[iPod Touch] Discussies en ervaringen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 36.774 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb hem nu de hele dag gebruikt en de batterij is pas een kwart leeg.Ik had hem ook de hele nacht aan de USB gehangen. Had zo even YouTube gedaan met een paar luidsprekers aangesloten. Wat een feest, wat een beeld. Ik heb de buurvrouw en mijn dochter er bij gehaald en iedereen is echt ondersteboven van deze Ipod Touch. Wat een gebruikersgemak. Wat een kwaliteit. In een woord APPLE !! Enige minpuntje zijn nog de moeilijk verwijderbare vette vinger afdrukken!!

PS: in de gebruiks aanwijzing van de ipod ( die je kunt downloaden ) staat:

Unless Ipod touch is syncing with your computer, you can disconnect it from your computer at any time

[ Voor 16% gewijzigd door marcellux op 06-10-2007 20:21 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:58

RnB

Klopt t dat de helderheid van t display alleen mr automatisch wordt aangepast van donker nr licht en niet andersom?
Als ik van een lichte nr een donkere kamer ga, blyft de helderheid hoog. Ga ik van een donkere nr een lichte kamer, dn past hy de helderheid wel automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:41
Ik kan wel janken dat ik hem bij de Mac-store zelf had besteld ("Ja nee dan heb je hem echt het snelst") terwijl hier bijna iedereen die er een wou al mee aan het spelen is :(

Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Reef_91 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:28:
Klopt t dat de helderheid van t display alleen mr automatisch wordt aangepast van donker nr licht en niet andersom?
Als ik van een lichte nr een donkere kamer ga, blyft de helderheid hoog. Ga ik van een donkere nr een lichte kamer, dn past hy de helderheid wel automatisch aan.
Naast de breezer-schrijfstijl en de haxor-schrijfstijl hebben we nu ook de touch-schrijfstijl. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 00:33
Let op mensen!
Op MacRumors staat een topic waar iemand in meldt dat de touch een bewerkbare kalender krijgt. Ik heb toen naar hetzelfde mailadres als dat hij gebruikt heeft (iets met jobs en apple.com ;) ) een mailtje gestuurd met een vraag over de kalender en ik kreeg terug : Yep, its a bug that will be fixed soon.
Dus....

[ Voor 14% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:55

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

bokkow schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:03:
Ik kan wel janken dat ik hem bij de Mac-store zelf had besteld ("Ja nee dan heb je hem echt het snelst") terwijl hier bijna iedereen die er een wou al mee aan het spelen is :(
Herkenbaar.
Ik stond zelf vandaag nog even in de winkel waar ik mijn toekomstige iPod Touch besteld heb. Ze konden nog steeds niets zeggen (logisch, als ze hem hadden, hadden ze me gebeld). Ik wacht gewoon vrolijk af. Keuzes maak je, en soms gaan die fout. Achja :)

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Dancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:08:
Let op mensen!
Op MacRumors staat een topic waar iemand in meldt dat de touch een bewerkbare kalender krijgt. Ik heb toen naar hetzelfde mailadres als dat hij gebruikt heeft (iets met jobs en apple.com ;) ) een mailtje gestuurd met een vraag over de kalender en ik kreeg terug : Yep, its a bug that will be fixed soon.
Dus....
dus wordt een banaan toch soms een appel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
marcellux schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

dus wordt een banaan toch soms een appel :o
Verdraaid je hebt gelijk, misschien moet ik die spreuk toch maar eens veranderen :p !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182115

Ik was vandaag even iPod sokken halen bij mediamarkt, en het meisje dat me ze verkocht wilde 'm toch ook wel even zien :P (had 'm meegenomen om te passen). Past trouwens perfect, ben blij dat ik ze heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Leuk meisje? Indien ja : welke MediaMarkt en waar blijven de pics? Ik dacht trouwens dat de touch 5 millimeter te groot was voor die sokken, anders moet ik ook maar eens sokjes gaan halen dan. Ik zag ze volgens mij laatst iets goedkoper, maar weet nou niet meer of dan online was of offline (in de echte wereld dus).

[ Voor 14% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:06:
[...]

Naast de breezer-schrijfstijl en de haxor-schrijfstijl hebben we nu ook de touch-schrijfstijl. :+
:+
Ja, je moet toch wat hea, als het niet zo makkelijk typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 15:28
Nee de sokken passen prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Mmm zijn ze dik? Wil niet dat hij dan zo dik wordt in me zak. En is het een goed zachte sok? Anders maakt de sok zelf nog krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Sokken die krassen, hoe gaat dat gebeuren dan? Zover ik weet zijn ze niet van staalwol.
Geintje. De echte iPod sokken zijn van Apple en die zullen never nooit krassen, want daan zouden ze een gigantisch probleem mee krijgen.

[ Voor 44% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:54:
Sokken die krassen, hoe gaat dat gebeuren dan? Zover ik weet zijn ze niet van staalwol.
Geintje. De echte iPod sokken zijn van Apple en die zullen never nooit krassen, want daan zouden ze een gigantisch probleem mee krijgen.
Mmm ja zal wel door m'n gitaar kopen, heb daar een doekje voor die bedoeld is voor spiegel zodat er geen krassen op komen. Ik mag me gitaar niet met een gewone doek schoonmaken. Je wilt niet weten hoe snel iets krast. Die hele kleine krasjes weet je wel...

Maar de dikte van de sok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FerdiV schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:00:
[...]

Mmm ja zal wel door m'n gitaar kopen, heb daar een doekje voor die bedoeld is voor spiegel zodat er geen krassen op komen. Ik mag me gitaar niet met een gewone doek schoonmaken. Je wilt niet weten hoe snel iets krast. Die hele kleine krasjes weet je wel...

Maar de dikte van de sok?
Dat is denk ik ook om te voorkomen dat mensen tissues / zakdoekjes gaan gebruiken, die zijn van papier en papier krast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Hoe dik is een sok ? Gewoon een normale sok op iPod formaat met een Apple logo eraan in een leuk kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
carfreak02 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:04:
Hoe dik is een sok ? Gewoon een normale sok op iPod formaat met een Apple logo eraan in een leuk kleurtje.
Bedoel de dikte van de stof zeg maar, de iPod is 8 mm dik maarja als de sok er omheen zit wat dan? Wordt ie dan ineens 1,5 cm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Met sok is de iPod 12 mm . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Kan je niet wat foto's schieten? :P

Er is ook niemand op flickr die een Touch heeft met iPod Socks.

[ Voor 15% gewijzigd door FerdiV op 06-10-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
voor mensen die nog een leuke cover zoeken voor hun ipod touch:

http://www.istyles.com/sk...5_396.html?page=0&sort=2a

Je krijgt er een wallpaper bij zodat het 1 geheel wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door marcellux op 07-10-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141680

juist, een hele pagina over sokken.

ik heb er ook eentje gehaald, hij past perfect om de touch heen en bekrast totaal niet.
de iPod wordt er misschien iets dikker door maar je merkt het nauwelijks, 12 mm is een goede indicatie.
Apple stores verkopen ze voor €7 per stuk, mocht je zo'n pack niet zien zitten.

zijn we nu klaar over sokken ? |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 141680 op 07-10-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Anoniem: 141680 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:24:
juist, een hele pagina over sokken.

ik heb er ook eentje gehaald, hij past perfect en krast niet.

de ipod wordt er misschien iets dikker door maar je merkt het nauwelijks.

ohja, en in apple stores kun je ze halen voor €7 per stuk, mocht je niet zo'n pack niet zien zitten.

zijn we nu klaar over sokken ? |:(
Foto's!!! LOL :P

Mwa hoeft niet hoor, kga ze morgen maar halen dan. En dan komt me iPod dinsdag of misschien ook al maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141680

ik zou de grijze halen, heb nu oranje en grijze, en de grijze passen veel beter bij het uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Grijs is dan ook gelijk van niet-krassend geitenwol? Eventueel met kamelenleren sandalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Anoniem: 141680 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:29:
ik zou de grijze halen, heb nu oranje en grijze, en de grijze passen veel beter bij het uiterlijk.
Ik neem wel zo'n pakket, heb al iemand gezien waarvan er waren versleten of kwijt:

http://www.camathome.com/...2005/11/sokkengedrag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Leuke gimmick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:52

rammes

koekebakker 1e klas

mijn franse is niet zo best, wat is het?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

rammes schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 05:26:
[...]

mijn franse is niet zo best, wat is het?
Skype op je iPod Touch via (safari) en een microfoon (die je in je dock connector zet).... (ik ken verder ook geen frans maar dat lijkt het wel op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182115

Hij zegt dat het telefoontje gewoon aankomt(hij belt naar die vaste telefoon), alleen dat je nog niks hoort omdat de Touch die microfoon nog niet herkend. Op de touch zelf hoor je ook nog niks.. Hij zegt wel dat het nu een kwestie van weken of misschien wel dagen is voordat er weer een volgende stap word gedaan, dus check regelmatig even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147196

Heeft er iemand ook problemen mee om een iPod Touch te syncen onder windows xp sp2 NL?

Krijg altijd melding dat er een "Time Out" is opgetreden ...

(Syncen met macbook gaat wel)

edit:
met itunes 7.4.3.1

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 147196 op 07-10-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Anoniem: 147196 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:38:
Heeft er iemand ook problemen mee om een iPod Touch te syncen onder windows xp sp2 NL?

Krijg altijd melding dat er een "Time Out" is opgetreden ...

(Syncen met macbook gaat wel)

edit:
met itunes 7.4.3.1
Zijn de poorten op je pc misschien geen usb 2?

Ik heb trouwens weer wat dingen gevonden mensen (ik blijk alleen niet de enige als ik ga zoeken op het internet maar ik ben er wel zelf achter gekomen), het is wel weer een workaroundje, maar toch:

Notities maken op de touch, het is mogelijk!
Je kunt bij je contacten notities toevoegen. Ga naar Contacts, druk op de +. Ga naar Add Field, scroll naar en selecteer Note. Voila!

Video verwijderen vanaf de touch.
Als je in de lijstweergave met je vingertje van links naar rechts of, vice versa andersom, van rechts naar links over de naam of het plaatje van de video wrijft komt er een extra optie Delete tevoorschijn en kun je je video verwijderen!

Volgens mij stonden deze nog niet in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05 14:32
Dancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:08:
Let op mensen!
Dus....
Serieus?
Master! d:)b.

of grap ? want ik vertrouw dat emailverhaal nou niet echt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Luister, ik heb m'n mailtje verstuurd naar sjobs bij apple.com. Ik neem aan dat daar geen grappenmaker zit. En ik ben wel een grappenmaker maar over de editfunctie van de touchkalender maakt men geen grappen! (ik spreek je wel weer op msn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

No offence, maar ik zou het niet geloven. Het desbetreffende mailtje kan prima een soep zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Die reply in dat topic met : Yep, its a bug that will be fixed soon. kwam van mij af als reaktie op mijn mailtje. Bewijzen kan ik het niet, maar ik ga niet zitten zieken op MacRumors en GoT met het risico geband te worden..
Die eerste mail op MacRumors was van de topicstarter daar. Naar aanleiding van dat topic heb ik ook een mailtje gestuurd en de reply daarop heb ik in het topic gepaste :).

[ Voor 27% gewijzigd door Dancing_Animal op 07-10-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Dancing_Animal schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:03:
Die reply in dat topic met : Yep, its a bug that will be fixed soon. kwam van mij af als reaktie op mijn mailtje. Bewijzen kan ik het niet, maar ik ga niet zitten zieken op MacRumors en GoT met het risico geband te worden..
Dus het is jouw eigen email geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Dat zegt hij toch..
Hij heeft dezelfde vraag naar sjobs gemaild.. en kreeg op z'n eigen emailadres hetzelfde antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey, een reactie van Steve terug!

Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/nocalendar.png

Jammer, geen calender functie dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 07-10-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Anoniem: 37526 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:48:

[afbeelding]

Anoniem: 37526 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:46:
No offence, maar ik zou het niet geloven. Het desbetreffende mailtje kan prima een soep zijn :)
Welke Steve Jobs daar spreekt nou de waarheid? We zullen wel zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Dancing_Animal op 07-10-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers

[afbeelding]

Grap zeker, die kerel ligt als het goed is nog te slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Even een polletje

Poll: Welke iPod touch heb je?
8 GB
16 GB
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=235570&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
16 :Y)

Hebben er hier al mensen een "best skins ever" gekocht? Schijnt bijna hetzelfde te zijn als een IS, maar het kost maar iets van 6 dollar itt 25 voor een IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok,

de mijne is ook binnen (vrijdag). Toen ik het pakje kreeg dacht ik: 'wow'. Verpakking ziet er perfect uit, heel erg professioneel. Toen ik de Touch echter in mijn handen had viel hij me toch iets tegen, een beetje saai. Maar dat was na 10 seconden al meteen weg, want het gaat hier niet zozeer om het design van het ding maar om de software. En die is perfect, echt subliem.

Het scherm is gewoonweg schitterend, de interface, de icons, het intuitief surfen, Cover Flow, scrollen, touchen, etc etc.

Dit is de beste iPod ever. Ik heb alleen de 8GB versie en twijfel of ik niet de 16GB versie moet kopen. Maar ik denk dat dit wel goed is, want 16GB is ook nog te weinig. Je blijft dus om de zoveel dagen dat je je software moet wissen. Nee, de 8GB versie is daarom voor de komende 12 maanden goed.

Over een jaar kost de 16GB versie 299 en de 32GB versie 399 of 449. Dan pak ik de 32GB want dan ben je erg dichtbij de ultieme iPod touch :). Misschien komt die 32Gb versie dan ook in het zilver, dat zou helemaal mooi zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 07-10-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Waar wil je die overheen plakken ?
Ik zou hem niet op je scherm plakken, want je touch gaat dan slecht reageren op je vinger..
Daar is hier laatst nog een filmpje van gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:16

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Waarschijnlijk kan ik het nieuwe topic vanavond openen, maar misschien hebben jullie nog dingen waarvan jullie vinden dat het er echt in moet ? Ik denk zelf dat hij aardig compleet is, maar 'k kan altijd wat vergeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dancing_Animal schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
Zijn de poorten op je pc misschien geen usb 2?
Zijn wel degelijk usb2.0 poorten :)

Ga nog eens wat verder kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
ScottB schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:59:
Waarschijnlijk kan ik het nieuwe topic vanavond openen, maar misschien hebben jullie nog dingen waarvan jullie vinden dat het er echt in moet ? Ik denk zelf dat hij aardig compleet is, maar 'k kan altijd wat vergeten zijn.
Lijst met websites speciaal voor iPod Touch/iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux

http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=113

http://store.apple-touch.com/

http://appleipodtouch.blogspot.com/

[ Voor 39% gewijzigd door marcellux op 07-10-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Anoniem: 87302 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:47:
Ok,

de mijne is ook binnen (vrijdag). Toen ik het pakje kreeg dacht ik: 'wow'. Verpakking ziet er perfect uit, heel erg professioneel. Toen ik de Touch echter in mijn handen had viel hij me toch iets tegen, een beetje saai. Maar dat was na 10 seconden al meteen weg, want het gaat hier niet zozeer om het design van het ding maar om de software. En die is perfect, echt subliem.

Het scherm is gewoonweg schitterend, de interface, de icons, het intuitief surfen, Cover Flow, scrollen, touchen, etc etc.

Dit is de beste iPod ever. Ik heb alleen de 8GB versie en twijfel of ik niet de 16GB versie moet kopen. Maar ik denk dat dit wel goed is, want 16GB is ook nog te weinig. Je blijft dus om de zoveel dagen dat je je software moet wissen. Nee, de 8GB versie is daarom voor de komende 12 maanden goed.

Over een jaar kost de 16GB versie 299 en de 32GB versie 399 of 449. Dan pak ik de 32GB want dan ben je erg dichtbij de ultieme iPod touch :). Misschien komt die 32Gb versie dan ook in het zilver, dat zou helemaal mooi zijn.
Bedankt voor je review! :) Kan niet wachten! (Heb hem maandag, dinsdag of woensdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Leuk maar bedoel meer sites die gebouwd zijn voor de safari browser in het apparaatje zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 21:55
bokkow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:02:
[...]

Leuk maar bedoel meer sites die gebouwd zijn voor de safari browser in het apparaatje zelf.
Zulke dus (stonden ergens vermeldt in dit topic):
www.meebo.com --> voor instant message zoals MSN, GAIM en dergelijke
www.seeqpod.com/iphone --> zoeken en afspelen van liedjes
mockdock.com --> voor leuke applicaties voor op je Touch (geen idee hoe dit werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023

[afbeelding]

99% kans dat, dat niet steve jobs is aangezien de hoeveelheid fans hij heeft en zo snel de email beantwoord. Het lijkt mij meer op een email-adres dat geforward is naar de algemene email van Apple. Steve laat zijn email-adres niet op zo'n manier op internet rondslingeren (emailbox heeft dan minimaal 80GB nodig ;) ).

[ Voor 3% gewijzigd door Blowthebullet op 07-10-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb thuis geen draadloos internet, maar ik wil natuurlijk wel de mogelijkheden van de Touch volledig gebruiken. Nu ben ik van plan om een draadloos netwerkkaartje in mijn pc te hangen en dan via XP internet te delen met de Touch. Zal dit gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Tjoekie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:15:
Ik heb thuis geen draadloos internet, maar ik wil natuurlijk wel de mogelijkheden van de Touch volledig gebruiken. Nu ben ik van plan om een draadloos netwerkkaartje in mijn pc te hangen en dan via XP internet te delen met de Touch. Zal dit gaan werken?
Met zo'n netwerkkaartje kan je toch geen draadloos netwerk maken? Het enige wat je daarmee kan is verbinding maken met het basisstation (wat dus het draadloos internet mogelijk maakt). Als je draadloos internet wil zul je een draadloze router (+modem?) moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

bokkow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Goeie! Zal er een stukje in verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook iets over het converteren van filmpjes naar mp4 format opnemen in de startpost graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reef_91 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:29:
[...]

Met zo'n netwerkkaartje kan je toch geen draadloos netwerk maken? Het enige wat je daarmee kan is verbinding maken met het basisstation (wat dus het draadloos internet mogelijk maakt). Als je draadloos internet wil zul je een draadloze router (+modem?) moeten kopen.
Je kan wel een ad-hoc verbinding maken ...
En die internet verbinding linken aan deze ad-hoc verbinding ...
Dit gaat natuurlijk maar simpel routertje/ap vergt minder instel werk + pc moet niet aanblijven + kost niet zo super veel meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Blowthebullet schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

99% kans dat, dat niet steve jobs is aangezien de hoeveelheid fans hij heeft en zo snel de email beantwoord. Het lijkt mij meer op een email-adres dat geforward is naar de algemene email van Apple. Steve laat zijn email-adres niet op zo'n manier op internet rondslingeren (emailbox heeft dan minimaal 80GB nodig ;) ).
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

+8 ik zie niet wanneer iemand een grapje maakt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaveriussmet
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01-2023
Reef_91 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:29:
[...]

Ik heb 't ooit gedaan met 'n desktop als AP: computer gaat via ethernet het internet op, en bij winXP een netwerkbrug instellen tussen je lan-verbinding en wifi-kaart, dat zou moeten gaan... (maar winXP en netwerken, nooit 100% zeker natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Blowthebullet schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:49:
offtopic:
Volgens mij moet je gewoon ff leren wanneer iemand wel en niet een grap maakt..
Die eerste mail was wel serieus, 2e van Geqxon was een grap ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Kaspers schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:04:
[...]

offtopic:
Volgens mij moet je gewoon ff leren wanneer iemand wel en niet een grap maakt..
Die eerste mail was wel serieus, 2e van Geqxon was een grap ja :).
Dan mag Geqxon dat er wel even bij gaan zetten, want zo staat er natuurlijk misleidende informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124681

Dancing_Animal schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 23:53:
[...]
Dan mag Geqxon dat er wel even bij gaan zetten, want zo staat er natuurlijk misleidende informatie.
Dude, als je het topic een beetje volgt zie je toch gelijk dat hij een grapje maakt en wat hij probeert te zeggen, kom op zeg :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
Begreep de grap ff niet :P maarja wat moet ik nu 'serieus' nemen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Zie je, die hierboven weet het al niet meer. Grappen maken doen we wel in de huiskamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192483

Even een tip voor het verwijderen van vette vingers: er zijn van die licht vochtige doekjes te koop om brillenglazen mee schoon te maken. Die lijken mij ideaal om van tijd tot tijd het scherm goed schoon te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
Anoniem: 192483 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:16:
Even een tip voor het verwijderen van vette vingers: er zijn van die licht vochtige doekjes te koop om brillenglazen mee schoon te maken. Die lijken mij ideaal om van tijd tot tijd het scherm goed schoon te krijgen.
Of gewoon een IS op de achterkant plakken: geen vingerafdrukken en geen krassen

(op de voorkant zou ik geen IS doen, heeft het niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 17:12

danplo

The Force is strong with me

Het lukt me niet om de ipod touch te installeren op een Vista 64 bit systeem.
Hij verbind ook niet met itunes en hij vind hem als een digitale fotocamera ??
Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Outlandos schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:26:
[...]

Of gewoon een IS op de achterkant plakken: geen vingerafdrukken en geen krassen

(op de voorkant zou ik geen IS doen, heeft het niet nodig)
Maar op de voorkant komen ook vingerafdrukken ;) Ik vraag me af of dat "kan", want er zit wel vaak alcohol in die doekjes en er stond dat je hem daar niet mee moet schoonmaken. Ik denk dat het wel kan, maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Had het dus allemaal voor elkaar en blij en gelukkig aan iedereen laten zien hoe mooi die wel niet is. Tot ik vandaag het weer even aan de computer hing om op te laden en wat foto's te syncen en toen opeens krijg ik een wit scherm en kan ik hem dus niet meer opstarten. Als ik hem dan weer aansluit geeft die weer aan dat de ipod in een herstel-modus is. Ik weet niet goed of ik nu mijn ipod, mijzelf of de pc door de ramen ga gooien 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Ik heb 'em nu een tijdje en ben er zeer tevreden mee. Heb alleen af en toe als ik aan het browsen ben dat mijn muziek uitvalt. Als ik dan verder wil spelen begint het eerste nummer uit bij bibliotheek te spelen. Hebben meer mensen dit.

Verder is het echt een top ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Gisteren een aantal DVD's geconverteerd met Handbrake _/-\o_
Handbrake heeft al standaard templates met instellingen voor iPhone, dus dat was een piece of cake.
Een film asl Zwartboek in MP4 formaat is ongeveer 1GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat mij trouwens te binnen schoot: Kan de iPod Touch multitasken? Kun je daadwerkelijk meerdere applicaties tegelijkertijd open hebben staan? Of enkel muziek op de achtergrond? Het zou wel eens handig kunnen zijn om tijdens het kijken van een YouTube filmpje iets in Safari op te zoeken, Safari weg te klikken en weer verder te kunnen gaan waar je was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Lijkt mij gewoon te kunnen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:13:
Lijkt mij gewoon te kunnen hoor :).
Dit had ik met mijn iPod 5G bijvoorbeeld:

-Music *klik*
-Browse Artists *klik*
-The Chemical Brothers *klik*
-Singles 93-03 *klik*
-Nummer *klik*

De muziek speelt. Ik wil hem op shuffle hebben, druk een paar keer op menu, ga naar de settings, vink het aan, ga weer terug, en druk op now-playing. Het punt was... dan kon ik dus geen stap meer omhoog doen, terug naar "Singles 93-03" of "The Chemical Brothers". Hij was het alweer vergeten.

Hetzelfde dus met games, die ik niet kon resumen omdat ze niet op de achtergrond open bleven staan. Vroeg ik mij af, misschien toch binnenkort maar aan de Touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Wie wil nou niet muziek kunnen luisteren tijdens het browsen op het internet..
Ik weet bijna wel zeker dat dit mogelijk is, dus multitasking moet er gewoon wel in zitten..

Mijn Touch is ook besteld btw :P.
waarom heet dat ding niet gewoon iTouch :/
owja, verrekte Logitech weer... http://itouch.logitech.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaspers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:11:
Ik weet bijna wel zeker dat dit mogelijk is, dus multitasking moet er gewoon wel in zitten..

Dat is wel mogelijk, maar meer dat de applicatie dus echt open blijft staan. Dat je dus muziek open hebt staan, er nog een YouTube venster open staat (halverwege een film), dat je in Safari browsed en dat er een videogame op de achtergrond op pauze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Anoniem: 37526 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:31:
Wat mij trouwens te binnen schoot: Kan de iPod Touch multitasken? Kun je daadwerkelijk meerdere applicaties tegelijkertijd open hebben staan? Of enkel muziek op de achtergrond? Het zou wel eens handig kunnen zijn om tijdens het kijken van een YouTube filmpje iets in Safari op te zoeken, Safari weg te klikken en weer verder te kunnen gaan waar je was. :)
Net even getest, en het YouTube gedeelte kan dus niet. Die springt weer naar aanbevolen filmpjes als je terug gaat vanuit Safari. Safari onthoud wel alles, tabs, pagina, waar je heen bent gescrollt, etc.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

Kaspers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:11:

Omdat het een iPod is en door de naam te veranderen valt het product niet meer duidelijk onder de iPod lijn... (wat natuurlijk een grote naam is (nog groter dan Apple zelf))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206997

Ik ben heel erg aan het twijfelen... ik heb nu een ipod nano 1 gen. 1gig. ik vind het geheugen een beetje aan de lage kant... nou ben ik erover aan het denken een psp te kopen maar als ik dit zie betwijfel ik mijn keuzes... de psp kan gamen, internetten, muziek afspelen, films afspelen, dit kan de ipod touch ook allemaal behalve gamen, en dat maakt mij de keuze heel moeilijk, vooral omdat ik al een nano heb... en daar komt nog eens bij dat de ipod touch 2 x zo duur is...
Iermand advies???

[HELP 8)7 ]

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 206997 op 08-10-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Anoniem: 206997 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
Ik ben heel erg aan het twijfelen... ik heb nu een ipod nano 1 gen. 1gig. ik vind het geheugen een beetje aan de lage kant... nou ben ik erover aan het denken een psp te kopen maar als ik dit zie betwijfel ik mijn keuzes... de psp kan gamen, internetten, muziek afspelen, films afspelen, dit kan de ipod touch ook allemaal behalve gamen, en dat maakt mij de keuze heel moeilijk, vooral omdat ik al een nano heb... en daar komt nog eens bij dat de ipod touch 2 x zo duur is...
Iermand advies???

[HELP 8)7 ]
Je moet gewoon bedenken wat voor jou het belangrijkst is: gamen of muziek.
Als het gamen is, dan moet je de PSP nemen en anders de iPod. Ik heb beide en ik kan wel zeggen dat internetten met de PSP een vrij vervelende ervaring is vanwege die pijltjestoetsen. Dat vond ik al en nu ik de touch heb is het helemaal geen vergelijking meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206997

superjohn schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:01:
[...]

Je moet gewoon bedenken wat voor jou het belangrijkst is: gamen of muziek.
Als het gamen is, dan moet je de PSP nemen en anders de iPod. Ik heb beide en ik kan wel zeggen dat internetten met de PSP een vrij vervelende ervaring is vanwege die pijltjestoetsen. Dat vond ik al en nu ik de touch heb is het helemaal geen vergelijking meer.
ik denk er nog eens over, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 14:01
Anoniem: 206997 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:52:
Iermand advies???

[HELP 8)7 ]
Tja, op een PSP kun je aanzienlijk minder prettig surfen; je kan er uberhaupt amper text mee invoeren. Op een Touch kun je idd niet gamen, maar wel zonder gedoe met memory sticks enzo films kijken en muziek luisteren, waarschijnlijk nog met betere accuduur ook - maar 't blijft een afweging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Je kunt het ook zo zien:
Ik heb mijn PSP verkocht en koop in plaats daar van nu een iPod Touch omdat ie veel meer aan mijn wensen voldoet (prettig internetten, muziek en video (beter)) en ik er vrijwel nooit op gamede. Moest het ding destijds wel echt hebben (gadget waarde was enorm toendertijd had m de dag dat ie uitkwam :p is niet anders met de touch alleen moet ik hier wel heel lang op wachten verdomme!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

haha dat heb ik dus ook... vanavond staat dus me psp voor 220 eu op het internet met 4 orginele games + 1 film.. 2GB mem.. firmware 3.52 m33-4.. dus iso's kunnen ook zonder moeite ;)

en daarna ga ik een ipod touch nemen, ik luister eigenlijk alleen nog muziek..

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 201908 op 08-10-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

Kan iemand mij uitleggen hoe ik Youtube werkend krijg? Ik krijg steeds de melding "U moet eerst verbinden met iTunes en een internetverbinding om YouTube te activeren". Ik heb de nieuwste iTunes, en heb ook al nummer over gezet enzo. Ook staat automatisch updaten in iTunes niet uit ( heb de nieuwste firmware ) Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Ik heb nu al twee keer de Ipod moeten herstellen nadat hij bij het syncen opeens een wit scherm kreeg en daarna met geen mogelijkheid meer op kon starten. Iedere keer alle Apple software verwijderen en er weer opzetten om maar niet te spreken over alle muziek en foto's die weer gesynct moeten worden! Wat de oorzaak van dit alles is is me nog steeds niet duidelijk. Misschien als iemand hier, die ook Windows XP heeft , eens als hij zijn Ipod aangesloten heeft op Itunes bij Menu / Help / diagnostische test uitvoeren..../ diagnostische ipod info die test met zijn ipod kan doen!! Je kunt de resultaten dan bewaren. Bij mij staat bij Status ipod verbinding een rood bolletje! Dus als iemand met windows zo vriendelijk zou willen zijn omdat testje is uit te voeren dan graag! Heb nu iig met de man van Apple afgesproken dat er een nieuwe komt als het nog een keer voorkomt!

[ Voor 5% gewijzigd door marcellux op 08-10-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Anoniem: 121250 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:35:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik Youtube werkend krijg? Ik krijg steeds de melding "U moet eerst verbinden met iTunes en een internetverbinding om YouTube te activeren". Ik heb de nieuwste iTunes, en heb ook al nummer over gezet enzo. Ook staat automatisch updaten in iTunes niet uit ( heb de nieuwste firmware ) Kan iemand me helpen?
Maak je wel gebruik van draadloos internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had wat foto's op de touch gezet maar de iets vreemds.
Als ik de iPod verticaal hou dan laat ie de verticale foto's horizontaal zien en als ik 'em horizontaal hou laat ie de horizontale foto's verticaal zien. Ligt dat aan de touch of de foto's?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 08-10-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121250

bokkow schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:37:
[...]

Maak je wel gebruik van draadloos internet?
Ja, ik kan met de touch ook wel gewoon sites bezoeken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, maar MSN op de touch werkt prima. Ik gebruik deze hiervoor:
http://www.mundu.com/im/iphone/

Zit nu gewoon op msn in de collegezaal :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

UMD

You don't say

vraagje..

heeft de ipod touch ook gapless?

Of iets dergelijks als in iTunes, dat ie de nummertjes zeg maar aan mekaar mixt (crossfaden ;) )

thx!!

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ok, jailbreak is done, nu de rest nog, check TUAW blog.

of ben ik nu alweer illegaal bezig :/

[ Voor 53% gewijzigd door Kaspers op 08-10-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fris0NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-08-2024
*whoeps*

[ Voor 101% gewijzigd door fris0NL op 08-10-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235807

wat doet Jailbreak dan precies? is nu de ipod touch gehackt dan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235331

wie heeft dit probleem ook, en hoe is het te verhelpen: als ik mijn ipod touch aansluit wijzigd de klok instelling, en de verjaardagen uit de contactenlijst van outlook zijn allemaal 1 dag naar voren verschoven. Ik ben al terug gegaan naar fabrieksinstellingen ed, maar niets helpt.

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Anoniem: 235807 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:28:
wat doet Jailbreak dan precies? is nu de ipod touch gehackt dan? :9~
Zorgt ervoor dat er 3rdparty apps kunnen worden gedraaid. Oftewel homebrew :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

En hij is dan toch eindelijk af: [iPod Touch] Ervaringen & Discussie Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Die achterkant is wel *ERG* kras gevoelig zeg.. zitten nu al weer een paar mini krasjes op! Erg zonde.. Toch maar iets vinden om het te beschermen..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.