij is wel kras-proof en heeft niet een vreemd zwart hoekje :)

Dat van de grip is hier beter te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/09/ipod-touch-review-iphone.jpg

De iPhone ligt wat meer in je hand dan op je hand. :)

• outlandos
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:33:
[...]

Echter heeft de iPhone:
-Google maps
-Notes
-iCal
-Mail
-Volumes buttons
-Speakers
-Camera
-Bluetooth
-Een mooiere wifi-cover

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:22:
[...]

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:56:
[...]

De achterkant van de iPhone mag dan misschien niet 100% Apple zijn, hij is wel kras-proof en heeft niet een vreemd zwart hoekje :)

Dat van de grip is hier beter te zien:
[afbeelding]

De iPhone ligt wat meer in je hand dan op je hand. :)
Zit ik hier in het iPhone topic ?

[ Voor 17% gewijzigd door outlandos op 23-09-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outlandos schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:59:
[...]

[...]

[...]

Zit ik hier in het iPhone topic ?
Nee. Wel in het iPod Touch topic. Waar ik de iPhone mee vergelijk.

Snotaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Kethij schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:28:
[...]

Ik hoef geen iphone geef mij maar een ipod touch. Tegen de tijd dat mijn abonnement is afgelopen komt nokia, samsung en motorola met een nog betere telefoon met touch screen dan de iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anoniem: 37526 schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:11:
[...]

Nee. Wel in het iPod Touch topic. Waar ik de iPhone mee vergelijk.

Snotaap.
Jouw posts gaan voor 90% over de iPhone, nog beter: in geen van de gequote posts hierboven staat zelfs maar het woord Touch

[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 23-09-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Goed in de topic over scherm problemen in het apple forum blijkt dat de iPod Touch uit week 38 geen problemen meer hebben! Ik hoop dat wij ook gewoon de nieuwe goede krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:40:
Ik weet dat levertijden gewoonlijk in een ander topic wordt besproken maar omdat Apple normaliter pas na de 28e zou leveren ben ik wel benieuwd naar de besteldatum van degenen voor wie die al onderweg is. Zijn er ook mensen die op de 7e besteld hebben en nog geen bevestiging hebben van Apple?
Ik lees net dat de verwachte leverdatum van de mijne 25 september is (volgens de huidige status).
(Ik weet dat het beter in levertijden topic kan)
Ik heb hem de avond van de bekendmaking besteld om 21:15...
16Gb Engraved...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
offtopic:
Outlandos schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:26:
Jouw posts gaan voor 90% over de iPhone, nog beter: in geen van de gequote posts hierboven staat zelfs maar het woord Touch

Boeiend ?
Een opzich best redelijke en objectieve vergelijking vind ik hier niet eens slecht staan..
Het is dat jij er een probleem van maakt dat zijn posts voor 90% over de iPhone gaan.
Gewoon niet zo zeiken :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Kaspers schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:41:
offtopic:
Outlandos schreef op zondag 23 september 2007 @ 00:26:

Boeiend ?
Een opzich best redelijke en objectieve vergelijking vind ik hier niet eens slecht staan..
Het is dat jij er een probleem van maakt dat zijn posts voor 90% over de iPhone gaan.
Gewoon niet zo zeiken :').
Het is maar wat je objectief noemt natuurlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Outlandos schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:26:
[...]

Het is maar wat je objectief noemt natuurlijk :o
offtopic:
Ik som uiterlijke kenmerken en softwarefuncties op. Dat is objectief. Het subjectieve gedeelte benadruk ik dan ook met Naar mijn opinie en Zelf vind ik. Eerlijk is eerlijk, dat van de betere grip had ik wat subjectiever mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Hey Outlandos, quote eens niet iedere keer van die lappen tekst man. Laten we het weer over devices van Apple met een touchscreen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Dancing_Animal schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:43:
Hey Outlandos, quote eens niet iedere keer van die lappen tekst man. Laten we het weer over devices van Apple met een touchscreen hebben.
Mijn idee, overigens heb ik maar 1x een grote lap tekst gequote hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ik ben er net achtergekomen dat ie ook filmpjes van video.google.nl kan afspelen, druk daar op film downloaden voor iPod en de ingebouwde quicktime speler speelt het streaming af :p
Dit betekent natuurlijk ook dat alle quicktime filmpjes op inet af te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
Als ik een iPod Touch via Apple bestel met Apple Care, kan ik hem dan als hij kapot is naar de Media Markt brengen waar ze zo'n Apple stand hebben? Of moet ik hem dan opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
FerdiV schreef op zondag 23 september 2007 @ 23:19:
Als ik een iPod Touch via Apple bestel met Apple Care, kan ik hem dan als hij kapot is naar de Media Markt brengen waar ze zo'n Apple stand hebben? Of moet ik hem dan opsturen.
Apple Care gaat alleen via Apple. Opsturen dus. :)
Standaard zit er op elke iPod trouwens al een jaar garantie. Met Apple Care breidt je het uit naar twee jaar met extra telefonische support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Blaxje schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:03:
[...]

Apple Care gaat alleen via Apple. Opsturen dus. :)
Standaard zit er op elke iPod trouwens al een jaar garantie. Met Apple Care breidt je het uit naar twee jaar met extra telefonische support.
Niet helemaal :) Het eerste contact gaat via Apple, maar zij kunnen je doorsturen naar een AASP. Dat kan een reparatiecentrum zijn, of een APR, of de Media Markt, als zij ook een Service Provider zijn.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Hier is de afleveringsdatum al 2 keer aangepast en ze zeggen nu dat ie morgen (25-9-2007) binnen moet komen! :)
Ik hou iedereen op de hoogte....
Hebben andere mensen ook deze afleveringsdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

The CarNagE Man schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:42:
Hier is de afleveringsdatum al 2 keer aangepast en ze zeggen nu dat ie morgen (25-9-2007) binnen moet komen! :)
Ik hou iedereen op de hoogte....
Hebben andere mensen ook deze afleveringsdatum?
Ja ik ook. Alleen als ik de tijdzone verander naar CET dan staat er 26e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

ReCreator schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:52:
[...]

Ja ik ook. Alleen als ik de tijdzone verander naar CET dan staat er 26e ;)
Ik ga altijd uit van de eerste welke ik krijg... ;)
Ik verwacht hem ook pas woensdag.. maar ik wil hem graag morgen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
The CarNagE Man schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:30:
[...]

Ik ga altijd uit van de eerste welke ik krijg... ;)
Ik verwacht hem ook pas woensdag.. maar ik wil hem graag morgen hebben :P
Wij verwachten dan wel natuurlijk een uitgebreide review met foto's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 22:24
Dancing_Animal schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:43:
Laten we het weer over devices van Apple met een touchscreen hebben.
offtopic:
Ik heb nog een Newton hier staan mag ik daar ook over praten pleeeeeaaaaassssseee???

Ben toch wel verrast dat het apparaat niet hetzelfde is als de iPhone maar dan alleen een aangepaste firmware (en het missen van een GSM unit e.d.).
Ben benieuwd!

Had namelijk de stille hoop dat die iPod Touch cases ook om de iPhone gingen passen maar ja die moet ik dan maar in de US bestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 24-09-2007 15:02 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Kethij schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:58:
[...]

Wij verwachten dan wel natuurlijk een uitgebreide review met foto's >:)
Ik zal proberen een leuke review te plaatsen... Kan ik die nieuwe camera ook eens uitproberen :P

-TCM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Kan iemand mij vertellen of de touch screen nog wel goed werkt als je er een invisible shield overheen plakt?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

FrostXL schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:12:
Kan iemand mij vertellen of de touch screen nog wel goed werkt als je er een invisible shield overheen plakt?
Dat lijkt mij wel, anders zouden die lui het niet gemaakt hebben.. Je hebt weinig aan je iPhone of iPod Touch als je touch gedeelte niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Anoniem: 107960 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:16:
[...]

Dat lijkt mij wel, anders zouden die lui het niet gemaakt hebben.. Je hebt weinig aan je iPhone of iPod Touch als je touch gedeelte niets doet.
Ja inderdaad, toch zullen zij hun product willen verkopen en misschien zeggen dat het fantastisch werkt, terwijl het uiteindelijk alleen maar belemmert.

Ben overigens wel heel tevreden over invisible shield hoor, op mijn nano (1G) houd ie het al een jaar vol :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

FrostXL schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:36:
[...]

Ja inderdaad, toch zullen zij hun product willen verkopen en misschien zeggen dat het fantastisch werkt, terwijl het uiteindelijk alleen maar belemmert.

Ben overigens wel heel tevreden over invisible shield hoor, op mijn nano (1G) houd ie het al een jaar vol :)
Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel een invisible shield voor mijn nieuwe iPod Touch besteld van de week. Mijn iPod Touch krijg ik pas rond 10 oktober, dan kan ik ervaringen posten :) (Hij wordt mee genomen door iemand vanuit amerika voor me, en dit geeft me genoeg tijd om q-jays erbij te bestellen :))

Het lijkt me dat de shield er juist voor zorgt dat de iPod gaaf blijft zonder een belemmerend hoesje te moeten gebruiken :) Zijn er geen reviews over op internet?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 24-09-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:58
Ik vraag me juist af hoeveel nut zo'n shield zal hebben; het scherm is immers van glas en zal dus vrijwel geen krassen geven - zoals in veel video reviews te zien is - itt. tot de achterkant welke wel als 'n gek krast, net zoals elke andere iPod met 'n verchroomde back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
De iSkin Revo voor de iPhone vind ik zelf perfect om je iPhone in goede conditie te houden zonder dat het in de weg zit of er lelijk uit ziet.

Nu maar hopen dat ze de Revo voor de Touch ook maar snel klaar hebben!

off-topic: kan iemand op de site www.iskin.com komen? Pagina kan niet gevonden worden krijg ik hier al een week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Outlandos schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:01:
De iSkin Revo voor de iPhone vind ik zelf perfect om je iPhone in goede conditie te houden zonder dat het in de weg zit of er lelijk uit ziet.

Nu maar hopen dat ze de Revo voor de Touch ook maar snel klaar hebben!

off-topic: kan iemand op de site www.iskin.com komen? Pagina kan niet gevonden worden krijg ik hier al een week!
Kan er gewoon op komen.. ziet er leuk uit... zou leuk zijn voor de Touch ja..
Nu maar hopen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik heb ook een hele tijd een iSkin gehad voor mijn nano, maar vond het toch niets, het scrollwieltje werkte niet meer goed en de nano verloor ook zijn strakke look. Bij de iphone is ie wel wat subtieler dan destijds bij de nano, maar nog steeds komt ie er een beetje lomp uit te zien. Door die randen lijkt het mij ook dat ie minder makkelijk in je zak schiet? Ook niet echt een voordeel. Doe mij maar een onzichtbaar schildje :)

Ik heb wel al wat berichten gelezen dat het touchscreen van de ipod touch redelijk krasvrij blijft maar dat de achterkant nog steeds hell is. Ik wacht nog even met het aanschaffen totdat er wat meer reviews van zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door FrostXL op 24-09-2007 16:19 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-06 16:40
Bah , een iSkin om een iPod. Afschuwelijk.

Ik heb gewoon een hoesje van een iPod 5G . Het standaard Apple hoesje . Meer heb je niet nodig. Tenminste als je er goed mee omgaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Sokken! :D

En misschien dat dit na verloop van tijd (lees: als de achterkant vol met krassen zit) van pas komt:
http://www.youtube.com/watch?v=S5YjCfdmocU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik kijk graag naar deze site vanwege het voorstellen van nieuwe producten rond de touch!!

http://appleipodtouch.blogspot.com/

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Leftblank schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:52:
Ik vraag me juist af hoeveel nut zo'n shield zal hebben; het scherm is immers van glas en zal dus vrijwel geen krassen geven - zoals in veel video reviews te zien is - itt. tot de achterkant welke wel als 'n gek krast, net zoals elke andere iPod met 'n verchroomde back.
idd:
klik
klik parodie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hoe hebben jullie eigenlijk betaalt via de online store als ik vragen mag? Als ik kies voor een bankoverschrijving, hoef ik dat dan pas te doen als mn touch op het punt staat te worden verzonden of is het nodig om het direct na mijn bestelling te doen, zodat ze hem kunnen verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Cache schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:33:
Hoe hebben jullie eigenlijk betaalt via de online store als ik vragen mag? Als ik kies voor een bankoverschrijving, hoef ik dat dan pas te doen als mn touch op het punt staat te worden verzonden of is het nodig om het direct na mijn bestelling te doen, zodat ze hem kunnen verwerken?
Direct na de bestelling.

Anders wordt je aankoop niet verwerkt :)

Hopelijk was dit een duidelijk antwoord op je vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
carfreak02 schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:38:
Bah , een iSkin om een iPod. Afschuwelijk.

Ik heb gewoon een hoesje van een iPod 5G . Het standaard Apple hoesje . Meer heb je niet nodig. Tenminste als je er goed mee omgaat. :)
Wat is hier zo afschuwelijk aan? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/1/4/6/iSkinRevo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 22:24
Outlandos schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:39:
[...]

[afbeelding]
Het enige nadeel van die siliconenmeuk (en vooral in de kleur zwart) is dat je alles erop ziet, pluisjes, haren alles...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Outlandos schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:39:
[...]

[afbeelding]
Kwestie van smaak.
Maar ik vind het ook graflelijk, heel het mooie ontwerp van de iPod aan gort, geef mij maar het originele stoffen hoesje = ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 147196 schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:36:
[...]

Direct na de bestelling.

Anders wordt je aankoop niet verwerkt :)

Hopelijk was dit een duidelijk antwoord op je vraag :)
Ja dat beantwoordt mijn vraag, dank je. Wat als ik mijn bestelling om de één of andere reden wil annuleren, wat moet ik dan doen om mn geld terug te krijgen? Kans is klein dat ik hem annuleer, maar hij bestaat wel. :P

[ Voor 1% gewijzigd door Cache op 24-09-2007 19:00 . Reden: |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Als ik dit zo zie is een invisible shield voor enkel de achterkant al meer dan genoeg, samen met een standaard leren hoesje *(wordt die er eigenlijk bij de Touch gelevered?) zit je gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Outlandos schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:49:
[...]

Als ik dit zo zie is een invisible shield voor enkel de achterkant al meer dan genoeg, samen met een standaard leren hoesje *(wordt die er eigenlijk bij de Touch gelevered?) zit je gebakken.
Standaard stoffen hoesje wel, leren hoesje (van Italiaans makelij) kost 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.globalsourcesdirect.com/catalog/SW-07000362.jpg

Toch niks mis met een hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik vind het echt helemaaaaaaaaal niks, blegh. :/
Zóo zonde voor het design van dat ding !
Die mensen in California zo hun best gedaan om iets moois te maken, ga je het verneuken. :P

Magoed, that are just my 2 cents. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Kun je bij de Touch nog gebruik maken van winamp ipv iTunes om muziek/videos erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik zou hem gewoon in een sleeve zetten. Minimalistische Apple style, zaols die sleevjes die je bij de 5.5g iPod kreeg.
Leer zou ook wel cool zijn maar dan wordt het weer zo dik. Oh en nog iets, gucci maakte toch ook sleeves die duurder waren dan de iPod?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
bokkow schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:13:
[...]

Standaard stoffen hoesje wel, leren hoesje (van Italiaans makelij) kost 100 euro :)
Ja niet te geloven toch, Apple..leuk merk hoor...maar je moet toch wel ballen hebben om 100 Euro te vragen voor een doodnormaal leren hoesje....

Toen ik het voor het eerst zag was ik O_____________O

Edit:
iron_mike010 schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:00:
Ik zou hem gewoon in een sleeve zetten. Minimalistische Apple style, zaols die sleevjes die je bij de 5.5g iPod kreeg.
Leer zou ook wel cool zijn maar dan wordt het weer zo dik. Oh en nog iets, gucci maakte toch ook sleeves die duurder waren dan de iPod?
Duurder weet ik niet, wel duur in ieder geval:

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.vendio.com/bin/imageserver.x/00000000/deltastew/NANO1.jpg
Tsja, dat is zeker je persoonlijke favourite?

Er zijn toch echt mooie hoesje voor de Touch, waarbij het mooie design van de iPod zelf bewaard blijft, zoals bijv:

Afbeeldingslocatie: http://bp0.blogger.com/_dppvPuZQiV4/RvUXPIjZnfI/AAAAAAAAA8E/eCEG6gTPi7o/s400/ipodtouch_icleartouch.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door outlandos op 24-09-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 23-06 20:46
Anoniem: 109288 schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:36:
Kun je bij de Touch nog gebruik maken van winamp ipv iTunes om muziek/videos erop te zetten?
Nee dat kan (nog?) met geen enkele recente iPod.

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ga jij nou weer iPhones posten in het iTouch topic? Tsk tsk... ;) (ok, net als die anderen)
Zeker Telfort hoesje, zo aan de kleur te zien!
Ballebek schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:02:
[...]
offtopic:
Ik heb nog een Newton hier staan mag ik daar ook over praten pleeeeeaaaaassssseee???
I knew it... ik wilde er nog bij zetten: behalve de Newton, maar bedacht me toen, want waarom ook niet de kalender bv ervan vergelijken met de huidige kalenders.
Outlandos schreef op zondag 23 september 2007 @ 18:58:
[...]
Mijn idee, overigens heb ik maar 1x een grote lap tekst gequote hoor :|
Sorry, (aait over bol) de spanning rond de bestelling van m'n touch werd me even te veel.

[ Voor 53% gewijzigd door Dancing_Animal op 24-09-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 09-08-2024
Dancing_Animal schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:08:
[...]
Ga jij nou weer iPhones posten in het iTouch topic? Tsk tsk... ;) (ok, net als die anderen)
Zeker Telfort hoesje, zo aan de kleur te zien!
T-mobile? :P

Maar om maar even bij de hoesjes te blijven, ik zal waarschijnlijk ook geen extra hoesje ofzo halen. Dat ziet er alleen maar lelijker uit vind ik (behalve bij die laatste die Outlandos heeft gepost) dus ik hou het gewoon bij het standaard meegeleverde hoesje - dat is goed zat voor mij. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Moejo op 24-09-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Er zit geen hoesje bij ;) enkelt een poetslap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik vind deze slips wel mooi alleen zijn de verzendkosten vanuit Amerika bijna net zo duur als de aanschafkosten.

http://www.sfbags.com/pro...artcase/ipodsmartcase.htm

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Saeverix schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:06:
[...]

Nee dat kan (nog?) met geen enkele recente iPod.
met een 30gb video ipod is mij dit wel gelukt, of is die niet recent genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Laatst online: 09-08-2024
carfreak02 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:07:
Er zit geen hoesje bij ;) enkelt een poetslap.
:o Serieus? Ik dacht dat er zowel een poetsdoekje als zo'n standaard hoesje bij zat... Hmm, nou ja, dan maar geen hoesje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Past de iPod Touch ook in een origineel iPod Video 30Gb (5.5G) hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
De normale iPods zijn 103,5 mm hoog en de iTouch 110 mm.

Het scheelt dus 6,5 mm . Dus hij past of net wel of net niet . Ik denk het laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Thanks! Echt belachelijk dat ze er niet even een hoesje bij doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Laatst online: 14-10-2024
gewoon een Ipod soknemen gebruik ik ook werkt gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182115

Zijn die niet te klein voor de iPod Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ja dat vind ik wel belachelijk aan zo'n poetslap heb je werkelijk niks en zo'n standaard hoesje zijn duizenden mensen gelukkig mee (me incl)... Vage zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ik ben het wel met jullie eens dat het niet handig is dat er wel een doekje bij zit, maar geen hoesje. Maar denk ik even na over m'n fototoestel, videocamera, walkman, discman enz... allemaal geen hoesje. Zelfs geen doekje bij de apparaten met een lens. Er valt natuurlijk geld te verdienen aan hoesjes, zowel door de fabrikant van het toestel zelf als de hoesjesfabrikant. Stopt de fabrikant er een hoesje bij, hoe simpel ook, dan kost hem dat geld*, (terwijl mensen liever een ander hoesje hebben). Hetzelfde geldt natuurlijk voor het doekje, MAAR dat is waarschijnlijk zo hard 'nodig' dat mensen anders zouden gaan klagen over vuile schermen EN misschien wel om te voorkomen dat mensen het apparaat met het verkeerde middel (papieren zakdoekje) gaan schoonmaken.

*'Vroeger' zat er echter wel meer bij een iPod. Bijvoorbeeld een oplader en een iTunes-cd (zit er niet meer bij alle iPods bij) toen was het meer een luxe-artikel dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Me pakketje is onderweg :D :D :D
Helaas ben ik de hele dag aan het werken en kan ik hem pas na 5 uur in me handen hebben :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
The CarNagE Man schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:34:
Me pakketje is onderweg :D :D :D
Helaas ben ik de hele dag aan het werken en kan ik hem pas na 5 uur in me handen hebben :( :(
Jaloers! Oplichters bij mac-store zeiden dat ze Touch als allereersten zouden hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

bokkow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:12:
[...]

Jaloers! Oplichters bij mac-store zeiden dat ze Touch als allereersten zouden hebben :(
mm apart... misschien hebben ze hem al maar mogen ze hem nog niet verkopen... of ze houden hem tot vrijdag vast...
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem 6 september gelijk besteld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Ben gister langs geweest om lastig te vallen en ze zeiden dat ze m eind van de maand verwachten. En dat ze dat zeiden baart me eig wel zorgen aangezien ze niet zeiden eind van deze week (28e). Mja goed we zullen wel zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

bokkow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:53:
Ben gister langs geweest om lastig te vallen en ze zeiden dat ze m eind van de maand verwachten. En dat ze dat zeiden baart me eig wel zorgen aangezien ze niet zeiden eind van deze week (28e). Mja goed we zullen wel zien..
Ik heb de mijne besteld in de winkel. Net gebeld omdat ik hem wilde upgraden van 8 naar 16 gb. Dat was geen probleem, maar ze konden mij vertellen dat ze hem ong. 2 weken na "officiele release" (28 september dus) in de winkel zouden hebben. Dat leerde de ervaring bij hun in elk geval.

Ben wel erg benieuwd naar de eerste foto's van de gebruikers hier!

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Even een schaamteloze crosspost ;)

Date Time Location Status
25 Sep 2007 10:26 Arnhem Delivered
25 Sep 2007 07:31 Arnhem Out For Delivery
24 Sep 2007 23:20 Arnhem Import Received
24 Sep 2007 19:37 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
22 Sep 2007 20:29 Suzhou Shipped From Originating Depot
21 Sep 2007 20:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point
21 Sep 2007 20:29 Suzhou Consignment Picked Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Ik had die van mij nog niet gepost:

25 Sep 2007 07:59 Out For Delivery
25 Sep 2007 00:34 Import Received
24 Sep 2007 17:46 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
24 Sep 2007 17:37 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
21 Sep 2007 21:22 Suzhou Consignment Received At Transit Point
21 Sep 2007 16:45 Suzhou Consignment Picked Up

Is dus onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Wel gaar dat de apple winkel ze nog niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 15:49

dawuss

gadgeteer

ReCreator schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:10:
Even een schaamteloze crosspost ;)

25 Sep 2007 10:26 Arnhem Delivered
25 Sep 2007 07:31 Arnhem Out For Delivery
24 Sep 2007 23:20 Arnhem Import Received
24 Sep 2007 19:37 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
21 Sep 2007 20:29 Suzhou Consignment Received At Transit Point
21 Sep 2007 20:29 Suzhou Consignment Picked Up
Mensen, dit soort dingen zijn echt compleet oninteressant om te lezen, we hebben niet voor niets Levertijd Apple producten Deel 2 :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Persoonlijk vind ik het wel interessant om HIER te lezen anders kun je berichten over iPod touch daar terug gaan zoeken, en daarnaast is dit maar tijdelijk zodra hij echt leverbaar is en officieel uit is zal dit wel verplaatsen naar dat levertijd topic..

Ik vind het wel belachelijk dat ik het nu via de mac-store heb gehaald dat ie veel later is terwijl ze mij wijsmaakten dat zij het eerder hebben dan klanten die online bestellen, en dat ga ik ze laten weten ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
bokkow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:24:
Persoonlijk vind ik het wel interessant om HIER te lezen anders kun je berichten over iPod touch daar terug gaan zoeken, en daarnaast is dit maar tijdelijk zodra hij echt leverbaar is en officieel uit is zal dit wel verplaatsen naar dat levertijd topic..

Ik vind het wel belachelijk dat ik het nu via de mac-store heb gehaald dat ie veel later is terwijl ze mij wijsmaakten dat zij het eerder hebben dan klanten die online bestellen, en dat ga ik ze laten weten ook...
Ik baal ook man ik wou mijn ipod touch direct online bestellen 5 september maar toen dacht ik van dat ik hem wel eerder kan krijgen via een apple store, duss niett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

bokkow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:24:
Ben benieuwd naar hun reactie, dus als je dat nog even wilt posten... (hier of in dat andere topic, dat maakt mij niets uit :P)

Ik kan iig niet wachten tot mijn Touch komt! :9

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

bokkow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:53:
Oei oei, je zal em maar 3 dagen later in je bezit hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man

The CarNagE Man

SüperG33K

Anoniem: 81539 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:47:
[...]

Oei oei, je zal em maar 3 dagen later in je bezit hebben...
Beter 3 dagen eerder dan 3 dagen later zo zeg ik het maar...
Vind het wel raar dat er zoveel verschil is in leveringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Laatst online: 09:13
Zo, binnen is ie. Eerste reactie: syncroniseren duurt even :D
Mooi klein doosje zoals we het kennen van apple, geen poespas en grote manual, gewoon een uitklapblaadje met wat basic info. Verder kan ik bevestigen dat ik een doosje heb met Macy Gray, ik zie niets aan het schermpje, geen idee waar ik op moet letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof

Xilantof

Zody schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:34:
Zo, binnen is ie. Eerste reactie: syncroniseren duurt even :D
Mooi klein doosje zoals we het kennen van apple, geen poespas en grote manual, gewoon een uitklapblaadje met wat basic info. Verder kan ik bevestigen dat ik een doosje heb met Macy Gray, ik zie niets aan het schermpje, geen idee waar ik op moet letten :)
Heb je wat foto's?

Fotonerd

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.