"Touching yourself in bed" krijgt spontaan een totaal andere betekenis.Reef_91 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 07:52:
[...]
JIJ !#$(&Y^@*&%(*&@# !![]()
Ik ben jaloers op je!Gelukkig krijg ik de mijne vandaag binnen, ga ik morgen maar ff surfen en muziek luisteren op bed.
Anoniem: 81539
Ik ben meestal ook van het zelf instellen, maar aangezien ik veel videotjes ga converteren is het wel handig als het met één druk op de knop gaat. Ik merk dat als ik standaard kies ik wel een kleinere filesize krijg (met super kwaliteit), hij schroeft dan de resolutie omlaag naar het touchscherm. Ik vraag me alleen af hoe je fullscreen kan forcen, dus dat je precies de resolutie krijgt waarmee de touch het fullscreen weergeeft (zonder in te zoomen).RoD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:09:
[...]
Twopass encoding is "slimmere" encoding dan normale single pass encoding.
[...]
Het programma zet -denk ik- dat er niet zoveel bitrate gebruikt hoeft te worden. De 6x zo hoge bitrate van de file op je iPod laat in ieder geval duidelijk zien dat je de settings lager moet zetten, want het is vrij zinloos om een dergelijk hoge bitrate in te stellen terwijl het bronbestand een veel lagere bitrate heeft.
[...]
Wederom, kijk eens naar wat het bronbestand voor specs heeft ten opzichte van het ge-encodeerde bestand. Aangezien Visualhub de file omzet naar 740x400 zou het best kunnen zijn dat het bronbestand kleiner is.
Dit soort dingen is ook de reden dat ik het allemaal liever zelf instel dmv VirtualDub.
Lijkt me logisch, gewoon de native resolutie van het scherm pakken, dan zit je goed. Het allerbelangrijkste is in ieder geval dat je de aspect ratio goed hebt, anders krijg je vervelende balken.Anoniem: 81539 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:05:
[...]
Ik ben meestal ook van het zelf instellen, maar aangezien ik veel videotjes ga converteren is het wel handig als het met één druk op de knop gaat. Ik merk dat als ik standaard kies ik wel een kleinere filesize krijg (met super kwaliteit), hij schroeft dan de resolutie omlaag naar het touchscherm. Ik vraag me alleen af hoe je fullscreen kan forcen, dus dat je precies de resolutie krijgt waarmee de touch het fullscreen weergeeft (zonder in te zoomen).
Moet zeggen dat ik niet echt moeite heb met het touchscreen tijdens het reizen. Normaal gesproken kon ik blindelings pauzeren/afspelen/volgende-vorig nummer door tastbare knoppen. Het is nu even snel je touch uit je binnenzak halen, 2 keer home button indruken en klaar. Wel wat omslachtiger uiteraard, maar zo show je je mooie apparaatje wel mooi aan de omgeving.
Iig is het minder irritant dan ik had gedacht, denk dat ik er snel aan zal wennen.
Iig is het minder irritant dan ik had gedacht, denk dat ik er snel aan zal wennen.
Anoniem: 192483
Voor de touch ben ik begonnen met tv series aan iTunes toe te voegen met visualhub. Werkt allemaal prima, behalve dat de shows automatisch bij de films terechtkomen. Om al die afleveringen met de hand bij te werken is aardig wat werk, vandaar dat ik op zoek ging en het volgende script vond:
Set Video Kind of Selected v2.0
Hiermee kan je ook de afleveringen automatisch laten nummeren, de juiste naam van de show erbij zetten en het seizoensnummer bijwerken voor meerdere bestanden tegelijk.
Ik had wat problemen omdat de mac hier op Nederlands staat, maar na het op Engels gezet te hebben werkt het prima. Zorg wel dat je je systeem eerst naar Engels zet voordat je de bestanden aan iTunes toevoegd, anders werkt het op een of andere manier niet.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Hiermee kan je ook de afleveringen automatisch laten nummeren, de juiste naam van de show erbij zetten en het seizoensnummer bijwerken voor meerdere bestanden tegelijk.
Ik had wat problemen omdat de mac hier op Nederlands staat, maar na het op Engels gezet te hebben werkt het prima. Zorg wel dat je je systeem eerst naar Engels zet voordat je de bestanden aan iTunes toevoegd, anders werkt het op een of andere manier niet.
Misschien een wat redundante vraag, maar toch:
Ligt dit ding nou al ergens in een winkel? Apple.nl zegt dat het tussen 7 & 10 dagen duurt, maar ik ben over 8 dagen op vakantie. 't Zou leuk als ik 'm daarvoor zou hebben (wat te kijken in 't vliegtuig enzo), dus ophalen van een winkel oid. Kan ergens alleen nergens echte leverdata vinden
Iemand een idee?
Ligt dit ding nou al ergens in een winkel? Apple.nl zegt dat het tussen 7 & 10 dagen duurt, maar ik ben over 8 dagen op vakantie. 't Zou leuk als ik 'm daarvoor zou hebben (wat te kijken in 't vliegtuig enzo), dus ophalen van een winkel oid. Kan ergens alleen nergens echte leverdata vinden
Iemand een idee?
Je kan dit ook vooraf doen met MetaX.Anoniem: 192483 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:19:
Voor de touch ben ik begonnen met tv series aan iTunes toe te voegen met visualhub. Werkt allemaal prima, behalve dat de shows automatisch bij de films terechtkomen. Om al die afleveringen met de hand bij te werken is aardig wat werk, vandaar dat ik op zoek ging en het volgende script vond:
Hij is en blijft schitterend.
Op foto's is hij al mooi maar als je hem in je hand hebt is het wel de ultieme iPod.

Aanrader !
Op foto's is hij al mooi maar als je hem in je hand hebt is het wel de ultieme iPod.

Aanrader !
Nee nog niet... de meeste shops weten ook niet wanneer ze hem kunnen verwachten..Anghell schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:59:
Misschien een wat redundante vraag, maar toch:
Iemand een idee?
-TCM
Hmm, dat zou inderdaad moeten werken. Maar als ik de aspect ratio goed wil hebben is het toch het één of het andere? Het is in veel gevallen niet mogelijk om de native resolutie te hanteren en de correcte aspect ratio (wat is dit van de touch?).RoD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:14:
[...]
Lijkt me logisch, gewoon de native resolutie van het scherm pakken, dan zit je goed. Het allerbelangrijkste is in ieder geval dat je de aspect ratio goed hebt, anders krijg je vervelende balken.
Kom er net achter dat deze 3:2 is. Dus als ik fullscreen wil dan moeten mijn settings: 480x320 en 3:2 zijn? Programma's als visualhub converteren de video dus op een manier waardoor de aspect ratio van de film gelijk blijft.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 81539 op 04-10-2007 16:25 ]
Anoniem: 70458
werkelijk prachtig ding. alleen ik ga hem nooit kopen... veel te klein joh 16gb en dan nogsteeds 400 eur:P daar koop je tegenwoordig een lcd televisie voor haha.
nee ik heb een 80gb classic gekocht
nee ik heb een 80gb classic gekocht
Vreemde zaak.The CarNagE Man schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:05:
[...]
Nee nog niet... de meeste shops weten ook niet wanneer ze hem kunnen verwachten..
-TCM
Meestal is 't bij Apple toch niet zo vaag.
Naja, misschien alsnog maar bij Apple.nl bestellen en hopen op 7 dagen
Anoniem: 81539 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:17:
[...]
Hmm, dat zou inderdaad moeten werken. Maar als ik de aspect ratio goed wil hebben is het toch het één of het andere? Het is in veel gevallen niet mogelijk om de native resolutie te hanteren en de correcte aspect ratio (wat is dit van de touch?).
480x320 = 3:2.Kom er net achter dat deze 3:2 is. Dus als ik fullscreen wil dan moeten mijn settings: 480x320 en 3:2 zijn?
Wat ik bedoel te zeggen is.. Je hoeft niet persé de native resolutie te hebben om fullscreen (zonder balken) te kunnen draaien. Een andere resolutie (die ook de 3:2 verhouding heeft) is ook goed. Zo kun je dus ook 320x240 video's prima draaien.
Aah thanks, nu snap ik het helemaalRoD schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:13:
[...]
Als je de native resolutie heb, heb je ook de correcte aspect ratio. Overigens staat de native resolutie gewoon in de TS.
[...]
480x320 = 3:2.
Wat ik bedoel te zeggen is.. Je hoeft niet persé de native resolutie te hebben om fullscreen (zonder balken) te kunnen draaien. Een andere resolutie (die ook de 3:2 verhouding heeft) is ook goed. Zo kun je dus ook 320x240 video's prima draaien.
Zo, mijn touch ook binnen.
Echt, WOW.. meer kon k op het moment niet zeggen.
Meteen gesynchroniseerd en ermee gespeeld.
Muziek is top ! Kwaliteit ervan + het gewoon opzoeken van een nummer.
Safari werkt ook wel lekker, typen went na een tijdje. Wel is ie een x gecrasht, maar had daar verder geen last van, hij ging terug naar het home-screen en mijn muziek werd niet interrupted.
Het scherm is ook op en top ! Mooie kwaliteit en volgens mij geen last van die negative blacks.
Dus, ben er haaaartstikke tevreden over !
Meteen gesynchroniseerd en ermee gespeeld.
Muziek is top ! Kwaliteit ervan + het gewoon opzoeken van een nummer.
Safari werkt ook wel lekker, typen went na een tijdje. Wel is ie een x gecrasht, maar had daar verder geen last van, hij ging terug naar het home-screen en mijn muziek werd niet interrupted.
Het scherm is ook op en top ! Mooie kwaliteit en volgens mij geen last van die negative blacks.
Dus, ben er haaaartstikke tevreden over !
480x272 is heel toevallig zelfde reso als de PSP heeft miss dat het daar oorspronkelijk voor bedoelt is? Kun je reso neit ergens wijzigen vaak kan dat wel namelijk..Anoniem: 81539 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:30:
[...]
Aah thanks, nu snap ik het helemaal. Ik vind het dan nog wel een beetje vaag dat visualhub er standaard 480x272 van maakt, wat dus wel voor zwarte balken zorgt (als ik het goed begrijp). Doet het programma dit om het beeld niet uit te rekken?
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Ik gebruik mn Touch nu een dag en ik zal even mijn ervaringen delen:
- Geen volumeknopjes blijken toch geen probleem te zijn: je drukt op je aan-knop, slide m naar unlock en past t volume aan. Dit alles is aan de onderkant van t scherm, behalve de aan-knop, maar omdat ik een sok er omheen heb, kan ik die gewoon indrukken.
- De Apple sok is iets te klein.
- Het opstarten duurt wat lang, plusminnus 13 seconden, maar volgens mij hoef je m nooit helemaal uit te zetten: ik laat m nu gewoon in standby modus.
- Ik heb m in mn linkerbroekzak samen met mn mobiel maar ik voel nauwelijks iets: hij is super dun. Hij is wel zwaar, ongeveer even zwaar als mn mobiel (SE V630i).
- Er zitten geen games, geen notitieblok of search op. Alle 3 een klein gemis, maar misschien komt dit later nog. Je hebt ook niet meer de mogelijkheid om een liedje onder je fotoslide te zetten.
- Verder is ie goddelijk. Ik had vandaag school en iedereen wilde m zien en was er overeens: de Touch is een prachtig apparaat (sommige vonden de prijs wat te hoog)!!
Internet ga ik nu ff proberen.
Maw kijken of iemand in de buurt zn WiFi niet heeft beveiligd
- Geen volumeknopjes blijken toch geen probleem te zijn: je drukt op je aan-knop, slide m naar unlock en past t volume aan. Dit alles is aan de onderkant van t scherm, behalve de aan-knop, maar omdat ik een sok er omheen heb, kan ik die gewoon indrukken.
- Het opstarten duurt wat lang, plusminnus 13 seconden, maar volgens mij hoef je m nooit helemaal uit te zetten: ik laat m nu gewoon in standby modus.
- Ik heb m in mn linkerbroekzak samen met mn mobiel maar ik voel nauwelijks iets: hij is super dun. Hij is wel zwaar, ongeveer even zwaar als mn mobiel (SE V630i).
- Er zitten geen games, geen notitieblok of search op. Alle 3 een klein gemis, maar misschien komt dit later nog. Je hebt ook niet meer de mogelijkheid om een liedje onder je fotoslide te zetten.
- Verder is ie goddelijk. Ik had vandaag school en iedereen wilde m zien en was er overeens: de Touch is een prachtig apparaat (sommige vonden de prijs wat te hoog)!!
Internet ga ik nu ff proberen.
Maw kijken of iemand in de buurt zn WiFi niet heeft beveiligd

Whaaa, na lang nadenken (iets te lang) vandaag toch eentje besteld. Na alle verhalen, foto's, en websites te hebben gezien kon ik er toch niet meer omheen. Ik val qua opslagruimte terug van een 5.5G 80GB naar deze 16 GB, maar voor alles wat je erbij krijgt nu heb ik het er wel voor over om een selectie binnen mn collectie te maken.
Gekozen om maar via internet bij de dixons te bestellen. Apple store zou tussen 18-24 oktober komen, MM dacht half oktober (maar was alles al voor gereserveerd). Dus bleef eigenlijk Dixons over na ze ff gebeld te hebben. Ze zeiden dat ze 12 Oktober te verwachten zijn (mocht apple ze niet uitstellen), en ze orderen bij apple hetzelfde aantal als reserveringen die er op internet gemaakt worden + een aantal extra voor in de winkels. Via internet ben je dus zekerder dan dat je in de winkel je naam op een lijst hebt staan volgens mij. Heb ook meteen een sleeve besteld bij www.fabrixcases.com . Heb mn huidige iPod ook altijd hierin bewaard, en ziet er nog steeds als nieuw uit...en deze zien dr wel netjes uit
iig...aftellen is nu begonnen, en ik ga genieten van alle verhalen die ik nu te lezen krijg de aankomende dagen
PS...weet iemand trouwens of google calender werkt (zowel bekijken als bijwerken)??
PS2...weet iemand of je gebruik kunt maken van universiteits netwerken??
Gekozen om maar via internet bij de dixons te bestellen. Apple store zou tussen 18-24 oktober komen, MM dacht half oktober (maar was alles al voor gereserveerd). Dus bleef eigenlijk Dixons over na ze ff gebeld te hebben. Ze zeiden dat ze 12 Oktober te verwachten zijn (mocht apple ze niet uitstellen), en ze orderen bij apple hetzelfde aantal als reserveringen die er op internet gemaakt worden + een aantal extra voor in de winkels. Via internet ben je dus zekerder dan dat je in de winkel je naam op een lijst hebt staan volgens mij. Heb ook meteen een sleeve besteld bij www.fabrixcases.com . Heb mn huidige iPod ook altijd hierin bewaard, en ziet er nog steeds als nieuw uit...en deze zien dr wel netjes uit
iig...aftellen is nu begonnen, en ik ga genieten van alle verhalen die ik nu te lezen krijg de aankomende dagen
PS...weet iemand trouwens of google calender werkt (zowel bekijken als bijwerken)??
[ Voor 7% gewijzigd door Superbol op 04-10-2007 18:18 ]
Anoniem: 29724
Ik ben jaloers op iedereen die hem al heeft 
Ik ga nu al 8 dagen lang iedere dag naar de Apple store hier in de stad om te kijken of de touch eindelijk binnen is. Inmiddels wordt ik al herkend als ik binnenkom
Maar goed. Zucht nog maar weer even wachten. Gelukkig heb ik volgende week vakantie. Als het ding er dan eindelijk is kan ik er tenminste meteen mee spelen
De shop eigenaar trouwens zit zich ook al te verbijten dat het zo lang duurt. Hij vertelde dat hij al wel eens een iPhone al had vastgehouden en hij was helemaal lyrisch over het scherm
Even concreet trouwens. Is het Touch scherm even mooi als het iPhone scherm? In het begin hoorde je wel verhalen dat het scherm van de Touch toch wat minder is. Maar dat is nu toch opgelost met die nieuwe serie en voor de oudere modellen de firmware. Of zit er toch nog steeds wel kwaliteit verschil in?
edit: Superbol: 12 oktober pas!! OMG ik hoop dat mijn store toch iets sneller is, ik ga hardstikke dood op deze manier
edit2: Google calender gebruik ik op al mijn ipods door middel van iCal. Het is 1 weg synchronisatie helaas maar beter als niets. http://www.tuaw.com/2006/...ogle-calendar-using-ical/
Ik ga nu al 8 dagen lang iedere dag naar de Apple store hier in de stad om te kijken of de touch eindelijk binnen is. Inmiddels wordt ik al herkend als ik binnenkom
Maar goed. Zucht nog maar weer even wachten. Gelukkig heb ik volgende week vakantie. Als het ding er dan eindelijk is kan ik er tenminste meteen mee spelen
De shop eigenaar trouwens zit zich ook al te verbijten dat het zo lang duurt. Hij vertelde dat hij al wel eens een iPhone al had vastgehouden en hij was helemaal lyrisch over het scherm
Even concreet trouwens. Is het Touch scherm even mooi als het iPhone scherm? In het begin hoorde je wel verhalen dat het scherm van de Touch toch wat minder is. Maar dat is nu toch opgelost met die nieuwe serie en voor de oudere modellen de firmware. Of zit er toch nog steeds wel kwaliteit verschil in?
edit: Superbol: 12 oktober pas!! OMG ik hoop dat mijn store toch iets sneller is, ik ga hardstikke dood op deze manier
edit2: Google calender gebruik ik op al mijn ipods door middel van iCal. Het is 1 weg synchronisatie helaas maar beter als niets. http://www.tuaw.com/2006/...ogle-calendar-using-ical/
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 29724 op 04-10-2007 18:35 ]
Anoniem: 141680
De iPod touch kan iets minder fel (brightness), maar heeft een hogere dpi-waarde (163 tegenover 160 van de iPhone). Meningen verschillen, maar ik vind die van de touch mooier. Er zijn enkele vergelijkingen op internet te vinden.Anoniem: 29724 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:26:
Hmm, nee dat is het niet want je kan de optie ipod touch selecteren. Ja dat kan, maar dan distort wel het beeld een beetje (dunnere mensen).bokkow schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:51:
[...]
480x272 is heel toevallig zelfde reso als de PSP heeft miss dat het daar oorspronkelijk voor bedoelt is? Kun je reso neit ergens wijzigen vaak kan dat wel namelijk..
Net geinternet via een onbeveiligd wifi netwerk en omfg wat is dat simpel! Je zoekt, hij vindt in een seconde, je klikt en je hebt verbinding. En t internetten gaat ook gewoon op normaale snelheid! Supersupersuper vet.. Nu even kijken voor een geschikte WiFi accesspoint voor hier thuis.. Iemand een idee?
Edit: chello kabel
Edit: chello kabel
[ Voor 3% gewijzigd door SFRtje op 04-10-2007 19:24 ]
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=8290
Link op macrumors gevonden. Lijkt erop dat ie bijna gehackt is.
Dat is de iPhone...Cache schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:44:
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=8290
Als je even leest staat er ook iPod touch... de eerste regel nota bene!

[ Voor 26% gewijzigd door Cache op 04-10-2007 20:08 ]
Hier een berichtje van mn Touch van mn nieuwe eigen netwerk, mbv een Linksys WRT54G. Wat werkt dit super man! Nog maar 1 typfoutje gemaakt!
Foto's willen we!SFRtje schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:39:
Hier een berichtje van mn Touch van mn nieuwe eigen netwerk, mbv een Linksys WRT54G. Wat werkt dit super man! Nog maar 1 typfoutje gemaakt!
Anoniem: 141680
Waar heb je die über vette wallpaper vandaan ?carfreak02 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:00:
Hij is en blijft schitterend.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aanrader !
Ook getypt op mn touch, lig lkkr op bed 
Die wallpaper staat er standaard op, ik heb de man als achtergrond.
Die wallpaper staat er standaard op, ik heb de man als achtergrond.
OepsCache schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:07:
Als je even leest staat er ook iPod touch... de eerste regel nota bene!
Anoniem: 234829
Net ff bij de BCC langs geweest (euh net, dat was vanmiddag), omdat ik wat iSocks wilde hebben voor mn Touch. Maar die verkoper vertelde me dat dat niet past.. volgens mij lult ie? of niet?
Ik ga ze denk ik morgen toch kopen, maar misschien kunnen jullie me ff overtuigen ofzo
Ik ga ze denk ik morgen toch kopen, maar misschien kunnen jullie me ff overtuigen ofzo
Anoniem: 55194
PS2: Ja als je universiteit wifi heeft moet het lukken. Je typt gewoon een paswoord in en hoppa het werkt. Als je universiteit VPN heeft denk ik niet dat het gaat werken maar standaar wifi met WPA of WEP moet werken.Superbol schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:16:
Whaaa, na lang nadenken (iets te lang) vandaag toch eentje besteld. Na alle verhalen, foto's, en websites te hebben gezien kon ik er toch niet meer omheen. Ik val qua opslagruimte terug van een 5.5G 80GB naar deze 16 GB, maar voor alles wat je erbij krijgt nu heb ik het er wel voor over om een selectie binnen mn collectie te maken.
Hij lult...Anoniem: 234829 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:40:
Net ff bij de BCC langs geweest (euh net, dat was vanmiddag), omdat ik wat iSocks wilde hebben voor mn Touch. Maar die verkoper vertelde me dat dat niet past.. volgens mij lult ie? of niet?
Nu een aantal dagen gespeeld met het apparaat en het is gewoon super. Internet gaat zowel via mn mn linksys wrt54GL alsmede mn speedtouch 580i prima (alle wpa2 beveiligd). Het enige is dat het internet ietsjes trager gaat dan op een pc/notebook. Kwaliteit is voor een mp3speler boven verwachting goed en scherm goed scherp:) Nu nog wachen op een goede hoes zodat je die vingers niet zo snel op je scherm hebt.
Ik heb hem vandaag lekker intensief zitten uitproberen, echt een mooi ding. Een vraag: hoe kan ik de autocorrectie van het toestenbord in webforms instellen op Nederlands, of als dat niet kan, uitzetten?
Bij Instellingen->Algemeen->Toestenbord->Internationale versies staat de Nederlandse al als enige aan.
Bij Instellingen->Algemeen->Toestenbord->Internationale versies staat de Nederlandse al als enige aan.
Anoniem: 37526
En dat weet je hoe?
SFRtje schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:02:
Hij past goed in het originele iPod Video hoesje . Maar dat had ik dacht ik al eerder gezegd.
moet je op dat wereldbolletje tikken ofzo als je aan het typen bent.Sijmen schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:51:
Ik heb hem vandaag lekker intensief zitten uitproberen, echt een mooi ding. Een vraag: hoe kan ik de autocorrectie van het toestenbord in webforms instellen op Nederlands, of als dat niet kan, uitzetten?
ik had er eerst ook last van, steeds maakte ie er andere woorden van
Foto's ? You got it!

Geen hoogstaande foto's, maar we zitten dan ook niet in FG
Ik denk trouwens dat er onderhand wel een nieuw topic gemaakt kan worden ? Ik wil eventueel zelf wel een topicstart maken, maar dat zal dan waarschijnlijk pas van het weekend komen..
[ Voor 13% gewijzigd door Scott op 04-10-2007 22:11 ]
Hij past er zeker in , net gepast .Anoniem: 234829 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:03:
[...]
Hm, ik hoor nu dat het wel kan en dat het niet kan.
Weet iemand het echt heeeeeel zeker, of een ipod touch in een isock past?
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Dat sokje past wel alleen hij moet ff uitrekken zeg maar.. als je m eromheen doet en even later haal je je touch uit je broekzak oid dan zie je dat t onderste gedeelte (zeg 5mm ofzo) niet bedekt is door de sok. Maar dat lijkt me dus een kwestie van uitrekking van de sok..
Staat de Touch soms standaard op Nederlands ingesteld? Ik ben nog een pics van een engelstalige GUI tegen gekomen.
Het viel mij inderdaad ook op dat ik geen taal in heb hoeven stellen. Die van mij stond inderdaad al op NederlandsAnoniem: 37526 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:12:
Staat de Touch soms standaard op Nederlands ingesteld? Ik ben nog een pics van een engelstalige GUI tegen gekomen.
Anoniem: 131051
wow, dat browsen ziet er echt super bruikbaar uit. Ik zou denken dat je hier bijna een full desktop experience mee kan hebben. Als er verder gebruik gemaakt wordt van een uitgeklede versie van safari en als je bvb een paar handigheidjes als bookmarks kan gebruiken. Het lijkt me hierop in elk geval beter dan de meeste prutsmartphones die ik gezien heb, of bvb de psp, omdat je daar ook niet echt 'portrait' kan browsen.
Helaas niet echt geld voor een Touch (en heb al een nano 2G, dus ik hoef 'em ook niet per se als ik eerlijk ben
) en een iPhone (als die al in Belgie verschijnt natuurlijk)
Helaas niet echt geld voor een Touch (en heb al een nano 2G, dus ik hoef 'em ook niet per se als ik eerlijk ben
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 04-10-2007 23:20 ]
Anoniem: 124681
Dan moet je m juist wél instellenScottB schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:16:
[...]
Het viel mij inderdaad ook op dat ik geen taal in heb hoeven stellen. Die van mij stond inderdaad al op Nederlands
Dat is wel erg goed geregeld van Apple, afgestemd op het land / het OS van de eindgebruiker!ScottB schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:16:
[...]
Het viel mij inderdaad ook op dat ik geen taal in heb hoeven stellen. Die van mij stond inderdaad al op Nederlands
Zelf ben ik van de engelse GUIs, aangezien ik altijd alles in één taal wil hebben, en dat eigenlijk alleen met een engelse GUI lukt.
Thnx voor de pics! Ziet er zeer goed uit.ScottB schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:08:
[...]
Foto's ? You got it!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen hoogstaande foto's, maar we zitten dan ook niet in FG
Ik denk trouwens dat er onderhand wel een nieuw topic gemaakt kan worden ? Ik wil eventueel zelf wel een topicstart maken, maar dat zal dan waarschijnlijk pas van het weekend komen..
Hoe is trouwens het signaal en de snelheid van wifi als je boven op een kamer bent? (nu neem ik aan dat je de router in de woonkamer hebt)
Ik heb in de meterkast een router staan, op de eerste verdieping een repeater en ik zit zelf op zolder. Uiteindelijk moet de verbinding dus over één verdieping. Dat gaat prima, maar het hangt natuurlijk ook af van je router. De snelheid is prima, maar dat heeft ook niet zoveel te maken met de sterkte van het signaal. Als hij signaal heeft, is het goed en wordt de snelheid bepaald door de bandbreedte van het modem
Ok bedankt! Heb je wel een constant signaal of gaat dat op en af? Ik heb de router in de woonkamer dus dan zou ik op de 1e verdieping gewoon een goed signaal moeten hebben. Ben benieuwd, moet alleen nog zo lang wachtenScottB schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:34:
Ik heb in de meterkast een router staan, op de eerste verdieping een repeater en ik zit zelf op zolder. Uiteindelijk moet de verbinding dus over één verdieping. Dat gaat prima, maar het hangt natuurlijk ook af van je router. De snelheid is prima, maar dat heeft ook niet zoveel te maken met de sterkte van het signaal. Als hij signaal heeft, is het goed en wordt de snelheid bepaald door de bandbreedte van het modem
In principe zou er wel een goed signaal moeten hebben, die van mij is altijd wel goed eigenlijk. Ik merk het eigenlijk nooit dat hij wegvalt of niet. Hij zal de ene keer wat sterker zijn dan de andere keer, maar dat maakt in principe niet zoveel uit: zolang het signaal er is, is het goed
Ik zie geen wereldbolletje, waar zou het moeten staan? Ik heb trouwens alleen Neferlands als taal aan staan voor het keyboard op het moment.Anoniem: 234829 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:02:
[...]
moet je op dat wereldbolletje tikken ofzo als je aan het typen bent.
ik had er eerst ook last van, steeds maakte ie er andere woorden van
Edit: zat indetdaad een beetje stom te doen. Heb nu beiden NL en US aangezet en nu corrigeert hij inderdaad niet meer naar Engels als ik dat niet wil. Wel jammer trouwens dat het woordenboek bij NL lijlt te ontbreken.
Wat trouwend wel verbelend ise dat de muziek soms plotseling stopt als ik aan het browsen ben. Dat problerm gaat weg als ik hem even helemaal uot en aan zet maar op den duur komt dat toch weer terug
Dat neemt trouwens niet weg dat ik dit echt een fantastisch apparaat vindt, beter nog dan dat ik had gehoopt :-D. Wat een fantastisch scherm ook!
(natuirlijk gepost met mijn iPod)
[ Voor 42% gewijzigd door Sijmen op 05-10-2007 00:14 ]
SFRtje schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:39:
offtopic:
Even een paar kleine vraagjes voor je (of iemand die ze ook kan beantwoorden
) ivm je draadloze router:
Je kan gewoon een modem dmv een UTP kabel aansluiten aan deze router? Kun je dan ook nog vanuit deze router via een UTP kabel een verbinding maken met een PC die er dicht bij in de buurt staat (hoofd pc heeft nl. geen wlan kaart)?
Even een paar kleine vraagjes voor je (of iemand die ze ook kan beantwoorden
Je kan gewoon een modem dmv een UTP kabel aansluiten aan deze router? Kun je dan ook nog vanuit deze router via een UTP kabel een verbinding maken met een PC die er dicht bij in de buurt staat (hoofd pc heeft nl. geen wlan kaart)?
Ja, dat kan.Cache schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:07:
[...]
offtopic:
Even een paar kleine vraagjes voor je (of iemand die ze ook kan beantwoorden) ivm je draadloze router:
Wat ik trouwens wel jammer vind, is dat er zo weinig wifi opengesteld is hier. Als je naar bijv. Amerika kijkt, dan wordt er overal reclame gemaakt met (gratis) draadloos internet. Hier zie je dat nergens... En als het er is, dan moet je er voor betalen

In Amerika ben ik het anders amper tegengekomen, ook daar waren het veelal betaalde hotspots.ScottB schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:50:
[...]
Ja, dat kan.
Wat ik trouwens wel jammer vind, is dat er zo weinig wifi opengesteld is hier. Als je naar bijv. Amerika kijkt, dan wordt er overal reclame gemaakt met (gratis) draadloos internet. Hier zie je dat nergens... En als het er is, dan moet je er voor betalen
Het is wachten op een versie van KisMac, WEP-cracken op je Touch
Anoniem: 140263
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld een Citrix-client te installeren op de iPod Touch of niet?
Instaleren kan (nog) nietAnoniem: 140263 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:10:
Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld een Citrix-client te installeren op de iPod Touch of niet?
Even mijn vraag nog een keer nu meerdere mensen hem al hebben....Tjoekie schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:11:
Even een vraagje voor de mensen die hun touch al binnen hebben met betrekking tot de WiFi verbinding.
Als ik op het draadloze netwerk van de Hanzehogeschool zou willen dan moet ik een aantal dingen instellen. In de eerste plaats moet ik mijn mac-adres registreren en daarnaast moet ik ook een certificaat installeren. Is dit mogelijk? En wat kun je allemaal instellen m.b.t. WiFi op de touch?
Die kans is zeer klein, hier is al een aantal pagina's over geklaagd.Tjoekie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:56:
[...]
Even mijn vraag nog een keer nu meerdere mensen hem al hebben....
Vraagje: Werkt de Radio Remote op de Touch?
De radio boeit me niet heel erg veel, maar de andere knoppen wel.
Anoniem: 235484
Ik heb het ook nog niet geprobeerd, maar nudat er Wi-Fi in de binnenstad van Groningen word uitgezonden, kunnen studenten en medewerkers van de RuG en Hanze inloggen met hun studenten of medewerkers nummer en wachtwoord.Tjoekie schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:56:
[...]
Even mijn vraag nog een keer nu meerdere mensen hem al hebben....
Dit heb ik gister nog geprobeerd en het was gelukt, erg traag was het ook niet eens, op de RuG en Hanze is dit wel anders, hier zou je normaal SecureW2 (tenminste bij de RuG) moeten installeren op je laptop en dat gaat zo niet even op de Touch, dus ik zou zeggen nee.
Anoniem: 94847
Even een kleine tip (misschien al langsgekomen hier maar zoveel berichten etc...).
Als je videotjes op de touch wil zetten moet je er wel even voor zorgen dat de Info van het filmpje ingevuld is (dus welke serie, naam, aflevering etc) anders kun je 'm niet zien op de touch. Was even verwarrend maar op zich wel logisch dat dan weer wel.
En een vraagje:
weet iemand of events op de één of andere ondersteunt kunnen worden op de touch (voor de goede orde iPhoto events) want om nu weer albums aan te gaan maken is een beetje onzinnig dunkt me... (niet dat ik dat nu niet even gedaan heb
)
Als je videotjes op de touch wil zetten moet je er wel even voor zorgen dat de Info van het filmpje ingevuld is (dus welke serie, naam, aflevering etc) anders kun je 'm niet zien op de touch. Was even verwarrend maar op zich wel logisch dat dan weer wel.
En een vraagje:
weet iemand of events op de één of andere ondersteunt kunnen worden op de touch (voor de goede orde iPhoto events) want om nu weer albums aan te gaan maken is een beetje onzinnig dunkt me... (niet dat ik dat nu niet even gedaan heb
Told you soAnoniem: 234829 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:35:
Ik heb zojuist wat iSocks gekocht en die passen gewoon prima om de Touch hoor
Na een flinke tijd in de lucht gezwoven te hebben, staat mijn touch eindelijk in mijn dock te synchroniseren. Erg vervelend dat er maar 16 gig op kan, ik ben namelijk van mijn iPod video gewend om zo'n ding gewoon in het dock te plempen zonder er bij na te denken wat erop moet. Ach, dan is dit meteen een goede reden om mijn muziekverzameling te ontdoen van onzin danwel om sterretjes aan liedjes toe te kennen om zo een selectie te maken. Het synchroniseren lijkt best lang te duren, wat mij tijd geeft de rest van de inhoud van de verpakking te bekijken.
Zoals gebruikelijk ziet de verpakking er erg verzorgd uit. Bij het uitpakken me begon ik me overigens wel te ergeren aan het hoop doos/karton wat eromheen zat en daarna nog een hoop plastic. Waarschijnllijk wilde ik de iPod zo snel mogelijk in mijn handen houden
Bovendien had ik mij vermoedelijk meer geërgerd als de iPod voorzien was van krassen/beschadigingen bij aankomst, dus ik neem het maar voor lief.
Het meegeleverde boekje is vrij dun en niet veel meer dan een opgevouwen A4'tje. Volgens mij heeft apple per iPod de doelstelling om nog minder handleiding mee te leveren, slechts datgene wat nodig is om de iPod überhaupt te gebruiken staat erin. Vrij logisch daar alles voor zich spreekt. De meegeleverde applestickers(nummer 9 en 10 in mijn verzameling) zijn anders geplaatst op het stickervel waardoor ze kleiner lijken, geen idee of het echt zo is.
Nu ik dit getypt heb, hoopte ik dat ik nu kon beginnen over het gebruik van het apparaat: Helaas, ik heb nog geen idee hoe dat ding in gebruik is omdat ze al 15 minuten lang bezig is met synchroniseren. Ze ziet er in ieder geval goed en wil aangeraakt worden!
Zoals gebruikelijk ziet de verpakking er erg verzorgd uit. Bij het uitpakken me begon ik me overigens wel te ergeren aan het hoop doos/karton wat eromheen zat en daarna nog een hoop plastic. Waarschijnllijk wilde ik de iPod zo snel mogelijk in mijn handen houden
Het meegeleverde boekje is vrij dun en niet veel meer dan een opgevouwen A4'tje. Volgens mij heeft apple per iPod de doelstelling om nog minder handleiding mee te leveren, slechts datgene wat nodig is om de iPod überhaupt te gebruiken staat erin. Vrij logisch daar alles voor zich spreekt. De meegeleverde applestickers(nummer 9 en 10 in mijn verzameling) zijn anders geplaatst op het stickervel waardoor ze kleiner lijken, geen idee of het echt zo is.
Nu ik dit getypt heb, hoopte ik dat ik nu kon beginnen over het gebruik van het apparaat: Helaas, ik heb nog geen idee hoe dat ding in gebruik is omdat ze al 15 minuten lang bezig is met synchroniseren. Ze ziet er in ieder geval goed en wil aangeraakt worden!
Heb hem ook uitgepakt, zit er nu wat muziek op te zetten.. eerste indruk: magisch. Alles werkt gewoon zo goed. Verbinding met draadloos netwerk zat er binnen 5 seconden op, youtube werkt goed en snel, safari is gewoon leuk om te doen ipv ergeren omdat iets niet fijn werkt. Het ziet er ook allemaal nog mooi uit ook. Moet alleen nog even een uni dock ergens zien te regelen, alleen na de 300 euro voor de Touch moet dat even wachten
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Net de mijne binnen gekregen 16GB.
Precies een week geleden besteld en dus binnen 7 dagen geleverd.
Scherm lijkt prima.
Capaciteit die over is is 14,8 GB
Software is standaard al bijgewerkt naar 1.1.1 !
Bijna alles op dit apparaat werkt zoals je intuitief zou verwachten. Dus top!
Negatief:
Weer een beperking op het geluidsvolume! (ja ik ken de oplossingen!)
Het omschakelen "kantelen" van het display werkt alleen als je de ipod ook "staande" gebruikt. Liggend in je handpalm werkt het niet (Ook daar snap ik de reden van maar vind het wel jammer).
Geen Agenda afspraken kunnen invoeren ... foei Apple
Veel te weinig capaciteit (16 GB) ik kom van een iPod video 30 GB
Maar kortom gewoon top
Vanavond met WiFi stoeien.
Precies een week geleden besteld en dus binnen 7 dagen geleverd.
Scherm lijkt prima.
Capaciteit die over is is 14,8 GB
Software is standaard al bijgewerkt naar 1.1.1 !
Bijna alles op dit apparaat werkt zoals je intuitief zou verwachten. Dus top!
Negatief:
Het omschakelen "kantelen" van het display werkt alleen als je de ipod ook "staande" gebruikt. Liggend in je handpalm werkt het niet (Ook daar snap ik de reden van maar vind het wel jammer).
Geen Agenda afspraken kunnen invoeren ... foei Apple
Veel te weinig capaciteit (16 GB) ik kom van een iPod video 30 GB
Maar kortom gewoon top
[ Voor 7% gewijzigd door Gymaroe op 05-10-2007 16:28 ]
Nee, werkt helaas niet.super-muffin schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:03:
Vraagje: Werkt de Radio Remote op de Touch?
Bij mij duurde het ook zo lang, 2 uur om hem vrijwel helemaal vol te zetten over een USB 2.0-poort.kpr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:06:
Ik kreeg het idee dat ik een iPod zonder geluidsbeperking had (uncapped dus), maar kan hij dan nog harder dan hij nu al kan ?Gymaroe schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:21:
Negatief:
Geen kalender afspraken kunnen invoeren ... foei Apple![]()
Kantelen terwijl hij ligt werkt wel, maar alleen als je hem zeg maar staande kantelt en dan neerlegt. Een beetje een omweg, maar het werkt wel iig
Laat ik het maar anders formuleren. Mijn 3g iPod kan met dezelfde mp3 bibliotheek echt een flink stuk harder. Dus standaard is het maximaal volume van de laatste generaties iPod's een stuk minder. Ik weet niet of de US uitvoering van deze Touch nog wel luider kan en er dus sprake kan zijn van een "volume cap"Ik kreeg het idee dat ik een iPod zonder geluidsbeperking had (uncapped dus), maar kan hij dan nog harder dan hij nu al kan ?
Dat was allang bekend toch, die volume cap? Dat had iets te maken met de Nederlandse wetgeving.
Ik vind het geluid hard genoeg zonder m op maximale volume te zetten. Meestal heb ik m iets over de helft.
Ik vind het geluid hard genoeg zonder m op maximale volume te zetten. Meestal heb ik m iets over de helft.
Mijn iPodnummer eindigt op 3989, dus is hij dan uit week 39?
. Ik krijg hem 11 oktober
. Heb er paar dagen terug mee gespeeld in een Apple winkel, prachtding!

Het gaat om de eerste gedeelte: mijn serienummer is 9C739xxxxxx. De plaats waar de iPod gemaakt is is 9C, het jaartal is 2007 en de week is 39. De rest is het serienummer zelf.--Christiaan-- schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:55:
Mijn iPodnummer eindigt op 3989, dus is hij dan uit week 39?. Ik krijg hem 11 oktober
Die kan ik niet vinden. Ik dacht gelezen te hebben dat je dat op internet al kon zien, maar waar? Ik zie alleen het bestelnummer, en dat is het nummer wat ik hierboven had.kpr schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:09:
[...]
Het gaat om de eerste gedeelte: mijn serienummer is 9C739xxxxxx. De plaats waar de iPod gemaakt is is 9C, het jaartal is 2007 en de week is 39. De rest is het serienummer zelf.
De volume cap vind ik zelf geen issue, icm in-ear/de standaard phomes is het hard zat. Typen kost wat oefening maar is goed te doen. Dit is vanaf m'n iPod overigens, vandaag binnen gekregen 
Updateje; toen ik m'n iPod uitpakte was de batterij al helemaal vol, overigens kon ik YouTube en the Music Store pas gebruiken nadat ik m'n iTunes had geupdate naar de laatste versie, eentje van 'n maand of wat eerder werd niet op prijs gesteld blijkbaar.
Updateje; toen ik m'n iPod uitpakte was de batterij al helemaal vol, overigens kon ik YouTube en the Music Store pas gebruiken nadat ik m'n iTunes had geupdate naar de laatste versie, eentje van 'n maand of wat eerder werd niet op prijs gesteld blijkbaar.
[ Voor 40% gewijzigd door Leftblank op 05-10-2007 18:23 ]
Anoniem: 154284
Zo ook net touch binnen gekregen, wat een mooi apperaatje.
Alleen toch wel buggy, muziek stopt wel is tijdens internetten.
en net kwam er helemaal geen geluid meer uit, moest ik aan/uit doen, en dat doet het weer.
en net kwam er helemaal geen geluid meer uit, moest ik aan/uit doen, en dat doet het weer.
Van beide props nog nooit last gehad...Anoniem: 154284 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:08:
Zo ook net touch binnen gekregen, wat een mooi apperaatje.
Voor de Belgen, het AZERTY toetsenbord is niet beschikbaar,
het wordt weergeven in het Frans.
De woorden Ga (Aller) en Spatie (Espace) verschillen dus.
het wordt weergeven in het Frans.
De woorden Ga (Aller) en Spatie (Espace) verschillen dus.
In welke Apple winkel heb je er mee gespeeld dan?--Christiaan-- schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:55:
Mijn iPodnummer eindigt op 3989, dus is hij dan uit week 39?. Ik krijg hem 11 oktober
Fotonerd
Hier ook mijn reactie van de iPod Touch! Vind het tot nu toe geweldig. Het typen vergt wat gewenning, heb ook grote vingers, maar gaat me boven verwachting goed af. Heb nu 1 film erop gezet en geen last van screen issues ofzo, wat te verwachten was aangezien hij week 39 is. Alles werkt verder perfect, ben er helemaal blij mee
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik heb hem ook binnen en wat betreft muziek en films werkt het prima.
Ik heb alleen een probleem met de Wifi verbinding.Ik zie netjes het netwerk hier. Daar tik ik dan op en vervolgens moet ik een wachtwoord ingeven. Daar vul ik de WEP code in (zou niet weten welk andere wachtwoord) en dan geeft hij aan dat het klopt en komt er een vinkje voor te staan. Als ik dan naar safari ga en bijvoorbeeld google wil openen krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden.
Wat doe ik hier fout?
edit: Ik zie trouwens nu ook dat ik rechtsbovenin niet het Wifi taartpuntje te zien krijg.
edit2: En nu doet hij het ineens wel. Even dreigen met een berichtje op tweakers en je apparaat doet meteen wat je wilt.
Ik heb alleen een probleem met de Wifi verbinding.Ik zie netjes het netwerk hier. Daar tik ik dan op en vervolgens moet ik een wachtwoord ingeven. Daar vul ik de WEP code in (zou niet weten welk andere wachtwoord) en dan geeft hij aan dat het klopt en komt er een vinkje voor te staan. Als ik dan naar safari ga en bijvoorbeeld google wil openen krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden.
Wat doe ik hier fout?
edit: Ik zie trouwens nu ook dat ik rechtsbovenin niet het Wifi taartpuntje te zien krijg.
edit2: En nu doet hij het ineens wel. Even dreigen met een berichtje op tweakers en je apparaat doet meteen wat je wilt.
[ Voor 17% gewijzigd door Tjoekie op 05-10-2007 19:09 ]
Kan iemand alle ''speciale'' sites voor deze iPod op een rijtje zetten?
Ik kan me bijvoorbeeld herinneren dat er een site was met spelletjes en op de goede resolutie voor dit juweeltje. En andere leuke sites.
Ik kan me bijvoorbeeld herinneren dat er een site was met spelletjes en op de goede resolutie voor dit juweeltje. En andere leuke sites.
Als je het volume te laag vind is het wel duidelijk dat er iets mis is met je oren . Zolang je goede doppen hebt , hoef je hem niet op de Max te zetten of je wilt een gehoorbeschadiging . Geluid wat eruit komt is zoals gewend , super dus. Volumecap zit er ook niet voor niets op . Het enige nadeel wat ik kan vinden is dat je blijft poetsen . Dat komt door de vingerafdrukken , maar goed daarvoor zit er ook een poetslap bij !
Ik heb altijd zoiets: laag zetten kan altijd, maar met een cap erop kun je hem nooit hoogzetten wanneer je dat wil. "Wil je dat dan ?" Ja, want ik sluit hem nog wel eens op speakers aansluiten en dan moet hij wel hard kunnen
Berichtje vanaf mn touch: veel plezier aan de mensen die hem nu ook ontvangen hebben!
Ik had eergisteren mn ipod touch besteld via de apple website, gisteren toch maar de bestelling geannuleerd... ben nu voor een nano gegaan. Want als de iphone dalijk uitkomt... wil ik niet met een iphone én ipod touch lopen in mn zak... hebben jullie daarover al nagedacht!!! Als je op voorhand al weet dat je geen iphone gaat kopen... dan maakt het eigenlijk geen zak uit!!!
Een iPhone is leuk, maar ik vind het verre van praktisch. Het komt er eigenlijk op neer dat je "teveel" functies hebt in één apparaat. Als je een beetje veel belt is de batterij zo leeg en dan kun je meteen niets meer. Daar komt nog bij dat het in mijn ogen het geld niet waard is met zo'n duur abonnement voor een kleine 8gb.
Ergens in November dacht ik.carfreak02 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:47:
Weet je al wanneer de iPhone komt dan ?
[ Voor 22% gewijzigd door Cache op 05-10-2007 19:50 ]
Over Nederland is nog niets bekend , ja geruchten that's it .
Ik denk begin 2008.. ik heb wel geduld.carfreak02 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:47:
Weet je al wanneer de iPhone komt dan ?
Hoe is de stabiliteit van Safari op de iPod Touch? Op de iPhone valt het echt tegen... dus ook in GMaps
Anoniem: 154284
Al aantal crashes gehad (of terug naar home-scherm, of zwart scherm)alienfruit schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:45:
Hoe is de stabiliteit van Safari op de iPod Touch? Op de iPhone valt het echt tegen... dus ook in GMaps
Bij mij gaat het prima, maar een keer een crash gehad dwz terug naar home screen, maar verder geen problemen. Muziek speelde gewoon vrolijk door op dezelfde kwaliteit en ik kon safari gewoon opnieuw opstarten.alienfruit schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:45:
Dit topic is gesloten.
Let op:
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.
De status van je bestelling kun je melden in Levertijd Apple producten Deel 3.