Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Verwijderd
Had ik pas ook met mn nano, na het resetten van de nano werd hij weer herkend.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:48:
help!! kan niets meer aanvangen met mijn touch, itunes ziet hem niet meer
Probeer hem eens te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dat wil nog wel eens helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:48:
Verwijderd
Helpt nietTjoekie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:59:
[...]
Probeer hem eens te resetten naar de fabrieksinstellingen. Dat wil nog wel eens helpen.
Resetten en alle content wissen kan ik ook niet doen, want heb via de ipod zelf enkele albums gekocht maar nog niet overgezet...
Verwijderd
Had net ook toen ik via USB hub zat, probeer is een ander usb poortje.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:48:
Verwijderd
helpt ook niet...Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:48:
[...]
Had net ook toen ik via USB hub zat, probeer is een ander usb poortje.
en nu heb ik ook het probleem dat ie niet alle nummers afspeelt .... pff
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 00:20 ]
Dan ben ik bang dat er niks anders op zit en je apple maar even moet bellen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:13:
[...]
helpt ook niet...
en nu heb ik ook het probleem dat ie niet alle nummers afspeelt .... pff
Ik vind itunes ook zwaar irrirant, helft van de keren synct ie niet goed... Één van de dingen die je voor zo'n mooi apparaatje over moet hebben.
Verwijderd
Ben wel teleurgesteld zo een duur apparaat moet zowel met OSX als met windows probleemloos om kunnen gaan. ( als het althans daaraan ligt)
Hij werkte in één x ja, hij was zelfs al voor me opgeladen.marcellux schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 01:58:
wil nog wel even graag van jullie weten of de touch bij jullie direkt uit de doos werkte? Bij mij dus niet en ik krijg hem ook niet aan behalve soms als ik op de slaap/home button tegelijk druk dan krijg ik wel een helder beeld en wil die ook updaten maar als je hem weer van de usb afhaald is het weer pet.
Ben wel teleurgesteld zo een duur apparaat moet zowel met OSX als met windows probleemloos om kunnen gaan. ( als het althans daaraan ligt)
Nog even mijn bevindingen na een aantal dagen: de iPod Touch is DOPEEE !
Haha, maar echt; alles werkt zo lekker intuïtief en ik mis echt geen fysieke buttons.
Als je ff snel volume wil veranderen of een nummer skippen druk je 2x op de home button et voila,
de bedieningselementen komen in beeld, samen met het huidige nummer en de album art.
Het internetten gaat ook als een speer, verbinding is zo gemaakt en daarna gaan met die banaan.
Typen gaat na een tijdje erg goed en jaa.. prachtig gewoon!
Ook vond ik het synchroniseren erg snel gaan itt tot anderen dat vinden? Ik heb de 8GB versie,
maar toch.. het ging erg snel. 2000 foto's duurde wat langer, aangezien iTunes de foto's eerst optimaliseert voor de Touch, maar het versturen zelf heb ik niks over te klagen.
En als laatste nog het beeldscherm, wow.. ook dat is prachtig! Heb een week 38 exemplaar, maar heb ook hierover niks te klagen.
Ja, eentonig hea, maar zo is het nou eenmaal.
Verwijderd
Alleen mijn wifi signaal is laag en heb moeite met internet, kan niet veel sites bereiken. Terwijl mijn macbook pro wel gewoon goed signaal heeft. Heel vreemd
Trouwens, weet iemand of er zo'n stoffen hoesje voor de touch te krijgen is? Zo'n hoesje die je bij de nano kreeg, die zou wel handig zijn voor de touch
Ook moet ik opmerken dat de vette vingerafdrukken wel een probleem zijn en het bijgeleverde doekje ook niet echt helpt. Iemand suggesties???
http://www.fabrixcases.com/store/index.htmlTrouwens, weet iemand of er zo'n stoffen hoesje voor de touch te krijgen is? Zo'n hoesje die je bij de nano kreeg, die zou wel handig zijn voor de touch
The Innovators, Tilburg.Xilantof schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:24:
[...]
In welke Apple winkel heb je er mee gespeeld dan?
Verwijderd
Maar, ik denk dat hij nog nergens in een winkel te vinden is.. Klopt dat?
Ander zou ik gaan bestellen, en dat gaat 2 weken duren, als hij bij wijze van spreken volgende week dinsdag al in de winkel kan liggen
Hij's inderdaad nog nergens in de winkel te krijgen, maar ik zou d'r ook maar niet te hard vanuit gaan dat ze daar binnenkort in overvloed zullen verschijnen. Overigens werd bij mijn iPod ook minimaal 10 werkdagen levertijd aangegeven (maandag besteld), maar ik heb 'em vervolgens na 5 dagen ontvangen - prima levertijd!Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:54:
Maar, ik denk dat hij nog nergens in een winkel te vinden is.. Klopt dat?
Ander zou ik gaan bestellen, en dat gaat 2 weken duren, als hij bij wijze van spreken volgende week dinsdag al in de winkel kan liggen
Eeuh.. afaik kan je hem ook maar op 1 van die systemen gebruiken. Als je hem hebt gesynct met een Mac, werkt hij alleen op een Mac.. Als je hem hebt gesynct met een PC, dan werkt hij alleen op een pc..Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:39:
heb nu volledige reset gedaan en dus alle inhoud en instellingen gewist...doet het nog steeds niet ! (op men macbook wel, maar windows pc niet)
Ik kan het ook fout hebben hoor
Daarom ben ik blij dat ik op 1 sta bij één van de ResellersLeftblank schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:35:
[...]
Hij's inderdaad nog nergens in de winkel te krijgen, maar ik zou d'r ook maar niet te hard vanuit gaan dat ze daar binnenkort in overvloed zullen verschijnen. Overigens werd bij mijn iPod ook minimaal 10 werkdagen levertijd aangegeven (maandag besteld), maar ik heb 'em vervolgens na 5 dagen ontvangen - prima levertijd!
Fotonerd
Als je hem na een aantal uur opladen via iTunes loskoppelt (het eject icoontje), wat gebeurd er dan precies?marcellux schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:15:
Goed, ik heb dus nu alles werkend, muziek is erop, fotot's en ook de wifi werkt prima. Alleen durf ik hem haast niet meer te ontkoppelen want dan ben ik bang dat ik hem weer niet meer aan kan zetten. Geeft wel een heel andere invulling aan draagbaar dan![]()
Ook moet ik opmerken dat de vette vingerafdrukken wel een probleem zijn en het bijgeleverde doekje ook niet echt helpt. Iemand suggesties???
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verwijderd
Anders ga ik zo ff naar Media Markt...moet toch iets om mijn Touch hebben.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oops, ik trek gewoon de stekker eruit als die klaar is met syncenEiríkr schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:04:
[...]
Als je hem na een aantal uur opladen via iTunes loskoppelt (het eject icoontje), wat gebeurd er dan precies?
zie :http://www.fabrixcases.com/store/index.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:10:
Weet iemand of de ipod sokken om de touch passen en zijn daar meedere soorten van?
Gebruik gewoon de zoekfunctie? Die vraag is letterlijk al 'n keer of 3-4 langsgekomenVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:10:
Weet iemand of de ipod sokken om de touch passen en zijn daar meedere soorten van?
- met een volle accu staat met 1 uur surfen de accu al op de helft
- coverflow laat lang niet altijd alle album art zien, je moet de touch dan draaien en weer terugdraaien om de album art alsnog te laten zien
Als ik trouwens onder de menuknop kijk, bij de zwarte rand kan ik er een heel klein beetje tussendoor kijken, daartussen is het net iets lichter, hebben jullie dit ook?
week 39 apparaat
Verwijderd
En hij pakt overigens niet alle album-art alleen de gene die iTunes zelf heeft downgeload de andere die ik zelf toegevoegd heb (van een groot formaat) laat ie ook niet zien. Maar zal allemaal wel gefixed kunnen worden lijkt me.
Verwijderd
Half waar, Syncen met Mac is Mac only i.d.d.Eswip schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:39:
Eeuh.. afaik kan je hem ook maar op 1 van die systemen gebruiken. Als je hem hebt gesynct met een Mac, werkt hij alleen op een Mac.. Als je hem hebt gesynct met een PC, dan werkt hij alleen op een pc..
Ik kan het ook fout hebben hoor
Mijn ipod video (60Gb) heb ik Windows geformateerd, maar die werkt net zo makkelijk aan mijn Mac
Enigste is dat het wat langer duurt voor de Mac hem herkent (+/- 1 (volle) minuut).
Ik heb alleen maar album art uit de itunes store, dus dat is het probleem niet. Ga ik coverflow uit door het apparaat te draaien, dan verschijnt de album art wel, draai ik hem weer, staat de album art ook in coverflow. Weird, maar ik ben niet de enige las ik op MacRumors. Verder vind ik het toetsenbord niet geweldig tikken, zit er vaak een lettertje naast en ik heb vrij dunne vingers. Copyen en pasten kan ook niet in Safari, erg jammer. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet weet of ik hem wel houd. Hij is mooi, maar heeft wat nukjes. Die zullen met een firmware update misschien wel verholpen worden, maar als dat niet zo is zit ik met een apparaat dat ik niet fijn vind werken. Trouwens, foto's vind ik er niet goed uit zien als je ook maar een beetje inzoomt. Daar zijn wel image in url tools enz voor, maar gewoon gesyncte foto's hebben niet zo'n hoge kwaliteit, kun je ook niet instellen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:45:
heb je hem al een keer op standby gezet? -> hielp bij mij (net als bij de foto's overigens)
En hij pakt overigens niet alle album-art alleen de gene die iTunes zelf heeft downgeload de andere die ik zelf toegevoegd heb (van een groot formaat) laat ie ook niet zien. Maar zal allemaal wel gefixed kunnen worden lijkt me.
[ Voor 8% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 15:25 ]
Gaat het goed zodra je eject gebruikt in iTunes?marcellux schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:24:
[...]
Oops, ik trek gewoon de stekker eruit als die klaar is met syncen
Je moet er natuurlijk niet aan zitten tijdens het synchroniseren, maar dat lijkt me logisch.
Het enige wat er gebeurd als je m uit iTunes verwijderd is dat je m niet meer ziet.
Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar is dat niet verleden tijd?Kaspers schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:26:
Tuurlijk wel, dat heet ontkoppelen, en is best wel aan te raden..
Er kan altijd nog dataverkeer zijn, hardwarematig ejecten ipv softwarematig lijkt me best wel schadelijk..
Had het gelezen in een review bij de 5 hoogtepunten van de Touch, daar stond op nummer één het ejecten zonder het softwarematig ejecten.
[ Voor 40% gewijzigd door RnB op 06-10-2007 16:29 ]
Er kan altijd nog dataverkeer zijn, hardwarematig ejecten ipv softwarematig lijkt me best wel schadelijk..
Ik zie gewoon alle album art en heb toch voor redelijk wat albums zelf de art erbij moeten zoeken.Dancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:19:
[...]
Ik heb alleen maar album art uit de itunes store, dus dat is het probleem niet. Ga ik coverflow uit door het apparaat te draaien, dan verschijnt de album art wel, draai ik hem weer, staat de album art ook in coverflow. Weird, maar ik ben niet de enige las ik op MacRumors.
Het lijkt erop dat de Touch gevoelig is voor het zomaar ontkoppelen, of in ieder geval bij bepaalde configuraties / computers whatever. Het is dus zeker aan te raden gewoon even op eject te klikken in iTunes. Het knopje zit er niet voor niks.Reef_91 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:13:
Je hoeft je iPod niet per se te verwijderen in iTunes of in Windows voordat je de stekker eruit trekt.
Je moet er natuurlijk niet aan zitten tijdens het synchroniseren, maar dat lijkt me logisch.![]()
Het enige wat er gebeurd als je m uit iTunes verwijderd is dat je m niet meer ziet.Hij gaat wel gewoon verder met opladen, dus echt nodig is die ''feature'' niet.
[...]
Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar is dat niet verleden tijd?
Had het gelezen in een review bij de 5 hoogtepunten van de Touch, daar stond op nummer één het ejecten zonder het softwarematig ejecten.
Verwijderd
Als je de desbetreffende optie aanklikt hoeft je hem inderdaad niet meer zelf te ejecten. Het enige nadeel is dat je hem dan niet meer als usb hardeschijf kan gebruiken, omdat hij de iPod na gebruik zelf eject.Reef_91 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:13:
Ik kan het verkeerd hebben hoor, maar is dat niet verleden tijd?
PS: in de gebruiks aanwijzing van de ipod ( die je kunt downloaden ) staat:
Unless Ipod touch is syncing with your computer, you can disconnect it from your computer at any time
[ Voor 16% gewijzigd door marcellux op 06-10-2007 20:21 ]
Als ik van een lichte nr een donkere kamer ga, blyft de helderheid hoog. Ga ik van een donkere nr een lichte kamer, dn past hy de helderheid wel automatisch aan.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
Naast de breezer-schrijfstijl en de haxor-schrijfstijl hebben we nu ook de touch-schrijfstijl.Reef_91 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:28:
Klopt t dat de helderheid van t display alleen mr automatisch wordt aangepast van donker nr licht en niet andersom?
Als ik van een lichte nr een donkere kamer ga, blyft de helderheid hoog. Ga ik van een donkere nr een lichte kamer, dn past hy de helderheid wel automatisch aan.
Op MacRumors staat een topic waar iemand in meldt dat de touch een bewerkbare kalender krijgt. Ik heb toen naar hetzelfde mailadres als dat hij gebruikt heeft (iets met jobs en apple.com
Dus....
[ Voor 14% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 22:09 ]
Herkenbaar.bokkow schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:03:
Ik kan wel janken dat ik hem bij de Mac-store zelf had besteld ("Ja nee dan heb je hem echt het snelst") terwijl hier bijna iedereen die er een wou al mee aan het spelen is
Ik stond zelf vandaag nog even in de winkel waar ik mijn toekomstige iPod Touch besteld heb. Ze konden nog steeds niets zeggen (logisch, als ze hem hadden, hadden ze me gebeld). Ik wacht gewoon vrolijk af. Keuzes maak je, en soms gaan die fout. Achja
Fotonerd
dus wordt een banaan toch soms een appelDancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:08:
Let op mensen!
Op MacRumors staat een topic waar iemand in meldt dat de touch een bewerkbare kalender krijgt. Ik heb toen naar hetzelfde mailadres als dat hij gebruikt heeft (iets met jobs en apple.com) een mailtje gestuurd met een vraag over de kalender en ik kreeg terug : Yep, its a bug that will be fixed soon.
Dus....
Verdraaid je hebt gelijk, misschien moet ik die spreuk toch maar eens veranderenmarcellux schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:25:
[...]
dus wordt een banaan toch soms een appel
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 22:40 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:06:
[...]
Naast de breezer-schrijfstijl en de haxor-schrijfstijl hebben we nu ook de touch-schrijfstijl.
Ja, je moet toch wat hea, als het niet zo makkelijk typt.
Geintje. De echte iPod sokken zijn van Apple en die zullen never nooit krassen, want daan zouden ze een gigantisch probleem mee krijgen.
[ Voor 44% gewijzigd door Dancing_Animal op 06-10-2007 22:56 ]
Mmm ja zal wel door m'n gitaar kopen, heb daar een doekje voor die bedoeld is voor spiegel zodat er geen krassen op komen. Ik mag me gitaar niet met een gewone doek schoonmaken. Je wilt niet weten hoe snel iets krast. Die hele kleine krasjes weet je wel...Dancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:54:
Sokken die krassen, hoe gaat dat gebeuren dan? Zover ik weet zijn ze niet van staalwol.
Geintje. De echte iPod sokken zijn van Apple en die zullen never nooit krassen, want daan zouden ze een gigantisch probleem mee krijgen.
Maar de dikte van de sok?
Verwijderd
Dat is denk ik ook om te voorkomen dat mensen tissues / zakdoekjes gaan gebruiken, die zijn van papier en papier krast welFerdiV schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:00:
[...]
Mmm ja zal wel door m'n gitaar kopen, heb daar een doekje voor die bedoeld is voor spiegel zodat er geen krassen op komen. Ik mag me gitaar niet met een gewone doek schoonmaken. Je wilt niet weten hoe snel iets krast. Die hele kleine krasjes weet je wel...
Maar de dikte van de sok?
Bedoel de dikte van de stof zeg maar, de iPod is 8 mm dik maarja als de sok er omheen zit wat dan? Wordt ie dan ineens 1,5 cm?carfreak02 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:04:
Hoe dik is een sok ? Gewoon een normale sok op iPod formaat met een Apple logo eraan in een leuk kleurtje.
Kan je niet wat foto's schieten?
Er is ook niemand op flickr die een Touch heeft met iPod Socks.
[ Voor 15% gewijzigd door FerdiV op 06-10-2007 23:09 ]
http://www.istyles.com/sk...5_396.html?page=0&sort=2a
Je krijgt er een wallpaper bij zodat het 1 geheel wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door marcellux op 07-10-2007 00:20 ]
Verwijderd
ik heb er ook eentje gehaald, hij past perfect om de touch heen en bekrast totaal niet.
de iPod wordt er misschien iets dikker door maar je merkt het nauwelijks, 12 mm is een goede indicatie.
Apple stores verkopen ze voor €7 per stuk, mocht je zo'n pack niet zien zitten.
zijn we nu klaar over sokken ?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 00:28 ]
Foto's!!! LOLVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:24:
juist, een hele pagina over sokken.
ik heb er ook eentje gehaald, hij past perfect en krast niet.
de ipod wordt er misschien iets dikker door maar je merkt het nauwelijks.
ohja, en in apple stores kun je ze halen voor €7 per stuk, mocht je niet zo'n pack niet zien zitten.
zijn we nu klaar over sokken ?
Mwa hoeft niet hoor, kga ze morgen maar halen dan. En dan komt me iPod dinsdag of misschien ook al maandag.
Verwijderd
Ik neem wel zo'n pakket, heb al iemand gezien waarvan er waren versleten of kwijt:Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:29:
ik zou de grijze halen, heb nu oranje en grijze, en de grijze passen veel beter bij het uiterlijk.
http://www.camathome.com/...2005/11/sokkengedrag.html
mijn franse is niet zo best, wat is het?
Ik zou het doen!
Verwijderd
Skype op je iPod Touch via (safari) en een microfoon (die je in je dock connector zet).... (ik ken verder ook geen frans maar dat lijkt het wel op).
Verwijderd
Verwijderd
Krijg altijd melding dat er een "Time Out" is opgetreden ...
(Syncen met macbook gaat wel)
met itunes 7.4.3.1
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 11:40 ]
Zijn de poorten op je pc misschien geen usb 2?Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:38:
Heeft er iemand ook problemen mee om een iPod Touch te syncen onder windows xp sp2 NL?
Krijg altijd melding dat er een "Time Out" is opgetreden ...
(Syncen met macbook gaat wel)
edit:
met itunes 7.4.3.1
Ik heb trouwens weer wat dingen gevonden mensen (ik blijk alleen niet de enige als ik ga zoeken op het internet maar ik ben er wel zelf achter gekomen), het is wel weer een workaroundje, maar toch:
Notities maken op de touch, het is mogelijk!
Je kunt bij je contacten notities toevoegen. Ga naar Contacts, druk op de +. Ga naar Add Field, scroll naar en selecteer Note. Voila!
Video verwijderen vanaf de touch.
Als je in de lijstweergave met je vingertje van links naar rechts of, vice versa andersom, van rechts naar links over de naam of het plaatje van de video wrijft komt er een extra optie Delete tevoorschijn en kun je je video verwijderen!
Volgens mij stonden deze nog niet in dit topic!
Serieus?Dancing_Animal schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:08:
Let op mensen!
Op MacRumors staat een topic waar iemand in meldt dat de touch een bewerkbare kalender krijgt. Ik heb toen naar hetzelfde mailadres als dat hij gebruikt heeft (iets met jobs en apple.com) een mailtje gestuurd met een vraag over de kalender en ik kreeg terug : Yep, its a bug that will be fixed soon.
Dus....
Master!
of grap ? want ik vertrouw dat emailverhaal nou niet echt
Verwijderd
Die eerste mail op MacRumors was van de topicstarter daar. Naar aanleiding van dat topic heb ik ook een mailtje gestuurd en de reply daarop heb ik in het topic gepaste
[ Voor 27% gewijzigd door Dancing_Animal op 07-10-2007 13:56 ]
Dus het is jouw eigen email geweest?Dancing_Animal schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:03:
Die reply in dat topic met : Yep, its a bug that will be fixed soon. kwam van mij af als reaktie op mijn mailtje. Bewijzen kan ik het niet, maar ik ga niet zitten zieken op MacRumors en GoT met het risico geband te worden..
Hij heeft dezelfde vraag naar sjobs gemaild.. en kreeg op z'n eigen emailadres hetzelfde antwoord.
Verwijderd

Jammer, geen calender functie dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 13:48 ]
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:48:
Hey, een reactie van Steve terug!
[afbeelding]
Welke Steve Jobs daar spreekt nou de waarheid? We zullen wel zien.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:46:
No offence, maar ik zou het niet geloven. Het desbetreffende mailtje kan prima een soep zijn
[ Voor 6% gewijzigd door Dancing_Animal op 07-10-2007 13:57 ]
Grap zeker, die kerel ligt als het goed is nog te slapen...Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:48:
[afbeelding]
Hebben er hier al mensen een "best skins ever" gekocht? Schijnt bijna hetzelfde te zijn als een IS, maar het kost maar iets van 6 dollar itt 25 voor een IS.
Verwijderd
de mijne is ook binnen (vrijdag). Toen ik het pakje kreeg dacht ik: 'wow'. Verpakking ziet er perfect uit, heel erg professioneel. Toen ik de Touch echter in mijn handen had viel hij me toch iets tegen, een beetje saai. Maar dat was na 10 seconden al meteen weg, want het gaat hier niet zozeer om het design van het ding maar om de software. En die is perfect, echt subliem.
Het scherm is gewoonweg schitterend, de interface, de icons, het intuitief surfen, Cover Flow, scrollen, touchen, etc etc.
Dit is de beste iPod ever. Ik heb alleen de 8GB versie en twijfel of ik niet de 16GB versie moet kopen. Maar ik denk dat dit wel goed is, want 16GB is ook nog te weinig. Je blijft dus om de zoveel dagen dat je je software moet wissen. Nee, de 8GB versie is daarom voor de komende 12 maanden goed.
Over een jaar kost de 16GB versie 299 en de 32GB versie 399 of 449. Dan pak ik de 32GB want dan ben je erg dichtbij de ultieme iPod touch
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 14:48 ]
Ik zou hem niet op je scherm plakken, want je touch gaat dan slecht reageren op je vinger..
Daar is hier laatst nog een filmpje van gepost.
Verwijderd
Zijn wel degelijk usb2.0 poortenDancing_Animal schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
Zijn de poorten op je pc misschien geen usb 2?
Ga nog eens wat verder kijken ...
Lijst met websites speciaal voor iPod Touch/iPhone?ScottB schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:59:
Waarschijnlijk kan ik het nieuwe topic vanavond openen, maar misschien hebben jullie nog dingen waarvan jullie vinden dat het er echt in moet ? Ik denk zelf dat hij aardig compleet is, maar 'k kan altijd wat vergeten zijn.
http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=113
http://store.apple-touch.com/
http://appleipodtouch.blogspot.com/
[ Voor 39% gewijzigd door marcellux op 07-10-2007 16:38 ]
Bedankt voor je review!Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:47:
Ok,
de mijne is ook binnen (vrijdag). Toen ik het pakje kreeg dacht ik: 'wow'. Verpakking ziet er perfect uit, heel erg professioneel. Toen ik de Touch echter in mijn handen had viel hij me toch iets tegen, een beetje saai. Maar dat was na 10 seconden al meteen weg, want het gaat hier niet zozeer om het design van het ding maar om de software. En die is perfect, echt subliem.
Het scherm is gewoonweg schitterend, de interface, de icons, het intuitief surfen, Cover Flow, scrollen, touchen, etc etc.
Dit is de beste iPod ever. Ik heb alleen de 8GB versie en twijfel of ik niet de 16GB versie moet kopen. Maar ik denk dat dit wel goed is, want 16GB is ook nog te weinig. Je blijft dus om de zoveel dagen dat je je software moet wissen. Nee, de 8GB versie is daarom voor de komende 12 maanden goed.
Over een jaar kost de 16GB versie 299 en de 32GB versie 399 of 449. Dan pak ik de 32GB want dan ben je erg dichtbij de ultieme iPod touch. Misschien komt die 32Gb versie dan ook in het zilver, dat zou helemaal mooi zijn.
Leuk maar bedoel meer sites die gebouwd zijn voor de safari browser in het apparaatje zelf.marcellux schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:37:
Lijst met websites speciaal voor iPod Touch/iPhone?
http://forums.macrumors.com/forumdisplay.php?f=113
http://store.apple-touch.com/
http://appleipodtouch.blogspot.com/
Zulke dus (stonden ergens vermeldt in dit topic):bokkow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:02:
[...]
Leuk maar bedoel meer sites die gebouwd zijn voor de safari browser in het apparaatje zelf.
www.meebo.com --> voor instant message zoals MSN, GAIM en dergelijke
www.seeqpod.com/iphone --> zoeken en afspelen van liedjes
mockdock.com --> voor leuke applicaties voor op je Touch (geen idee hoe dit werkt)
99% kans dat, dat niet steve jobs is aangezien de hoeveelheid fans hij heeft en zo snel de email beantwoord. Het lijkt mij meer op een email-adres dat geforward is naar de algemene email van Apple. Steve laat zijn email-adres niet op zo'n manier op internet rondslingeren (emailbox heeft dan minimaal 80GB nodigVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:48:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Blowthebullet op 07-10-2007 17:51 ]
Met zo'n netwerkkaartje kan je toch geen draadloos netwerk maken? Het enige wat je daarmee kan is verbinding maken met het basisstation (wat dus het draadloos internet mogelijk maakt). Als je draadloos internet wil zul je een draadloze router (+modem?) moeten kopen.Tjoekie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:15:
Ik heb thuis geen draadloos internet, maar ik wil natuurlijk wel de mogelijkheden van de Touch volledig gebruiken. Nu ben ik van plan om een draadloos netwerkkaartje in mijn pc te hangen en dan via XP internet te delen met de Touch. Zal dit gaan werken?
Goeie! Zal er een stukje in verwerkenbokkow schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Lijst met websites speciaal voor iPod Touch/iPhone?
Verwijderd
Verwijderd
Je kan wel een ad-hoc verbinding maken ...Reef_91 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:29:
[...]
Met zo'n netwerkkaartje kan je toch geen draadloos netwerk maken? Het enige wat je daarmee kan is verbinding maken met het basisstation (wat dus het draadloos internet mogelijk maakt). Als je draadloos internet wil zul je een draadloze router (+modem?) moeten kopen.
En die internet verbinding linken aan deze ad-hoc verbinding ...
Dit gaat natuurlijk maar simpel routertje/ap vergt minder instel werk + pc moet niet aanblijven + kost niet zo super veel meer ...
Verwijderd
Blowthebullet schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:49:
[...]
99% kans dat, dat niet steve jobs is aangezien de hoeveelheid fans hij heeft en zo snel de email beantwoord. Het lijkt mij meer op een email-adres dat geforward is naar de algemene email van Apple. Steve laat zijn email-adres niet op zo'n manier op internet rondslingeren (emailbox heeft dan minimaal 80GB nodig).
+8 ik zie niet wanneer iemand een grapje maakt
Ik heb 't ooit gedaan met 'n desktop als AP: computer gaat via ethernet het internet op, en bij winXP een netwerkbrug instellen tussen je lan-verbinding en wifi-kaart, dat zou moeten gaan... (maar winXP en netwerken, nooit 100% zeker natuurlijkReef_91 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:29:
[...]
Met zo'n netwerkkaartje kan je toch geen draadloos netwerk maken? Het enige wat je daarmee kan is verbinding maken met het basisstation (wat dus het draadloos internet mogelijk maakt). Als je draadloos internet wil zul je een draadloze router (+modem?) moeten kopen.
Blowthebullet schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:49:
99% kans dat, dat niet steve jobs is aangezien de hoeveelheid fans hij heeft en zo snel de email beantwoord. Het lijkt mij meer op een email-adres dat geforward is naar de algemene email van Apple. Steve laat zijn email-adres niet op zo'n manier op internet rondslingeren (emailbox heeft dan minimaal 80GB nodig).
Volgens mij moet je gewoon ff leren wanneer iemand wel en niet een grap maakt..
Die eerste mail was wel serieus, 2e van Geqxon was een grap ja
Dit topic is gesloten.
![]()
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.